lolquote:
ga je springen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:17 schreef KingRoland het volgende:
Onderweg naar Rotterdam Centraal boys
Waar je zin in hebt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:17 schreef KingRoland het volgende:
Hoe cool is dit.quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:17 schreef KingRoland het volgende:
Het is zo vermoeiend dat ik nu al ga eten.quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:41 schreef GGMM het volgende:
Vermoeiende TS
Vermoeiende TT
Vermoeiende OP
3/10
Ik zit nog even in een meetingquote:Op maandag 11 oktober 2021 11:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het is zo vermoeiend dat ik nu al ga eten.
[ afbeelding ]
En ondertussen zit je gewoon te FOK!ken?quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En ondertussen zit je gewoon te FOK!ken?
dat betekent dat hij niet erg belangrijk is voor de meeting en vooral zijn tijd zit te verdoenquote:Op maandag 11 oktober 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En ondertussen zit je gewoon te FOK!ken?
wat lijkt mij dat kutquote:Op maandag 11 oktober 2021 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Het is een digitale meeting dus ik kijk wel gewoon naar m'n scherm en knik af en toe 'ja'.
Zijn dit twee sneren ineen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat betekent dat hij niet erg belangrijk is voor de meeting en vooral zijn tijd zit te verdoen
Het betekent vooral dat ik collega's heb die van iets heel kleins iets heel groots kunnen maken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat betekent dat hij niet erg belangrijk is voor de meeting en vooral zijn tijd zit te verdoen
En jij kunt dat niet?quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het betekent vooral dat ik collega's heb die van iets heel kleins iets heel groots kunnen maken.
Hier zijn we naar huis gestuurd vanwege een griep melding.quote:
Tied voor koffie.quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier zijn we naar huis gestuurd vanwege een griep melding.
Ben net terug.
Boomergriepje?quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier zijn we naar huis gestuurd vanwege een griep melding.
Ben net terug.
Roethof verliest weer een zaak.quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:09 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe @:de_boswachter is uit.![]()
![]()
![]()
NWS / Advocaat van kroongetuige Nabil B. geliquideerd in Amsterdam #7
quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Roethof verliest weer een zaak.
Erg mooi.
https://twitter.com/search?q=roethof&src=typed_query&f=livequote:Op maandag 11 oktober 2021 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Roethof verliest weer een zaak.
Erg mooi.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://twitter.com/search?q=roethof&src=typed_query&f=live
Geniet0n.
Hey @onlogisch !quote:
Wat een foute pakken draagt die man toch altijd.quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zouden die twee ook wel eens seks hebben zonder dat het direct bdsm is?
Moet jij weten.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:47 schreef KingRoland het volgende:
@:erasmus @:wereldgozer @:fetx @:caland dit weekend denk ik dat naar Beurs ga
Jouw probleem.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Kies je zelf voor.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Kralingse bos voor een beurs poepertje zeker.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik nasi. (ook met kip)quote:Op maandag 11 oktober 2021 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Good busy, boys. Ik doe zelf rijst met kip.
curry rundvlees en doperwtenquote:Op maandag 11 oktober 2021 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga zo naar de Lidl en laat mij verrassen!quote:Op maandag 11 oktober 2021 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
braddiekarlidl.gif @Zipportalquote:Op maandag 11 oktober 2021 17:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de Lidl en laat mij verrassen!
quote:Op maandag 11 oktober 2021 17:40 schreef Coco het volgende:
[..]
de domheid van die kneus kent geen grenzenquote:Op maandag 11 oktober 2021 14:09 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe @:de_boswachter is uit.![]()
![]()
![]()
NWS / Advocaat van kroongetuige Nabil B. geliquideerd in Amsterdam #7
Enige blanke bie de Lidl. @Drizztquote:Op maandag 11 oktober 2021 17:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Stamppot spinazie met kipfilet in piccalilly jusquote:Op maandag 11 oktober 2021 17:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ja jij hebt geen vriendenquote:Op maandag 11 oktober 2021 18:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe je vriendje de groeten.
Niet aan Tjacka komenquote:Op maandag 11 oktober 2021 18:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe je vriendje de groeten.
Dat soort vrienden heb ik ook niet hoor. Maar het is coming out day dus ik respecteer je moed om dit te vertellen.quote:
ik ben geen homoquote:Op maandag 11 oktober 2021 18:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort vrienden heb ik ook niet hoor. Maar het is coming out day dus ik respecteer je moed om dit te vertellen.
Schattig dat @Tjacka denkt dat naar de sauna gaan voor de elite is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
User @:tjacka doet wel erg stoer met zijn sauna ticket van vakantieveilingen
Ik krijg het idee dat je op ons net zoveel indruk maakt als op de buitenwachtquote:Op maandag 11 oktober 2021 18:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben geen homo
sauna is gewoon chill, maar vast te duur voor paupers zoals jullie
daarom is champie of gin tonic ook voor homo's zeker
Op maandag in de daluren naar de sauna, daar krijg je gewoon geld bij.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
User @:tjacka doet wel erg stoer met zijn sauna ticket van vakantieveilingen
Ik ben nog nooit naar de sauna geweest maar zou ook voor badkledingdag kiezenquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:04 schreef Caland het volgende:
Ah, het was weer badkledingdag bij de sauna lees ik. Voor de viesdikke homo’s.
Blauw of rood?quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wij hebben een eigen spa thuis. Zo heurt het
Erg jammerquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan hem niet meer vinden.
WOEDEND.
zeg jijquote:Op maandag 11 oktober 2021 19:04 schreef Caland het volgende:
Ah, het was weer badkledingdag bij de sauna lees ik. Voor de viesdikke homo’s.
ook sauna gedaanquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
Nee. Die hebben ze niet op de tennisclub. En geen zin om hem thuis aan te zetten.quote:
Mijn vriendin is er vrijdag bij in slaap gevallen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:22 schreef Coco het volgende:
Iemand de nieuwste Bond film al gezien?
Graag review.
wel in Landsmeerquote:Op maandag 11 oktober 2021 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schattig dat @:tjacka denkt dat naar de sauna gaan voor de elite is.
Prima, groeit lekker en nu 4 mnd, met jullie ook?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo Charrell. Hoe gaat het met jou? Met kind ook alles goed?
Jazeker. Leuk dat je terug bent.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:36 schreef Charz het volgende:
[..]
Prima, groeit lekker en nu 4 mnd, met jullie ook?
Vond jullie al zo verdacht aardig.. saai zegquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Leuk dat je terug bent.
VBL is een warm bad geworden dus hopelijk voel je je hier thuis.
Een aantal zeer onsympathieke users zijn vertrokken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:40 schreef Charz het volgende:
[..]
Vond jullie al zo verdacht aardig.. saai zeg
Wat is er gebeurd?!
wie ben jijquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:40 schreef Charz het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?!
Opzoutenquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:40 schreef Charz het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?!
Opdonderenquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:36 schreef Charz het volgende:
[..]
Prima, groeit lekker en nu 4 mnd, met jullie ook?
je moet ze geen erkenning geven johquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is geen groot rechercheur aan jou verloren gegaan.
Was hele dag maatquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch al snel een euro of 15 ja voor 2 uren.
Waarom negeer je mijquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:40 schreef Charz het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd?!
Voor de meesten wel schat ik zo in ja.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:55 schreef Tjacka het volgende:
Moest gewoon 78 euro afrekenen
Voor sommige users is dat een week eten
Goed en met jou?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Normale mensen zeggen dan. hey hoe is het?
ja zijn 30 diepvriespizzas voor ggmmquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor de meesten wel schat ik zo in ja.
Mwa ja.. je bent in ieder geval een volhouder!quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht die zal wel een leven gekregen hebben?
Haha, ja snap ik.. domme tijden.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja lekker hoor maat. Ik mis je wel op snap.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij dacht die zal wel een leven gekregen hebben?
Lekker maat. Goed bezig de laatste tijdquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van "sporten"
@:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
Jazeker, sporten gaat erg goed de laatste tijdquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:59 schreef Charz het volgende:
[..]
Mwa ja.. je bent in ieder geval een volhouder!
Met de kat alles oke? Sport je nog?
Heb jij al een chickquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jazeker, sporten gaat erg goed de laatste tijdEn m'n kat heeft deze maand weer eten gekregen.
En met jou? Zwangerschapskilo's er al af? Al met een 2e bezig? Hoe gaat het me je nagels? En met die schilderdingen die je deed?
quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jazeker, sporten gaat erg goed de laatste tijdEn m'n kat heeft deze maand weer eten gekregen.
En met jou? Zwangerschapskilo's er al af? Al met een 2e bezig? Hoe gaat het me je nagels? En met die schilderdingen die je deed?
Maar je had echt talent met je afbeeldingen en schilderen kon je ook!quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:18 schreef Charz het volgende:
[..]
Ja die waren er al snel af.. ben alleen een beetje slecht aan het eten (sushi, koffie en wijn aan het inhalen).
Nagels binnenkort weer opstarten als oma op past.
Schilderen doe ik niet meer.
Drukke tijd inderdaad. Morgen, donderdag en vrijdag weer. (2x toernooi 8ste en kwartfinale, 1x competitie). En dan begint volgende week weer een volgend toernooi.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat. Goed bezig de laatste tijd
Sushi en koffie zijn niet slecht.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:18 schreef Charz het volgende:
[..]
Ja die waren er al snel af.. ben alleen een beetje slecht aan het eten (sushi, koffie en wijn aan het inhalen).
Nagels binnenkort weer opstarten als oma op past.
Schilderen doe ik niet meer.
Dat is wel enorm kinderachtig zegquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Drukke tijd inderdaad. Morgen, donderdag en vrijdag weer. (2x toernooi 8ste en kwartfinale, 1x competitie). En dan begint volgende week weer een volgend toernooi.
Morgen wel tegen een enorme klootzakken die zich te laag hebben ingeschreven. Ik snap sowieso niet dat dat mag. Ach, niks te verliezen.
Wat heb je gedronken?quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net 5/5 uitgedeeld @:gurneyisbestoke
Een Dipa van little monsterquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken?
Ik zit zelf aan de Heineken 0.0.
Waarom niet 3 laptops? Ik vind het maar een raar verhaal.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pakketje binnen (twee laptops, ik kan het betalen).
@:Tjacka
Ik drink koffie met melk en suiker.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sushi en koffie zijn niet slecht.
Symmetrie.quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom niet 3 laptops? Ik vind het maar een raar verhaal.
Nog nooit een thuiswedstrijd bezocht van je club?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:27 schreef Gutanoth het volgende:
Preston Palace is écht een tokkie paradijs. Ik voel me hier niet op mijn gemak
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:32 schreef onlogisch het volgende:
Voor 9 uur al een like op Twitter binnen van @:GGMM
Jongens, dit wordt een topdag.
Jawel, maar dan zit ik business, dus dan valt het tokkie gehalte ook wel meequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nog nooit een thuiswedstrijd bezocht van je club?
@KingRoland ben je er?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:01 schreef Oriente het volgende:
In Rotterdam is maandagavond bij een schietpartij een man om het leven gekomen. De schietpartij had rond 22.20 uur plaats in de Schiltmanstraat, in het stadsdeel Feijenoord, zo meldt de politie. Het slachtoffer is een 20-jarige inwoner van de stad. Hij overleed in het ziekenhuis.
@:ZIpportal niets is groter dan dat ene woord
Lekker maatquote:Op maandag 11 oktober 2021 21:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pakketje binnen (twee laptops, ik kan het betalen).
@:Tjacka
Hij ziet er nog wel opvallend goed uit voor de slechtste gevangenis ter wereld.quote:
Je maakt wat mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
Meestal komen de vuilnisophalers hier rond een uur of 14.00u, nu komen ze net voorbij en ik had nog niks buiten gezet.
Ik ben woedend nu.
Ter info
Wat een avontuur weerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
Meestal komen de vuilnisophalers hier rond een uur of 14.00u, nu komen ze net voorbij en ik had nog niks buiten gezet.
Ik ben woedend nu.
Ter info
Goh, dat is balen zeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend nu.
Ter info
Camera uit, headphones op houden en gewoon even die banaan pakken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
Er liggen nog maar 2 bananen op de fruitschaal
En ik zit in een meeting die nog een halfuur duurt dus ik kan er nu geen één pakken.
Ik hou jullie op de hoogte
Neem gewoon eens je eigen fruit mee vieze armoedzaaier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
En ik zit in een meeting die nog een halfuur duurt dus ik kan er nu geen één pakken.
Ik zit achter een pcquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Camera uit, headphones op houden en gewoon even die banaan pakken.
Dan is het juist een hele goede suggestie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit achter een pc
Dit is echt een hele domme suggestie
Dan heb ik geen headphones!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan is het juist een hele goede suggestie.
Doen alsof je naar de wc moet en dan snel de banaan pakken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:04 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk heb je veel afval deze weekquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen draadloze oordopjes hebben
Het is 2021, René.
Die dingen die je constant moet opladen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen draadloze oordopjes hebben
Het is 2021, René.
Welke heb jij dat je die constant moet opladen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die dingen die je constant moet opladen?
Echt enorm handig ja.
Mijn airpods gaan (als ze constant gebruikt worden) toch wel een uurtje of 4-5 mee en heb je binnen 10 minuten volledig opgeladen. Dit even ter info.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die dingen die je constant moet opladen?
Echt enorm handig ja.
Uhm ja, ik heb ze niet dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Welke heb jij dat je die constant moet opladen?
Hoop gedoe zeg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn airpods gaan (als ze constant gebruikt worden) toch wel een uurtje of 4-5 mee en heb je binnen 10 minuten volledig opgeladen. Dit even ter info.
En dan zal er vast betere kwaliteit te vinden zijn.
Hoe dan ook, je praat onzin. Enorme paardenvijg.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doe ik juist niet, domme koe.
Dat vond ik eerst ook maar zou nu echt niet meer anders willen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:13 schreef Coco het volgende:
Ziet er debiel uit die lui met dopjes in de oren.
Zou het voor Caland wat uitmaken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:13 schreef Coco het volgende:
Je dikke hoerenmoeder op een houtvlot.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou het voor Caland wat uitmaken?
Vooral bij oudere mensen ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:13 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:01 schreef Oriente het volgende:
In Rotterdam is maandagavond bij een schietpartij een man om het leven gekomen. De schietpartij had rond 22.20 uur plaats in de Schiltmanstraat, in het stadsdeel Feijenoord, zo meldt de politie. Het slachtoffer is een 20-jarige inwoner van de stad. Hij overleed in het ziekenhuis.
@:ZIpportal niets is groter dan dat ene woord
Boeie, zijn toch ongezond die dingen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:55 schreef GGMM het volgende:
Meeting afgelopen
Bananen op
Ik ben woedend
Hey wat naar voor je. Ik hoop dat je de kracht en wijsheid vind om deze nare periode achter je te laten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:55 schreef Caland het volgende:
Ik ben woedend nu.
Ter info
Hey wat naar voor je. Ik hoop dat je de kracht en wijsheid vind om deze nare periode achter je te laten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:55 schreef GGMM het volgende:
Meeting afgelopen
Bananen op
Ik ben woedend
Anders kan @onlogisch misschien helpenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hey wat naar voor je. Ik hoop dat je de kracht en wijsheid vind om deze nare periode achter je te laten.
[..]
Hey wat naar voor je. Ik hoop dat je de kracht en wijsheid vind om deze nare periode achter je te laten.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat loopt Victor Reinier hier dom te lachen?
[..]
[..]
Ik denk dat ik net als @Lenny_Leonard mijn vuilniszakken gewoon in de vriezer gooi.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Het is dinsdag, ben je je al aan het voorbereiden op een @tong80 leven ofzo?quote:
Random borrelavond op een maandag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dinsdag, ben je je al aan het voorbereiden op een @:tong80 leven ofzo?
Nee, moest om 09:00 weer op Teams verschijnen.quote:
Op maandag stappen kan best leuk zijn, al verschilt het wel per locatie.quote:
Ja, heb mijn tranen gebruikt als inkt toen ik deze trauma in mijn dagboek ging schrijven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je beetje bijgekomen van enorme klap die je net moest verwerken?
Geklikt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / [WK kwalificatie Qatar 2022] Nederland - Gibraltar #6 Gewoon
quote:
Dit komt er ook in voor.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ingegrepen. Note gezet.
Werk voor vandaag is weer geleverd.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ingegrepen. Note gezet.
Werk voor vandaag is weer geleverd.
quote:
Tijd om te eten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:50 schreef GGMM het volgende:
Zouden jullie Lenny serieus willen nemen aub? Hij doet heel erg zijn best.
@:lenny_leonard ik heb er wat van gezegd maat!
Net terug uit COR.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:52 schreef Zipportal het volgende:
LIVE | Sterfterecord in Rusland, hoestende Poetin: ‘Geen zorgen, ik ben niet ziek’
https://www.ad.nl/binnenl(...)-niet-ziek~ac0e23c7/
Jammer. @:lenny_leonard
Een nadeel van met jongere studenten borrelen makker. Zij kunnen gewoon de maandag borrelen en de dag daarna schadevrij opstaan, jij bent direct morsdood.quote:
@Oriente heeft dates op maandagavond.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een nadeel van met jongere studenten borrelen makker. Zij kunnen gewoon de maandag borrelen en de dag daarna schadevrij opstaan, jij bent direct morsdood.
Blijbaar klinkt als een makkelijke bevalling.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Oriente heeft dates op maandagavond.
Blijbaar is de maandagavond het helemaal tegenwoordig.
Ah, maandagavond is mijn minst favoriete avond van de week. Maar goed als je student bent is het allemaal anders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:Oriente heeft dates op maandagavond.
Blijbaar is de maandagavond het helemaal tegenwoordig.
HIJ ZEGT NET DAT HET HALF 1 WORDT MAKKERquote:
Compleet nutteloos zijn is een vereiste om hier moderator te zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat moet je met een moderator die niet kan lezen.
Compleet nutteloos
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga tosti's maken.
Nee, niet met spek, mosterd of boerenkaas enz enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |