abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:39:20 #1
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201702365
Welkom in het datingsites/appstopic!

Bespreek hier datingsites/apps, welke werkt het fijnst....hoe maak ik een goed profiel....wat zijn goede foto's...welke ervaringen heb jij?

Date gevonden? Deel het in dit topic: R&P / Het Datingtopic #236 -
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:40:04 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201702371
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
Een no-go. Net zoals duckfaces, tatoeages, 'een wijntje', het onjuist gebruik van het woord 'me' en statements over corona en vaccineren.
Jij bent wel heel specifiek :D

Corona vind ik juist wel makkelijk, ben je in ieder geval meteen van de wappies af :s)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:40:48 #3
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201702378
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Jij bent wel heel specifiek :D

Corona vind ik juist wel makkelijk, ben je in ieder geval meteen van de wappies af :s)
Ik vind tatoeages en duckfaces ook heel handig om voor te selecteren!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:48:20 #4
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201702454
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik vind tatoeages en duckfaces ook heel handig om voor te selecteren!
Tatoeages hangt er een beetje vanaf, hele grote vind ik ook niet zo mooi. Maar een kleintje die niet opvalt moet kunnen imo. Duckface vind ik anno 2021 ook een beetje suf.

Ik vind bewerkte foto's in de zin van filters of een profiel met verschillende foto's maar alleen dezelfde houdingen ook een beetje suf.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 10 oktober 2021 @ 11:54:56 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201702537
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 11:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Tatoeages hangt er een beetje vanaf, hele grote vind ik ook niet zo mooi. Maar een kleintje die niet opvalt moet kunnen imo. Duckface vind ik anno 2021 ook een beetje suf.

Ik vind bewerkte foto's in de zin van filters of een profiel met verschillende foto's maar alleen dezelfde houdingen ook een beetje suf.
Bewerkte of onduidelijke foto’s slip ik ook meteen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 10 oktober 2021 @ 12:28:04 #6
497658 Revac
Fka womanly
pi_201702805
Selecteren is prima alleen ik zou wel waken voor hokjesdenken
pi_201702860
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 07:06 schreef scrupuleus het volgende:
Vertrouw je nou die mannen niet of vertrouw je jezelf niet met mannen?
Dat laatste denk ik, want ze hebben alleen maar last van mij. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik begin te beseffen wat een talenten je allemaal moet hebben om te kunnen daten. Je moet gewoon zo veel capaciteiten hebben. Sociale vaardigheid, jezelf goed genoeg kunnen verzorgen, voor jezelf kunnen zorgen, optimistisch zijn, noem het allemaal maar op.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:42 schreef Cockwhale het volgende:
En jij blijft er met veel plezier in hangen. Je bent verslaafd aan negatieve gedachten en emoties. Daarom zoek je specifiek naar alles wat jouw gedachten bevestigt. A self fullfilling prophecy.
Zo kun je het ook zien haha. Als jij zegt dat ik er plezier aan beleef, dan zal het wel zo zijn he

quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Mwah, ik geloof dat er ook wel relaties ontstaan zijn ondanks seks op de eerste date. Volgens mij is het vooral hoe de man er in staat. Als hij een relatie wil, zal seks niet direct betekenen dat je waarde dan opgebruikt is. Maar als hij gewoon ons/fwb wil, dan wil hij zich, om welke reden dan ook, niet emotioneel binden en de relatie zal dan (meestal) geen serieuze vormen aannemen. En ergens geldt dat net zo voor vrouwen, al zijn wij meestal wat slechter in het loskoppelen van lust en liefde :)
Maar ja, misschien heb ik het verkeerd en is het ook wel echt waar dat je seks beter kan uitstellen als je een serieuze relatie wil, ik heb ook geen idee hoe het mannenbrein werkt :)
Er heeft iig nog geen man op gereageerd, dus wat dat betekent weet ik niet.
Maar je hebt wel gelijk dat veel vrouwen moeite hebben met het loskoppelen van seks en liefde.
Als ik seks heb met een man zonder relatie, dan doe ik dat alleen maar voor hem, als een soort vriendendienst omdat ik hem aardig vind en hij er wel oke uitziet. Ik voel er dan nul komma nul bij, voor mij is het dan even neutraal als tv kijken. Pas als ik verliefd ben is het iets waarvan ik denk, dat kan leuk zijn.

[ Bericht 33% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 10-10-2021 12:41:02 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 10 oktober 2021 @ 12:40:53 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201702930
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Dat laatste denk ik, want ze hebben alleen maar last van mij. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik begin te beseffen wat een talenten je allemaal moet hebben om te kunnen daten. Je moet gewoon zo veel capaciteiten hebben. Sociale vaardigheid, jezelf goed genoeg kunnen verzorgen, voor jezelf kunnen zorgen, optimistisch zijn, noem het allemaal maar op.
[..]
Zo kun je het ook zien haha
Je maakt het veel te ingewikkeld.

Je bent wie je bent. Daar date die ander mee. Dat kan klikken, of niet.

Ik zorg wel dat ik wat leuks aan heb, maar ik ga niet in pak (of uberhaupt overhemd) naar een date, maar gewoon hoe ik altijd gekleed ga (spijkerbroek, sneakers, T-shirt of trui). En als iemand dat niet goed genoeg vind is het prima, dan ga ik door naar de volgende.

Andersom wil ik ook dat degene waarmee ik date zichzelf is. En ik vind het ook niet belangrijk om met iemand te zijn die uiterlijk vertoon heel belangrijk vind te zijn.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201702953
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
Je maakt het veel te ingewikkeld.

Je bent wie je bent. Daar date die ander mee. Dat kan klikken, of niet.

Ik zorg wel dat ik wat leuks aan heb, maar ik ga niet in pak (of uberhaupt overhemd) naar een date, maar gewoon hoe ik altijd gekleed ga (spijkerbroek, sneakers, T-shirt of trui). En als iemand dat niet goed genoeg vind is het prima,
Deels is dat ook zo, maar val jij zelf op ongeschoren vrouwen met een aantal cm lichaamshaar, zonder deoderant, met stinkende adem, lompe kleding, warrig haar met klitten en een huid vol puisten? Ik noem maar iets
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 10 oktober 2021 @ 12:54:07 #10
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201703044
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Deels is dat ook zo, maar val jij zelf op ongeschoren vrouwen met een aantal cm lichaamshaar, zonder deoderant, met stinkende adem, lompe kleding, warrig haar met klitten en een huid vol puisten? Ik noem maar iets
Ik mag toch aannemen dat basisverzorging/hygiëne voor de meeste mensen niet al te moeilijk is...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201704068
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik mag toch aannemen dat basisverzorging/hygiëne voor de meeste mensen niet al te moeilijk is...
Niet moeilijk, maar het kost wel veel tijd als je het ten minste goed wilt doen.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201704899
@geeninspiratie1235, ik heb wel
Relaties gehad na seks binnen 24 uur.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 10 oktober 2021 @ 15:15:16 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201705141
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:02 schreef Avianflu het volgende:
@:geeninspiratie1235, ik heb wel
Relaties gehad na seks binnen 24 uur.
Ik denk dat het je kansen verkleint. Je moet een man er eerst zijn b at voor laten doen. Tijdens dat proces bouw je de relatie op. Bijna alle vrouwen doen dat ook instinctief. Ik zou zeggen (voor een relatie) : geen echte seks voor de 5e date.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201705709
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:02 schreef Avianflu het volgende:
@:geeninspiratie1235, ik heb wel
Relaties gehad na seks binnen 24 uur.
Bedankt voor het delen van je ervaring. Hoe waren die relaties ten opzichte van relaties waarin je had gewacht qua aandacht die je kreeg enz?

quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:15 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat het je kansen verkleint. Je moet een man er eerst zijn b at voor laten doen. Tijdens dat proces bouw je de relatie op. Bijna alle vrouwen doen dat ook instinctief. Ik zou zeggen (voor een relatie) : geen echte seks voor de 5e date.
Bedankt voor de reactie, maar waarom verkleint het je kansen dan?
Als het feit dat er al seks mee is geweest een vrouw minder aantrekkelijk maakt, dan zou het nastreven van een leuke relatie waarin je elkaar aantrekkelijk blijft vinden dus een zinloze bezigheid zijn aangezien de man ook niet wil dat de seks pas na een jaar of nooit komt.
Dus wat mis ik dan in dit verhaal
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201705774
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat het je kansen verkleint. Je moet een man er eerst zijn b at voor laten doen. Tijdens dat proces bouw je de relatie op. Bijna alle vrouwen doen dat ook instinctief. Ik zou zeggen (voor een relatie) : geen echte seks voor de 5e date.
Mwah, dat geldt misschien voor jou.
Alsof alle mannen hetzelfde zijn.
Of alsof alle vrouwen hetzelfde zijn.
Als er op date 5 geen sex is geweest zou ik echt afgehaakt zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201705839
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring. Hoe waren die relaties ten opzichte van relaties waarin je had gewacht qua aandacht die je kreeg enz?
[..]
Bedankt voor de reactie, maar waarom verkleint het je kansen dan?
Als het feit dat er al seks mee is geweest een vrouw minder aantrekkelijk maakt, dan zou het nastreven van een leuke relatie waarin je elkaar aantrekkelijk blijft vinden dus een zinloze bezigheid zijn aangezien de man ook niet wil dat de seks pas na een jaar of nooit komt.
Dus wat mis ik dan in dit verhaal
Ik heb maar 2 relaties gehad. 2e relatie heeft 12 jaar geduurd en er was op dag 2 seks, binnen 24 uur.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 10 oktober 2021 @ 15:50:59 #17
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201705943
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik denk dat het je kansen verkleint. Je moet een man er eerst zijn b at voor laten doen. Tijdens dat proces bouw je de relatie op. Bijna alle vrouwen doen dat ook instinctief. Ik zou zeggen (voor een relatie) : geen echte seks voor de 5e date.
Speak for yourself...

Waarom zou je tot de 5e date wachten met zoiets :')
  zondag 10 oktober 2021 @ 15:51:17 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201705947
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring. Hoe waren die relaties ten opzichte van relaties waarin je had gewacht qua aandacht die je kreeg enz?
[..]
Bedankt voor de reactie, maar waarom verkleint het je kansen dan?
Dan is de buit al binnen.
quote:
Als het feit dat er al seks mee is geweest een vrouw minder aantrekkelijk maakt, dan zou het nastreven van een leuke relatie waarin je elkaar aantrekkelijk blijft vinden dus een zinloze bezigheid zijn aangezien de man ook niet wil dat de seks pas na een jaar of nooit komt.
Dus wat mis ik dan in dit verhaal
na een jaar is wel erg lang. Maar naar een maand? Als hij je echt leuk vind heeft hij het wachten er wel voor over.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201706001
quote:
6s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:50 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Speak for yourself...

Waarom zou je tot de 5e date wachten met zoiets :')
Inderdaad, al die 'regeltjes' ook.....als het klikt dan klikt het en heeft het kans om een relatie te worden. Ongeacht het eerste seksmoment
  zondag 10 oktober 2021 @ 15:55:24 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201706006
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Mwah, dat geldt misschien voor jou.
Alsof alle mannen hetzelfde zijn.
Of alsof alle vrouwen hetzelfde zijn.
Als er op date 5 geen sex is geweest zou ik echt afgehaakt zijn.
Ook vrouwen die als je niet heel enthousiast bent in de dating app al meteen seks aanbieden. Waar is je eigenwaarde als vrouw dan? Ik heb meer respect voor een vrouw waar ik moeite voor moet doen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zondag 10 oktober 2021 @ 15:59:50 #21
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201706058
quote:
17s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Inderdaad, al die 'regeltjes' ook.....als het klikt dan klikt het en heeft het kans om een relatie te worden. Ongeacht het eerste seksmoment
Al die onzin maakt het ook allemaal veel minder leuk.

Als je iemand leuk vindt dan is seks daar ook gewoon onderdeel van, zelf zou ik er alleen maar van afknappen als iemand perse afstand zou willen bewaren of tot date x zou willen wachten.
pi_201706099
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ook vrouwen die als je niet heel enthousiast bent in de dating app al meteen seks aanbieden. Waar is je eigenwaarde als vrouw dan? Ik heb meer respect voor een vrouw waar ik moeite voor moet doen.
Dat vind ik onzin. Waarschijnlijk is ze gewoon op zoek naar seks dan en niet een relatie? Dat vind ik juist getuigen van eigenwaarde, krijgen waar je behoefte aan hebt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201706279
quote:
6s.gif Op zondag 10 oktober 2021 15:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Al die onzin maakt het ook allemaal veel minder leuk.

Als je iemand leuk vindt dan is seks daar ook gewoon onderdeel van, zelf zou ik er alleen maar van afknappen als iemand perse afstand zou willen bewaren of tot date x zou willen wachten.
Dit inderdaad :Y
  zondag 10 oktober 2021 @ 20:22:40 #24
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201709119
Misschien ben ik romantischer dan jullie. Van berichtjes in mijn mailbox "Ik ben zo alleen vanavond, kom je even langs" zonder dat ik deze vrouw ooit ontmoet heb moet ik niks hebben.
Als ik straks een vrouw gevonden heb met wie ik een toekomst voor me zie dan nodig ik haar eens bij me uit. Zorg ik dat het huis netjes opgeruimd is en dat het gezellig is. Dan heb ik gezorgd voor een echte kwaliteitswijn en ga ik lekker voor haar koken, iets waarvan ik weet dat ze het lekker vind. Daarna lekker de openhaard aan en over van alles praten, die vrouw de aandacht geven die ze verdient. En als het dan gebeurt dan is dat ook echt mooi. De volgende dag laat ik voor haar onverwacht op haar werk een decadente bos bloemen bezorgen met enkel "L" als kaartje erbij.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201709188
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef LXIV het volgende:
Misschien ben ik romantischer dan jullie. Van berichtjes in mijn mailbox "Ik ben zo alleen vanavond, kom je even langs" zonder dat ik deze vrouw ooit ontmoet heb moet ik niks hebben.
Als ik straks een vrouw gevonden heb met wie ik een toekomst voor me zie dan nodig ik haar eens bij me uit. Zorg ik dat het huis netjes opgeruimd is en dat het gezellig is. Dan heb ik gezorgd voor een echte kwaliteitswijn en ga ik lekker voor haar koken, iets waarvan ik weet dat ze het lekker vind. Daarna lekker de openhaard aan en over van alles praten, die vrouw de aandacht geven die ze verdient. En als het dan gebeurt dan is dat ook echt mooi. De volgende dag laat ik voor haar onverwacht op haar werk een decadente bos bloemen bezorgen met enkel "L" als kaartje erbij.
Zo'n berichtje is wel cringe inderdaad, maar als je een leuke date hebt en je gaat met de ander naar huis omdat het goed voelt....dan is er niks mis mee toch? Al zou zo'n bos bloemen (op mijn werk!) dan weer heel raar voelen ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2021 20:29:24 ]
  zondag 10 oktober 2021 @ 20:28:09 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201709192
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef LXIV het volgende:
Misschien ben ik romantischer dan jullie. Van berichtjes in mijn mailbox "Ik ben zo alleen vanavond, kom je even langs" zonder dat ik deze vrouw ooit ontmoet heb moet ik niks hebben.
Als ik straks een vrouw gevonden heb met wie ik een toekomst voor me zie dan nodig ik haar eens bij me uit. Zorg ik dat het huis netjes opgeruimd is en dat het gezellig is. Dan heb ik gezorgd voor een echte kwaliteitswijn en ga ik lekker voor haar koken, iets waarvan ik weet dat ze het lekker vind. Daarna lekker de openhaard aan en over van alles praten, die vrouw de aandacht geven die ze verdient. En als het dan gebeurt dan is dat ook echt mooi. De volgende dag laat ik voor haar onverwacht op haar werk een decadente bos bloemen bezorgen met enkel "L" als kaartje erbij.
Wat heeft dat met romantiek te maken? En met iemand die me vraagt voor een bootycall verwacht ik niet dat het een relatie gaat worden, maar dat komt vooral omdat je dan met heel andere intenties erin staat.

Met mijn vorige vriendin heb ik de eerste date gepicknickt in het park, twee date ergens wat gegeten en daarna gezoend, derde date bleef ik slapen. En de relatie heeft daar niet onder geleden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201709253
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef LXIV het volgende:
Misschien ben ik romantischer dan jullie. Van berichtjes in mijn mailbox "Ik ben zo alleen vanavond, kom je even langs" zonder dat ik deze vrouw ooit ontmoet heb moet ik niks hebben.
Als ik straks een vrouw gevonden heb met wie ik een toekomst voor me zie dan nodig ik haar eens bij me uit. Zorg ik dat het huis netjes opgeruimd is en dat het gezellig is. Dan heb ik gezorgd voor een echte kwaliteitswijn en ga ik lekker voor haar koken, iets waarvan ik weet dat ze het lekker vind. Daarna lekker de openhaard aan en over van alles praten, die vrouw de aandacht geven die ze verdient. En als het dan gebeurt dan is dat ook echt mooi. De volgende dag laat ik voor haar onverwacht op haar werk een decadente bos bloemen bezorgen met enkel "L" als kaartje erbij.
Prima en leuk in een relatie maar soms wil je gewoon even flink gepakt worden zonder al die romantiek. Ik iig wel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 10 oktober 2021 @ 20:34:20 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201709277
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Prima en leuk in een relatie maar soms wil je gewoon even flink gepakt worden zonder al die romantiek. Ik iig wel.
I know... ;)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201709296
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
I know... ;)
_O-
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201709522
:')
pi_201709592
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:50 schreef Faxie het volgende:
:')
Staan wij boven

:')
pi_201709601
Sure sure
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201710969
Vind die YouTube filmpjes altijd ietwat toxisch.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 22:58:41 #35
441859 crew  Lenny77
pi_201711050
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
I know... ;)
Mis ik iets? :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 22:59:29 #36
441859 crew  Lenny77
pi_201711059
quote:
Allez, nu is het zelfs nog maar 1% ipv 20%?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201711123
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:50 schreef Avianflu het volgende:
Vind die YouTube filmpjes altijd ietwat toxisch.
Vrouwen zijn toxisch :6
pi_201711126
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mis ik iets? :P
Fok will be Fok ;)
pi_201711140
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Allez, nu is het zelfs nog maar 1% ipv 20%?
specifieke voorbeelden van vrouwen die maar 1% op rechts gooien. Tbh denk ik dat ik ook Max 5% op rechts gooi. Ik denk 2-3%.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201711141
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:59 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Allez, nu is het zelfs nog maar 1% ipv 20%?
Echt niet normaal. Die vent van het voorbeeldprofiel in het begin is trouwens wel echt een player hoor :o
pi_201711222
Lekker vrouwen bashen. Die Amerikaanse dating filmpjes zijn echt te toxisch. Beide kampen overigens. Blegh.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201711223
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef LXIV het volgende:
Misschien ben ik romantischer dan jullie. Van berichtjes in mijn mailbox "Ik ben zo alleen vanavond, kom je even langs" zonder dat ik deze vrouw ooit ontmoet heb moet ik niks hebben.
Waarschijnlijk zie ik zoiets 3 dagen later.
afspraak tandarts verzetten
pi_201711356
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:18 schreef Avianflu het volgende:
Lekker vrouwen bashen. Die Amerikaanse dating filmpjes zijn echt te toxisch. Beide kampen overigens. Blegh.
VROUWEN MOETEN MIJ LEUK VINDEN IK BEN MAN GOED OPGELEID HEB GELD WAT DOE IK FOUT IS HUN SCHULD WIL SEX MAAR TINDER IS ONEERLIJK JORDAN PETERSON HEEFT GELIJK WIJ MOETEN JAGEN WBSHGDSGKLJGDSKJG IS MOEILIJK MAKKELIJKER KLAGEN ACHTER COMPUTER BEN ZIELIG GJLSDGLSDG.

Yo chill. Aai een kat. Voer een hond. Eet je sla. Maak een wandelingetje. Doe een hobby en geniet een beetje van het leven.
afspraak tandarts verzetten
pi_201711383
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
VROUWEN MOETEN MIJ LEUK VINDEN IK BEN MAN GOED OPGELEID HEB GELD WAT DOE IK FOUT IS HUN SCHULD WIL SEX MAAR TINDER IS ONEERLIJK JORDAN PETERSON HEEFT GELIJK WIJ MOETEN JAGEN WBSHGDSGKLJGDSKJG IS MOEILIJK MAKKELIJKER KLAGEN ACHTER COMPUTER BEN ZIELIG GJLSDGLSDG.

Yo chill. Aai een kat. Voer een hond. Eet je sla. Maak een wandelingetje. Doe een hobby en geniet een beetje van het leven.
Gelukkig zei je niet 'bak een taart' :+
pi_201711391
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
VROUWEN MOETEN MIJ LEUK VINDEN IK BEN MAN GOED OPGELEID HEB GELD WAT DOE IK FOUT IS HUN SCHULD WIL SEX MAAR TINDER IS ONEERLIJK JORDAN PETERSON HEEFT GELIJK WIJ MOETEN JAGEN WBSHGDSGKLJGDSKJG IS MOEILIJK MAKKELIJKER KLAGEN ACHTER COMPUTER BEN ZIELIG GJLSDGLSDG.

Yo chill. Aai een kat. Voer een hond. Eet je sla. Maak een wandelingetje. Doe een hobby en geniet een beetje van het leven.
_O- , thanks. Had ik even nodig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zondag 10 oktober 2021 @ 23:37:55 #46
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201711410
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Mis ik iets? :P
Niet wat je suggereert. Wat AV wil is toch voor iedereen in dit topic allang bekend!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201711425
De echte vraag is overigens “waarom swipen mannen zo vaak rechts :')

Ik vind mezelf niet beter dan wie dan ook maar ik weet wel dat sommige types totaal niet bij mij passen. En ja dat zie je vaak aan een foto / bio tekst.
Tuindorp types passen niet bij mij maar Zuid as mooi boys passen ook niet bij mij.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201711442
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:37 schreef LXIV het volgende:

[..]
Niet wat je suggereert. Wat AV wil is toch voor iedereen in dit topic allang bekend!
Your point being. Ik heb een specifieke sexuele voorkeur waar een man/potentiële relatie tot op zekere hoogte aan moet voldoen.
Net als dat jij bepaalde dingen hebt die je zoekt in een relatie.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201711509
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:34 schreef Faxie het volgende:

[..]
Gelukkig zei je niet 'bak een taart' :+
Lekker man, taart bakken :9 :7
afspraak tandarts verzetten
pi_201711516
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:40 schreef Avianflu het volgende:
De echte vraag is overigens “waarom swipen mannen zo vaak rechts :')

Ik vind mezelf niet beter dan wie dan ook maar ik weet wel dat sommige types totaal niet bij mij passen. En ja dat zie je vaak aan een foto / bio tekst.
Tuindorp types passen niet bij mij maar Zuid as mooi boys passen ook niet bij mij.
Dan verlagen ze de standaard, is het weer niet goed ;(
pi_201711533
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:51 schreef Faxie het volgende:

[..]
Dan verlagen ze de standaard, is het weer niet goed ;(
Gaat niet om de standaard toch. Als iemand echt niet bij je past qua karakter/kernwaarden etc. is het toch sowieso kansloos.

Verlagen van de standaard zou ik eerder vinden dat je iemand swiped die je misschien iets minder aantrekkelijk vind qua uiterlijk of die niet een topbaan heeft.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201711545
Even voor de beeldvorming. Net 10 profielen op links gegooid. 4 met schirtloze foto’s. 1 met herkenbare kinderen. 1 met 5 foto’s van auto’s zonder persoon. 1 van man naast tractor/vrachtwagen allerlei voertuigen, andere 3 te onaantrekkelijk/bioloos.

Wat voor profielen hebben de vrouwen dan?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 08:43:56 #53
441859 crew  Lenny77
pi_201712829
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
Even voor de beeldvorming. Net 10 profielen op links gegooid. 4 met schirtloze foto’s. 1 met herkenbare kinderen. 1 met 5 foto’s van auto’s zonder persoon. 1 van man naast tractor/vrachtwagen allerlei voertuigen, andere 3 te onaantrekkelijk/bioloos.

Wat voor profielen hebben de vrouwen dan?
Hebben ze tieten?? Hop, naar rechts!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 11 oktober 2021 @ 08:45:48 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201712843
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
Even voor de beeldvorming. Net 10 profielen op links gegooid. 4 met schirtloze foto’s. 1 met herkenbare kinderen. 1 met 5 foto’s van auto’s zonder persoon. 1 van man naast tractor/vrachtwagen allerlei voertuigen, andere 3 te onaantrekkelijk/bioloos.

Wat voor profielen hebben de vrouwen dan?
De meerderheid is wel ok, los van de vraag of het profiel bij je past.
Maar er zijn ook vrouwen die schreeuwen (in CAPSLOCK) dat je bijvoorbeeld wel of juist niet gevaccineerd moet zijn, dat ze geen ONS/FWB of andere viezigheid (sic) wensen, LIVE, LOVE, LAUGH over hun profielfoto kladderen etc. Weinig auto's of tractoren.

Ik heb trouwens echt een cheape auto. Weinig last van gehad denk ik, al adviseerde een collega van mij wel een dure auto te kopen omdat vrouwen dit toch belangrijk vonden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 08:47:19 #55
441859 crew  Lenny77
pi_201712852
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]
specifieke voorbeelden van vrouwen die maar 1% op rechts gooien. Tbh denk ik dat ik ook Max 5% op rechts gooi. Ik denk 2-3%.
Ja maar mannen staan 'bekend' voor het sleepnetten (jaja, niet iedereen blabla).
Wat als mannen ook echt kritisch zouden gaan swipen: uiterlijk, intelligentie, baan, potentieel relatie- en/of moedermateriaal enz.
Dan weet ik zeker dat ook minder dan 5% bij hun naar rechts zou gaan.
Voor een snel wipje maakt het waarschijnlijk niets uit hoe die vrouw eruit ziet, zolang ze maar leeft en nog net geen zak over de kop moet of in het pikkedonker moet gaan liggen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 08:48:24 #56
441859 crew  Lenny77
pi_201712856
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:45 schreef LXIV het volgende:

Ik heb trouwens echt een cheape auto. Weinig last van gehad denk ik, al adviseerde een collega van mij wel een dure auto te kopen omdat vrouwen dit toch belangrijk vonden.
Dat soort vrouw wil je niet hebben joh...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 11 oktober 2021 @ 09:40:11 #57
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201713284
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:47 schreef Lenny77 het volgende:
Voor een snel wipje maakt het waarschijnlijk niets uit hoe die vrouw eruit ziet, zolang ze maar leeft en nog net geen zak over de kop moet of in het pikkedonker moet gaan liggen.
Je hebt er een goed beeld bij zeg :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 09:41:22 #58
441859 crew  Lenny77
pi_201713305
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je hebt er een goed beeld bij zeg :')
:P
Zwaar gechargeerd
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201713315
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je hebt er een goed beeld bij zeg :')
Lenny lijkt steeds meer op geen inspiratie
pi_201713417
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Je hebt er een goed beeld bij zeg :')
Sommige mannen hebben echt geen zelfrespect....
Dan maar even langer wachten op een leuke match dan alles wat een hartslag heeft naar recht swipen...
  maandag 11 oktober 2021 @ 09:54:51 #61
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201713443
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:51 schreef magrec het volgende:

[..]
Sommige mannen hebben echt geen zelfrespect....
Dan maar even langer wachten op een leuke match dan alles wat een hartslag heeft naar recht swipen...
Vrouwen kunnen natuurlijk helemaal niet zo zijn. Ik heb er in de kroeg een keer 1 gehad die nadat we wat aan het dansen waren tegen me aan komt rijden en toen mijn kano wat aan het groeien was opeens d'r hand in mijn broek steekt om me af te trekken.

Dat vind ik nog steeds een beetje een bijzondere gebeurtenis uit mijn leven :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201713476
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Vrouwen kunnen natuurlijk helemaal niet zo zijn. Ik heb er in de kroeg een keer 1 gehad die nadat we wat aan het dansen waren tegen me aan komt rijden en toen mijn kano wat aan het groeien was opeens d'r hand in mijn broek steekt om me af te trekken.

Dat vind ik nog steeds een beetje een bijzondere gebeurtenis uit mijn leven :')
Dat is toch prachtig
pi_201713481
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Vrouwen kunnen natuurlijk helemaal niet zo zijn. Ik heb er in de kroeg een keer 1 gehad die nadat we wat aan het dansen waren tegen me aan komt rijden en toen mijn kano wat aan het groeien was opeens d'r hand in mijn broek steekt om me af te trekken.

Dat vind ik nog steeds een beetje een bijzondere gebeurtenis uit mijn leven :')
Euh, zo bijzonder is dat toch niet. Avondje clubben onder invloed dan zijn er toch wat minder remmingen O-)
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 10:13:43 #64
441859 crew  Lenny77
pi_201713624
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:42 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Lenny lijkt steeds meer op geen inspiratie
:o
Allesbehalve!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:14:21 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201713634
Ik vind het vrij apart hoor. Ik ga ook niet zomaar in het kruis van een vrouw waarmee ik dans staan te grabbelen. En het was geen club waar we stonden, maar meer een soort danscafe.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201713658
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
:o
Allesbehalve!
:P
Zwaar gechargeerd
pi_201713668
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
Even voor de beeldvorming. Net 10 profielen op links gegooid. 4 met schirtloze foto’s. 1 met herkenbare kinderen. 1 met 5 foto’s van auto’s zonder persoon. 1 van man naast tractor/vrachtwagen allerlei voertuigen, andere 3 te onaantrekkelijk/bioloos.

Wat voor profielen hebben de vrouwen dan?
Foto's met filters, duckfaces, profielen met ik ben benieuwd wie dit leest met verder een nietszeggende tekst, profielen met enorme lappen tekst met 100 keer ik, etc.

Oh ja, als opening uiteraard een opmerking over geen ONS/FWB. :)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201713698
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Vrouwen kunnen natuurlijk helemaal niet zo zijn. Ik heb er in de kroeg een keer 1 gehad die nadat we wat aan het dansen waren tegen me aan komt rijden en toen mijn kano wat aan het groeien was opeens d'r hand in mijn broek steekt om me af te trekken.

Dat vind ik nog steeds een beetje een bijzondere gebeurtenis uit mijn leven :')
Toevallig geen vrienden van je die wat bijelkaar hebben gelapt omdat je de periode ervoor een beetje zuur was? :+
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:22:20 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201713703
quote:
10s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:21 schreef Hineni het volgende:

[..]
Toevallig geen vrienden van je die wat bijelkaar hebben gelapt omdat je de periode ervoor een beetje zuur was? :+
Zeker weten van niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 10:22:57 #70
441859 crew  Lenny77
pi_201713708
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:16 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
:P
Zwaar gechargeerd
:@
Touché
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 10:23:34 #71
441859 crew  Lenny77
pi_201713716
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het vrij apart hoor. Ik ga ook niet zomaar in het kruis van een vrouw waarmee ik dans staan te grabbelen. En het was geen club waar we stonden, maar meer een soort danscafe.
Maar wat was je reactie? Want lijkt me idd ook wel erg apart!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:35:27 #72
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201713872
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar wat was je reactie? Want lijkt me idd ook wel erg apart!
Ik heb die hand weggetrokken en ben weggelopen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 10:49:58 #73
441859 crew  Lenny77
pi_201714022
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik heb die hand weggetrokken en ben weggelopen.
Eigenlijk toch echt wel een metoo gevalletje
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 11 oktober 2021 @ 10:53:41 #74
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201714061
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eigenlijk toch echt wel een metoo gevalletje
Nee, ‘gewoon’ (poging tot) aanranding (of erger). #metoo is binnen een bepaalde machtsverhouding.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201714714
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik heb die hand weggetrokken en ben weggelopen.
^O^

Als man heb je weer te maken met het stigma dat je het geweldig moet vinden, want je bent altijd met seks bezig en elke gelegenheid tot seks grijp je aan. :N
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201714925
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:18 schreef Hineni het volgende:

[..]
Foto's met filters, duckfaces, profielen met ik ben benieuwd wie dit leest met verder een nietszeggende tekst, profielen met enorme lappen tekst met 100 keer ik, etc.

Oh ja, als opening uiteraard een opmerking over geen ONS/FWB. :)

Dat zou ik sws nooit schrijven want dat is een soort “uitdaging aangenomen” voor sommige mannen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201714954
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 09:54 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Vrouwen kunnen natuurlijk helemaal niet zo zijn. Ik heb er in de kroeg een keer 1 gehad die nadat we wat aan het dansen waren tegen me aan komt rijden en toen mijn kano wat aan het groeien was opeens d'r hand in mijn broek steekt om me af te trekken.

Dat vind ik nog steeds een beetje een bijzondere gebeurtenis uit mijn leven :')
Mannen die bij voorbijgaan even lekker aan je zitten is redelijk standaard in een club. :'). Vooral naarmate de avond vordert.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 11 oktober 2021 @ 13:06:40 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201715576
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:18 schreef Hineni het volgende:

[..]
Foto's met filters, duckfaces, profielen met ik ben benieuwd wie dit leest met verder een nietszeggende tekst, profielen met enorme lappen tekst met 100 keer ik, etc.

Oh ja, als opening uiteraard een opmerking over geen ONS/FWB. :)

Of gewoon een foto van hun hond alleen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201715613
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
(...) 1 van man naast tractor/vrachtwagen (...)
_O-

quote:
Wat voor profielen hebben de vrouwen dan?
Het equivalent van een foto met tractor is denk ik een foto met je breiwerk?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 11 oktober 2021 @ 13:18:57 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201715704
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
_O-
[..]
Het equivalent van een foto met tractor is denk ik een foto met je breiwerk?
Dat vind ik nog wel ok. Het geeft aan dat het een huiselijke vrouw is die waarschijnlijk ook goed appeltaart kan bakken.
Waar ik woon hebben trouwens mannen soms een trekker zonder dat ze boer zijn. Gewoon omdat het handig is. Voor die 2x pj dat je zo’n ding kunt gebruiken…
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201715804
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:18 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat vind ik nog wel ok. Het geeft aan dat het een huiselijke vrouw is die waarschijnlijk ook goed appeltaart kan bakken.
Waar ik woon hebben trouwens mannen soms een trekker zonder dat ze boer zijn. Gewoon omdat het handig is. Voor die 2x pj dat je zo’n ding kunt gebruiken…
Maar ze hoeven er niet mee op de foto voor hun datingprofiel! Hallo, ik ben Johan. Ik heb een spruitjesbedrijf. En een trekker.


Zelf gebruik ik een foto van een hoogspanningsmast als ik ergens een account aanmaak om te voorkomen dat er geflirt wordt. Werkt best goed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 11 oktober 2021 @ 13:43:04 #82
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201715943
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eigenlijk toch echt wel een metoo gevalletje
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 10:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, ‘gewoon’ (poging tot) aanranding (of erger). #metoo is binnen een bepaalde machtsverhouding.
Eigenlijk wel. Maar ik kon me er niet druk genoeg over maken om er wat aan te doen, anders dan ik deed.
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 11:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
^O^

Als man heb je weer te maken met het stigma dat je het geweldig moet vinden, want je bent altijd met seks bezig en elke gelegenheid tot seks grijp je aan. :N
Ja precies.
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Mannen die bij voorbijgaan even lekker aan je zitten is redelijk standaard in een club. :'). Vooral naarmate de avond vordert.
Dat heb ik nog nooit gedaan. En omdat andere mannen dat wel doen is het normaal dat een vrouw het bij mij doet? Dat je een beetje aan elkaar zit tijdens het dansen hoort erbij en is leuk, maar dit escaleerde echt heel snel van gewoon dansen naar met d'r hand in mijn broek.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201716008
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:43 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik kon me er niet druk genoeg over maken om er wat aan te doen, anders dan ik deed.
[..]
Ja precies.
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. En omdat andere mannen dat wel doen is het normaal dat een vrouw het bij mij doet? Dat je een beetje aan elkaar zit tijdens het dansen hoort erbij en is leuk, maar dit escaleerde echt heel snel van gewoon dansen naar met d'r hand in mijn broek.
Nee, was gewoon een opmerking ter informatie.
En is niet tijdens dansen, is ik loop langs je en ipv dat ik subtiel je schouder aanraak pak ik je bij je taille of kont/heupen zodat ik er langs kan.

Trouwens ook wel eens gehad dat ik niets vermoedend stond te staan en iemand mij ineens gepassioneerd begon te zoenen. Really :N o|O :blauwoog:
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201716301
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Hebben ze tieten?? Hop, naar rechts!!
Tetten *O*
pi_201716326
Op wat voor plekken komen jullie? :')
pi_201716329
Ik vraag dit voor een vriend :@
  maandag 11 oktober 2021 @ 14:32:09 #87
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201716344
quote:
10s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:29 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Maar ze hoeven er niet mee op de foto voor hun datingprofiel! Hallo, ik ben Johan. Ik heb een spruitjesbedrijf. En een trekker.
[quote]

Toch kunnen dat hele geschikte mannen zijn. Voor bepaalde vrouwen. Zelf heb ik ook wel eens een boerin aan de lijn, maar dat zijn mij teveel ondernemers.

Zelf gebruik ik een foto van een hoogspanningsmast als ik ergens een account aanmaak om te voorkomen dat er geflirt wordt. Werkt best goed.
[/quote]
Dat zou ik dan weer als een metafoor opvatten
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201716349
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:29 schreef Faxie het volgende:
Op wat voor plekken komen jullie? :')
Die laatste ervaring was in Chersonissos :') toen ik 21 was ofzo
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201717457
Vraagje. Totaal geen ervaring met online daten. Na een tijdje vrijgezel zijn vorige week toch maar een Lexa profiel aangemaakt. Nog niet heel veel mee gedaan. Klein aantal berichtjes gestuurd, weinig reactie. Wederzijdse like, berichtje gestuurd maar geen antwoord. Huh?

Mijn profiel wordt wel goed bezocht. Voornamelijk door voor mij te aantrekkelijke vrouwen. Verbaast me nogal. Zegt waarschijnlijk 0,0. Foto wel goed maar profieltekst niet?

Is het het de kunst om zoveel mogelijk berichten te versturen en hopen dat er 1 op de 100 een keer iemand reageert? Ik snap dat vrouwen ongelofelijk veel berichten krijgen.
  maandag 11 oktober 2021 @ 16:15:43 #90
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201717768
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Die laatste ervaring was in Chersonissos :') toen ik 21 was ofzo
Dan noem je ook wel wat zeg _O-
(Voordat men gaat janken, nee dat maakt het niet oke)
pi_201718192
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:30 schreef Faxie het volgende:
Ik vraag dit voor een vriend :@
Rechterhand of linkerhand?
afspraak tandarts verzetten
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 06:04:12 #92
168576 Idioteque
take the money and run
pi_201724997
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
Wat voor profielen hebben de vrouwen dan?
Ik weet niet of vrouwen op een of andere manier eerst naar andere profielen van vrouwen hebben gekeken voor inspiratie. Het valt mij altijd op dat het niet heel origineel is.
Bij ongeveer de helft van de profielen zie ik wel zo’n foto waarbij het lijkt alsof ze in een zwembad staat. Is vast van een museum ofzo.

Ik zie ook steeds vaker profielen waar minimaal een foto te zien is waarbij haar tepels heel duidelijk door het shirt proberen te drukken.

Veel bikini foto’s.

Bijna elke vrouw surft nu of poseert in ieder geval met een surfplank. Als ze een motor hebben staat die ook apart op de foto.
Veel zijn er opeens aan het ‘boulderen’.

Heel veel originele teksten zoals: Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Of
Ik hou van lange wandelingen naar de koelkast.

Ook heel veel foto’s met kinderen die niet onherkenbaar zijn gemaakt.

Heel veel profielen zonder bio.

Het is verder geen klacht, ik deel het alleen om aan te geven dat het niet heel veel afwijkt. Er zijn ook genoeg leuke/interessante profielen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:48:10 #93
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201725588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 06:04 schreef Idioteque het volgende:

Heel veel originele teksten zoals: Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.

Dit heb ik echt al 20x gelezen idd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:53:32 #94
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201725620
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:55 schreef El_Grando101 het volgende:
Vraagje. Totaal geen ervaring met online daten. Na een tijdje vrijgezel zijn vorige week toch maar een Lexa profiel aangemaakt. Nog niet heel veel mee gedaan. Klein aantal berichtjes gestuurd, weinig reactie. Wederzijdse like, berichtje gestuurd maar geen antwoord. Huh?

Mijn profiel wordt wel goed bezocht. Voornamelijk door voor mij te aantrekkelijke vrouwen. Verbaast me nogal. Zegt waarschijnlijk 0,0. Foto wel goed maar profieltekst niet?

Is het het de kunst om zoveel mogelijk berichten te versturen en hopen dat er 1 op de 100 een keer iemand reageert? Ik snap dat vrouwen ongelofelijk veel berichten krijgen.
Ik heb geen last van te aantrekkelijke vrouwen die mijn profiel bezoeken.

Een like is leuk, maar wordt enkel ter kennisgeving aangenomen. Dat doe ik ook wederzijds.

Leuke vrouwen krijgen inderdaad veel berichten, maar kansloos is het niet. Probeer in ieder geval geen generieke berichten te versturen, dat een vrouw het idee krijgt van 'hij copy-pasted' dit bericht naar 100 vrouwen in de hoop dat er iemand reageert.

Wat ik doe (en wat succesvol genoeg is om tenminste 1x per week een date te hebben IRL) is toch voorselecteren op vrouwen die je echt leuk vindt (bij mij ca 1/10 of zo). Van deze vrouwen lees ik het profiel en probeer iets te vinden als aanknopingspunt (iets positiefs). Dan stuur ik een berichtje daarover. Op 1/4 krijg je dan een bericht terug. Dan kun je gaan chatten. Dat loopt in meer dan de helft van de gevallen dood. Gebeurt dan niet, dan kun je al best wel snel een date regelen.

Voor 1 date moet ik toch al wel 250 profielen bekijken, 25 berichten sturen, 5 chats van een paar dagen voeren. Het is een trechter (voor mij in ieder geval) maar zeker wel mogelijk.

Wat je niet moet doen is 1 berichtje aan de leukste vrouw sturen en 2 weken gaan wachten of ze reageert. Dat schiet echt niet op.

(Dat is trouwens ook op Lexa) waarop ik dit doe.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:59:39 #95
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201725644
Dan heb ik nu vanavond de 6e date. Als je die vrouwen ontmoet zijn ze trouwens toch vaak weer anders dan je ze had voorgesteld. Qua uiterlijk waren ze overigens allemaal ok, maar ik denk toch zeker 10 - 15 vrouwen op deze manier te moeten ontmoeten om er een te vinden met wie ik echt verder wil (en vice versa). Dus het is nog een heel werk.

Wat ook goed werkt is je foto en profiel te laten tweaken door de FOK!-dames (in vertrouwen). Een andere keuze profielfoto en wat aanpassingen aan de tekst leverden mij merkbaar betere resultaten op
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:30:46 #96
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201725945
Altijd goed om advies te vragen ja. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201727302
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 23:40 schreef Avianflu het volgende:
De echte vraag is overigens “waarom swipen mannen zo vaak rechts :')

Ik vind mezelf niet beter dan wie dan ook maar ik weet wel dat sommige types totaal niet bij mij passen. En ja dat zie je vaak aan een foto / bio tekst.
Tuindorp types passen niet bij mij maar Zuid as mooi boys passen ook niet bij mij.
Omdat later selecteren en dan unmatchen makkelijker is dan al die foto's en bio's bekijken.
Dat doe ik pas als ik een bericht wil sturen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_201727377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 06:04 schreef Idioteque het volgende:

[..]
Ik weet niet of vrouwen op een of andere manier eerst naar andere profielen van vrouwen hebben gekeken voor inspiratie. Het valt mij altijd op dat het niet heel origineel is.
Bij ongeveer de helft van de profielen zie ik wel zo’n foto waarbij het lijkt alsof ze in een zwembad staat. Is vast van een museum ofzo.

Ik zie ook steeds vaker profielen waar minimaal een foto te zien is waarbij haar tepels heel duidelijk door het shirt proberen te drukken.

Veel bikini foto’s.

Bijna elke vrouw surft nu of poseert in ieder geval met een surfplank. Als ze een motor hebben staat die ook apart op de foto.
Veel zijn er opeens aan het ‘boulderen’.

Heel veel originele teksten zoals: Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Of
Ik hou van lange wandelingen naar de koelkast.

Ook heel veel foto’s met kinderen die niet onherkenbaar zijn gemaakt.

Heel veel profielen zonder bio.

Het is verder geen klacht, ik deel het alleen om aan te geven dat het niet heel veel afwijkt. Er zijn ook genoeg leuke/interessante profielen.
Dit valt mij idd ook op. Echt zelden creativiteit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_201727434
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit valt mij idd ook op. Echt zelden creativiteit.
Dat is altijd wel zo geweest op dating sites. En om eerlijk te zijn, vrouwen hoeven niet origineel te zijn. Alleen de lelijke/dikke vrouwen. Die wel.
pi_201727456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:59 schreef LXIV het volgende:
Dan heb ik nu vanavond de 6e date. Als je die vrouwen ontmoet zijn ze trouwens toch vaak weer anders dan je ze had voorgesteld. Qua uiterlijk waren ze overigens allemaal ok, maar ik denk toch zeker 10 - 15 vrouwen op deze manier te moeten ontmoeten om er een te vinden met wie ik echt verder wil (en vice versa). Dus het is nog een heel werk.

Wat ook goed werkt is je foto en profiel te laten tweaken door de FOK!-dames (in vertrouwen). Een andere keuze profielfoto en wat aanpassingen aan de tekst leverden mij merkbaar betere resultaten op
Ik liet mijn foto's altijd selecteren door vriendinnen. Dat werkt veel beter. :Y
pi_201727500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik liet mijn foto's altijd selecteren door vriendinnen. Dat werkt veel beter. :Y
Mijn grootste euvel is dat er maar weinig foto's zijn waar ik zelf goed op sta.
Het is of tijdens een festival of iets dergelijks met zonnebril op of niet in focus omdat een ander geen foto's kan maken met mijn camera.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:36:23 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201727516
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:53 schreef LXIV het volgende:
Voor 1 date moet ik toch al wel 250 profielen bekijken, 25 berichten sturen, 5 chats van een paar dagen voeren. Het is een trechter (voor mij in ieder geval) maar zeker wel mogelijk.

Dat is ook denk ik een beetje wat ik deed voor ik uiteindelijk mijn vriendin, na een date of 30/40 eindelijk ontmoette.

Maar daar heb ik nu dus geen zin meer in, want ik weet nog hoeveel tijd me dat toen gekost heeft. :+

Mijn ervaring is ook data je de hele tijd gesprekken hebt waar geen date uit komt, en dan opeens in 1 week tijd met 3 dates zit op onverklaarbare wijze. En dat elke keer weer :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:37:38 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201727533
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Mijn grootste euvel is dat er maar weinig foto's zijn waar ik zelf goed op sta.
Het is of tijdens een festival of iets dergelijks met zonnebril op of niet in focus omdat een ander geen foto's kan maken met mijn camera.
Daar is natuurlijk wel een oplossing voor.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201727551
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Daar is natuurlijk wel een oplossing voor.
Vertel maar eens. Want spontane foto's zijn het leukste.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:39:42 #105
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201727565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 06:04 schreef Idioteque het volgende:

[..]
Ik weet niet of vrouwen op een of andere manier eerst naar andere profielen van vrouwen hebben gekeken voor inspiratie. Het valt mij altijd op dat het niet heel origineel is.
Bij ongeveer de helft van de profielen zie ik wel zo’n foto waarbij het lijkt alsof ze in een zwembad staat. Is vast van een museum ofzo.

Ik zie ook steeds vaker profielen waar minimaal een foto te zien is waarbij haar tepels heel duidelijk door het shirt proberen te drukken.

Veel bikini foto’s.

Bijna elke vrouw surft nu of poseert in ieder geval met een surfplank. Als ze een motor hebben staat die ook apart op de foto.
Veel zijn er opeens aan het ‘boulderen’.

Heel veel originele teksten zoals: Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Of
Ik hou van lange wandelingen naar de koelkast.

Ook heel veel foto’s met kinderen die niet onherkenbaar zijn gemaakt.

Heel veel profielen zonder bio.

Het is verder geen klacht, ik deel het alleen om aan te geven dat het niet heel veel afwijkt. Er zijn ook genoeg leuke/interessante profielen.
Ja, die museumfoto valt mij ook op ja. Lekker aan het trappetje hangen _O-

Iedereen doet nu ook aan kitesurfen. En laten we verder eerlijk zijn, het is niet alsof we allemaal zo uniek zijn. Kijk als voorbeeld naar mij, ik ben een man van begin 30, prima baan, eigen huisje in een dorp, doet aan wielrennen & zeilen en vind het leuk om met vrienden bordspellen te spelen en/of een beetje slap te ouwehoeren.

Ik ben echt uniek *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201727585
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat is ook denk ik een beetje wat ik deed voor ik uiteindelijk mijn vriendin, na een date of 30/40 eindelijk ontmoette.

Maar daar heb ik nu dus geen zin meer in, want ik weet nog hoeveel tijd me dat toen gekost heeft. :+

Mijn ervaring is ook data je de hele tijd gesprekken hebt waar geen date uit komt, en dan opeens in 1 week tijd met 3 dates zit op onverklaarbare wijze. En dat elke keer weer :D
Dit idd, overigens bij mij zelden via online daten bijna altijd in irl.
Krijg er ook zo weinig energie aan om telkens weer datzelfde riedeltje te moeten afspelen en het is echt lastig een interessant gesprek te krijgen via chat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:41:08 #107
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201727588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Vertel maar eens. Want spontane foto's zijn het leukste.
Huur eens een fotograaf in :+ Of maak een selfie. Bijna al mijn foto's zijn selfies omdat ik er niet van hou om te poseren. Als iemand een foto maakt terwijl ik ergens mee bezig ben, prima. Maar ik ga er niet speciaal voor staan :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:42:24 #108
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201727609
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Vertel maar eens. Want spontane foto's zijn het leukste.
Daarom ga ik binnenkort eens speeddaten. Daar zit ik nu nog even zin voor te maken, om dan straks weer chagrijnig te zijn dat het pas een maand na mijn aanmelding kan oid *)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:43:18 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201727623
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Vertel maar eens. Want spontane foto's zijn het leukste.
Foto’s laten maken door iemand anders met hun eigen toestel? :+

Ik heb ze een paar jaar geleden gemaakt van een vriendin. We zijn gewoon het park ingegaan en ontspannen wat foto’s gemaakt. Bladiebla, verkering, kinderen, trouwen.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:43:59 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201727631
Begin ik al als een ouwe lul te klinken dat ik het apart vind dat je (veel) bikinifoto's op je datingprofiel hebt? Ik vind dat eigenlijk meer een afknapper dan een pluspunt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201727689
Grappig, veel onderwerpen/argumenten zijn nog steeds hetzelfde als 14 jaar geleden, toen ik mijn huidige vrouw trof op relatieplanet.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:51:34 #112
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201727707
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Foto’s laten maken door iemand anders met hun eigen toestel? :+

Ik heb ze een paar jaar geleden gemaakt van een vriendin. We zijn gewoon het park ingegaan en ontspannen wat foto’s gemaakt. Bladiebla, verkering, kinderen, trouwen.
En die had daarna een hele rits foto's van die shoot op haar profiel staan? Dat is toch ook een beetje gek? Ik vind het leuker als je wat diverse foto's ziet qua setting.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:11:34 #113
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201727965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat is ook denk ik een beetje wat ik deed voor ik uiteindelijk mijn vriendin, na een date of 30/40 eindelijk ontmoette.

Maar daar heb ik nu dus geen zin meer in, want ik weet nog hoeveel tijd me dat toen gekost heeft. :+

Mijn ervaring is ook data je de hele tijd gesprekken hebt waar geen date uit komt, en dan opeens in 1 week tijd met 3 dates zit op onverklaarbare wijze. En dat elke keer weer :D
Herkenbaar.
30/40 dates is wel meer dan waar ik op tekende. Waarom had je er zoveel nodig? Je doet toch al aan voorselectie? Voor 40 dates moet ik 35.000 profielen swipen
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:13:16 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201727982
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja, die museumfoto valt mij ook op ja. Lekker aan het trappetje hangen _O-

Iedereen doet nu ook aan kitesurfen. En laten we verder eerlijk zijn, het is niet alsof we allemaal zo uniek zijn. Kijk als voorbeeld naar mij, ik ben een man van begin 30, prima baan, eigen huisje in een dorp, doet aan wielrennen & zeilen en vind het leuk om met vrienden bordspellen te spelen en/of een beetje slap te ouwehoeren.

Ik ben echt uniek *O*
Vrouwen willen geen unieke man maar een betrouwbare man die zorgzaam is.

Bij mij zijn al die kitesurf en parachute foto’s eerder een min dan een plus.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:14:36 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201728001
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit idd, overigens bij mij zelden via online daten bijna altijd in irl.
Krijg er ook zo weinig energie aan om telkens weer datzelfde riedeltje te moeten afspelen en het is echt lastig een interessant gesprek te krijgen via chat.
Na 2 dagen en 40 berichten vraag ik of ze wil daten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:18:58 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201728040
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
En die had daarna een hele rits foto's van die shoot op haar profiel staan? Dat is toch ook een beetje gek? Ik vind het leuker als je wat diverse foto's ziet qua setting.
Nee, ze had er maar twee nodig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201728080
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Mijn grootste euvel is dat er maar weinig foto's zijn waar ik zelf goed op sta.
Het is of tijdens een festival of iets dergelijks met zonnebril op of niet in focus omdat een ander geen foto's kan maken met mijn camera.
Goede foto's is key. Heb je die niet, zet er dan een foto erop van je enorme fok pener
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:22:43 #118
497658 Revac
Fka womanly
pi_201728081
30 a 40 dates? Zoveel. Word al moe van de gedachte.
pi_201728093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
En die had daarna een hele rits foto's van die shoot op haar profiel staan? Dat is toch ook een beetje gek? Ik vind het leuker als je wat diverse foto's ziet qua setting.
Eens, maar als deze rits aan foto's recent zijn dan is dat mijns inziens nog altijd beter dan een zwikje verouderde foto's waar iemand volgens zichzelf leuk op staat.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201728097
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:22 schreef Revac het volgende:
30 a 40 dates? Zoveel. Word al moe van de gedachte.
Tijdens lockdown wel veel gedate. Ook meer uit verveling. Nu alles weer open is heb ik echt daar de ruimte niet voor.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:27:12 #121
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201728127
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:11 schreef LXIV het volgende:

[..]
Herkenbaar.
30/40 dates is wel meer dan waar ik op tekende. Waarom had je er zoveel nodig? Je doet toch al aan voorselectie? Voor 40 dates moet ik 35.000 profielen swipen
Dit is ondertussen 5 jaar terug, voor m'n gevoel waren het er 30/40. Kunnen er ook wel wat minder zijn.

En geen idee. Ik heb eigenlijk alleen gedate met vrouwen waar ik van dacht dat het wel wat kon worden. Maar blijkbaar ben ik toch wat kieskeuriger dan ik dacht. Maar opeens was daar toen toch de juiste *;
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:27:41 #122
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201728133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Vrouwen willen geen unieke man maar een betrouwbare man die zorgzaam is.
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde :D
quote:
Bij mij zijn al die kitesurf en parachute foto’s eerder een min dan een plus.
Waarom?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:29:07 #123
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201728144
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:24 schreef Hineni het volgende:

[..]
Eens, maar als deze rits aan foto's recent zijn dan is dat mijns inziens nog altijd beter dan een zwikje verouderde foto's waar iemand volgens zichzelf leuk op staat.
Dat is ook zo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:22 schreef Revac het volgende:
30 a 40 dates? Zoveel. Word al moe van de gedachte.
Wat is het alternatief? Bij de derde denken dat het wel prima is en daarmee dan oud worden?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:33:35 #124
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201728191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:24 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Tijdens lockdown wel veel gedate. Ook meer uit verveling. Nu alles weer open is heb ik echt daar de ruimte niet voor.
Ja, ik vind 1 date per week eigenlijk ook wel veel. Maar ja, als je daar geen tijd voor hebt, heb je eigenlijk ook geen tijd voor een relatie. Al heb ik ook best druk met werk, familie, vrienden en 2 verenigingen (met commissie en bestuursfunctie), voor je het weet zit je week vol (want ik zit ook graag nog een avondje te netflixen :)). Zullen wel meer vrijgezellen last van hebben, je vult de beschikbare tijd met andere afspraken.
En eigenlijk vind ik daten ook niet zo leuk dat ik het elke week zou willen doen. 1x per jaar is vaak zat ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:42:08 #125
497658 Revac
Fka womanly
pi_201728271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dat is ook zo.
[..]
Wat is het alternatief? Bij de derde denken dat het wel prima is en daarmee dan oud worden?
Nee, nouja zijn er genoeg doe het zo doen. Alleen ik spreek alleen voor mezelf dat ik het heel vermoeiend zou vinden zoveel dates. Dan zou ik misschien toch maar een kat nemen. Maar hoe selecteer je je dates dan?
pi_201728280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja, ik vind 1 date per week eigenlijk ook wel veel. Maar ja, als je daar geen tijd voor hebt, heb je eigenlijk ook geen tijd voor een relatie. Al heb ik ook best druk met werk, familie, vrienden en 2 verenigingen (met commissie en bestuursfunctie), voor je het weet zit je week vol (want ik zit ook graag nog een avondje te netflixen :)). Zullen wel meer vrijgezellen last van hebben, je vult de beschikbare tijd met andere afspraken.
En eigenlijk vind ik daten ook niet zo leuk dat ik het elke week zou willen doen. 1x per jaar is vaak zat ;)
Ja dit precies. Wel veel gedate en daten is ook lastig wat dat betreft. Je moet maar net die ene vinden die bij jou past.

Ik heb alles wel goed voor elkaar. Koophuis, goede baan en toch best leuk leven. Ik moet zeggen dat ik wel afhaak als ik dat niet terugzie bij een ander. Meer ook omdat ik dat soort relaties al gehad heb en dat toch niet werkte. Dat iemand dan op bepaalde vlakken afhankelijk is van je.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:46:57 #127
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201728321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:42 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja dit precies. Wel veel gedate en daten is ook lastig wat dat betreft. Je moet maar net die ene vinden die bij jou past.

Ik heb alles wel goed voor elkaar. Koophuis, goede baan en toch best leuk leven. Ik moet zeggen dat ik wel afhaak als ik dat niet terugzie bij een ander. Meer ook omdat ik dat soort relaties al gehad heb en dat toch niet werkte. Dat iemand dan op bepaalde vlakken afhankelijk is van je.
Je stelt nogal hoge eisen dan.
Dus de ander moet ook een eigen koophuis en goede baan hebben?

Er zijn genoeg mensen die zichzelf prima redden in hun huurhuis en werk hoor, ook al is het geen super carrière ofzo wat ze hebben. Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er afhankelijkheid ontstaat?
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:51:11 #128
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201728369
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:42 schreef Revac het volgende:

[..]
Nee, nouja zijn er genoeg doe het zo doen. Alleen ik spreek alleen voor mezelf dat ik het heel vermoeiend zou vinden zoveel dates. Dan zou ik misschien toch maar een kat nemen. Maar hoe selecteer je je dates dan?
Swipen, waarbij ik redelijk selectief ben. Met de matches een beetje praten en als dat klikt afspreken.

Net als de rest dus :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:52:23 #129
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201728378
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Je stelt nogal hoge eisen dan.
Dus de ander moet ook een eigen koophuis en goede baan hebben?

Er zijn genoeg mensen die zichzelf prima redden in hun huurhuis en werk hoor, ook al is het geen super carrière ofzo wat ze hebben. Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er afhankelijkheid ontstaat?
Ik ben het wel met hem eens hoor, ik vind het een pluspunt als iemand het goed voor elkaar heeft. Of in ieder geval haar best doet om het goed voor elkaar te hebben, want niet bij iedereen komt het aanwaaien.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201728430
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Je stelt nogal hoge eisen dan.
Dus de ander moet ook een eigen koophuis en goede baan hebben?

Er zijn genoeg mensen die zichzelf prima redden in hun huurhuis en werk hoor, ook al is het geen super carrière ofzo wat ze hebben. Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er afhankelijkheid ontstaat?
Yeap. Dat mag toch?

Ik wil dat iemand op dat vlak gelijkwaardig is. Ik ben 40, dus dan zit ik niet te wachten op iemand die niet gelijkwaardig is. Ik bedoel als iemand in een huurhuis zit dan zal ik echt niet alleen daarop afknappen. Maar een goede baan vind ik wel belangrijk. :)

Iemand die achter de kassa zit is niet voor mij, hoe knap ze ook mag zijn.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:58:39 #131
414785 sirdanilot
pi_201728434
Ik gebruik dating apps niet zo vaak meer maar laatst wel weer op grindr zitten kijken en daar zat toch wel weer wat lekker nieuw vlees op :9
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_201728625
Een vriend van mij gaf het commentaar dat er enorm veel werkloze vrouwen zijn of met een bende kinderen zonder goede omgangsregeling met de vader.

Ik word zelf een beetje FOMO van tinder soms, omdat je gewoon oneindig matches en kan daten. Niet dat al die kerels een relatie willen natuurlijk, maar toch.

Ik vond het toen ik in de 20 was toch makkelijker. Toen date ik alleen mannen die ik tegenkwam irl. Misschien dat dat nu weer makkelijker wordt nu alles weer langzaam terug naar normaal gaat.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201728634
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:49 schreef fruityloop het volgende:
Grappig, veel onderwerpen/argumenten zijn nog steeds hetzelfde als 14 jaar geleden, toen ik mijn huidige vrouw trof op relatieplanet.
Verschil is alleen dat Relatieplanet inmiddels gestopt is, vanwege de Dating appzz
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:30:34 #134
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201728820
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde :D
[..]
Waarom?
Nee, dat klopt. Maar er zijn nogal veel mensen die zich enorm interessant voordoen terwijl het in werkelijkheid gewoon coach-potatoes zijn. Dus als je nu 1x even geparasailed hebt op vakantie en dat vooral gedaan hebt voor de foto... Het intereseert de slimmere vrouwen terecht maar weinig. Vice versa ook dus.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:33:15 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201728859
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, dat klopt. Maar er zijn nogal veel mensen die zich enorm interessant voordoen terwijl het in werkelijkheid gewoon coach-potatoes zijn. Dus als je nu 1x even geparasailed hebt op vakantie en dat vooral gedaan hebt voor de foto... Het intereseert de slimmere vrouwen terecht maar weinig. Vice versa ook dus.
Couch.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:40:03 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201728935
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Couch.
Nee, coach. Ik heb het over mensen die vanaf een comfortabele positie je begeleiden in een bepaald proces, in dit geval dating.
Coach-potatoes noemen we die.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:41:37 #137
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201728949
En al zou het echt zijn, wil een vrouw echt liever een man die telkens weg is omdat hij moet paragliden, festivals bezoeken, in nachtclubs hangt of gaat zeilen op de noordzee, of wil ze liever een man die buiten hout hakt voor de kachel en dan lekker voor haar kookt? Vice versa.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:44:11 #138
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201728980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:41 schreef LXIV het volgende:
En al zou het echt zijn, wil een vrouw echt liever een man die telkens weg is omdat hij moet paragliden, festivals bezoeken, in nachtclubs hangt of gaat zeilen op de noordzee, of wil ze liever een man die buiten hout hakt voor de kachel en dan lekker voor haar kookt? Vice versa.
Hela, wat is er mis met zeilen op de Noordzee? :o

Als ik iets een afknapper vind is het wel een vrouw zonder hobby's, die de hele tijd thuis zit en eigenlijk een blok aan je been is. Je moet toch allebei leuke dingen te doen hebben?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:44:34 #139
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201728986
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:40 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, coach. Ik heb het over mensen die vanaf een comfortabele positie je begeleiden in een bepaald proces, in dit geval dating.
Coach-potatoes noemen we die.
Ja, nice tray.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201729072
Ik hoop eigenlijk iemand te treffen die gezellig mee wil naar Latin feestjes en salsa dansen.
Als ik van de mannen zie die bergbeklimmen enzo ben ik altijd bang dat ze willen de ik meega :+ .
Of een man die voetbalt die wil dat je gezellig mee gaat naar de club, de horror.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:56:13 #141
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201729152
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Hela, wat is er mis met zeilen op de Noordzee? :o

Als ik iets een afknapper vind is het wel een vrouw zonder hobby's, die de hele tijd thuis zit en eigenlijk een blok aan je been is. Je moet toch allebei leuke dingen te doen hebben?
Dat dus. Je moet zeker jezelf zien te redden ja.
Een eigen leven ernaast hebben. Elkaars tijd geven, maar ook je eigen tijd nemen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201729154
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ja, die museumfoto valt mij ook op ja. Lekker aan het trappetje hangen _O-

Iedereen doet nu ook aan kitesurfen. En laten we verder eerlijk zijn, het is niet alsof we allemaal zo uniek zijn. Kijk als voorbeeld naar mij, ik ben een man van begin 30, prima baan, eigen huisje in een dorp, doet aan wielrennen & zeilen en vind het leuk om met vrienden bordspellen te spelen en/of een beetje slap te ouwehoeren.

Ik ben echt uniek *O*
Kitesurfen? Is mij niet echt opgevallen anders...

Ik zag wel veel longboard surffoto's in Bali oid
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:57:10 #143
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201729161
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:51 schreef Avianflu het volgende:
Ik hoop eigenlijk iemand te treffen die gezellig mee wil naar Latin feestjes en salsa dansen.
Als ik van de mannen zie die bergbeklimmen enzo ben ik altijd bang dat ze willen de ik meega :+ .
Of een man die voetbalt die wil dat je gezellig mee gaat naar de club, de horror.
Ach, een keertje naar zijn potje voetbal kijken is toch niet te veel gevraagd?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201729237
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ach, een keertje naar zijn potje voetbal kijken is toch niet te veel gevraagd?
Traumatje van mijn ex denk ik :+ .
Kan wel een keer kijken hoor maar 1-2 keer per jaar vind ik meer dan voldoende. Ik ga liever zelf sporten dan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201729282
Leuk nog steeds al die date-struggles. Voor mij is het iets voor ernaast, maar vind het altijd wel leuk hoor. Al blijven er maar weinig over waar het echt tot een date komt.
pi_201729415
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:15 schreef Godshand het volgende:

[..]
Verschil is alleen dat Relatieplanet inmiddels gestopt is, vanwege de Dating appzz
Ach, dat wist ik niet eens. Plekje waar we 14 jaar geleden ons eerste afspraakje hadden is ook al gestopt. Hmm we laten wel een romantisch spoor van vernieling achter....
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_201730131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:06 schreef Roellie80 het volgende:
Leuk nog steeds al die date-struggles. Voor mij is het iets voor ernaast, maar vind het altijd wel leuk hoor. Al blijven er maar weinig over waar het echt tot een date komt.
Ik heb nu even een date pauze, bevalt eigenlijk prima. Niet per se behoefte aan ook. Ik vind dat constant maar daten echt waardeloos, de beste instelling is denk ik gewoon even laten gaan, rustig gaan daten, dan even weer niet, etc. en er komt vanzelf wel weer iemand. Wtf moet je met 6 dates in twee weken? :')

Het komt ook echt wanhopig over trouwens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Discombobulate op 12-10-2021 15:33:38 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:14:25 #148
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201730809
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik heb nu even een date pauze, bevalt eigenlijk prima. Niet per se behoefte aan ook. Ik vind dat constant maar daten echt waardeloos, de beste instelling is denk ik gewoon even laten gaan, rustig gaan daten, dan even weer niet, etc. en er komt vanzelf wel weer iemand. Wtf moet je met 6 dates in twee weken? :')

Het komt ook echt wanhopig over trouwens.
Je moet het tempo er wel in houden. 1 date per week. Maar daarvoor is het nodig dat je gelijktijdig aan het vissen, chatten, daten en afzeggen bent.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201731080
1 Date per week pfffff. Ik ben al blij met 1 date per 3 jaar :')
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:47:45 #150
497658 Revac
Fka womanly
pi_201731261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:33 schreef Faxie het volgende:
1 Date per week pfffff. Ik ben al blij met 1 date per 3 jaar :')
Ga anders es speeddaten. En je had al katten toch :P
pi_201731409
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:14 schreef LXIV het volgende:

[..]
Je moet het tempo er wel in houden. 1 date per week. Maar daarvoor is het nodig dat je gelijktijdig aan het vissen, chatten, daten en afzeggen bent.
Als jij daar gelukkig van wordt, ga je gang, maar het komt mij wanhopig over. Ben je zo instinctief op zoek naar een SO dan? Bij mij is het meer van als ik zin heb om te daten dan doe ik dat, maar heb ook genoeg andere dingen in m'n leven. Die wisselen elkaar af, ik heb al een aantal maand niet meer geswiped. Daarvoor weer wel aardig wat, maar het is niet zo dat ik per se moet daten ofzo. Bovendien is gebleken dat ik echt leuke personen altijd op een hele andere manier ontmoet heb. Het leven laat zich niet lezen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201731996
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als jij daar gelukkig van wordt, ga je gang, maar het komt mij wanhopig over. Ben je zo instinctief op zoek naar een SO dan? Bij mij is het meer van als ik zin heb om te daten dan doe ik dat, maar heb ook genoeg andere dingen in m'n leven. Die wisselen elkaar af, ik heb al een aantal maand niet meer geswiped. Daarvoor weer wel aardig wat, maar het is niet zo dat ik per se moet daten ofzo. Bovendien is gebleken dat ik echt leuke personen altijd op een hele andere manier ontmoet heb. Het leven laat zich niet lezen.
Vind je daten niet leuk?
Ben het wel met je eens dat het leuker is als je iemand spontaan tegenkomt. Of iemand langzaamaan leert kennen ofzo, op werk of hobby.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201732267
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:36 schreef Avianflu het volgende:
Vind je daten niet leuk?
Ja en nee eigenlijk. Er zijn veel leukere dingen. De kans is gewoon veel groter dat je iemand tegenkomt waarmee het minder klikt. Die ene laat echt wel even op zich wachten. Ik kom veel liever iemand spontaan tegen op een feestje ofzo, zonder te denken aan daten of wat dan ook, en dat je zo'n iemand langzaam leert kennen, als vriend of potentiële partner.

Speeddaten zou ik bijv nooit gaan doen, lijkt me echt helemaal niks.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201732280
Als ik op date zou zijn en mijn date zou vertellen dat hij een serialdater zou zijn ik weet niet of ik dat zou kunnen waarderen? Of wat ik daarvan zou vinden :D

Niet dat het aan de orde is momenteel :P
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_201732591
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Huur eens een fotograaf in :+ Of maak een selfie. Bijna al mijn foto's zijn selfies omdat ik er niet van hou om te poseren. Als iemand een foto maakt terwijl ik ergens mee bezig ben, prima. Maar ik ga er niet speciaal voor staan :P
Ik vind selfies echt een verschrikkelijk narcistisch fenomeen.

Andere vraag als jullie een berichtje typen op een datingwebsite, hoe uitgebreid doen jullie dat dan?
Hallo met een soort van openingszin/vraag of echt halve epistels?

Want ik merk dat het daar toch anders gaat dan op die gratisch websites.
Zit nu op e-matching omdat eens een keer te proberen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_201732619
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Vind je daten niet leuk?
Ben het wel met je eens dat het leuker is als je iemand spontaan tegenkomt. Of iemand langzaamaan leert kennen ofzo, op werk of hobby.
Ik heb er echt een hekel aan. Zelden is het echt leuk en het voelt zo gekunsteld.
Over het algemeen ga ik ook voor IRL en werkt dat veel fijner dan het online only gebeuren iemand leren kennen.

En bij mij komen ze altijd met bosjes wanneer ik een fuck you houding heb en het mij niet interesseert.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_201732679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:41 schreef LXIV het volgende:
En al zou het echt zijn, wil een vrouw echt liever een man die telkens weg is omdat hij moet paragliden, festivals bezoeken, in nachtclubs hangt of gaat zeilen op de noordzee, of wil ze liever een man die buiten hout hakt voor de kachel en dan lekker voor haar kookt? Vice versa.
Hangt van de vrouw af toch?

Een vrouw die in de avond lekker dik zit te worden op de bank met chips en een kutserie of Talent show op RTL, hoef ik weer niet. Leuker als we met zijn 2en tegen elkaar Zwiften of een avond wandeling doen en daarna kan wel even opwarmen bij de kachel of in bad :)

Zoveel mensen, zoveel wensen. Het 1 is niet beter dan het ander :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:12:19 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201732981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als jij daar gelukkig van wordt, ga je gang, maar het komt mij wanhopig over. Ben je zo instinctief op zoek naar een SO dan? Bij mij is het meer van als ik zin heb om te daten dan doe ik dat, maar heb ook genoeg andere dingen in m'n leven. Die wisselen elkaar af, ik heb al een aantal maand niet meer geswiped. Daarvoor weer wel aardig wat, maar het is niet zo dat ik per se moet daten ofzo. Bovendien is gebleken dat ik echt leuke personen altijd op een hele andere manier ontmoet heb. Het leven laat zich niet lezen.
Wat is een SO?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:15:40 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201733016
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik heb er echt een hekel aan. Zelden is het echt leuk en het voelt zo gekunsteld.
Over het algemeen ga ik ook voor IRL en werkt dat veel fijner dan het online only gebeuren iemand leren kennen.

En bij mij komen ze altijd met bosjes wanneer ik een fuck you houding heb en het mij niet interesseert.
Ik kom op mijn werk nauwelijks vrouwen tegen en mijn vriendengroep is heel statisch en daar zijn eigenlijk nooit nieuwe vrouwen.
Het daten zelf is ook iets wat je onder de knie moet krijgen, maar ik heb er zeker geen hekel aan.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:18:46 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201733043
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat is een SO?
Significant other. Partner, dus.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201733152
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik kom op mijn werk nauwelijks vrouwen tegen en mijn vriendengroep is heel statisch en daar zijn eigenlijk nooit nieuwe vrouwen.
Het daten zelf is ook iets wat je onder de knie moet krijgen, maar ik heb er zeker geen hekel aan.
Oh dat herken ik ook wel maar dat maakt niet dat ik het leuk vind.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_201733776
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:47 schreef Revac het volgende:

[..]
Ga anders es speeddaten. En je had al katten toch :P
Heb het een paar jaar geleden wel overwogen, maar heb er ondertussen in het huidige klimaat echt geen zin meer in.

Misschien maar een 3e kat erbij nemen ;(
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:16:00 #163
497658 Revac
Fka womanly
pi_201733936
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:06 schreef Faxie het volgende:

[..]
Heb het een paar jaar geleden wel overwogen, maar heb er ondertussen in het huidige klimaat echt geen zin meer in.

Misschien maar een 3e kat erbij nemen ;(
Huidige klimaat?
pi_201734122
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ja en nee eigenlijk. Er zijn veel leukere dingen. De kans is gewoon veel groter dat je iemand tegenkomt waarmee het minder klikt. Die ene laat echt wel even op zich wachten. Ik kom veel liever iemand spontaan tegen op een feestje ofzo, zonder te denken aan daten of wat dan ook, en dat je zo'n iemand langzaam leert kennen, als vriend of potentiële partner.
Dit onderschrijf ik wel een beetje.
Heb de laatste tijd veel tripjes gemaakt met mijn weekend vrij abonnement van de NS. De hele tijd Happn aan gehad. Maar, ondanks dat ik niet de meest gemakkelijk contactmakende persoon ben, meer overgehouden aan toevallige ontmoetingen in een aantal steden dan aan likes en crushes op Happn.

Wel bij toeval m'n voorraad nog te beoordelen profielen voor de rest van het jaar even aangevuld door een uurtje op Utrecht CS te bivakkeren. :7 :D
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_201734169
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat is een SO?
Oh, significant other. Zelfde als partner, persoon waar je een relatie mee hebt, etc.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201734380
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is altijd wel zo geweest op dating sites. En om eerlijk te zijn, vrouwen hoeven niet origineel te zijn. Alleen de lelijke/dikke vrouwen. Die wel.
Klopt, ik ben lelijk en ik weet er helaas alles van
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201735119
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:16 schreef Revac het volgende:

[..]
Huidige klimaat?
Dateklimaat en sociaalmaatschappelijke klimaat. Ik heb er geen zin in.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:21:44 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201735319
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Significant other. Partner, dus.
Thx.
Ja, ik heb wel een partner nodig. Of dat me wanhopig maakt weet ik niet, maar ben wel iemand die zijn kracht haalt uit het samen zijn en vertrouwen hebben.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:25:46 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201735367
Net terug van een date. Na een wat stuntelig begin van mijn datingcarriere is zo’n avondje nu voor me appeltje-eitje. Op een vriendelijke en open manier toch op zachte wijze dominant te zijn en het te sturen, oprecht interesse te tonen en vooral de vrouw te laten vertellen… uiteindelijk ongemerkt niet teveel over jezelf te vertellen zodat die vrouw na afloop eigenlijk alleen nieuwsgieriger geworden is. Dat gaat nu echt erg goed.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:30:33 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201735441
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Oh dat herken ik ook wel maar dat maakt niet dat ik het leuk vind.
Ik zorg dat de ander en ikzelf gewoon een gezellige avond hebben. Het sollicitatiegesprek-gevoel is vrijwel meteen weg. Ik vind het juist leuk om nu wat andere mensen te ontmoeten ipv van mijn vrienden die ik al 30 jaar ken en waarmee ik telkens weer dezelfde gesprekken heb.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:33:29 #171
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201735475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Klopt, ik ben lelijk en ik weet er helaas alles van
Misschien is het vooral je zelfbeeld wat je dan minder aantrekkelijk maakt. Ik ben ook niet knap maar wel tevreden met mezelf. Het is voor mij geen enkel probleem om contact met vrouwen te krijgen, vaak echt hele knappe vrouwen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 22:35:46 #172
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201735497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:
Net terug van een date. Na een wat stuntelig begin van mijn datingcarriere is zo’n avondje nu voor me appeltje-eitje. Op een vriendelijke en open manier toch op zachte wijze dominant te zijn en het te sturen, oprecht interesse te tonen en vooral de vrouw te laten vertellen… uiteindelijk ongemerkt niet teveel over jezelf te vertellen zodat die vrouw na afloop eigenlijk alleen nieuwsgieriger geworden is. Dat gaat nu echt erg goed.
Dus zo'n showtje opvoeren werkt wel voor je? En wat als ze er straks achter komen dat je anders bent dan je je nu voordoet?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:30 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik vind het juist leuk om nu wat andere mensen te ontmoeten ipv van mijn vrienden die ik al 30 jaar ken en waarmee ik telkens weer dezelfde gesprekken heb.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik niet niet op een datingsite om mijn vriendengroep uit te breiden.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201735539
'Ja, ik ben niet knap ofzo, gewoon gemiddeld...'

pi_201735649
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:38 schreef Faxie het volgende:
'Ja, ik ben niet knap ofzo, gewoon gemiddeld...'

[ afbeelding ]
Ik vind hem ook best gemiddeld.

Geen idee of vrouwen daarvan weg glijden...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201735659
Als dat al gemiddeld is.... :{
pi_201735696
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:25 schreef LXIV het volgende:
Net terug van een date. Na een wat stuntelig begin van mijn datingcarriere is zo’n avondje nu voor me appeltje-eitje. Op een vriendelijke en open manier toch op zachte wijze dominant te zijn en het te sturen, oprecht interesse te tonen en vooral de vrouw te laten vertellen… uiteindelijk ongemerkt niet teveel over jezelf te vertellen zodat die vrouw na afloop eigenlijk alleen nieuwsgieriger geworden is. Dat gaat nu echt erg goed.
Je lult alleen over jezelf alsof het een challenge was die je voor jezelf aan het volbrengen bent.

"Ze had echt prachtige ogen" of "zo'n interessante hobby's" Nee, dominant zijn en het sturen, niet te veel over jezelf praten, appeltje-eitje, etc.

Klinkt knap egocentrisch. What about her? Ik snap wel dat jij veel moet daten van jezelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201735734
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:52 schreef Discombobulate het volgende:
Je lult alleen over jezelf alsof het een challenge was die je voor jezelf aan het volbrengen bent.

"Ze had echt prachtige ogen" of "zo'n interessante hobby's" Nee, dominant zijn en het sturen, niet te veel over jezelf praten, appeltje-eitje, etc.

Klinkt knap egocentrisch. What about her? Ik snap wel dat jij veel moet daten van jezelf.
Dit is dus inderdaad exact waarom ik zelf gestopt ben met daten. Ik snap dat fok niet exact overeenkomt met de werkelijkheid, maar als 10% van de mannen op datingsites net zo meer met hun eigen challenge dan met vrouwen die ze nodig hebben om hun levels te volbrengen bezig zijn dan is dat voor mij al te vermoeiend en een reden om er ver van weg te blijven.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201735747
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Dit is dus inderdaad exact waarom ik zelf gestopt ben met daten. Ik snap dat fok niet exact overeenkomt met de werkelijkheid, maar als 10% van de mannen op datingsites net zo meer met hun eigen challenge dan met vrouwen die ze nodig hebben om hun levels te volbrengen bezig zijn dan is dat voor mij al te vermoeiend en een reden om er ver van weg te blijven.
Of je zorgt dat je er boven staat. Ze zijn er echt wel hoor, niet te pessimistisch. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:00:49 #179
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201735755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Dus zo'n showtje opvoeren werkt wel voor je? En wat als ze er straks achter komen dat je anders bent dan je je nu voordoet?
[quote]

Ik ben niet anders, maar eerder op mijn gemak nu en mezelf
Ik snap wat je bedoelt, maar ik niet niet op een datingsite om mijn vriendengroep uit te breiden.
[/quote]
Ik ook niet, maar het zijn gewoon leuke avonden, los van de uitkomst.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:01:57 #180
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201735768
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:38 schreef Faxie het volgende:
'Ja, ik ben niet knap ofzo, gewoon gemiddeld...'

[ afbeelding ]
Maar dat ben ik helemaal niet!! Of iets wat er op lijkt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:04:07 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201735797
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:58 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Dit is dus inderdaad exact waarom ik zelf gestopt ben met daten. Ik snap dat fok niet exact overeenkomt met de werkelijkheid, maar als 10% van de mannen op datingsites net zo meer met hun eigen challenge dan met vrouwen die ze nodig hebben om hun levels te volbrengen bezig zijn dan is dat voor mij al te vermoeiend en een reden om er ver van weg te blijven.
Ik wil niks meer vinden dan een vrouw die bij me past. Niks challenge. Ik zorg wel dat die vrouw op haar gemak is en een leuke avond heeft. Prima toch?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201735914
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:33 schreef LXIV het volgende:
Misschien is het vooral je zelfbeeld wat je dan minder aantrekkelijk maakt. Ik ben ook niet knap maar wel tevreden met mezelf. Het is voor mij geen enkel probleem om contact met vrouwen te krijgen, vaak echt hele knappe vrouwen.
Nou… ik weet het niet. Er zijn gewoon objectieve punten van aantrekkelijkheid wat een vrouw aantrekkelijk moet maken. Het is wel fijn voor jou dat je ondanks dat je jezelf niet knap vind toch contact kunt hebben met voor jou knappe vrouwen. Dat is immers het meest belangrijk, dat je leuk word gevonden door iemand die je zelf aantrekkelijk vind, anders heb jij er niks aan maar die ander ook niet.
Hoewel het gelukkig wel zo is dat je altijd afwijkende mensen met rare fetisjen hebt, moet je wanneer je zelf niet standaard mooi bent daar wel speciaal naar zoeken en is de vijver om in te vissen ook kleiner. Je hebt minder keuze waardoor de kans dat degene waar jouw keuze als eerste op valt er ook bij zit veel kleiner wordt. En natuurlijk kun je dan voor tweede, derde, vierde enz. keuze gaan (ook al zijn er eigenlijk maar 2 keuzes je vind iemand aantrekkelijk of niet) maar als je dan ook nog zo iemand bent waarvoor deze ene persoon die jou wel “mwoah t kan ermee door” vind die je zelf uiteindelijk vond bij totaal gebrek aan beter ook na verschillende dates voor jou niet aantrekkelijk word ook al is diegene het blijkbaar wel voor anderen (die er geen relatie mee hoeven), de vonk gewoon maar niet overslaat, dan heb je niets aan het concept van een romantische relatie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:00 schreef Discombobulate het volgende:
Of je zorgt dat je er boven staat. Ze zijn er echt wel hoor, niet te pessimistisch. :)
Dat is dan wel echt zoeken naar een speld in een hooiberg

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:04 schreef LXIV het volgende:
Ik wil niks meer vinden dan een vrouw die bij me past. Niks challenge. Ik zorg wel dat die vrouw op haar gemak is en een leuke avond heeft. Prima toch?
Op zich niks, het kost jullie beiden natuurlijk wel tijd. Maar goed, als de avond leuk was is die ook weer niet helemaal verspilt.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201735999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:01 schreef LXIV het volgende:

[..]
Maar dat ben ik helemaal niet!! Of iets wat er op lijkt
Uhuh, dat zeggen ze allemaal :6
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:39:27 #184
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201736072
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:14 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou… ik weet het niet. Er zijn gewoon objectieve punten van aantrekkelijkheid wat een vrouw aantrekkelijk moet maken. Het is wel fijn voor jou dat je ondanks dat je jezelf niet knap vind toch contact kunt hebben met voor jou knappe vrouwen. Dat is immers het meest belangrijk, dat je leuk word gevonden door iemand die je zelf aantrekkelijk vind, anders heb jij er niks aan maar die ander ook niet.
Hoewel het gelukkig wel zo is dat je altijd afwijkende mensen met rare fetisjen hebt, moet je wanneer je zelf niet standaard mooi bent daar wel speciaal naar zoeken en is de vijver om in te vissen ook kleiner. Je hebt minder keuze waardoor de kans dat degene waar jouw keuze als eerste op valt er ook bij zit veel kleiner wordt. En natuurlijk kun je dan voor tweede, derde, vierde enz. keuze gaan (ook al zijn er eigenlijk maar 2 keuzes je vind iemand aantrekkelijk of niet) maar als je dan ook nog zo iemand bent waarvoor deze ene persoon die jou wel “mwoah t kan ermee door” vind die je zelf uiteindelijk vond bij totaal gebrek aan beter ook na verschillende dates voor jou niet aantrekkelijk word ook al is diegene het blijkbaar wel voor anderen (die er geen relatie mee hoeven), de vonk gewoon maar niet overslaat, dan heb je niets aan het concept van een romantische relatie.
[..]
Wat ik wilde zeggen is dat een belangrijk deel van je aantrekkelijkheid je zelfvertrouwen en het goed in je vel zitten is. Daar hoef je niet per se mooi voor te zijn.

quote:
Dat is dan wel echt zoeken naar een speld in een hooiberg
[..]
Op zich niks, het kost jullie beiden natuurlijk wel tijd. Maar goed, als de avond leuk was is die ook weer niet helemaal verspilt.
Of helemaal niet
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 23:44:32 #185
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201736101
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:27 schreef Faxie het volgende:

[..]
Uhuh, dat zeggen ze allemaal :6
Ik kreeg van een app contact te horen dat ik hier op leek: en toen ik deze foto aan mijn moeder liet zien vroeg ze of ik naar de kapper was geweest. Dus niet knap, maar voor sommige vrouwen toch wel aantrekkelijk
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201736136
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:33 schreef LXIV het volgende:

[..]
Misschien is het vooral je zelfbeeld wat je dan minder aantrekkelijk maakt. Ik ben ook niet knap maar wel tevreden met mezelf. Het is voor mij geen enkel probleem om contact met vrouwen te krijgen, vaak echt hele knappe vrouwen.
Sorry maar jij hebt wel een bovengemiddeld uiterlijk :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201736150
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:46 schreef Godshand het volgende:

[..]
Ik vind hem ook best gemiddeld.

Geen idee of vrouwen daarvan weg glijden...
Die is bovengemiddeld, niet mijn type maar wel knap.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201736182
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:44 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik kreeg van een app contact te horen dat ik hier op leek:[ afbeelding ] en toen ik deze foto aan mijn moeder liet zien vroeg ze of ik naar de kapper was geweest. Dus niet knap, maar voor sommige vrouwen toch wel aantrekkelijk
Ohai :9~
pi_201736184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Sorry maar jij hebt wel een bovengemiddeld uiterlijk :')
The plot thickens.... :o
  woensdag 13 oktober 2021 @ 00:03:52 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201736199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Sorry maar jij hebt wel een bovengemiddeld uiterlijk :')
Heeft ie foto's naar je zitten DM'en?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201736227
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:39 schreef LXIV het volgende:
Wat ik wilde zeggen is dat een belangrijk deel van je aantrekkelijkheid je zelfvertrouwen en het goed in je vel zitten is. Daar hoef je niet per se mooi voor te zijn.

Of helemaal niet
Nou ja zoals anderen al hadden gezegd, je ziet er zelf bovengemiddeld uit
Toch ben ik wel benieuwd (had getwijfeld of ik er weer een nieuw topic over zou maken): wat zijn jouw ervaringen met qua uiterlijk van het schoonheidsideaal afwijkende vrouwen? Wat was het moment dat hun zelfvertrouwen ervoor zorgde dat je ze mega aantrekkelijk ging vinden? Wat deden/zeiden ze? En liet je de vrouw die wel aan het schoonheidsideaal voldeed voor hen daardoor maar zitten?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 13 oktober 2021 @ 00:09:15 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201736231
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Sorry maar jij hebt wel een bovengemiddeld uiterlijk :')
Mwah.jij hebt mijn echte foto toch ook gezien? Ik wordt grijs, heb een handicap, nu niet allemaal pluspunten. Er zijn wel vrouwen die op het type dat ik ben vallen, maar veel meer nog niet.

Er zijn ook vrouwen die op zich niet knap zijn maar wel aantrekkelijk. Net zoals er vrouwen zijn die wel knap maar niet aantrekkelijk zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 00:11:54 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201736240
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou ja zoals anderen al hadden gezegd, je ziet er zelf bovengemiddeld uit
Toch ben ik wel benieuwd (had getwijfeld of ik er weer een nieuw topic over zou maken): wat zijn jouw ervaringen met qua uiterlijk van het schoonheidsideaal afwijkende vrouwen? Wat was het moment dat hun zelfvertrouwen ervoor zorgde dat je ze mega aantrekkelijk ging vinden? Wat deden/zeiden ze? En liet je de vrouw die wel aan het schoonheidsideaal voldeed voor hen daardoor maar zitten?
Ik ben weinig met uiterlijk bezig, ik ben geen 16 meer. En al helemaal niet met mijn eigen uiterlijk.
Goed verzorgd, positief, zelfvertrouwen, leuke lach. Dat zijn allemaal dingen die niet direct met knap of niet te maken hebben maar die iemand wel of niet aantrekkelijk maken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201736260
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Heeft ie foto's naar je zitten DM'en?
Nee, ik heb hem geholpen.

Overigens. Wat is nu een goed vrouwenprofiel qua foto’s en tekst.

Ik heb mijn foto’s iets aangepast en bio en merk nu al wel dat er wat leukere mannen reageren.
Of misschien matchte ze eerst wel maar praatte ze niet geen idee.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 00:17:09 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201736261
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
Mwah.jij hebt mijn echte foto toch ook gezien? Ik wordt grijs, heb een handicap, nu niet allemaal pluspunten. Er zijn wel vrouwen die op het type dat ik ben vallen, maar veel meer nog niet.

Er zijn ook vrouwen die op zich niet knap zijn maar wel aantrekkelijk. Net zoals er vrouwen zijn die wel knap maar niet aantrekkelijk zijn.
Grijs haar is sowieso geen probleem. Die handicap kan nog wel een dingetje zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201736327
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:11 schreef LXIV het volgende:
Ik ben weinig met uiterlijk bezig, ik ben geen 16 meer. En al helemaal niet met mijn eigen uiterlijk.
Goed verzorgd, positief, zelfvertrouwen, leuke lach. Dat zijn allemaal dingen die niet direct met knap of niet te maken hebben maar die iemand wel of niet aantrekkelijk maken.
Oke bedankt. Zoiets zegt men wel vaker ja. Ik had altijd het idee dat deze dingen pas aantrekkelijk worden als iemand ook knap was. Maar ik neem maar aan dat het er los van staat.
Niemand wil graag bewust met iets naars oppervlakkigs als het uiterlijk bezig zijn, het was dus meer de onbewuste invloed die ik bedoelde.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 13 oktober 2021 @ 06:31:06 #197
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201736918
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:17 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Grijs haar is sowieso geen probleem. Die handicap kan nog wel een dingetje zijn.
Tot nu toe moet ik zeggen dat vrouwen er niet echt moeilijk over doen. Of dat uit beleefdheid of omdat ze het niet uitmaakt is weet ik niet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201736930
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
Tot nu toe moet ik zeggen dat vrouwen er niet echt moeilijk over doen. Of dat uit beleefdheid of omdat ze het niet uitmaakt is weet ik niet.
Zal bij mij denk ik aan de handicap liggen, in hoeverre het je leven zal beïnvloeden als partner.
Wanneer je iemand vanuit een dating app leert kennen iig, Als je iemand vanuit een hobby of werksituatie etc leert kennen zal dat waarschijnlijk minder/niet meespelen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:52:38 #199
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201737718
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Zal bij mij denk ik aan de handicap liggen, in hoeverre het je leven zal beïnvloeden als partner.
Wanneer je iemand vanuit een dating app leert kennen iig, Als je iemand vanuit een hobby of werksituatie etc leert kennen zal dat waarschijnlijk minder/niet meespelen.
Ik heb een behoorlijke gehoorbeschadiging (opgelopen in Afghanistan). Daardoor heb ik een gehoorapparaat. Meestal gaat het wel ok, maar bijvoorbeeld in een lawaaiige omgeving kost het me erg veel moeite een gesprek te voeren en ik heb ook snel last van lawaai. Vooral een man hebben die bijv. 10 jaar ouder is en dan ook nog ene gehoorapparaat heeft is natuurlijk niet cool. Verder is het vooral voor mezelf lastig.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:58:26 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201737771
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
Tot nu toe moet ik zeggen dat vrouwen er niet echt moeilijk over doen. Of dat uit beleefdheid of omdat ze het niet uitmaakt is weet ik niet.
In je andere post gelezen waar het om gaat. Zou voor mij geen punt zijn, maar ja, dat ben ik.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 09:10:51 #201
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201737932
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik heb een behoorlijke gehoorbeschadiging (opgelopen in Afghanistan). Daardoor heb ik een gehoorapparaat. Meestal gaat het wel ok, maar bijvoorbeeld in een lawaaiige omgeving kost het me erg veel moeite een gesprek te voeren en ik heb ook snel last van lawaai. Vooral een man hebben die bijv. 10 jaar ouder is en dan ook nog ene gehoorapparaat heeft is natuurlijk niet cool. Verder is het vooral voor mezelf lastig.
Lijkt me erg vervelend, maar zo heftig is het ook weer niet. Het is niet dat je in een rolstoel zit of een arm of een been mist.
Heb je een groot hoorapparaat of een kleintje in je oor?

Het beperkt je leven nu ook weer niet heel erg in het dagelijks leven, toch?

Goed, festivals afgaan zal je wel niet blij van worden. Maar je kan zoveel meer wel! Kijk vooral daarnaar. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 13 oktober 2021 @ 09:12:21 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201737960
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
In je andere post gelezen waar het om gaat. Zou voor mij geen punt zijn, maar ja, dat ben ik.
Het zegt ook wel iets over de persoon dat het geen punt is. Net zoals ik geen dure auto koop om daarmee indruk te maken, want het type dat je daarom ‘versiert’ is niet het type wat ik zoek.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 09:14:45 #203
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201737994
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:10 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Lijkt me erg vervelend, maar zo heftig is het ook weer niet. Het is niet dat je in een rolstoel zit of een arm of een been mist.
Heb je een groot hoorapparaat of een kleintje in je oor?

Het beperkt je leven nu ook weer niet heel erg in het dagelijks leven, toch?

Goed, festivals afgaan zal je wel niet blij van worden. Maar je kan zoveel meer wel! Kijk vooral daarnaar. :)
Klein. Vaak zien mensen het niet eens.
Een vrouw die een been of arm mist zou voor mij geen no go zijn als ze verder leuk is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201738173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:52 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik heb een behoorlijke gehoorbeschadiging (opgelopen in Afghanistan). Daardoor heb ik een gehoorapparaat. Meestal gaat het wel ok, maar bijvoorbeeld in een lawaaiige omgeving kost het me erg veel moeite een gesprek te voeren en ik heb ook snel last van lawaai. Vooral een man hebben die bijv. 10 jaar ouder is en dan ook nog ene gehoorapparaat heeft is natuurlijk niet cool. Verder is het vooral voor mezelf lastig.
Ok, dat zou mij dus echt niks uitmaken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201742110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 09:14 schreef LXIV het volgende:
Klein. Vaak zien mensen het niet eens.
Een vrouw die een been of arm mist zou voor mij geen no go zijn als ze verder leuk is.
Het is misschien inderdaad wel zo dat dan andere eigenschappen, en vooral ook de persoonlijkheid als die uniek en mooi is zoiets kunnen compenseren. Het wordt denk ik vooral lastig als je over het geheel geen compensatie eigenschappen hebt. Bijv. Mensen die een ledenmaat missen maar een sprankelende persoonlijkheid en mooi gezicht hebben krijgen misschien meer dates dan mensen die in alles net iets te ondermaats zijn incl. de persoonlijkheid.
Maar goed, aan alles valt op zich wel een beetje te werken behalve dus handicaps/ziektes.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201742114
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:53 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik heb geen last van te aantrekkelijke vrouwen die mijn profiel bezoeken.

Een like is leuk, maar wordt enkel ter kennisgeving aangenomen. Dat doe ik ook wederzijds.

Leuke vrouwen krijgen inderdaad veel berichten, maar kansloos is het niet. Probeer in ieder geval geen generieke berichten te versturen, dat een vrouw het idee krijgt van 'hij copy-pasted' dit bericht naar 100 vrouwen in de hoop dat er iemand reageert.

Wat ik doe (en wat succesvol genoeg is om tenminste 1x per week een date te hebben IRL) is toch voorselecteren op vrouwen die je echt leuk vindt (bij mij ca 1/10 of zo). Van deze vrouwen lees ik het profiel en probeer iets te vinden als aanknopingspunt (iets positiefs). Dan stuur ik een berichtje daarover. Op 1/4 krijg je dan een bericht terug. Dan kun je gaan chatten. Dat loopt in meer dan de helft van de gevallen dood. Gebeurt dan niet, dan kun je al best wel snel een date regelen.

Voor 1 date moet ik toch al wel 250 profielen bekijken, 25 berichten sturen, 5 chats van een paar dagen voeren. Het is een trechter (voor mij in ieder geval) maar zeker wel mogelijk.

Wat je niet moet doen is 1 berichtje aan de leukste vrouw sturen en 2 weken gaan wachten of ze reageert. Dat schiet echt niet op.

(Dat is trouwens ook op Lexa) waarop ik dit doe.
Bedankt voor je adviezen! Meer berichten sturen dus. ;)

Pfff de kroeg is zo veel leuker....
  woensdag 13 oktober 2021 @ 15:52:40 #207
497658 Revac
Fka womanly
pi_201742396
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:28 schreef El_Grando101 het volgende:

[..]
Pfff de kroeg is zo veel leuker....
Nou, Wat let je :P
pi_201743375
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 00:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Nou ja zoals anderen al hadden gezegd, je ziet er zelf bovengemiddeld uit
Toch ben ik wel benieuwd (had getwijfeld of ik er weer een nieuw topic over zou maken): wat zijn jouw ervaringen met qua uiterlijk van het schoonheidsideaal afwijkende vrouwen? Wat was het moment dat hun zelfvertrouwen ervoor zorgde dat je ze mega aantrekkelijk ging vinden? Wat deden/zeiden ze?
Je stelt de vraag niet aan mij, maar ik ben een niet-knappe vrouw die wel eens aantrekkelijk wordt gevonden. Dat komt dan vooral doordat zulke mannen me slim vinden, hartelijk (ik lacht veel en praat makkelijk), zelfverzekerd en interessant vanwege m'n aberrate ideeën. En doordat ze van grote tieten houden.

Ik vind zelf vrij veel mannen en vrouwen aantrekkelijk, ondanks allerlei imperfecties die je zou kunnen vinden als je goed kijkt. Maar dan heb ik het over foto's. Als iemand gaat praten, dan knap ik meestal meteen af. Persoonlijkheid is ontzettend belangrijk en kun je in den lijve moeilijk loskoppelen van het uiterlijk. Ik heb zelf bijvoorbeeld een zwak voor Gabriel Macht, die ik op een foto eigenlijk niet eens zo aantrekkelijk vind.

Ik heb het al eerder tegen je gezegd: je dicht te veel waarde toe aan 'het schoonheidsideaal'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 17:50:01 #209
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201743740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Je stelt de vraag niet aan mij, maar ik ben een niet-knappe vrouw die wel eens aantrekkelijk wordt gevonden. Dat komt dan vooral doordat zulke mannen me slim vinden, hartelijk (ik lacht veel en praat makkelijk), zelfverzekerd en interessant vanwege m'n aberrate ideeën. En doordat ze van grote tieten houden.
Nou, niet knap Claudia…

Ik heb nog een foto van jou voor ogen waarop je sprekend een tragische Russische gravin in een Zwitsers kuuroord aan de vooravond van de Eerste Wereldoorlog bent. Maar dan ook helemaal. Op die foto was je niet gewoon knap maar prachtig!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 17:54:38 #210
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_201743768
Ik heb een match met een mexicaans meisje. Alleen woont en werkt ze ook in Mexico. Ze is daar ook op dit moment.
Waarom ben je dan in vredesnaam zover buiten de grens aan het zoeken? :')
pi_201743783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:54 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb een match met een mexicaans meisje. Alleen woont en werkt ze ook in Mexico. Ze is daar ook op dit moment.
Waarom ben je dan in vredesnaam zover buiten de grens aan het zoeken? :')
Waarom denk je?
pi_201743790
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:54 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb een match met een mexicaans meisje. Alleen woont en werkt ze ook in Mexico. Ze is daar ook op dit moment.
Waarom ben je dan in vredesnaam zover buiten de grens aan het zoeken? :')
Waarom heb je haar geliked is een betere vraag :+
  woensdag 13 oktober 2021 @ 17:57:46 #213
497658 Revac
Fka womanly
pi_201743792
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:54 schreef Ypmaha het volgende:
Ik heb een match met een mexicaans meisje. Alleen woont en werkt ze ook in Mexico. Ze is daar ook op dit moment.
Waarom ben je dan in vredesnaam zover buiten de grens aan het zoeken? :')
Omdat ze wellicht wat van je wil . Liefde, geld, verhuizen. Who knows
pi_201744516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:17 schreef Claudia_x het volgende:
Je stelt de vraag niet aan mij, maar ik ben een niet-knappe vrouw die wel eens aantrekkelijk wordt gevonden. Dat komt dan vooral doordat zulke mannen me slim vinden, hartelijk (ik lacht veel en praat makkelijk), zelfverzekerd en interessant vanwege m'n aberrate ideeën. En doordat ze van grote tieten houden.

Ik vind zelf vrij veel mannen en vrouwen aantrekkelijk, ondanks allerlei imperfecties die je zou kunnen vinden als je goed kijkt. Maar dan heb ik het over foto's. Als iemand gaat praten, dan knap ik meestal meteen af. Persoonlijkheid is ontzettend belangrijk en kun je in den lijve moeilijk loskoppelen van het uiterlijk. Ik heb zelf bijvoorbeeld een zwak voor Gabriel Macht, die ik op een foto eigenlijk niet eens zo aantrekkelijk vind.

Ik heb het al eerder tegen je gezegd: je dicht te veel waarde toe aan 'het schoonheidsideaal'.
Claudia_x bedankt voor het beantwoorden van m’n vraag maar ehm…. Weet je zeker dat het eerst kwam dat die mannen je leuk en slim enzo vonden en daarna pas dat ze zich realiseerden dat je grote tieten had? Ik geloof best dat je persoonlijkheid mooi is, maar zo is het niet echt los te koppelen waar ze nou het meest voor gegaan zijn he.. je hebt geen controlesituatie waarin je met hen sprak met mijn cupmaat. Als je grote borsten hebt dan ben je sowieso al een knappe vrouw in de ogen van mannen ongeacht de rest, of de rest moet wel HEEL lelijk zijn…
En Gabriel Macht, dit topic is wel het topic geworden van “iedereen noemt voorbeelden op van lelijke mensen die eigenlijk gewoon knap zijn”. Ik weet het niet hoor, misschien heb ik een rare smaak, maar ik kan niks ontdekken aan die man wat echt een afknapper zou kunnen zijn als je puur naar het uiterlijk kijkt …?

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 13-10-2021 19:26:26 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  woensdag 13 oktober 2021 @ 19:36:41 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201744773
Tieten staan echt zó ver onderaan de prioriteitenlijst.. pfff..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201745558
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

En Gabriel Macht, dit topic is wel het topic geworden van “iedereen noemt voorbeelden op van lelijke mensen die eigenlijk gewoon knap zijn”. Ik weet het niet hoor, misschien heb ik een rare smaak, maar ik kan niks ontdekken aan die man wat echt een afknapper zou kunnen zijn als je puur naar het uiterlijk kijkt …?
Ík vind hem uiterlijk niet aantrekkelijk. Maar ik wil ook best een ander voorbeeld geven: ik vond Thom Yorke vroeger erg aantrekkelijk, waarschijnlijk vooral vanwege z'n talent.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201745647
quote:
10s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
Tieten staan echt zó ver onderaan de prioriteitenlijst.. pfff..
Geloof je het zelf? Oke er zijn mannen die op minder vrouwelijke vormen vallen maar dat is volgens mij wel echt een uitzondering/fetisj.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ík vind hem uiterlijk niet aantrekkelijk. Maar ik wil ook best een ander voorbeeld geven: ik vond Thom Yorke vroeger erg aantrekkelijk, waarschijnlijk vooral vanwege z'n talent.
Wow dat kan ik me echt totaal niet voorstellen zijn ogen zijn zo mooi! Maar grappig dan kun je zien dat smaken dus blijkbaar wel echt enorm verschillen. Bedankt voor het andere voorbeeld, Thom Yorke vind ik ook knap.. dat luie oog(?) vind ik hem juist uniek maken en is ook wel aantrekkelijk.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201745655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Wow dat kan ik me echt totaal niet voorstellen zijn ogen zijn zo mooi! Maar grappig dan kun je zien dat smaken dus blijkbaar wel echt enorm verschillen. Bedankt voor het andere voorbeeld, Thom Yorke vind ik ook knap.. dat luie oog(?) vind ik hem juist uniek maken en is ook wel aantrekkelijk.
Je snapt het. *;
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201745739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ík vind hem uiterlijk niet aantrekkelijk. Maar ik wil ook best een ander voorbeeld geven: ik vond Thom Yorke vroeger erg aantrekkelijk, waarschijnlijk vooral vanwege z'n talent.
Vroeger. Die man is nu zo ontzettend lelijk. Lekker hipsterknotje ook. _O-

Maakt wel hele goede muziek. Wel een van m'n favs.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201745753
Thom wie
  woensdag 13 oktober 2021 @ 20:49:35 #221
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201745778
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[.
En Gabriel Macht, dit topic is wel het topic geworden van “iedereen noemt voorbeelden op van lelijke mensen die eigenlijk gewoon knap zijn”.
Lelijke mannen (vrouwen) zijn niet knap, maar niet knappe mannen/vrouwen kunnen wel heel aantrekkelijk zijn. Dat is net wat anders.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 20:52:58 #222
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201745806
En er zijn ook objectief heel knappe vrouwen waar ik niet warm of koud van wordt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201745807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:55 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Die is bovengemiddeld, niet mijn type maar wel knap.
Nou, dan zie ik hier dagelijks knappe mannen. Op Centraal station Utrecht kan ik er zo binnen het uur 10 aanwijzen die hier op lijken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator woensdag 13 oktober 2021 @ 20:57:08 #224
441859 crew  Lenny77
pi_201745848
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:38 schreef Faxie het volgende:
'Ja, ik ben niet knap ofzo, gewoon gemiddeld...'

[ afbeelding ]
Een mooie jongen, bovengemiddeld. Maar niet mijn type!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201745865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Vroeger. Die man is nu zo ontzettend lelijk. Lekker hipsterknotje ook. _O-

Maakt wel hele goede muziek. Wel een van m'n favs.
Hij heeft wel een bloedmooie vrouw.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 21:26:19 #226
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201746151
quote:
99s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hij heeft wel een bloedmooie vrouw.
Mooie vrouwen hebben liever een man die minder mooi is dan zijzelf
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201746225
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:53 schreef Godshand het volgende:

[..]
Nou, dan zie ik hier dagelijks knappe mannen. Op Centraal station Utrecht kan ik er zo binnen het uur 10 aanwijzen die hier op lijken...
Ik zie ook dagelijks knappe mannen, overal.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 21:49:39 #228
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201746380
“Ben jij geprikt?
Dan denk ik niet dat het klikt”

Als persoonsbeschrijving. Je weet wel meteen wat je voor je hebt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 22:01:28 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201746504
x
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik zie ook dagelijks knappe mannen, overal.
Ik elke dag als ik in de spiegel kijk :9
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201746760
Ik zie echt nooit knappe vrouwen zo kieskeurig ben ik. :')

Heel enkel denk ik echt van waaauw. Nou ja, ik zie wel veel vrouwen waarvan veel mannen zouden zeggen dat ze knap zijn. Misschien ben ook ook wel een tikkeltje aseksueel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201747084
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Een mooie jongen, bovengemiddeld. Maar niet mijn type!
Ga toch weg. Ik moest de zandzakken voor m'n deur leggen.
pi_201747092
quote:
10s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
Tieten staan echt zó ver onderaan de prioriteitenlijst.. pfff..
De prioritietenlijst :9
pi_201747121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:49 schreef LXIV het volgende:
“Ben jij geprikt?
Dan denk ik niet dat het klikt”

Als persoonsbeschrijving. Je weet wel meteen wat je voor je hebt.
Zet er 'niet' tussen, en het is net zo relevant.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 23:33:15 #234
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201747423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:58 schreef Faxie het volgende:

[..]
Zet er 'niet' tussen, en het is net zo relevant.
Klopt
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201747595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 22:26 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie echt nooit knappe vrouwen zo kieskeurig ben ik. :')
Lol ik juist precies andersom, voel mij soms echt een 16 jarig jongetje als ik buiten loop :P

[ Bericht 15% gewijzigd door Tyranoesauroes op 14-10-2021 11:17:58 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_201747725
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 20:33 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]
Geloof je het zelf? Oke er zijn mannen die op minder vrouwelijke vormen vallen maar dat is volgens mij wel echt een uitzondering/fetisj.

Jij bent geestelijk een beetje blijven steken op 12 jarige leeftijd, niet?

Want wat rijpere vrouwen weten ook wel dat dit onzin is.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 05:37:26 #237
168576 Idioteque
take the money and run
pi_201747953
Ik heb echt geen idee wat vrouwen van mijn profiel/foto’s vinden. Misschien wel eens handig om iemand te laten kijken en om wat tips te vragen.
pi_201748002
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 01:16 schreef Godshand het volgende:

[..]
Jij bent geestelijk een beetje blijven steken op 12 jarige leeftijd, niet?

Want wat rijpere vrouwen weten ook wel dat dit onzin is.
Dit. Vrouwen vallen toch ook niet allemaal op exact hetzelfde lichaamstype.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 09:20:24 #239
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_201748976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 06:28 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dit. Vrouwen vallen toch ook niet allemaal op exact hetzelfde lichaamstype.
Denk de meeste toch iemand met een normale lichaamsbouw.
Niet te dik, niet te dun. Ook geen bodybuilder ofzo.

Als we alleen op foto’s afgaan.

Leer ik iemand beter kennen, kan het toch anders zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_201749163
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 09:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk de meeste toch iemand met een normale lichaamsbouw.
Niet te dik, niet te dun. Ook geen bodybuilder ofzo.

Als we alleen op foto’s afgaan.

Leer ik iemand beter kennen, kan het toch anders zijn.
Over het algemeen wel denk ik.
Ik hou van een atletische bouw en niet te lang. Eigenlijk is 1.75 lang genoeg vind ik.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201749384
Kunnen we profielfotos laten keuren? :P
pi_201749518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:00 schreef Ronzz het volgende:
Kunnen we profielfotos laten keuren? :P
Je mag je tinder delen. Keur mijn tinder ook maar. Ik moet een man hebben die een serieuze lat relatie wil. :s)
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201749665
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Je mag je tinder delen. Keur mijn tinder ook maar. Ik moet een man hebben die een serieuze lat relatie wil. :s)
-weggehaald-

Jouwe? :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Ronzz op 14-10-2021 10:52:30 ]
pi_201749812
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Ik zie ook dagelijks knappe mannen, overal.
Sorry dat ik zo vaak bij je in de buurt moest zijn :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201749910
quote:
Ik zou die eerste autofoto en die met die hond houden en verder wat foto’s zoeken die geen selfie zijn. Heb je een bio die kan ik niet zien. Je bent best een aantrekkelijke kerel alleen beter wat andere foto’s denk ik.
Ik dm je, al die Lurkers hier :{w
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201750082
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 01:16 schreef Godshand het volgende:

[..]
Jij bent geestelijk een beetje blijven steken op 12 jarige leeftijd, niet?

Want wat rijpere vrouwen weten ook wel dat dit onzin is.
Dit, ik val op het gezicht en of het een beetje in proportie (met name niet te groot).
Voor de rest maakt het qua uiterlijk niet zoveel uit.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 14 oktober 2021 @ 11:25:51 #247
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201750401
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:15 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Je mag je tinder delen. Keur mijn tinder ook maar. Ik moet een man hebben die een serieuze lat relatie wil. :s)
Bij het beoordelen van de profielen is het inderdaad wel handig om aan te geven wat je voorkeuren zijn, volgens mij kun je daar je foto's ook nog wel wat op aanpassen?
Als je een serieuze lat relatie zoekt, zul je inderdaad niet teveel bikini foto's erop hebben lijkt me.
Ik heb mijn profiel (incl. tekst) laten beoordelen door een vriend, die kon meteen kijken of het een beetje klopte met de werkelijkheid :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201750523
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 10:50 schreef Avianflu het volgende:
Ik zou die eerste autofoto en die met die hond houden en verder wat foto’s zoeken die geen selfie zijn. Heb je een bio die kan ik niet zien. Je bent best een aantrekkelijke kerel alleen beter wat andere foto’s denk ik.
Ik dm je, al die Lurkers hier
Auto foto is toch een beetje de "standaard" foto voor mannen. Zou ik eruit laten. Kan het profiel niet zien, maar even op basis van wat ik van vrouwen hoor.

Ik zou qua foto's een reflectie van jezelf laten zien. Dus als je sport iets daarvan. Sowieso een full body pic of dat je ergens in een sociale situatie zit.
pi_201750534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:39 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Auto foto is toch een beetje de "standaard" foto voor mannen. Zou ik eruit laten. Kan het profiel niet zien, maar even op basis van wat ik van vrouwen hoor.

Ik zou qua foto's een reflectie van jezelf laten zien. Dus als je sport iets daarvan. Sowieso een full body pic of dat je ergens in een sociale situatie zit.
Waren een aantal selfies in de auto. 1 selfie in auto is genoeg. Maar idd full body en iets waar je iets doet wat je leuk vind.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201750549
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:41 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Waren een aantal selfies in de auto. 1 selfie in auto is genoeg. Maar idd full body en iets waar je iets doet wat je leuk vind.
Ah juist.

Als man kan je veel doen met iets dat triggert in je bio. Wat ook wel goed werkt is kijken op de tinder van een vriendin naar wat je "concurrentie" doet.

Dat heb ik een aantal keer gedaan. Snapte wel meteen het geklaag van de vrouwen over mannen. :')
pi_201750556
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:25 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Bij het beoordelen van de profielen is het inderdaad wel handig om aan te geven wat je voorkeuren zijn, volgens mij kun je daar je foto's ook nog wel wat op aanpassen?
Als je een serieuze lat relatie zoekt, zul je inderdaad niet teveel bikini foto's erop hebben lijkt me.
Ik heb mijn profiel (incl. tekst) laten beoordelen door een vriend, die kon meteen kijken of het een beetje klopte met de werkelijkheid :)
Sowieso heb ik geen bikini foto’s. Met kleren aan kan je mijn lichaam ook al wel beoordelen.
Al genoeg weirdo’s met geklede foto’s :') .

Ik twijfel dus een beetje of ik serieuze lat relatie ofzo in de bio moet zetten. Ik heb nu gewoon wat zaken die mij als persoon beschrijven, summier. Waaruit op zicht wel blijkt dat ik niet alleen voor de neuk op tinder zit, denk ik dan….
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201750686
Hoe vind ik mijn Tinder username? :?

Even nadenken nog of ik 'm wil laten raten, er zit best wel een grote afstand tussen dit account en mijn real life ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201750716
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:00 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe vind ik mijn Tinder username? :?

Even nadenken nog of ik 'm wil laten raten, er zit best wel een grote afstand tussen dit account en mijn real life ik.
Naar je instellingen (waar je je afstandsvoorkeur etc kan aanpassen), en dan redelijk onderaan onder "webprofiel" kan je een gebruikersnaam aanmaken waarna de URL die je kan delen verschijnt.
pi_201750733
Misschien moeten we ook gaan accepteren dat met zoveel profielen er eigenlijk geen bijzondere opvallende foto's meer zijn, tenzij je met je blote kont erop wil, ohnee die profielen zijn er ook...
pi_201750741
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:00 schreef Discombobulate het volgende:
Hoe vind ik mijn Tinder username? :?

Even nadenken nog of ik 'm wil laten raten, er zit best wel een grote afstand tussen dit account en mijn real life ik.
Straks blijkt een van deze Fokkers in je vriendenkring te zitten, of is het een collega van werk :o
afspraak tandarts verzetten
pi_201750785
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:05 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Straks blijkt een van deze Fokkers in je vriendenkring te zitten, of is het een collega van werk :o
haha, zou wel ernstig zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 12:14:56 #257
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201750836
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Sowieso heb ik geen bikini foto’s. Met kleren aan kan je mijn lichaam ook al wel beoordelen.
Al genoeg weirdo’s met geklede foto’s :') .

Ik twijfel dus een beetje of ik serieuze lat relatie ofzo in de bio moet zetten. Ik heb nu gewoon wat zaken die mij als persoon beschrijven, summier. Waaruit op zicht wel blijkt dat ik niet alleen voor de neuk op tinder zit, denk ik dan….
Die vraag kunnen de mannen vast beter beantwoorden. Ik zou ook denken dat als je wat persoonsbeschrijvingen in je profiel hebt staan dat impliceert dat je wat serieus zoekt, maar misschien dat het mannenbrein daar aan voorbij gaat? Als ze leuke plaatjes zien lezen ze de tekst misschien niet meer? :) (ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij best aantrekkelijk bent)

Hehe ik ben enigszins lelijk/dik, dus moet een origineel profiel hebben heb ik hier gelezen :) Ik heb dan ook een redelijk verhaal staan. Vind het altijd wel leuk als daar naar gerefereerd wordt, dan weet ik dat iemand het gelezen heeft en alsnog bewust een gesprek aangaat. Aangezien er ook wel wat afknappers in staan. Zelf zoek ik qua plaatjes/profiel ook wel degenen eruit waarvan ik denk dat het past (dus geen mooiboys :)). Maar nu even date pauze.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 14 oktober 2021 @ 12:35:31 #258
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201751042
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:14 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Die vraag kunnen de mannen vast beter beantwoorden. Ik zou ook denken dat als je wat persoonsbeschrijvingen in je profiel hebt staan dat impliceert dat je wat serieus zoekt, maar misschien dat het mannenbrein daar aan voorbij gaat? Als ze leuke plaatjes zien lezen ze de tekst misschien niet meer? :) (ik dacht ergens gelezen te hebben dat jij best aantrekkelijk bent)

Hehe ik ben enigszins lelijk/dik, dus moet een origineel profiel hebben heb ik hier gelezen :) Ik heb dan ook een redelijk verhaal staan. Vind het altijd wel leuk als daar naar gerefereerd wordt, dan weet ik dat iemand het gelezen heeft en alsnog bewust een gesprek aangaat. Aangezien er ook wel wat afknappers in staan. Zelf zoek ik qua plaatjes/profiel ook wel degenen eruit waarvan ik denk dat het past (dus geen mooiboys :)). Maar nu even date pauze.
Wat zijn jouw afknappers dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:46:52 #259
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201751974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wat zijn jouw afknappers dan?
Ik bedoelde niet waar ik op af knap bij mannen, maar eigenschappen van mezelf waar mannen op af kunnen knappen (geen kinderwens, overgewicht, nerd, rare humor :)). Zou zonde van mijn en hun tijd zijn als ze daar pas later achter komen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:54:08 #260
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201752058
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:46 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ik bedoelde niet waar ik op af knap bij mannen, maar eigenschappen van mezelf waar mannen op af kunnen knappen (geen kinderwens, overgewicht, nerd, rare humor :)). Zou zonde van mijn en hun tijd zijn als ze daar pas later achter komen.
Ja, snapte ik!
Ik denk niet dat dit per se afknappers zijn. Er zijn bijv meer mannen dan vrouwen die geen kinderen willen. Nerds kunnen ook geliefd zijn. Het hangt echt van de man af hoe hij daar tegen aan kijkt.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 13:58:37 #261
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201752099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:54 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ja, snapte ik!
Ik denk niet dat dit per se afknappers zijn. Er zijn bijv meer mannen dan vrouwen die geen kinderen willen. Nerds kunnen ook geliefd zijn. Het hangt echt van de man af hoe hij daar tegen aan kijkt.
Dat weet ik. Ik geloof niet dat iets per definitie een afknapper is, zoveel mensen zoveel wensen. Haha anders zou ik sowieso geen likes krijgen en kon ik mn profiel wel opdoeken. Maar het zijn wel zaken die ik graag vantevoren afgekaart heb.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201753095
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:48 schreef Faxie het volgende:
Als dat al gemiddeld is.... :{
Op een goede foto van jezelf zie jij er beter uit.
pi_201753242
Swipen de mannen hier nu bijna alle vrouwen nog naar rechts of is dat niet meer het geval? Ik weet dat dat 3 jaar geleden echt een ding was onder mannen
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:55:23 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201753251
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:54 schreef Senn88 het volgende:
Swipen de mannen hier nu bijna alle vrouwen nog naar rechts of is dat niet meer het geval? Ik weet dat dat 3 jaar geleden echt een ding was onder mannen
Lees een stukje terug, we hebben het er net over gehad.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201753474
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:54 schreef Senn88 het volgende:
Swipen de mannen hier nu bijna alle vrouwen nog naar rechts of is dat niet meer het geval? Ik weet dat dat 3 jaar geleden echt een ding was onder mannen
Ik niet :)
pi_201753510
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dat weet ik. Ik geloof niet dat iets per definitie een afknapper is, zoveel mensen zoveel wensen. Haha anders zou ik sowieso geen likes krijgen en kon ik mn profiel wel opdoeken. Maar het zijn wel zaken die ik graag vantevoren afgekaart heb.
Ik krijg echt veel likes maar dat zijn juist de vrouwen waar ik niet op val.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201753528
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik krijg echt veel likes maar dat zijn juist de vrouwen waar ik niet op val.
Wat voor vrouwen dan?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201753561
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:38 schreef rival het volgende:

[..]
Op een goede foto van jezelf zie jij er beter uit.
Gossie :@
pi_201753594
quote:
17s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:36 schreef Faxie het volgende:

[..]
Gossie :@
Is wel waar.
pi_201753780
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:41 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Is wel waar.
bloos.gif
pi_201753789
Ik geloof er niks van. Dan zou ik meer matches hebben ;(
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:04:49 #272
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201753806
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik krijg echt veel likes maar dat zijn juist de vrouwen waar ik niet op val.
Hier precies hetzelfde. Als ik 100 likes geef krijg ik er 50 terug en misschien 1 match
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201753848
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:04 schreef LXIV het volgende:

[..]
Hier precies hetzelfde. Als ik 100 likes geef krijg ik er 50 terug en misschien 1 match
Bij mij is het genoeg likes en genoeg matches, maar heel kieskeurig. Het is een kwestie van kans denk ik. Wat zou het zijn... een date per 4-5 maanden waarvan ik zeg "waauw" en dan weer een hele tijd niets.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:23:21 #274
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201753999
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 16:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik krijg echt veel likes maar dat zijn juist de vrouwen waar ik niet op val.
Haha dan heb je pech :P of staat er misschien iets in je profiel waardoor ze je massaal liken?
Maar ik heb ook genoeg likes van mannen waar ik niet op val (te kort, jong, oud, roker, Duits, ...), dat beschouw ik meer als een luxe probleem. Je filtert toch gewoon de leuke ertussenuit?
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 17:25:49 #275
441859 crew  Lenny77
pi_201754039
Ik heb weeral de foto's gemist he -O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 14 oktober 2021 @ 17:26:25 #276
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_201754049
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:03 schreef Faxie het volgende:
Ik geloof er niks van. Dan zou ik meer matches hebben ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 21:26 schreef LXIV het volgende:

[..]
Mooie vrouwen hebben liever een man die minder mooi is dan zijzelf
Misschien ben je te knap voor de vrouwen :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_201754099
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha dan heb je pech :P of staat er misschien iets in je profiel waardoor ze je massaal liken?
Maar ik heb ook genoeg likes van mannen waar ik niet op val (te kort, jong, oud, roker, Duits, ...), dat beschouw ik meer als een luxe probleem. Je filtert toch gewoon de leuke ertussenuit?
Het is natuurlijk ook gewoon waar dat je het merendeel niets vindt. Althans, bij een kieskeurig iemand als ik. Wat me wel opvalt is dat echt ontzettend veel vrouwen die echt van het sporten zijn me liken, maar daar heb ik helemaal niets mee, ook niet in m'n foto's of bio. :P

Maar echt mijn type vrouw waarop ik val niet. Ik ken wel twee via via op Instagram waarvan ik echt zeg waaaaauw. Wie weet liken ze me nog eens op Tinder als ze dat überhaupt hebben. :7
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201754526
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
[..]
Misschien ben je te knap voor de vrouwen :)
Nigga plz :')
pi_201754593
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook gewoon waar dat je het merendeel niets vindt. Althans, bij een kieskeurig iemand als ik. Wat me wel opvalt is dat echt ontzettend veel vrouwen die echt van het sporten zijn me liken, maar daar heb ik helemaal niets mee, ook niet in m'n foto's of bio. :P

Maar echt mijn type vrouw waarop ik val niet. Ik ken wel twee via via op Instagram waarvan ik echt zeg waaaaauw. Wie weet liken ze me nog eens op Tinder als ze dat überhaupt hebben. :7
Gewoon in de DM sliden :9
afspraak tandarts verzetten
pi_201754613
Likeloos.
afspraak tandarts verzetten
pi_201754705
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:24 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Gewoon in de DM sliden :9
Is ook m'n plan. :P

Maar moet eerst nog even aan mezelf werken de komende tijd. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201754876
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is natuurlijk ook gewoon waar dat je het merendeel niets vindt. Althans, bij een kieskeurig iemand als ik. Wat me wel opvalt is dat echt ontzettend veel vrouwen die echt van het sporten zijn me liken, maar daar heb ik helemaal niets mee, ook niet in m'n foto's of bio. :P

Maar echt mijn type vrouw waarop ik val niet. Ik ken wel twee via via op Instagram waarvan ik echt zeg waaaaauw. Wie weet liken ze me nog eens op Tinder als ze dat überhaupt hebben. :7
Is dat niet ook omdat je ze via via kent. Ik ken irl ook wel een paar mannen waarvan ik denk “oké nice” terwijl ik ze op tinder mss niet zou swipen als de foto net ongunstig zou zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 19:44:14 #283
441859 crew  Lenny77
pi_201755588
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Is dat niet ook omdat je ze via via kent. Ik ken irl ook wel een paar mannen waarvan ik denk “oké nice” terwijl ik ze op tinder mss niet zou swipen als de foto net ongunstig zou zijn.
En DAT is het probleem dus ook vaak: ongunstige foto's van leuke mannen die toch niet naar rechts geswiped worden.
In het echt zouden ze het prima doen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201756214
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:44 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
En DAT is het probleem dus ook vaak: ongunstige foto's van leuke mannen die toch niet naar rechts geswiped worden.
In het echt zouden ze het prima doen!
Klopt, andersom ook trouwens. Ik heb een sterke voorkeur voor een bepaald type man qua uiterlijk. Tinder werkt gewoon in de hand dat ik vooral op dat uiterlijk swipe. Terwijl het toch vaak een beetje “mannetjes” zijn, irl pik ik dat er makkelijker uit. Dat het qua innerlijk ook aansluit zeg maar.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201756432
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 18:48 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Is dat niet ook omdat je ze via via kent. Ik ken irl ook wel een paar mannen waarvan ik denk “oké nice” terwijl ik ze op tinder mss niet zou swipen als de foto net ongunstig zou zijn.
Kan, kan. Ze hebben meer het uiterlijk waarom ik zou swipen, terwijl ik op Tinder, als ik écht bij mezelf zou nagaan van "Vind je haar nou knap?", eigenlijk best wel weinig naar rechts swipe.

Kan ook zo zijn dat er hier in het Noorden gewoon weinig moois is voor een kieskeurig persoon. :')

Denk beetje mix van beide. Was laatst bij vrienden in Utrecht en opende 's ochtends Tinder effe om te kijken wie er allemaal geliked hadden. Daar zaten eigenlijk mooiere mensen bij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 20:34:07 #286
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201756435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:54 schreef Senn88 het volgende:
Swipen de mannen hier nu bijna alle vrouwen nog naar rechts of is dat niet meer het geval? Ik weet dat dat 3 jaar geleden echt een ding was onder mannen
naar links bedoel je? :)

ik gok echt 2 op de tien naar links ofzo?

Ik merk trouwens wel dat ik op Tinder meer op links gooi dan op Lexa.. zal met de uitgebreidheid van de profielen te maken hebben.. Tinder is echt alles vanaf doable and up ===>> als er verder geen tekst bij staat.. daar heb ik ook vaker een match omdat ik iemand uit mijn like lijst pik, als dat ik gematcht word nadat ik haar swipete.
Op lexa is het vaker andersom, of huppelen dames gewoon mijn chat in zonder like, en uit die chats rollen vaak dates.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201756746
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 20:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Kan, kan. Ze hebben meer het uiterlijk waarom ik zou swipen, terwijl ik op Tinder, als ik écht bij mezelf zou nagaan van "Vind je haar nou knap?", eigenlijk best wel weinig naar rechts swipe.

Kan ook zo zijn dat er hier in het Noorden gewoon weinig moois is voor een kieskeurig persoon. :')

Denk beetje mix van beide. Was laatst bij vrienden in Utrecht en opende 's ochtends Tinder effe om te kijken wie er allemaal geliked hadden. Daar zaten eigenlijk mooiere mensen bij.
Ik ben wel eens bij een vriendin in Hoogeveen en daar vind ik ook nooit echt iets op tinder. Beetje boeren, niks mis mee maar niet mijn type.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:13:00 #288
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201758098
Niet dat ik tegenwoordig veel erop kijk (want tijdsverspilling, plus de meeste kunnen geen fatsoenlijk gesprek voeren) maar hier zijn het vooral van die instagram (social media) hipsters die denken dat ze populair zijn.

Zelf heb ik helemaal niks met die overdreven bende, nooit gehad ook dus dan gaat 90% bij voorbaat al naar links, alleen helpt vlakbij Amsterdam wonen niet echt mee want erop filteren kan je vaak dus niet.

Leuke Hollandse meiden/vrouwen die hun eigen identiteit hebben en niet meedoen met al die bagger zijn gewoon schaars en zie ik maar weinig op die apps.
pi_201758173
quote:
6s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
Niet dat ik tegenwoordig veel erop kijk (want tijdsverspilling, plus de meeste kunnen geen fatsoenlijk gesprek voeren) maar hier zijn het vooral van die instagram (social media) hipsters die denken dat ze populair zijn.

Zelf heb ik helemaal niks met die overdreven bende, nooit gehad ook dus dan gaat 90% bij voorbaat al naar links, alleen helpt vlakbij Amsterdam wonen niet echt mee want erop filteren kan je vaak dus niet.

Leuke Hollandse meiden/vrouwen die hun eigen identiteit hebben en niet meedoen met al die bagger zijn gewoon schaars en zie ik maar weinig op die apps.
Dat vind ik dus ook van die “golden boys” allemaal dertien in een dozijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_201758362
Ik hou sowieso niet van 'domme' mensen. Val echt op intelligentie en ook wel Bildung, dus een beetje een verzameling van alles. Dat is er heel weinig. Want intelligentie is er wel, maar die zijn me vaak te nerd-achtig en hebben dan weinig met bijvoorbeeld mode of kunst. Of andersom, maar dan zijn ze me vaak te zweverig.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201758484
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hou sowieso niet van 'domme' mensen. Val echt op intelligentie en ook wel Bildung, dus een beetje een verzameling van alles. Dat is er heel weinig. Want intelligentie is er wel, maar die zijn me vaak te nerd-achtig en hebben dan weinig met bijvoorbeeld mode of kunst. Of andersom, maar dan zijn ze me vaak te zweverig.
Snap precies wat je bedoeld.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:47:03 #292
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201758553
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:23 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Haha dan heb je pech :P of staat er misschien iets in je profiel waardoor ze je massaal liken?
Maar ik heb ook genoeg likes van mannen waar ik niet op val (te kort, jong, oud, roker, Duits, ...), dat beschouw ik meer als een luxe probleem. Je filtert toch gewoon de leuke ertussenuit?
Vandaag gedate met een Duitse vrouw (expat). Duitsers kunnen ook heel leuk zijn hoor!
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:47:36 #293
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201758560
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 17:26 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
[..]
Misschien ben je te knap voor de vrouwen :)
Dat zal het probleem echt niet zijn😂
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 22:51:28 #294
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201758607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hou sowieso niet van 'domme' mensen. Val echt op intelligentie en ook wel Bildung, dus een beetje een verzameling van alles. Dat is er heel weinig. Want intelligentie is er wel, maar die zijn me vaak te nerd-achtig en hebben dan weinig met bijvoorbeeld mode of kunst. Of andersom, maar dan zijn ze me vaak te zweverig.
Bildung kan echt heel wat schoonheidsfoutjes goed maken omdat je gewoon goede gesprekken kunt hebben met zo’n vrouw. En op termijn gaat het toch vooral daarom.
Maar genoeg academische vrouwen die dat ontberen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 23:33:03 #295
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_201759198
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Dat vind ik dus ook van die “golden boys” allemaal dertien in een dozijn.
Dat is een beetje de tegenhanger bij vrouwen lijkt mij?

Maargoed, misschien ben ik ook wel gewoon mensen moe :P
Tegenwoordig is iedereen overal over gepikeerd en als je een beetje ergens voor staat en een mening hebt lijkt men nogal snel af te haken.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 23:42:27 #296
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201759286
quote:
6s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
Niet dat ik tegenwoordig veel erop kijk (want tijdsverspilling, plus de meeste kunnen geen fatsoenlijk gesprek voeren) maar hier zijn het vooral van die instagram (social media) hipsters die denken dat ze populair zijn.

Zelf heb ik helemaal niks met die overdreven bende, nooit gehad ook dus dan gaat 90% bij voorbaat al naar links, alleen helpt vlakbij Amsterdam wonen niet echt mee want erop filteren kan je vaak dus niet.

Leuke Hollandse meiden/vrouwen die hun eigen identiteit hebben en niet meedoen met al die bagger zijn gewoon schaars en zie ik maar weinig op die apps.
Ik woon ook vlakbij Amsterdam en dat is ook wel een dingetje, want heel veel matches wonen in Amsterdam. Nu is dat an sich niet zo'n probleem, maar ik heb toch liever iemand die wat meer uit een dorp/kleine stad komt zoals Haarlem/Alkmaar oid.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201759294
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:51 schreef LXIV het volgende:

[..]
Bildung kan echt heel wat schoonheidsfoutjes goed maken omdat je gewoon goede gesprekken kunt hebben met zo’n vrouw. En op termijn gaat het toch vooral daarom.
Maar genoeg academische vrouwen die dat ontberen.
Ik vind dat niet zo'n noodzaak, hoge ontwikkeling, zeker niet voor een relatie.

Hoog intelligente gesprekken kun je ook op je werk of met vrienden hebben. Dan ga je daar mee naar het museum.
Prima als je vriendin alleen praat over bier, seks en leuke muziek. Tenslotte, bij een serieuze relatie gaat het vaak genoeg over simpele zaken als wie vult de wasmachine en wie zet het vuilnis buiten? Waar regelen we de beste hypotheek?

Dan vind ik belangrijker dat ze goede humor heeft en verder een gemiddelde ontwikkeling, waarbij je niet haar mobiele telefoon steeds moet instellen en moet uitleggen dat bij Chileense wijn er geen chilli in de wijn voorkomt. Als ze deze gemiddelde ontwikkeling heeft, vind ik het verder prima, dat ze niet kan mee discussiëren over het aparte kleur gebruik in de latere schilderijen van Van Gogh of de religieuze worstelingen in de boeken van Maarten 't Hart.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201759815
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 22:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hou sowieso niet van 'domme' mensen. Val echt op intelligentie en ook wel Bildung, dus een beetje een verzameling van alles. Dat is er heel weinig. Want intelligentie is er wel, maar die zijn me vaak te nerd-achtig en hebben dan weinig met bijvoorbeeld mode of kunst. Of andersom, maar dan zijn ze me vaak te zweverig.
Leg mode en kunst eens uit.
pi_201759819
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 23:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik woon ook vlakbij Amsterdam en dat is ook wel een dingetje, want heel veel matches wonen in Amsterdam. Nu is dat an sich niet zo'n probleem, maar ik heb toch liever iemand die wat meer uit een dorp/kleine stad komt zoals Haarlem/Alkmaar oid.
Wat maakt het verschil dat iemand uit een dorp of stad komt? (serieuze vraag)
pi_201759998
Niet zo zeuren
pi_201759999
en doe eens normaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')