Jij bent wel heel specifiekquote:Op zondag 10 oktober 2021 11:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een no-go. Net zoals duckfaces, tatoeages, 'een wijntje', het onjuist gebruik van het woord 'me' en statements over corona en vaccineren.
Ik vind tatoeages en duckfaces ook heel handig om voor te selecteren!quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij bent wel heel specifiek![]()
Corona vind ik juist wel makkelijk, ben je in ieder geval meteen van de wappies af
Tatoeages hangt er een beetje vanaf, hele grote vind ik ook niet zo mooi. Maar een kleintje die niet opvalt moet kunnen imo. Duckface vind ik anno 2021 ook een beetje suf.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik vind tatoeages en duckfaces ook heel handig om voor te selecteren!
Bewerkte of onduidelijke foto’s slip ik ook meteen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tatoeages hangt er een beetje vanaf, hele grote vind ik ook niet zo mooi. Maar een kleintje die niet opvalt moet kunnen imo. Duckface vind ik anno 2021 ook een beetje suf.
Ik vind bewerkte foto's in de zin van filters of een profiel met verschillende foto's maar alleen dezelfde houdingen ook een beetje suf.
Dat laatste denk ik, want ze hebben alleen maar last van mij. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik begin te beseffen wat een talenten je allemaal moet hebben om te kunnen daten. Je moet gewoon zo veel capaciteiten hebben. Sociale vaardigheid, jezelf goed genoeg kunnen verzorgen, voor jezelf kunnen zorgen, optimistisch zijn, noem het allemaal maar op.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 07:06 schreef scrupuleus het volgende:
Vertrouw je nou die mannen niet of vertrouw je jezelf niet met mannen?
Zo kun je het ook zien haha. Als jij zegt dat ik er plezier aan beleef, dan zal het wel zo zijn hequote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:42 schreef Cockwhale het volgende:
En jij blijft er met veel plezier in hangen. Je bent verslaafd aan negatieve gedachten en emoties. Daarom zoek je specifiek naar alles wat jouw gedachten bevestigt. A self fullfilling prophecy.
Er heeft iig nog geen man op gereageerd, dus wat dat betekent weet ik niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Mwah, ik geloof dat er ook wel relaties ontstaan zijn ondanks seks op de eerste date. Volgens mij is het vooral hoe de man er in staat. Als hij een relatie wil, zal seks niet direct betekenen dat je waarde dan opgebruikt is. Maar als hij gewoon ons/fwb wil, dan wil hij zich, om welke reden dan ook, niet emotioneel binden en de relatie zal dan (meestal) geen serieuze vormen aannemen. En ergens geldt dat net zo voor vrouwen, al zijn wij meestal wat slechter in het loskoppelen van lust en liefde
Maar ja, misschien heb ik het verkeerd en is het ook wel echt waar dat je seks beter kan uitstellen als je een serieuze relatie wil, ik heb ook geen idee hoe het mannenbrein werkt
Je maakt het veel te ingewikkeld.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, want ze hebben alleen maar last van mij. Maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik begin te beseffen wat een talenten je allemaal moet hebben om te kunnen daten. Je moet gewoon zo veel capaciteiten hebben. Sociale vaardigheid, jezelf goed genoeg kunnen verzorgen, voor jezelf kunnen zorgen, optimistisch zijn, noem het allemaal maar op.
[..]
Zo kun je het ook zien haha
Deels is dat ook zo, maar val jij zelf op ongeschoren vrouwen met een aantal cm lichaamshaar, zonder deoderant, met stinkende adem, lompe kleding, warrig haar met klitten en een huid vol puisten? Ik noem maar ietsquote:Op zondag 10 oktober 2021 12:40 schreef kanovinnie het volgende:
Je maakt het veel te ingewikkeld.
Je bent wie je bent. Daar date die ander mee. Dat kan klikken, of niet.
Ik zorg wel dat ik wat leuks aan heb, maar ik ga niet in pak (of uberhaupt overhemd) naar een date, maar gewoon hoe ik altijd gekleed ga (spijkerbroek, sneakers, T-shirt of trui). En als iemand dat niet goed genoeg vind is het prima,
Ik mag toch aannemen dat basisverzorging/hygiëne voor de meeste mensen niet al te moeilijk is...quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:42 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Deels is dat ook zo, maar val jij zelf op ongeschoren vrouwen met een aantal cm lichaamshaar, zonder deoderant, met stinkende adem, lompe kleding, warrig haar met klitten en een huid vol puisten? Ik noem maar iets
Niet moeilijk, maar het kost wel veel tijd als je het ten minste goed wilt doen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik mag toch aannemen dat basisverzorging/hygiëne voor de meeste mensen niet al te moeilijk is...
Ik denk dat het je kansen verkleint. Je moet een man er eerst zijn b at voor laten doen. Tijdens dat proces bouw je de relatie op. Bijna alle vrouwen doen dat ook instinctief. Ik zou zeggen (voor een relatie) : geen echte seks voor de 5e date.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:02 schreef Avianflu het volgende:
@:geeninspiratie1235, ik heb wel
Relaties gehad na seks binnen 24 uur.
Bedankt voor het delen van je ervaring. Hoe waren die relaties ten opzichte van relaties waarin je had gewacht qua aandacht die je kreeg enz?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:02 schreef Avianflu het volgende:
@:geeninspiratie1235, ik heb wel
Relaties gehad na seks binnen 24 uur.
Bedankt voor de reactie, maar waarom verkleint het je kansen dan?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:15 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat het je kansen verkleint. Je moet een man er eerst zijn b at voor laten doen. Tijdens dat proces bouw je de relatie op. Bijna alle vrouwen doen dat ook instinctief. Ik zou zeggen (voor een relatie) : geen echte seks voor de 5e date.
Mwah, dat geldt misschien voor jou.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat het je kansen verkleint. Je moet een man er eerst zijn b at voor laten doen. Tijdens dat proces bouw je de relatie op. Bijna alle vrouwen doen dat ook instinctief. Ik zou zeggen (voor een relatie) : geen echte seks voor de 5e date.
Ik heb maar 2 relaties gehad. 2e relatie heeft 12 jaar geduurd en er was op dag 2 seks, binnen 24 uur.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring. Hoe waren die relaties ten opzichte van relaties waarin je had gewacht qua aandacht die je kreeg enz?
[..]
Bedankt voor de reactie, maar waarom verkleint het je kansen dan?
Als het feit dat er al seks mee is geweest een vrouw minder aantrekkelijk maakt, dan zou het nastreven van een leuke relatie waarin je elkaar aantrekkelijk blijft vinden dus een zinloze bezigheid zijn aangezien de man ook niet wil dat de seks pas na een jaar of nooit komt.
Dus wat mis ik dan in dit verhaal
Speak for yourself...quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan is de buit al binnen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:39 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van je ervaring. Hoe waren die relaties ten opzichte van relaties waarin je had gewacht qua aandacht die je kreeg enz?
[..]
Bedankt voor de reactie, maar waarom verkleint het je kansen dan?
na een jaar is wel erg lang. Maar naar een maand? Als hij je echt leuk vind heeft hij het wachten er wel voor over.quote:Als het feit dat er al seks mee is geweest een vrouw minder aantrekkelijk maakt, dan zou het nastreven van een leuke relatie waarin je elkaar aantrekkelijk blijft vinden dus een zinloze bezigheid zijn aangezien de man ook niet wil dat de seks pas na een jaar of nooit komt.
Dus wat mis ik dan in dit verhaal
Inderdaad, al die 'regeltjes' ook.....als het klikt dan klikt het en heeft het kans om een relatie te worden. Ongeacht het eerste seksmomentquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Speak for yourself...
Waarom zou je tot de 5e date wachten met zoiets
Ook vrouwen die als je niet heel enthousiast bent in de dating app al meteen seks aanbieden. Waar is je eigenwaarde als vrouw dan? Ik heb meer respect voor een vrouw waar ik moeite voor moet doen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Mwah, dat geldt misschien voor jou.
Alsof alle mannen hetzelfde zijn.
Of alsof alle vrouwen hetzelfde zijn.
Als er op date 5 geen sex is geweest zou ik echt afgehaakt zijn.
Al die onzin maakt het ook allemaal veel minder leuk.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Inderdaad, al die 'regeltjes' ook.....als het klikt dan klikt het en heeft het kans om een relatie te worden. Ongeacht het eerste seksmoment
Dat vind ik onzin. Waarschijnlijk is ze gewoon op zoek naar seks dan en niet een relatie? Dat vind ik juist getuigen van eigenwaarde, krijgen waar je behoefte aan hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook vrouwen die als je niet heel enthousiast bent in de dating app al meteen seks aanbieden. Waar is je eigenwaarde als vrouw dan? Ik heb meer respect voor een vrouw waar ik moeite voor moet doen.
Dit inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al die onzin maakt het ook allemaal veel minder leuk.
Als je iemand leuk vindt dan is seks daar ook gewoon onderdeel van, zelf zou ik er alleen maar van afknappen als iemand perse afstand zou willen bewaren of tot date x zou willen wachten.
Zo'n berichtje is wel cringe inderdaad, maar als je een leuke date hebt en je gaat met de ander naar huis omdat het goed voelt....dan is er niks mis mee toch? Al zou zo'n bos bloemen (op mijn werk!) dan weer heel raar voelenquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef LXIV het volgende:
Misschien ben ik romantischer dan jullie. Van berichtjes in mijn mailbox "Ik ben zo alleen vanavond, kom je even langs" zonder dat ik deze vrouw ooit ontmoet heb moet ik niks hebben.
Als ik straks een vrouw gevonden heb met wie ik een toekomst voor me zie dan nodig ik haar eens bij me uit. Zorg ik dat het huis netjes opgeruimd is en dat het gezellig is. Dan heb ik gezorgd voor een echte kwaliteitswijn en ga ik lekker voor haar koken, iets waarvan ik weet dat ze het lekker vind. Daarna lekker de openhaard aan en over van alles praten, die vrouw de aandacht geven die ze verdient. En als het dan gebeurt dan is dat ook echt mooi. De volgende dag laat ik voor haar onverwacht op haar werk een decadente bos bloemen bezorgen met enkel "L" als kaartje erbij.
Wat heeft dat met romantiek te maken? En met iemand die me vraagt voor een bootycall verwacht ik niet dat het een relatie gaat worden, maar dat komt vooral omdat je dan met heel andere intenties erin staat.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef LXIV het volgende:
Misschien ben ik romantischer dan jullie. Van berichtjes in mijn mailbox "Ik ben zo alleen vanavond, kom je even langs" zonder dat ik deze vrouw ooit ontmoet heb moet ik niks hebben.
Als ik straks een vrouw gevonden heb met wie ik een toekomst voor me zie dan nodig ik haar eens bij me uit. Zorg ik dat het huis netjes opgeruimd is en dat het gezellig is. Dan heb ik gezorgd voor een echte kwaliteitswijn en ga ik lekker voor haar koken, iets waarvan ik weet dat ze het lekker vind. Daarna lekker de openhaard aan en over van alles praten, die vrouw de aandacht geven die ze verdient. En als het dan gebeurt dan is dat ook echt mooi. De volgende dag laat ik voor haar onverwacht op haar werk een decadente bos bloemen bezorgen met enkel "L" als kaartje erbij.
Prima en leuk in een relatie maar soms wil je gewoon even flink gepakt worden zonder al die romantiek. Ik iig wel.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef LXIV het volgende:
I know...quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:32 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Prima en leuk in een relatie maar soms wil je gewoon even flink gepakt worden zonder al die romantiek. Ik iig wel.
quote:
Allez, nu is het zelfs nog maar 1% ipv 20%?quote:
Vrouwen zijn toxischquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:50 schreef Avianflu het volgende:
Vind die YouTube filmpjes altijd ietwat toxisch.
specifieke voorbeelden van vrouwen die maar 1% op rechts gooien. Tbh denk ik dat ik ook Max 5% op rechts gooi. Ik denk 2-3%.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Allez, nu is het zelfs nog maar 1% ipv 20%?
Echt niet normaal. Die vent van het voorbeeldprofiel in het begin is trouwens wel echt een player hoorquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Allez, nu is het zelfs nog maar 1% ipv 20%?
Waarschijnlijk zie ik zoiets 3 dagen later.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:22 schreef LXIV het volgende:
VROUWEN MOETEN MIJ LEUK VINDEN IK BEN MAN GOED OPGELEID HEB GELD WAT DOE IK FOUT IS HUN SCHULD WIL SEX MAAR TINDER IS ONEERLIJK JORDAN PETERSON HEEFT GELIJK WIJ MOETEN JAGEN WBSHGDSGKLJGDSKJG IS MOEILIJK MAKKELIJKER KLAGEN ACHTER COMPUTER BEN ZIELIG GJLSDGLSDG.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:18 schreef Avianflu het volgende:
Lekker vrouwen bashen. Die Amerikaanse dating filmpjes zijn echt te toxisch. Beide kampen overigens. Blegh.
Gelukkig zei je niet 'bak een taart'quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
VROUWEN MOETEN MIJ LEUK VINDEN IK BEN MAN GOED OPGELEID HEB GELD WAT DOE IK FOUT IS HUN SCHULD WIL SEX MAAR TINDER IS ONEERLIJK JORDAN PETERSON HEEFT GELIJK WIJ MOETEN JAGEN WBSHGDSGKLJGDSKJG IS MOEILIJK MAKKELIJKER KLAGEN ACHTER COMPUTER BEN ZIELIG GJLSDGLSDG.
Yo chill. Aai een kat. Voer een hond. Eet je sla. Maak een wandelingetje. Doe een hobby en geniet een beetje van het leven.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
VROUWEN MOETEN MIJ LEUK VINDEN IK BEN MAN GOED OPGELEID HEB GELD WAT DOE IK FOUT IS HUN SCHULD WIL SEX MAAR TINDER IS ONEERLIJK JORDAN PETERSON HEEFT GELIJK WIJ MOETEN JAGEN WBSHGDSGKLJGDSKJG IS MOEILIJK MAKKELIJKER KLAGEN ACHTER COMPUTER BEN ZIELIG GJLSDGLSDG.
Yo chill. Aai een kat. Voer een hond. Eet je sla. Maak een wandelingetje. Doe een hobby en geniet een beetje van het leven.
Niet wat je suggereert. Wat AV wil is toch voor iedereen in dit topic allang bekend!quote:
Your point being. Ik heb een specifieke sexuele voorkeur waar een man/potentiële relatie tot op zekere hoogte aan moet voldoen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet wat je suggereert. Wat AV wil is toch voor iedereen in dit topic allang bekend!
Dan verlagen ze de standaard, is het weer niet goedquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:40 schreef Avianflu het volgende:
De echte vraag is overigens “waarom swipen mannen zo vaak rechts“
Ik vind mezelf niet beter dan wie dan ook maar ik weet wel dat sommige types totaal niet bij mij passen. En ja dat zie je vaak aan een foto / bio tekst.
Tuindorp types passen niet bij mij maar Zuid as mooi boys passen ook niet bij mij.
Gaat niet om de standaard toch. Als iemand echt niet bij je past qua karakter/kernwaarden etc. is het toch sowieso kansloos.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan verlagen ze de standaard, is het weer niet goed
Hebben ze tieten?? Hop, naar rechts!!quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
Even voor de beeldvorming. Net 10 profielen op links gegooid. 4 met schirtloze foto’s. 1 met herkenbare kinderen. 1 met 5 foto’s van auto’s zonder persoon. 1 van man naast tractor/vrachtwagen allerlei voertuigen, andere 3 te onaantrekkelijk/bioloos.
Wat voor profielen hebben de vrouwen dan?
De meerderheid is wel ok, los van de vraag of het profiel bij je past.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
Even voor de beeldvorming. Net 10 profielen op links gegooid. 4 met schirtloze foto’s. 1 met herkenbare kinderen. 1 met 5 foto’s van auto’s zonder persoon. 1 van man naast tractor/vrachtwagen allerlei voertuigen, andere 3 te onaantrekkelijk/bioloos.
Ja maar mannen staan 'bekend' voor het sleepnetten (jaja, niet iedereen blabla).quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:07 schreef Avianflu het volgende:
[..]
specifieke voorbeelden van vrouwen die maar 1% op rechts gooien. Tbh denk ik dat ik ook Max 5% op rechts gooi. Ik denk 2-3%.
Dat soort vrouw wil je niet hebben joh...quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:45 schreef LXIV het volgende:
Ik heb trouwens echt een cheape auto. Weinig last van gehad denk ik, al adviseerde een collega van mij wel een dure auto te kopen omdat vrouwen dit toch belangrijk vonden.
Je hebt er een goed beeld bij zegquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:47 schreef Lenny77 het volgende:
Voor een snel wipje maakt het waarschijnlijk niets uit hoe die vrouw eruit ziet, zolang ze maar leeft en nog net geen zak over de kop moet of in het pikkedonker moet gaan liggen.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt er een goed beeld bij zeg
Lenny lijkt steeds meer op geen inspiratiequote:Op maandag 11 oktober 2021 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben echt geen zelfrespect....quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen natuurlijk helemaal niet zo zijn. Ik heb er in de kroeg een keer 1 gehad die nadat we wat aan het dansen waren tegen me aan komt rijden en toen mijn kano wat aan het groeien was opeens d'r hand in mijn broek steekt om me af te trekken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:51 schreef magrec het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben echt geen zelfrespect....
Dan maar even langer wachten op een leuke match dan alles wat een hartslag heeft naar recht swipen...
Dat is toch prachtigquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen natuurlijk helemaal niet zo zijn. Ik heb er in de kroeg een keer 1 gehad die nadat we wat aan het dansen waren tegen me aan komt rijden en toen mijn kano wat aan het groeien was opeens d'r hand in mijn broek steekt om me af te trekken.
Dat vind ik nog steeds een beetje een bijzondere gebeurtenis uit mijn leven
Euh, zo bijzonder is dat toch niet. Avondje clubben onder invloed dan zijn er toch wat minder remmingenquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen natuurlijk helemaal niet zo zijn. Ik heb er in de kroeg een keer 1 gehad die nadat we wat aan het dansen waren tegen me aan komt rijden en toen mijn kano wat aan het groeien was opeens d'r hand in mijn broek steekt om me af te trekken.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lenny lijkt steeds meer op geen inspiratie
Foto's met filters, duckfaces, profielen met ik ben benieuwd wie dit leest met verder een nietszeggende tekst, profielen met enorme lappen tekst met 100 keer ik, etc.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
Toevallig geen vrienden van je die wat bijelkaar hebben gelapt omdat je de periode ervoor een beetje zuur was?quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeker weten van niet.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:21 schreef Hineni het volgende:
[..]
Toevallig geen vrienden van je die wat bijelkaar hebben gelapt omdat je de periode ervoor een beetje zuur was?
Maar wat was je reactie? Want lijkt me idd ook wel erg apart!quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vind het vrij apart hoor. Ik ga ook niet zomaar in het kruis van een vrouw waarmee ik dans staan te grabbelen. En het was geen club waar we stonden, maar meer een soort danscafe.
Ik heb die hand weggetrokken en ben weggelopen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wat was je reactie? Want lijkt me idd ook wel erg apart!
Eigenlijk toch echt wel een metoo gevalletjequote:Op maandag 11 oktober 2021 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb die hand weggetrokken en ben weggelopen.
Nee, ‘gewoon’ (poging tot) aanranding (of erger). #metoo is binnen een bepaalde machtsverhouding.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eigenlijk toch echt wel een metoo gevalletje
quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb die hand weggetrokken en ben weggelopen.
Dat zou ik sws nooit schrijven want dat is een soort “uitdaging aangenomen” voor sommige mannen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:18 schreef Hineni het volgende:
[..]
Foto's met filters, duckfaces, profielen met ik ben benieuwd wie dit leest met verder een nietszeggende tekst, profielen met enorme lappen tekst met 100 keer ik, etc.
Oh ja, als opening uiteraard een opmerking over geen ONS/FWB.![]()
Mannen die bij voorbijgaan even lekker aan je zitten is redelijk standaard in een club.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of gewoon een foto van hun hond alleenquote:Op maandag 11 oktober 2021 10:18 schreef Hineni het volgende:
[..]
Foto's met filters, duckfaces, profielen met ik ben benieuwd wie dit leest met verder een nietszeggende tekst, profielen met enorme lappen tekst met 100 keer ik, etc.
Oh ja, als opening uiteraard een opmerking over geen ONS/FWB.![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
(...) 1 van man naast tractor/vrachtwagen (...)
Het equivalent van een foto met tractor is denk ik een foto met je breiwerk?quote:Wat voor profielen hebben de vrouwen dan?
Dat vind ik nog wel ok. Het geeft aan dat het een huiselijke vrouw is die waarschijnlijk ook goed appeltaart kan bakken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
[..]
Het equivalent van een foto met tractor is denk ik een foto met je breiwerk?
Maar ze hoeven er niet mee op de foto voor hun datingprofiel! Hallo, ik ben Johan. Ik heb een spruitjesbedrijf. En een trekker.quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wel ok. Het geeft aan dat het een huiselijke vrouw is die waarschijnlijk ook goed appeltaart kan bakken.
Waar ik woon hebben trouwens mannen soms een trekker zonder dat ze boer zijn. Gewoon omdat het handig is. Voor die 2x pj dat je zo’n ding kunt gebruiken…
quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eigenlijk toch echt wel een metoo gevalletje
Eigenlijk wel. Maar ik kon me er niet druk genoeg over maken om er wat aan te doen, anders dan ik deed.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ‘gewoon’ (poging tot) aanranding (of erger). #metoo is binnen een bepaalde machtsverhouding.
Ja precies.quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Als man heb je weer te maken met het stigma dat je het geweldig moet vinden, want je bent altijd met seks bezig en elke gelegenheid tot seks grijp je aan.
Dat heb ik nog nooit gedaan. En omdat andere mannen dat wel doen is het normaal dat een vrouw het bij mij doet? Dat je een beetje aan elkaar zit tijdens het dansen hoort erbij en is leuk, maar dit escaleerde echt heel snel van gewoon dansen naar met d'r hand in mijn broek.quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:10 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Mannen die bij voorbijgaan even lekker aan je zitten is redelijk standaard in een club.. Vooral naarmate de avond vordert.
Nee, was gewoon een opmerking ter informatie.quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik kon me er niet druk genoeg over maken om er wat aan te doen, anders dan ik deed.
[..]
Ja precies.
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. En omdat andere mannen dat wel doen is het normaal dat een vrouw het bij mij doet? Dat je een beetje aan elkaar zit tijdens het dansen hoort erbij en is leuk, maar dit escaleerde echt heel snel van gewoon dansen naar met d'r hand in mijn broek.
Tettenquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hebben ze tieten?? Hop, naar rechts!!
quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar ze hoeven er niet mee op de foto voor hun datingprofiel! Hallo, ik ben Johan. Ik heb een spruitjesbedrijf. En een trekker.
[quote]
Toch kunnen dat hele geschikte mannen zijn. Voor bepaalde vrouwen. Zelf heb ik ook wel eens een boerin aan de lijn, maar dat zijn mij teveel ondernemers.
Die laatste ervaring was in Chersonissosquote:
Dan noem je ook wel wat zegquote:Op maandag 11 oktober 2021 14:32 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Die laatste ervaring was in Chersonissostoen ik 21 was ofzo
Ik weet niet of vrouwen op een of andere manier eerst naar andere profielen van vrouwen hebben gekeken voor inspiratie. Het valt mij altijd op dat het niet heel origineel is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:01 schreef Avianflu het volgende:
Dit heb ik echt al 20x gelezen idd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 06:04 schreef Idioteque het volgende:
Heel veel originele teksten zoals: Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Ik heb geen last van te aantrekkelijke vrouwen die mijn profiel bezoeken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:55 schreef El_Grando101 het volgende:
Vraagje. Totaal geen ervaring met online daten. Na een tijdje vrijgezel zijn vorige week toch maar een Lexa profiel aangemaakt. Nog niet heel veel mee gedaan. Klein aantal berichtjes gestuurd, weinig reactie. Wederzijdse like, berichtje gestuurd maar geen antwoord. Huh?
Mijn profiel wordt wel goed bezocht. Voornamelijk door voor mij te aantrekkelijke vrouwen. Verbaast me nogal. Zegt waarschijnlijk 0,0. Foto wel goed maar profieltekst niet?
Is het het de kunst om zoveel mogelijk berichten te versturen en hopen dat er 1 op de 100 een keer iemand reageert? Ik snap dat vrouwen ongelofelijk veel berichten krijgen.
Omdat later selecteren en dan unmatchen makkelijker is dan al die foto's en bio's bekijken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:40 schreef Avianflu het volgende:
De echte vraag is overigens “waarom swipen mannen zo vaak rechts“
Ik vind mezelf niet beter dan wie dan ook maar ik weet wel dat sommige types totaal niet bij mij passen. En ja dat zie je vaak aan een foto / bio tekst.
Tuindorp types passen niet bij mij maar Zuid as mooi boys passen ook niet bij mij.
Dit valt mij idd ook op. Echt zelden creativiteit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 06:04 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik weet niet of vrouwen op een of andere manier eerst naar andere profielen van vrouwen hebben gekeken voor inspiratie. Het valt mij altijd op dat het niet heel origineel is.
Bij ongeveer de helft van de profielen zie ik wel zo’n foto waarbij het lijkt alsof ze in een zwembad staat. Is vast van een museum ofzo.
Ik zie ook steeds vaker profielen waar minimaal een foto te zien is waarbij haar tepels heel duidelijk door het shirt proberen te drukken.
Veel bikini foto’s.
Bijna elke vrouw surft nu of poseert in ieder geval met een surfplank. Als ze een motor hebben staat die ook apart op de foto.
Veel zijn er opeens aan het ‘boulderen’.
Heel veel originele teksten zoals: Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.
Of
Ik hou van lange wandelingen naar de koelkast.
Ook heel veel foto’s met kinderen die niet onherkenbaar zijn gemaakt.
Heel veel profielen zonder bio.
Het is verder geen klacht, ik deel het alleen om aan te geven dat het niet heel veel afwijkt. Er zijn ook genoeg leuke/interessante profielen.
Dat is altijd wel zo geweest op dating sites. En om eerlijk te zijn, vrouwen hoeven niet origineel te zijn. Alleen de lelijke/dikke vrouwen. Die wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit valt mij idd ook op. Echt zelden creativiteit.
Ik liet mijn foto's altijd selecteren door vriendinnen. Dat werkt veel beter.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:59 schreef LXIV het volgende:
Dan heb ik nu vanavond de 6e date. Als je die vrouwen ontmoet zijn ze trouwens toch vaak weer anders dan je ze had voorgesteld. Qua uiterlijk waren ze overigens allemaal ok, maar ik denk toch zeker 10 - 15 vrouwen op deze manier te moeten ontmoeten om er een te vinden met wie ik echt verder wil (en vice versa). Dus het is nog een heel werk.
Wat ook goed werkt is je foto en profiel te laten tweaken door de FOK!-dames (in vertrouwen). Een andere keuze profielfoto en wat aanpassingen aan de tekst leverden mij merkbaar betere resultaten op
Mijn grootste euvel is dat er maar weinig foto's zijn waar ik zelf goed op sta.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:33 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik liet mijn foto's altijd selecteren door vriendinnen. Dat werkt veel beter.
Dat is ook denk ik een beetje wat ik deed voor ik uiteindelijk mijn vriendin, na een date of 30/40 eindelijk ontmoette.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:53 schreef LXIV het volgende:
Voor 1 date moet ik toch al wel 250 profielen bekijken, 25 berichten sturen, 5 chats van een paar dagen voeren. Het is een trechter (voor mij in ieder geval) maar zeker wel mogelijk.
Daar is natuurlijk wel een oplossing voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn grootste euvel is dat er maar weinig foto's zijn waar ik zelf goed op sta.
Het is of tijdens een festival of iets dergelijks met zonnebril op of niet in focus omdat een ander geen foto's kan maken met mijn camera.
Vertel maar eens. Want spontane foto's zijn het leukste.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk wel een oplossing voor.
Ja, die museumfoto valt mij ook op ja. Lekker aan het trappetje hangenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 06:04 schreef Idioteque het volgende:
[..]
Ik weet niet of vrouwen op een of andere manier eerst naar andere profielen van vrouwen hebben gekeken voor inspiratie. Het valt mij altijd op dat het niet heel origineel is.
Bij ongeveer de helft van de profielen zie ik wel zo’n foto waarbij het lijkt alsof ze in een zwembad staat. Is vast van een museum ofzo.
Ik zie ook steeds vaker profielen waar minimaal een foto te zien is waarbij haar tepels heel duidelijk door het shirt proberen te drukken.
Veel bikini foto’s.
Bijna elke vrouw surft nu of poseert in ieder geval met een surfplank. Als ze een motor hebben staat die ook apart op de foto.
Veel zijn er opeens aan het ‘boulderen’.
Of
Ik hou van lange wandelingen naar de koelkast.
Ook heel veel foto’s met kinderen die niet onherkenbaar zijn gemaakt.
Heel veel profielen zonder bio.
Het is verder geen klacht, ik deel het alleen om aan te geven dat het niet heel veel afwijkt. Er zijn ook genoeg leuke/interessante profielen.
Dit idd, overigens bij mij zelden via online daten bijna altijd in irl.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook denk ik een beetje wat ik deed voor ik uiteindelijk mijn vriendin, na een date of 30/40 eindelijk ontmoette.
Maar daar heb ik nu dus geen zin meer in, want ik weet nog hoeveel tijd me dat toen gekost heeft.
Mijn ervaring is ook data je de hele tijd gesprekken hebt waar geen date uit komt, en dan opeens in 1 week tijd met 3 dates zit op onverklaarbare wijze. En dat elke keer weer![]()
Huur eens een fotograaf inquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Vertel maar eens. Want spontane foto's zijn het leukste.
Daarom ga ik binnenkort eens speeddaten. Daar zit ik nu nog even zin voor te maken, om dan straks weer chagrijnig te zijn dat het pas een maand na mijn aanmelding kan oidquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Foto’s laten maken door iemand anders met hun eigen toestel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
En die had daarna een hele rits foto's van die shoot op haar profiel staan? Dat is toch ook een beetje gek? Ik vind het leuker als je wat diverse foto's ziet qua setting.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Foto’s laten maken door iemand anders met hun eigen toestel?![]()
Ik heb ze een paar jaar geleden gemaakt van een vriendin. We zijn gewoon het park ingegaan en ontspannen wat foto’s gemaakt. Bladiebla, verkering, kinderen, trouwen.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook denk ik een beetje wat ik deed voor ik uiteindelijk mijn vriendin, na een date of 30/40 eindelijk ontmoette.
Maar daar heb ik nu dus geen zin meer in, want ik weet nog hoeveel tijd me dat toen gekost heeft.
Mijn ervaring is ook data je de hele tijd gesprekken hebt waar geen date uit komt, en dan opeens in 1 week tijd met 3 dates zit op onverklaarbare wijze. En dat elke keer weer![]()
Vrouwen willen geen unieke man maar een betrouwbare man die zorgzaam is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, die museumfoto valt mij ook op ja. Lekker aan het trappetje hangen
Iedereen doet nu ook aan kitesurfen. En laten we verder eerlijk zijn, het is niet alsof we allemaal zo uniek zijn. Kijk als voorbeeld naar mij, ik ben een man van begin 30, prima baan, eigen huisje in een dorp, doet aan wielrennen & zeilen en vind het leuk om met vrienden bordspellen te spelen en/of een beetje slap te ouwehoeren.
Ik ben echt uniek
Na 2 dagen en 40 berichten vraag ik of ze wil daten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:41 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit idd, overigens bij mij zelden via online daten bijna altijd in irl.
Krijg er ook zo weinig energie aan om telkens weer datzelfde riedeltje te moeten afspelen en het is echt lastig een interessant gesprek te krijgen via chat.
Nee, ze had er maar twee nodig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En die had daarna een hele rits foto's van die shoot op haar profiel staan? Dat is toch ook een beetje gek? Ik vind het leuker als je wat diverse foto's ziet qua setting.
Goede foto's is key. Heb je die niet, zet er dan een foto erop van je enorme fok penerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mijn grootste euvel is dat er maar weinig foto's zijn waar ik zelf goed op sta.
Het is of tijdens een festival of iets dergelijks met zonnebril op of niet in focus omdat een ander geen foto's kan maken met mijn camera.
Eens, maar als deze rits aan foto's recent zijn dan is dat mijns inziens nog altijd beter dan een zwikje verouderde foto's waar iemand volgens zichzelf leuk op staat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En die had daarna een hele rits foto's van die shoot op haar profiel staan? Dat is toch ook een beetje gek? Ik vind het leuker als je wat diverse foto's ziet qua setting.
Tijdens lockdown wel veel gedate. Ook meer uit verveling. Nu alles weer open is heb ik echt daar de ruimte niet voor.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:22 schreef Revac het volgende:
30 a 40 dates? Zoveel. Word al moe van de gedachte.
Dit is ondertussen 5 jaar terug, voor m'n gevoel waren het er 30/40. Kunnen er ook wel wat minder zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Herkenbaar.
30/40 dates is wel meer dan waar ik op tekende. Waarom had je er zoveel nodig? Je doet toch al aan voorselectie? Voor 40 dates moet ik 35.000 profielen swipen
Niet alle vrouwen zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vrouwen willen geen unieke man maar een betrouwbare man die zorgzaam is.
Waarom?quote:Bij mij zijn al die kitesurf en parachute foto’s eerder een min dan een plus.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:24 schreef Hineni het volgende:
[..]
Eens, maar als deze rits aan foto's recent zijn dan is dat mijns inziens nog altijd beter dan een zwikje verouderde foto's waar iemand volgens zichzelf leuk op staat.
Wat is het alternatief? Bij de derde denken dat het wel prima is en daarmee dan oud worden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:22 schreef Revac het volgende:
30 a 40 dates? Zoveel. Word al moe van de gedachte.
Ja, ik vind 1 date per week eigenlijk ook wel veel. Maar ja, als je daar geen tijd voor hebt, heb je eigenlijk ook geen tijd voor een relatie. Al heb ik ook best druk met werk, familie, vrienden en 2 verenigingen (met commissie en bestuursfunctie), voor je het weet zit je week vol (want ik zit ook graag nog een avondje te netflixenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tijdens lockdown wel veel gedate. Ook meer uit verveling. Nu alles weer open is heb ik echt daar de ruimte niet voor.
Nee, nouja zijn er genoeg doe het zo doen. Alleen ik spreek alleen voor mezelf dat ik het heel vermoeiend zou vinden zoveel dates. Dan zou ik misschien toch maar een kat nemen. Maar hoe selecteer je je dates dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
[..]
Wat is het alternatief? Bij de derde denken dat het wel prima is en daarmee dan oud worden?
Ja dit precies. Wel veel gedate en daten is ook lastig wat dat betreft. Je moet maar net die ene vinden die bij jou past.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik vind 1 date per week eigenlijk ook wel veel. Maar ja, als je daar geen tijd voor hebt, heb je eigenlijk ook geen tijd voor een relatie. Al heb ik ook best druk met werk, familie, vrienden en 2 verenigingen (met commissie en bestuursfunctie), voor je het weet zit je week vol (want ik zit ook graag nog een avondje te netflixen). Zullen wel meer vrijgezellen last van hebben, je vult de beschikbare tijd met andere afspraken.
En eigenlijk vind ik daten ook niet zo leuk dat ik het elke week zou willen doen. 1x per jaar is vaak zat
Je stelt nogal hoge eisen dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja dit precies. Wel veel gedate en daten is ook lastig wat dat betreft. Je moet maar net die ene vinden die bij jou past.
Ik heb alles wel goed voor elkaar. Koophuis, goede baan en toch best leuk leven. Ik moet zeggen dat ik wel afhaak als ik dat niet terugzie bij een ander. Meer ook omdat ik dat soort relaties al gehad heb en dat toch niet werkte. Dat iemand dan op bepaalde vlakken afhankelijk is van je.
Swipen, waarbij ik redelijk selectief ben. Met de matches een beetje praten en als dat klikt afspreken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:42 schreef Revac het volgende:
[..]
Nee, nouja zijn er genoeg doe het zo doen. Alleen ik spreek alleen voor mezelf dat ik het heel vermoeiend zou vinden zoveel dates. Dan zou ik misschien toch maar een kat nemen. Maar hoe selecteer je je dates dan?
Ik ben het wel met hem eens hoor, ik vind het een pluspunt als iemand het goed voor elkaar heeft. Of in ieder geval haar best doet om het goed voor elkaar te hebben, want niet bij iedereen komt het aanwaaien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je stelt nogal hoge eisen dan.
Dus de ander moet ook een eigen koophuis en goede baan hebben?
Er zijn genoeg mensen die zichzelf prima redden in hun huurhuis en werk hoor, ook al is het geen super carrière ofzo wat ze hebben. Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er afhankelijkheid ontstaat?
Yeap. Dat mag toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Je stelt nogal hoge eisen dan.
Dus de ander moet ook een eigen koophuis en goede baan hebben?
Er zijn genoeg mensen die zichzelf prima redden in hun huurhuis en werk hoor, ook al is het geen super carrière ofzo wat ze hebben. Waarom ga je er dan meteen vanuit dat er afhankelijkheid ontstaat?
Verschil is alleen dat Relatieplanet inmiddels gestopt is, vanwege de Dating appzzquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:49 schreef fruityloop het volgende:
Grappig, veel onderwerpen/argumenten zijn nog steeds hetzelfde als 14 jaar geleden, toen ik mijn huidige vrouw trof op relatieplanet.
Nee, dat klopt. Maar er zijn nogal veel mensen die zich enorm interessant voordoen terwijl het in werkelijkheid gewoon coach-potatoes zijn. Dus als je nu 1x even geparasailed hebt op vakantie en dat vooral gedaan hebt voor de foto... Het intereseert de slimmere vrouwen terecht maar weinig. Vice versa ook dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn hetzelfde
[..]
Waarom?
Couch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar er zijn nogal veel mensen die zich enorm interessant voordoen terwijl het in werkelijkheid gewoon coach-potatoes zijn. Dus als je nu 1x even geparasailed hebt op vakantie en dat vooral gedaan hebt voor de foto... Het intereseert de slimmere vrouwen terecht maar weinig. Vice versa ook dus.
Nee, coach. Ik heb het over mensen die vanaf een comfortabele positie je begeleiden in een bepaald proces, in dit geval dating.quote:
Hela, wat is er mis met zeilen op de Noordzee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:41 schreef LXIV het volgende:
En al zou het echt zijn, wil een vrouw echt liever een man die telkens weg is omdat hij moet paragliden, festivals bezoeken, in nachtclubs hangt of gaat zeilen op de noordzee, of wil ze liever een man die buiten hout hakt voor de kachel en dan lekker voor haar kookt? Vice versa.
Ja, nice tray.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, coach. Ik heb het over mensen die vanaf een comfortabele positie je begeleiden in een bepaald proces, in dit geval dating.
Coach-potatoes noemen we die.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Dat dus. Je moet zeker jezelf zien te redden ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hela, wat is er mis met zeilen op de Noordzee?![]()
Als ik iets een afknapper vind is het wel een vrouw zonder hobby's, die de hele tijd thuis zit en eigenlijk een blok aan je been is. Je moet toch allebei leuke dingen te doen hebben?
Kitesurfen? Is mij niet echt opgevallen anders...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, die museumfoto valt mij ook op ja. Lekker aan het trappetje hangen
Iedereen doet nu ook aan kitesurfen. En laten we verder eerlijk zijn, het is niet alsof we allemaal zo uniek zijn. Kijk als voorbeeld naar mij, ik ben een man van begin 30, prima baan, eigen huisje in een dorp, doet aan wielrennen & zeilen en vind het leuk om met vrienden bordspellen te spelen en/of een beetje slap te ouwehoeren.
Ik ben echt uniek
Ach, een keertje naar zijn potje voetbal kijken is toch niet te veel gevraagd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:51 schreef Avianflu het volgende:
Ik hoop eigenlijk iemand te treffen die gezellig mee wil naar Latin feestjes en salsa dansen.
Als ik van de mannen zie die bergbeklimmen enzo ben ik altijd bang dat ze willen de ik meega.
Of een man die voetbalt die wil dat je gezellig mee gaat naar de club, de horror.
Traumatje van mijn ex denk ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach, een keertje naar zijn potje voetbal kijken is toch niet te veel gevraagd?
Ach, dat wist ik niet eens. Plekje waar we 14 jaar geleden ons eerste afspraakje hadden is ook al gestopt. Hmm we laten wel een romantisch spoor van vernieling achter....quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat Relatieplanet inmiddels gestopt is, vanwege de Dating appzz
Ik heb nu even een date pauze, bevalt eigenlijk prima. Niet per se behoefte aan ook. Ik vind dat constant maar daten echt waardeloos, de beste instelling is denk ik gewoon even laten gaan, rustig gaan daten, dan even weer niet, etc. en er komt vanzelf wel weer iemand. Wtf moet je met 6 dates in twee weken?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:06 schreef Roellie80 het volgende:
Leuk nog steeds al die date-struggles. Voor mij is het iets voor ernaast, maar vind het altijd wel leuk hoor. Al blijven er maar weinig over waar het echt tot een date komt.
Je moet het tempo er wel in houden. 1 date per week. Maar daarvoor is het nodig dat je gelijktijdig aan het vissen, chatten, daten en afzeggen bent.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:28 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb nu even een date pauze, bevalt eigenlijk prima. Niet per se behoefte aan ook. Ik vind dat constant maar daten echt waardeloos, de beste instelling is denk ik gewoon even laten gaan, rustig gaan daten, dan even weer niet, etc. en er komt vanzelf wel weer iemand. Wtf moet je met 6 dates in twee weken?
Het komt ook echt wanhopig over trouwens.
Ga anders es speeddaten. En je had al katten tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:33 schreef Faxie het volgende:
1 Date per week pfffff. Ik ben al blij met 1 date per 3 jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |