Ik heb je een volle kaart gegevenquote:Op maandag 3 januari 2022 09:59 schreef Chule het volgende:
Ik meld me weer. We willen een toch iets uitgebreidere bestekset dus we zijn door aan het sparen en hopen nog vier kaarten vol te krijgen.
Dankjewel!quote:Op maandag 3 januari 2022 16:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb je een volle kaart gegeven
Alsjeblieft!quote:Op woensdag 29 december 2021 15:28 schreef Parrabrother het volgende:
Ik ben ook aan het sparen om mijn vrouw er mee te verrassen. Ik heb voor de verandering een keer wel een signaal opgevangenhet schiet alleen niet echt op, dus ook ik doe maar een beroep op de weldoeners.!
Mijn dank is groot voor eenieder die de moeite neemt :-)
weggehaald.quote:Op woensdag 5 januari 2022 13:43 schreef Chule het volgende:
Ik heb er inmiddels voldoende. Dank jullie wel allemaal!![]()
Ik kan mijn post niet meer aanpassen dus als een mod mijn linkje kan verwijderen?
Ik wil het voorgerecht- en dessertbestek maar die zijn uit voorraad. Verwachte levertermijn is deze zomer.
Ik heb je een boekje gegeven!quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:24 schreef Parrabrother het volgende:
Bedankt allemaal, ook ik ben er bijna! Nog anderhalf boekje.
Heb het gros gehaald en het voorgerecht bestek idd alvast besteld via de site. Ik heb naast de AH zegels, ook hier thuis flink punten gescoord dankzij jullie hulp ;-)
done,quote:Op woensdag 5 januari 2022 21:55 schreef Parrabrother het volgende:
Super ik ben voorzien !
Zou een moderator mijn linkje weg willen halen ?
Nogmaals dank aan allen voor de support.!
Laat maar weten als je zegels nodig hebt, ik heb inmiddels weer een paar kaarten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:09 schreef Nizno het volgende:
Zelf aan het twijfelen of ik nog voor een tweede set ga...
Ze heeft er 16 bijquote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
https://www.ah.nl/digitaa(...)06-9d26-963a3d72bcfc
Ik spaar mee voor m’n moeder die heel lief al haar hulptroepen had ingezet om míj te helpen en nu schoorvoetend bekende het zelf toch ook wel erg mooi te vinden en nu met lege handen staat. Als iemand zegels kan missen.. ze moet er echt nog heel wat.
Een boekje erbijquote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
Ik spaar mee voor m’n moeder die heel lief al haar hulptroepen had ingezet om míj te helpen en nu schoorvoetend bekende het zelf toch ook wel erg mooi te vinden en nu met lege handen staat. Als iemand zegels kan missen.. ze moet er echt nog heel wat.
40 van mij!quote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
En nog 7 erbij!quote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
Ik heb je linkje in de OP gedaan.quote:
58 erbijquote:Op zondag 9 januari 2022 23:37 schreef Jentin het volgende:
Ze is er nu! Dank je wel allemaal!quote:Op maandag 10 januari 2022 22:30 schreef Zedi het volgende:
[..]
58 erbij
Hoeveel heeft ze er nog nodig?
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 09:50 schreef Jentin het volgende:
[..]
Ze is er nu! Dank je wel allemaal!
@:nizno, wil je het linkje uit de op halen?
Je hebt er een volle kaart bijquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:13 schreef Pummiethedog het volgende:
Ik zou nog wel wat zegels willen hebben. Ben nog druk aan het sparen en heb nog wel wat boekjes nodig.
En weer een kaart minderquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:13 schreef Pummiethedog het volgende:
Ik zou nog wel wat zegels willen hebben. Ben nog druk aan het sparen en heb nog 4 boekjes nodig. Dan ben ik helemaal compleet. Bedankt alvast!
Zo, mijn zegels zijn weer op!quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:13 schreef Pummiethedog het volgende:
Ik zou nog wel wat zegels willen hebben. Ben nog druk aan het sparen en heb nog 4 boekjes nodig. Dan ben ik helemaal compleet. Bedankt alvast!
Door jullie heb ik nu nog maar 54 zegels nodig! Bedankt alvast
Ik word niet graag opgelicht dus ik kom niet bij AH.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:31 schreef KNAK het volgende:
Ik heb 3 volle spaarkaarten in mn AH app staan voor de liefhebber..
Oké Henk, bedankt voor je inhoudelijk toegevoegde bijdragequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik word niet graag opgelicht dus ik kom niet bij AH.
"Ik heet godverdomme geen Henk!"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké Henk, bedankt voor je inhoudelijk toegevoegde bijdrage
Heb je ze nog? Alle zegels zijn welkom.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:31 schreef KNAK het volgende:
Ik heb 4 volle spaarkaarten in mn AH app staan voor de liefhebber..
75 mooie zegeltjes jouw kant opquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:55 schreef arvensis het volgende:
[..]
Heb je ze nog? Alle zegels zijn welkom.
Wil je me helpen met sparen?
quote:
Beiden in de OP verwerktquote:Op zondag 16 januari 2022 14:13 schreef boxgrater het volgende:
Ik wil graag nog wat extra bestek sparen! Zouden jullie me hierbij kunnen helpen?
20 zegels erbijquote:Op zondag 16 januari 2022 14:13 schreef boxgrater het volgende:
Ik wil graag nog wat extra bestek sparen! Zouden jullie me hierbij kunnen helpen?
Die wil ik ook welquote:Op maandag 17 januari 2022 19:43 schreef investeerdertje het volgende:
Beiden 32 koopzegels per persoon
als je koopzegels weg geeft...quote:Op maandag 17 januari 2022 21:10 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Uhm. Ik zie geen linkje van jou?
Hoeveel heb je er nog nodig?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:13 schreef boxgrater het volgende:
2 linkjes in de OP, 5.5 per stukquote:Op maandag 17 januari 2022 23:52 schreef Dennis_N-V het volgende:
Ik heb 11 volle spaar kaarten.
Wie kan ik er blij mee maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |