Ik word niet graag opgelicht dus ik kom niet bij AH.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:31 schreef KNAK het volgende:
Ik heb 3 volle spaarkaarten in mn AH app staan voor de liefhebber..
Oké Henk, bedankt voor je inhoudelijk toegevoegde bijdragequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik word niet graag opgelicht dus ik kom niet bij AH.
"Ik heet godverdomme geen Henk!"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef Papabear het volgende:
[..]
Oké Henk, bedankt voor je inhoudelijk toegevoegde bijdrage
Heb je ze nog? Alle zegels zijn welkom.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:31 schreef KNAK het volgende:
Ik heb 4 volle spaarkaarten in mn AH app staan voor de liefhebber..
75 mooie zegeltjes jouw kant opquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:55 schreef arvensis het volgende:
[..]
Heb je ze nog? Alle zegels zijn welkom.
Wil je me helpen met sparen?
quote:
Beiden in de OP verwerktquote:Op zondag 16 januari 2022 14:13 schreef boxgrater het volgende:
Ik wil graag nog wat extra bestek sparen! Zouden jullie me hierbij kunnen helpen?
20 zegels erbijquote:Op zondag 16 januari 2022 14:13 schreef boxgrater het volgende:
Ik wil graag nog wat extra bestek sparen! Zouden jullie me hierbij kunnen helpen?
Die wil ik ook welquote:Op maandag 17 januari 2022 19:43 schreef investeerdertje het volgende:
Beiden 32 koopzegels per persoon
als je koopzegels weg geeft...quote:Op maandag 17 januari 2022 21:10 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Uhm. Ik zie geen linkje van jou?
Hoeveel heb je er nog nodig?quote:Op zondag 16 januari 2022 14:13 schreef boxgrater het volgende:
2 linkjes in de OP, 5.5 per stukquote:Op maandag 17 januari 2022 23:52 schreef Dennis_N-V het volgende:
Ik heb 11 volle spaar kaarten.
Wie kan ik er blij mee maken?
Ik heb je net genoeg zegels gegeven voor een weeshuis.quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:11 schreef Fuzzylogicc het volgende:
Hoi allemaal,
Ik zoek nog zegeltjes om een aantal boekjes mee te vullen.
Zouden jullie mij hiermee willen helpen?
Mijn ah link is:
Het weeshuis dankt u zeer voor uw bijdrage! (hier heb ik zeker genoeg aan!quote:Op donderdag 27 januari 2022 16:15 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik heb je net genoeg zegels gegeven voor een weeshuis.
veel plezier ermee.
Je link stond er nog dus je kan nu 2 weeshuizen voorzienquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:19 schreef Fuzzylogicc het volgende:
[..]
Het weeshuis dankt u zeer voor uw bijdrage! (hier heb ik zeker genoeg aan!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |