Ik vind dit zo simpel.. als we naar andere landen kijken dan doen Hugo en co het nog best ok. Er zijn fouten gemaakt maar die had ieder ander of jijzelf ook gemaakt, mss niet dezelfde maar genoeg andere shit die je fout kan doen..quote:
Waarom kunnen we niet tussendoor evalueren en leren?quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik vind dit zo simpel.. als we naar andere landen kijken dan doen Hugo en co het nog best ok. Er zijn fouten gemaakt maar die had ieder ander of jijzelf ook gemaakt, mss niet dezelfde maar genoeg andere shit die je fout kan doen..
Tevens zie ook weinige geschikte andere kandidaten.
Laten we wel goed evalueren post covid crisis.. kunnen genoeg leren van deze shit.
Oh dat is wmb geen probleem. Als het maar niet doorslaat in een zoektocht naar een "schuldige" wat je nu al veel in de covid debatten ziet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom kunnen we niet tussendoor evalueren en leren?
Leren achteraf kan, maar ga je nu al vertellen dat dat niet gaat gebeuren
Dat laatste heeft weinig met inhoudelijke evaluatie of willen leren te maken iddquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:57 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Oh dat is wmb geen probleem. Als het maar niet doorslaat in een zoektocht naar een "schuldige" wat je nu al veel in de covid debatten ziet.
Pathe?quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:25 schreef Johannes788 het volgende:
Nu in de bios. Vragen niet eens id kaart😂
Mooie ontwikkeling.
Hier 3 uit 3 in de biosquote:Op zondag 10 oktober 2021 19:25 schreef Johannes788 het volgende:
Nu in de bios. Vragen niet eens id kaart😂
Mooie ontwikkeling.
Alleen één keer bij de McD om de QR code gevraagd. En de allereerste dag bij een lunchroom. Verder niet. Ik denk dat ik een enorm edel, gevaccineerd gezicht heb.quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier 3 uit 3 in de bios
2 uit 2 qua restaurants
Kan ook aan mijn virale criminelenkop liggen en mijn blafhik
Oh ja, de 'Mac'. Die had ik ook al gehad. 3 uit 3 daar ook dusquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Alleen één keer bij de McD om de QR code gevraagd. En de allereerste dag bij een lunchroom. Verder niet. Ik denk dat ik een enorm edel, gevaccineerd gezicht heb.
McDonalds volgt als de grootste restaurant en franchise verkopen netjes de regels en verzinnen er naast ook hun eigen regels erbij. Je mondkapje af doen als je zit toen dat nog verplicht was mocht ook niet. Of ze snappen gewoon de regels niet meerquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 17:50 schreef Noek het volgende:
Uit het leven gegrepen.
Was net bij de Mc, even een Mc Plant culinair beoordelen maar ik dacht dat als je kwam halen en buiten ging zitten dat je niet hoefde te scannen. Dat moest dus wel dus ik slinger de verkeerde app aan die opeens nog moest worden gedownload en die moest ik helemaal niet hebben dus dat duurde ongemakkelijk lang dus ik zeg:"Ik kom alleen maar halen," maar non non, merde. Eindelijk de app gevonden tussen mn miljoen apps en zo heb ik vandaag weer een oma gered. Na mij kwamen wat tienermoeders en die wilden ook halen maar hadden niks te scannen dus eentje zei:"Dit is Nederland, vies kut land!" en toen gaf dat kleine ventje een duimpje omhoog.![]()
De Mc Plant was een 7.8/10
Wat hebben jullie gegeten en waarom moesten jullie scannen vandaag?
Meeste horecabazen die ik spreek kunnen de overheid niet horen of zien. Controleren alleen op de QR steekhoudend.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 18:13 schreef Nielsch het volgende:
Ik had gisteravond een borrel met de ouders uit de klas van mijn middelste dochter in een groot cafe restaurant in Utrecht maar geen enkele controle op de QR code. Vraag me af of ze principieel tegen zijn of het gewoon niet doen tot ze een waarschuwing krijgen.
Tijd voor een griep- en verkoudheids QR codequote:Op zondag 10 oktober 2021 20:19 schreef Predator40 het volgende:
Dit is allemaal weer matig, 2.5 week op vakantie geweest, 3 landen bezocht, hotels, supermarkten, terrasjes, restaurants, drukke steden ( met het OV ), markten, de hele bende en gewoon geen corona krijgen.
maar wel een stevige verkoudheid oplopen 2 keer in een maand tijd
Waar ik gister was in Utrecht werd ik wel gecontroleerd. Maar daar zitten ook vaak bejaarden binnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 18:13 schreef Nielsch het volgende:
Ik had gisteravond een borrel met de ouders uit de klas van mijn middelste dochter in een groot cafe restaurant in Utrecht maar geen enkele controle op de QR code. Vraag me af of ze principieel tegen zijn of het gewoon niet doen tot ze een waarschuwing krijgen.
Nou als je gisteren Een Vandaag bekeek... die willen grieptesten ook in een teststraat...quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Tijd voor een griep- en verkoudheids QR code
Ja tuurlijk zijn er partijen die dat willenquote:Op zondag 10 oktober 2021 20:27 schreef popje het volgende:
[..]
Nou als je gisteren Een Vandaag bekeek... die willen grieptesten ook in een teststraat...
Ik wil ook wel eens wat.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:27 schreef popje het volgende:
[..]
Nou als je gisteren Een Vandaag bekeek... die willen grieptesten ook in een teststraat...
Nou het tegengestelde is dus wel bewezen daarquote:Op zondag 10 oktober 2021 21:15 schreef nostra het volgende:
Met een naam als TRNSMT vraag je er ook wel om.
Het houdt niet op, niet vanzelf.quote:Naast het oplaaien van corona, vrezen virologen voor een zware griepgolf aankomende winter. Daarom hebben de Amsterdamse GGD en het hoofdstedelijke UMC-ziekenhuis besloten om mensen die zich in een teststraat laten testen op het coronavirus, voortaan ook te testen op griep, meldt het programma EenVandaag.
Doel is het monitoren van de griep. Als de besmettingen met het griepvirus te hard stijgen en ziekenhuizen te veel worden belast, zo zei hoogleraar virologie en OMT-lid Menno de Jong tegen EenVandaag, dan kunnen maatregelen volgen die vergelijkbaar zijn met de coronamaatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |