Ohhhw.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de testbereidheid onderklachtenvrije, gevaccineerde mensen nogal hard afneemt.
Ik zie zo'n hele strook besmetting clusters vanaf Zwolle door de Veluwe richting Rotterdam.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dus het gaat weer gruwelijk fout?
Ben wel benieuwd hoe een campagne richting gelovigen (christenen/moslims) eruit zou zien.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:42 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik zie zo'n hele strook besmetting clusters vanaf Zwolle door de Veluwe richting Rotterdam.
Maar laten we vooral overheidscampagnes richten op de jongeren.
Nou vroeg ik me af, met 109 ziekenhuizen is dat gemiddeld 4,5 persoon per ziekenhuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een donkere acteur die God speelt. Misschien heeft Morgan een gaatje.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe een campagne richting gelovigen (christenen/moslims) eruit zou zien.
Via de imam en de pastoor.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe een campagne richting gelovigen (christenen/moslims) eruit zou zien.
Waag jij het om het gezag van de wittejassennjunta te ondermijnen?! Dat zijn meerdere snoeiharde klappen in het gezicht van de zorg!quote:Op zondag 10 oktober 2021 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat een treurigheid. Die gezondheidsgestapo is zichzelf een beetje te belangrijk gaan vinden.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:45 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nou vroeg ik me af, met 109 ziekenhuizen is dat gemiddeld 4,5 persoon per ziekenhuis.
Valt toch goed te behappen onderhand? Tijd om de normale zorg weer in te gaan halen.In een grotemensenland zou dat inderdaad niets uitmaken. In een land waar o.a. de IC capaciteit door een neoliberale afbreekpartij kapotbezuinigd is tot derdewereldniveau zorgt zelfs een enkele ziekenhuisopname voor een zorginfarct en uitgestelde zorg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
Breng ze nou niet op ideeen ..quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:48 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Via de imam en de pastoor.
Geef elke pastoor en imam 10.000 euro ofzo om het vaccin te prediken.
Katholieken zijn het probleem niet.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:48 schreef DonDruiper het volgende:
Geef elke pastoor en imam 10.000 euro ofzo om het vaccin te prediken.
Heel betrouwbaar inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2021 16:39 schreef _serial_ het volgende:
Het is dit keer in elk geval geen discopiek als je naar de leeftijdsdistributie kijkt.
De grafieken staan zoals gebruikelijk rond 15:45 op :
https://rivm.wegmetdetestwet.nl/rivm.html
Opvallend is er toch weer ruim 500 oude besmettingen van 5-10 dagen oud gemeld zijn. De laatste dagen neemt dit aantal niet meer verder toe
Die heeft daar geen aanleiding voor nodig johquote:Op zondag 10 oktober 2021 17:20 schreef D_A het volgende:
Dit lijkt mij een prima aanleiding voor Hugo om de QR code nog maar even te verlengen met een jaar.
Vanwege de aangetoonde werkzaamheid of wat?quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:20 schreef D_A het volgende:
Dit lijkt mij een prima aanleiding voor Hugo om de QR code nog maar even te verlengen met een jaar.
"Het virus is nog niet klaar met ons jongeman"quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vanwege de aangetoonde werkzaamheid of wat?
Misschien al zo'n 60-70 jaar?quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:27 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik weet niet hoe lang we sinterklaas al vieren. Maar decennia lang was dat geen probleem. We zijn een beetje doorgeslagen mijn inziens.
Eens, OCD viert hoogtij al is dat ten tijde van pandemie even geen nadeel.quote:As we speak heb ik een kinderfeestje van mijn middelste zoon. 10 Kindjes om mij heen. Zit er eentje tussen die, niet gelogen, in een uur tijd, 5 keer zijn handen net water en zeep heeft zitten wassen. We creeeren onze eigen snetvreesgeneratie die dadelijk nergens meer tegen kan.
Ik wel met Hugo.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:56 schreef Molo het volgende:
[..]
"Het virus is nog niet klaar met ons jongeman"
Die Pieten strooien dat snoepgoed niet werkelijk in de rondte op straat tussen de meeuwenstront, waar de kindjes dat tussenuit plukken, hè Boris. Die geven dat aan kinderen vanuit hun jute zak, alleen dat gegraai is allemaal maar bah en corona, dus dat moet nu in vooraf gesealde verpakkinkjes worden verstrekt, zoals bij de methadonpoli van de Brijder.quote:Op zondag 10 oktober 2021 17:58 schreef Za het volgende:
Ik denk dat wanneer we beelden zouden zien van een volksfeest elders, waarbij kleine koekjes (het zijn immers geen noten) en schuimpjes over de kasseien zouden worden gestrooid, daar waar ook de mensen, huisdieren en ongedierte rondlopen en zich uitwerpselen bevinden, en dat kinderen dat dan zouden oprapen en opeten, we dat bevreemdend zouden vinden.
Uhm, die smijten het gewoon overal heen, én geven een deel 'netjes' aan de kinderen in hun handenquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Die Pieten strooien dat snoepgoed niet werkelijk in de rondte op straat tussen de meeuwenstront, waar de kindjes dat tussenuit plukken, hè Boris. Die geven dat aan kinderen vanuit hun jute zak, alleen dat gegraai is allemaal maar bah en corona, dus dat moet nu in vooraf gesealde verpakkinkjes worden verstrekt, zoals bij de methadonpoli van de Brijder.
Ja, maar ik zie kinderen het niet standaard van de straat af opeten, die halen netjes een handje op, een schobbejak daargelaten misschien. Vroeger wel in het klaslokaal van de grond. Gefrut van tegenwoordig.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhm, die smijten het gewoon overal heen, én geven een deel 'netjes' aan de kinderen in hun handen
Groot voorstander van trouwens, laat ze maar wat doen voor hun snoepzut en rotzooi binnen krijgen. Worden ze sterker van
Nou ja, Za heeft misschien een lastige jeugd gehad en moest het daarom van de straat oppakken.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie kinderen het niet standaard van de straat af opeten, die halen netjes een handje op, een schobbejak daargelaten misschien. Vroeger wel in het klaslokaal van de grond. Gefrut van tegenwoordig.
Ik ben Zaquote:Op zondag 10 oktober 2021 18:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, Za heeft misschien een lastige jeugd gehad en moest het daarom van de straat oppakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |