Iets met zaaien en oogstenquote:Op zondag 10 oktober 2021 10:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Infantiele moderator beticht users van infantiliteit.
Hypocriet?
Je hebt een voordeel; het kan altijd minder erg dan de beerput qua VBL-takes in dit forum.quote:
Een lamp?quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga NU mijn pakketje openmaken (gisterenavond bezorgd).
@:ggmm @:caland @:scrummie
quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga NU mijn pakketje openmaken (gisterenavond bezorgd).
@:ggmm @:caland @:scrummie
Welke stofzuiger? Ik heb net een Philips power cyclone 7 gekocht!quote:Op zondag 10 oktober 2021 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een stofzuiger. Ik doe niet mee met de lamp-act.
Erg interessant. Leuk onderwerp is ditquote:Op zondag 10 oktober 2021 13:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke stofzuiger? Ik heb net een Philips power cyclone 7 gekocht!
Die kan het weten!quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg interessant. Leuk onderwerp is dit
Ik heb een Miele C3 Powerline gekocht. Op aanraden van mijn schoonmaakster.
En zij gaat er vooral gebruik van maken. Ik waarschijnlijk zeer zelden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kan het weten!
Ik moest zelf tot een keuze komen. Heb er gewoon een zonder zak gekozen
Gelukkig maar dat je als zorgheld 1000 euro hebt gehad van Ruttenquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En zij gaat er vooral gebruik van maken. Ik waarschijnlijk zeer zelden.
Terecht. In die van mij moeten nog wel zakken
En ik voel me beflikkerd dat ik een opzetstuk erbij moet kopen voor mijn houten vloer. Bijna 50 Euro voor zo'n stukje plastic.
Sci-Fi is sowieso voor kinderen en enorme nerds.quote:Op zondag 10 oktober 2021 08:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een 7? Ridicuul laag.
Ik ben woest om deze review.
Beter geef je het uit aan 'sport'quote:Op zondag 10 oktober 2021 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En zij gaat er vooral gebruik van maken. Ik waarschijnlijk zeer zelden.
Terecht. In die van mij moeten nog wel zakken
En ik voel me beflikkerd dat ik een opzetstuk erbij moet kopen voor mijn houten vloer. Bijna 50 Euro voor zo'n stukje plastic.
Een schoonmaakster in dienst. Lekker decadent maatquote:Op zondag 10 oktober 2021 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg interessant. Leuk onderwerp is dit
Ik heb een Miele C3 Powerline gekocht. Op aanraden van mijn schoonmaakster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een schoonmaakster in dienst. Lekker decadent maat
Kost zoiets nou per uur?15 per uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
15 per uur.Dat valt nog wel mee. Wat laat je der allemaal doen? En hoeveel uurtjes per week is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo Floplandquote:Op zondag 10 oktober 2021 15:49 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet nu een broodje kaas met halfvolle melk
quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
15 per uur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@monkyyy
quote:
Erg jammer dat jij hier een beetje leuk zit te doen over je anale ervaringen terwijl Ruud net dood is.quote:
Hier kan de DSI nog een puntje aan zuigenquote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:28 schreef GGMM het volgende:
M'n pakketje is binnen
@:lenny_leonard @:maxi-mus @:caland @:scrummie als je meeleest (haha ik zei als) het is een lamp @:zipportal @:coco
Denk je dat hij nog meeleest?quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:59 schreef onlogisch het volgende:
De act van @:Scrummie duurt inmiddels wel wat lang.
Hoi Scrummie uit Vroomshoop!quote:
Murica wetten.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier kan de DSI nog een puntje aan zuigen
Ze poetst naar eigen inzicht. Dus stofzuigen, dweilen, ramen wassen, etc. Als ze tijd over heeft ruimt ze random kastjes op.quote:Op zondag 10 oktober 2021 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Wat laat je der allemaal doen? En hoeveel uurtjes per week is dat?
quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://chaturbate.com/gia_morryss/
Dank je! Het was wel even zoeken voor ik deze schoonheid had gevonden.quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je! Het was wel even zoeken voor ik deze schoonheid had gevonden.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |