SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Nu wat meer naar het zuiden gezaktquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:33 schreef aloa het volgende:
Goed mistig in Groningen...
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:28 schreef Djeez het volgende:
Heerlijk weer op mijn 42ste verjaardag! 🥳🍻🍹
Buiten zittenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:28 schreef Djeez het volgende:
Gefeliciteerd! Nieuwe laarzen gekregen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:28 schreef Djeez het volgende:
Kan je toch buiten zitten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:28 schreef Djeez het volgende:
Met bijpassende regenjasquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nieuwe laarzen gekregen?
Zat goed dicht idd, maar de zon doet zijn werk goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:29 schreef Straatcommando. het volgende:
Vanochtend op de snelweg, dikke stevige mist en binnen 10 seconden zat ik ineens in een heldere omgeving. Super nice
Kneiterkoud vandaag vergeleken gister, in de zon zitten is gewoon te koud.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:51 schreef INViCTuS het volgende:
Onbewolkt en 16 graden. Dit weer mag nog wel 3 maand blijven.
Dank je. Nog geen laarzen gekregen, wel een westerntrui. En nu weer heerlijk buiten met de andere visitequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nieuwe laarzen gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |