abonnement Unibet Coolblue
pi_201803393
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achter De Wolken - [België] 2016 AL 1:44 uur | Drama, Feelgood, Romantisch
Op de begrafenis van haar echtgenoot ziet een vrouw haar ex-geliefde voor het eerst in 53 jaar. Wanneer ze hun romance nieuw leven inblazen, staat het verleden in de weg.

Gold Stars: The Story of the FIFA World Cup Tournaments - [Zwitserland] S01 2017 9 | Documentaire
Deze verzameling archiefbeelden eert de voetbalhelden die meespeelden in de meest legendarische wedstrijden uit de lange geschiedenis van de FIFA-wereldbeker.

De Loteling - [België] 1974 16 1:23 uur | Boek, Drama, Duister
In 1833 kiest een boer ervoor om in ruil voor een grote som geld het leger in te gaan in plaats van een rijkeluiszoon, maar hij kan dit besluit weleens gaan betreuren.

Zaman - [België] 1983 12 1:29 uur | Drama, Duister, Misdaad
Het privéleven van een rechercheur valt in duigen als hij en zijn collega de duistere zaakjes van een machtige ondernemer in het Antwerpse nachtleven onderzoeken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201803446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:46 schreef Haags het volgende:
3 euro een forse stijging? Lol.
Voor de weinig content wat je krijgt is het veel ja, Netflix is niet meer wat het vroeger was nu concurrenten de films van Netflix trekken.

Het aanbod in films valt nogal tegen (ik bedoel niet series).
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 18 oktober 2021 @ 09:09:37 #128
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201803490
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:05 schreef mrevil1337 het volgende:

[..]
Voor de weinig content wat je krijgt is het veel ja, Netflix is niet meer wat het vroeger was nu concurrenten de films van Netflix trekken.

Het aanbod in films valt nogal tegen (ik bedoel niet series).
Weinige content hangt maar net van je smaak af natuurlijk. Alleen al met dingen waarvan ik weet dat ik ze wil zien zou ik de komende paar weken vanaf het wakker worden tot het slapen gaan non-stop kunnen kijken, dat is nog buiten de gigantische waslijst aan dingen waarvan ik nog niet eens weet dat ze er überhaupt zijn en waar ongetwijfeld ook dingen tussen zitten die ik wil zien :+

Als je hooguit hier en daar een filmpje wilt kijken is het wel wat anders, hoewel het nog altijd goedkoper is dan naar de bioscoop gaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201803632
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:11:53 #130
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_201804030
Afhankelijk van de line-up voor januari is de kans groot dat ik netflix dan even op pauze zet.

Ik heb niet heel veel op mijn lijst staan (veel series waar ik halverwege mee gestopt ben). En netflix is bijna net zo duur als Amazon, Viki en IQ.com samen waar ik veel meer naar kijk.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 oktober 2021 @ 14:31:10 #131
335263 freaky40
pi_201806715
You is wel weer aan een topseizoen bezig. Erg goed zover.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201810093
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:09 schreef heywoodu het volgende:

Als je hooguit hier en daar een filmpje wilt kijken is het wel wat anders, hoewel het nog altijd goedkoper is dan naar de bioscoop gaan.
Ik herinner me de videotheek nog :D Vijf gulden voor een oude film, 7,50 voor een redelijk nieuwe film die je dan 1 dag mocht houden. Die prijzen kan je makkelijk 1 op 1 omzetten in euro's. En we huurden elke week wel iets. Dan zou elke film op Netflix 5 gulden waard zijn. Dan vind ik het spotgoedkoop :+

En koop eens een hele tv-serie op dvd. Ook echt duur vergeleken met een Netflix abonnement. En het neemt niet eens ruimte in en je hoeft het nooit af te stoffen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 oktober 2021 @ 20:11:04 #133
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_201810360
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in. Ik denk alleen dat ze wat kansen hebben laten liggen om het beter te maken dan het nu is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die soldaten hadden dan ook geen idee hoe het gekomen is.
In vergelijking met Hollywood vond ik de clichés echt wel meevallen. Zaken als het martelen waren in die tijd dagelijkse gang van zaken.
Zwaarder wegen dan de clichés vond ik juist de momenten dat deze ontbraken. Geen heroïsche acties van 1 man en de emoties van een schutter tijdens de executies.

Grootste nadeel vond ik de manier waarop men achtergronden probeerde te vertellen.
Vaak gebruikte men hiervoor gesprekken waarin de gebeurtenissen net iets te gedetailleerd werden verteld of gebruikte men zaken als de nsb poster. Deed mij sterk denken aan een musical. Gebruik dan liever een narrator of een paar scenes meer.
  maandag 18 oktober 2021 @ 21:17:59 #134
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201811505
Potverdorie. Netflix wil niet starten.
Alle storingen geeft ook wel een piekje aan.
WiFi doet t gewoon, want ben nu maar disney+ gaan kijken.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 22:10:26 #135
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201812176
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 23:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, eens. Ook een hoop cliche's/gebeurtenissen erin die een beetje dertien in een dozijn zijn. En het verhaal vond ik wat magertjes eigenlijk. Er is imo een hoop tijd verspild aan verhaallijnen die erg weinig toevoegen aan de film. En de actiestukken zijn ook niet echt uitgebreid. Uiteindelijk ben ik door die film weinig meer te weten gekomen over de slag om de schelde. Het werd mij geeneens duidelijk waar die dam nou lag :@
Walcheren

maar dat is ook mijn grote probleem, de slag om de Schelde komt nauwelijks voor in de film

de Britten vond ik nog wel een aardig detail omdat het daadwerkelijk gebeurt is maar je kunt deze film imo eigenlijk niet maken zonder een Canadees in de hoofdrol
het waren ook eigenlijk een heleboel amphibische acties en raids en dat komt in de film nauwelijks terug, ik mis ook het bombardement van de RAF dat controversieel was

maar als ik de titel vergeet vond ik het wel een aardige film eigenlijk, zoveel oorlogsfilms maken we hier (helaas) niet en het is wmb wel een van de betere, deed me een beetje denken aan een wat mindere Soldaat van Oranje maar met een goede fight aan het einde :)

ik geef het een 7
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 18 oktober 2021 @ 22:20:01 #136
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201812263
quote:
83s.gif Op maandag 18 oktober 2021 22:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Walcheren
Ik moest zelf zitten googelen om er achter te komen waar die dam nou eigenlijk was...
quote:
maar dat is ook mijn grote probleem, de slag om de Schelde komt nauwelijks voor in de film
Dat is inderdaad het jammere eraan. Verder is het zoals je zegt een prima oorlogsfilm.
quote:
de Britten vond ik nog wel een aardig detail omdat het daadwerkelijk gebeurt is maar je kunt deze film imo eigenlijk niet maken zonder een Canadees in de hoofdrol
het waren ook eigenlijk een heleboel amphibische acties en raids en dat komt in de film nauwelijks terug, ik mis ook het bombardement van de RAF dat controversieel was
Gemiste kansen inderdaad.
quote:
maar als ik de titel vergeet vond ik het wel een aardige film eigenlijk, zoveel oorlogsfilms maken we hier (helaas) niet en het is wmb wel een van de betere, deed me een beetje denken aan een wat mindere Soldaat van Oranje maar met een goede fight aan het einde :)

ik geef het een 7
Ik ben het met die 7 wel eens, als je vergeet dat het om de slag van de schelde gaat. Het had ook een aanval op de dam van schubbekutteveen kunnen zijn.

Als het er om gaat om de slag om de Schelde te verduidelijken krijgen ze een 5.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201812497
Best bekeken film wereldwijd op Netflix las ik :o en niet eens mogen meedoen voor een Oscar, maar wel een film die nog niet eens in de bioscoop is (!) :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 22:44:19 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201812517
het is echt niet goed genoeg voor een oscar

ben wel benieuwd naar die ander :Y
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 06:17:05 #139
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201813531
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 22:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik moest zelf zitten googelen om er achter te komen waar die dam nou eigenlijk was...
[..]
Dat is inderdaad het jammere eraan. Verder is het zoals je zegt een prima oorlogsfilm.
[..]
Gemiste kansen inderdaad.
[..]
Ik ben het met die 7 wel eens, als je vergeet dat het om de slag van de schelde gaat. Het had ook een aanval op de dam van schubbekutteveen kunnen zijn.

Als het er om gaat om de slag om de Schelde te verduidelijken krijgen ze een 5.
Ik vind een 5 nog heel aardig want veel meer dan een gevecht op Walcheren in 1944 krijg je niet mee van de context

Wat jammer is want het was echt een interessant gevecht en 1 van de redenen waarom we juist de Canadezen als bevrijders zien in Nederland, gemiste kans idd, zonde ook want met een paar extra scènes in plaats van dat gedoe in Rusland en dat veldhospitaal die toch niets toevoegen om de boel te duiden was je er wel geweest met hetzelfde budget

Maar al met al prima mee vermaakt dus ik hink wel tussen die twee gedachtes
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Spellchecker dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:37:49 #140
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201813748
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Potverdorie. Netflix wil niet starten.
Alle storingen geeft ook wel een piekje aan.
WiFi doet t gewoon, want ben nu maar disney+ gaan kijken.
Deed hier aanvankelijk ook moeilijk gisterenavond ....
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 oktober 2021 @ 07:39:30 #141
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201813755
Sex Education blijft wel tof hoor. Het pakt je emoties op, maakt er een mooi blij en rond balletje van en flikkert het dan van acht hoog op de stoep _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201814517
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gabby's poppenhuis - [VS] S03, 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
Schattige katjes, grappig geknutsel en kleurrijke magie. Beleef geanimeerde avonturen samen met kattenliefhebster Gabby en haar maatje Pandy Poek.

The Majestic Life of Queen Elizabeth II - [VK] 2013 AL 1:34 uur | Documentaire
Via gearchiveerde beelden en professionele interviews wordt het buitengewone leven van Elizabeth II in beeld gebracht, van jeugdige prinses tot icoon van de monarchie.

Margaret Thatcher: The Iron Lady - [VK] 2012 9 1:26 uur | Documentaire
Kijk hoe Margaret Thatcher zich omhoogwerkte, van een bescheiden kruideniersdochter tot de eerste vrouwelijke premier van Groot-Brittannië.

Our Nature - [Duitsland] 2019 9 0:49 uur | Documentaire
Deze documentaire, die is opgenomen gedurende twee jaar, gaat over de wonderen van de natuur, van grote katten in het hoge gras tot palingen op het rif.

Punk in London - [VK] 1977 AL 1:29 uur | Documentaire
De goede, slechte en anarchistische kanten van de Britse punkscene komen opnieuw tot leven in deze rauwe documentaire met optredens van X-Ray Spex, the Clash en meer.

Theo Von: Regular People - [VS] 2021 AL 1:01 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze stand-upspecial deelt comedian en podcaster Theo Von een aantal wilde verhalen over 'gewone mensen' uit zijn dagelijkse leven in een klein dorp.

W jak morderstwo | In for a Murder - [Polen] 2021 12 1:44 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Mystery, Thriller
Een huismoeder en fervent lezer van misdaadverhalen komt achter de diepste geheimen van de bewoners in een stadje wanneer ze de moord op een vrouw onderzoekt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 10:32:05 #143
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201815188
Gisteren Baby Driver opgezet. Toch wel een toffe film!
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 11:51:27 #144
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201816137
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 07:37 schreef maily het volgende:

[..]
Deed hier aanvankelijk ook moeilijk gisterenavond ....
Ja uiteindelijk toch nog door kunnen gaan met Squid game.
Vanwege de hype. Zit e rtot nu toe nog niet echt in.
Vind t nl niet bijster origineel, dus snap niet goed wat hier nu zo speciaal aan is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201816228
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Sex Education blijft wel tof hoor. Het pakt je emoties op, maakt er een mooi blij en rond balletje van en flikkert het dan van acht hoog op de stoep _O_
Wij vinden het ook superleuk :D Ze spelen ook allemaal zo leuk O+
Eric O+
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:01:07 #146
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_201816254
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Sex Education blijft wel tof hoor. Het pakt je emoties op, maakt er een mooi blij en rond balletje van en flikkert het dan van acht hoog op de stoep _O_
Ik vind het ook heel leuk, hoewel het verhaal over het nieuwe hoofd van de school wel een beetje de shark aan het jumpen was. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_201816575
Based on true events, Glória tells the story of a divided world and a village in the middle of Ribatejo as an unlikely stage for the Cold War. João, a secret KGB agent, is sent to RARET, a secret Livre retransmission station, to compromise CIA’s missions and find out what happened to Mia, a missing KGB agent. The first Portuguese Netflix series premieres on November 5th.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201827294
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 Rue de l’Humanité | Stuck Together - [Frankrijk] 2021 9 2:06 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm, Feelgood
Als Parijs op slot gaat tijdens de pandemie, moeten de excentrieke bewoners van een flatgebouw zich aanpassen aan een nieuw leven. En dus ook aan elkaar.

Found - [VS] 2021 AL 1:38 uur - Netflix Original | Documentaire
Nadat DNA-tests hebben uitgewezen dat drie door verschillende Amerikaanse gezinnen geadopteerde tieners nichtjes zijn, gaan ze naar China om hun echte ouders te zoeken.

Night Teeth - [VK/VS] 2021 16 1:48 uur - Netflix Original | Tienerfilm, Thriller
Een jonge chauffeur pikt twee mysterieuze vrouwen op die een nachtje gaan stappen. Maar wanneer zijn passagiers hun ware aard onthullen, moet hij vechten voor zijn leven.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201827941
Vandaag toch de dag van de grote staking? :')
  donderdag 21 oktober 2021 @ 01:04:46 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_201840875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Sex Education blijft wel tof hoor. Het pakt je emoties op, maakt er een mooi blij en rond balletje van en flikkert het dan van acht hoog op de stoep _O_
En briljant consequent doorgevoerd om alle vervoersmiddelen (fietsen, bussen, auto's) steeds modellen uit de jaren 80 van de vorige eeuw te laten zijn.
_O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')