abonnement Unibet Coolblue
pi_201667181
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201667196
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:31 schreef theguyver het volgende:

[..]
We liggen wel behoorlijk voor op veel andere landen.

Correctie we lagen ver voor op andere landen..
Ik Ie dat de aantallen behoorlijk zijn gestagneerd.

Lijkt wel Spel zonder Grenzen *O* :+

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201667259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:34 schreef ludovico het volgende:
Ondertussen is dit virus besmettelijker maar minder schadelijk dan Influenza, maar corona moet uitgeroeid worden. En iedereen aan het vaccin... Zelfs tegen hun wil.

Nee heel normaal die extreme gedachtes.

En groepsimmuniteit is een leugen. Influenza is wss nog makkelijker uit te roeien.

Maar nutteloze exercitie, er komt wel weer een ander virus en je mag weer opnieuw beginnen.
Nee, dat trek je allemaal uit je dikke duim.
Influenza is niet uit te roeien omdat het genoeg muteert om onder het vaccin uit te komen en springt regelmatig over van dier naar mens.

Influenza is ook niet dodelijker dan Corona.
Er zijn stammen uit een ver verleden die dodelijker was dan het huidige coronavirus, maar SARS en MERS zijn nog dodelijker en we kennen SARS-CoV-2 nog maar net. Wie weet welke mutaties er nog komen.
Verder is nooit beweerd dat het vaccin zulke superkrachten heeft dat het het virus uitgeroeid wordt als je een deel van de bevolking inent.
Ook is niet het streven om op 0 uit te komen, maar op een acceptabel niveau..
Welke dat is is onderwerp van discussie en wat mij betreft zitten we daar al op.

En ja, in de toekomst kunnen andere virussen volgen.
En dan is het maar net hoe gevaarlijk dat virus is, of en wat voor maatregelen er nodig zullen zijn.
Obama voorspelde 5 jaar geleden de huidige pandemie al en had infrastructuur opgezet om dat tijdig te detecteren en de kop in te drukken.
Trump heeft vervolgens die infrastructuur opgedoekt en zegt later dat niemand zo'n pandemie had kunnen zien aankomen....

Misschien toch slim om weer opnieuw een systeem op te zetten die tijdig nieuwe infectieziekten detecteert.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201667276
Heeey Corona.
Vakman pur sang
pi_201667313
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:02 schreef Wantie het volgende:

Obama voorspelde 5 jaar geleden de huidige pandemie al en had infrastructuur opgezet om dat tijdig te detecteren en de kop in te drukken.

Sja als ge uw "wetenschappers" aan het werk zet in labo's om gain-of-function onderzoek te doen met corona virussen, is er niet veel "voorspellen" aan hé
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201667406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sja als ge uw "wetenschappers" aan het werk zet in labo's om gain-of-function onderzoek te doen met corona virussen, is er niet veel "voorspellen" aan hé
Dus jij beweert dat dit virus uit een Amerikaans lab komt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201667453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dat klopt zeker..
Aangezien we zelf ontzettend veel wassen, krijgt ons lichaam niet zo snel de kans om te reageren op een bacterie en zodoende kan je lichaam er geen weerstand voor opbouwen.

Maar goed zwemmen in rioolwater is natuurlijk het andere uiterste.
Welnee joh. Niks beter dan een lekkere e-coli of sepsis oplopen om je weerstand te verhogen. Wat vitamine D en dennennaaldenthee ertegenaan en hoppa
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201667469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Welnee joh. Niks beter dan een lekkere e-coli of sepsis oplopen om je weerstand te verhogen. Wat vitamine D en dennennaaldenthee ertegenaan en hoppa
Bijkomend voordeel is dat je ivermectine mag slikken tegen de parasieten in dat rioolwater...

En natuurlijke immuniteit is natuurlijk het beste.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:35:42 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201667523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Lijkt wel Spel zonder Grenzen *O* :+

[ afbeelding ]
Ik heb Nederland dat nooit zien winnen.
Of überhaupt voorlopen.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:31 schreef UncleScorp het volgende: [..] Tip voor de toekomst ... prikken voor alles *O*
Als dat mogelijk is om bepaalde ziektes uit te kunnen bannen zoals kanker aids malaria.
Zou het geen slecht idee zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:38:21 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201667540
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Welnee joh. Niks beter dan een lekkere e-coli of sepsis oplopen om je weerstand te verhogen. Wat vitamine D en dennennaaldenthee ertegenaan en hoppa
Stel voor dat we de kerk erbij betrekken.
Je weet wel dopen.. maar IPV water een rioolwater bad waar nog een aantal dode ratten/vissen in ronddrijven .. zoiets?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:40:33 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201667559
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
Stel voor dat we de kerk erbij betrekken.
Ik denk dat de kerk alleen maar interesse heeft in kinderen onder de 12 jaar. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Megumi op 07-10-2021 09:48:04 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201667633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:38 schreef theguyver het volgende:

[..]
Stel voor dat we de kerk erbij betrekken.
Je weet wel dopen.. maar IPV water een rioolwater bad waar nog een aantal dode ratten/vissen in ronddrijven .. zoiets?
Doen ze in India al, bleek geen succes te zijn gek genoeg
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:56:27 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201667692
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Doen ze in India al, bleek geen succes te zijn gek genoeg
Serieus??
Bron?

Oh wacht, Ganges!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:01:39 #14
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201667744
De Clown heeft een of andere GGD arts (met overgewicht) uit de kast getrokken voor zijn rotzooi :')

twitter


hij krijgt er weer behoorlijk van langs op zijn Twitter.

Ab de Virusverdiener is weer zijn zakken aan het vullen

twitter


Déja vu.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:09:48 #15
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201667803
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:01 schreef controlaltdelete het volgende:
De Clown heeft een of andere GGD arts (met overgewicht) uit de kast getrokken voor zijn rotzooi :')

[ twitter ]

hij krijgt er weer behoorlijk van langs op zijn Twitter.

Ab de Virusverdiener is weer zijn zakken aan het vullen

[ twitter ]

Déja vu.
Gelijk het prikje halen met een leuk "bond-achtig" filmpje waarin elk tot in den treure uitgekauwd cliché in zit verwerkt. Als dit niet tot een influx aan nieuwe prikafspraken leidt dan weet ik het ook niet meer.


:')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201667804
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:01 schreef controlaltdelete het volgende:
De Clown heeft een of andere GGD arts (met overgewicht) uit de kast getrokken voor zijn rotzooi :')

[ twitter ]

hij krijgt er weer behoorlijk van langs op zijn Twitter.

Ab de Virusverdiener is weer zijn zakken aan het vullen

[ twitter ]

Déja vu.
Hoe precies verdient Ab aan het covid vaccin?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201667819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:01 schreef controlaltdelete het volgende:
De Clown heeft een of andere GGD arts (met overgewicht) uit de kast getrokken voor zijn rotzooi :')

[ twitter ]

hij krijgt er weer behoorlijk van langs op zijn Twitter.

Ab de Virusverdiener is weer zijn zakken aan het vullen

[ twitter ]

Déja vu.
Mensen met obesitas die anderen gaan vertellen wat het beste is voor je gezondheid. Het blijft een hilarisch fenomeen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201667820
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Gelijk het prikje halen met een leuk "bond-achtig" filmpje waarin elk tot in den treure uitgekauwd cliché in zit verwerkt. Als dit niet tot een influx aan nieuwe prikafspraken leidt dan weet ik het ook niet meer.

:')
Feiten clichés noemen :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201667830
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mensen met obesitas die anderen gaan vertellen wat het beste is voor je gezondheid. Het blijft een hilarisch fenomeen.
De doelgroep is waarschijnlijk precies zo. Dus is erg logisch dat ze die gecast hebben
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201667843
Op basis waarvan denk je dat de doelgroep precies zo is? Sowieso, over welke doelgroep hebben we het hier precies?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:15:39 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201667862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Gelijk het prikje halen met een leuk "bond-achtig" filmpje waarin elk tot in den treure uitgekauwd cliché in zit verwerkt. Als dit niet tot een influx aan nieuwe prikafspraken leidt dan weet ik het ook niet meer.

:')
Weggegooid geld daar is de Clown goed in kan er ook nog wel bij na de verdwenen 5,1 miljard. Bovendien komen er nog maar weinig ongevaccineerden in de bioscoop. De man is krankzinnig maar vooral machtsgeil.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201667865
twitter


Wat is het toch een leugenaar

Zelfs Thierry is het met me eens



[ Bericht 7% gewijzigd door devlinmr op 07-10-2021 10:21:18 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201667874
quote:
11s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
Op basis waarvan denk je dat de doelgroep precies zo is? Sowieso, over welke doelgroep hebben we het hier precies?
https://nos.nl/artikel/22(...)-te-dik-hoe-komt-dat

Allochtone jeugd. Daar waar de vaccinatiegraad achter blijft
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:19:48 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201667914
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mensen met obesitas die anderen gaan vertellen wat het beste is voor je gezondheid. Het blijft een hilarisch fenomeen.
Die bolle zal wel een leuk centje meegraaien uit de staatsruif.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:25:37 #25
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201668012
twitter


-O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201668023
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)-te-dik-hoe-komt-dat

Allochtone jeugd. Daar waar de vaccinatiegraad achter blijft
Dit maakt je claim niet hard. Immers staat dit verouderde artikel geheel los van Covid. Het benadrukt eens te meer dat je hier wel tegen alles en iedereen in wil gaan. Dit om in de bres te springen voor de geautoriseerde instituten, boodschappers en de vaccinaties. Maar je doet het meer op basis van ideologie dan dat je daadwerkelijk kennis van zaken hebt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201668045
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit maakt je claim niet hard. Immers staat dit verouderde artikel geheel los van Covid. Het benadrukt eens te meer dat je hier wel tegen alles en iedereen in wil gaan. Dit om in de bres te springen voor de geautoriseerde instituten, boodschappers en de vaccinaties. Maar je doet het meer op basis van ideologie dan dat je daadwerkelijk kennis van zaken hebt.
Ik geef een mogelijke verklaring vandaar het woordje "waarschijnlijk" in mijn tekst.
Hoe jij dat wil interpreteren is niet mijn probleem

Als je een promotie/reclame film wil maken dan is het eerste wat je doet voor je gaat casten of schrijven je afvragen wat de doelgroep is. Op basis daarvan schrijf je een script en cast je je acteurs.

Kan zijn dat je dan kiest voor een figuur die je doelgroep ambieert te zijn OF een figuur waarmee ze zich kunnen identificeren

Vandaar dat ik dus als MOGELIJKE verklaring voor de gecaste figuur geef dat het een allochtone man is met wat overgewicht omdat:


• de doelgroep de allochtone jongeren is

• de risicogroep voor corona overgewicht heeft

• Overgewicht binnen de allochtone jeugd een groter probleem is dan bij de autochtone jeugd.

Heb je daar behalve wat onzinnige persoonlijke aanvallen nog iets op aan te merken?

[ Bericht 14% gewijzigd door devlinmr op 07-10-2021 10:41:24 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201668200
quote:
Haha, dit is vrij gênant. Maar die kerel zal er geheid een flinke som geld voor krijgen.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:28 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik geef een mogelijke verklaring vandaar het woordje "waarschijnlijk" in mijn tekst.
Hoe jij dat wil interpreteren is niet mijn probleem

Als je een promotie/reclame film wil maken dan is het eerste wat je doet voor je gaat casten of schrijven je afvragen wat de doelgroep is. Op basis daarvan schrijf je een script en cast je je acteurs.

Kan zijn dat je dan kiest voor een figuur die je doelgroep ambieert te zijn OF een figuur waarmee ze zich kunnen identificeren

Vandaar dat ik dus als MOGELIJKE verklaring voor de gecaste figuur geef dat het een allochtone man is met wat overgewicht omdat:

• de doelgroep de allochtone jongeren zijn

• de risicogroep voor corona overgewicht heeft

• Overgewicht binnen de allochtone jeugd een groter probleem is dan bij de allochtone jeugd.

Heb je daar behalve wat onzinnige persoonlijke aanvallen nog iets op aan te merken?

Jazeker, daar heb ik nog iets op aan te merken. Sowieso was er van een persoonlijke aanval geen sprake, iedereen in deze reeks kan het observeerbare omtrent jouw postgedrag constateren.

Hugo de Jonge spreekt in zijn tweet heel duidelijk over 'jongeren'. Niet specifiek over 'allochtone jongeren'. Vanuit dat perspectief raakt jouw claim nog altijd kant noch wal. Om maar te zwijgen over het feit dat lang niet elke jongere met een migratieachtergrond overgewicht heeft (in het door jouw gelinkte artikel werd gesproken over een kwart).
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201668228
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, dit is vrij gênant. Maar die kerel zal er geheid een flinke som geld voor krijgen.
[..]
Jazeker, daar heb ik nog iets op aan te merken. Sowieso was er van een persoonlijke aanval geen sprake, iedereen in deze reeks kan het observeerbare omtrent jouw postgedrag constateren.

Hugo de Jonge spreekt in zijn tweet heel duidelijk over 'jongeren'. Niet specifiek over 'allochtone jongeren'. Vanuit dat perspectief raakt jouw claim nog altijd kant noch wal. Om maar te zwijgen over het feit dat lang niet elke jongere met een migratieachtergrond overgewicht heeft (in het door jouw gelinkte artikel werd gesproken over een kwart).
Nogmaals... Ik CLAIM niks, ik geef een mogelijkheid. Ook zeg ik nergens dat ELKE allochtone jongere overgewicht heeft.

Begrijpend lezen is een vak zal ik maar zeggen

Ter verdere onderbouwing van mijn hypothese

https://nos.nl/artikel/23(...)chter-bij-vaccineren

quote:
Eerder bleek al uit cijfers van het CBS dat maar de helft van 16-plussers met een niet-westerse migratieachtergrond zich wil laten vaccineren.

Juist voor deze groep is vaccineren belangrijk, zegt de immunoloog. "Bij mensen met een migratieachtergrond is er vaak ook sprake van onderliggende gezondheidsproblemen. Zij lopen een hoger risico op een ernstiger ziekteverloop."
Je mag je excuses maken nu
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201668446
Begrijpend lezen is inderdaad een vak, en jij hebt daar klaarblijkelijk de nodige moeite mee want je gaat bij twee simpele tweets al de mist in. Je blijft daardoor constant de aandacht verleggen naar mensen met een migratieachtergrond. Nogmaals, Hugo de Jonge spreekt daar niet over. Dus dan kun je met allerlei gegevens over deze specifiek groep aankomen. Maar het is simpelweg niet relevant. Het gaat hier om jongeren in het algemeen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201668684
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:11 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mensen met obesitas die anderen gaan vertellen wat het beste is voor je gezondheid. Het blijft een hilarisch fenomeen.
Doen ze expres. Ze maken ons belachelijk.
pi_201668744
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
Begrijpend lezen is inderdaad een vak, en jij hebt daar klaarblijkelijk de nodige moeite mee want je gaat bij twee simpele tweets al de mist in. Je blijft daardoor constant de aandacht verleggen naar mensen met een migratieachtergrond. Nogmaals, Hugo de Jonge spreekt daar niet over. Dus dan kun je met allerlei gegevens over deze specifiek groep aankomen. Maar het is simpelweg niet relevant. Het gaat hier om jongeren in het algemeen.
Tweet 2
quote:
Na de grootschalige campagne gericht op alle doelgroepen, zetten we nu alles op alles om ook de laatste 14% te bereiken
Waaruit denk jij dat 14% groep voornamelijk uit bestaat gezien de lage vaccinatiegraad onder allochtonen?
Is het dan logischer om te denken dat die 14% dus voornamelijk uit allochtonen of autochtonen bestaat en dat mijn hypothese tav de doelgroep voor deze campagne dus weleens correct zou kunnen zijn?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201668781
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Doen ze expres. Ze maken ons belachelijk.
Zo belangrijk zijn jullie niet dat ze dat daarom doen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:44:18 #34
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201668797
Hebben we nog zo'n hypocriet, party hardy F1 is iedereen inmiddels vergeten

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201668803
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zo belangrijk zijn jullie niet dat ze dat daarom doen.
?
pi_201668833
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]
?
Als je denkt dat ze bepaalde keuzes in casting doen om jullie (geen idee wie je daarmee bedoelt) belachelijk te maken dan overschat je wellicht het eea.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201668846
quote:
Ruim een op drie heeft maanden na coronabesmetting nog last
Drie tot zes maanden na een coronabesmetting ervaart 37 procent van de mensen nog minstens één langetermijneffect van de ziekte. Dat blijkt uit een onderzoek van de universiteit van Oxford op basis van medische gegevens van ruim 270 duizend mensen uit de Verenigde Staten.

In 15 procent van de gevallen hadden mensen nog last van angst of depressie. Verder waren abnormale ademhaling en buikproblemen de meestvoorkomende klachten bij long covid.

De onderzoekers vergeleken hoe vaak dezelfde symptomen voorkomen bij mensen die drie tot zes maanden geleden het influenzavirus hebben doorgemaakt. Bij covid-19 bleek dat anderhalf keer zo vaak te zijn.

De symptomen kwamen vaker voor bij mensen die in het ziekenhuis moesten worden opgenomen. Ook leeftijd en geslacht maken uit: mannen en oudere mensen hadden vaker last van ademhalingsproblemen, vrouwen en jongere mensen juist van hoofdpijn, buikklachten, angst en depressie.
Maar verder is het geen enkel probleem en bestaat het gewoon niet dat long covid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:51:38 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201668859
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]
?


[ Bericht 7% gewijzigd door yvonne op 07-10-2021 13:20:52 (Nein Liebchen) ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201668941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Als je denkt dat ze bepaalde keuzes in casting doen om jullie (geen idee wie je daarmee bedoelt) belachelijk te maken dan overschat je wellicht het eea.
Als je geen idee hebt moet je eerst vragen wat ik bedoel..

Hier een aantal voorbeelden hoe ze ONS belachelijk maken:

- Rutte die handen schudt met Van Dissel een paar minuten nadat ie handen schudden verbiedt.
- Grappehaus organiseert een bruiloft een paar dagen nadat samenkomsten zijn verboden
- Wopke gaat schaatsen met Kramer en plaatst het op twitter terwijl voor het gewone volk de ijsbaan was gesloten.
- Het advies was om niet op vakantie te gaan, een paar uur later stijgt Willem Alexander op richting Griekeland.
- Een winkelier maakt een selfie met Hugo (zonder mondmasker)
- Rutte die niks weet van het WEF en vervolgens een paar dagen later met een WEF tas rond loopt.
- Wereldleiders die schijt hebben aan de corona regels tijdens de g20

Zijn maar een paar voorbeelden die je natuurlijk weer gaat weglechen, dat is je taak als troll :)

De minister van volksgezondheid van Belgie:



En die van Amerika:


Ze lachen ons gewoon uit joh :) fucking duivels.
pi_201669080
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Influenza is praktisch weg man. Wat lul je nou.
Nee, Influenza is een seizoensgebonden ziekte.
Die zorgde in 2020 nog een oversterfte van 600, dus 600 meer doden dan de 2000 waarmee rekening werd gehouden.
Afgelopen jaar was Influenza een heel stuk minder. Het komt vrijwel niet in de statistieken voor.
Dat heeft 2 redenen:
1 maatregelen tegen Corona zijn effectiever tegen influenza
2 door viral interference is influenza weggedrukt door Corona.
Dat is in het verleden vaker gebeurd met bijvoorbeeld uitbraken van het Rhino virus, die er voor zorgde dat een griepgolf vrijwel uitbleef. Maar nadat die uitbraak uitdoofde kwam Influenza weer de kop opsteken.
Vanwege die wetenschap verwachten ze deze winterperiode een zwaardere griepgolf.


quote:
Je brengt het alsof je er veel vanaf weet maar het is allemaal drijfzand.
Nee, het past niet in je straatje.
Daar gaat het om.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201669115
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Als je denkt dat ze bepaalde keuzes in casting doen om jullie (geen idee wie je daarmee bedoelt) belachelijk te maken dan overschat je wellicht het eea.
Ja, ze nemen zelfs dikke ministers aan om ons te plagen :Y
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:37:16 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201669389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ze nemen zelfs dikke ministers aan om ons te plagen :Y
We hadden Erica Terpstra, maar voordat ze behoorlijk overgewicht had, was ze een hele goeie zwemster.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201669745
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, ze nemen zelfs dikke ministers aan om ons te plagen :Y
Valt me trouwens wel op dat de "liefde en vrede" mensen hier wel heel denigrerend zijn naar mensen met overgewicht.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201669804
quote:
Nederlandse begrafenisondernemers passen zich aan aan zware bevolking

https://www.hln.be/video/(...)are-bevolking-255106
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 13:30:25 #45
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201669886
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maar verder is het geen enkel probleem en bestaat het gewoon niet dat long covid
Eng hoor dat long covid.

Hoeveel gevallen van long ebola bestaan er? Of long Spaanse griep? Je weet wel, echte killervirussen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 7 oktober 2021 @ 13:32:06 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201669903
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Valt me trouwens wel op dat de "liefde en vrede" mensen hier wel heel denigrerend zijn naar mensen met overgewicht.
Tjah. De impulsen om vreten in de bek te stouwen zijn amper onder controle te houden.

En een compensatiespuit later en ze deugen weer. Gek he?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201669912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maar verder is het geen enkel probleem en bestaat het gewoon niet dat long covid
Leuke reactie op een argument dat niemand maakt. Zoals ik gisteren al had benadrukt, lange tijd rondlopen met klachten na een virus of griep is niets nieuws. Ik ben daar meermaals voor richting de huisarts geweest en daar werd het amper serieus genomen. Dit terwijl we nu bij Covid ineens moeten doen alsof dit nog nooit eerder vertoond is. Alles wordt ook onder een vergrootglas gelegd. Ik vraag mij bijvoorbeeld af in hoeverre angst en depressie specifiek is gelinkt aan Covid.

Bovendien toont jouw reactie aan dat jij meteen valt voor dit soort berichten, die simpelweg bedoelt zijn om angst aan te jagen en de vaccinatiebreedheid te verhogen. Daarentegen, zodra er ook maar met één negatief woord wordt gesproken over mogelijke bijwerkingen de vaccins ben je er als de kippen bij om het af te doen als vermeende fearporn. Vanuit dat oogpunt is het hilarisch om te zien wat voor een dubbele standaard jij hanteert.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201670126
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:32 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Leuke reactie op een argument dat niemand maakt.
Ludo maakt dat argument regelmatig
quote:
Zoals ik gisteren al had benadrukt, lange tijd rondlopen met klachten na een virus of griep is niets nieuws.
Precies wat dat onderzoek ook uitwijst. Met dien verschil dat het 1,5x vaker vaker voorkomt bij covid dan bij influenza. Daarbovenop zijn er heel wat meer covid gevallen geweest en is het totaal aantal mensen die hier last van hebben vele male groter dan bij influenza, wat dus een probleem is
quote:
Ik ben daar meermaals voor richting de huisarts geweest en daar werd het amper serieus genomen. Dit terwijl we nu bij Covid ineens moeten doen alsof dit nog nooit eerder vertoond is. Alles wordt ook onder een vergrootglas gelegd. Ik vraag mij bijvoorbeeld af in hoeverre angst en depressie specifiek is gelinkt aan Covid.

Bovendien toont jouw reactie aan dat jij meteen valt voor dit soort berichten,
Voor wetenschappelijke onderzoeken... ja zeker.
quote:
die simpelweg bedoelt zijn om angst aan te jagen en de vaccinatiebreedheid te verhogen.
Of het zijn gewoon feiten waar jij liever een struisvogeltactiek op toepast
quote:
Daarentegen, zodra er ook maar met één negatief woord wordt gesproken over mogelijke bijwerkingen de vaccins ben je er als de kippen bij om het af te doen als vermeende fearporn. Vanuit dat oogpunt is het hilarisch om te zien wat voor een dubbele standaard jij hanteert.
Die bijwerkingen van de buurvrouw van de buurman van de slager die het op feesboek of twitter heeft gelezen. Ja die zijn hilarisch inderdaad.
Bijwerkingen, zoals myocarditis e.d. neem ik wel degelijk serieus, alleen wat ik doe is deze vergelijken met de kans op hetzelfde bij daadwerkelijk covid krijgen en dan blijkt keer op keer dat ook bij milde gevallen van covid de kans op precies dezelfde bijwerkingen vele male hoger ligt bij covid dan bij vaccinatie.

Dan hebben we ook nog de categorie bijwerkingen die hier zonder enig bewijs worden toegeschreven aan vaccinatie omdat het bij Lareb is gemeld en waarbij je als je er dieper op induikt ook geen enkele bewijsbare relatie is tussen vaccinatie en de "bijwerking".

Maar goed, jij valt blijkbaar wel voor de angstporno van de antivaxxers
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201670208
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:22 schreef UncleScorp het volgende:

Nederlandse begrafenisondernemers passen zich aan aan zware bevolking

https://www.hln.be/video/(...)are-bevolking-255106

Misschien 'n zwart geverfde heftruck met mooie gordijnen kan helpen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201670285
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:58 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Ik weet dat het offtopic is, maar ben benieuwd wanneer de echte crisis gaat komen en dan heb ik het niet over de coronacrisis.
Ik ook....sinds 18maanden geleden.
De economische fall-out kan veel erger dan een of ander new-flu virus zijn.
Het wordt 'n lange, harde winter voor vele vrees ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201670324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:04 schreef devlinmr het volgende:
Precies wat dat onderzoek ook uitwijst. Met dien verschil dat het 1,5x vaker vaker voorkomt bij covid dan bij influenza. Daarbovenop zijn er heel wat meer covid gevallen geweest en is het totaal aantal mensen die hier last van hebben vele male groter dan bij influenza, wat dus een probleem is
Kortom, het is niet nieuw. Het komt nu alleen iets vaker voor. Of beter gezegd, er wordt simpelweg meer melding van gemaakt. Om het daarom als een geheel nieuwe ziekte te introduceren is vrij onzinnig. We spreken ook niet over 'long influenza'.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:04 schreef devlinmr het volgende:
Die bijwerkingen van de buurvrouw van de buurman van de slager die het op feesboek of twitter heeft gelezen. Ja die zijn hilarisch inderdaad.
Bijwerkingen, zoals myocarditis e.d. neem ik wel degelijk serieus, alleen wat ik doe is deze vergelijken met de kans op hetzelfde bij daadwerkelijk covid krijgen en dan blijkt keer op keer dat ook bij milde gevallen van covid de kans op precies dezelfde bijwerkingen vele male hoger ligt bij covid dan bij vaccinatie.

Dan hebben we ook nog de categorie bijwerkingen die hier zonder enig bewijs worden toegeschreven aan vaccinatie omdat het bij Lareb is gemeld en waarbij je als je er dieper op induikt ook geen enkele bewijsbare relatie is tussen vaccinatie en de "bijwerking".
Met andere woorden, heel serieus neem je het niet. Zelfs bij de nodige bijwerkingen acht je dat er eigenlijk geen concrete relatie is tussen de vaccinatie en de gemelde symptomen. Dat is interessant, want afgaande op wat je had gepost lijk je dus wél blind aan te nemen dat bijvoorbeeld angst en depressie een bijverschijnsel van Covid kan zijn. En maak je verwijten richting anderen die hier vraagtekens bij zetten (struisvogeltactiek).
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:04 schreef devlinmr het volgende:
Maar goed, jij valt blijkbaar wel voor de angstporno van de antivaxxers
Nee hoor, er komt zowel van de alternatieve media als de MSM de nodige fearporn. Ik kan dit gelukkig aan beide stromen van informatie duidelijk opmerken. Bovendien vind ik dat er plaats moet zijn voor zowel een kritische kijk op Covid, als een kritische kijk op de vaccins. Tevens denk ik ook dat er net wat minder transparantie is omtrent de vaccins omdat het wereldwijd van groot belang wordt gezien dat iedereen zich laat vaccineren, het liefst meermaals. Dan helpt het natuurlijk erg goed om de vaccins als min of meer risicoloos af te schilderen en Covid als een verschrikkelijk gevaarlijk virus. En dat specifieke narratief trap jij met open ogen in, dit in tegenstelling tot iemand zoals ik die een kritische blik toepast op zowel als op Covid als de vaccins. Ik hanteer geen dubbele standaard, jij wel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201671085
Oh noes! Covid toes!

https://www.bbc.com/news/health-58801462

Scientists believe they can explain why some people who catch Covid develop chilblain-like lesions on their toes and even fingers.

Covid toe appears to be a side effect of the body switching into attack mode to fight off the virus.

The researchers say they have pinpointed the parts of the immune system that appear to be involved.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 7 oktober 2021 @ 15:39:59 #53
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201671097
The show must go on Folks!

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201671125
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, het is niet nieuw. Het komt nu alleen iets vaker voor. Of beter gezegd, er wordt simpelweg meer melding van gemaakt. Om het daarom als een geheel nieuwe ziekte te introduceren is vrij onzinnig. We spreken ook niet over 'long influenza'.

Feit blijft dat de hoeveelheid mensen die er last van hebben dus vele male hoger ligt simpelweg omdat meer mensen COVID hebben gekregen dan dat er mensen griep krijgen en het dus een probleem vormt
quote:
[..]
Met andere woorden, heel serieus neem je het niet
Dan lees je alweer niet goed
quote:
. Zelfs bij de nodige bijwerkingen acht je dat er eigenlijk geen concrete relatie is tussen de vaccinatie en de gemelde symptomen
En alweer niet
quote:
. Dat is interessant, want afgaande op wat je had gepost lijk je dus wél blind aan te nemen dat bijvoorbeeld angst en depressie een bijverschijnsel van Covid kan zijn. En maak je verwijten richting anderen die hier vraagtekens bij zetten (struisvogeltactiek).
Gezien je eerdere conclusies zal het ook niet als een verrassing komen dat ook deze weer niet klopt
quote:
[..]
Nee hoor, er komt zowel van de alternatieve media als de MSM de nodige fearporn. Ik kan dit gelukkig aan beide stromen van informatie duidelijk opmerken. Bovendien vind ik dat er plaats moet zijn voor zowel een kritische kijk op Covid, als een kritische kijk op de vaccins. Tevens denk ik ook dat er net wat minder transparantie is omtrent de vaccins omdat het wereldwijd van groot belang wordt gezien dat iedereen zich laat vaccineren, het liefst meermaals. Dan helpt het natuurlijk erg goed om de vaccins als min of meer risicoloos af te schilderen en Covid als een verschrikkelijk gevaarlijk virus. En dat specifieke narratief trap jij met open ogen in,
Noem mij 5 ernstige bewezen bijwerkingen van de vaccins die je alleen van de vaccins krijgt en niet van covid.

quote:
dit in tegenstelling tot iemand zoals ik die een kritische blik toepast op zowel als op Covid als de vaccins. Ik hanteer geen dubbele standaard, jij wel.
Heel kritisch ja :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201671127
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:39 schreef controlaltdelete het volgende:
The show must go on Folks!

[ twitter ]
Misschien heeft de wijf gewoon 'n neppe QR code gekocht?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201671220
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:39 schreef controlaltdelete het volgende:
The show must go on Folks!

[ twitter ]
Yes, alleen voor de normale burger, de elite hoeft niet mee te doen aan deze onzin.
pi_201671222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, Influenza is een seizoensgebonden ziekte.
Die zorgde in 2020 nog een oversterfte van 600, dus 600 meer doden dan de 2000 waarmee rekening werd gehouden.
Afgelopen jaar was Influenza een heel stuk minder. Het komt vrijwel niet in de statistieken voor.
Dat heeft 2 redenen:
1 maatregelen tegen Corona zijn effectiever tegen influenza
2 door viral interference is influenza weggedrukt door Corona.
Dat is in het verleden vaker gebeurd met bijvoorbeeld uitbraken van het Rhino virus, die er voor zorgde dat een griepgolf vrijwel uitbleef. Maar nadat die uitbraak uitdoofde kwam Influenza weer de kop opsteken.
Vanwege die wetenschap verwachten ze deze winterperiode een zwaardere griepgolf.
[..]
Nee, het past niet in je straatje.
Daar gaat het om.
Het is helemaal weg, dat is het punt.

Waar komt het vandaan als het weg is?

En waarom denk je dat je het niet weg kan drukken als maatregelen er zoveel effect op hebben?

Logica ontgaat me hier hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201671417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:49 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maar verder is het geen enkel probleem en bestaat het gewoon niet dat long covid
Afgezien van het onderzoek an sich.

Ze hebben het over 50% vaker dan bij influenza.

Dat is helemaal fucking niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201671464
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Eng hoor dat long covid.

Hoeveel gevallen van long ebola bestaan er? Of long Spaanse griep? Je weet wel, echte killervirussen.
Dood zijn duurt best lang, dus zo'n killervirus wint dan natuurlijk.

Maar langdurig gevolgen hebben van een virusinfectie is niet iets nieuws.

Het heeft nu een naam gekregen om het onder de aandacht te brengen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201671496
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, het is niet nieuw. Het komt nu alleen iets vaker voor. Of beter gezegd, er wordt simpelweg meer melding van gemaakt. Om het daarom als een geheel nieuwe ziekte te introduceren is vrij onzinnig. We spreken ook niet over 'long influenza'.
[..]
Met andere woorden, heel serieus neem je het niet. Zelfs bij de nodige bijwerkingen acht je dat er eigenlijk geen concrete relatie is tussen de vaccinatie en de gemelde symptomen. Dat is interessant, want afgaande op wat je had gepost lijk je dus wél blind aan te nemen dat bijvoorbeeld angst en depressie een bijverschijnsel van Covid kan zijn. En maak je verwijten richting anderen die hier vraagtekens bij zetten (struisvogeltactiek).
[..]
Nee hoor, er komt zowel van de alternatieve media als de MSM de nodige fearporn. Ik kan dit gelukkig aan beide stromen van informatie duidelijk opmerken. Bovendien vind ik dat er plaats moet zijn voor zowel een kritische kijk op Covid, als een kritische kijk op de vaccins. Tevens denk ik ook dat er net wat minder transparantie is omtrent de vaccins omdat het wereldwijd van groot belang wordt gezien dat iedereen zich laat vaccineren, het liefst meermaals. Dan helpt het natuurlijk erg goed om de vaccins als min of meer risicoloos af te schilderen en Covid als een verschrikkelijk gevaarlijk virus. En dat specifieke narratief trap jij met open ogen in, dit in tegenstelling tot iemand zoals ik die een kritische blik toepast op zowel als op Covid als de vaccins. Ik hanteer geen dubbele standaard, jij wel.
Op dit forum hoor je dan gewoon bij de Wappies.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201671644
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:49 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is helemaal weg, dat is het punt.
Hoe kom je daar bij?


quote:
Waar komt het vandaan als het weg is?
Uit het buitenland.
Zoals elk jaar.


quote:
En waarom denk je dat je het niet weg kan drukken als maatregelen er zoveel effect op hebben?

Logica ontgaat me hier hoor.
Het is weggedrukt, maar dat wil niet zeggen dat het volledig is uitgeroeid.
En zelfs al zou het virus in geen enkel mens meer zitten, het is een zoonose.
Elk jaar of zo springt weer een nieuwe variant over naar de mens.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 7 oktober 2021 @ 16:33:18 #62
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201671786
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dood zijn duurt best lang, dus zo'n killervirus wint dan natuurlijk.

Maar langdurig gevolgen hebben van een virusinfectie is niet iets nieuws.

Het heeft nu een naam gekregen om het onder de aandacht te brengen.
Ergens de term long voorplakken is een beetje nietszeggend.

Ik heb zelf last van long herpes. Iedere keer als ik een lage weerstand heb weer een koortslip.

Kan ik me hier ook ergens voor melden?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 7 oktober 2021 @ 16:35:14 #63
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201671807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:49 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Yes, alleen voor de normale burger, de elite hoeft niet mee te doen aan deze onzin.
Familie Schone Schijn voor het oog ja, de rest van het gezelschap stiefelt gewoon mee naar binnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201671823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ergens de term long voorplakken is een beetje nietszeggend.

Ik heb zelf last van long herpes. Iedere keer als ik een lage weerstand heb weer een koortslip.

Kan ik me hier ook ergens voor melden?
https://nl.metrotime.be/g(...)e-fantastisch-nieuws

Maar ja.. .moet je je wel laten vaccineren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 16:40:09 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201671863
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]
https://nl.metrotime.be/g(...)e-fantastisch-nieuws

Maar ja.. .moet je je wel laten vaccineren
Word ik anders buiten de maatschappij geplaatst of moet ik testen voor toegang?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201671927
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Afgezien van het onderzoek an sich.

Ze hebben het over 50% vaker dan bij influenza.

Dat is helemaal fucking niks.
37% van 2 miljoen vs 25% van 400.000 in 2018/2019

Echt fucking niks
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201671967
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:40 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Word ik anders buiten de maatschappij geplaatst of moet ik testen voor toegang?
Nee, anders kom je er niet van af.
Wellicht even het artikel lezen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201672132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:36 schreef devlinmr het volgende:

[..]
https://nl.metrotime.be/g(...)e-fantastisch-nieuws

Maar ja.. .moet je je wel laten vaccineren
Grappig eigenlijk hoe grondig vaccins toen nog getest werden. Waarbij er dan een mogelijkheid was dat het binnen vijf jaar op de markt zou komen als de tests goed verliepen. Tegenwoordig gaat dat wel wat sneller zullen we maar zeggen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201672299
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Grappig eigenlijk hoe grondig vaccins toen nog getest werden. Waarbij er dan een mogelijkheid was dat het binnen vijf jaar op de markt zou komen als de tests goed verliepen. Tegenwoordig gaat dat wel wat sneller zullen we maar zeggen.
Wat verrassend he dat het allemaal wat sneller gaat als je ineens met een pandemie geconfronteerd word.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201672337
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat verrassend he dat het allemaal wat sneller gaat als je ineens met een pandemie geconfronteerd word.
Het gaat helemaal niet sneller. Men is simpelweg bereid om meer risico's te nemen en stappen in het normale proces over te slaan vanwege de omstandigheden. Dit is natuurlijk ook de reden dat veel mensen hun twijfels hebben bij de vaccins en de geautoriseerde instanties krampachtige pogingen moeten doen om mensen tóch over te halen zich te laten vaccineren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201672351
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het gaat helemaal niet sneller. Men is simpelweg bereid om meer risico's te nemen en stappen in het normale proces over te slaan vanwege de omstandigheden. Dit is natuurlijk ook de reden dat veel mensen hun twijfels hebben bij de vaccins en de geautoriseerde instanties krampachtige pogingen moeten doen om mensen tóch over te halen zich te laten vaccineren.
Welke stappen zijn er overgeslagen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 7 oktober 2021 @ 17:52:18 #72
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201672487
quote:
De dag na mijn eerste vaccinatie met het Pfizer-vaccin in mijn linker m. deltoideus was ik ziek. Ik had vooral stekende linkszijdige hoofdpijn en malaise. Op mijn linkerslaap ontwikkelde zich een zwelling in een preauriculaire lymfeklier die er nog steeds zit. Als ik aan het eind van het spreekuur hoofdpijn heb, overweegt die nog steeds links. Het zal wel beroepsdeformatie zijn, maar ik controleer nog steeds of mijn arteria temporalis normaal pulseert.

Ik was blij dat ik de prik op vrijdag had kunnen plannen en ik zei tegen mezelf dat ik kon voelen dat het vaccin bij mij werkte. Dat deed het ook. Mijn zoon kreeg tien dagen na zijn enting met Janssen gedocumenteerd covid en logeerde bij zijn vader en moeder. Wij kregen niets. Hij was in Montenegro geweest en had daar enkele lokale jongeren ontmoet. Ik begrijp dat in Montenegro niemand zich laat inenten en iedereen een QR-code koopt. In Nederland schijnt dat nog niet zoveel voor te komen.

Bijwerkingen van mRNA-vaccinaties zijn niet zeldzaam, maar in Nederland, met zijn tendentieuze nieuwsvoorziening, gaat het hard tegen hard als gewone mensen in de media discussiëren over het (indirect) verplicht stellen van vaccinaties. Inmiddels is de opdracht middels vaccinatie te zorgen voor bescherming van de medemens belangrijker dan iedere andere reden om je te laten vaccineren, terwijl steeds duidelijker wordt dat juist op macroniveau de vaccinatiegraad niet zoveel invloed heeft op de incidentie van nieuwe besmettingen. Verplichte vaccinatie is niet te verantwoorden en vaccinatie van kinderen beschouw ik als onrechtmatig. We gaan de komende tijd meer horen over ontstoken organen, zoals myocarditis, al wordt dat vooralsnog afgedaan als iets heel zeldzaams. Aan de andere kant worden de talloze meldingen van menstruatiestoornissen door Lareb onder het tapijt geveegd met de uitspraak dat die sowieso veel voorkomen. Ik vermoed dat het anders was gelopen als het om erectiestoornissen ging.

Ik durf er nog niet op vooruit te lopen want fake news ligt op de loer, maar het lijkt me verstandig om wat meer te letten op waar de Amerikanen mee gaan komen, dan mee te gaan in de waanzinnige uitspraken die mensen zich in Nederland permitteren over verplichte vaccinaties. In ons land wensen sommigen de niet-gevaccineerde medemens de meest ernstige straffen toe, maar gelukkig hebben we conventies. Ik bedoel dat ik persoonlijk voorstander zou zijn van de doodstraf voor Robert M, Michael P en Mohammed B. In Nederland doen we daar echter niet aan, net zomin als aan verplichte vaccinatie.
Verplichte vaccinatie
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201672562
twitter


Zie hier een goed artikel over de coronapas.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 18:21:48 #74
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201672759
Polsbandjes introductie. Heel sneaky een vorm van identificatie zoals je dat niet zou willen. Een simpel klein iets zou je denken. Het is wachten op de volgende stap, klein of groot. Over een week of wat zullen de bandjes ook wel weer als fraudegevoelig worden gezien en verzinnen ze het volgende stapje.

En zo worden de duimschroeven met elk nieuw maatregel(tje) weer wat strakker aangedraaid.
Mai pben rai~!
pi_201672830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:45 schreef devlinmr het volgende:

[..]
37% van 2 miljoen vs 25% van 400.000 in 2018/2019

Echt fucking niks
Je verplaatst weer doelpaaltjes.

400k ziekenhuisopnames voor influenza zonder bias van onderliggend lijden tov 2mil covid? Ist zo? De statistieken kloppen sowieso al niet, waar reken je mee.

Anyhow, dan heb je het over een tekort aan zorgcapaciteit en niet over schadelijkheid van een besmetting an sich.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201672964
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij?
[..]
Uit het buitenland.
Zoals elk jaar.
[..]
Het is weggedrukt, maar dat wil niet zeggen dat het volledig is uitgeroeid.
En zelfs al zou het virus in geen enkel mens meer zitten, het is een zoonose.
Elk jaar of zo springt weer een nieuwe variant over naar de mens.
Hoe is dat anders voor corona.

...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201673161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ergens de term long voorplakken is een beetje nietszeggend.

Ik heb zelf last van long herpes. Iedere keer als ik een lage weerstand heb weer een koortslip.

Kan ik me hier ook ergens voor melden?
Gaat ook niet om de term, maar om waar het voor staat.
In dit geval langdurige klachten na Covid-19.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201673201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe is dat anders voor corona.

...
Nou, Corona is niet weggedrukt door een ander virus, en springt niet elk jaar van een beest over op de mens..v
Verder is niet te verwachten dat corona zich voldoende kan muteren om onder het vaccin uit te komen, zonder dat het de eigenschap verliest zich te binden aan lichaamscellen.

Wat Influenza betreft: misschien ontdekken we daar ook wel een eiwit aan die niet of amper mee muteert, zodat vaccins langer mee gaan.
Bij HIV denken ze zo'n eiwit te hebben gevonden.
Daar wordt nu een mRNA vaccin op gemaakt en getest.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 7 oktober 2021 @ 19:01:37 #79
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201673208
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gaat ook niet om de term, maar om waar het voor staat.
In dit geval langdurige klachten na Covid-19.
Er zullen altijd wel een paar hypochonders aanslaan ja.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201673224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er zullen altijd wel een paar hypochonders aanslaan ja.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat iedereen die langdurige klachten heeft na een virusinfectie een hypochonder is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201673402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, Corona is niet weggedrukt door een ander virus, en springt niet elk jaar van een beest over op de mens..v
Verder is niet te verwachten dat corona zich voldoende kan muteren om onder het vaccin uit te komen, zonder dat het de eigenschap verliest zich te binden aan lichaamscellen.

Wat Influenza betreft: misschien ontdekken we daar ook wel een eiwit aan die niet of amper mee muteert, zodat vaccins langer mee gaan.
Bij HIV denken ze zo'n eiwit te hebben gevonden.
Daar wordt nu een mRNA vaccin op gemaakt en getest.
Maar genoeg boosters blijven prikken dus zeg je.

Leuk voor de mensen die het nodig hebben. Overig niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201673408
Groepsimmuniteit is bs. Nogmaals.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201673415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je verplaatst weer doelpaaltjes.

400k ziekenhuisopnames voor influenza zonder bias van onderliggend lijden tov 2mil covid? Ist zo? De statistieken kloppen sowieso al niet, waar reken je mee.

Anyhow, dan heb je het over een tekort aan zorgcapaciteit en niet over schadelijkheid van een besmetting an sich.
Nee besmettingen in beide gevallen dus like for like conform de cijfers van het rivm
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 19:16:54 #84
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201673422
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

De minister van volksgezondheid van Belgie:

[ afbeelding ]

En die van Amerika:
[ afbeelding ]

Ze lachen ons gewoon uit joh :) fucking duivels.


Very ladylike :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201673450
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee besmettingen in beide gevallen dus like for like conform de cijfers van het rivm
Cijfers rivm zijn hoogstwaarschijnlijk biased.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201673489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Very ladylike :{
Moest dat nou..

:r :r
  donderdag 7 oktober 2021 @ 19:28:55 #87
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201673613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Moest dat nou..

:r :r
Toppunt van gezondheid toch?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201673639
Post foto's van jullie zelf dan! Kunnen wij oordelen of de facebook-kliek wel betrouwbaar is wat betreft hun meningen over het vaccin 8-)
Conscience do cost.
pi_201673683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Toppunt van gezondheid toch?
Alleen tijdens carnaval. Dan kan je jezelf verkleden als man/vrouw. :')

Kan je nagaan , naar dat soort mensen moeten we dus luisteren als het aankomt op ons gezondheid. Wat een wereld joh
pi_201673702
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:30 schreef ems. het volgende:
Post foto's van jullie zelf dan! Kunnen wij oordelen of de facebook-kliek wel betrouwbaar is wat betreft hun meningen over het vaccin 8-)
Dan stroomt mn dm vol met geïnteresseerde vrouwen
  donderdag 7 oktober 2021 @ 19:36:51 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201673738
Ik vroeg gister wat je nou over Urk te vertellen had nadat je klaagde dat iedereen van de vacciewappies dat onderwerp zou vermijden, maar ik zie dat je liever mensen afrekent op hun uiterlijk dan inhoudelijk het gesprek aangaan.
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 19:37:50 #92
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201673757
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dan stroomt mn dm vol met geïnteresseerde vrouwen
Touché.

Stille helden in Rotjeknor O+

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201673821
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dan stroomt mn dm vol met geïnteresseerde wappies
win win situatie lijkt me
Conscience do cost.
pi_201673901
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maar genoeg boosters blijven prikken dus zeg je.

Leuk voor de mensen die het nodig hebben. Overig niet.
Boosters waarvan?
Zoals ik schrijf is bij corona niet te verwachten dat het virus volledig ontsnapt aan de immuniteit.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201674081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Toppunt van gezondheid toch?
Ik hou ook van egg and bacon butties, pies and ale.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201674334
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Cijfers rivm zijn hoogstwaarschijnlijk biased.
Natuurlijk jongen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:18:00 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201674458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Cijfers rivm zijn hoogstwaarschijnlijk biased.
Hoogstwaarschijnlijk kan jij deze aanname niet aannemelijk maken.
Huilen dan.
pi_201674547
Paar weken geleden ‘n aantal topvoetbalspelers uitgenodigd waren om n vaccinatie promo film (jonge mensen als doelgroep) te maken maar ze hebben het geweigeerd om te doen. Goed zo IMO.

Gisteravond op BBC radio er ‘n discussie was over de vaccinatiegraad van topvoetbalspelers….het is niet bekend precies hoe laag of hoog dat is, omdat de meeste spelers niet over de ‘gevaxt of niet?’ vraag willen antwoord geven omdat het n personal issue is.

Ik kan echt niet voorstellen waarom dat een of ander jonge man (of vrouw) in peak conditie/superfit is,die doordeweeks in alle zware weer keihard aan het trainen is, gaat dat new-flu vaccin nemen.

Edit: One of the comments from the BBC presenter:
Yes, well we know that these young footballers are active on social media, could it be that they are influenced by anti-vaxxers? LOL!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201674761
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Touché.

Stille helden in Rotjeknor O+

[ twitter ]
Respect voor dit soort mensen. Goed volk.
pi_201674976
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:23 schreef Tingo het volgende:
Paar weken geleden ‘n aantal topvoetbalspelers uitgenodigd waren om n vaccinatie promo film (jonge mensen als doelgroep) te maken maar ze hebben het geweigeerd om te doen. Goed zo IMO.

Gisteravond op BBC radio er ‘n discussie was over de vaccinatiegraad van topvoetbalspelers….het is niet bekend precies hoe laag of hoog dat is, omdat de meeste spelers niet over de ‘gevaxt of niet?’ vraag willen antwoord geven omdat het n personal issue is.

Ik kan echt niet voorstellen waarom dat een of ander jonge man (of vrouw) in peak conditie/superfit is,die doordeweeks in alle zware weer keihard aan het trainen is, gaat dat new-flu vaccin nemen.

Edit: One of the comments from the BBC presenter:
Yes, well we know that these young footballers are active on social media, could it be that they are influenced by anti-vaxxers? LOL!
Was het aantal niet gevaccineerden in de premier league niet 2/3? Zeer hoog

http://ali2day.com/specia(...)tars-are-not-jabbed/
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:50:25 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201674984
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:23 schreef Tingo het volgende:

Ik kan echt niet voorstellen waarom dat een of ander jonge man (of vrouw) in peak conditie/superfit is,die doordeweeks in alle zware weer keihard aan het trainen is, gaat dat new-flu vaccin nemen.

Hoi.

Overigens zijn in Nederland verreweg de meeste topsporters gewoon gevaccineerd, zeker die in teamverband spelen.
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:56:33 #102
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201675069
twitter


De trein, het vliegtuig, de overheidswerker. Ook dáár kruipen ze stapje voor stapje steeds verder de maatschappelijke verdoemenis in. Het doet je afvragen of ze in Canada ook een soort Fok!forum hebben met users zoals we ze hier hebben die alle treurnis en mensonterende, steeds dringender wordende regeltjes en beperkingen in volle overtuiging verdedigen en zelfs goedpraten. Het zal best wel, en gezien ze daar voorop lopen meer dan genoeg.

Ook wij gaan dit krijgen, dit en meer. Ook wij mogen dadelijk niet meer met alleen een QR code of zo een lijp polsbandje het OV in, of andere publieke plekken bezoeken. Wie zegt dat we nog naar buiten mogen? Hoe ver zullen ze gaan? Ook wij zinken steeds dieper weg in dat zwarte gat. Het is een kwestie van tijd dat we de volgende wetswijziging/verandering/verregaande maatregel over ons heen gaan krijgen. Verplicht thuisblijven, mondkapjes, avondklok, 1.5m afstand, Coronabewijzen en inmiddels ook bandjes en alles wat wij nog meer over ons heengeworpen hebben gekregen in 1.5 jaar tijd, van kwaad tot erger.. en nóg denken sommigen dat het allemaal noodzakelijk is, gerechtvaardigd is, moet kunnen. Het is pas het begin. De enorme druk die ze hiermee uitoefenen op iedereen om maar zichzelf te laten volspuiten klopt van geen kant. Er gaat echter een moment komen dat dit wel duidelijk wordt... en dat is echt niet om een griepje zoals ze nu iedereen proberen wijs te maken..
Mai pben rai~!
pi_201675096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:23 schreef Tingo het volgende:
Paar weken geleden ‘n aantal topvoetbalspelers uitgenodigd waren om n vaccinatie promo film (jonge mensen als doelgroep) te maken maar ze hebben het geweigeerd om te doen. Goed zo IMO.

Gisteravond op BBC radio er ‘n discussie was over de vaccinatiegraad van topvoetbalspelers….het is niet bekend precies hoe laag of hoog dat is, omdat de meeste spelers niet over de ‘gevaxt of niet?’ vraag willen antwoord geven omdat het n personal issue is.

Ik kan echt niet voorstellen waarom dat een of ander jonge man (of vrouw) in peak conditie/superfit is,die doordeweeks in alle zware weer keihard aan het trainen is, gaat dat new-flu vaccin nemen.

Edit: One of the comments from the BBC presenter:
Yes, well we know that these young footballers are active on social media, could it be that they are influenced by anti-vaxxers? LOL!
Hilarisch. Het zorgt altijd voor veel frustratie als bekendheden hun social media platform niet gebruiken om talking points van bepaalde geautoriseerde instituten na te papegaaien. In de VS was er natuurlijk al de complete hysterie omtrent wat Nicki Minaj op Twitter had gedropt. Direct journalisten die schuimbekkend in de pen klommen. En in Nederland hadden we kleine incidentjes met voetballers als Wout Weghort en Matthijs de Ligt.

Het is sowieso vrij opmerkelijk om te zien welke transformatie het beroep 'journalist' te afgelopen decennia heeft ondergaan. Tegenwoordig betreft het veelal mensen die zichzelf niet slechts als verstrekkers van informatie zien, maar het zijn echt ideologen geworden. Een soort opvoeders van het volk. Waarbij het dan ook als een ongeschreven regel wordt gezien dat bekendheden zoals artiesten en atleten, hun platforms moeten gebruiken om bepaalde vermeend juiste en moreel verlichte informatie verder te verspreiden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201675119
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:56 schreef KNAK het volgende:
[ twitter ]

De trein, het vliegtuig, de overheidswerker. Ook dáár kruipen ze stapje voor stapje steeds verder de maatschappelijke verdoemenis in. Het doet je afvragen of ze in Canada ook een soort Fok!forum hebben met users zoals we ze hier hebben die alle treurnis en mensonterende, steeds dringender wordende regeltjes en beperkingen in volle overtuiging verdedigen en zelfs goedpraten. Het zal best wel, en gezien ze daar voorop lopen meer dan genoeg.

Ook wij gaan dit krijgen, dit en meer. Ook wij mogen dadelijk niet meer met alleen een QR code of zo een lijp polsbandje het OV in, of andere publieke plekken bezoeken. Wie zegt dat we nog naar buiten mogen? Hoe ver zullen ze gaan? Ook wij zinken steeds dieper weg in dat zwarte gat. Het is een kwestie van tijd dat we de volgende wetswijziging/verandering/verregaande maatregel over ons heen gaan krijgen. Verplicht thuisblijven, mondkapjes, avondklok, 1.5m afstand, Coronabewijzen en inmiddels ook bandjes en alles wat wij nog meer over ons heengeworpen hebben gekregen in 1.5 jaar tijd, van kwaad tot erger.. en nóg denken sommigen dat het allemaal noodzakelijk is, gerechtvaardigd is, moet kunnen. Het is pas het begin. De enorme druk die ze hiermee uitoefenen op iedereen om maar zichzelf te laten volspuiten klopt van geen kant. Er gaat echter een moment komen dat dit wel duidelijk wordt... en dat is echt niet om een griepje zoals ze nu iedereen proberen wijs te maken..
Dan krijg je toch zin om te emigreren als t echt die kant op gaat?
pi_201675611
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoogstwaarschijnlijk kan jij deze aanname niet aannemelijk maken.
Heb dat al 30x gedaan maar jij vindt het niet opvallend dat de sterftecijfers niet afwijken van 2018. Terwijl corona dodelijker is dan griep en besmettelijker zogezegd.

Waar is die excess mortality??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 oktober 2021 @ 21:53:27 #106
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201675846
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb dat al 30x gedaan maar jij vindt het niet opvallend dat de sterftecijfers niet afwijken van 2018. Terwijl corona dodelijker is dan griep en besmettelijker zogezegd.

Waar is die excess mortality??
Hey ik zie doelpalen lopen
Huilen dan.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 21:54:55 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201675876
Enneh

quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:
de sterftecijfers niet afwijken van 2018
Huilen dan.
pi_201676017
quote:
11s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hey ik zie doelpalen lopen
Die twee dingen zijn mutually exclusive, dus nee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201676073
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoogstwaarschijnlijk kan jij deze aanname niet aannemelijk maken.
2e punt waarom het aannemelijk is:

Veel hogere focus op Covid tov influenza bij Comorbiditeit en derhalve hogere kans dat Covid genoteerd wordt bij sterfte.

Past ook gewoon in het plaatje, zit geen kwade opzet in.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:12:50 #110
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201676082
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het gaat helemaal niet sneller. Men is simpelweg bereid om meer risico's te nemen en stappen in het normale proces over te slaan vanwege de omstandigheden. Dit is natuurlijk ook de reden dat veel mensen hun twijfels hebben bij de vaccins en de geautoriseerde instanties krampachtige pogingen moeten doen om mensen tóch over te halen zich te laten vaccineren.
Welke stappen zijn overgeslagen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:14:50 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201676106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heb dat al 30x gedaan maar jij vindt het niet opvallend dat de sterftecijfers niet afwijken van 2018. Terwijl corona dodelijker is dan griep en besmettelijker zogezegd.

Waar is die excess mortality??
Ja, daarom volgt daar ook uit dat corona gevaarlijker is dan de ergste griep van de afgelopen decennia. Griep zonder maatregelen, corona met en zo.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201676111
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Boosters waarvan?
Zoals ik schrijf is bij corona niet te verwachten dat het virus volledig ontsnapt aan de immuniteit.
Dan loopt je science achter op de feiten de werkzaamheid van immuniteit zwakt namelijk met de dag af bij de gevaccineerden en in Israël zijn ze dan ook gewoon begonnen met boosters.

Jawohl, dit virus komt er niet onder. Natuurlijke immuniteit stijgt met de dag zou je zeggen maar het doet niks aan het aantal besmettingen.

Ik begrijp niet waarom jij gelooft waarin je gelooft want je denkpatroon loopt gewoon dood met observeerbare data.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201676135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:14 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ja, daarom volgt daar ook uit dat corona gevaarlijker is dan de ergste griep van de afgelopen decennia. Griep zonder maatregelen, corona met en zo.
Dat dogma weer...

Hoeveel besmettingen hebben ze voorkomen dan? 50% extra? Ja was een puinhoop geworden ja.

De dodelijkheid is niet extreem. Tegelijkertijd ziek worden is het probleem.

Maar 3x zoveel besmettingen en 3x dodelijker dan zou je 9x oversterfte moeten verwachten toch? Of praat ik Chinees?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201676200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Welke stappen zijn overgeslagen?
Hoe het specifieke proces is verlopen ben ik uiteraard niet bij geweest. Maar het lijkt uiterst onwaarschijnlijk dat deze hele procedure ineens is ingekort tot een dik jaar. Daar zullen offers in moeten zijn gemaakt, anders kun je niet ineens zo ontzettend snel een vaccin produceren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:23:57 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201676225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat dogma weer...

Hoeveel besmettingen hebben ze voorkomen dan? 50% extra? Ja was een puinhoop geworden ja.

De dodelijkheid is niet extreem. Tegelijkertijd ziek worden is het probleem.

Maar 3x zoveel besmettingen en 3x dodelijker dan zou je 9x oversterfte moeten verwachten toch? Of praat ik Chinees?
Niks geen dogma, logisch gevolg uit informatie die jij zelf hier aangedragen hebt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:38:02 #116
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201676471
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe het specifieke proces is verlopen ben ik uiteraard niet bij geweest. Maar het lijkt uiterst onwaarschijnlijk dat deze hele procedure ineens is ingekort tot een dik jaar. Daar zullen offers in moeten zijn gemaakt, anders kun je niet ineens zo ontzettend snel een vaccin produceren.
Waarom? Kwestie van een boatload geld er tegenaan gooien :) Dan kan je in korte tijd wel even een flink aantal proefpersonen er doorheen jagen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201676513
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe het specifieke proces is verlopen ben ik uiteraard niet bij geweest. Maar het lijkt uiterst onwaarschijnlijk dat deze hele procedure ineens is ingekort tot een dik jaar. Daar zullen offers in moeten zijn gemaakt, anders kun je niet ineens zo ontzettend snel een vaccin produceren.
Levens van aapjes!

Dierproeven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:40:59 #118
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201676538
twitter


Die Bullen gehen loss :r
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201676550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Niks geen dogma, logisch gevolg uit informatie die jij zelf hier aangedragen hebt.
Mja deductief redeneren is lastig voor jouw clubje.... Kan echt beter kappen met reageren gewoon. Geen discussie mogelijk als iemand niet op dezelfde manier kan nadenken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:54:02 #120
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201676788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja deductief redeneren is lastig voor jouw clubje.... Kan echt beter kappen met reageren gewoon. Geen discussie mogelijk als iemand niet op dezelfde manier kan nadenken.
Nou leg maar uit dan waar mijn denkfout zit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201676814
quote:
7s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
Enneh
[..]
[ afbeelding ]
Hij doelt op zijn stats die hij gedeeld heeft met daarin griepseizoen 2017/2018 en slechts een deel van 2020.

Appels en peren dus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 22:56:11 #122
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201676824
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hij doelt op zijn stats die hij gedeeld heeft met daarin griepseizoen 2017/2018 en slechts een deel van 2020.

Appels en peren dus
Dat ook nog eens ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201676842
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hoe het specifieke proces is verlopen ben ik uiteraard niet bij geweest. Maar het lijkt uiterst onwaarschijnlijk dat deze hele procedure ineens is ingekort tot een dik jaar. Daar zullen offers in moeten zijn gemaakt, anders kun je niet ineens zo ontzettend snel een vaccin produceren.
Kun je zo opzoeken. Je beweert dus iets zonder gehinderd te worden door enige kennis van zaken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201676993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waarom? Kwestie van een boatload geld er tegenaan gooien :) Dan kan je in korte tijd wel even een flink aantal proefpersonen er doorheen jagen.
En proefpersonen waren er zat. Dat is dan weer het voordeel van een pandemie.

En natuurlijk niet vergeten dat ze al jaren bezig waren met covid gerelateerde virussen (mers en sars)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201676997
quote:
Ministerie trekt alles uit de kast om vaccinatietwijfelaars over de streep te trekken
De vaccinatiecampagne tegen het coronavirus gooit het over een andere boeg. Zo wordt voorafgaand aan de nieuwe James Bond-film in de bioscoop een voorlichtingsfilmpje vertoond, speciaal gericht op jongeren.

Tijdens de campagne worden niet langer alle doelgroepen aangesproken om een prik te gaan halen, maar wordt gericht ingezet op speciale doelgroepen, zoals jongeren of gebieden waar de vaccinatiegraad laag is. Minister Hugo de Jonge van Volksgezondheid benadrukt: ,,Na de grootschalige campagne gericht op álle doelgroepen, zetten we nu alles op alles om ook de laatste 14 procent te bereiken.’’

Gemeentelijke Gezondheidsdiensten (GGD’s) ondernemen hiervoor meerdere nieuwe initiatieven, blijkt uit een inventarisatie van deze krant. Zo loopt er tijdens het zogenoemde ‘prikangstuur’ een hond rond om mensen rustig te maken en is er voor degenen met angst voor naalden een virtual reality bril ter afleiding. Ook nemen sleutelfiguren filmpjes op die via WhatsApp worden verspreid en zijn er pop-up-locaties waar je je meteen kunt laten vaccineren. Theehuizen, uitzendbureaus van arbeidsmigranten, moskeeën, bibliotheken en taalmaatjes worden ingeschakeld om de vaccinatiegraad op te krikken.
https://www.ad.nl/binnenl(...)de-streep-te-trekken
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201677081
https://www.bbc.com/news/health-58170809

Ivermectin: How false science created a Covid 'miracle' drug
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201677623
quote:
14s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:58 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hilarisch. Het zorgt altijd voor veel frustratie als bekendheden hun social media platform niet gebruiken om talking points van bepaalde geautoriseerde instituten na te papegaaien. In de VS was er natuurlijk al de complete hysterie omtrent wat Nicki Minaj op Twitter had gedropt. Direct journalisten die schuimbekkend in de pen klommen. En in Nederland hadden we kleine incidentjes met voetballers als Wout Weghort en Matthijs de Ligt.

Het is sowieso vrij opmerkelijk om te zien welke transformatie het beroep 'journalist' te afgelopen decennia heeft ondergaan. Tegenwoordig betreft het veelal mensen die zichzelf niet slechts als verstrekkers van informatie zien, maar het zijn echt ideologen geworden. Een soort opvoeders van het volk. Waarbij het dan ook als een ongeschreven regel wordt gezien dat bekendheden zoals artiesten en atleten, hun platforms moeten gebruiken om bepaalde vermeend juiste en moreel verlichte informatie verder te verspreiden.
Alle grote media zijn dan ook in handen van een of ander Belgisch bedrijf. Het zijn propagandaverspreiders en niets anders.
pi_201677656
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:16 schreef devlinmr het volgende:
https://www.bbc.com/news/health-58170809

Ivermectin: How false science created a Covid 'miracle' drug
https://www.bbc.co.uk/mediaaction/about/funding

We are grateful to the wide range of funders, including national governments, the UN and other international organisations, foundations, corporate partners and private individuals that supported us in 2019/20.

Significant donors included the UK Foreign and Commonwealth Office, the UK Department for International Development (DFID), the European Union, several UN agencies, the Bill and Melinda Gates Foundation, the Swedish International Development Cooperation Agency (SIDA) and many others.
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 01:45:33 #129
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201677710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Gaat er bij dit, al die wervingscampagnes, ronselpraktijken en alle andere onzin nou écht geen alarmbelletje rinkelen bij sommige mensen?
Damn...
Mai pben rai~!
pi_201678518
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Nou leg maar uit dan waar mijn denkfout zit.
Gaat me niet lukken want je kan het niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201678544
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 22:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hij doelt op zijn stats die hij gedeeld heeft met daarin griepseizoen 2017/2018 en slechts een deel van 2020.

Appels en peren dus
Geldt gewoon voor het complete jaar hoor maar ok.

Alsof covid tussen maar en september niet huis aan het houden was hier.

Lolololol.

Golf 1 was een factor 3 dodelijker per besmetting dan golf 2,tevens meer mensen int ziekenhuis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201678597
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 07:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Gaat me niet lukken want je kan het niet.
Geen denkfout dus.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201678603
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 01:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
https://www.bbc.co.uk/mediaaction/about/funding

We are grateful to the wide range of funders, including national governments, the UN and other international organisations, foundations, corporate partners and private individuals that supported us in 2019/20.

Significant donors included the UK Foreign and Commonwealth Office, the UK Department for International Development (DFID), the European Union, several UN agencies, the Bill and Melinda Gates Foundation, the Swedish International Development Cooperation Agency (SIDA) and many others.

Yup, shoot the messenger ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:12:46 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201678613
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 07:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Gaat me niet lukken want je kan het niet.
De ene met maatregelen zou gelijk zijn aan de ander zonder maatregelen. Zo ingewikkelde redenatie is het nou ook weer niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201678627
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 00:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Alle grote media zijn dan ook in handen van een of ander Belgisch bedrijf. Het zijn propagandaverspreiders en niets anders.
Dat een Belgisch bedrijf kranten bezit betekent niet automatisch dat die kranten dus alleen maar propaganda bevatten.

En andersom werkt dat ook.
Ken je Micha Kat? Jarenlang compleet onafhankelijke journalist, op handen gedragen door BNW, schopte continu tegen Demmink en justitie aan.
Later bleek dat hij daarvoor betaald kreeg door een schatrijke familie die al jaren in de clinch lag net justitie en via FUD justitie probeerde te verzwakken.

Maar denk je dat Kat daardoor uit de gratie is gevallen? Niet bij zijn harde kern. Die dragen hem nog op handen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:23:37 #136
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201678676
https://www.telegraaf.nl/(...)treep-door-coronapas

quote:
DEN HAAG - Het demissionaire kabinet durft de coronapas begin november niet te schrappen als de druk van coronapatiënten op de zorg blijft zoals die nu is. Dat zeggen bronnen bij het kabinet tegen De Telegraaf.
De coronapas helemaal schrappen, vindt het kabinet onder de huidige omstandigheden te ver gaan, zo melden betrokkenen. De situatie in de ziekenhuizen, het seizoenseffect en de restanten ongevaccineerden - 17 procent van de volwassenen is niet geprikt - zou daarvoor nog te onzeker zijn. Bovendien kun je er niet meer naar teruggrijpen als de pas eenmaal is afgeschaft en de ziekenhuizen alsnog worden overladen met coronapatiënten.

Het besluit hangt nog af van wat het Outbreak Management Team (OMT) adviseert. Het team van medische wetenschappers komt deze vrijdag bijeen. De bijeenkomst is bedoeld om de ’thermometer in het badwater’ te steken. Dat het aantal positieve tests zou oplopen, was verwacht. Het leidt voorlopig nog niet tot een toenemende druk op de zorg. Momenteel liggen er nog 469 coronapatiënten in de ziekenhuizen, waarvan 128 op de intensive care. Toch zijn OMT-leden er nog niet gerust op dat dit zou blijft.
Grappig hoe de schijn opgewekt wordt dat men kijkt of er mogelijkheden bestaan de CoronaApartheidsPas weer te kunnen intrekken. Met dit bericht hebben ze heel oktober en november alvast gereserveerd. Uiteraard zal ook dit weer tot ver in 2022 verlengd gaan worden met -geheel in de lijn der verwachtingen- bepaalde verzwaringen in de vorm van andere identificatiemethodes aangezien de CoronaPas pas het begin is. Knal er nog wat verse besmettingen tegenaan en je hebt 2022 in z’n geheel in je zak zitten. En dit alles vanwege o.a. die vreselijke hoge druk in de ziekenhuizen. Och och och… hoe simpel is het om een volk compleet aan de kant en voor lul te met wat onzin berichten? Zo dus…
Mai pben rai~!
pi_201678821
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:23 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)treep-door-coronapas
[..]
Grappig hoe de schijn opgewekt wordt dat men kijkt of er mogelijkheden bestaan de CoronaApartheidsPas weer te kunnen intrekken. Met dit bericht hebben ze heel oktober en november alvast gereserveerd. Uiteraard zal ook dit weer tot ver in 2022 verlengd gaan worden met -geheel in de lijn der verwachtingen- bepaalde verzwaringen in de vorm van andere identificatiemethodes aangezien de CoronaPas pas het begin is. Knal er nog wat verse besmettingen tegenaan en je hebt 2022 in z’n geheel in je zak zitten. En dit alles vanwege o.a. die vreselijke hoge druk in de ziekenhuizen. Och och och… hoe simpel is het om een volk compleet aan de kant en voor lul te met wat onzin berichten? Zo dus…
Prof M. Desmet verwijst ook regelmatig naar Gustave Le Bon, franse socioloog en psycholoog , ivm het fenomeen van massavorming en massahypnose ...

quote:
Zijn beroemdheid had hij te danken aan zijn in 1895 gepubliceerde werk La Psychologie des foules (De psychologie der massa's).

Le Bon vertolkte hierin de opvatting, dat de individuele persoon, ook als hij lid is van een cultureel hoog ontwikkelde samenleving, in de massa zijn kritische vermogens verliest en zich dan affectief, en vaak ook primitief-barbaars, gedraagt. Een dergelijke massa kan al ontstaan bij een handjevol mensen.

In massaal verband treedt de mens eerder op conform de intelligentie van de mínst intelligenten in de groep. In de massasituatie is de individuele persoon lichtgeloviger en ook vatbaar voor propaganda en massapsychoses. Dat heeft tot gevolg dat de massa vaak blind achter een leider aanloopt. Dit verschijnsel zou ook een verklaring zijn voor de populariteit van populistische partijen en demagogen en voor het optreden van volksgerichten en lynchpartijen.

Le Bon zag drie mechanismes die dit collectieve gedrag of deze groepsgeest bewerkstelligden:

- anonimiteit, hierdoor voelt men zich minder verantwoordelijk voor het gedrag;
- besmetting, emoties verspreiden zich door de massa als besmettelijke ziekte;
- suggestibiliteit, in een massa accepteert men suggestie eerder als waar zijnde. Zo is de massa gemakkelijker te leiden door haar een vijandsbeeld voor te houden, dan door een logische gedachte uiteen te zetten.

De theorieën van Le Bon hebben veel invloed gehad op politici als Hitler en Mussolini.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201678906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Prof M. Desmet verwijst ook regelmatig naar Gustave Le Bon, franse socioloog en psycholoog , ivm het fenomeen van massavorming en massahypnose ...
[..]

Grappig om te zien hoe bnw Desmet keer op keer aanhalen maar niet zien dat zijn theorie ook op henzelf van toepassing is

:+
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201678915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 01:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
https://www.bbc.co.uk/mediaaction/about/funding

We are grateful to the wide range of funders, including national governments, the UN and other international organisations, foundations, corporate partners and private individuals that supported us in 2019/20.

Significant donors included the UK Foreign and Commonwealth Office, the UK Department for International Development (DFID), the European Union, several UN agencies, the Bill and Melinda Gates Foundation, the Swedish International Development Cooperation Agency (SIDA) and many others.

Ja... En?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201678971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Prof M. Desmet verwijst ook regelmatig naar Gustave Le Bon, franse socioloog en psycholoog , ivm het fenomeen van massavorming en massahypnose ...
[..]

Le Bon verklaart dus waarom tijdens de coronacrisis hele volksstammen achter een dansleraar aan liepen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201679013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Le Bon verklaart dus waarom tijdens de coronacrisis hele volksstammen achter een dansleraar aan liepen...
Waar?
pi_201679224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Waar?
Bij de FvD bijvoorbeeld
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:24:45 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201679279
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Waar?
Meestal in Amsterdam. En op Facebook.
Huilen dan.
pi_201679297
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:06 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Waar?
In Nederland
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201679304
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bij de FvD bijvoorbeeld
Ook ja.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201679529
Ik vraag me af wanneer ik weer mag posten in het normale Corona topic. Wie kan ik daarvoor aanspreken?

Daarnaast vraag ik mij af, hoe kunnen mensen het in Canada in hemelsnaam goed praten dat niet gevaccineerde mensen straks niet meer mogen vliegen, niet meer met de trein mogen en niet meer mogen werken.

Hoe dan? Hoe kunnen mensen hier akkoord mee gaan? Straks ook in Nederland?
pi_201679544
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Meestal in Amsterdam. En op Facebook.
Die mensen demonstreren tegen het coronabeleid .. dat Willem Engel daar ook aanwezig betekent niet dat ze achter hem aan lopen.

Jullie zetten de framing tactiek vroeg in vandaag :)
pi_201679550
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Bij de FvD bijvoorbeeld
Hele volksstammen ja...oke dan
pi_201679557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:48 schreef mir1986 het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik weer mag posten in het normale Corona topic. Wie kan ik daarvoor aanspreken?

Daarnaast vraag ik mij af, hoe kunnen mensen het in Canada in hemelsnaam goed praten dat niet gevaccineerde mensen straks niet meer mogen vliegen, niet meer met de trein mogen en niet meer mogen werken.

Hoe dan? Hoe kunnen mensen hier akkoord mee gaan? Straks ook in Nederland?
Yvonne denk ik. Kan daar zelf ook niet posten.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:54:36 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201679571
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die mensen demonstreren tegen het coronabeleid .. dat Willem Engel daar ook aanwezig betekent niet dat ze achter hem aan lopen.
Er liepen anders toch behoorlijk wat makke schapen hem na te blaten.
quote:
Jullie zetten de framing tactiek vroeg in vandaag :)
Ja Hugo heeft me op de ochtenddienst ingepland.
Huilen dan.
pi_201679582
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Er liepen anders toch behoorlijk wat makke schapen hem na te blaten.
[..]
Ja Hugo heeft me op de ochtenddienst ingepland.
Wat vind jij er nou van wat er in Canada gebeurt? Normaal en moeten ze in Nederland ook maar toepassen? Je wordt of werkloos of moet verplicht die prik in je arm zetten? Neemt de overheid dan ook verantwoordelijkheid als je ernstige bijwerkingen krijgt?
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:56:38 #152
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201679593
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:48 schreef mir1986 het volgende:
Ik vraag me af wanneer ik weer mag posten in het normale Corona topic. Wie kan ik daarvoor aanspreken?

Daarnaast vraag ik mij af, hoe kunnen mensen het in Canada in hemelsnaam goed praten dat niet gevaccineerde mensen straks niet meer mogen vliegen, niet meer met de trein mogen en niet meer mogen werken.

Hoe dan? Hoe kunnen mensen hier akkoord mee gaan? Straks ook in Nederland?
Massahypnose maar ook een soort van Stockholmsyndroom. Desmet haalt dit ook verschillende keren aan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201679609
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Er liepen anders toch behoorlijk wat makke schapen hem na te blaten.
[..]
Ja Hugo heeft me op de ochtenddienst ingepland.
Zelfde standpunt over het beleid misschien? Zou raar zijn als ze andere dingen gaan roepen tijdens een demo tegen het coronabeleid.

Jullie kunnen beter :)
pi_201679638
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:56 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Massahypnose maar ook een soort van Stockholmsyndroom. Desmet haalt dit ook verschillende keren aan.
Maar hoe komen mensen hier dan niet met zijn allen in opstand tegen? Dit moet je toch niet willen? Je baan kwijt raken omdat je niet gevaccineerd wilt worden. Echt, ik begrijp het niet en doet me verdriet :'(
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:01:27 #155
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201679642
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:55 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Wat vind jij er nou van wat er in Canada gebeurt? Normaal en moeten ze in Nederland ook maar toepassen? Je wordt of werkloos of moet verplicht die prik in je arm zetten? Neemt de overheid dan ook verantwoordelijkheid als je ernstige bijwerkingen krijgt?
Ben daar geen voorstander van. Voor zorgpersoneel ligt dat wat genuanceerder.
Huilen dan.
pi_201679651
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:00 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar hoe komen mensen hier dan niet met zijn allen in opstand tegen? Dit moet je toch niet willen? Je baan kwijt raken omdat je niet gevaccineerd wilt worden. Echt, ik begrijp het niet en doet me verdriet :'(
Ik las elders op het forum verhaal van kinderen in Manilla die al 1,5 jaar in hun krot zijn opgesloten, waarbij het leger er op toe ziet dat ze binnen blijven.
En wij maken ons druk om de gevolgen van iemand die in Canada een prikje weigert...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:05:43 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201679670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:00 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar hoe komen mensen hier dan niet met zijn allen in opstand tegen? Dit moet je toch niet willen? Je baan kwijt raken omdat je niet gevaccineerd wilt worden. Echt, ik begrijp het niet en doet me verdriet :'(
Omdat ze vol trots een groen vinkje hebben gekregen. Dat mensen die daar niet in meegaan hun baan kwijt raken interesseert ze niet, is je eigen keuze-mantra van de grote leiders.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201679702
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:03 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik las elders op het forum verhaal van kinderen in Manilla die al 1,5 jaar in hun krot zijn opgesloten, waarbij het leger er op toe ziet dat ze binnen blijven.
En wij maken ons druk om de gevolgen van iemand die in Canada een prikje weigert...
Waarom dan weer meteen vergelijken met een land waar het nog erger is? Want dat iemand zijn baan kwijt raakt in Canada is ook niet erg?
pi_201679719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Omdat ze vol trots een groen vinkje hebben gekregen. Dat mensen die daar niet in meegaan hun baan kwijt raken interesseert ze niet, is je eigen keuze-mantra van de grote leiders.
En daarmee geen boodschappen kunnen doen is dan ook je eigen keuze zeker. Volop in de armoede. Straks wil je je derde prik weigeren vanwege bijwerkingen, maar mag dat niet, omdat je anders je baan kwijt raakt. Fijne samenleving hoor.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:15:27 #160
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201679753
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Omdat ze vol trots een groen vinkje hebben gekregen. Dat mensen die daar niet in meegaan hun baan kwijt raken interesseert ze niet, is je eigen keuze-mantra van de grote leiders.
Dat is ongeveer net zo kort door de bocht als zeggen dat jij je niet bekommert om iedereen die onnodig aan corona sterft.
Huilen dan.
pi_201679777
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat is ongeveer net zo kort door de bocht als zeggen dat jij je niet bekommert om iedereen die onnodig aan corona sterft.
Maar waarom gaan we er dan wel met zijn allen mee akkoord? Behalve dan degene die hun baan kwijt raken?
Ik heb een groen vinkje omdat ik genezen ben van Corona, raak ik dan straks ook mijn baan kwijt, omdat ik me niet heb laten vaccineren? Terwijl er nu wel steeds meer duidelijk wordt, dat je niet hoeft te vrezen voor heftige ziekenhuisopnames een tweede keer en minder ziek wordt dan Corona.
pi_201679785
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Er liepen anders toch behoorlijk wat makke schapen hem na te blaten.
[..]
Ja Hugo heeft me op de ochtenddienst ingepland.
Oh... ik dacht dat het mijn beurt was. Had wat overuren aangevraagd want ik moet de laatste termijn van mijn Tesla nog betalen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:19:08 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201679788
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:18 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar waarom gaan we er dan wel met zijn allen mee akkoord? Behalve dan degene die hun baan kwijt raken?
Ik heb een groen vinkje omdat ik genezen ben van Corona, raak ik dan straks ook mijn baan kwijt?
Daar is toch geen sprake van?
Huilen dan.
pi_201679798
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Daar is toch geen sprake van?
Nog niet, maar Hugo de Jonge heeft er al over gesproken. En werkgevers die verplichten een QR-code te laten zien is in Nederland ook al doodnormaal, omdat de overheid daar ook niet tegen optreedt.

En ja, ik werk in de zorg, maar niet binnen de 1,5 meter van deze mensen. (GGZ)
pi_201679806
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:20 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Nog niet, maar Hugo de Jonge heeft er al over gesproken. En werkgevers die verplichten een QR-code te laten zien is in Nederland ook al doodnormaal, omdat de overheid daar ook niet tegen optreedt.

En ja, ik werk in de zorg, maar niet binnen de 1,5 meter van deze mensen. (GGZ)
Onzin
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201679819
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Onzin
Onzin? Deloitte heeft dat toch al laten doen? En ik heb mails gezien van werkgevers die verplichten hun werknemers een QR-code te laten zien, anders mogen ze niet binnen de 1,5 meter van de cliënten komen. (Overheidsdienst trouwens)

(Mail gelezen van een van mijn beste vriendinnen)
pi_201679825
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:22 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hiermee insinueer je dat jouw bewering een feit is. Dat is het niet. Sterker nog daar is helemaal geen sprake van
In Canada is het inderdaad een feit, evenals in Italië, Frankrijk, Slovenië, Australië. Dus waarom zou het niet naar NL komen en dat is het al.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:23:54 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201679828
Al ben ik het niet altijd eens met de man Geert ziet het goed

twitter


en De Clown heeft weer iets verzonnen maar krijgt opnieuw de wind van voren op zijn tweet

twitter


Las ook dat zijn opa niet zo fris was in ww2. De bekende appel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201679885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:09 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Waarom dan weer meteen vergelijken met een land waar het nog erger is? Want dat iemand zijn baan kwijt raakt in Canada is ook niet erg?
Beide is duizenden kilometers van ons af.
Je kunt niet alle ellende in de wereld op je schouders dragen.
Uiteraard mag je er een mening over hebben, en volgens mij verschillen we daarover niet van mening..
Maar verdriet erover hebben, dan vraag ik me af wat je jezelf aan doet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201679888
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:23 schreef mir1986 het volgende:

[..]
In Canada is het inderdaad een feit, evenals in Italië, Frankrijk, Slovenië, Australië. Dus waarom zou het niet naar NL komen en dat is het al.
Even voor waar ik sprekend. Amerikaans bedrijf, wil inderdaad vaccinatiestatus weten van de werknemers daar waar het wettelijk mag. In Nederland mag het dus niet
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201679903
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Al ben ik het niet altijd eens met de man Geert ziet het goed

[ twitter ]

en De Clown heeft weer iets verzonnen maar krijgt opnieuw de wind van voren op zijn tweet

[ twitter ]

Las ook dat zijn opa niet zo fris was in ww2. De bekende appel.
Ah, zelfs voorvaderen worden er bij gehaald :+
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201679925
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Even voor waar ik sprekend. Amerikaans bedrijf, wil inderdaad vaccinatiestatus weten van de werknemers daar waar het wettelijk mag. In Nederland mag het dus niet
Deloitte scant al random werknemers en stuurt ze naar huis om thuis te werken als ze geen QR hebben.
Op zich nog redelijk onschuldig, maar dat mag natuurlijk ook niet en zelf vind ik het buitenproportioneel.
En wat is de volgende stap?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:32:05 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201679926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Al ben ik het niet altijd eens met de man Geert ziet het goed

[ twitter ]

en De Clown heeft weer iets verzonnen maar krijgt opnieuw de wind van voren op zijn tweet

[ twitter ]

Las ook dat zijn opa niet zo fris was in ww2. De bekende appel.
Ah, en omdat mijn grootouders ondergedoken joden in huis hadden ben ik per definitie wel fris, of werkt dat maar één kant op?

Is ze overigens duur komen te staan: nadat ze verraden werden :r hebben de Duitsers het huis in brand gestoken.
Huilen dan.
pi_201679967
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:18 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar waarom gaan we er dan wel met zijn allen mee akkoord? Behalve dan degene die hun baan kwijt raken?
Ik heb een groen vinkje omdat ik genezen ben van Corona, raak ik dan straks ook mijn baan kwijt, omdat ik me niet heb laten vaccineren? Terwijl er nu wel steeds meer duidelijk wordt, dat je niet hoeft te vrezen voor heftige ziekenhuisopnames een tweede keer en minder ziek wordt dan Corona.
Ja, dat het herstelbewijs maar 6 maanden geldig is, is natuurlijk raar. Zeker aangezien het vaccin naar alle waarschijnlijkheid ook niet eeuwig beschermd.
Maar dat is Europees zo, denk dat Nederland niet durft af te wijken...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201679976
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Deloitte scant al random werknemers en stuurt ze naar huis om thuis te werken als ze geen QR hebben.
Op zich nog redelijk onschuldig, maar dat mag natuurlijk ook niet en zelf vind ik het buitenproportioneel.
En wat is de volgende stap?
Zou daar wel een proefprocesje aan willen wagen. Eens kijken wat de rechter daarvan zegt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201679988
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, zelfs voorvaderen worden er bij gehaald :+
Oa psychopathie kan een erfelijk gevolg zijn van trauma bij de ouder(s)
Cfr Rutte en zn familie in jappenkampen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201680007
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zou daar wel een proefprocesje aan willen wagen. Eens kijken wat de rechter daarvan zegt
Die gaan niet toegeven en beschermen hun freemason vriendjes. Is allemaal al geregeld joh.
pi_201680014
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zou daar wel een proefprocesje aan willen wagen. Eens kijken wat de rechter daarvan zegt
Die geeft de werknemer gelijk, maar dan is er sprake van een verstoorde arbeidsverhouding en wordt ontslag goedgekeurd.. eigenlijk zouden vakbonden hier iets mee moeten doen en collectief Deloitte aanpakken.

Maar dat is ook lastig..Corona is een beetje geworden tot wat pedofilie al was: een excuus om elk middel veroorloofd te maken.
Als je als vakbond gaat procederen tegen een coronamaatregel, dan werk je dus niet mee aan het bestrijden van het virus.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201680023
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oa psychopathie kan een erfelijk gevolg zijn van trauma bij de ouder(s)
Cfr Rutte en zn familie in jappenkampen
Ja, aanname op aanname, en als je dat maar vaak genoeg herhaalt wordt het in je hoofd een feit...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201680026
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:41 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Die gaan niet toegeven en beschermen hun freemason vriendjes. Is allemaal al geregeld joh.
Jij geeft ook wel heel snel op...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201680051
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:44 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, aanname op aanname, en als je dat maar vaak genoeg herhaalt wordt het in je hoofd een feit...
Ja net als de pandemiehorror...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201680107
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:48 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja net als de pandemiehorror...
Klopt, daar worden ook de meest waanzinnige complotten over verzonnen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201680148
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, daar worden ook de meest waanzinnige complotten over verzonnen...
Klopt ! Zo waanzinnig dat het merendeel van de bevolking gedwee in de rij stond voor de prikken
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201680217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Klopt ! Zo waanzinnig dat het merendeel van de bevolking gedwee in de rij stond voor de prikken
Ja, er zijn zelfs afdelingen in ziekenhuizen gesloten om de indruk te wekken dat ze de zorg niet meer aan kunnen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:10:07 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201680236
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, er zijn zelfs afdelingen in ziekenhuizen gesloten om de indruk te wekken dat ze de zorg niet meer aan kunnen.
En andere afdelingen grotendeels gevuld met acteurs!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:10:09 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201680238
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, er zijn zelfs afdelingen in ziekenhuizen gesloten om de indruk te wekken dat ze de zorg niet meer aan kunnen.
Vergeet al die mensen niet die gestorven zijn aan een verzonnen virus.
Huilen dan.
pi_201680258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:08 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, er zijn zelfs afdelingen in ziekenhuizen gesloten om de indruk te wekken dat ze de zorg niet meer aan kunnen.
Klopt. En mensen ontslagen.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:13:21 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201680299
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:18 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Maar waarom gaan we er dan wel met zijn allen mee akkoord? Behalve dan degene die hun baan kwijt raken?
Ik heb een groen vinkje omdat ik genezen ben van Corona, raak ik dan straks ook mijn baan kwijt, omdat ik me niet heb laten vaccineren? Terwijl er nu wel steeds meer duidelijk wordt, dat je niet hoeft te vrezen voor heftige ziekenhuisopnames een tweede keer en minder ziek wordt dan Corona.
Het advies is wel dat als je Covid hebt gehad, je je alsnog laat vaccineren. Iets dat natuurlijk kant noch wal raakt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201680463
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
En andere afdelingen grotendeels gevuld met acteurs!
Ow ja en met al die leuke dansjes videootjes :)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201680559
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ow ja en met al die leuke dansjes videootjes :)
Ja, schandalig gewoon. Denken ze soms dat we gek zijn? Dat zorgmedewerkers tijd hebben voor ontspanning?
Het ligt er allemaal zo dik op...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201680683
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het advies is wel dat als je Covid hebt gehad, je je alsnog laat vaccineren. Iets dat natuurlijk kant noch wal raakt.
Maar voor groen vinkje heb je dan toch nog 2 prikken nodig.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201680816
U
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, schandalig gewoon. Denken ze soms dat we gek zijn? Dat zorgmedewerkers tijd hebben voor ontspanning?
Het ligt er allemaal zo dik op...
Mja vergelijk gaan zeuren tegen mn baas dat ik teveel werk heb en foto op facebook zetten dat ik met mn voeten omhoog op bureau zit.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201680928
twitter


pi_201680929
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:58 schreef UncleScorp het volgende:
U
[..]
Mja vergelijk gaan zeuren tegen mn baas dat ik teveel werk heb en foto op facebook zetten dat ik met mn voeten omhoog op bureau zit.
Dus jullie hebben geen pauzes?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201680940
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus jullie hebben geen pauzes?
Was een ritueel.
pi_201680950
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:10 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Ja, voetballen moeten ze ook afschaffen.
Veel te gevaarlijk voor de jeugd.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201680953
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus jullie hebben geen pauzes?
Mja ik ben intelligent genoeg om te beseffen dat zulke foto mijn aanvraag bij de baas niet ten goede zal komen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201680957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Was een ritueel.
Ah, ik heb zelf geen bureau, dus dat soort dingen weet ik dan weer niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201681323
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:10 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

[ afbeelding ]
Zie nergens of Niels gevaccineerd is en zo ja hoe lang geleden en gezien er geen medische screening is of hij niet al heel lang iets had

Bas Timmerman (18), hartstilstand tijdens promotie/degradatiewedstrijden in 1939
Michel Soulier (27), hartstilstand tijdens een bekerwedstrijd in 1977
Catalin Hîldan (24), hartaanval tijdens een vriendschappelijke wedstrijd 2000
Marc-Vivien Foé (28), hartstilstand tijdens een interland in 2003
Miklos Feher (25), hartstilstand tijdens een wedstrijd in 2004
Paulo Sérgio Oliveira da Silva (30), hartstilstand tijdens een wedstrijd in 2004
Mohamed Abdelwaheb, (23), hartstilstand tijdens een training in 2006
Antonio Puerta (22), hartstilstand tijdens een wedstrijd in 2007, 3 dagen later overleden
Phil O'Donnell (36), hartstilstand tijdens een wedstrijd in 2007
Andrei Mutulescu (23), hartstilstand tijdens vriendschappelijke wedstrijd in 2011
Bobsam Elejiko (30), hartaderbreuk tijdens een competitiewedstrijd in 2011
Piermario Morosini (26), hartstilstand tijdens een competitiewedstrijd in 2012
Alen Pamic (23), hartfalen tijdens competitiewedstrijd in 2013
Gregory Mertens (24), hartstilstand tijdens beloftenwedstrijd in 2015, drie dagen later overleden
Tim Nicot (23), hartstilstand tijdens toernooi in Hemiksem in 2015, twee dagen later overleden
Patrick Ekeng (26), hartaanval tijdens wedstrijd van zijn club Dinamo Bukarest in 2016
Ugo Ehiogu (44), hartaanval tijdens het geven van een training aan Jong Tottenham Hotspur in 2017, een dag later overleden
Cheick Tioté (30), hartaanval tijdens een training in 2017
Faty Papy (28), Burundees voetballer, overleed tijdens wedstrijd van Malanti Chiefs
David di Tommaso

En dat zijn dan de bekende voetballers, niet de amateurs

[ Bericht 25% gewijzigd door devlinmr op 08-10-2021 13:00:59 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:08:45 #200
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201681496
Strafbaarheid opvragen test- en vaccinatiebewijs door werkgevers moet in tijdelijke coronawet

quote:
Vakbond FNV wil dat in de tijdelijke coronawet wordt opgenomen dat het vragen naar test- en vaccinatiebewijzen van werknemers door werkgevers strafbaar is.

Daarmee reageert de FNV op het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid (SZW) dat ze niet zullen optreden tegen bedrijven die een bewijs eisen, omdat het ‘ondanks dat het verboden is, het niet precies zo in de wet staat, waardoor we niet kunnen optreden'. De overheid verwacht dat werknemers dit zelf, al dan niet via de rechter, oplossen.

Kitty Jong, vicevoorzitter FNV: ‘Hiermee verklaart het ministerie de werknemers in principe vogelvrij. De opvatting van het ministerie dat ‘werkgevers en werknemers er wel samen uit komen of anders de werknemer dan maar naar de rechter stapt’, is verwerpelijk. Hiermee wordt nadrukkelijk de hand boven het hoofd van werkgevers gehouden. Werknemers staan namelijk vanwege de machtsverhouding altijd al met 1-0 achter op hun werkgevers. Bovendien sorteert de minister van VWS voor op de zaken, door al te praten over een toekomstige wettelijke grondslag. Wij zeggen juist: gebruik de tijdelijke coronawet om het vragen naar test- en vaccinatiebewijzen door werkgevers strafbaar te stellen en ondersteun werknemers hiermee om hun rechten te beschermen.’
Ben benieuwd, zal wel niks uithalen Hugo's wil is wet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:30:37 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201681651


asjemenou
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:42:16 #202
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201681762
Dat is toch wel enigszins schrikbarend mocht het kloppen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201681802
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:42 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is toch wel enigszins schrikbarend mocht het kloppen.
Dat stukje komt uit het Financiële Dagblad van een paar dagen geleden. Dat klopt gewoon.
Maar we zijn nu al maanden bezig met beperkingen voor ongevaccineerden en bij iedere nieuwe beperking word hier vol verbazing gereageerd. Dat kan toch moeilijk verrassend zijn?

Neem gewoon dat vaccin, want het gaat er echt niet makkelijker op worden als je blijft weigeren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201681815
quote:
Als het Hugo's wil was was het allang wettelijk geregeld
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:51:47 #205
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201681824
Jeetje lijkt wel een sektekreet 'neem het vaccin'... kom bij ons, anders gaan we je pesten tot je je bij ons aansluit.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201681929
En ja hoor, daar is de hevige oversterfte. 300 doden extra in de maand september en de maanden daarvoor ook al. Ik geloof er niks van dat dat alleen komt door Covid (en het is ook nog eens in alle leeftijdsgroepen boven de 12 jaar), waar komen al die doden toch vandaan?

Het aantal sterfgevallen lag in het grootste deel van september hoger dan gebruikelijk is voor de tijd van het jaar. Dat is te zien in alle leeftijdsgroepen, meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

In vier van de vijf weken in september was er sprake van oversterfte. Dat houdt in dat er duidelijk meer mensen overleden dan te verwachten viel op basis van sterftecijfers in voorgaande jaren en demografische trends. Dat is te zien bij mensen van boven de 80 jaar, tussen de 65 en 80 jaar en mensen onder die leeftijd maar het verschilde per week in welke leeftijdsgroep oversterfte was.

Vorige week overleden naar schatting bijna 3100 mensen, 300 meer dan verwacht voor deze periode. Dat mensen stierven door het coronavirus lijkt maar een deel van de verklaring. Van 20 mensen is bekend dat ze zijn overleden aan Covid-19, melden de onderzoekers op basis van cijfers van het RIVM. Wat verder de onderliggende oorzaken zijn van de oversterfte is niet bekend.

Tijdens de uitbraak van het coronavirus overleden maandenlang veel mensen die langdurige zorg ontvingen. De afgelopen maanden is juist bij deze groep geen sprake van oversterfte.

Bron AD
pi_201681932
Jeetje wat zegt Jade van BPOC nou weer? Hun "bevindingen" zijn geen bewijs voor wat dan ook? En die van LAREB ook niet?



Goh....
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201681942
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat stukje komt uit het Financiële Dagblad van een paar dagen geleden. Dat klopt gewoon.
Maar we zijn nu al maanden bezig met beperkingen voor ongevaccineerden en bij iedere nieuwe beperking word hier vol verbazing gereageerd. Dat kan toch moeilijk verrassend zijn?

Neem gewoon dat vaccin, want het gaat er echt niet makkelijker op worden als je blijft weigeren.
Nooit! Ik heb corona gehad, nauwelijks klachten dus waarom zou ik het vaccin nog nemen?
pi_201681981
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:06 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Nooit! Ik heb corona gehad, nauwelijks klachten dus waarom zou ik het vaccin nog nemen?
Zelfs als je er van overtuigd bent dat het vaccin geen gezondheidsvoordelen voor je heeft dan is het niet meer dan logisch om je te laten vaccineren om geen beperkingen meer te ondervinden. Die beperkingen zullen anders alleen maar toenemen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201682004
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zelfs als je er van overtuigd bent dat het vaccin geen gezondheidsvoordelen voor je heeft dan is het niet meer dan logisch om je te laten vaccineren om geen beperkingen meer te ondervinden. Die beperkingen zullen anders alleen maar toenemen.
Dus alleen omdat ik anders tegen beperkingen aanloop moet ik me laten vaccineren? Dat is toch de omgedraaide wereld? Niet voor mijn eigen gezondheid? Bizar.. Dus wel de kans op bijwerkingen krijgen, en dat alleen omdat ik anders tegen beperkingen oploop. Bizar bizar 8)7
pi_201682017
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:13 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Dus alleen omdat ik anders tegen beperkingen aanloop moet ik me laten vaccineren? Dat is toch de omgedraaide wereld? Niet voor mijn eigen gezondheid?
Nee, dat zeg ik niet. Lezen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:29:10 #212
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201682105
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:06 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Nooit! Ik heb corona gehad, nauwelijks klachten dus waarom zou ik het vaccin nog nemen?
Pure waanzin wat er gaande is. Zoals zo vaak wordt aangegeven; elke keer een stapje verder.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zelfs als je er van overtuigd bent dat het vaccin geen gezondheidsvoordelen voor je heeft dan is het niet meer dan logisch om je te laten vaccineren om geen beperkingen meer te ondervinden. Die beperkingen zullen anders alleen maar toenemen.
En als je overtuigd bent dat er wel gezondheidsnadelen aan vast zitten, of vanwege de bizarre druk die men aan het opvoeren is om maar het volk vol te kunnen spuiten twijfels hebt, of gewoonweg niet iets wat binnen een zeer korte tijd op de markt is geslingerd in je lijf wilt hebben? Dan moet je maar, want anders heb je geen leven meer? En daar moet je je dan maar bij neerleggen?
Mai pben rai~!
pi_201682145
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Zelfs als je er van overtuigd bent dat het vaccin geen gezondheidsvoordelen voor je heeft dan is het niet meer dan logisch om je te laten vaccineren om geen beperkingen meer te ondervinden. Die beperkingen zullen anders alleen maar toenemen.
Er zijn een aantal mensen die zich na aankondiging van de QR code, alsnog hebben laten vaccineren. Waren ook wel een paar van in een itempje van het journaal oid, die hadden geen zin om zich met enige regelmaat te laten testen, en kozen voor het gemak, alsnog voor vaccinatie. De GGD kon na de aankondiging van die maatregelen dit duidelijk zien in het aantal geplande afspraken.

Die zouden met hun flexibele ruggengraat een goed slangenmens in het circus zijn.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_201682164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:29 schreef KNAK het volgende:

[..]
Pure waanzin wat er gaande is. Zoals zo vaak wordt aangegeven; elke keer een stapje verder.
[..]
En als je overtuigd bent dat er wel gezondheidsnadelen aan vast zitten, of vanwege de bizarre druk die men aan het opvoeren is om maar het volk vol te kunnen spuiten twijfels hebt, of gewoonweg niet iets wat binnen een zeer korte tijd op de markt is geslingerd in je lijf wilt hebben? Dan moet je maar, want anders heb je geen leven meer? En daar moet je je dan maar bij neerleggen?
Dan zou ik me beter laten voorlichten over die vermeende nadelen. En als je bijna in 2022 het nog gaat hebben over een vaccin dat snel geïntroduceerd is en daardoor onbekende bijwerkingen zou hebben dan ben je gewoon af. Het is na al die tijd wel duidelijk dat de bijwerkingen te verwaarlozen zijn. Zeker in vergelijking met wat het virus zelf aan kan richten.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201682171
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:33 schreef fruityloop het volgende:

[..]
Er zijn een aantal mensen die zich na aankondiging van de QR code, alsnog hebben laten vaccineren. Waren ook wel een paar van in een itempje van het journaal oid, die hadden geen zin om zich met enige regelmaat te laten testen, en kozen voor het gemak, alsnog voor vaccinatie. De GGD kon na de aankondiging van die maatregelen dit duidelijk zien in het aantal geplande afspraken.

Prima toch. Een mooi bijeffect zoals de Jonge het al noemde.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201682261
Eindelijk hebben ze dat 1.5 meter gedrocht losgelaten tijdens het vrijdaggebed _O_
pi_201682390
Als ze zo graag die spuit door je strot willen duwen waarom maken ze t niet gewoon verplicht?
pi_201682410
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 15:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Als ze zo graag die spuit door je strot willen duwen waarom maken ze t niet gewoon verplicht?
Omdat je nu de overheid niet verantwoordelijk kan stellen? En dan misschien wel?
pi_201682448
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 15:16 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Omdat je nu de overheid niet verantwoordelijk kan stellen? En dan misschien wel?
En omdat t niet kan volgens de wet. En dat is niet voor niks. Mensen onder druk zetten en chanteren wat effectief hetzelfde is als een verplichting is dan ook niet goed te praten. Zeker als n negatieve test niet mogelijk is.
pi_201682815
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 15:13 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Als ze zo graag die spuit door je strot willen duwen waarom maken ze t niet gewoon verplicht?
Idd. Is beter dat dit halfbakken beleid. Gelijk ook de aocial credit system uitrollen

Beter dat ze gewoon eerlijk naar buiten communiceren wat ze van plan zijn i.p.v. dit sneaky gedoe.
pi_201682911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:03 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Idd. Is beter dat dit halfbakken beleid. Gelijk ook de aocial credit system uitrollen

Beter dat ze gewoon eerlijk naar buiten communiceren wat ze van plan zijn i.p.v. dit sneaky gedoe.
de politiek is de afgelopen 2 jaar nog geen 1x eerlijk geweest dus dat hoeven we nu ook niet te verwachten.
Plaats hier uw advertentie
pi_201682969
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
de politiek is de afgelopen 2 jaar nog geen 1x eerlijk geweest dus dat hoeven we nu ook niet te verwachten.
Eerlijk of duidelijk?
Probleem met politiek is dat je telkens wordt ingehaald door de werkelijkheid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201682989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:52 schreef PSVCL het volgende:
Eindelijk hebben ze dat 1.5 meter gedrocht losgelaten tijdens het vrijdaggebed _O_
De onderdrukking van religie ^O^
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201683092
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
De onderdrukking van religie ^O^
?
pi_201683222
twitter
pi_201683492
quote:
Reproductiegetal voor het eerst in weken weer boven de 1
Het coronavirus begint zich sneller te verspreiden: het zogeheten reproductiegetal is voor het eerst in weken gestegen tot boven de 1. Het aantal positieve tests loopt dan op en dat is de laatste paar dagen ook te zien.

Het reproductiegetal staat vrijdag op 1,02. Dat betekent dat honderd mensen met corona onder de leden gemiddeld 102 anderen besmetten. Zij dragen het virus over aan 104 mensen, die vervolgens 106 anderen aansteken. Bij elke stap loopt het aantal nieuwe dragers op. In het begin gaat dit langzaam, maar het kan vervolgens snel toenemen.

Het reproductiegetal wordt elke dinsdag en vrijdag vastgesteld. Het gaat wel over de situatie van zo'n twee weken eerder. Nieuwere cijfers zijn namelijk nog niet betrouwbaar genoeg. Het cijfer van 1,02 van vrijdag beschrijft de situatie op 23 september. Op 29 augustus stond het getal voor het laatst boven de 1.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)onavirus-maatregelen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201683533
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
de politiek is de afgelopen 2 jaar nog geen 1x eerlijk geweest dus dat hoeven we nu ook niet te verwachten.
Haga en Thierry zijn nou niet echt DE politiek hè
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201683582
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Is de griep alweer terecht?

Normaal gesproken arriveert ie rond deze tijd..
pi_201684096
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:24 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Is de griep alweer terecht?

Normaal gesproken arriveert ie rond deze tijd..
ja als de ziekenhuizen weer vollopen kunnen ze de schuld op de griep schuiven. het coronavaccin werkt immers perfect.
Plaats hier uw advertentie
pi_201684151
De farmaceut van Moderna is momenteel bezig om een gecombineerd vaccin tegen covid en de griep te ontwikkelen en die moet klaar zijn voor het griepseizoen van volgend jaar.

Vorig jaar waren er meer maatregelen en hielden we ons daar ook beter aan waardoor de griep kansloos was in Nederland. Dit jaar zullen we wel meer griepgevallen gaan krijgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201684228
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:23 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
ja als de ziekenhuizen weer vollopen kunnen ze de schuld op de griep schuiven. het coronavaccin werkt immers perfect.
Win win situatie.
pi_201684235
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De farmaceut van Moderna is momenteel bezig om een gecombineerd vaccin tegen covid en de griep te ontwikkelen en die moet klaar zijn voor het griepseizoen van volgend jaar.

Vorig jaar waren er meer maatregelen en hielden we ons daar ook beter aan waardoor de griep kansloos was in Nederland. Dit jaar zullen we wel meer griepgevallen gaan krijgen.
De superbooster 2.0 ?
pi_201684268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:42 schreef PSVCL het volgende:

[..]
De superbooster 2.0 ?
Nee, gewoon een gecombineerde twee-in-één-prik. Moderna wil daarna ook nog een vaccin tegen RSV in diezelfde prik stoppen, maar dat is voor de toekomst:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210910_97174912
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201684290
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En wat is R getal onder gevaccineerden en verschil met ongevaccineerd precies.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201684313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
En wat is R getal onder gevaccineerden en verschil met ongevaccineerd precies.
Geen idee Ludo. Ik heb niet overal direct cijfertjes paraat.
Wel kan ik je vertellen dat je veel vatbaarder bent voor het virus als je ongevaccineerd bent en dat je het dan ook makkelijker verspreid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201684323
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, gewoon een gecombineerde twee-in-één-prik. Moderna wil daarna ook nog een vaccin tegen RSV in diezelfde prik stoppen, maar dat is voor de toekomst:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210910_97174912
Wat een schitterende toekomst ligt er toch voor ons. :) Dit is wat de meerderheid blijkbaar wil anders zouden jullie niet meewerken.

Ik wacht zelf op de super booster v8 model.
pi_201684351
Als ze die 10% oversterfte nou eens in standaard deviaties uitdrukken!

40% kans dat het gewoon toeval en normale observatie is? (??)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201684357
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Wat een schitterende toekomst ligt er toch voor ons. :) Dit is wat de meerderheid blijkbaar wil anders zouden jullie niet meewerken.

Ik wacht zelf op de super booster v8 model.
Wat is er nu weer verkeerd aan 1 spuitje die je direct tegen meerdere ziektes tegelijk beschermd?
Hoef je niet gelijk 3 afspraken te maken om je te laten vaccineren tegen RSV, de griep en covid en je hoeft ook maar 1 prikje ipv 3.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201684381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Geen idee Ludo. Ik heb niet overal direct cijfertjes paraat.
Wel kan ik je vertellen dat je veel vatbaarder bent voor het virus als je ongevaccineerd bent en dat je het dan ook makkelijker verspreid.
Vatbaarder als in zieker van worden geloof ik gelijk.

Makkelijker verspreiden vind ik maar een zwakke hypothese nu 90% antistoffen heeft en het nauwelijks effect heeft op de hospital intake.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201684406
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:54 schreef ludovico het volgende:
Als ze die 10% oversterfte nou eens in standaard deviaties uitdrukken!

40% kans dat het gewoon toeval en normale observatie is? (??)
Denk dat er steeds meer gevaccineerde mensen het ziekenhuis instromen.. hopelijk kloppen de voorspellingen niet anders hebben we een groot probleem. En Hugo ook mocht mijn moeder iets overkomen :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wat is er nu weer verkeerd aan 1 spuitje die je direct tegen meerdere ziektes tegelijk beschermd?
Hoef je niet gelijk 3 afspraken te maken om je te laten vaccineren tegen RSV, de griep en covid en je hoeft ook maar 1 prikje ipv 3.
Daar is helemaal niks mis mee kerel :) laat je lekker zelf prikken als je het nodig acht.
Maar dan wil ik jullie straks niet horen klagen wanneer alles naar de tyfus is geholpen..
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:02:53 #241
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201684459
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Vatbaarder als in zieker van worden geloof ik gelijk.

Makkelijker verspreiden vind ik maar een zwakke hypothese nu 90% antistoffen heeft en het nauwelijks effect heeft op de hospital intake.
Hoezo nauwelijks effect?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201684492
twitter


^O^ _O_

Deze vrouw spit betere barz dan 99% van de Nederlandse "hip hop" scene.
pi_201685274
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoezo nauwelijks effect?
Stonden er slechter voor dan vorig jaar zei Gompie.

Zal best zo zijn dat gevacced minder opgenomen worden maar dat zegt dan ook dat natuurlijke antistoffen verder ook in recordtempo zouden moeten toenemen..

Vind het maar bijzonder dat het allemaal zo weinig doet voor de R waardes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201685326
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Denk dat er steeds meer gevaccineerde mensen het ziekenhuis instromen.. hopelijk kloppen de voorspellingen niet anders hebben we een groot probleem. En Hugo ook mocht mijn moeder iets overkomen :)
[..]
Daar is helemaal niks mis mee kerel :) laat je lekker zelf prikken als je het nodig acht.
Maar dan wil ik jullie straks niet horen klagen wanneer alles naar de tyfus is geholpen..
Mja, met griep is de nieuwe aanwas mensen die weer besmet raken ook relatief stabiel ieder jaar. Waarom niet met Covid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:33:47 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201685880
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Stonden er slechter voor dan vorig jaar zei Gompie.

Zal best zo zijn dat gevacced minder opgenomen worden maar dat zegt dan ook dat natuurlijke antistoffen verder ook in recordtempo zouden moeten toenemen..

Vind het maar bijzonder dat het allemaal zo weinig doet voor de R waardes.
Dat is dan toch gewoon een belangrijk effect?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201688455
twitter

:W
Plaats hier uw advertentie
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:32:15 #247
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201688550
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:06 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

^O^ _O_

Deze vrouw spit betere barz dan 99% van de Nederlandse "hip hop" scene.
_O_
killing it!
Huig
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:35:46 #248
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201688658
voor de 'liefhebber':

PCR-teststaafjes onder de loep: Darpa Hydrogel vermindert functie pijnappelklier
https://www.ellaster.nl/2(...)ctie-pijnappelklier/
Huig
pi_201688956
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-schrappen-coronapas

"Het werkt niet dus we houden het aan! "

En als het wel gewerkt had hadden we het ook aangehouden want

"het werkt goed, dus we houden het aan"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201689006
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 22:57:57 #251
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201689020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 22:54 schreef ludovico het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-schrappen-coronapas

"Het werkt niet dus we houden het aan! "

En als het wel gewerkt had hadden we het ook aangehouden want

"het werkt goed, dus we houden het aan"
_O-
post 2019 New-Logica.

analoog aan het "je vaccineert je voor de ander"-argument.
Huig
pi_201689057
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:33 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat is dan toch gewoon een belangrijk effect?
Zeker.

Maakt vaccinatiedwang en deze segregatie nog niet minder idioot.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201689435
NWS / Antivaxxer schiet broer dood die ‘mensen vermoordde met coronavaccins’

Hmm..

Mooi man die polarisatie. Met je rug tegen de muur want een dialoog is niet mogelijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201689523
quote:
Och censuur wordt hier ook compleet ontkend.
De massa stapt al juichend de totalitaire staat tegemoet ...

Na covid komt er de climate change propaganda
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:43:54 #255
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201689582
Gaan ze dat QR gebeuren nou nog langer erin houden om de vaccinatiegraad te verhogen? Wat denken zou nou, dat mensen na 1,5 jaar alsnog overstag gaan door zo iets? Wat een idiote gedachte.

Overigens vanmiddag bij een vd Valk gegeten zonder dat naar QR gevraagd werd :{
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 23:49:56 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201689642
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zeker.

Maakt vaccinatiedwang en deze segregatie nog niet minder idioot.
Dus waarom dan die nauwelijks effect? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201689671
twitter


IJsland is wappie.
Plaats hier uw advertentie
pi_201689786
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:43 schreef leolinedance het volgende:
Gaan ze dat QR gebeuren nou nog langer erin houden om de vaccinatiegraad te verhogen? Wat denken zou nou, dat mensen na 1,5 jaar alsnog overstag gaan door zo iets? Wat een idiote gedachte.

Overigens vanmiddag bij een vd Valk gegeten zonder dat naar QR gevraagd werd :{
Als ze het coronapaspoort na 1 maand al zouden stoppen dan haal je de meeste mensen die twijfels hebben niet over de streep. Niet dat de vaccinatiegraad verhogen de hoofdreden is achter het coronapaspoort, want dat is de gezondheidszorg ontlasten en het voorkomen van besmettingen. De komende weken gaan spannend worden wat dat betreft, maar ik verwacht dat de QR-code pas na de winter afgeschaft gaat worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201689866
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:07 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dank voor het melden dat je geen kut begrijpt van wetenschappelijk onderzoek.
:')

Sinds wanneer doet BPOC aan wetenschappelijk onderzoek?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201689907
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:22 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Je snapt dus nog steeds geen kut van causale verbanden en bent daar nog trots op ook?
Vertel welke causale verbanden toont bpoc aan of Lareb for that matter
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201689929
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Ze geven juist aan WAAROM ze geen causale verbanden kunnen aantonen, maar blijkbaar ben jij te dom om te poepen.
Jij kent bpoc blijkbaar niet...
En van sarcasme heb je blijkbaar ook niet veel kaas gegeten.

Maar goed, het is vrijdag en laat dus ga maar lekker slapen zou ik zeggen en probeer het morgen nog een keer

:*

PS lees je eerst even in hoe men in de complothoek lareb data misbruikt en hoe bpoc hoog van de toren blaast dat ze 1200+ bewijzen van overleden mensen hebben na en door vaccinatie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201690316
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:52 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

IJsland is wappie.
Net als Denemarken, Noorwegen, Zweden. Maar dat mag je niet zeggen.
pi_201690553
twitter


USA USA
Plaats hier uw advertentie
pi_201691283
quote:
Als het aan de GGD West-Brabant ligt, delen pieten bij de sinterklaasintochten dit jaar geen los strooigoed uit. De gezondheidsorganisatie adviseert om de pepernoten en ander snoepgoed in zakjes aan kinderen te geven.

Dat advies heeft alles te maken met corona, laat woordvoerder Christ-Jan van Dongen weten. Hij legt uit: ,,Een van de belangrijkste preventiemaatregelen tegen het verspreiden van infectieziekten - dus ook corona - is handhygiëne.”

De pieten die van oudsher gewend zijn om in de juten zak te graaien en lukraak uit te delen aan kinderen, wordt op het hart gedrukt te stoppen met het strooien ‘in één of andere hoek’. ,,Hoe meer je het snoep aanraakt, hoe groter het risico dat het snoep besmet raakt met micro-organismen.”

Ook bij het samenstellen van de zakjes snoep wordt de hulpjes van Sinterklaas verzocht meerdere zaken in acht te nemen, aldus Van Dongen. ,,Draag geen handsieraden. Daaronder kunnen zich micro-organismen ophopen. Was van tevoren goed je handen en doe tussendoor niets anders. Of was je handen opnieuw nadat je bijvoorbeeld pauze hebt gehad of naar de wc bent gegaan."
https://www.ad.nl/binnenl(...)-gestrooid~a7dc4602/
Alleen coronapiet mag strooigoedmachinaal samengestelde zakjes met coronaproof snoepgoed uitdelen. 8}
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201691439
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Alleen coronapiet mag strooigoedmachinaal samengestelde zakjes met coronaproof snoepgoed uitdelen. 8}
Ik dacht dat we plastic monoverpakkingen gingen uitbannen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201691463
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 04:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

USA USA
Ach, hij heeft de vrijheid om gevaccineerd te worden of ontslag te nemen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201691467
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik dacht dat we plastic monoverpakkingen gingen uitbannen...
Soms schuurt het tussen het klimaatbeleid en het coronabeleid.
In dit geval prevaleert het coronabeleid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201691496
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 01:44 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Net als Denemarken, Noorwegen, Zweden. Maar dat mag je niet zeggen.
Nee, we vergeten gewoon dat we in Nederland al eerder zijn gestopt met Astrazeneca en Denemarken ook al was gestopt met Astrazeneca en doen nu net alsof deze landen helden zijn en wij de sukkels.

Verder vergeten we gewoon dat ze dit niet doen omdat het vaccin levensgevaarlijk is, maar omdat er betere alternatieven voorhanden zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201691566
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Soms schuurt het tussen het klimaatbeleid en het coronabeleid.
In dit geval prevaleert het coronabeleid.
Gezien de tekst denk ik dat dit een blijvertje wordt.
We hadden voor Corona al een overdreven drang naar een steriele leefomgeving, dat wordt dus nog erger na deze crisis...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201691576
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dan zou ik me beter laten voorlichten over die vermeende nadelen. En als je bijna in 2022 het nog gaat hebben over een vaccin dat snel geïntroduceerd is en daardoor onbekende bijwerkingen zou hebben dan ben je gewoon af. Het is na al die tijd wel duidelijk dat de bijwerkingen te verwaarlozen zijn. Zeker in vergelijking met wat het virus zelf aan kan richten.
Als je nu nog denkt dat die vaccins zaligmakend zijn dan ben je ook gewoon af imo :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201691647
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Als je nu nog denkt dat die vaccins zaligmakend zijn dan ben je ook gewoon af imo :)
Ondertussen zijn we dankzij vaccinatie van de meeste maatregelen af, zonder dat de zorg oververhit raakt...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201691700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 23:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dus waarom dan die nauwelijks effect? :?
Op de verspreiding.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201691714
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:04 schreef vosss het volgende:

[..]
Als je nu nog denkt dat die vaccins zaligmakend zijn dan ben je ook gewoon af imo :)
Vergelijk de veiligheid van de vaccins eens met de veiligheid van covid zou ik zeggen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201691775
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Als ze het coronapaspoort na 1 maand al zouden stoppen dan haal je de meeste mensen die twijfels hebben niet over de streep. Niet dat de vaccinatiegraad verhogen de hoofdreden is achter het coronapaspoort, want dat is de gezondheidszorg ontlasten en het voorkomen van besmettingen. De komende weken gaan spannend worden wat dat betreft, maar ik verwacht dat de QR-code pas na de winter afgeschaft gaat worden.
QR heeft geen effect op ziekenhuisopnames. Gewoon geen drol.

Men weet niet eens welk percentage van de opnames reeds gevaccineerd is.

Tis allemaal 70+ danwel onderliggend lijden dat er ligt.

Wat een waanzin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:28:24 #275
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201691783
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vergelijk de veiligheid van de vaccins eens met de veiligheid van covid zou ik zeggen
Haha, je moet en zal voor de vaccins in de bres springen hè. Je kunt het gewoon niet laten. Iedereen die met een kwaad woord over die dingen spreekt moet van repliek worden gediend. Uiteraard heb je daar hier wel een dagtaak aan, maar doe vooral wat je niet kunt laten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:28:36 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_201691784
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 04:28 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

USA USA
We don't give a f*ck
pi_201691786
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 00:25 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Ze geven juist aan WAAROM ze geen causale verbanden kunnen aantonen, maar blijkbaar ben jij te dom om te poepen.
Is gewoon erg gevoelig voor propaganda.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:30:12 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201691796
quote:
Lage vaccinatiegraadBurgemeester Cees van den Bos van Urk laat niet actief controleren op het naleven van de coronapasregels in de horeca. Slechts 20 tot 30 procent van Urk is gevaccineerd en mensen laten zich mondjesmaat testen. Daardoor zijn er ook amper mensen met een QR-code.
Burgemeester Urk handhaaft niet op QR-codes in horeca: ‘Zijn hier amper passen’

Gezond volk met gezond verstand daar in Urk. Cijfers 8 oktober Urk: 0 besmettingen, 0 ziekenhuisopnames en 0 sterfte. Uhhh?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201691806
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Alleen coronapiet mag strooigoedmachinaal samengestelde zakjes met coronaproof snoepgoed uitdelen. 8}
Ze denken echt dat dit helpt he. Jezuschristus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201691812
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:27 schreef ludovico het volgende:

[..]
QR heeft geen effect op ziekenhuisopnames. Gewoon geen drol.

Men weet niet eens welk percentage van de opnames reeds gevaccineerd is.

Tis allemaal 70+ danwel onderliggend lijden dat er ligt.

Wat een waanzin.
Onzin heel vaak roepen maakt het nog niet waar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201691825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 09:54 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ach, hij heeft de vrijheid om gevaccineerd te worden of ontslag te nemen...
Jij hebt de vrijheid om je portemonnee en telefoon af te staan of precies dat en in elkaar geslagen te worden.

Wat zijn dat nou weer voorn idiote opties. Met je vrijheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201691831
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Onzin heel vaak roepen maakt het nog niet waar.
Welk onderdeel is onzin dan? Want je roept nu zelf wat over een stuk tekst dat meerdere onderwerpen raakt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201691840
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ondertussen zijn we dankzij vaccinatie van de meeste maatregelen af, zonder dat de zorg oververhit raakt...
We hebben de meest extreme maatregel net ingevoerd.

Maar ok.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 10:38:16 #284
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_201691847
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Is gewoon erg gevoelig voor propaganda.
De user in kwestie zit er inderdaad heel diep in. Die is compleet gevallen voor de fuik van de MSM en kan niet meer kritisch kijken naar bepaalde geautoriseerde instituten. En het grappige is dan altijd dat zulke mensen er zelf heilig van overtuigd zijn dat zij het snappen, en handelen op basis van de "feiten" en moeten strijden tegen "misinformatie". Het zijn een soort bezetenen die op kruistocht gaan. Dit legt ook direct de religieuze tendensen bloot.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201691919
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Welk onderdeel is onzin dan? Want je roept nu zelf wat over een stuk tekst dat meerdere onderwerpen raakt.
Ok, gaan we:

quote:
QR heeft geen effect op ziekenhuisopnames. Gewoon geen drol.
Complete onzin. Ten eerste weer je mensen uit plekken waar de overdracht het grootst is. Dat voorkomt altijd besmettingen en dus ziekenhuisopnames. Vooral bij ongevaccineerden. En verder zorg je ervoor dat de vaccinatiegraad stijgt waarmee je nog beter ziekenhuisopnames voorkomt.

quote:
Men weet niet eens welk percentage van de opnames reeds gevaccineerd is.
Zeker wel. Dat niet iedere dag van ieder ziekenhuis cijfers gepubliceerd worden betekent nog niet dat men zulke statistieken niet bijhoud. In deze reeks zijn er al vaak genoeg berichten geweest met cijfers over verhoudingen tussen gevaccineerden en ongevaccineerden opnames in ziekenhuizen. Of sterftecijfers.

quote:
Tis allemaal 70+ danwel onderliggend lijden dat er ligt.
Wederom complete onzin. Ook in deze reeks zijn vaak genoeg berichten geplaatst dat de leeftijd van opgenomen patienten met covid aan het dalen was en er allang niet meer alleen ouderen in het ziekenhuis lagen. Dat jij zulke ziekenhuisberichten als BS benoemd omdat ze uit het AD of RTL-nieuws kwamen doet daar niets aan af.

quote:
Wat een waanzin.
Dat is jouw post zeker.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201691937
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De user in kwestie zit er inderdaad heel diep in. Die is compleet gevallen voor de fuik van de MSM en kan niet meer kritisch kijken naar bepaalde geautoriseerde instituten. En het grappige is dan altijd dat zulke mensen er zelf heilig van overtuigd zijn dat zij het snappen, en handelen op basis van de "feiten" en moeten strijden tegen "misinformatie". Het zijn een soort bezetenen die op kruistocht gaan. Dit legt ook direct de religieuze tendensen bloot.
Vooral opvallend is dat zijn principes / criteria van meningsvorming fluide zijn.

Hij heeft andere maatstaven voor bewijs dat voor spreekt dan bewijs dat tegen spreekt.

Kan je niks mee.. Discussies worden dan niet meer rationeel gevoerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201691949
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
We hebben de meest extreme maatregel net ingevoerd.

Maar ok.
Is een qr code voor jou extremer als lockdowns, gesloten winkels, avondklok, mondkapjes dragen?
pi_201691974
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ok, gaan we:
[..]
Complete onzin. Ten eerste weer je mensen uit plekken waar de overdracht het grootst is. Dat voorkomt altijd besmettingen en dus ziekenhuisopnames. Vooral bij ongevaccineerden. En verder zorg je ervoor dat de vaccinatiegraad stijgt waarmee je nog beter ziekenhuisopnames voorkomt.
[..]
Zeker wel. Dat niet iedere dag van ieder ziekenhuis cijfers gepubliceerd worden betekent nog niet dat men zulke statistieken niet bijhoud. In deze reeks zijn er al vaak genoeg berichten geweest met cijfers over verhoudingen tussen gevaccineerden en ongevaccineerden opnames in ziekenhuizen. Of sterftecijfers.
[..]
Wederom complete onzin. Ook in deze reeks zijn vaak genoeg berichten geplaatst dat de leeftijd van opgenomen patienten met covid aan het dalen was en er allang niet meer alleen ouderen in het ziekenhuis lagen. Dat jij zulke ziekenhuisberichten als BS benoemd omdat ze uit het AD of RTL-nieuws kwamen doet daar niets aan af.
[..]
Dat is jouw post zeker.
De werkzaamheid is dus ongevaccineerden buiten houden? Das prima, maar hoeveel effect is dat op het totaal, jouw impliciete aanname is dat dat meer dan nihil is. En een andere impliciete aanname zou kunnen zijn dat dat allemaal zinvol is. Want dat vertragen van de opbouw van antistoffen.. Tjah, ik weet niet hoor, denk dat we weinig mensen mee gered worden.

Niet in onze ziekenhuizen iig en die cijfers worden ook met de tijd slechter lijkt, anders zou Israël ook niet aan die boosters gaan.

Whut? Kerel, haal eens een grafiek met IC opnames naar boven met op de x as de leeftijden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201691989
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En verder zorg je ervoor dat de vaccinatiegraad stijgt waarmee je nog beter ziekenhuisopnames voorkomt.
Dat eerste is nog maar de vraag.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201691992
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:53 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Is een qr code voor jou extremer als lockdowns, gesloten winkels, avondklok, mondkapjes dragen?
QR code is discriminatoire willekeur.

Principieel weegt dat veel zwaarder. Als we dat principe okay gaan vinden wordt het een verdomd enge wereld hier.

In praktische zin.. Nogal van toepassing wat het effect is van een maatregel of ik hem extreem zou noemen.

Je auto tegen een boom aan rijden is niet een extreme maatregel als je daar een mensenleven mee redt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201692008
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:58 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat eerste is nog maar de vraag.
Die ziekte is verdomme minder dodelijk dan influenza nu 80+% van de risicogroepen wel aan de antistoffen zitten.

Waarom dan extremere maatregelen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201692045
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
De werkzaamheid is dus ongevaccineerden buiten houden? Das prima, maar hoeveel effect is dat op het totaal, jouw impliciete aanname is dat dat meer dan nihil is. En een andere impliciete aanname zou kunnen zijn dat dat allemaal zinvol is. Want dat vertragen van de opbouw van antistoffen.. Tjah, ik weet niet hoor, denk dat we weinig mensen mee gered worden.

Niet in onze ziekenhuizen iig en die cijfers worden ook met de tijd slechter lijkt, anders zou Israël ook niet aan die boosters gaan.
Dat vertragen van de opbouw van antistoffen doen de antivaxxers toch echt zelf. Vaccinatie is gratis en makkelijk te krijgen.
Onze ziekenhuizen zijn voorlopig echt nog wel bezig met het inhalen van uitgestelde zorg en het is ook niet zo dat er geen nieuwe aanwas van covidpatienten is, dus het is meer dan welkom dan ongevaccineerden wat langer onbesmet blijven. Blijven ze ongevaccineerd, dan is het inderdaad slechts een kwestie van tijd voor ze ziek worden en hopelijk alleen antistoffen opbouwen daarmee. Maar dat uitstellen is zeker zinvol.

quote:
Whut? Kerel, haal eens een grafiek met IC opnames naar boven met op de x as de leeftijden.
Ik heb niet op commando de exacte data in de grafieken die jij eist. Er is hier al vaak genoeg aangetoond dat het echt niet allemaal 70+ zijn zoals jij roept. Wil je al die berichten als onzin afdoen dan is dat jouw keuze.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201692056
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 11:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die ziekte is verdomme minder dodelijk dan influenza nu 80+% van de risicogroepen wel aan de antistoffen zitten.

Waarom dan extremere maatregelen.
Omdat het de assumptie van Handlungsfähigkeit bevestigt en het voor de meeste mensen nu eenmaal een bijzonder kleine moeite is; ik doe er zelf net zo hard aan mee ondanks dat ik er principieel zo mijn vraagtekens bij heb. En ongetwijfeld zal je er wat mee afvangen; of het in een breder kader allemaal proportioneel is, is allang niet meer zo relevant.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201692062
https://coronadashboard.r(...)tensive-care-opnames

130 IC bedden bezet. Hele land opzadelen met een QR systeem en mensen buitensluiten.. Proportioneel vinden... Lol
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201692089
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vergelijk de veiligheid van de vaccins eens met de veiligheid van covid zou ik zeggen
Ja leuk,maar daar doelde ik totaal niet op. Ik doelde op het feit dat ondanks een zeer hoge vaccinatiegraad we klaarblijkelijk niet zonder maatregelen kunnen en dat dus die vaccins onvoldoende werken.

In plaats van vaccinatiedwang en drang zouden ze die dwang en drang beter bij de big farma neer moeten leggen zodat zij betere vaccins ontwikkelen.

Uit zichzelf zie ik het ze niet doen. De hele wereld elk jaar aan de boostershots. Gratis geld tot in de oneindigheid. 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201692093
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 11:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat vertragen van de opbouw van antistoffen doen de antivaxxers toch echt zelf. Vaccinatie is gratis en makkelijk te krijgen.
Onze ziekenhuizen zijn voorlopig echt nog wel bezig met het inhalen van uitgestelde zorg en het is ook niet zo dat er geen nieuwe aanwas van covidpatienten is, dus het is meer dan welkom dan ongevaccineerden wat langer onbesmet blijven. Blijven ze ongevaccineerd, dan is het inderdaad slechts een kwestie van tijd voor ze ziek worden en hopelijk alleen antistoffen opbouwen daarmee. Maar dat uitstellen is zeker zinvol.
[..]
Ik heb niet op commando de exacte data in de grafieken die jij eist. Er is hier al vaak genoeg aangetoond dat het echt niet allemaal 70+ zijn zoals jij roept. Wil je al die berichten als onzin afdoen dan is dat jouw keuze.
Je weet dat de opnames etc net zo hoog waren en nu 90% antistoffen heeft en 90% kans minder zou hebben om op de IC terecht te komen.

Die 10% die geen antistoffen heeft wordt dus wel enorm snel besmet. Een factor 9 zegmaar sneller dan hoe snel het vorig jaar ging.

Dan is die 30% van de populatie ongevaccineerden in 12/9. Iets meer dan een maand besmet.

Dan neemt de druk per 40 dagen +- van de ongevaccineerden op de ICs af met 30%.

Het zijn er nu al maar 130 op de IC. Er is geen fuck aan de hand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201692103
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 11:06 schreef nostra het volgende:

[..]
Omdat het de assumptie van Handlungsfähigkeit bevestigt en het voor de meeste mensen nu eenmaal een bijzonder kleine moeite is; ik doe er zelf net zo hard aan mee ondanks dat ik er principieel zo mijn vraagtekens bij heb. En ongetwijfeld zal je er wat mee afvangen; of het in een breder kader allemaal proportioneel is, is allang niet meer zo relevant.
Proportionaliteit is altijd relevant zeker als je mensen segregeert en je begint met een apartheidspas.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201692113
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 11:10 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja leuk,maar daar doelde ik totaal niet op. Ik doelde op het feit dat ondanks een zeer hoge vaccinatiegraad we klaarblijkelijk niet zonder maatregelen kunnen en dat dus die vaccins onvoldoende werken.

In plaats van vaccinatiedwang en drang zouden ze die dwang en drang beter bij de big farma neer moeten leggen zodat zij betere vaccins ontwikkelen.

Uit zichzelf zie ik het ze niet doen. De hele wereld elk jaar aan de boostershots. Gratis geld tot in de oneindigheid. 8)7
Je hecht teveel waarde aan het beleid van de staat.

130 mensen op de IC is geen noodtoestand. Natuurlijk kunnen we gewoon zonder maatregelen. Dat maakt het alleen maar extra ridicuul.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')