Dat lukt me even niet. Mogelijk kan iemand anders de honneurs waarnemen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien kan je nog wat feestelijke foto's delen
Ik ga wel even met de schaal met hapjes langs.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat lukt me even niet. Mogelijk kan iemand anders de honneurs waarnemen.
Erg benieuwd naar jouw mening omtrent gevulde eieren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga wel even met de schaal met hapjes langs.
[ afbeelding ]
Als ik dat voorgeschoteld krijg stap ik per direct op.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg benieuwd naar jouw mening omtrent gevulde eieren.
Net alsof ik je moeder hoor praten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
Wat is er nou weer mis met gevulde eieren.
Ook deze 'grap' komt niet echt uit de verf.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net alsof ik je moeder hoor praten.
Erg boosquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook deze 'grap' komt niet echt uit de verf.
In jouw milieu vast niets.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net alsof ik je moeder hoor praten.
Ik ben vooral benieuwd hoeveel wc-rollen hij nog heeft.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kapiteintje voelt zich te goed voor ons.
Oh ja, dat was die debiel die voor 1500 euro ofzo aan boodschappen had gedaan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoeveel wc-rollen hij nog heeft.
Al aan Squid Game begonnen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, dat was die debiel die voor 1500 euro ofzo aan boodschappen had gedaan.
Je klikt zijn reviews weg. Pijnlijk voor @maxi-mus dit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al aan Squid Game begonnen?
IK MOET DIT WETEN.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
IK MOET DIT WETEN.
quote:
19.00 zon onder genot.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
IK MOET DIT WETEN.
IK WIL MIJN GELD TERUG. @Cocoquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je klikt zijn reviews weg. Pijnlijk voor @:maxi-mus dit.
Helemaal niksquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
Dat hoor ik wel meer ja. Misschien ben ik te kritisch. (maar het ligt mij ook vooral niet die Aziatische shit, en die slechte acteurs helpen dan ook niet mee)quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Mijn broer is razend enthousiast over Squid Game.
Ja, iedereen weet toch dat het nasischijf is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:32 schreef maxi-mus het volgende:
Er is bij een snackbar waar ik wel eens een patatje haal 'NAZI' op de het ruit gekalkt. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet toch dat het nasischijf is.
Nee. Wel naar The Lord of the Rings.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:36 schreef Coco het volgende:
Kijken jullie uit naar House of the Dragon?
neequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 18:36 schreef Coco het volgende:
Kijken jullie uit naar House of the Dragon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |