Helemaal 0 zal het niet zijn, al blijft de schade wel beperkt. Twitter, maar ook bijvoorbeeld ook Telegram hebben er baat bij. Maar ook het vertrouwen in Facebook, er zal een klein deel toch afhaken, het kan grote gevolgen hebben later.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:41 schreef GerryDV het volgende: [..] Wat denk je van 0? Ja goed, FB en Insta hebben wat minder reclame inkomsten.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:48 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Het is terug jongens. Het is niet anders.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:48 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Het is terug jongens. Het is niet anders.
Hier werkte het heel even en nu weer niet. Iedereen aan het F4-en.quote:
F4quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:52 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hier werkte het heel even en nu weer niet. Iedereen aan het F4-en.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:52 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hier werkte het heel even en nu weer niet. Iedereen aan het F4-en.
Erg mooiquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tienduizenden mensen zonder werk genot. Marketeers vooral van o.a. Coolblue, Bol.com etc. Die kunnen geen advertenties meer aanmaken voor FB, Insta etc genot.
Ah de eerste kijk-mij-eens-populair-zijn postsquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:57 schreef DX11 het volgende:
Hè jammer ik kreeg zojuist een hele lading met Whatsapp berichtjes binnen. Vond het eigenlijk wel lekker rustig.
Dan verwijder de app toch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:57 schreef DX11 het volgende:
Hè jammer ik kreeg zojuist een hele lading met Whatsapp berichtjes binnen. Vond het eigenlijk wel lekker rustig.
Misschien van zijn moeder?quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah de eerste kijk-mij-eens-populair-zijn posts
Je kunt WA gewoon van je telefoon flikkeren hequote:Op maandag 4 oktober 2021 23:57 schreef DX11 het volgende:
Ik heb de helft van mijn groepsapps op stil staan hoorquote:
Populaire boy gespotquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb de helft van mijn groepsapps op stil staan hoor
Word daar echt knettergek van de hele dag.
Ik vind het oprecht jammer dat alles het waarschijnlijk weer gaat doen. Ik verlang echt naar een wereld zonder social media!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Jammer. Internet zonder Facebook is een godsgeschenk.
Wat laat de foto niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:00 schreef hollandia02 het volgende:
Op Instagram.com allemaal berichten van 9 september waarvan de foto niet laat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer dat alles het waarschijnlijk weer gaat doen. Ik verlang echt naar een wereld zonder social media!
Ik ook! Ik had weer het veilige jaren '90 gevoel. Toen een dag ook echt gigantisch was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer dat alles het waarschijnlijk weer gaat doen. Ik verlang echt naar een wereld zonder social media!
Dat zeg ik: het internet plat! Elektriciteit plat! Alles plat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Wat laat de foto nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:00 schreef hollandia02 het volgende:
Op Instagram.com allemaal berichten van 9 september waarvan de foto niet laat
Live op fok meegemaaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
WAT GEBEURT HIER ALLEMAAL.
WAAR WAS JIJ OP 4 OKTOBER
Je wordt oud Bansheequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had weer het veilige jaren '90 gevoel. Toen een dag ook echt gigantisch was.²
Jammer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:02 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de Multiculturelen weer online
Dit gaat helemaal fout.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
WAT GEBEURD HIER ALLEMAAL.
WAAR WAS JIJ OP 4 OKTOBER
Precies dit. Af en toe een smsje. Msschien iemand bellen. En verder jezelf gewoon vermaken met een simpel forum of een offline game.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had weer het veilige jaren '90 gevoel. Toen een dag ook echt gigantisch was.²
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zeg ik: het internet plat! Elektriciteit plat! Alles plat!
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:07 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING:
Gordon beluisterbaar op YouTube
Iedereen is aan het F5'en op FB zodat de boel weer plat gaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:10 schreef Donkergroen het volgende:
En toen werd het rustig in het topic want hij doet het weer
Alles is nog plat toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iedereen is aan het F5'en op FB zodat de boel weer plat gaat
Ik zie geen werkende services. Alleen oude berichten en een WA die het niet doet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:10 schreef Donkergroen het volgende:
En toen werd het rustig in het topic want hij doet het weer
Niet hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:17 schreef Donkergroen het volgende:
Ik post meme's alsof mijn leven er van af hangt!
Jij krijgt bij FB berichten van vandaag?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
FB werkt bij mij, maar laadt niet altijd volledig. WA is nog plat.
Ja, laatste berichten zijn van 6 uur geleden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:18 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Jij krijgt bij FB berichten van vandaag?
Ah bij mij afgelopen dagen maar niks vroeger dan een dag geleden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, laatste berichten zijn van 6 uur geleden.
Ik zie ook iets van 12 min geleden.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, laatste berichten zijn van 6 uur geleden.
Gebruik je de app?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:19 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ah bij mij afgelopen dagen maar niks vroeger dan een dag geleden.
Ik ben absoluut geen FB'er, maar af en toe is het wel leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:19 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ah bij mij afgelopen dagen maar niks vroeger dan een dag geleden.
Ja. Niks recents van deze dag. Vooral veel berichten die ik normaal nooit zie dus denk echt dat het algoritme plat ligt van wat mensen graag zien. De content die ik nu zie is duidelijk anders dan wat ze normaal voorschotelen.quote:
duurt effe om te indexeren weer hequote:Op maandag 4 oktober 2021 23:49 schreef GerryDV het volgende:
Het gehaaide algoritme is nog steeds down. Ik krijg wel FB maar dan ook vooral berichtjes die ik niet wil zien en vrienden die ik toch nooit spreek.
Snap ik wel. Ik ben alleen bang dat de mensen die de machine achter social media niet snappen hier ook niks van leren.quote:
Stekker er uit schijnt goed te helpenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:28 schreef ACT-F het volgende:
Ja, bedtijd. En hopen dat alles morgen weer plat is![]()
![]()
Dat is een mooie gedachte! Slaap lekker.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:28 schreef ACT-F het volgende:
Ja, bedtijd. En hopen dat alles morgen weer plat is![]()
![]()
Ik ga in elk geval wel platquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:29 schreef Donkergroen het volgende:
[..]
Stekker er uit schijnt goed te helpenTrusten!
Bij mij zo gemiddeld in het begin van de ochtendquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:32 schreef GerryDV het volgende:
Ben benieuwd wanneer alles weer up komt...
Heb gewoon gepost vanavond, twee reacties gehad. Mijn zus zit blijkbaar in Portugal nu, had ook geen problemenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:47 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ligt*
En dan vooral mensen die social media gebruiken.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 06:55 schreef Starhopper het volgende:
Doet whatsapp het alweer? Ik had gedacht dat ik heel veel appjes zou zien deze morgen. Ik heb helemaal niets binnen gehad![]()
![]()
![]()
quote:
Als er een storing was konden anderen jou toch ook niet appenquote:
Op Twitter gisteravond ging het ook los met geruchten dat alle gebruikers hun account kwijt waren, dat de "Master Code" gewist was en FB dus feitelijk niet meer bestondquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:03 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het bij zoiets toch altijd voor onzin van domme mensen die zeggen dat dit wel weken of maanden of voor altijd mag duren? Snappen die echt niet dat je je telefoon ook gewoon aan de kant kunt leggen? Of je account zelfs op kunt zeggen? En ondertussen wel op andere social media posten hoe kut social media is.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op Twitter gisteravond ging het ook los met geruchten dat alle gebruikers hun account kwijt waren, dat de "Master Code" gewist was en FB dus feitelijk niet meer bestond
Edit:![]()
___!!!
Maar dat heb gestaan op feesboek !!!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op Twitter gisteravond ging het ook los met geruchten dat alle gebruikers hun account kwijt waren, dat de "Master Code" gewist was en FB dus feitelijk niet meer bestond
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:23 schreef TLC het volgende:
[..]
Maar dat heb gestaan op feesboek !!!!!
Oh wacht..
Zeker WhatsApp is toch gewoon een handig gebruiksmedium om contact te leggen zodat je dingen kunt afspreken met mensen die niet naast de deur wonen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:03 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het bij zoiets toch altijd voor onzin van domme mensen die zeggen dat dit wel weken of maanden of voor altijd mag duren? Snappen die echt niet dat je je telefoon ook gewoon aan de kant kunt leggen? Of je account zelfs op kunt zeggen? En ondertussen wel op andere social media posten hoe kut social media is.
Het is ook meer de drang in mn omgeving, ik kan mn telefoon wel wegleggen, maar als je partner/vrienden dat niet doen heb je er nog steeds niks aan.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:03 schreef heywoodu het volgende:
Ja precies. En als je geen zin hebt om berichtjes te sturen/lezen, dan zet je toch je notificaties gewoon even uit? Of leg je je telefoon lekker ergens anders neer en ga je wat anders doen? Het is echt niet zo dat je alleen 'rust' kunt hebben als alles plat ligt, dat zegt meer over jezelfquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker WhatsApp is toch gewoon een handig gebruiksmedium om contact te leggen zodat je dingen kunt afspreken met mensen die niet naast de deur wonen.
Hoezo niet? Dan krijg je de berichtjes niet, dus kun je lekker rustig wat anders doen en zie je later wel wat voor berichtjes je hebt. Als iets dringend is kan iemand ook even bellen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:24 schreef 111210 het volgende:
[..]
Het is ook meer de drang in mn omgeving, ik kan mn telefoon wel wegleggen, maar als je partner/vrienden dat niet doen heb je er nog steeds niks aan.
Bovendien zijn er nog honderd andere apps.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja precies. En als je geen zin hebt om berichtjes te sturen/lezen, dan zet je toch je notificaties gewoon even uit? Of leg je je telefoon lekker ergens anders neer en ga je wat anders doen? Het is echt niet zo dat je alleen 'rust' kunt hebben als alles plat ligt, dat zegt meer over jezelf
Gaat niet perse om de berichtjes, mij maakt het niet zo veel uit dat ik mn berichten pas over een uur of vanmiddag pas binnenkrijg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan krijg je de berichtjes niet, dus kun je lekker rustig wat anders doen en zie je later wel wat voor berichtjes je hebt. Als iets dringend is kan iemand ook even bellen.
Bijzonder, dat maak ik eigenlijk nergens meequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:01 schreef 111210 het volgende:
Maar meer dat als je in gezelschap bent iedereen op zn facebook zit te scrollen om te zien hoe gezellig anderen het hebben.
Als jij uitlogt per direct.quote:
Gebeurd dit nog steeds in gezelschap? Ik dacht dat anno 2021 mensen wel klaar waren met Facebook en kattefilmpjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:01 schreef 111210 het volgende:
Maar meer dat als je in gezelschap bent iedereen op zn facebook zit te scrollen om te zien hoe gezellig anderen het hebben.
Ook ik doe daar weleens automatisch aan mee, maar gister was het wel prima, dan wordt je met zn allen toch een soort van gedwongen om iets anders doen dan bv nutteloos kattenfilmpjes checken of continu je inbox bekijken uit automatisme terwijl je in gezelschap bent
Iedere nacht rond een uur of 4quote:
Facebook heeft nog nooit goed gewerkt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 08:15 schreef PzKpfw het volgende:
Volgens mij werkt het nog niet helemaal naar behoren.
Niet specifiek facebook maar wel social media in het algemeen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:29 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gebeurd dit nog steeds in gezelschap? Ik dacht dat anno 2021 mensen wel klaar waren met Facebook en kattefilmpjes.
Denk dat die berichten gewoon kwijt zijn. Als je nu iets nieuws verstuurt werkt het welquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:10 schreef Discombobulate het volgende:
Werkt Whatsapp nu weer? Ik heb nog geen berichten van vrienden ontvangen en m'n mensen uit het buitenland blijven allemaal steken op één vinkje.
uit/aan telquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:10 schreef Discombobulate het volgende:
Werkt Whatsapp nu weer? Ik heb nog geen berichten van vrienden ontvangen en m'n mensen uit het buitenland blijven allemaal steken op één vinkje.
Laat ik als dom persoon dit uitleggen. Ik kan wel de telefoon aan de kant leggen, maar als de ander dat niet doet wordt het er niet gezelliger op als je wel bij elkaar zit maar iedereen op een scherm zit te staren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:03 schreef heywoodu het volgende:
Maar dan ligt dat toch vooral aan je vriendenkring? Ik zie vaak een telefoon erbij gepakt worden om even iets op te zoeken waar we het over hebben ofzo, of iets te volgen wat iedereen wil volgen op dat moment, maar iedereen die individueel z'n eigen ding doet (dan tellen we een groep vreemdelingen in een trein ofzo niet mee natuurlijk)? Echt nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laat ik als dom persoon dit uitleggen. Ik kan wel de telefoon aan de kant leggen, maar als de ander dat niet doet wordt het er niet gezelliger op als je wel bij elkaar zit maar iedereen op een scherm zit te staren.
En dan allemaal op hetzelfde (thuis) feestje elkaar appen hoe gezellig het isquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan ligt dat toch vooral aan je vriendenkring? Ik zie vaak een telefoon erbij gepakt worden om even iets op te zoeken waar we het over hebben ofzo, of iets te volgen wat iedereen wil volgen op dat moment, maar iedereen die individueel z'n eigen ding doet (dan tellen we een groep vreemdelingen in een trein ofzo niet mee natuurlijk)? Echt nooit meegemaakt
Ik beschouw schermafhankelijkheid als een maatschappelijk probleem onderhand. Bij de ene groep speelt het meer dan de ander. Vooral bij de jongeren zie ik het meer dan mijn eigen leeftijdsgroep. Om maar te zwijgen over kinderen die gillen: "Mamaaaaaa, Wi-FI doet het niet!!!!!!!!"quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan ligt dat toch vooral aan je vriendenkring? Ik zie vaak een telefoon erbij gepakt worden om even iets op te zoeken waar we het over hebben ofzo, of iets te volgen wat iedereen wil volgen op dat moment, maar iedereen die individueel z'n eigen ding doet (dan tellen we een groep vreemdelingen in een trein ofzo niet mee natuurlijk)? Echt nooit meegemaakt
Kosten van dat foutje: zo'n 6 miljard Euro.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 06:35 schreef Drekkoning het volgende:
Maar waarschijnlijk dus de fout van een enkele persoon binnen FB.
Sterkte pik!
Niet het beste moment om om salaris verhoging te vragen neequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kosten van dat foutje: zo'n 6 miljard Euro.
https://www.nu.nl/economi(...)jarden-op-beurs.html
Dat wordt een vervelend functioneringsgesprek
Mijn. God.quote:
Dan hebben ze die in de mobiele app van Twitter zeker nog niet ontdekt (profielfoto aantikken en dan rechtsonder). Wie kan ze daar even op wijzen?quote:
Is het discriminatie om een IQ van minimaal 100 te eisen voor iedereen die gebruik wil maken van het internet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 17:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]![]()
En dit dan![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja, alleen het gros is zo weer vertrokken als ik naar mezelf kijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 21:31 schreef Aether het volgende:
Telegram says it added 70M users during day of Facebook and WhatsApp outage
https://techcrunch.com/20(...)-whatsapp-were-down/
Interessant, thanksquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 20:05 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Blogje over gisteren van de CTO.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 23:03 schreef myShizzle het volgende:
Duizenden gebruikers maken vrijdagavond melding van nieuwe problemen bij Facebook, Instagram, WhatsApp en Facebook Messenger. Facebook heeft via Twitter bevestigd dat er nieuwe problemen bij het bedrijf zijn, maar de storing lijkt niet alle gebruikers te treffen; veel mensen melden ook dat de apps voor hen 'gewoon' werken.
Op de websites van Downdetector en Allestoringen.nl komen sinds 20.45 uur respectievelijk tienduizenden en honderden reacties binnen dat bijvoorbeeld apps niet willen openen, video's niet willen laden en stories niet geopend kunnen worden.
https://www.nu.nl/tech/61(...)niet-bereikbaar.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |