Helemaal 0 zal het niet zijn, al blijft de schade wel beperkt. Twitter, maar ook bijvoorbeeld ook Telegram hebben er baat bij. Maar ook het vertrouwen in Facebook, er zal een klein deel toch afhaken, het kan grote gevolgen hebben later.quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:41 schreef GerryDV het volgende: [..] Wat denk je van 0? Ja goed, FB en Insta hebben wat minder reclame inkomsten.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:48 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Het is terug jongens. Het is niet anders.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:48 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Het is terug jongens. Het is niet anders.
Hier werkte het heel even en nu weer niet. Iedereen aan het F4-en.quote:
F4quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:52 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hier werkte het heel even en nu weer niet. Iedereen aan het F4-en.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:52 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Hier werkte het heel even en nu weer niet. Iedereen aan het F4-en.
Erg mooiquote:Op maandag 4 oktober 2021 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tienduizenden mensen zonder werk genot. Marketeers vooral van o.a. Coolblue, Bol.com etc. Die kunnen geen advertenties meer aanmaken voor FB, Insta etc genot.
Ah de eerste kijk-mij-eens-populair-zijn postsquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:57 schreef DX11 het volgende:
Hè jammer ik kreeg zojuist een hele lading met Whatsapp berichtjes binnen. Vond het eigenlijk wel lekker rustig.
Dan verwijder de app toch?quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:57 schreef DX11 het volgende:
Hè jammer ik kreeg zojuist een hele lading met Whatsapp berichtjes binnen. Vond het eigenlijk wel lekker rustig.
Misschien van zijn moeder?quote:Op maandag 4 oktober 2021 23:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ah de eerste kijk-mij-eens-populair-zijn posts
Je kunt WA gewoon van je telefoon flikkeren hequote:Op maandag 4 oktober 2021 23:57 schreef DX11 het volgende:
Ik heb de helft van mijn groepsapps op stil staan hoorquote:
Populaire boy gespotquote:Op maandag 4 oktober 2021 23:59 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb de helft van mijn groepsapps op stil staan hoor
Word daar echt knettergek van de hele dag.
Ik vind het oprecht jammer dat alles het waarschijnlijk weer gaat doen. Ik verlang echt naar een wereld zonder social media!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Jammer. Internet zonder Facebook is een godsgeschenk.
Wat laat de foto niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:00 schreef hollandia02 het volgende:
Op Instagram.com allemaal berichten van 9 september waarvan de foto niet laat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer dat alles het waarschijnlijk weer gaat doen. Ik verlang echt naar een wereld zonder social media!
Ik ook! Ik had weer het veilige jaren '90 gevoel. Toen een dag ook echt gigantisch was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht jammer dat alles het waarschijnlijk weer gaat doen. Ik verlang echt naar een wereld zonder social media!
Dat zeg ik: het internet plat! Elektriciteit plat! Alles plat!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Wat laat de foto nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:00 schreef hollandia02 het volgende:
Op Instagram.com allemaal berichten van 9 september waarvan de foto niet laat
Live op fok meegemaaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
WAT GEBEURT HIER ALLEMAAL.
WAAR WAS JIJ OP 4 OKTOBER
Je wordt oud Bansheequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had weer het veilige jaren '90 gevoel. Toen een dag ook echt gigantisch was.²
Jammer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:02 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de Multiculturelen weer online
Dit gaat helemaal fout.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:01 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
WAT GEBEURD HIER ALLEMAAL.
WAAR WAS JIJ OP 4 OKTOBER
Precies dit. Af en toe een smsje. Msschien iemand bellen. En verder jezelf gewoon vermaken met een simpel forum of een offline game.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ook! Ik had weer het veilige jaren '90 gevoel. Toen een dag ook echt gigantisch was.²
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zeg ik: het internet plat! Elektriciteit plat! Alles plat!
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:07 schreef hollandia02 het volgende:
BREAKING:
Gordon beluisterbaar op YouTube
Iedereen is aan het F5'en op FB zodat de boel weer plat gaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:10 schreef Donkergroen het volgende:
En toen werd het rustig in het topic want hij doet het weer
Alles is nog plat toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Iedereen is aan het F5'en op FB zodat de boel weer plat gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |