abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:15:15 #1
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201637189




  maandag 4 oktober 2021 @ 20:15:51 #2
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201637204
twitter


ZKA begint een site allen
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 12:58:33 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201645165
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:15 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

ZKA begint een site allen
Nog een website erbij, ach ja. Waarom niet :)
Recordhouder aantal posts op ιιn dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:00:22 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201645199
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Nog een website erbij, ach ja. Waarom niet :)
Nouja nog een website. Je hebt eigenlijk alleen fr12 voor een snel en goed overzicht (en complete randdebielen in de comments)

De rest is hopeloos gedateerd of van die kansloze clickbaitzooi zoals feyenoordpings etc.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:23:56 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_201645462
Ik hoop dat die site dan ook een Forum erbij krijgt. Dan kunnen ze subfora maken voor Nieuws, Wedstrijden etc. en kunnen ze er eentje 'De Zolderkamer' noemen, gewoon omdat het kan.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:30:50 #6
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201645545
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:23 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik hoop dat die site dan ook een Forum erbij krijgt. Dan kunnen ze subfora maken voor Nieuws, Wedstrijden etc. en kunnen ze er eentje 'De Zolderkamer' noemen, gewoon omdat het kan.
Ik ben alleen bang dat Zolderkamer een heel vervelende moderator gaat zijn.
Makkelijk tweede.
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:31:33 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201645565
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ben alleen bang dat Zolderkamer een heel vervelende moderator gaat zijn.
Het kan onmogelijk een grotere debiel zijn dan ik :)
Recordhouder aantal posts op ιιn dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:33:04 #8
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201645590
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:31 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Het kan onmogelijk een grotere debiel zijn dan ik :)
Ik prefereer een debiel die het niet zo serieus neemt boven een debiel die het allemaal veel te serieus neemt.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:42:12 #9
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201645745
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:00 schreef Caland het volgende:

[..]
Nouja nog een website. Je hebt eigenlijk alleen fr12 voor een snel en goed overzicht (en complete randdebielen in de comments)

De rest is hopeloos gedateerd of van die kansloze clickbaitzooi zoals feyenoordpings etc.
feyenoord.supporters.nl is op die manier wel een mooi archief.

Volgens mij doelt @onlogisch met 'nog een erbij' op het steeds groter wordende ZKA-circus, niet perse op nog een website.
Makkelijk tweede.
pi_201645861
Ik ben blij dat ik niet in gemeente Rotterdam woon. De komende jaren ga je gewoon als belastingbetaler flink wat moeten meebetalen aan het gefaalde Feyenoord City project
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:51:28 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201645901
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:48 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in gemeente Rotterdam woon. De komende jaren ga je gewoon als belastingbetaler flink wat moeten meebetalen aan het gefaalde Feyenoord City project
Uh, okι
pi_201646068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Uh, okι
https://www.rijnmond.nl/n(...)ng-nog-niet-begonnen

Dat project gaat nooit zonder meerwerk voltooid worden. Feyenoord kan die kosten niet dragen, dus zal de gemeente flink bij moeten springen
pi_201646147
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:48 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in gemeente Rotterdam woon. De komende jaren ga je gewoon als belastingbetaler flink wat moeten meebetalen aan het gefaalde Feyenoord City project
Gefaald? Ik woon in Rotterdam en specifiek in de zone van Feyenoord City. Als je je een beetje verdiept behelst Feyenoord City meer dan het stadion, het is de overkoepelende naam voor heel het gebied en de gebieds ontwikkeling daar. En ja het nieuwe stadion maakt een belangrijk onderdeel uit van dat plan, maar nu al worden er dingen aangepakt, verandert en verbouwd.

Voorbeeld is de sportcampus waar naast Varkenoord nog legio diverse sportverenigingen zitten, het vergroenen van het gebied. Het vernieuwende Park de Twee heuvels, vernieuwde eiland van Brienenoord en het daarbij behorende nieuwe wandel/groen rondje. En nog veel meer zaken qua wegen/wonen/openbare ruimte.

Dus ja, als inwoner van Rotterdam en specifiek dit gedeelte ben ik erg blij met het oppakken van dit gebied en heb er graag wat extra belasting centjes voor over (wat tot nu toe trouwens niet het geval is). Zelfs zonder nieuwe stadion is het al een verbetering
pi_201646199
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:04 schreef alopio het volgende:

[..]
Gefaald? Ik woon in Rotterdam en specifiek in de zone van Feyenoord City. Als je je een beetje verdiept behelst Feyenoord City meer dan het stadion, het is de overkoepelende naam voor heel het gebied en de gebieds ontwikkeling daar. En ja het nieuwe stadion maakt een belangrijk onderdeel uit van dat plan, maar nu al worden er dingen aangepakt, verandert en verbouwd.

Voorbeeld is de sportcampus voor naast Varkenoord nog legio diverse sportverenigingen zitten, het vergroenen van het gebied. Het vernieuwende Park de Twee heuvels, vernieuwde eiland van Brienenoord en het daarbij behorende nieuwe wandel/groen rondje. En nog veel meer zaken qua wegen/wonen/openbare ruimte.

Dus ja, als inwoner van Rotterdam en specifiek dit gedeelte ben ik erg blij met het oppakken van dit gebied en heb er graag wat extra belasting centjes voor over (wat tot nu toe trouwens niet het geval is). Zelfs zonder nieuwe stadion is het al een verbetering
Dat iets er mooi uitziet wilt niet zeggen dat het een succesvol project is. Dit gaat veel meer kosten dan het op gaat leveren
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:08:09 #15
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201646214
Goede argumentatie wel van user @Gutanoth
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:09:57 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201646227
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:04 schreef alopio het volgende:

[..]
Gefaald? Ik woon in Rotterdam en specifiek in de zone van Feyenoord City. Als je je een beetje verdiept behelst Feyenoord City meer dan het stadion, het is de overkoepelende naam voor heel het gebied en de gebieds ontwikkeling daar. En ja het nieuwe stadion maakt een belangrijk onderdeel uit van dat plan, maar nu al worden er dingen aangepakt, verandert en verbouwd.

Voorbeeld is de sportcampus waar naast Varkenoord nog legio diverse sportverenigingen zitten, het vergroenen van het gebied. Het vernieuwende Park de Twee heuvels, vernieuwde eiland van Brienenoord en het daarbij behorende nieuwe wandel/groen rondje. En nog veel meer zaken qua wegen/wonen/openbare ruimte.

Dus ja, als inwoner van Rotterdam en specifiek dit gedeelte ben ik erg blij met het oppakken van dit gebied en heb er graag wat extra belasting centjes voor over (wat tot nu toe trouwens niet het geval is). Zelfs zonder nieuwe stadion is het al een verbetering
Ook: als er ιιn partij in het hele project voor een dubbeltje op de eerste rang zit is het de gemeente wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201646251
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:08 schreef Caland het volgende:
Goede argumentatie wel van user @:gutanoth
quote:
Wat betreft dat bouwakkoord zijn de zorgen het grootst. Het stadion moet volgens de begroting gebouwd worden voor 365 miljoen euro, wat inclusief de financieringslasten uitkomt op een totale som van 441 miljoen euro. Als de bouwkosten hoger uitvallen, kost dat de club geld. Simpel uitgelegd: als de bouwkosten 10 miljoen hoger uitvallen, kost dat Feyenoord over een periode van 25 jaar vier ton per jaar om die kosten weer af te dekken. En op het grote geheel zou de club daar best goedkeuring aan geven. Als de bouwkosten 20 miljoen hoger uitvallen, eet dat al snel acht ton per jaar op uit de inkomsten van de businesscase.
Een project van deze omvang (wat al veel positiever ingecalculeerd is om mensen maar aan boord te krijgen) gaat altijd over budget heen. 10 miljoen ben je al kwijt als er een scheet dwars zit bij een van de voormannen. Dit project gaat Feyenoord hιιl veel geld kosten. Als het 50 miljoen over budget heen gaat, kost dat Feyenoord 2 miljoen per jaar, 25 jaar lang.

Denk je dat Feyenoord zo'n kostenpost makkelijk kan dekken?
pi_201646254
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:06 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Dat iets er mooi uitziet wilt niet zeggen dat het een succesvol project is. Dit gaat veel meer kosten dan het op gaat leveren
Het is succesvol als de bewonder tevreden zijn en het woongenot verbeterd, wat voor het grote deel van het plan geld. Want nogmaals, het stadion behelst maar een gedeelte van de plannen voor wat men noemt Feyenoord City.

Tot nu toe kost het niks, is het gewoon onderdeel van stadsvernieuwing. Iets wat men overal doet. Het stadion staat daarom deels los van “project Feyenoord City”. En wat men tot nu toe heeft gedaan is gewoon een succes, met inspraak van de bewoners (dus niet met roeptoeters van mensen die er alleen tijdens wedstrijden komen) en is grotendeels gericht op het verbeteren van het gebied VOOR de bewoners. En die zijn tevreden.
pi_201646274
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:11 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
[..]
Een project van deze omvang (wat al veel positiever ingecalculeerd is om mensen maar aan boord te krijgen) gaat altijd over budget heen. 10 miljoen ben je al kwijt als er een scheet dwars zit bij een van de voormannen. Dit project gaat Feyenoord hιιl veel geld kosten. Als het 50 miljoen over budget heen gaat, kost dat Feyenoord 2 miljoen per jaar, 25 jaar lang.

Denk je dat Feyenoord zo'n kostenpost makkelijk kan dekken?
Nogmaals, Project Feyenoord City staat los van de Kuip, Feyenoord. Is deels gebieds ontwikkeling wat nu al in gang is gezet. Of doet de gemeente waar jij woont nooit is aanpakken/aanpassen?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:17:59 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201646354
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:11 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
[..]
Een project van deze omvang (wat al veel positiever ingecalculeerd is om mensen maar aan boord te krijgen) gaat altijd over budget heen. 10 miljoen ben je al kwijt als er een scheet dwars zit bij een van de voormannen. Dit project gaat Feyenoord hιιl veel geld kosten. Als het 50 miljoen over budget heen gaat, kost dat Feyenoord 2 miljoen per jaar, 25 jaar lang.
Dit zou alleen het geval zijn als Feyenoord zelf het stadion gaat financieren en dat is niet het geval. Wellicht goed om je eerst in te lezen in het (ellenlange) dossier voordat je met dit soort simpele one-liners komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201646389
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit zou alleen het geval zijn als Feyenoord zelf het stadion gaat financieren en dat is niet het geval. Wellicht goed om je eerst in te lezen in het (ellenlange) dossier voordat je met dit soort simpele one-liners komt.
Ik quote alleen wat er in het artikel staat. Daar staat dat Feyenoord die kosten moet dekken.
pi_201646496
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:19 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ik quote alleen wat er in het artikel staat. Daar staat dat Feyenoord die kosten moet dekken.
Tip: eerst lezen en verdiepen voordat je gaat quoten.

De naam voor de gebiedsontwikkeling had men ook beter niet Feyenoord City kunnen noemen, een besmette naam, terwijl het zoveel meer behelst dan het stadion. Gewoon heel veel ontwikkeling voor de bewoners van het gebied
pi_201646605
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:25 schreef alopio het volgende:

[..]
Tip: eerst lezen en verdiepen voordat je gaat quoten.

De naam voor de gebiedsontwikkeling had men ook beter niet Feyenoord City kunnen noemen, een besmette naam, terwijl het zoveel meer behelst dan het stadion. Gewoon heel veel ontwikkeling voor de bewoners van het gebied
Het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit hoe het heet, wat het behelst of hoe tevreden de bewoners zijn.

Ik las een artikel waar het volgende in staat:

quote:
Wat betreft dat bouwakkoord zijn de zorgen het grootst. Het stadion moet volgens de begroting gebouwd worden voor 365 miljoen euro, wat inclusief de financieringslasten uitkomt op een totale som van 441 miljoen euro. Als de bouwkosten hoger uitvallen, kost dat de club geld. Simpel uitgelegd: als de bouwkosten 10 miljoen hoger uitvallen, kost dat Feyenoord over een periode van 25 jaar vier ton per jaar om die kosten weer af te dekken. En op het grote geheel zou de club daar best goedkeuring aan geven. Als de bouwkosten 20 miljoen hoger uitvallen, eet dat al snel acht ton per jaar op uit de inkomsten van de businesscase.
Ik weet dat zo'n project altijd veel duurder uit valt dan dat er in eerste instantie gecalculeerd is en als ik het Artikel van rijnmond mag geloven (want waarom niet?) zal Feyenoord voor deze kosten op moeten draaien.

Feyenoord kan die kosten niet dragen, dus zal uiteindelijk de gemeente bij moeten springen.

Hoe leuk en mooi het gebied wordt doet er niet toe, al ben ik wel heel blij voor de mensen in Zuid.
pi_201646870
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:31 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit hoe het heet, wat het behelst of hoe tevreden de bewoners zijn.

Ik las een artikel waar het volgende in staat:
[..]
Ik weet dat zo'n project altijd veel duurder uit valt dan dat er in eerste instantie gecalculeerd is en als ik het Artikel van rijnmond mag geloven (want waarom niet?) zal Feyenoord voor deze kosten op moeten draaien.

Feyenoord kan die kosten niet dragen, dus zal uiteindelijk de gemeente bij moeten springen.

Hoe leuk en mooi het gebied wordt doet er niet toe, al ben ik wel heel blij voor de mensen in Zuid.
Dus het maakt je niet uit wat het behelst, maar hebt er wel een mening over. En je vind het niet belangrijk wat de bewoners er van vinden? Het GAAT voor een groot deel om de bewoners van het gebied. En die boeit het dus niks wat iemand zoals jij ervan vind.

En als je nu eens leest, wat er gebeurt met de gebiedsontwikkeling dat kost Feyenoord niets, want dat heeft namelijk niets met Feyenoord te maken. Dat betaald de gemeente namelijk. Net zoals jouw gemeente een weg of park in jouw stad betaald. En wij als bewoners zijn er blij mee.

Of denk jij ook dat Feyenoord in de deelgemeente Feijenoord ligt omdat het toevallig dezelfde naam heeft?

Het stadion is maar een klein onderdeel van de gebieds onwikkeling welke Feyenoord City heet. En dus voor nog een keer, die gebieds ontwikkeling is al bezig, behelst meer dan het stadion, heeft niets met Feyenoord te maken en kost Feyenoord niets.
pi_201647079
User @Gutanoth gaat hier wederom als een gieter af met zijn desinformatie en meninkjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 05-10-2021 14:54:40 ]
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:58:41 #26
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_201647170
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:48 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in gemeente Rotterdam woon. De komende jaren ga je gewoon als belastingbetaler flink wat moeten meebetalen aan het gefaalde Feyenoord City project
Zelfs in het maasgebouw bij de business ruimtes sta je in de zeik bij de wc.
Wat een oude zooi joh, tijd voor nieuwbouw
pi_201647196
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:54 schreef Erasmus het volgende:
User @:Gutanoth gaat hier wederom als een gieter af met zijn desinformatie en meninkjes.
''Gutanoth mocht een dagje meedoen met de grote mensen. Het liep echter niet van een leien dakje''
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_201647216
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:54 schreef Erasmus het volgende:
User @:Gutanoth gaat hier wederom als een gieter af met zijn desinformatie en meninkjes.
Nergens heb ik mijn mening gegeven. en mijn "desinformatie" komt uit een artikel :*
pi_201647374
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:11 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
[..]
Een project van deze omvang (wat al veel positiever ingecalculeerd is om mensen maar aan boord te krijgen) gaat altijd over budget heen. 10 miljoen ben je al kwijt als er een scheet dwars zit bij een van de voormannen. Dit project gaat Feyenoord hιιl veel geld kosten. Als het 50 miljoen over budget heen gaat, kost dat Feyenoord 2 miljoen per jaar, 25 jaar lang.

Denk je dat Feyenoord zo'n kostenpost makkelijk kan dekken?
Eens, de bouwkosten zijn op dit moment absurd hoog.
Het zou verstandiger zijn geweest als dit stadionplan 10 jaar eerder al zou zijn begonnen. Waarom begint Feyenoord nu pas?
pi_201647715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit zou alleen het geval zijn als Feyenoord zelf het stadion gaat financieren en dat is niet het geval. Wellicht goed om je eerst in te lezen in het (ellenlange) dossier voordat je met dit soort simpele one-liners komt.
Hogere bouwkosten zetten de BC wel onder druk en zullen uiteindelijk wel invloed hebben op de zogenaamde waterval en preformance fee. De financiers zullen de rekening van de hogere kosten toch ergens gaan neerleggen. Dus indirect gaat de club er wel aan bijdragen.

Naja tenzij de gemeente de knip gaat trekken en de dividendseis niet bijstelt.
#12 is not for sale!
pi_201647751
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:00 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Nergens heb ik mijn mening gegeven. en mijn "desinformatie" komt uit een artikel :*
Oeeeeh een artikel gelezen, nu ben je geοnformeerd en een expert…
pi_201647769
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:40 schreef alopio het volgende:

[..]
Oeeeeh een artikel gelezen, nu ben je geοnformeerd en een expert…
Haha, nergens heb ik mijzelf een expert genoemd _O- _O-

Je hoeft niet zo mad te doen
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 15:49:05 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201647857
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:38 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Hogere bouwkosten zetten de BC wel onder druk en zullen uiteindelijk wel invloed hebben op de zogenaamde waterval en preformance fee. De financiers zullen de rekening van de hogere kosten toch ergens gaan neerleggen. Dus indirect gaat de club er wel aan bijdragen.

Naja tenzij de gemeente de knip gaat trekken en de dividendseis niet bijstelt.
Precies, ook rijnmond haalt trouwens kosten en (een gebrek aan) inkomsten een beetje door elkaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201648412
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:41 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Haha, nergens heb ik mijzelf een expert genoemd _O- _O-

Je hoeft niet zo mad te doen
Als je dit mad noemt _O-

Je baseert je mening op 1 artikel. Terwijl heel Feyenoord City het stadionplan en Feyenoord City de gebiedsontwikkeling een complex geheel zijn. Waar vaak heel veel zaken door elkaar lopen / al achterhaald zijn / niet kloppen.
pi_201648492
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:38 schreef alopio het volgende:

[..]
Als je dit mad noemt _O-

Je baseert je mening op 1 artikel. Terwijl heel Feyenoord City het stadionplan en Feyenoord City de gebiedsontwikkeling een complex geheel zijn. Waar vaak heel veel zaken door elkaar lopen / al achterhaald zijn / niet kloppen.
Ik heb nergens mijn mening gegeven ;)

Mijn mening is namelijk dat alles in Rotterdam zuid pure armoe is, daar gaat dit plannetje niks aan veranderen.

Maar helemaal niks in mijn eerdere posts gaat over of Feyenoord city alleen de club of heel het gebied inhoudt.

Dit gaat Feyenoord veel geld kosten en omdat de club Feyenoord die kosten niet kan dragen, gaan deze kosten betaald worden door de gemeente, ofwel de belastingbetaler. Dat was het enige dat ik in mijn post genoemd heb. Dat jij er allemaal randzaken bij haalt kan ik niks aan doen.

Als je in je volgende reactie nu weer komt met "Uhh woongenot omwonende, mooiere stad geworden, het is allemaal super complex, Feyenoord de club en Feyenoord de wijk zijn verschillende dingen" moet je echt eens even een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
pi_201648944
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:45 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Ik heb nergens mijn mening gegeven ;)

Mijn mening is namelijk dat alles in Rotterdam zuid pure armoe is, daar gaat dit plannetje niks aan veranderen.

Maar helemaal niks in mijn eerdere posts gaat over of Feyenoord city alleen de club of heel het gebied inhoudt.

Dit gaat Feyenoord veel geld kosten en omdat de club Feyenoord die kosten niet kan dragen, gaan deze kosten betaald worden door de gemeente, ofwel de belastingbetaler. Dat was het enige dat ik in mijn post genoemd heb. Dat jij er allemaal randzaken bij haalt kan ik niks aan doen.

Als je in je volgende reactie nu weer komt met "Uhh woongenot omwonende, mooiere stad geworden, het is allemaal super complex, Feyenoord de club en Feyenoord de wijk zijn verschillende dingen" moet je echt eens even een cursus begrijpend lezen gaan volgen.
Tja als je alles in Rotterdam Zuid pure armoe vind wil ik je best een rondleiding geven hoor. Is Beverwaard een achterstandswijk? Jazeker. Maar Rotterdam Zuid is groter dan een gemiddelde stad in Nederland. Genoeg toffe dingen en mooie gebieden. Maar ja…altijd makkelijk roepen “Rotterdam Zuid is armoe” als je niet verder kijkt dan je neus lang is en er nooit komt.

Net zoals jij een post wijd aan iets waar je duidelijk je mening geeft (Feyenoord kan dit niet betalen) terwijl je dus blijkbaar maar 1 artikel hebt gelezen en er dus geen idee van hebt, en ja, dat is complex. Maar dat mag ik dus niet benoemen? Beetje makkelijk om dan maar weer je mening te geven zonder dat je je er in hoeft te verdiepen
pi_201649603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:11 schreef alopio het volgende:

[..]
Het is succesvol als de bewonder tevreden zijn en het woongenot verbeterd, wat voor het grote deel van het plan geld. Want nogmaals, het stadion behelst maar een gedeelte van de plannen voor wat men noemt Feyenoord City.

Tot nu toe kost het niks, is het gewoon onderdeel van stadsvernieuwing. Iets wat men overal doet. Het stadion staat daarom deels los van “project Feyenoord City”. En wat men tot nu toe heeft gedaan is gewoon een succes, met inspraak van de bewoners (dus niet met roeptoeters van mensen die er alleen tijdens wedstrijden komen) en is grotendeels gericht op het verbeteren van het gebied VOOR de bewoners. En die zijn tevreden.
Het heeft Feyenoord al zo'n 20 miljoen gekost hθ. Maar de gebiedsontwikkeling kan verder gewoon doorgaan toch?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:26:22 #38
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201649717
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:54 schreef Erasmus het volgende:
User @:Gutanoth gaat hier wederom als een gieter af met zijn desinformatie en meninkjes.
Sven van Beek maakt een eigen goal.
Gras is groen.
pi_201649826
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:26 schreef fetX het volgende:

[..]
Sven van Beek maakt een eigen goal.
Gras is groen.
Immers mist.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_201651018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:18 schreef H.FR het volgende:

[..]
Het heeft Feyenoord al zo'n 20 miljoen gekost hθ. Maar de gebiedsontwikkeling kan verder gewoon doorgaan toch?
Klopt, staat er ook los van. Daarom vind ik de keuze om de gebiedsontwikkeling ook Feyenoord City te noemen niet handig. Dit impliceert dat het een geheel/zelfde project is als het stadion. Had het dan bv “gebiedsontwikkeling IJselmonde/Sportcampus” genoemd ofzo. Ook qua kosten willen mensen dus wel eens de kosten van de gebiedsontwikkeling op een hoop met die van het stadion gooien. Terwijl dat dus echt twee andere zaken zijn, Feyenoord interesseert het geen bal wat men met Park de twee Heuvels of Brienenoord eiland gaat doen namelijk.

Dat het wel enige samenhang heeft is natuurlijk wel waar, maar dan meer als overkoepelend geheel voor het gebied. Want vanuit de gemeente kijken ze natuurlijk wel groter. Maar zelfs als de Kuip niet doorgaat gaat de gebiedsontwikkeling wel door. Ze zijn namelijk al gestart en sommige fases al klaar zelfs.

En dat een nieuw stadion (dus de ontwikkeling van het stadion, niet het gebied) Feyenoord geld kost en al heeft gekost, dat lijkt me duidelijk. Maar dat is dus puur het stadion.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:19:12 #41
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201657569
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201658689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ben benieuwd wat ze ervan gebakken hebben.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201658759
Is het niet besloten?
Geheim blijkbaar niet iig.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 6 oktober 2021 @ 14:22:21 #44
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201658803
3-0.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:07:21 #45
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_201659228
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 14:22 schreef fetX het volgende:
3-0.
1x Dessers, 2x Johnsen
pi_201659417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]
1x Dessers, 2x Johnsen
De werkjes van Arnessen.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 15:26:48 #47
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_201659446
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]
De werkjes van Arnessen.
Met de kanttekening dat Johnsen dus inviel voor Nelson en het toen beter ging lopen (wat ik lees hoor).
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 16:04:23 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201659876
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 15:07 schreef Qarrad het volgende:

[..]
1x Dessers, 2x Johnsen
Ik moest googlen wie Johnsen was en kreeg gelijk auto correct naar de rode van de kerstfoto na langer zoeken kwam ik erachter een noor die eigenlijk voor onder de 21 gehaald was in 2020 die als aanvallende middenvelder speelt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:07:48 #49
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_201659922
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ik moest googlen wie Johnsen was en kreeg gelijk auto correct naar de rode van de kerstfoto na langer zoeken kwam ik erachter een noor die eigenlijk voor onder de 21 gehaald was in 2020 die als aanvallende middenvelder speelt.
Ik moest ook Googelen hoor. Zijn broer ken ik wel van Heerenveen. Wist niet dat die een broer had die bij ons speelde. Learning all the time.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:27:30 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201660213
twitter

twitter


Ik dacht even twee prima assists van Nelson. Maar die eerste is een assist van Dessers en die tweede kan ik zo niet zien wie dat is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:43:29 #51
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201660444
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]

Ik dacht even twee prima assists van Nelson. Maar die eerste is een assist van Dessers en die tweede kan ik zo niet zien wie dat is.
Φmer Gόndόz?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:45:44 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201660474
Oh het is blijkbaar Texeira. Die hadden we ook nog.

Prima voorbereidend werk wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:49:44 #53
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201660532
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:45 schreef Caland het volgende:
Oh het is blijkbaar Texeira. Die hadden we ook nog.

Prima voorbereidend werk wel.
We herkennen hem nu al niet meer _O-

Is ie afgevallen dankzij de Spartaanse methoden van Slot?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 16:53:27 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201660578
Benieuwd hoeveel van die spelers uiteindelijk een versterking zijn voor het eerste.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 17:34:08 #55
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201661010
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 16:49 schreef hhh38 het volgende:

[..]
We herkennen hem nu al niet meer _O-

Is ie afgevallen dankzij de Spartaanse methoden van Slot?
Afgevallen in gewicht neem ik aan dat je bedoelt?

Teixeira aan de bal is natuurlijk prima maar hij loopt niet mee en heeft het fysiek van een 14-jarige. Misschien dat Slot hem nog aan de praat krijgt maar ik geef het weinig kans.
Makkelijk tweede.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 17:36:51 #56
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201661043
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Afgevallen in gewicht neem ik aan dat je bedoelt?

Teixeira aan de bal is natuurlijk prima maar hij loopt niet mee en heeft het fysiek van een 14-jarige. Misschien dat Slot hem nog aan de praat krijgt maar ik geef het weinig kans.
Ja, dat andere hoef ik me niet af te vragen, lijkt me uitgesloten dat ie nog aanhaakt :P
  woensdag 6 oktober 2021 @ 19:16:40 #57
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201662038

Ze hebben van Texeira maar meteen de nieuwe rooie van die kerstfoto gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201664309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ja, dat andere hoef ik me niet af te vragen, lijkt me uitgesloten dat ie nog aanhaakt :P
2 blessures op het middenveld en het wordt kiezen tussen diemers of texeira met een beetje pech :+
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:49:58 #59
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201670607
quote:
Trauner weet niet goed wat hij met die bijnaam aan moet, vertelt hij in het magazine. "Haha, ik weet niet of ik daar trots op moet zijn", aldus de Oostenrijker. "Ik geloof dat het ook door de supporters was bedacht. Het is wel grappig. Het betekent zoiets als fair fighter. Ik probeer altijd eerlijk te spelen. Ik wil zo min mogelijk kaarten krijgen, want daar help ik het team niet mee. Maar ik schuw de duels niet."
Een verdediger die de beuk erin gooit (a la Douglas) _O_
Makkelijk tweede.
pi_201670725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Een verdediger die de beuk erin gooit (a la Douglas) _O_
Desnoods de modder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201672686
Hierom speelt Gernot Trauner altijd met een pleister op zijn neus

https://www.telegraaf.nl/(...)leister-op-zijn-neus

GERNOT. @onlogisch
pi_201672741
twitter


#altijddeeerste
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201672828
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

#altijddeeerste
Ga je z'n SBC doen neef?
pi_201672839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:28 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Ga je z'n SBC doen neef?
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt (ik game al jaren niet meer)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 7 oktober 2021 @ 18:29:22 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201672840
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:12 schreef Zipportal het volgende:
Hierom speelt Gernot Trauner altijd met een pleister op zijn neus

https://www.telegraaf.nl/(...)leister-op-zijn-neus

GERNOT. @:onlogisch
Fantastisch artikel van 5 regels _O_
pi_201673010
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Fantastisch artikel van 5 regels _O_
Nog net geen premium.
  zondag 10 oktober 2021 @ 13:05:18 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201703165
twitter


Die Nelson zal wel ontzettend tegenvallen, ook qua kwaliteit. Die geruchten gingen al langer
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 10 oktober 2021 @ 13:54:52 #68
285818 leeroy
La Pasion Du Heng
pi_201703762
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:28 schreef Bolasie het volgende:

[..]
Ga je z'n SBC doen neef?
Zit hier al in de club, heb de Jens ook gepacked 💪🏻
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Ιιn grote gore kuthipster
pi_201703798
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Die Nelson zal wel ontzettend tegenvallen, ook qua kwaliteit. Die geruchten gingen al langer
pi_201704821
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:06 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Dat iets er mooi uitziet wilt niet zeggen dat het een succesvol project is. Dit gaat veel meer kosten dan het op gaat leveren
En als iets meer geld kost komt de gemeente dat innen. Kan me nog goed herinneren dat ik jarenlang extra heffingen heb betaald voor de Noord-Zuidlijn in Amsterdam.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201707607
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Die Nelson zal wel ontzettend tegenvallen, ook qua kwaliteit. Die geruchten gingen al langer
Die zal vast tegenvallen, maar ik denk niet dat dat perse de reden is dat ze Diallo alsnog willen. Ze zouden ze namelijk van origine beide halen. Wel lekker als ze Diallo voor 1,5 jaar zouden kunnen halen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201708923
Zet in uw agenda.
quote:
Teamgenoten: Feyenoord (1998-1999)
— woensdag 13 oktober, 19:15 — ESPN.
pi_201708988
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:09 schreef Zipportal het volgende:
Zet in uw agenda.
[..]

nee bedankt
  maandag 11 oktober 2021 @ 14:08:42 #74
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201716174
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Die Nelson zal wel ontzettend tegenvallen, ook qua kwaliteit. Die geruchten gingen al langer
twitter
  maandag 11 oktober 2021 @ 14:21:12 #75
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201716278
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Zal wel tegen RKC minuten krijgen als Sinisterra ontbreekt, dan mag hij die klasse laten zien (ook al mis ik die wedstrijd, spelen op de zaterdagmiddag is niet prettig).
Makkelijk tweede.
pi_201716303
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
[ twitter ]
zou mooi zijn als hij een rol als supersub aan kan
pi_201716350
Nelson shirtjes alvast besteld
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_201716364
Godverdomme nog niets te koop bij Union voor Berlijn-uit.

Ik ben er wel achter gekomen dat ze komende speelronde thuis tegen Wolfsburg moeten en het weekend voor onze pot tegen Bayern moeten spelen. Hopelijk gaat dat ze uitputten zodat Linssen/Dessers/Sinisterra/Til er een paar in kunnen prikken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Erasmus op 11-10-2021 14:35:34 ]
pi_201716847
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:34 schreef Erasmus het volgende:
Godverdomme nog niets te koop bij Union voor Berlijn-uit.

Ik ben er wel achter gekomen dat ze komende speelronde thuis tegen Wolfsburg moeten en het weekend voor onze pot tegen Bayern moeten spelen. Hopelijk gaat dat ze uitputten zodat Linssen/Dessers/Sinisterra/Til er een paar in kunnen prikken.
Vier hersteldagen voor Union richting beide clashes. Denk je echt dat ze dat uit gaat putten? Je kunt beter hopen dat enkele spelers hun hamstring scheuren.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  maandag 11 oktober 2021 @ 15:34:26 #80
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201717052
Uiteindelijk maak je ook zelden mee dat een Europees wedstrijdje niet lukt door uitputting.
Makkelijk tweede.
  maandag 11 oktober 2021 @ 17:39:37 #81
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201718634
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Zal wel tegen RKC minuten krijgen als Sinisterra ontbreekt, dan mag hij die klasse laten zien (ook al mis ik die wedstrijd, spelen op de zaterdagmiddag is niet prettig).
twitter


Ondertussen lijkt de Senees geen wedstrijd te missen _O_
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:06:03 #82
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201725353
twitter


:o

Strik erom en brengen na dit seizoen!!!!
Recordhouder aantal posts op ιιn dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:09:18 #83
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201732958
twitter


Djekkenbash _O_
pi_201744874
Toffe aflevering van teamgenoten op ESPN over het 98/99 team met Bosvelt, Van Wonderen en Vos _O_

Doen ze goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201750446
twitter


_O-

Linssengod
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201750524
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

_O-

Linssengod
Wat een baas _O_ :D
BFF met GGMM
  donderdag 14 oktober 2021 @ 11:49:42 #88
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201750601
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

_O-

Linssengod
_O-
  donderdag 14 oktober 2021 @ 12:02:27 #89
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201750700
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 11:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

_O-

Linssengod
Zijn Bryan en Jens nog wel bij elkaar? :{
Makkelijk tweede.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 12:09:55 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201750787
Linssen heeft nog gelijk ook :P
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201750815
_O-
Moeten zij weten
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 14 oktober 2021 @ 12:46:22 #92
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201751214
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201751828
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Zijn Bryan en Jens nog wel bij elkaar? :{
Valsgespeeld met het kaarten. Stukje Sjon de Wolf. @PowerLoungen
pi_201753622


Geinige dingen!
Vond dat van Bijlow ook best leuk om te kijken stiekem.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 14 oktober 2021 @ 21:11:50 #95
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_201757097
El gladiator :')

Past totaal niet bij Senesi.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_201757278
Linssen is een goed ventje, zeg ik als niet-Feyenoorder.
pi_201758661
Net de laatste Disney aflevering gezien. Wat een bende... en Kuyt is echt glibberig eng.
BFF met GGMM
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 00:00:26 #98
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201759446
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:11 schreef KillemWieft het volgende:
El gladiator :')

Past totaal niet bij Senesi.
Ja dat wordt maar zo krampachtig op hem geplakt omdat ie Zuid-Amerikaans is :')

Wel een topgozer, maar echt niet zo temperamentvol oid
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 00:14:29 #99
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201759543
Senesi gaat trouwens wel bijtekenen als we zolderkamerautist mogen geloven. Dat zou wel prettig zijn, dan kan je er in de zomer nog een mooi bedrag voor krijgen. Echte vetpot zal het ook wel niet worden maar toch.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 00:40:52 #100
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201759674
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 00:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Senesi gaat trouwens wel bijtekenen als we zolderkamerautist mogen geloven. Dat zou wel prettig zijn, dan kan je er in de zomer nog een mooi bedrag voor krijgen. Echte vetpot zal het ook wel niet worden maar toch.
Ligt er ook aan hoe ver we komen in de Conference League. Als je daar tot de kwartfinale of halve finale komt gaat dat wel opvallen. Het blijft een centrale verdediger maar dat kan net het verschil zijn tussen 15 en 25 miljoen.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 01:28:26 #101
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201759778
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 00:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Ligt er ook aan hoe ver we komen in de Conference League. Als je daar tot de kwartfinale of halve finale komt gaat dat wel opvallen. Het blijft een centrale verdediger maar dat kan net het verschil zijn tussen 15 en 25 miljoen.
We gaan dat Conference toernooitje gewoon winnen maar zelfs dan ben ik bang dat het allemaal niet zo opvalt. Senesi heeft twee enorm zwakke punten (zijn snelheid in de omschakeling en zijn coaching) en zeker het eerste valt echt wel op. Voor Feyenoord is het een erg goede verdediger maar ik zie hem niet heel makkelijk een volgende stap zetten.
Makkelijk tweede.
pi_201760006
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 21:11 schreef KillemWieft het volgende:
El gladiator :')

Past totaal niet bij Senesi.
Tattoo op zijn rug niet gezien?
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 09:32:23 #103
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_201760972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 06:15 schreef XSbig het volgende:

[..]
Tattoo op zijn rug niet gezien?
Ik herhaal: Past totaal niet bij Senesi.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:14:54 #104
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201764337
Voorhoede wordt Linssen - Dessers - Alireza morgen.

Hoop dat Ali een keer echte uitblinker is
pi_201764350
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:14 schreef hhh38 het volgende:
Voorhoede wordt Linssen - Dessers - Alireza morgen.

Hoop dat Ali een keer echte uitblinker is
JAAAAAAAAAAAAAAAA. DeDessers.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:20:04 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201764387
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:14 schreef hhh38 het volgende:
Voorhoede wordt Linssen - Dessers - Alireza morgen.

Hoop dat Ali een keer echte uitblinker is
Toch een beetje een Martin Van Geel bord op schoot voorhoede als je kijkt waar die drie niet zo lang geleden nog speelden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:32:05 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201764532
Linssen op de flanken is pure oogaids
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201764565
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Linssen op de flanken is pure oogaids
We hebben nog altijd de Teen 2.0 en 2.1 op de bank voor links.
BFF met GGMM
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:35:00 #109
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201764566
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:32 schreef Caland het volgende:
Linssen op de flanken is pure oogaids
Moet alleen wel deze keer.

Hopen dat Nelson kan invallen.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:35:36 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201764576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:34 schreef DonRaja het volgende:

[..]
We hebben nog altijd de Teen 2.0 en 2.1 op de bank voor links.
Wie dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:35:54 #111
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201764578
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Wie dan?
Nelson en Baldι.
Makkelijk tweede.
pi_201764591
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Nelson en Baldι.
Ja, eigenlijk bedoelde ik Conteh en Balde, maar ik had gemist dat die eerste weer weg was. :+
BFF met GGMM
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:39:27 #113
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201764604
Die Disney-docu liet ook wel zien dat Baldι de fitheid van een 12-jarige heeft. Geen wonder dat ie tot dusver niet echt meekomt in het spel van Slot.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:41:01 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201764618
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Disney-docu liet ook wel zien dat Baldι de fitheid van een 12-jarige heeft. Geen wonder dat ie tot dusver niet echt meekomt in het spel van Slot.
Des te vreemder dat hij zo snel onder nota benenAdvocaat debuteerde en het best aardig deed
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:41:42 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201764629
Geloof ook niet zo dat Slot iemand met de fysiek van een 12-jarige laat invallen in zo’n knokwedstrijd als tegen Utrecht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201764630
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:41 schreef Caland het volgende:

[..]
Des te vreemder dat hij zo snel onder nota benenAdvocaat debuteerde en het best aardig deed
Er was niemand anders, zelfs Haps was uitgeprobeerd.
BFF met GGMM
pi_201764645
Wat ik heb geleerd van de Disney docu is dat Advocaat geen toiletpapier gebruikt. Cor Pot likt 'm schoon.
BFF met GGMM
pi_201776812
Wat een ongekende paupertijd vandaag zeg.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:16:36 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201776957
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongekende paupertijd vandaag zeg.
Heerlijk juist man _O_ (wel geluk dat ik vandaag zelf vrij ben van voetbal)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:33:44 #120
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201777181
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Wat ik heb geleerd van de Disney docu is dat Advocaat geen toiletpapier gebruikt. Cor Pot likt 'm schoon.
Cor likt de Pot schoon :)
Makkelijk tweede.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 10:34:33 #121
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201777199
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 14:43 schreef DonRaja het volgende:
Wat ik heb geleerd van de Disney docu is dat Advocaat geen toiletpapier gebruikt. Cor Pot likt 'm schoon.
Cor Pot lijkt me vooral een zielig, bejaard en rancuneus mannetje. Volgens mij vindt zelfs Advocaat dat Pot inmiddels te oud is om te ademen, die zit er alleen bij om hem na al die jaren trouwe dienst wat bezigheidstherapie te bieden
Laffe huichelaar
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:05:32 #122
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_201777565
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongekende paupertijd vandaag zeg.
Eens. Vanochtend kan ik voor m'n gevoel niks doen omdat het zomaar eens zou kunnen uitlopen en ik om uiterlijk 15:00 weg moet richting stadion, vanavond kan ik voor m'n gevoel niks meer doen omdat het net te laat is om nog naar de kroeg te gaan met die sluitingstijd van middernacht.

Oftewel, ik lig dan maar te lamballen in bed nu _O-
pi_201777881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongekende paupertijd vandaag zeg.
PMDS is al begonnen, niks mis mee
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:49:04 #124
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_201778029
Voor het eerst in jaren weer naar de Kuip met mijn neefje van 10! Nu rijst de vraag waar je tegenwoordig het best kunt parkeren? Wij komen van iets verder weg.
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_201778303
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 10:34 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Cor Pot lijkt me vooral een zielig, bejaard en rancuneus mannetje. Volgens mij vindt zelfs Advocaat dat Pot inmiddels te oud is om te ademen, die zit er alleen bij om hem na al die jaren trouwe dienst wat bezigheidstherapie te bieden
niet zijn probleem
pi_201779332
dessers en linssen is wel erg matig, maar moet wel kunnen in de competitie tegen dit soort teams
pi_201781172
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 11:49 schreef dnn- het volgende:
Voor het eerst in jaren weer naar de Kuip met mijn neefje van 10! Nu rijst de vraag waar je tegenwoordig het best kunt parkeren? Wij komen van iets verder weg.
Voor de volgende keer: Olympiaweg, daar vlakbij het Albeda college.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201781197
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongekende paupertijd vandaag zeg.
Klopt. Belachelijke tijd, maar goed. We doen het er maar mee. Doe dit soort tijden lekker de clubs thuis met kleine stadions. Super druk weer op de weg.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201781312
twitter
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 16:05:25 #130
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201781427
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongekende paupertijd vandaag zeg.
Geluk dat ik vroeg moest voetballen, maar dit is waardeloos inderdaad
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:03:46 #131
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201782249
Jensiee
pi_201782250
JensGod _O_
pi_201782266
Leep balletje van Jensgod.
pi_201782268
De Toorn _O_
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:06:15 #135
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201782284
Kanonnen zeg. Dit hadden er al 4 mogen zijn
pi_201782287
Kramer :')
pi_201782302
:')
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:07:17 #138
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201782304
Weer de verre hoek :{
pi_201782309
Zo typisch weer :N
pi_201782310
Weer een Jens
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:07:35 #141
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201782314
Godskolere zeg. Na 25 minuten had je al 4-0 voor moeten staan en dan is het 1-1 :')
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:07:52 #142
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201782318
Eerste schot meteen weer raak @GurneyIsBestOke
pi_201782329
Dit Feyenoord blijft een ontzettend triest hoopje ellende.
pi_201782334
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit Feyenoord blijft een ontzettend triest hoopje ellende.
Ah gezellig! Je bent er weer.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:09:54 #145
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201782349
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit Feyenoord blijft een ontzettend triest hoopje ellende.
Hou op man. Als je deze 30 minuten 10x speelt sta je normaal gesproken gewoon 3/4-0 voor. We zijn echt veel en veel beter.
pi_201782378
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:09 schreef fetX het volgende:

[..]
Hou op man. Als je deze 30 minuten 10x speelt sta je normaal gesproken gewoon 3/4-0 voor. We zijn echt veel en veel beter.
:')!
Je bent aanvallend echt verschrikkelijk onmachtig en creλert vrijwel geen serieuze kans. Thuis tegen fucking RKC.
Als jij vind dat dat Feyenoord 3/4-0 voor had moeten staan zou ik eens dringend naar de oogarts gaan.
pi_201782414
Wat is het spel toch weer slecht zeg. :{

En die Dessers doet alles in slow-motion.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:15:41 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201782438
Manmanman
pi_201782442
#SlotOut
pi_201782450
:').

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2021 17:16:17 ]
  Forum Admin zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:16:53 #151
35723 crew  GGMM
pi_201782467
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:09 schreef fetX het volgende:

[..]
Hou op man. Als je deze 30 minuten 10x speelt sta je normaal gesproken gewoon 3/4-0 voor. We zijn echt veel en veel beter.
Maar RKC staat wel voor
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201782468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:09 schreef fetX het volgende:

[..]
Hou op man. Als je deze 30 minuten 10x speelt sta je normaal gesproken gewoon 3/4-0 voor. We zijn echt veel en veel beter.
Dit heb ik vaker gelezen volgens mij.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:17:02 #153
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201782469
Malacia deed gewoon helemaal niks :')
pi_201782472
Linssen en Dessers eruit.
pi_201782488
Dat wordt straks zwoegen om een gelijkspel uit het vuur te slepen .
pi_201782489
Diep- en dieptriest. Wat een doodzieke kutclub blifjt Feyenoord toch ook.
pi_201782503
Linssen op links kan echt totaal niet. Dessers laat daarnaast ook niet zien meer dan een pinchhitter te zijn, dus gewoon Linssen spits houden.

En Senesi die minuut voor de 1-2, denk wel 4 fouten gemaakt. Ongelooflijk.

quote:
13s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:18 schreef Pistolero het volgende:
Diep- en dieptriest. Wat een doodzieke kutclub blifjt Feyenoord toch ook.
Overdrijven is ook een kunst zeg.
pi_201782518
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:18 schreef Pistolero het volgende:
Diep- en dieptriest. Wat een doodzieke kutclub blifjt Feyenoord toch ook.
Ja.
pi_201782522
O daar ging iets fout, maar 45 min is nog genoeg om dit te kunnen ombuigen. Moet er wel iets veranderen.
pi_201782531
pi_201782540
Gelukkig landt Sini over 10 minuten.
pi_201782572
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:18 schreef Pistolero het volgende:
Diep- en dieptriest. Wat een doodzieke kutclub blifjt Feyenoord toch ook.
Helemaal mee eens.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:23:13 #163
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_201782582
Wat een kutpot weer
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:24:09 #164
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_201782601
Tweede helft maar Reiss Nelson proberen, slechter dan wat er nu staat kan toch niet
pi_201782607
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig landt Sini over 10 minuten.
Kan meteen door ja. Al sta je met een beetje concentratievermogen gewoon op 3-0 bij rust. Kansen zat en die tegengoals geven ze bij de amateurs niet eens weg.

Valt mij trouwens ook op dat Bijlow nu vaak te dicht naar z'n eerste paal gepositioneerd staat, waardoor de lange hoek heel erg open ligt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201782611
Om ff in de stijl ven bepaalde users hier te posten;

:( :( :( Beter heffen ze die kut club op, wordt nooit meer wat, iedereen tegen de muur :( :( :(
pi_201782612
Thuis verliezen van RKC, nadat je de vorige wedstrijd al hebt verloren van Vitesse, zou reden moeten zijn voor een grote crisis. Tenminste, als je pretendeert een topclub te zijn. Wat Feyenoord natuurlijk in de verste verte niet is.

Heel benieuwd hoe veel krediet Slot nog heeft en wanneer de media en fans aan zijn stoelpoten gaan zagen.
pi_201782613
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:24 schreef inZanity het volgende:
Tweede helft maar Reiss Nelson proberen, slechter dan wat er nu staat kan toch niet
Ja, direct voor Dessers en Linssen weer spits.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201782626
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:24 schreef Pistolero het volgende:
Thuis verliezen van RKC, nadat je de vorige wedstrijd al hebt verloren van Vitesse, zou reden moeten zijn voor een grote crisis. Tenminste, als je pretendeert een topclub te zijn. Wat Feyenoord natuurlijk in de verste verte niet is.

Heel benieuwd hoe veel krediet Slot nog heeft en wanneer de media en fans aan zijn stoelpoten gaan zagen.
Hebben we al verloren?

Ja verdomme. Kan de tv wel uit.

Waar maak jij je eigenlijk druk om als we toch geen topclub zijn?
pi_201782632
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:24 schreef Pistolero het volgende:
Thuis verliezen van RKC, nadat je de vorige wedstrijd al hebt verloren van Vitesse, zou reden moeten zijn voor een grote crisis. Tenminste, als je pretendeert een topclub te zijn. Wat Feyenoord natuurlijk in de verste verte niet is.

Heel benieuwd hoe veel krediet Slot nog heeft en wanneer de media en fans aan zijn stoelpoten gaan zagen.
Dit heeft verder weinig met Slot te maken toch? Meer met de spelers die echt onbegrijpelijke fouten maken. Qua spel was het tot die 1-0 gewoon prima en met heel veel kansen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201782645
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:08 schreef Pistolero het volgende:
Dit Feyenoord blijft een ontzettend triest hoopje ellende.
Vanaf oktober zakken ze elke jaar weer weg _O_
pi_201782658
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:26 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Vanaf oktober zakken ze elke jaar weer weg _O_
Meestal pas na de winterstop hoor.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:27:45 #173
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201782665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:16 schreef GGMM het volgende:

[..]
Maar RKC staat wel voor
Dat klopt. 2 kansen, 2 goals. Feyenoord 5 kansen, 1 goal. ;(
pi_201782668
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:25 schreef H.FR het volgende:

[..]
Dit heeft verder weinig met Slot te maken toch? Meer met de spelers die echt onbegrijpelijke fouten maken. Qua spel was het tot die 1-0 gewoon prima en met heel veel kansen.
Echt man, welke wedstrijd kijken jullie? Feyenoord speelt helemaal niet prima vandaag, het is juist heel erg slecht, eigenlijk al wekenlang. Het pijnlijkste is nog wel dat Slot nu een paar maanden bezig is en het spel alleen maar slechter wordt. Er zit echt nul progressie is, dat kan echt niet veel langer zo door blijven gaan.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:28:47 #175
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201782680
D
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:25 schreef H.FR het volgende:

[..]
Dit heeft verder weinig met Slot te maken toch? Meer met de spelers die echt onbegrijpelijke fouten maken. Qua spel was het tot die 1-0 gewoon prima en met heel veel kansen.
Dit dus. Een wonder dat er nog maar 1 in is gevlogen eigenlijk.
pi_201782689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:27 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Echt man, welke wedstrijd kijken jullie? Feyenoord speelt helemaal niet prima vandaag, het is juist heel erg slecht, eigenlijk al wekenlang. Het pijnlijkste is nog wel dat Slot nu een paar maanden bezig is en het spel alleen maar slechter wordt. Er zit echt nul progressie is, dat kan echt niet veel langer zo door blijven gaan.
Wow, dat jij nog geen zelfmoord hebt gepleegd... Ik wist niet dat Feyenoord zo slecht was. Morgen maar opheffen dan.
pi_201782708
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:27 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Echt man, welke wedstrijd kijken jullie? Feyenoord speelt helemaal niet prima vandaag, het is juist heel erg slecht, eigenlijk al wekenlang. Het pijnlijkste is nog wel dat Slot nu een paar maanden bezig is en het spel alleen maar slechter wordt. Er zit echt nul progressie is, dat kan echt niet veel langer zo door blijven gaan.
Ik denk dat jij nog last hebt van de oogtyfus die je vorig jaar hebt opgelopen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201782709
Doe maar Dessers weer op de bank, want die kan er weinig van.

Nelson vanaf links dan maar.
pi_201782733
Na een paar goede potjes is het verwachtingspatroon wat te hoog geworden. Hoewel een eventueel puntverlies thuis tegen RKC sowieso onvoorstelbaar is.
pi_201782767
Heujjjj.

Leek op buitenspel, maar goed.
pi_201782770
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:27 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Echt man, welke wedstrijd kijken jullie? Feyenoord speelt helemaal niet prima vandaag, het is juist heel erg slecht, eigenlijk al wekenlang. Het pijnlijkste is nog wel dat Slot nu een paar maanden bezig is en het spel alleen maar slechter wordt. Er zit echt nul progressie is, dat kan echt niet veel langer zo door blijven gaan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:29 schreef RvLaak het volgende:

[..]
Wow, dat jij nog geen zelfmoord hebt gepleegd... Ik wist niet dat Feyenoord zo slecht was. Morgen maar opheffen dan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:30 schreef H.FR het volgende:

[..]
Ik denk dat jij nog last hebt van de oogtyfus die je vorig jaar hebt opgelopen.
Goh, je zou maar kritisch zijn op je eigen ploeg. In plaats daarvan bestaat het Feyenoordpubliek voor het grootste gedeelte uit simpel klapvee dat altijd blijft juichen, of je nou 1-2 achter staat bij RKC of wint van Ajax.
pi_201782776
Wat een ongekende tyfusclub. Helemaal naar de klote.
pi_201782777
Mooi, en nu verder.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:35:21 #184
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_201782785
Haha wat een baas Til _O_
pi_201782786
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een ongekende tyfusclub. Helemaal naar de klote.
_O-

Die Pistolero moet ff gaan ademen weer.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:35:40 #186
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201782791
En nu afmaken. Dit moet makkelijk 5-2 kunnen worden en dan heb je er alsnog onnodig veel energie in moeten stoppen.
pi_201782795
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:34 schreef Pistolero het volgende:

[..]
[..]
[..]
Goh, je zou maar kritisch zijn op je eigen ploeg. In plaats daarvan bestaat het Feyenoordpubliek voor het grootste gedeelte uit simpel klapvee dat altijd blijft juichen, of je nou 1-2 achter staat bij RKC of wint van Ajax.
Er is een verschil tussen kritisch zijn en ongelofelijk negatief. Gok eens wat ik van jouw (maar zeker niet alleen jouw) posts vind...
pi_201782811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:35 schreef fetX het volgende:
En nu afmaken. Dit moet makkelijk 5-2 kunnen worden en dan heb je er alsnog onnodig veel energie in moeten stoppen.
Volgens Pistolero kan Feyenoord nog niet winnen van VV Ommen...
pi_201782818
Tilgod.
Til en Trauner zijn dit seizoen wel echt het verschil tussen strijden voor Europees voetbal en rechterrijtje. ;(
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:37:46 #190
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_201782832
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:37 schreef Pistolero het volgende:
Tilgod.
Til en Trauner zijn dit seizoen wel echt het verschil tussen strijden voor Europees voetbal en rechterrijtje. ;(
en Kφkηό
pi_201782870
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:37 schreef Pistolero het volgende:
Tilgod.
Til en Trauner zijn dit seizoen wel echt het verschil tussen strijden voor Europees voetbal en rechterrijtje. ;(
Kun jij genieten van een verse jus en een croissantje op de zondagochtend?
pi_201782888
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Kun jij genieten van een verse jus en een croissantje op de zondagochtend?
Daar geniet ik een stuk meer van dan kijken naar Feyenoord ja.
pi_201782901
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:40 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Daar geniet ik een stuk meer van dan kijken naar Feyenoord ja.
Tot morgen!
pi_201782920
Amsterdamse grensrechter?
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:43:22 #195
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201782941
2 meter buitenspel _O-
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:53:08 #196
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201783080
Nelson valt prima in
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:53:52 #197
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201783097
Het is echt al 55 minuten eenrichtingsverkeer. Maak het nou eens af man.
pi_201783100
Ik kijk pas vanaf de tweede helft, maar ik vraag me echt af hoe RKC twee keer heeft gescoord.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:55:05 #199
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201783118
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:54 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik kijk pas vanaf de tweede helft, maar ik vraag me echt af hoe RKC twee keer heeft gescoord.
Dat is ook echt een wonder. Twee schoten, twee goals.
pi_201783131
Is dat een nieuw dingetje in de ED? Tijdrekken.. :')
pi_201783132
RKC lekker Vitesse nadoen. Engnekken.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:57:27 #202
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_201783170
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef CR7 het volgende:
Is dat een nieuw dingetje in de ED? Tijdrekken.. :')
Zou weleens tijd worden ook eigenlijk
pi_201783251
Bijlow is verreweg de best keeper van NL. Moet wel zeggen dat ik hem de laatste tijd weinig bijzonders vind. Geen fouten maar onderscheiden doet die zich ook niet.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:04:47 #204
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_201783277
Wat een rare wissel om Til eruit te halen
pi_201783291
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:04 schreef inZanity het volgende:
Wat een rare wissel om Til eruit te halen
Zelf aangegeven dat hij niet verder kon
pi_201783294
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:04 schreef inZanity het volgende:
Wat een rare wissel om Til eruit te halen
Leek zelf aan te geven dat het niet meer ging
pi_201783306
aursnes weer erg goed
pi_201783358
ik snap niet waarom de keepert geen geel heeft
pi_201783361
Geert is geen CV
pi_201783374
Had best geel kunnen zijn :X
pi_201783388
Dessers :')
pi_201783410
Die Nelson bevalt me wel
pi_201783414
Zit Pratto nog op de bank?
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:13:59 #214
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201783421
JEZUS Dessers. Die had er echt 3 moeten maken vandaag :')
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:14:03 #215
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_201783424
Dessers ;( ;(
pi_201783429
Godverdomme, Dessers ..... :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_201783437
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:13 schreef fetX het volgende:
JEZUS Dessers. Die had er echt 3 moeten maken vandaag :')
Raakte hem verkeerd... Had er idd een aantal moeten maken :')
pi_201783439
Dit kan toch niet.
pi_201783442
Dessers is de nieuwe Slory.
pi_201783447
Dessers...stuur maar terug naar Belgiλ, tering zeg
pi_201783490
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:55 schreef Kerftminister het volgende:
RKC lekker Vitesse nadoen. Engnekken.
:')
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:18:51 #222
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201783517
Als dit 6-2 was geweest had niemand raar opgekeken. Wαt een kansen zeg.
pi_201783518
+7, best terecht
pi_201783536
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:18 schreef fetX het volgende:
Als dit 6-2 was geweest had niemand raar opgekeken. Wαt een kansen zeg.
gewoon kansen afmaken, zoals je billenmaatje zou zeggen
pi_201783560
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:32 schreef WethouderHekking het volgende:
Na een paar goede potjes is het verwachtingspatroon wat te hoog geworden. Hoewel een eventueel puntverlies thuis tegen RKC sowieso onvoorstelbaar is.
Erwin pakte vroeger ook eens drie punten tegen broer Ronald
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:25:33 #226
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201783666
Wat een tokkies op het veld.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:27:12 #228
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201783679
8 100% kansen en je maakt er 2 _O-
pi_201783690
4 keer geel in 1 keer... Netjes.
pi_201783705
Heel de club naar de kankertyfus.

@Pistolero
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:28:46 #231
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_201783708
Lekker tegen degradatie strijden dit jaar ;(
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:28:55 #232
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201783712
Wat een ongekend wonder dat RKC hier een punt haalt. Tering zeg.
pi_201783721
2 punten verloren dankzij de missers van Dessers.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_201783724
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:28 schreef fetX het volgende:
Wat een ongekend wonder dat RKC hier een punt haalt. Tering zeg.
Dessers krijgt straks een grote taart van ze denk ik.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201783727
Dessers was wel ongekend slecht ja.

De tering.
pi_201783732
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:28 schreef inZanity het volgende:
Lekker tegen degradatie strijden dit jaar ;(
pi_201783740
Feyenoord :')
Dit wordt gewoon wιιr een pijnlijk en uitzichtloos seizoen. Het zoveelste op rij alweer.
pi_201783756
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dessers was wel ongekend slecht ja.

De tering.
Is die gehuurd? Terugsturen die zooi.
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:31:37 #239
362868 crew  Slobeend
of all places
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:32:07 #240
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_201783772
Het is in ieder geval duidelijk hoe je dit Feyenoord moet bestrijden, continu op de grond gaan liggen, tijdrekken, zuigen etc.
pi_201783777
Dit geef je dus zelf weg aan het einde van de 1e helft door te spelen als een slap zooitje krekels. Of RKC nu maar 2 kansen heeft gehad of niet.
pi_201783781
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:31 schreef Slobeend het volgende:
xG 4.55 vs 0.92 |:).
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_201783792
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk hoe je dit Feyenoord moet bestrijden, continu op de grond gaan liggen, tijdrekken, zuigen etc.
Precies het spel wat sommige mensen willen zien:
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 17:57 schreef inZanity het volgende:

[..]
Zou weleens tijd worden ook eigenlijk
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:33:18 #244
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201783794
Zonde boys
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201783806
Hele weekend weer naar de kloten. @fetX
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:34:15 #246
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201783817
Erg frustrerend dat tegen de laatste 3 tegenstanders ongeveer elk schot er in vliegt. Vitesse had ook al een xG van 0,9 of zo en die maken er ook 2.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:36:08 #247
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_201783851
_O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_201783855
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:34 schreef fetX het volgende:
Erg frustrerend dat tegen de laatste 3 tegenstanders ongeveer elk schot er in vliegt. Vitesse had ook al een xG van 0,9 of zo en die maken er ook 2.
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat dit niks met pech te maken heeft? Feyenoord heeft gewoon een groot gebrek aan kwaliteit.
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:37:15 #249
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201783872
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:36 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat dit niks met pech te maken heeft? Feyenoord heeft gewoon een groot gebrek aan kwaliteit.
Alles moet anders.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:37:41 #250
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201783882
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:36 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het mag inmiddels toch wel duidelijk zijn dat dit niks met pech te maken heeft? Feyenoord heeft gewoon een groot gebrek aan kwaliteit.
Genoeg kwaliteit om 3e te worden joh. De afgelopen twee jaar Feyenoord zelden zo goed zien spelen als onder Slot.
pi_201783889
Kut Turk weer met zijn matige voorzetten.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:40:06 #252
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_201783931
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Kut Turk weer met zijn matige voorzetten.
is nergens voor nodig nodig om racistisch te zijn
pi_201783935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:37 schreef fetX het volgende:

[..]
Genoeg kwaliteit om 3e te worden joh. De afgelopen twee jaar Feyenoord zelden zo goed zien spelen als onder Slot.
Op het einde zal blijken of je daar wat aan hebt
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:41:07 #254
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_201783959
Die verre ingooien van Jahanbakhsh waren gewoon strakkere en hardere ballen dat welke pass of voorzet van Kokcu dan ook. Weet niet of daarvan moet lachen of huilen.
pi_201783975
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Alles moet anders.
Bestuur, trainerstaf & alle spelers tegen de muur.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:42:30 #256
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201783986
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:40 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Op het einde zal blijken of je daar wat aan hebt
De bal is rond.
pi_201783990
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Kut Turk weer met zijn matige voorzetten.
Als het vizier bij sommigen op scherp stond had hij weer 2 assists geplust.

Dir gelijkspel had echt niks te maken met een gebrek aan kansen hoor mensen. Maar een gebrek aan scherpte achterin en voorin. Als je 5-0 had gewonnen dan was dat heel normaal geweest, sterker nog. Als je deze pot op deze manier 10x speelt win je 9x met 3 goals verschil.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_201783999
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:37 schreef fetX het volgende:

[..]
Genoeg kwaliteit om 3e te worden joh. De afgelopen twee jaar Feyenoord zelden zo goed zien spelen als onder Slot.
Ik snap echt niet hoe je na alle wedstrijden van de afgelopen maand nog kan beweren dat Feyenoord genoeg kwaliteit heeft om 3e te worden. :D

Zou echt een godswonder zijn mocht je dat halen.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:43:24 #259
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201784010
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:42 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik snap echt niet hoe je na alle wedstrijden van de afgelopen maand nog kan beweren dat Feyenoord genoeg kwaliteit heeft om 3e te worden. :D

Zou echt een godswonder zijn mocht je dat halen
Nee, maar dat jij dat niet snapt stelt mij dan weer gerust.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:44:24 #260
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201784034
Uiteindelijk sta je ook nog maar 3 punten achter op de nr 1, al had dat er echt hooguit 1 moeten zijn.

Vanaf nu alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen.
  Forum Admin zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:46:06 #261
35723 crew  GGMM
pi_201784071
Onder Dick Advocaat was dit niet gebeurd. Die had dan duidelijk gezegd dat ze scherp moesten beginnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201784115
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:44 schreef fetX het volgende:
Uiteindelijk sta je ook nog maar 3 punten achter op de nr 1, al had dat er echt hooguit 1 moeten zijn.

Vanaf nu alles op alles zetten om iedere wedstrijd te winnen.
Dit klinkt nogal onlogisch na een gelijkspel thuis tegen rkc
pi_201784140
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:42 schreef H.FR het volgende:

[..]
Als het vizier bij sommigen op scherp stond had hij weer 2 assists geplust.

Dir gelijkspel had echt niks te maken met een gebrek aan kansen hoor mensen. Maar een gebrek aan scherpte achterin en voorin.
Ah, een vaag begrip als 'gebrek aan scherpte'.

quote:
Als je 5-0 had gewonnen dan was dat heel normaal geweest, sterker nog. Als je deze pot op deze manier 10x speelt win je 9x met 3 goals verschil.
Feyenoord heeft gewoon veel moeite met dit verdedigende en tijdrekkende spel.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:55:12 #264
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201784261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ah, een vaag begrip als 'gebrek aan scherpte'.
[..]
Feyenoord heeft gewoon veel moeite met dit verdedigende en tijdrekkende spel.
Dat viel vandaag reuze mee. Als je ongeveer 8 100% kansen mist kun je niet echt spreken van moeite alleen wel dat je het zelf niet afmaakt.
pi_201784310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:55 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat viel vandaag reuze mee. Als je ongeveer 8 100% kansen mist kun je niet echt spreken van moeite alleen wel dat je het zelf niet afmaakt.
Ik ben het met je eens dat er niet afgemaakt werd. Maar waar lag dat aan? Ik denk gewoon gebrek aan kwaliteit, niet gebrek aan 'scherpte'. Want hoe krijg je die scherpte er dan in?
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:58:03 #266
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_201784328
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:55 schreef fetX het volgende:

[..]
Dat viel vandaag reuze mee. Als je ongeveer 8 100% kansen mist kun je niet echt spreken van moeite alleen wel dat je het zelf niet afmaakt.
Maar kansen afmaken is wel een cruciaal onderdeel van het spel.
AZ
ALKMAAR
pi_201784342
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:46 schreef GGMM het volgende:
Onder Dick Advocaat was dit niet gebeurd. Die had dan duidelijk gezegd dat ze scherp moesten beginnen.
ze zijn 2 keer 'scherp begonnen' rene
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:59:37 #268
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201784360
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik ben het met je eens dat er niet afgemaakt werd. Maar waar lag dat aan? Ik denk gewoon gebrek aan kwaliteit, niet gebrek aan 'scherpte'. Want hoe krijg je die scherpte er dan in?
Als dit veel vaker gebeurt dat heb je een punt, maar dit is eigenlijk de eerste wedstrijd dat we zoveel kansen missen. Speel deze pot 10x en je wint 9x zonder moeite.

Het baart mij meer zorgen dat ongeveer elke kans van de tegenstander erin vliegt. Dat is of een beetje pech of gewoon best grote kansen die ze krijgen / gebrek aan concentratie achterin. En ik neig naar het laatste.
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 18:59:44 #269
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201784363
Slot weer met erg zinnige teksten. Geen speld tussen te krijgen.
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:00:45 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201784390
Kφkcό :')
Recordhouder aantal posts op ιιn dag.
4045
onlogisch
pi_201784404
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:59 schreef fetX het volgende:

[..]
Als dit veel vaker gebeurt dat heb je een punt, maar dit is eigenlijk de eerste wedstrijd dat we zoveel kansen missen. Speel deze pot 10x en je wint 9x zonder moeite.

Het baart mij meer zorgen dat ongeveer elke kans van de tegenstander erin vliegt. Dat is of een beetje pech of gewoon best grote kansen die ze krijgen / gebrek aan concentratie achterin. En ik neig naar het laatste.
Senesi moet zn contract gewoon eens gaan verlengen.

Had Dickie toch gelijk.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:03:39 #272
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201784448
Je mist gewoon Sinisterra vandaag. Dessers is toch geen spits voor de basis en Linssen op de vleugel is niks.

Vond Nelson best hoopgevend, hoop dat ie snel 90 minuten kan spelen.
pi_201784471
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 18:59 schreef fetX het volgende:

[..]
Als dit veel vaker gebeurt dat heb je een punt, maar dit is eigenlijk de eerste wedstrijd dat we zoveel kansen missen. Speel deze pot 10x en je wint 9x zonder moeite.
Tegen Vitesse werden grote kansen toch ook gemist?

quote:
Het baart mij meer zorgen dat ongeveer elke kans van de tegenstander erin vliegt. Dat is of een beetje pech of gewoon best grote kansen die ze krijgen / gebrek aan concentratie achterin. En ik neig naar het laatste.
Ik denk dat je met de begrippen 'pech' en 'concentratie' vrij weinig kan. Ik denk dat het de zwakte is van een team dat erg aanvallend speelt. Tegenstanders kunnen de ruimtes klein houden, en met snelle uitbraken (waarbij er weinig verdedigers zijn) snel gevaarlijk worden...
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:08:13 #274
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201784540
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 19:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Tegen Vitesse werden grote kansen toch ook gemist?
[..]
Ik denk dat je met de begrippen 'pech' en 'concentratie' vrij weinig kan. Ik denk dat het de zwakte is van een team dat erg aanvallend speelt. Tegenstanders kunnen de ruimtes klein houden, en met snelle uitbraken (waarbij er weinig verdedigers zijn) snel gevaarlijk worden...
Mja, maar zeker niet zoveel als vandaag.

Het laatste klopt natuurlijk maar dat alles erin vliegt is ook wel een beetje pech, maar voornamelijk dat het dus lang niet altijd goed staat en dat heeft uiteraard ook met concentratie te maken.
pi_201784693
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 19:08 schreef fetX het volgende:

[..]
Mja, maar zeker niet zoveel als vandaag.

Het laatste klopt natuurlijk maar dat alles erin vliegt is ook wel een beetje pech, maar voornamelijk dat het dus lang niet altijd goed staat en dat heeft uiteraard ook met concentratie te maken.
Ja, er gebeurt iets waardoor Feyenoord uit hun formatie komt te staan. Dat zou je inderdaad concentratie kunnen noemen.
pi_201784874


#wemissyou
  Moderator zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:33:18 #277
362868 crew  Slobeend
of all places
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 19:35:51 #278
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_201785022
Alle credits naar RKC natuurlijk. Zeer knappe prestatie. Vurnon met de goal...dat is wel opmerkelijk.
  zaterdag 16 oktober 2021 @ 20:57:29 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201786696
Dit was niet zo goed he?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201789184
Normaal gesproken win je gewoon met deze statistieken. Eerste half uur was niet eens zo slecht. Daarna verdedigen we weer slecht, dat begint wel een structureel probleem te worden, net als het missen van 100% kansen..
#12 is not for sale!
pi_201789311
Maar zoals als zo vaak gesteld, overwinteren in Europa en top 3 eindigen zou echt een topprestatie zijn dit seizoen.
#12 is not for sale!
pi_201789531
Hoe speelde Reiss jongens?
pi_201789609
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:28 schreef Bolasie het volgende:
Hoe speelde Reiss jongens?
wel geinig
beetje een typische invalbeurt van een nieuwe buitenspeler :+

maar je ziet wel dat hij kan voetbalen
  zondag 17 oktober 2021 @ 03:02:15 #284
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201791536
Heel dure punten dit, zonde. Had dit niet verwacht. Wel een goede wedstrijd uitgekozen om voor het eerst in twee en een half jaar een competitiewedstrijd met publiek te missen.
Makkelijk tweede.
pi_201794427
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 22:21 schreef Haringkop het volgende:
Maar zoals als zo vaak gesteld, overwinteren in Europa en top 3 eindigen zou echt een topprestatie zijn dit seizoen.
Topprestatie nog wel.
Is wel het minste wat je mag verwachten.
blablablabla
pi_201794858
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 03:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel dure punten dit, zonde. Had dit niet verwacht. Wel een goede wedstrijd uitgekozen om voor het eerst in twee en een half jaar een competitiewedstrijd met publiek te missen.
Gelukkig zijn de andere clubs ook zo wisselvallig als de pest, dus wat dat betreft is alles nog mogelijk.
pi_201801174
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Topprestatie nog wel.
Is wel het minste wat je mag verwachten.
We hebben amper 16 volwaardige spelers…
#12 is not for sale!
  zondag 17 oktober 2021 @ 22:11:56 #288
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201801214
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 13:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Topprestatie nog wel.
Is wel het minste wat je mag verwachten.
Dan zijn er vast posts waar staat dat jij dat verwachtte aan het begin van het seizoen? :)
pi_201802088
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:09 schreef Haringkop het volgende:

[..]
We hebben amper 16 volwaardige spelers…
dat geldt voor de meeste selecties wel op Ajax en PSV na :+

als je geen derde wordt heb je het in de competitie gewoon niet goed genoeg gedaan

betekent overigens niet dat slot dan weg moet ofzo, lekker lang de tijd geven die gozer

het is in ieder geval in sommige wedstrijden puur genot
pi_201803153
quote:
14s.gif Op zondag 17 oktober 2021 23:26 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat geldt voor de meeste selecties wel op Ajax en PSV na :+

als je geen derde wordt heb je het in de competitie gewoon niet goed genoeg gedaan

betekent overigens niet dat slot dan weg moet ofzo, lekker lang de tijd geven die gozer

het is in ieder geval in sommige wedstrijden puur genot
Dat is zeker waar, maar wij zijn al het langste bezig, hebben inmiddels ook vrij veel internationals en het ging mij vooral over de combinatie met het overwinteren in Europa. Op twee terreinen succes halen is gewoon rete lastig. Als je dat lukt in een seizoen wat ook voornamelijk in he teken staat van opbouwen en puinruimen mag van je mij wel van een topprestatie spreken.
#12 is not for sale!
  maandag 18 oktober 2021 @ 09:31:54 #291
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201803701
Gewoon makkelijk derde.
Makkelijk tweede.
pi_201803917
Ik maak me nog steeds totaal geen zorgen hoor. Met Linssen op links en Dessers in de spits weet je ook dat je bijna niks zelf gaat creλren. Dan hebben we nog behoorlijk veel kansen gehad eigenlijk, normaal gaan er echt wel meer in. Senesi zit wel in een extreme vormdip trouwens, dat moet echt beter. Al laat Geertruida ook echt niks zien in de minuten die hij krijgt.
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:23:15 #293
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_201804113
We zijn wel voor het aanvalsspel redelijk afhankelijk van Sinigod. Dan hebben we gelukkig nog een hoop spelers die ‘uit het niets’ kunnen toeslaan, met name Til, maar verder is het voorin wel pover hoor. Vooral nu Dessers niet bepaald een killer blijkt. Hopen dat we nog veel aan Nelson gaan hebben of dat Alireza zijn vorm snel herpakt.

Alle slordigheden in het spel zijn wel echt storend en we worden er de laatste tijd ook bijzonder vaak op afgestraft, met name RKC en NEC waren wel erg effectief. Een hoop tegengoals hebben we nu al tegengekregen door persoonlijke fouten van Malacia, Geertruida en Senesi. Het is lullig want ze hebben alle drie hun kwaliteiten al wel bewezen, maar in principe kosten hun fouten je de punten tegen Utrecht, Vitesse en RKC.
Makkelijk tweede.
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:35:57 #294
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_201804208
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle slordigheden in het spel zijn wel echt storend en we worden er de laatste tijd ook bijzonder vaak op afgestraft, met name RKC en NEC waren wel erg effectief. Een hoop tegengoals hebben we nu al tegengekregen door persoonlijke fouten van Malacia, Geertruida en Senesi. Het is lullig want ze hebben alle drie hun kwaliteiten al wel bewezen, maar in principe kosten hun fouten je de punten tegen Utrecht, Vitesse en RKC.
Trauner ging ook niet bepaald vrijuit bij de eerste van RKC. Achterin nu hopelijk allemaal weer met de voetjes op de bodem en gewoon weer scherp zijn. Dick zou zeggen 'kom op!'.
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 10:36:07 #295
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201804212
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 09:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gewoon makkelijk derde.
Nee hoor, Feyenoord is dood- en doodziek.
pi_201804245
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:09 schreef Haringkop het volgende:

[..]
We hebben amper 16 volwaardige spelers…
Mee eens dat het kwetsbaar is maar zolang iedereen heel blijft vind ik dat echt geen topprestatie, helemaal op basis van hoe je begonnen bent. zou het eerder een faal zijn als je geen derde zou worden.

Al speelt die wereldpot tegen PSV daar ook zeker een rol in. Opportunismegod.
blablablabla
pi_201804304
2 verdedigende fouten en een hoop gemiste kansen. Komt wel weer goed.

Ligt het trouwens aan mij of is Senesi een beetje te saai om een docu te hebben? :+
BFF met GGMM
pi_201804316
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Mee eens dat het kwetsbaar is maar zolang iedereen heel blijft vind ik dat echt geen topprestatie, helemaal op basis van hoe je begonnen bent. zou het eerder een faal zijn als je geen derde zou worden.

Al speelt die wereldpot tegen PSV daar ook zeker een rol in. Opportunismegod.
Tegen PSV was geen wereldpot, dat was echt scorebordjournalistiek. Tegen Slavia de eerste helft was werelds.
BFF met GGMM
  maandag 18 oktober 2021 @ 10:52:04 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201804363
quote:
14s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:47 schreef DonRaja het volgende:
2 verdedigende fouten en een hoop gemiste kansen. Komt wel weer goed.

Ligt het trouwens aan mij of is Senesi een beetje te saai om een docu te hebben? :+
Helemaal mee eens, maar is commercieel gewoon interessant. In de reacties op de socials ook veelal Argentijnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201804399
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, maar is commercieel gewoon interessant. In de reacties op de socials ook veelal Argentijnen.
Ik had dat destijds ook met die docu over Cruz, maar daar kwam het initiatief niet vanuit Feyenoord.
BFF met GGMM
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 10:56:40 #301
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_201804421
Dicht.
Recordhouder aantal posts op ιιn dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')