wel geinigquote:
Topprestatie nog wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:21 schreef Haringkop het volgende:
Maar zoals als zo vaak gesteld, overwinteren in Europa en top 3 eindigen zou echt een topprestatie zijn dit seizoen.
Gelukkig zijn de andere clubs ook zo wisselvallig als de pest, dus wat dat betreft is alles nog mogelijk.quote:Op zondag 17 oktober 2021 03:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel dure punten dit, zonde. Had dit niet verwacht. Wel een goede wedstrijd uitgekozen om voor het eerst in twee en een half jaar een competitiewedstrijd met publiek te missen.
We hebben amper 16 volwaardige spelers…quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Topprestatie nog wel.
Is wel het minste wat je mag verwachten.
Dan zijn er vast posts waar staat dat jij dat verwachtte aan het begin van het seizoen?quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Topprestatie nog wel.
Is wel het minste wat je mag verwachten.
dat geldt voor de meeste selecties wel op Ajax en PSV naquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We hebben amper 16 volwaardige spelers…
Dat is zeker waar, maar wij zijn al het langste bezig, hebben inmiddels ook vrij veel internationals en het ging mij vooral over de combinatie met het overwinteren in Europa. Op twee terreinen succes halen is gewoon rete lastig. Als je dat lukt in een seizoen wat ook voornamelijk in he teken staat van opbouwen en puinruimen mag van je mij wel van een topprestatie spreken.quote:Op zondag 17 oktober 2021 23:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat geldt voor de meeste selecties wel op Ajax en PSV na
als je geen derde wordt heb je het in de competitie gewoon niet goed genoeg gedaan
betekent overigens niet dat slot dan weg moet ofzo, lekker lang de tijd geven die gozer
het is in ieder geval in sommige wedstrijden puur genot
Trauner ging ook niet bepaald vrijuit bij de eerste van RKC. Achterin nu hopelijk allemaal weer met de voetjes op de bodem en gewoon weer scherp zijn. Dick zou zeggen 'kom op!'.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle slordigheden in het spel zijn wel echt storend en we worden er de laatste tijd ook bijzonder vaak op afgestraft, met name RKC en NEC waren wel erg effectief. Een hoop tegengoals hebben we nu al tegengekregen door persoonlijke fouten van Malacia, Geertruida en Senesi. Het is lullig want ze hebben alle drie hun kwaliteiten al wel bewezen, maar in principe kosten hun fouten je de punten tegen Utrecht, Vitesse en RKC.
Mee eens dat het kwetsbaar is maar zolang iedereen heel blijft vind ik dat echt geen topprestatie, helemaal op basis van hoe je begonnen bent. zou het eerder een faal zijn als je geen derde zou worden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We hebben amper 16 volwaardige spelers…
Tegen PSV was geen wereldpot, dat was echt scorebordjournalistiek. Tegen Slavia de eerste helft was werelds.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mee eens dat het kwetsbaar is maar zolang iedereen heel blijft vind ik dat echt geen topprestatie, helemaal op basis van hoe je begonnen bent. zou het eerder een faal zijn als je geen derde zou worden.
Al speelt die wereldpot tegen PSV daar ook zeker een rol in. Opportunismegod.
Helemaal mee eens, maar is commercieel gewoon interessant. In de reacties op de socials ook veelal Argentijnen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:47 schreef DonRaja het volgende:
2 verdedigende fouten en een hoop gemiste kansen. Komt wel weer goed.
Ligt het trouwens aan mij of is Senesi een beetje te saai om een docu te hebben?
Ik had dat destijds ook met die docu over Cruz, maar daar kwam het initiatief niet vanuit Feyenoord.quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar is commercieel gewoon interessant. In de reacties op de socials ook veelal Argentijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |