Ben benieuwd wat ze ervan gebakken hebben.quote:
Met de kanttekening dat Johnsen dus inviel voor Nelson en het toen beter ging lopen (wat ik lees hoor).quote:
Ik moest googlen wie Johnsen was en kreeg gelijk auto correct naar de rode van de kerstfoto na langer zoeken kwam ik erachter een noor die eigenlijk voor onder de 21 gehaald was in 2020 die als aanvallende middenvelder speelt.quote:
Ik moest ook Googelen hoor. Zijn broer ken ik wel van Heerenveen. Wist niet dat die een broer had die bij ons speelde. Learning all the time.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik moest googlen wie Johnsen was en kreeg gelijk auto correct naar de rode van de kerstfoto na langer zoeken kwam ik erachter een noor die eigenlijk voor onder de 21 gehaald was in 2020 die als aanvallende middenvelder speelt.
Ömer Gündüz?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Ik dacht even twee prima assists van Nelson. Maar die eerste is een assist van Dessers en die tweede kan ik zo niet zien wie dat is.
We herkennen hem nu al niet meerquote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:45 schreef Caland het volgende:
Oh het is blijkbaar Texeira. Die hadden we ook nog.
Prima voorbereidend werk wel.
Afgevallen in gewicht neem ik aan dat je bedoelt?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We herkennen hem nu al niet meer
Is ie afgevallen dankzij de Spartaanse methoden van Slot?
Ja, dat andere hoef ik me niet af te vragen, lijkt me uitgesloten dat ie nog aanhaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2021 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Afgevallen in gewicht neem ik aan dat je bedoelt?
Teixeira aan de bal is natuurlijk prima maar hij loopt niet mee en heeft het fysiek van een 14-jarige. Misschien dat Slot hem nog aan de praat krijgt maar ik geef het weinig kans.
2 blessures op het middenveld en het wordt kiezen tussen diemers of texeira met een beetje pechquote:Op woensdag 6 oktober 2021 17:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, dat andere hoef ik me niet af te vragen, lijkt me uitgesloten dat ie nog aanhaakt
Een verdediger die de beuk erin gooit (a la Douglas)quote:Trauner weet niet goed wat hij met die bijnaam aan moet, vertelt hij in het magazine. "Haha, ik weet niet of ik daar trots op moet zijn", aldus de Oostenrijker. "Ik geloof dat het ook door de supporters was bedacht. Het is wel grappig. Het betekent zoiets als fair fighter. Ik probeer altijd eerlijk te spelen. Ik wil zo min mogelijk kaarten krijgen, want daar help ik het team niet mee. Maar ik schuw de duels niet."
Desnoods de modder.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een verdediger die de beuk erin gooit (a la Douglas)
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt (ik game al jaren niet meer)quote:
Fantastisch artikel van 5 regelsquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:12 schreef Zipportal het volgende:
Hierom speelt Gernot Trauner altijd met een pleister op zijn neus
https://www.telegraaf.nl/(...)leister-op-zijn-neus
GERNOT. @:onlogisch
Zit hier al in de club, heb de Jens ook gepacked 💪🏻quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die Nelson zal wel ontzettend tegenvallen, ook qua kwaliteit. Die geruchten gingen al langer
En als iets meer geld kost komt de gemeente dat innen. Kan me nog goed herinneren dat ik jarenlang extra heffingen heb betaald voor de Noord-Zuidlijn in Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat iets er mooi uitziet wilt niet zeggen dat het een succesvol project is. Dit gaat veel meer kosten dan het op gaat leveren
Die zal vast tegenvallen, maar ik denk niet dat dat perse de reden is dat ze Diallo alsnog willen. Ze zouden ze namelijk van origine beide halen. Wel lekker als ze Diallo voor 1,5 jaar zouden kunnen halen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Die Nelson zal wel ontzettend tegenvallen, ook qua kwaliteit. Die geruchten gingen al langer
quote:Op zondag 10 oktober 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zal wel tegen RKC minuten krijgen als Sinisterra ontbreekt, dan mag hij die klasse laten zien (ook al mis ik die wedstrijd, spelen op de zaterdagmiddag is niet prettig).quote:
Vier hersteldagen voor Union richting beide clashes. Denk je echt dat ze dat uit gaat putten? Je kunt beter hopen dat enkele spelers hun hamstring scheuren.quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:34 schreef Erasmus het volgende:
Godverdomme nog niets te koop bij Union voor Berlijn-uit.
Ik ben er wel achter gekomen dat ze komende speelronde thuis tegen Wolfsburg moeten en het weekend voor onze pot tegen Bayern moeten spelen. Hopelijk gaat dat ze uitputten zodat Linssen/Dessers/Sinisterra/Til er een paar in kunnen prikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |