abonnement Unibet Coolblue
pi_201635627
niet mijn OP, eigenlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201635638
quote:
14s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Burg Bieren is geweldig. Enorm veel keus.
Het is voor ons ruim 1 uur rijden maar ik denk dat we daar nu toch wel afentoe komen shoppen :D

quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik heb afgelopen weekend gekeken of ik dat van jullie kon vinden. Maar zag het nergens in de winkel. Of het is op of ik ben kippig.
Hmmm dat zou een goed teken zijn. We zullen ze eens mailen en vragen of ze interesse hebben in nog wat doosjes :D bedankt voor het kijken.
pi_201635651
Editie 13 van de welke-taart-bak-ik-voor-mijn-verjaardag-uitdaging.

Insert awesome recepten onder de streep:

---------
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201635686
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Editie 13 van de welke-taart-bak-ik-voor-mijn-verjaardag-uitdaging.

Insert awesome recepten onder de streep:

---------
Waar heb je zin in? Fruit of chocolade, moet er slagroom in/bij?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201635695
Sorry ik werd afgeleid.

Maar deze taart heb ik afgelopen jaar voor mijn man gemaakt. Was heerlijke O+

https://www.antilliaans-eten.nl/recepten/chocoholic-dripcake/
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201635712
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het is voor ons ruim 1 uur rijden maar ik denk dat we daar nu toch wel afentoe komen shoppen :D
[..]
Hmmm dat zou een goed teken zijn. We zullen ze eens mailen en vragen of ze interesse hebben in nog wat doosjes :D bedankt voor het kijken.
En anders ben ik benieuwd waar ze staan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201635727
Voor de slowcooker onder ons. Zal dit wat zijn? Gezien wij maar met zijn tweeen zijn

https://www.bol.com/nl/nl(...)33.50.ProductPageUrl
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201635746
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Waar heb je zin in? Fruit of chocolade, moet er slagroom in/bij?
Nou, het duurt nog even dus dat scheelt. :7 Vind het altijd lastig, vorig jaar wilde ik kinderbueno-cheesecake maar toen zat ik in quarantaine en heb ik gewoon alle kinderbueno's opgegeten :+

Ik kies meestal wat F. niet kiest. Als hij iets chocolade-achtig kiest, dan doe ik fruit. Er zit 2 weken tussen onze verjaardagen, vandaar. :+

Ik hoef geen slagroom.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201635763
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sorry ik werd afgeleid.

Maar deze taart heb ik afgelopen jaar voor mijn man gemaakt. Was heerlijke O+

https://www.antilliaans-eten.nl/recepten/chocoholic-dripcake/
Jeutje. :o

Oke, disclaimer: ik kan niet zo goed bakken. En ik hou meestal niet zo van taart. Die cake/sponge taarten zeg maar.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201635790
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor de slowcooker onder ons. Zal dit wat zijn? Gezien wij maar met zijn tweeen zijn

https://www.bol.com/nl/nl(...)33.50.ProductPageUrl
Deze ken ik niet, maar ik heb de voorganger van Russel Hobbs (fijn slowcooker merk) Cook@Home Searing Slow Cooker. 2 slowcookers zijn genoeg, ander zou ik deze erbij nemen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201635848
Nu heb ik zin in missisippi mud pie en appeltaart met custard. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201635901
Appeltaart is altijd lekker

Maar misschien eens kijken op de site van HHB?
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 19:16:06 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201635924
Alles Gute zum Geburtstag Z.

@Lonaa een appelboom maakt dit dilemma een stuk eenvoudiger :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201635945
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Alles Gute zum Geburtstag Z.

@:Lonaa een appelboom maakt dit dilemma een stuk eenvoudiger :D
Ja eens :D

Paar jaar geleden had ik cheesecake met bramensaus om wat te doen aan de enorme hoeveelheid bramen in de vriezer die van de planten van schoonouders kwamen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:19:42 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201635983
Biertaart met spek en kaas
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201635999
quote:
14s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:19 schreef Molo het volgende:
Biertaart met spek en kaas
Zou eten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201636006
Probleem is denk ik altijd dat ik ALLE TAART wil. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 19:22:07 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201636034
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Probleem is denk ik altijd dat ik ALLE TAART wil. :')
Mijn probleem is dat ik Schwarzwälder Kirsch enorm lekker vind :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:22:42 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201636046
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Probleem is denk ik altijd dat ik ALLE TAART wil. :')
Taart roadmap maken

@sigme kan het wel opdelen in user stories en sprints
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201636083
Oke ik kan een potje vics onder mijn neus houden en diep inhaleren en geen munt ruiken. Misschien toch nog maar een keer zo’n test doen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201636115
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Deze ken ik niet, maar ik heb de voorganger van Russel Hobbs (fijn slowcooker merk) Cook@Home Searing Slow Cooker. 2 slowcookers zijn genoeg, ander zou ik deze erbij nemen.
Ik ben de draad even kwijt. Welke zou je er bij nemen? Die uit mijn link of die je noemde?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201636155
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik ben de draad even kwijt. Welke zou je er bij nemen? Die uit mijn link of die je noemde?
Die ik noemde. Goede ervaringen met Russel Hobbs
We have far more in common than that which devides us..
pi_201636189
quote:
10s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:22 schreef Molo het volgende:

[..]
Taart roadmap maken

@:sigme kan het wel opdelen in user stories en sprints
Ja uh, ik wil graag -10kg op de weegschaal. Taart roadmap hoort daar niet bij jong.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201636195
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Mijn probleem is dat ik Schwarzwälder Kirsch enorm lekker vind :P
Ik ben ieder jaar bang dat F. die voor z'n verjaardag wil want lijkt me enorm veel werk :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201636205
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die ik noemde. Goede ervaringen met Russel Hobbs
Ik neem hem mee in mijn overweging :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201636266
Goedenavond :O Ik ging vandaag naar kantoor. Men vind dat wel goed voor de samenwerking in het team. Jammer alleen er dus ook mensen zijn die strontverkouden, heftig snotterend en volop niesend en proestend op kantoor gaan zitten onder het mom "maar ik was negatief tijdens de test".

Feli, Z ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:36:30 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201636333
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja uh, ik wil graag -10kg op de weegschaal. Taart roadmap hoort daar niet bij jong.
Luchttaart, taarthologrammen, dit dat _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201636365
Avondfoto'tje
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201636369
Mooi :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 19:41:18 #30
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201636417
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ben ieder jaar bang dat F. die voor z'n verjaardag wil want lijkt me enorm veel werk :')
Hoe vaker je hem maakt hoe makkelijker.

Het opkloppen van zeven eieren zou ik zonder KA niet aan beginnen trouwens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201636448
Zo, bijgelezen. Uhmmpie een huis aan het kopen en zo te lezen ergens in een buitengebied _O_

AnneX met biebperikelen. Soms worden dingen gewoon té zakelijk/managementeel (dat is vast geen woord) bekeken en is het niet meer menselijk/realistisch. Hopelijk komt daar nog wel verandering in, want anders is het toch niet leuk meer als vrijwilliger :o

Lucky druk druk druk. Ik vind eigenlijk dat je altijd wel druk bent (ook met heel veel leuke, relaxte dingen hoor!), dus las vooral ook genoeg pauzes in en neem tijd voor jezelf. Misschien helpt het tegen het voorkomen van de bijna geplande migraine :X

z80 is jarig vandaag, dus ook van harte gefeliciteerd en hopelijk een leuke dag (gehad) *O*

Lonaa moest zo nodig missisippi mudpie noemen. Die had ik vorig jaar voor mijn verjaardag en nog nooit een taart gehad die zķ naar chocolade smaakte. Gewoon elke hap was CHOCOLADE. Dit jaar een andere taart maken, dus ik lees met belangstelling de langskomende tips.

sigme zei nog iets over een katholieke uitvaart vanwege de rituelen/pracht/praal. Nu had ik een lieve hoogbejaarde buurvrouw, maar ik kende haar als ras agnost en altijd op de barricades voor de SP en zo. Toen werd ze dement en ging ze blijkbaar in het verpleeghuis altijd naar de kerkdiensten. Uiteindelijk was de uitvaart dan ook in een katholieke kerk en dat was zo niet mijn buurvrouw :D Heel bijzonder.

Foto's van Kaatje kan ik helaas niet zien, maar ik ken de heemtuin en die is idd prachtig. Kan je een beetje invulling geven aan je dagen zonder het werk? Of voelt het nog als een lange vakantie oid?

Candaasje vandaag ook een beetje feest, Dag van de Dierenartsassistente. Hebben jullie nog wat gekregen op het werk? En wat maak jij lange dagen joh. Ook je rust op tijd nemen hč :*

P zit tussen de kletsende, snotterende en hoestende collega's. Ja, snap dat je daar helemaal geen trek in hebt. Volgens mij kan jij ook prima thuis werken, maar dat is dan dus blijkbaar een probleem voor de samenwerking? En trouwmuziek aan het uitzoeken O+ Ik zou ook geen Rammstein doen. Alhoewel Ohne Dich nog wel romantisch klinkt :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 19:45:35 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201636511
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:42 schreef Isabeau het volgende:
Alhoewel Ohne Dich nog wel romantisch klinkt :7
Van Rammstein is vast een andere versie dan die van Münchener Freiheit die ik ken? :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201636545
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:45 schreef derLudolf het volgende:

Van Rammstein is vast een andere versie dan die van Münchener Freiheit die ik ken? :+
Oh die ken ik weer niet!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:49:18 #34
63722 z80
I fink you freaky
pi_201636604
Dank voor de felicitaties.
Net even bij de griek Dimitri (Korfu) wezen eten met mijn ouders. Blij dat ik vooraf gereserveerd had. De tent zat goed vol, voornamelijk Nederlanders. Had ik niet verwacht op een maandag.
En nog steeds zelfde kaart, zelfde hoeveelheden, zelfde kok en zelfde personeel daar.
Goed eten voor een goede prijs met vriendelijk personeel.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201636629
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:49 schreef z80 het volgende:
Dank voor de felicitaties.
Net even bij de griek Dimitri (Korfu) wezen eten met mijn ouders. Blij dat ik vooraf gereserveerd had. De tent zat goed vol, voornamelijk Nederlanders. Had ik niet verwacht op een maandag.
En nog steeds zelfde kaart, zelfde hoeveelheden, zelfde kok en zelfde personeel daar.
Goed eten voor een goede prijs met vriendelijk personeel.
Gefeliciteerd *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 oktober 2021 @ 20:17:37 #36
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201637250
Gefeliciteerd Z *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201637384
Ik weet niet wat me overkomt. Weer een relaxte VvE bestuursvergadering gehad. We hebben geen brieven gehad van de vervelende meneer, dus is niemand opgefokt pffff

Kunnen jullie dan de foto's niet zien omdat ze vanaf FB komen? Zag dat dat nog down is. Zo blij dat ik daar niet op de IT afdeling werk :P

@Isabeau, het voelt nog wel een beetje als vakantie. Heb nu m'n administratie in 3 stapeltjes gelegd. Normaal (waar nog veel van weg kan), VvE (ook even doorheen wat moet blijven of weg kan) en uwv/werk zoeken.
Dat laatste wilde ik vanmiddag eigenlijk uitzoeken, maar het was zulk lekker weer dat ik liever even ging wandelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201637473
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt. Weer een relaxte VvE bestuursvergadering gehad. We hebben geen brieven gehad van de vervelende meneer, dus is niemand opgefokt pffff

Kunnen jullie dan de foto's niet zien omdat ze vanaf FB komen? Zag dat dat nog down is. Zo blij dat ik daar niet op de IT afdeling werk :P

@:Isabeau, het voelt nog wel een beetje als vakantie. Heb nu m'n administratie in 3 stapeltjes gelegd. Normaal (waar nog veel van weg kan), VvE (ook even doorheen wat moet blijven of weg kan) en uwv/werk zoeken.
Dat laatste wilde ik vanmiddag eigenlijk uitzoeken, maar het was zulk lekker weer dat ik liever even ging wandelen.
Ik hou wel van organiseren O+ Stapeltjes is goed :Y Maar ja, met dit weer ben ik ook gaan wandelen, dus geef je groot gelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 20:28:34 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201637497
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt. Weer een relaxte VvE bestuursvergadering gehad. We hebben geen brieven gehad van de vervelende meneer, dus is niemand opgefokt pffff


Hoe vaak hebben jullie wel niet vergadering? Voor mijn gevoel vorige week ook al.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201637597
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Hoe vaak hebben jullie wel niet vergadering? Voor mijn gevoel vorige week ook al.
Ja, dit zijn bestuursvergaderingetjes. Vorige week moesten we iets bespreken om de vervelende meneer een brief te sturen en zo ja, wat moet er in staan. En nu voorbereiding voor de vergadering. En dan steeds korte meetings over liftrenovatie updates (gebed zonder einde)
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:38:52 #41
63722 z80
I fink you freaky
pi_201637719
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet niet wat me overkomt. Weer een relaxte VvE bestuursvergadering gehad. We hebben geen brieven gehad van de vervelende meneer, dus is niemand opgefokt pffff

Kunnen jullie dan de foto's niet zien omdat ze vanaf FB komen? Zag dat dat nog down is. Zo blij dat ik daar niet op de IT afdeling werk :P

@:Isabeau, het voelt nog wel een beetje als vakantie. Heb nu m'n administratie in 3 stapeltjes gelegd. Normaal (waar nog veel van weg kan), VvE (ook even doorheen wat moet blijven of weg kan) en uwv/werk zoeken.
Dat laatste wilde ik vanmiddag eigenlijk uitzoeken, maar het was zulk lekker weer dat ik liever even ging wandelen.
Alles van gezichtenboek is een groot zwart gat geworden. Data kan er wel in, maar er nooit meer uit.
Even iets technischer.
Ze hebben via BGP (wegenkaart met waar wie te vinden is voor routers) wat wijzigingen doorgevoerd.
Een heleboel subnetjes samengevoegd tot 1 groot subnet. Waarbij de gateway waarschijnlijk niet goed staat. (een dorpje met 1 richtingverkeer dat op een rotonde uitkomt de rotonde weggehaald.)
Hier een lijstje met de wijzigingen vlak voor het zwarte gat.
https://www.cidr-report.org/cgi-bin/as-report?as=AS32934&view=2.0

Nu is het voor de netwerkadmin hopen dat er nog een losstaand beheersnetwerk is. Zo niet moet er terug gevallen worden op het adidas netwerk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201637755
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:49 schreef z80 het volgende:
Dank voor de felicitaties.
Net even bij de griek Dimitri (Korfu) wezen eten met mijn ouders. Blij dat ik vooraf gereserveerd had. De tent zat goed vol, voornamelijk Nederlanders. Had ik niet verwacht op een maandag.
En nog steeds zelfde kaart, zelfde hoeveelheden, zelfde kok en zelfde personeel daar.
Goed eten voor een goede prijs met vriendelijk personeel.
Gezellig! Grieks is denk wel jouw favoriet.
Van harte gefeliciteerd nog! *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_201637783
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:38 schreef z80 het volgende:

[..]
Alles van gezichtenboek is een groot zwart gat geworden. Data kan er wel in, maar er nooit meer uit.
Even iets technischer.
Ze hebben via BGP (wegenkaart met waar wie te vinden is voor routers) wat wijzigingen doorgevoerd.
Een heleboel subnetjes samengevoegd tot 1 groot subnet. Waarbij de gateway waarschijnlijk niet goed staat. (een dorpje met 1 richtingverkeer dat op een rotonde uitkomt de rotonde weggehaald.)
Hier een lijstje met de wijzigingen vlak voor het zwarte gat.
https://www.cidr-report.org/cgi-bin/as-report?as=AS32934&view=2.0

Nu is het voor de netwerkadmin hopen dat er nog een losstaand beheersnetwerk is. Zo niet moet er terug gevallen worden op het adidas netwerk.
Snap er niet veel van maar ik had wel gelijk, blij dat ik daar niet werk momenteel _O-
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:46:04 #44
63722 z80
I fink you freaky
pi_201637878
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Gezellig! Grieks is denk wel jouw favoriet.
Van harte gefeliciteerd nog! *O*
Aziaat staat ook hoog op het lijstje. Maar ma kan niet tegen scherp eten. En het is al snel te scherp.
Griek is dan een veilige keuze.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201637990
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik kan een potje vics onder mijn neus houden en diep inhaleren en geen munt ruiken. Misschien toch nog maar een keer zo’n test doen
Oei.
pi_201638026
Jullie zijn noh niet minder gaan praten…

Dat is niet bij te houden op het moment voor mij denk ik
pi_201638060
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Jullie zijn noh niet minder gaan praten…

Dat is niet bij te houden op het moment voor mij denk ik
Dan sla je het merendeel gewoon lekker over *O* Niks mis mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201638111
Ik moet ook nog een verjaardagstaart verzinnen voor over een paar weken. Ik heb een paar kuipjes roomkaas die op moeten dus het zal wel cheese cake worden.

De Mississippi mud pie van vorig jaar was goddelijk. Nog bedankt Isa O+
Dit jaar wil ik met mijn verjaardag weer een taart van Isa, namelijk die peanut butter cup. Alleen lust niemand anders dat behalve ik. Ik weet niet of dat een voordeel of nadeel is.
Spoilers!
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:56:21 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_201638136
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Snap er niet veel van maar ik had wel gelijk, blij dat ik daar niet werk momenteel _O-
Probleem in het klein.
Je hebt een groot plein met een heleboel identieke straatjes. Maar 1 er van gaat naar de uitgang. Nu komt er grapjurk die alle bordjes weg haalt, ook bordje uitgang.
Er komen steeds meer mensen op dit plein, maar niemand weet meer hoe er vanaf te komen.
in het groot. Wat er bij FB nu aan de hand is.
Echter nu hebben ze meerdere pleinen aan elkaar gemaakt door er her en der een muur uit te halen. Geen bordjes of pijlen. Allemaal identieke straatjes. Niemand weet meer waar die is en hoe die er weg komt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201638155
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:52 schreef Uhmmpie het volgende:
Jullie zijn noh niet minder gaan praten…

Dat is niet bij te houden op het moment voor mij denk ik
Ik lees meestal de laatste berichten terug. Alles teruglezen ja geen doen idd :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201638173
Die Missisippi mud pie klinkt intrigerend. Heeft iemand een receptje voor mij misschien?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201638174
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Jeutje. :o

Oke, disclaimer: ik kan niet zo goed bakken. En ik hou meestal niet zo van taart. Die cake/sponge taarten zeg maar.
Lijkt dit je lekker: https://deliciousmagazine(...)-tijm-en-zomerfruit/
  maandag 4 oktober 2021 @ 20:58:53 #53
63722 z80
I fink you freaky
pi_201638206
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201638253
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik lees meestal de laatste berichten terug. Alles teruglezen ja geen doen idd :)
En ook @Isabeau

Ik voel me dan altijd wat schuldig dat ik vanalles gemist heb :)
pi_201638266
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:56 schreef z80 het volgende:

[..]
Probleem in het klein.
Je hebt een groot plein met een heleboel identieke straatjes. Maar 1 er van gaat naar de uitgang. Nu komt er grapjurk die alle bordjes weg haalt, ook bordje uitgang.
Er komen steeds meer mensen op dit plein, maar niemand weet meer hoe er vanaf te komen.
in het groot. Wat er bij FB nu aan de hand is.
Echter nu hebben ze meerdere pleinen aan elkaar gemaakt door er her en der een muur uit te halen. Geen bordjes of pijlen. Allemaal identieke straatjes. Niemand weet meer waar die is en hoe die er weg komt.
Ik las net ook ergens dat het ook hardware is, waarvoor specifieke kennis voor nodig is. Maar door corona werkt niet iedereen op locatie :D Nou maar hopen dat de kennispersoon in de buurt van de juiste locatie woont, stel dat ze die nog moeten invliegen _O-
Wappies noemen het het begin van de great reset _O-

@Lucky_Strike, kan je het taartje in het klein maken? Of zelfs een paar cupcakes ervan?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201638288
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
En ook @:isabeau

Ik voel me dan altijd wat schuldig dat ik vanalles gemist heb :)
Da tie ook naar het is anders bijna een dagtaak ;)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201638312
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:00 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
En ook @:isabeau

Ik voel me dan altijd wat schuldig dat ik vanalles gemist heb :)
Het is nu wel makkelijk om bij te houden. Maar voorheen (dus op kantoor en niet steeds kunnen inloggen) deed ik dat ook niet. Hooguit opzoeken als het ergens over ging waarvan je dacht "huh, waar gaat dit over"
We have far more in common than that which devides us..
pi_201638364
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet ook nog een verjaardagstaart verzinnen voor over een paar weken. Ik heb een paar kuipjes roomkaas die op moeten dus het zal wel cheese cake worden.

De Mississippi mud pie van vorig jaar was goddelijk. Nog bedankt Isa O+
Dit jaar wil ik met mijn verjaardag weer een taart van Isa, namelijk die peanut butter cup. Alleen lust niemand anders dat behalve ik. Ik weet niet of dat een voordeel of nadeel is.
Die was super heavy _O- Maar wel heel erg lekker O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201638423
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:00 schreef Uhmmpie het volgende:

En ook @:isabeau

Ik voel me dan altijd wat schuldig dat ik vanalles gemist heb :)
Welnee. Je krijgt vaak met de laatste berichten wel een beetje de vibe van het gesprek en wat op dat moment even belangrijk is. Dat je niet een super vrolijke lief-dagboek-post maakt terwijl net iemand zijn/haar hart lucht over een overleden familielid of zo. Er is niemand die denkt 'hmpf, Uhmmpie reageert helemaal niet op wat ik vanmorgen vroeg zei'.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201638485
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

@:Lucky_Strike, kan je het taartje in het klein maken? Of zelfs een paar cupcakes ervan?
Vast wel :Y Maar ik ben pas op 31 december jarig dus ik heb nog even. Eerst maar iets met roomkaas voor J verzinnen. Misschien toch die old school snickers cheesecake maar weer maken.
Spoilers!
pi_201638629
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ik kan een potje vics onder mijn neus houden en diep inhaleren en geen munt ruiken. Misschien toch nog maar een keer zo’n test doen
Als je neus niet verstopt zit: JA!

En anders ook, voor de zekerheid.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201638661
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:56 schreef z80 het volgende:

[..]
Probleem in het klein.
Je hebt een groot plein met een heleboel identieke straatjes. Maar 1 er van gaat naar de uitgang. Nu komt er grapjurk die alle bordjes weg haalt, ook bordje uitgang.
Er komen steeds meer mensen op dit plein, maar niemand weet meer hoe er vanaf te komen.
in het groot. Wat er bij FB nu aan de hand is.
Echter nu hebben ze meerdere pleinen aan elkaar gemaakt door er her en der een muur uit te halen. Geen bordjes of pijlen. Allemaal identieke straatjes. Niemand weet meer waar die is en hoe die er weg komt.
Dus mijn kittens en moederpoes die ik net voor de grote Down geplaatst had zitten nu vast op een plein wat alsmaar drukker wordt? :'(

Felies nog! :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201638834
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als je neus niet verstopt zit: JA!

En anders ook, voor de zekerheid.
Ja ik ben wel goed verkouden hoor. Maar ik kan nog redelijk ademen door mijn neus. Het blijft alleen lopen :’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201639464
Zware dingen getild. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201639669
James Bond, diamonds are forever aan het kijken. Jezus wat slecht.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201639696
Deze tekst kwam op twitter langs, samen met een plaatje met moeilijke cijfers
"So, someone deleted large sections of the routing....that doesn't mean Facebook is just down, from the looks of it....that means Facebook is GONE."

En Zuckerberg schijnt in een paar uur 7 (zeven) miljard te zijn verloren. Door een rechtzaak en dit. :o
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 4 oktober 2021 @ 22:11:17 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201639713
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Editie 13 van de welke-taart-bak-ik-voor-mijn-verjaardag-uitdaging.

Insert awesome recepten onder de streep:

---------
Nah jij bent ouder dan dat....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201639761
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:11 schreef fietsie het volgende:

Nah jij bent ouder dan dat....
Ik neem aan dat dat de jaren zijn dat besloten werd elk jaar een andere taart te bakken. Ik bakte bijv mijn eigen taarten niet toen ik nog thuis woonde :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 4 oktober 2021 @ 22:17:41 #69
63722 z80
I fink you freaky
pi_201639848
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze tekst kwam op twitter langs, samen met een plaatje met moeilijke cijfers
"So, someone deleted large sections of the routing....that doesn't mean Facebook is just down, from the looks of it....that means Facebook is GONE."

En Zuckerberg schijnt in een paar uur 7 (zeven) miljard te zijn verloren. Door een rechtzaak en dit. :o
Het grote zwarte gat. Je kunt ere wel heen. Maar er is geen weg terug. :+
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201639881
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nah jij bent ouder dan dat....
Zeker, maar ik denk dat ik pas taarten bakte voor mn verjaardag toen ik echt op mezelf woonde. En dan is dit editie 13
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 4 oktober 2021 @ 22:20:21 #71
63722 z80
I fink you freaky
pi_201639889
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik neem aan dat dat de jaren zijn dat besloten werd elk jaar een andere taart te bakken. Ik bakte bijv mijn eigen taarten niet toen ik nog thuis woonde :P
Definieer thuis. Ik bak nog steeds geen taarten. Ik haal er wel eentje bij een werkvoorziening met mensen die een beperking hebben. Die kunnen beter appeltaart met verse appels uit de Betuwe maken dan ik.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201639902
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:20 schreef z80 het volgende:

Definieer thuis. Ik bak nog steeds geen taarten. Ik haal er wel eentje bij een werkvoorziening met mensen die een beperking hebben. Die kunnen beter appeltaart met verse appels uit de Betuwe maken dan ik.
Ik had het ook over Lonaa.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201640044
Gefeliciteerd @z80 !

@Lucky_Strike lief dat je t vraagt! Voel me stukken beter gelukkig. Denk deels door vrijdag beginnen met isotone sportdrank drinken en hele dag door kleine beetjes mariakaakjes en soepstengels eten zodat ik niet steeds weer misselijk wordt van lege maag en deels door beetje stress minder na gesprek met leukejongen. In elk geval at ik vandaag een hamkaas croissantje, een Italiaanse bol met boter en kaas, een half bordje courgettini met kipgehakt in tomatensaus en een chocolaatje. Dat zit al een heel eind naar normaal en ik heb me geen moment misselijk gevoeld O+

@ zoetigheden:
goddelijke brownies wel beetje prutsen met baktijd dat 'ie niet nog compleet vloeibaar is
heerlijke chocolate mud cupcakes met chocolade fudge topping , ik deed bij de topping altijd half puur half melk chocola
Heerlijke chocolate chip cheesecakejes met Oreo bodem en salted caramel saus ik geloof dat ik een heel klein beetje water wel toevoegde aan de suiker in de pan ipv helemaal droog, maar is tijd geleden alweer dat ik m maakte..
  maandag 4 oktober 2021 @ 22:48:29 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201640379
Ik ben dus nu weer bijgelezen.

Beetje druk achtig hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201640407
haha en nu kunnen mensen van fb het datacenter niet in omdat de pasjes niet werken _O-
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 22:53:15 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201640473
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
haha en nu kunnen mensen van fb het datacenter niet in omdat de pasjes niet werken _O-
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201640495
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
haha en nu kunnen mensen van fb het datacenter niet in omdat de pasjes niet werken _O-
Daar heb ik ook om gegrijnst ja.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201640546
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
haha en nu kunnen mensen van fb het datacenter niet in omdat de pasjes niet werken _O-
:D _O-

Ik hoorde ook al gamers klagen die nu hun spellen niet in kunnen omdat ze via fb inloggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201640577
Als dit zo doorgaat, stof ik ook m'n oude telefoon weer af :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_201640584
Twitter werkt wel en daar las ik met een schok de laatste regel.
twitter
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
haha en nu kunnen mensen van fb het datacenter niet in omdat de pasjes niet werken _O-
🤪 lekker puh.
pi_201640610
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:59 schreef AnneX het volgende:
Twitter werkt wel en daar las ik met een schok de laatste regel.
[ twitter ]
[..]
🤪 lekker puh.
Ook gelezen ja, Echt heel erg schokkend
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 4 oktober 2021 @ 23:03:21 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201640643
Mooie quotes her en der door deze FB storing :P

quote:
Ik dacht al ... Facebook en Insta offline ... over 9 maanden een geboortegolf.
quote:
Mijn telegram pingelt continu van allemaal mensen die dat nu geīnstalleerd hebben.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201640650
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Als dit zo doorgaat, stof ik ook m'n oude telefoon weer af :D
Ja joh ik was met mijn vrienden gewoon weer aan het smsen _O-

En toen bedacht ik me van joh we hebben ook gewoon een discord groep waar we kunnen chat een :’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201640660
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:03 schreef fietsie het volgende:
Mooie quotes her en der door deze FB storing :P
[..]
[..]

_O-
En volgende week hebben advocaten familierecht het drukker
We have far more in common than that which devides us..
pi_201640709
Deze is ook leuk

twitter
We have far more in common than that which devides us..
pi_201640721
Ik weet de inlog van mijn Twitter niet meer :’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201640731
DigiD had ook wat problemen. Onze coronapas werd eerst niet geaccepteerd -O-
pi_201640757
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:08 schreef Sarabi het volgende:
DigiD had ook wat problemen. Onze coronapas werd eerst niet geaccepteerd -O-
oh, da's ook niet fijn
Toch mogen eten?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201640768
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 22:59 schreef AnneX het volgende:
Twitter werkt wel en daar las ik met een schok de laatste regel.
[ twitter ]
[..]
🤪 lekker puh.
Echt? Wat had je dan verwacht met 17,5 miljoen mensen waarvan het merendeel vlees eet? En we exporteren ook nog eens een heleboel vlees. Ik vind het enorme aantallen, ja. Maar 17,5 miljoen is nog een véél groter getal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201640795
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
oh, da's ook niet fijn
Toch mogen eten?
Ja, na 10 minuutjes ging het scannen wel goed.
pi_201640796
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Echt? Wat had je dan verwacht met 17,5 miljoen mensen waarvan het merendeel vlees eet? En we exporteren ook nog eens een heleboel vlees. Ik vind het enorme aantallen, ja. Maar 17,5 miljoen is nog een véél groter getal.
Ik ben eigenlijk vooral verrast dat het maar 4 paarden zijn :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201640810
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik ben eigenlijk vooral verrast dat het maar 4 paarden zijn :@
Is niet heel populair natuurlijk. En er zijn volgens mij ook amper paardenslagers in Nederland.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201640876
Ik zocht via Google op waar ze wel veel paardenvlees eten. Maar blijkbaar is dat vooral in China, Rusland, Kazachstan, Mexico. 1,5 miljoen paarden in China in 2018 :o En blijkbaar ook aardig wat in België.

Hey, had Loetje of hoe heette dat restaurant, niet paardenvlees als biefstuk?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201640967
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Echt? Wat had je dan verwacht met 17,5 miljoen mensen waarvan het merendeel vlees eet? En we exporteren ook nog eens een heleboel vlees. Ik vind het enorme aantallen, ja. Maar 17,5 miljoen is nog een véél groter getal.
per dag kwam echt bij mij binnen, toen ik er langs scrolde.
Nooit stilgestaan bij deze aantallen.
Wij eten hooguit 1 x week kip of een burger. En verder vegetarisch van HF.
pi_201641884
Het zijn ook gigantische aantallen per dag. Per jaar worden er zo'n 60-65 miljard dieren geslacht wereldwijd, zeedieren niet meegerekend. Dan kom je meer op de 300+ miljard per jaar. Is niet te bevatten, hoeveel dat is.


Ik had een goede werkdag, fijn vaardigheden kunnen oefenen O+
We kregen dozen met Tony chocolade en een chocoplak met daarop een stethoscoopje van chocolade als bedankje ter gelegenheid van deze dag. (Wel melkchocolade dus ik eet het niet, maar vanuit werkgever doen ze best vaak aan presentjes. Laatst ook voor iedereen een Rituals pakket als bedankje voor het werk in een drukke zomer)

Wel een verdrietige dood van een pup, die kwam al binnen in uiterste nood. We hebben nog gereanimeerd maar uiteindelijk moesten we hem laten gaan. Dat was wel echt heel sneu.

Nu eerst slapen, morgen even terug lezen.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 04:32:29 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201641961
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk vooral verrast dat het maar 4 paarden zijn :@
Slacht in Nederland, er wordt wel meer paardenvlees gegeten in Nederland, komt uit het buitenland
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 oktober 2021 @ 06:53:50 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201642110
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is niet heel populair natuurlijk. En er zijn volgens mij ook amper paardenslagers in Nederland.
Hier in Haarlem zit wel een hele goede 8-)
En eigenlijk zonde, want het is heerlijk vleesch.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201642112
Mogge!
Het is fris en helder hier, met wat wind.
Paar herfstige foto's van het weekend.

Ridderzuring in verval


Vlier in kleur
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 07:25:32 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201642226
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik zocht via Google op waar ze wel veel paardenvlees eten. Maar blijkbaar is dat vooral in China, Rusland, Kazachstan, Mexico. 1,5 miljoen paarden in China in 2018 :o En blijkbaar ook aardig wat in België.

Hey, had Loetje of hoe heette dat restaurant, niet paardenvlees als biefstuk?
Piet de Leeuw?
https://www.ad.nl/koken-e(...)ijn-gedaan~aef6302b/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201642257
Goeiemorgen.
pi_201642263
Tsja kijk, een paard is best een duur beest. Als je het niet laat slachten wanneer het paard 'af' is, dan moet je het laten sterven (al dan niet met een handje hulp) en daarna zit je met een paar honderd kilo wegend kadaver.

Alle opties rond euthaniseren van het paard en daarna *iets* liefdevoller laten afvoeren dan een grijpwagen van de Rendac, kosten geld. Best veel geld. En dat paard was al duur.

Als je het paard wegbrengt/laat ophalen voor slacht dan levert het wat geld op.

Niet iedereen kan zich dan een zachte troeteldood veroorloven (en een enkeling vindt het ook moreel verwerpelijk om zoveel eetbaar vlees te verbranden).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201642489
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het is nu wel makkelijk om bij te houden. Maar voorheen (dus op kantoor en niet steeds kunnen inloggen) deed ik dat ook niet. Hooguit opzoeken als het ergens over ging waarvan je dacht "huh, waar gaat dit over"
mja hier niet op kantoor... maar gewoon de tijd niet om steeds in te loggen.
druk met werk stiekem toch :)
pi_201642520
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 23:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Echt? Wat had je dan verwacht met 17,5 miljoen mensen waarvan het merendeel vlees eet? En we exporteren ook nog eens een heleboel vlees. Ik vind het enorme aantallen, ja. Maar 17,5 miljoen is nog een véél groter getal.
Ik vind vooral de 4 paarden schokkend laag. Maar ik was blijkbaar niet de enige.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201642778
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 08:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik vind vooral de 4 paarden schokkend laag. Maar ik was blijkbaar niet de enige.
per dag.. in een land waar nauwelijks paardenvlees wordt gegeten.
zijn er toch een kleine 1500 per jaar.
pi_201642821
Goedemorgen, ik krijg opeens zin in paardenrookvlees :@
pi_201642936
Moggeh lieverds :O Bijlezen of huishouden, bijlezen of boodschappen doen, bijlezen of zwemmen - keuzes, keuzes.. Ik denk bijlezen O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201642957
@Candaasje Wat was er mis met de pup dan? :{ En een stethoscoop van chocolade maakt het natuurlijk bij lange na niet goed, maar niettemin tof! :)

Hier hebben we nou al een tijdje dit eetstramien: standaard plantaardig avondeten, zo'n eens per week ervan afwijken met vis, zo eens per maand (meestal als mijn broertje komt eten) met vlees. Zuivel is al een tijdje grotendeels uitgefaseerd in huis, maar als we bijvoorbeeld melk in huis hebben omdat de moeder van J. op visite dreigt te komen en dat graag in haar koffie heeft dan drinken we de rest van het pak wel op, we gooien het niet weg. En we doen een paar weken met een doosje Kipster-eieren. Volledig veganistisch zie ik hier niet zo snel gebeuren, daar zijn we niet zo fanatiek in en houden graag alle opties open :) Maar dit scheelt al flink ten opzichte van de ongebreidelde boter/kaas/melk/vleesconsumptie van een paar jaar geleden.

[ Bericht 24% gewijzigd door minilot op 05-10-2021 09:37:06 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_201643033
quote:
Ja, die ook :Y De kranten begonnen met Loetje. Dat het schandalig was dat er paardenvlees werd geserveerd. Terwijl biefstuk natuurlijk een redelijk neutraal woord is en van diverse grazers kan komen. Gezonder en magerder dan rundvlees. Misschien hebben daardoor wat mensen geleerd even te vragen waar de biefstuk vandaan komt :+

Goedemorgen. Ik zie herfstfoto's O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201643046
Herfst sowieso O+ Ik hou van alle seizoenen echt een boel, maar van het begin van de herfst elk jaar toch het allerallermeeste O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:51:10 #110
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201643157
Morguh!!

Ik word zo blij van hier werken he.. iedere ochtend een ontbijt buffet, bij de koffiemachine een enorme fruitschaal die iedere dag aangevuld wordt en geregeld extra (gezonde) snacks.. van de week een zakje met nootjes, vandaag een zakje met snackworteltjes.. _O_
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201643243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:51 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!!

Ik word zo blij van hier werken he.. iedere ochtend een ontbijt buffet, bij de koffiemachine een enorme fruitschaal die iedere dag aangevuld wordt en geregeld extra (gezonde) snacks.. van de week een zakje met nootjes, vandaag een zakje met snackworteltjes.. _O_
In Nederland staat de belastingdienst op je stoep als je je werkgevers cup a soup serveert als 'maaltijdverstrekking' :+ Dat is daar zeker ook niet het geval? :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201643281
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:31 schreef minilot het volgende:
Hier hebben we nou al een tijdje dit eetstramien: standaard plantaardig avondeten, zo'n eens per week ervan afwijken met vis, zo eens per maand (meestal als mijn broertje komt eten) met vlees. Zuivel is al een tijdje grotendeels uitgefaseerd in huis, maar als we bijvoorbeeld melk in huis hebben omdat de moeder van J. op visite dreigt te komen en dat graag in haar koffie heeft dan drinken we de rest van het pak wel op, we gooien het niet weg. En we doen een paar weken met een doosje Kipster-eieren. Volledig veganistisch zie ik hier niet zo snel gebeuren, daar zijn we niet zo fanatiek in en houden graag alle opties open :) Maar dit scheelt al flink ten opzichte van de ongebreidelde boter/kaas/melk/vleesconsumptie van een paar jaar geleden.
Ik doe nu sinds de vakantie ongeveer hetzelfde, minus het vlees en de vis. Maar voor onszelf thuis plantaardig (eet wel nog op wat we al in huis hadden), maar als er andere mensen op visite komen dan vind ik het niet erg om te halen wat zij willen of bak ik wel gewoon iets met eieren oid. En buiten de deur hou ik het ook bij vegetarisch, al vind ik tegenwoordig volledig vegan restaurants wel vaak interessanter omdat die ook gewoon leuker vega koken.

M'n vriend doet 99% van de tijd ook gewoon mee thuis, maakt bij uitzondering wel iets van vlees voor zichzelf en zucht soms wel als ik ergens een verpakking sta te lezen. :D
pi_201643307
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:31 schreef minilot het volgende:
@:Candaasje Wat was er mis met de pup dan? :{ En een stethoscoop van chocolade maakt het natuurlijk bij lange na niet goed, maar niettemin tof! :)

Hier hebben we nou al een tijdje dit eetstramien: standaard plantaardig avondeten, zo'n eens per week ervan afwijken met vis, zo eens per maand (meestal als mijn broertje komt eten) met vlees. Zuivel is al een tijdje grotendeels uitgefaseerd in huis, maar als we bijvoorbeeld melk in huis hebben omdat de moeder van J. op visite dreigt te komen en dat graag in haar koffie heeft dan drinken we de rest van het pak wel op, we gooien het niet weg. En we doen een paar weken met een doosje Kipster-eieren. Volledig veganistisch zie ik hier niet zo snel gebeuren, daar zijn we niet zo fanatiek in en houden graag alle opties open :) Maar dit scheelt al flink ten opzichte van de ongebreidelde boter/kaas/melk/vleesconsumptie van een paar jaar geleden.
Wat betreft pup:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jullie eetpatroon scheelt echt gigantisch :Y
(Wij halen trouwens vaak Oatly Barista voor in de koffie, ik drink alleen geen koffie dus geen idee hoe het smaakt, maar ik hoor geen klachten. Of ze durven niet te klagen :P )

Daarover gesproken; we hebben 14 oktober weer een teamsessie (maar dan met het hele ZH) en daarna een feestje. We mochten 'dieetwensen' opgeven. Dus maar eens gedaan, het was nu inmiddels toch wel bekend dat ik geen beestjes of derivaten eet 8-)
pi_201643319
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:51 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!!

Ik word zo blij van hier werken he.. iedere ochtend een ontbijt buffet, bij de koffiemachine een enorme fruitschaal die iedere dag aangevuld wordt en geregeld extra (gezonde) snacks.. van de week een zakje met nootjes, vandaag een zakje met snackworteltjes.. _O_
Waar kan ik me laten omscholen? :D

(We hebben wel een fruitschaal, maar die is vaak tegen de woensdag wel op. Soms zwerven er dan nog 2 bananen rond ofzo, of 3 druifjes.)
pi_201643320
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 09:51 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!!

Ik word zo blij van hier werken he.. iedere ochtend een ontbijt buffet, bij de koffiemachine een enorme fruitschaal die iedere dag aangevuld wordt en geregeld extra (gezonde) snacks.. van de week een zakje met nootjes, vandaag een zakje met snackworteltjes.. _O_
Voor een ontbijtbuffet zou ik ook wel naar kantoor komen. :9 Ik vind de fruitschaal bij ons op kantoor al een luxe. De drukste periode van corona hadden we ook een hele periode lunch staan, maar dat vond ik echt wat overdreven. Ja het was druk en de kantine was dicht, maar mensen kunnen nog best wel een boterhammetje smeren thuis.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:19:22 #116
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201643452
Ik "betaal" geloof ik wel voor het eten hoor.. ik geloof 100 euro per maand . Daar krijg ik dus wel iedere dag een ontbijt buffet (met versgebakken bolletjes) fruit en snacks, een uitgebreid lunchbuffet, met een gezonde en uitgebreidde salade bar en 2 warme keuze maaltijden, en verschillende beleggen voor op brood, en op vrijdag softdrinks en chips

Dat 10 eur per dag, daar kan ik niet een zelfde soort lunch pakketje voor maken hoor
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201643482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:19 schreef Barreltje het volgende:
Ik "betaal" geloof ik wel voor het eten hoor.. ik geloof 100 euro per maand . Daar krijg ik dus wel iedere dag een ontbijt buffet (met versgebakken bolletjes) fruit en snacks, een uitgebreid lunchbuffet, met een gezonde en uitgebreidde salade bar en 2 warme keuze maaltijden, en verschillende beleggen voor op brood, en op vrijdag softdrinks en chips

Dat 10 eur per dag, daar kan ik niet een zelfde soort lunch pakketje voor maken hoor
Voor 10 euro uitgebreid ontbijt, lunch en tussendoortjes is idd helemaal prima. Alleen zou ik me niet in kunnen houden met zoveel lekker aanbod en nog veel dikker worden :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201643589
@Candaasje wat erg van die pup. Hoe kunnen ze daar zo lang mee lopen leuren en dat er dan nog niet eens een echo is gemaakt….

Ik had het als eigenaar denk ik al lang meegenomen voor een second opinion… maargoed wat is gebeurd is gebeurd :'(
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201643609
Wij eten ook lang niet altijd vlees. Is ook helemaal niet nodig. Vooral curry’s kunnen heel gemakkelijk zonder vlees.

Als we iets met aardappelen eten vind ik een kaas schnitzel ook lekker (vooral die van de Lidl) al vallen ze altijd uit elkaar bij mij :’)

Eieren halen we bij iemand hier achteraf die kipjes heeft lopen.

Zuivel vind ik nog wat lastig.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:38:36 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201643628
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Voor 10 euro uitgebreid ontbijt, lunch en tussendoortjes is idd helemaal prima. Alleen zou ik me niet in kunnen houden met zoveel lekker aanbod en nog veel dikker worden :')
Mja.. het is dus allemaal wel gezond..
Al is mijn ruggengraat non-existent bijnde kaasplank... iedere dag keuze uit 3 verschillende "borrel" Kazen... blauwe kaas iedere dag O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201643660
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:38 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Mja.. het is dus allemaal wel gezond..
Al is mijn ruggengraat non-existent bijnde kaasplank... iedere dag keuze uit 3 verschillende "borrel" Kazen... blauwe kaas iedere dag O+
Kaas O+ meteen de reden dat ik nooit vegan zou kunnen eten.
Verder eten we wel 4 a 5 dagen per week vegetarisch.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:43:33 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201643674
Hier gaat het vooralsnog prima om 5 dagen per week vega/vegan te eten. Ik heb er best lang over gedaan om zo ver te komen dus ik zorg eerst maar dat deze routine goed blijft hangen voor ik nog meer ga veranderen. In het weekend eten we dus vlees, al is dat voor mij meestal 1 dag minimaal.
We frituurden afgelopen zaterdag. Voor mij was dat 1 zelfgemaakte kaassoufflé (mancheo en olijf :9 ) en een bamihap. In die bamihap zit 1% vlees. Dat kan op zulke momenten nog wel door de beugel vind ik.

Vegan uit eten enzo gaat echt never nooit gebeuren. Wel met vriendinnen maar echt niet met J.

Vorige week aten we bij mijn schoonmoeder. Er werd Grieks besteld dus was er geen vega optie. Zoiets is met die lui ook echt niet bespreekbaar. Vlees is voor hen het belangrijkste onderdeel van de maaltijd. Prima hoor, ik heb er van genoten. Dat was in 6 (?) weken tijd de enige keer vlees door de week.

Edit: correctie! Ik ga straks lunchen met vlees. Er was vorige week een bakje moussaka over van het Griekse besteleten. Ik eet het liever op dan dat het weggegooid wordt.
Spoilers!
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:53:14 #123
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201643776
Ik eet overdag wel vlees, avondeten eindigt vaak wel vegetarisch.. gister dus pompoensoep met teveel kaneel _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201643824
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:06 schreef Candaasje het volgende:

Wat betreft pup:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komen de beestjes via de d.a. binnen of via de eigenaars?
Of dierenambu of zo? Hoe werkt dat eigenlijk?
pi_201643839
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier gaat het vooralsnog prima om 5 dagen per week vega/vegan te eten. Ik heb er best lang over gedaan om zo ver te komen dus ik zorg eerst maar dat deze routine goed blijft hangen voor ik nog meer ga veranderen. In het weekend eten we dus vlees, al is dat voor mij meestal 1 dag minimaal.
We frituurden afgelopen zaterdag. Voor mij was dat 1 zelfgemaakte kaassoufflé (mancheo en olijf :9 ) en een bamihap. In die bamihap zit 1% vlees. Dat kan op zulke momenten nog wel door de beugel vind ik.

Vegan uit eten enzo gaat echt never nooit gebeuren. Wel met vriendinnen maar echt niet met J.

Vorige week aten we bij mijn schoonmoeder. Er werd Grieks besteld dus was er geen vega optie. Zoiets is met die lui ook echt niet bespreekbaar. Vlees is voor hen het belangrijkste onderdeel van de maaltijd. Prima hoor, ik heb er van genoten. Dat was in 6 (?) weken tijd de enige keer vlees door de week.

Edit: correctie! Ik ga straks lunchen met vlees. Er was vorige week een bakje moussaka over van het Griekse besteleten. Ik eet het liever op dan dat het weggegooid wordt.
Dan is dat beestje ook voor niets gestorven ;)

Er is bij een griek vaak wel een vega optie toch?
Vega-moussaka of zo.
pi_201643862
Als we thuis samen eten is het wel vaak vlees. Voor mij hoeft het niet per se, g is nog altijd een vleesliefhebbert.
Ik kies als ik kook vaak wel vega-uitprobeersels en hoofdgerechten in restaurant eigenlijk altijd vega de laatste tijd.
:)

Kleinzoon A. is op zijn 6e vega geworden (vorig jaar of zo) en nu eet het hele gezin gelijk maar grootste gedeelte van de tijd vegetarisch omdat het gewoon makkelijker is. En laatst zei kleinzoon J. (bijna 12) dat ie het ook fijner vond om geen dieren te eten.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:04:18 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201643877
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Dan is dat beestje ook voor niets gestorven ;)

Er is bij een griek vaak wel een vega optie toch?
Vega-moussaka of zo.
Ze hadden wel een bonenschotel die erg onaantrekkelijk en duur klonk ja. Maar we doen altijd 3 schotels met zijn vieren dus dat zou het weer ingewikkeld maken. Het had gekund hoor, maar ik had geen zin in gedoe. Er is me overigens niet eens gevraagd wat ik wil, ze heeft gewoon hetzelfde als altijd laten bezorgen.
Spoilers!
pi_201643934
Had net tikkie stress en het gejaagde gevoel is nog niet weg.. voor het eerst weer :o -O-

Moet zo om 12 uur naar TL (nieuwe MTL is daar dan ook) om reīntegratie te bespreken.
Daarna foto van teengate (in mijn eigen zkh, wel zo makkelijk).
Van dit laatste had ik stress omdat ik wel een verwijzing van h.a. kreeg (na gistermiddag erachter aan gegaan te zijn want hij was het vergeten o|O ) en nu printte ik die uit stond er geen vraagstelling.
Net gebeld.. beetje kattig werd me verteld dat de arts waar de verwijzing digitaal naar toe is gegaan wél de vraagstelling ziet. Oké, ik zit altijd aan de kant van de arts dus het zal wel.
Maar waarom zo kattig 8)7

En ik droomde dat ik te laat op de afspraak van TL kwam, zwierf door de krochten van het zkh omdat ze nu in de kelder zat (klopt, had ze verteld) maar aan de kelder kwam geen eind en toen was mijn kans voorbij en mocht ik nooit meer komen 8)7

Nu maar ff mijn geleerde skilss aanboren om deze stress te lijf (haha) te gaan en rustig worden voor ik zo in de auto stap :P
pi_201644151
Ik heb afspraak nr 1 en 2 van de vier vandaag weer achter de rug. Zometeen een vergadering bijwonen waar ik waarschijnlijk niks hoef te zeggen en dan vanmiddag nog therapie. Dat zijn wel twee uitersten qua intensiteit dus _O-
pi_201644163
Wat verschrikkelijk zielig van dat hondje ;(
@Candaasje wel lief van de bedankjes idd. Kunnen ze volgende keer niet Tony's pure chocola doen dan? Die is wel vegan dacht ik (en lekker O+ )
pi_201644184
@Barreltje serveren ze bij jullie ook alleen de ægte danske æbler die zo zuur zijn dat je tanden er al afvallen bij het idee? Waar ik destijds werkte kregen we kantoorfruit maar de appels waren zowat een gezondheidsrisico, maar ja, 's lands trots... _O- van die miezerige zure appeltjes :')
pi_201644249
Pup -O-

Succes @Blues

Ontbijtbuffet :9~ Hier kan ik ook kiezen it diverse variaties… cup a soup :')
Werkgever doet wat dat betreft weinig dus we trakteren ons ergens deze maand maar eens op een lunch op kosten van de zaak. Ook al omdat werkgever bar weinig lijkt te doen aan dienstjubileum van een collega.

Diverse dag je heb je @Tele6 Mijn dag is relaxed. Uitslaap gedaan, net door het halve huis gepoetst, vanmiddag sporten en wat boodschapjes en dat is het wel.

Vegetarisch eten doe ik te weinig. Ik heb (of neem?) te weinig tijd om goede recepten te zoeken en omdat ik niet van kaas, linzen en veel vleesvervangers houd wordt het nog lastiger. Dus toch zowat elke dag wel vlees of vis. Maar ik denk dat ik wel kleinere stukken eet dan de gemiddelde carnivoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201644415
Mogge!

Och die arme pup, zo sneu dat die niet gelijk is doorgestuurd. Ben blij dat we hier een vestiging van @Candaasje 's kliniek hebben, zou er zelfs op de fiets heen kunnen. En de praktijk waar ik altijd naar toe ga is mede oprichter van die kliniek dus goede band ook. Toen ze vorig jaar opeens op een zaterdag geen DA in huis hadden (ik had wel een spoedafspraak) kon ik na een telefoontje terecht in de kliniek maar was het gewoon de normale prijs van de praktijk (al had ik met liefde de kliniekprijs willen betalen).

Bij kattige mensen denk ik maar vaak, is niet om mij, want ik ben aardig. Misschien heeft iemand net een scheldende klant/patient aan de lijn gehad en moest ze er nog even van bijkomen. Niet goed om dan kattig te zijn, natuurlijk.

Je zal dit niet meer lezen voor de afspraak @Blues, maar denk aan je. Hoop dat het lekker gaat en je er een goed gevoel aan over zult houden.

Vegan zal ik denk ik ook niet snel eten. Kaas/yoghurt etc zijn zo lekker. Avondeten is vaak wel vega en als ik er bij nadenk, ook regelmatig vegan. In restaurants eet ik ook regelmatig vega, gewoon omdat het lekkerder is. En ik hou gewoon ook niet van biefstuk, zal dat nooit bestellen als er iets anders op de kaart staat.

Fruit op het werk. Bij de (ex) werkgever is dat zelfs in de CAO gekomen. Omdat het HK in Noorwegen dat wel had, wilden de mensen die daar vaak kwamen ook hebben. In het begin was het prima, veel variatie, maar na verloop van tijd toch een stuk minder. En ik had het idee (misschien verkeerd) dat het ook regelmatig werd meegenomen om de fruitschaal thuis aan te vullen (zag ook wel wat in tassen verdwijnen). Weet wel dat ze een keer heerlijke appels hadden, maar ik kon er op de markt en bij AH niet aankomen. En nu ben ik de naam vergeten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201644705
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:03 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik doe nu sinds de vakantie ongeveer hetzelfde, minus het vlees en de vis. Maar voor onszelf thuis plantaardig (eet wel nog op wat we al in huis hadden), maar als er andere mensen op visite komen dan vind ik het niet erg om te halen wat zij willen of bak ik wel gewoon iets met eieren oid. En buiten de deur hou ik het ook bij vegetarisch, al vind ik tegenwoordig volledig vegan restaurants wel vaak interessanter omdat die ook gewoon leuker vega koken.

M'n vriend doet 99% van de tijd ook gewoon mee thuis, maakt bij uitzondering wel iets van vlees voor zichzelf en zucht soms wel als ik ergens een verpakking sta te lezen. :D
Maar mensen die in jouw huis komen, mogen toch blij zijn dat je ze voert? Wat je ze ook voert?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201644822
Ik zit in de problemen ;(
Ben al twee keer gebeld door een nummer waarna een bandje me vertelt dat er juridische problemen zijn met mijn BSN nummer :o Of ik even op 1 wil drukken om verdere info te krijgen :')

Twee verschillende nummers hebben me beiden 1 keer gebeld en ik lijk ze niet te kunnen blokkeren. Wordt irritant nu.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201644912
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zit in de problemen ;(
Ben al twee keer gebeld door een nummer waarna een bandje me vertelt dat er juridische problemen zijn met mijn BSN nummer :o Of ik even op 1 wil drukken om verdere info te krijgen :')

Twee verschillende nummers hebben me beiden 1 keer gebeld en ik lijk ze niet te kunnen blokkeren. Wordt irritant nu.
Ik kom dit tegen
https://www.fraudehelpdes(...)dutch-supreme-court/
We have far more in common than that which devides us..
pi_201644948
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zit in de problemen ;(
Ben al twee keer gebeld door een nummer waarna een bandje me vertelt dat er juridische problemen zijn met mijn BSN nummer :o Of ik even op 1 wil drukken om verdere info te krijgen :')

Twee verschillende nummers hebben me beiden 1 keer gebeld en ik lijk ze niet te kunnen blokkeren. Wordt irritant nu.
Heb je niet ook een nigeriaanse prins in je DM's die je hiermee zou kunnen helpen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201644989
@Candaasje, hoe is jouw facebookdownload avontuur eigenlijk afgelopen. Heb je nu iets dat nog op een of andere manier inkijkbaar is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201645006
Bij ons gaan er liters en liters melk doorheen voor kefir. Plantaardige melk zou daar niet geschikt voor zijn dacht ik, maar nu lees ik dat dat toch wel mee lijkt te vallen.
Misschien eens een pak proberen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201645070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Heb je niet ook een nigeriaanse prins in je DM's die je hiermee zou kunnen helpen?
Nee ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201645084
quote:
Dat is hem :D

*zich minder speciaal voelt nu*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201645151
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dat is hem :D

*zich minder speciaal voelt nu*
Sorry
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:01:06 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201645208
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Maar mensen die in jouw huis komen, mogen toch blij zijn dat je ze voert? Wat je ze ook voert?
Raar genoeg werkt dat alleen voor veganisten / vegetariers.

Als ik vegans over de vloer krijg en een mooi stuk ossenhaas voorzet werkt dat toch echt niet zo.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201645211
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier gaat het vooralsnog prima om 5 dagen per week vega/vegan te eten. Ik heb er best lang over gedaan om zo ver te komen dus ik zorg eerst maar dat deze routine goed blijft hangen voor ik nog meer ga veranderen. In het weekend eten we dus vlees, al is dat voor mij meestal 1 dag minimaal.
We frituurden afgelopen zaterdag. Voor mij was dat 1 zelfgemaakte kaassoufflé (mancheo en olijf :9 ) en een bamihap. In die bamihap zit 1% vlees. Dat kan op zulke momenten nog wel door de beugel vind ik.

Vegan uit eten enzo gaat echt never nooit gebeuren. Wel met vriendinnen maar echt niet met J.

Vorige week aten we bij mijn schoonmoeder. Er werd Grieks besteld dus was er geen vega optie. Zoiets is met die lui ook echt niet bespreekbaar. Vlees is voor hen het belangrijkste onderdeel van de maaltijd. Prima hoor, ik heb er van genoten. Dat was in 6 (?) weken tijd de enige keer vlees door de week.

Edit: correctie! Ik ga straks lunchen met vlees. Er was vorige week een bakje moussaka over van het Griekse besteleten. Ik eet het liever op dan dat het weggegooid wordt.
Ik las een mooi artikel over weekday vegetarian. Dat je alleen in het weekend vlees eet. Als iedereen dat zou doen dan is de impact op milieu en dierenwelzijn al enorm. Je hoeft geen 100% vegetariër te worden om je steentje bij te dragen. Het zwart-wit denken (of elke dag vlees of nooit meer vlees) zorgt er nou net voor dat veel mensen de stap niet maken om af en toe een dag geen vlees te eten.

Voor mijn familie is vlees ook het belangrijkste van een maaltijd. Geen vlees eten wordt geassocieerd met armoede: dan heb je er geen geld voor. Ik plan mijn maaltijden doorgaans rond welke groente ik wil gaan eten :+ Ik moet ook wat vaker aan de kaassoufle denken, want die vind ik best erg lekker en past natuurlijk bij een eenvoudige maaltijd met aardappelen en groente.

Wij zeggen overigens VGA'tje. De Britten zeggen blijkbaar 'meat and two veg' :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201645251
Mijn ouders zijn ook van het iedere dag vlees op tafel. Naar ik heb laatst een vegetarische zoete aardappel curry voor de gemaakt en dat vonden ze ook erg lekker.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201645261
In het kader "die spruiten moet ik echt leren eten" staat er volgende week spruiten met shoarma vlees op het menu. Wanneer iemand een beter (vega) recept heeft met spruiten waar die qua smaak een beetje wegvallen graag!!!!
We have far more in common than that which devides us..
pi_201645264
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:44 schreef Vanyel het volgende:
Bij ons gaan er liters en liters melk doorheen voor kefir. Plantaardige melk zou daar niet geschikt voor zijn dacht ik, maar nu lees ik dat dat toch wel mee lijkt te vallen.
Misschien eens een pak proberen.
Maak je zelf kefir?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:07:06 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201645279
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader "die spruiten moet ik echt leren eten" staat er volgende week spruiten met shoarma vlees op het menu. Wanneer iemand een beter (vega) recept heeft met spruiten waar die qua smaak een beetje wegvallen graag!!!!
Spruiten met spekjes en oude kaas snippers
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201645280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mijn ouders zijn ook van het iedere dag vlees op tafel. Naar ik heb laatst een vegetarische zoete aardappel curry voor de gemaakt en dat vonden ze ook erg lekker.
Ik word vaak zo moe van mensen met "dat lust ik niet" en als je vraagt of ze het ooit gegeten hebben "nee want dat lust ik niet" o|O
Vertelde laatst dat ik heerlijk vegan gegeten had, kreeg ik de opmerking "moest je zelf het gras tussen de tegels trekken". grrrrrr :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_201645282
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader "die spruiten moet ik echt leren eten" staat er volgende week spruiten met shoarma vlees op het menu. Wanneer iemand een beter (vega) recept heeft met spruiten waar die qua smaak een beetje wegvallen graag!!!!
Waarom moet je spruiten leren eten?

Ik ben overigens dol op spruitjes, dus nooit op zoek naar recepten waar de smaak weg valt. Misschien een stamppot met spruitjes proberen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201645291
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:07 schreef fietsie het volgende:

[..]
Spruiten met spekjes en oude kaas snippers
Da's niet helemaal vega. En verder? Ik hou niet zo van gekookte aardappels
We have far more in common than that which devides us..
pi_201645309
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waarom moet je spruiten leren eten?

Ik ben overigens dol op spruitjes, dus nooit op zoek naar recepten waar de smaak weg valt. Misschien een stamppot met spruitjes proberen?
Omdat ik het zo stom vind dat ik het niet eet. En als ik het wel ga lusten (vroeger kreeg je bij mij echt geen paprika naar binnen) is er weer wat op mijn groentenlijstje erbij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201645314
Let me see you stripped down to the bone
pi_201645335
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Omdat ik het zo stom vind dat ik het niet eet. En als ik het wel ga lusten (vroeger kreeg je bij mij echt geen paprika naar binnen) is er weer wat op mijn groentenlijstje erbij.
De smaken van Ottolenghi zijn vaak wel heel uitgesproken. Misschien zo'n recept icm heel dun gesneden spruitjes proberen? bijv: https://www.panningtheglobe.com/brussels-sprouts-from-the-uk/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201645340
@Kaatje1 spruitjes roerbakken met champignons, ui, knoflook en cashewnoten. Scheut ketjap erover. Rijst erbij.
pi_201645361
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader "die spruiten moet ik echt leren eten" staat er volgende week spruiten met shoarma vlees op het menu. Wanneer iemand een beter (vega) recept heeft met spruiten waar die qua smaak een beetje wegvallen graag!!!!
https://www.ah.nl/allerha(...)groenten-uit-de-oven

En omdat ik niet hoef te provoceren hihaho: deze doet het uitstekend met gekruide tofublokjes. Ik gebruik overigens geen diepvriesspruitjes maar verse, even voorgekook.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201645390
Oh die zijn eigenlijk allemaal wel erg lekker. Pindakaas met spruiten, wat een idee.
Die ga ik allemaal proberen. Iedere week een recept.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201645395
Ik prijs mezelf echt gelukkig met (stief)ouders die weinig waarde hechten aan vlees en nooit semi-lollig doen als je vega(n) eten serveert. Met name mijn moeder niet, en haar vriend en mijn zus zijn ook vrijwel vegetariërs.

Mijn schoonfamilie is (Duits) conservatief. Die vinden ons héél raar omdat we pizza's standaard zonder vlees nemen (bremzoute salami of van die knutsel-ham :r ) en vragen 'of je er 'ook zo eentje' bent' 8)7 :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201645413
Er is wat mij betreft echt helemaal niks mis met eten zonder vlees.
Een totaal vegetarisch menu vind ik al een stuk minder in orde, maar dat verschilt wel aardig per persoon.
Vegan is in z'n algemeenheid wel behoorlijk verkeerd in mijn ogen, heel veel superbewerkt voer. Van het type dat je oma niet zou kennen als eten zeg maar.
Overal zijn uitzonderingen op, maar het massale toejuichen van veganisme vind ik toch wel tamelijk kortzichtig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201645423
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh die zijn eigenlijk allemaal wel erg lekker. Pindakaas met spruiten, wat een idee.
Die ga ik allemaal proberen. Iedere week een recept.
Je mag mijn boek van Jeffrey Steingarten getiteld 'The man who ate everything' wel lenen :D Hij maakt een lijst met dingen die hij niet lust en gaat dan alles met diverse recepten uitproberen. Ik herinner me het getal 10, dat is het aantal keer dat hij het van zichzelf moet eten voor hij kan zeggen dat hij het echt niet lust. En spoiler: op het eind van het boek lust hij alles.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:22:03 #162
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201645438
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:05 schreef Kaatje1 het volgende:
In het kader "die spruiten moet ik echt leren eten" staat er volgende week spruiten met shoarma vlees op het menu. Wanneer iemand een beter (vega) recept heeft met spruiten waar die qua smaak een beetje wegvallen graag!!!!
Met ketjap en pijnboompitten
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201645441
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik prijs mezelf echt gelukkig met (stief)ouders die weinig waarde hechten aan vlees en nooit semi-lollig doen als je vega(n) eten serveert. Met name mijn moeder niet, en haar vriend en mijn zus zijn ook vrijwel vegetariërs.

Mijn schoonfamilie is (Duits) conservatief. Die vinden ons héél raar omdat we pizza's standaard zonder vlees nemen (bremzoute salami of van die knutsel-ham :r ) en vragen 'of je er 'ook zo eentje' bent' 8)7 :')
Het was pas op de middelbare school toen ik begreep dat er mensen waren die geen vlees aten. We kregen een nieuwe jongen in de klas en die was vegetariër. Ik had daar nog nooit van gehoord, het maakte indruk 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201645455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je mag mijn boek van Jeffrey Steingarten getiteld 'The man who ate everything' wel lenen :D Hij maakt een lijst met dingen die hij niet lust en gaat dan alles met diverse recepten uitproberen. Ik herinner me het getal 10, dat is het aantal keer dat hij het van zichzelf moet eten voor hij kan zeggen dat hij het echt niet lust. En spoiler: op het eind van het boek lust hij alles.
Zo ben ik ook met paprika aan het werk gegaan, en met olijven en met blauwader kaas (of eigenlijk alle kaas die niet jong was :D )
Ik moet al zo vaak zeggen "geen vis/schelp/schaaldieren. Vind ook wel dat "lever lust ik echt niet" en zo ook bleekselderij en venkel (al is dat laatste weer wel lekker in een salade, dat heb ik dan ondertussen wel geleerd)
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 13:23:48 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201645460
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's niet helemaal vega. En verder? Ik hou niet zo van gekookte aardappels
Dan leer je die ook eten? Of eens een ander ras proberen. ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201645478
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dan leer je die ook eten? Of eens een ander ras proberen. ;)
Dat lust ik wel, eet het ook wel (diverse rassen) maar vind ze uit de oven met wat olijfolie en knoflook en andere kruiden lekkerder.
AGV doe je mij echt geen plezier mee, maar als het ergens op tafel komt eet ik het (met smaak) op. Maar zelf maken nee dat weer niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201645489
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:23 schreef Kaatje1 het volgende:

Zo ben ik ook met paprika aan het werk gegaan, en met olijven en met blauwader kaas (of eigenlijk alle kaas die niet jong was :D )
Ik moet al zo vaak zeggen "geen vis/schelp/schaaldieren. Vind ook wel dat "lever lust ik echt niet" en zo ook bleekselderij en venkel (al is dat laatste weer wel lekker in een salade, dat heb ik dan ondertussen wel geleerd)
Vaak helpt het wel om iets klein te maken en ergens anders aan toe te voegen :Y Of gewoon een heel andere bereidingswijze. Misschien vind je vooral gekookte spruiten niet te eten en zijn ze gewokt in kleine schijfjes wel lekker. Of in een groentesoep. Of met lekker veel satésaus 8-) (dat laatste moet ik ook eens proberen, klinkt fantastisch)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201645493
Nieuwe gekookte aardappelen met een beetje jus met mosterd om ze in te dippen _O_ _O_ _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201645552
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik word vaak zo moe van mensen met "dat lust ik niet" en als je vraagt of ze het ooit gegeten hebben "nee want dat lust ik niet" o|O
Vertelde laatst dat ik heerlijk vegan gegeten had, kreeg ik de opmerking "moest je zelf het gras tussen de tegels trekken". grrrrrr :(
Oh nee zo zijn ze niet hoor. Als ik iets maak maakt het ze over het algemeen niet zoveel uit.

Mijn vader baalde alleen van de kokosmelk haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201645866
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Oh nee zo zijn ze niet hoor. Als ik iets maak maakt het ze over het algemeen niet zoveel uit.

Mijn vader baalde alleen van de kokosmelk haha.
Ik hou dus niet van kokos, maar kokosmelk is dan weer redelijk prima. Gebruik dat zelf ook wel. Maar geraspte kokos brrr
We have far more in common than that which devides us..
pi_201645928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik hou dus niet van kokos, maar kokosmelk is dan weer redelijk prima. Gebruik dat zelf ook wel. Maar geraspte kokos brrr
Ja mijn vader vind dat ook echt vreselijk… ook de melk dus schijnbaar _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201646208
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik prijs mezelf echt gelukkig met (stief)ouders die weinig waarde hechten aan vlees en nooit semi-lollig doen als je vega(n) eten serveert. Met name mijn moeder niet, en haar vriend en mijn zus zijn ook vrijwel vegetariërs.

Mijn schoonfamilie is (Duits) conservatief. Die vinden ons héél raar omdat we pizza's standaard zonder vlees nemen (bremzoute salami of van die knutsel-ham :r ) en vragen 'of je er 'ook zo eentje' bent' 8)7 :')
Ha, mijn hele schoonfamilie (Duits) is vegetarisch!
pi_201646285
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Ha, mijn hele schoonfamilie (Duits) is vegetarisch!
Bofferd! :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:25:45 #174
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201646503
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ja mijn vader vind dat ook echt vreselijk… ook de melk dus schijnbaar _O-
Maar is dat omdat hij het wist?
Ik heb net als kaatje met kokos maar proef echt de kokos in kokosmelk niet.
pi_201646712
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar is dat omdat hij het wist?
Ik heb net als kaatje met kokos maar proef echt de kokos in kokosmelk niet.
Ik proef het wel maar vind het niet echt vies. Net zoals een luchtje wat je tegenwoordig veel ruikt, lijkt op zonnebrand maar het zou best parfum kunnen zijn, da's ook een kokosluchtje.
Maar ik proef het wel overal bovenuit. Laatst bij vrienden een (gekocht) broodje met een vulling. Was italiaanse vulling maar ik proefde toch echt kokos. Niemand anders. Maar op de verpakking stond ook kokos :D

Rare is, ik vind het niet lekker en proef het dus. Maar ik lust dus wel vis, en had in Afrika op een vakantie regelmatig een probleem, kant en klare sandwiches op een grote hoop en ik proefde dus niet het verschil tussen chicken mayo en tuna mayo. Na 2x kotsend de wandeling te moeten voltooien ben ik overgegaan op vega (dus kaas)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201646833
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Maar is dat omdat hij het wist?
Ik heb net als kaatje met kokos maar proef echt de kokos in kokosmelk niet.
Nee hij wist het niet
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201646894
Ik heb dat zelf met warme paprika trouwens. ik vind dat zo ontzettend vies! En proef het overal tussen.

Rauwe paprika vind ik dan weer lekker :’)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:52:43 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201647050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb dat zelf met warme paprika trouwens. ik vind dat zo ontzettend vies! En proef het overal tussen.

Rauwe paprika vind ik dan weer lekker :’)
Dat heb ik met warme tomaat, en helemaal als die krulende velletjes er nog aan hangen.

Tomaat moet wat mij betreft koud blijven :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201647060
Ik haak later nog wel eens fatsoenlijk aan (of niet), want ik moet zo weg :D

Maar even (enigszin) kort: ik serveer thuis geen vlees of ander dierlijk materiaal, hoe graag iemand ook dat wil. (Op mijn werk haal ik nog wel koffie met dierlijke melk voor klanten of collega's als ze dat willen. Ik neem het zelf alleen niet en ik hoop maar dat ik er niet teveel aan bijdraag. Hoewel er vast wel iets ingehouden wordt qua salaris. Ik zou het liever niet doen, maar dat is een beetje pick your battles. ).
Ik hou verder wel met alle dieetwensen rekening, en andere voorkeuren. Maar dat eerste is gewoon een ethische zaak. Ik wil niet aan dat leed bijdragen en het is voor mij hetzelfde als je me zou vragen voor een huurmoordenaar te betalen omdat je het zo lekker/amusant vindt. Doen we niet, punt uit, eet je maar ergens anders.
En ik eis het nooit bij een ander; ik eet dan gewoon niet mee of neem desgewenst zelf iets mee. Bied dat ook eigenlijk altijd wel aan, of verwacht het anders gewoon niet.

De reden dat ik er zo radicaal in sta is dat voor mij een beetje dood of ethische exploitatie niet bestaat. Dat verandert voor mij ook niet met de dag van de week, of omdat het een verjaardagsfeestje is.
Maar ik zie wel het voor veel mensen een proces is (was het voor mij ook, en is dat nog steeds) en in die zin juich ik elke stap wel toe. Enkel kritiek krijgen is desastreus en totaal niet motiverend. Ik weet dat een 100% vegan wereld een utopie is. Maar ik leg de lat wel graag hoog, want we komen toch lager uit ;)

Oh en; Bewerkt eten is wat je er zelf van maakt natuurlijk. Genoeg vegans in mijn vriendenkring die whole food plant based eten of sterk in die richting, daar is bewerkt aan. Ikzelf weerhoud mijn vriend daar eigenlijk nog het meeste van denk ik, want ik ben een sucker voor Gü toetjes en meer van dat soort troep :P .
(maar ik at voor mijn veganisatie ( :P ) nog veel meer ongezonde troep. Ik was dan ook 10 kg zwaarder dan nu)
pi_201647094
Wat betreft pup: kwam via een dierenarts.
Dieren komen ons zowel binnen via dierenartsen op verwijzing (consult, normaal overdag) voor 2elijns specialisme, maar ook in de spoed via dierenartsen (soms belt de DA zelf, soms krijgen de mensen een doorgeschakelde lijn.)

En de Tony's waren verschillende chocolaatjes, daar zat wel puur tussen. *burp* :9
pi_201647168
Ok, fijne avond allen! :* Ik ga nu echt.

(*treuzelaar*)
pi_201647367
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Maak je zelf kefir?
:Y
En die gaat vervolgens zo of met ranja/ gepureerd fruit in een glas, in het brood, in de pannenkoeken, in American pancakes, pompoenbrood..
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201647417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's niet helemaal vega. En verder? Ik hou niet zo van gekookte aardappels
Je begon met shoarma en zette vega tussen haakjes.
Dat maakt de vraag of je alleen vegetarische gerechten wil of niet wel wat ingewikkeld.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201647475
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:55 schreef Candaasje het volgende:
Wat betreft pup: kwam via een dierenarts.
Dieren komen ons zowel binnen via dierenartsen op verwijzing (consult, normaal overdag) voor 2elijns specialisme, maar ook in de spoed via dierenartsen (soms belt de DA zelf, soms krijgen de mensen een doorgeschakelde lijn.)

En de Tony's waren verschillende chocolaatjes, daar zat wel puur tussen. *burp* :9
Ah duidelijk.

Nog ff in het kader van dierendag:
Zag net nķg meer details in dit plaatje/schilderij die waren toegevoegd die je niet op eerste gezicht ziet.
Alleen het gevoel van; hé er klopt iets niet en ik zie 1 kat :D

pi_201647482
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je begon met shoarma en zette vega tussen haakjes.
Dat maakt de vraag of je alleen vegetarische gerechten wil of niet wel wat ingewikkeld.
Ik noemde shoarma omdat dat een vrij sterke smaak heeft waardoor de smaak van spruiten wat minder opvalt (spekjes dus net zo, en pindakaas bv ook)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201647504
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah duidelijk.

Nog ff in het kader van dierendag:
Zag net nķg meer details in dit plaatje/schilderij die waren toegevoegd die je niet op eerste gezicht ziet.
Alleen het gevoel van; hé er klopt iets niet en ik zie 1 kat :D

[ afbeelding ]
Ik zie 2 katten, een muis en volgens mij ook een vogel
We have far more in common than that which devides us..
pi_201647509
Ik had gepland vanavond gewokte spruitjes te eten met tempeh en rijst, maar toen keek een ¤1 spitskool naar me vanuit de afprijskoeling van de Jumbo dus het wordt spitskool uit de oven (met zo'n lekkere geblakerde buitenkant) en dan tempeh en rijst. :9

Van dat enorm bewerkte vegan voedsel idd. Misschien had ik de tempeh dan zelf moeten fermenteren... vriendin van me maakt haar eigen zuurdesem, sake, kombucha, tempeh, kimchi, enzovoort maar ik ben nog niet zo ervaren met huisdieren :P
pi_201647510
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:52 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat heb ik met warme tomaat, en helemaal als die krulende velletjes er nog aan hangen.

Tomaat moet wat mij betreft koud blijven :P
Tomaat eet ik alleen warm ivm allergie. Na verwarmd gaat dat prima. Rauw helaas niet.

Maar dan moeten er idd niet van die velletjes aan hangen :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201647523
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 14:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik haak later nog wel eens fatsoenlijk aan (of niet), want ik moet zo weg :D

Maar even (enigszin) kort: ik serveer thuis geen vlees of ander dierlijk materiaal, hoe graag iemand ook dat wil. (Op mijn werk haal ik nog wel koffie met dierlijke melk voor klanten of collega's als ze dat willen. Ik neem het zelf alleen niet en ik hoop maar dat ik er niet teveel aan bijdraag. Hoewel er vast wel iets ingehouden wordt qua salaris. Ik zou het liever niet doen, maar dat is een beetje pick your battles. ).
Ik hou verder wel met alle dieetwensen rekening, en andere voorkeuren. Maar dat eerste is gewoon een ethische zaak. Ik wil niet aan dat leed bijdragen en het is voor mij hetzelfde als je me zou vragen voor een huurmoordenaar te betalen omdat je het zo lekker/amusant vindt. Doen we niet, punt uit, eet je maar ergens anders.
En ik eis het nooit bij een ander; ik eet dan gewoon niet mee of neem desgewenst zelf iets mee. Bied dat ook eigenlijk altijd wel aan, of verwacht het anders gewoon niet.

De reden dat ik er zo radicaal in sta is dat voor mij een beetje dood of ethische exploitatie niet bestaat. Dat verandert voor mij ook niet met de dag van de week, of omdat het een verjaardagsfeestje is.
Maar ik zie wel het voor veel mensen een proces is (was het voor mij ook, en is dat nog steeds) en in die zin juich ik elke stap wel toe. Enkel kritiek krijgen is desastreus en totaal niet motiverend. Ik weet dat een 100% vegan wereld een utopie is. Maar ik leg de lat wel graag hoog, want we komen toch lager uit ;)

Oh en; Bewerkt eten is wat je er zelf van maakt natuurlijk. Genoeg vegans in mijn vriendenkring die whole food plant based eten of sterk in die richting, daar is bewerkt aan. Ikzelf weerhoud mijn vriend daar eigenlijk nog het meeste van denk ik, want ik ben een sucker voor Gü toetjes en meer van dat soort troep :P .
(maar ik at voor mijn veganisatie ( :P ) nog veel meer ongezonde troep. Ik was dan ook 10 kg zwaarder dan nu)
Maar het maakt natuurlijk wel een groot verschil of mensen 7 dagen per week vlees eten of 2.

Ik denk dat het een heel goede ontwikkeling is dat er steeds meer mensen zijn die veel minder vlees eten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201647540
Terug van werk en meteen een rondje in 'mijn park' gelopen achter het zkh. Bij 'mijn' vogels langsgeweest en die waren net als mijn coll superblij me te zien :D ;)
Gesprek ging prima. Nieuwe MTL is duidelijk en helder in wat ze zegt.
Duidelijk en direct met hoofdletter D.
Gaat met mij samen mijn grenzen bewaken en dat deed ze in het gesprek al een paar keer waardoor ik vertrouwen kreeg in 'of ze het allemaal wel snapt' ;)

Ik heb op buikgevoel toch gezegd dat ik niet wil thuiswerken.
Om verschillende redenen blijft het maar niet goed voelen, hoezeer anderen dat ook goedbedoeld adviseren.
Ik ga het gewoon niet doen.
Dus afgesproken dat ik niet morgen of vrijdag (eerstvolgende werkdagen) maar pas maandag om 10 uur eens een uurtje kom. Gewoon alleen inloggen op een rustige plek of op het secr wat ik wil.
Alles wat IK wil.
En dat is goed :) O+
pi_201647548
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:24 schreef Tele6 het volgende:
Ik had gepland vanavond gewokte spruitjes te eten met tempeh en rijst, maar toen keek een ¤1 spitskool naar me vanuit de afprijskoeling van de Jumbo dus het wordt spitskool uit de oven (met zo'n lekkere geblakerde buitenkant) en dan tempeh en rijst. :9

Van dat enorm bewerkte vegan voedsel idd. Misschien had ik de tempeh dan zelf moeten fermenteren... vriendin van me maakt haar eigen zuurdesem, sake, kombucha, tempeh, kimchi, enzovoort maar ik ben nog niet zo ervaren met huisdieren :P
Daar moet je denk ik ook wel de ruimte voor hebben. Je maakt dat niet voor 1x eten, dan wil je een voorraadje hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_201647569
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:26 schreef Blues het volgende:
Terug van werk en meteen een rondje in 'mijn park' gelopen achter het zkh. Bij 'mijn' vogels langsgeweest en die waren net als mijn coll superblij me te zien :D ;)
Gesprek ging prima. Nieuwe MTL is duidelijk en helder in wat ze zegt.
Duidelijk en direct met hoofdletter D.
Gaat met mij samen mijn grenzen bewaken en dat deed ze in het gesprek al een paar keer waardoor ik vertrouwen kreeg in 'of ze het allemaal wel snapt' ;)

Ik heb op buikgevoel toch gezegd dat ik niet wil thuiswerken.
Om verschillende redenen blijft het maar niet goed voelen, hoezeer anderen dat ook goedbedoeld adviseren.
Ik ga het gewoon niet doen.
Dus afgesproken dat ik niet morgen of vrijdag (eerstvolgende werkdagen) maar pas maandag om 10 uur eens een uurtje kom. Gewoon alleen inloggen op een rustige plek of op het secr wat ik wil.
Alles wat IK wil.
En dat is goed :) O+
Wat fijn dat jouw gevoel leading is en dat zij dat ook vinden.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201647578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik zie 2 katten, een muis en volgens mij ook een vogel
Krabpaal en kattennaam op het schaaltje waar ze de melk ingiet.
Oh kalender :D
pi_201647597
Origineel:

pi_201647602
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Krabpaal en kattennaam op het schaaltje waar ze de melk ingiet.
Ik zie ook nu pas dat de krabpaal op een stoof staat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201647652
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:26 schreef Blues het volgende:
Terug van werk en meteen een rondje in 'mijn park' gelopen achter het zkh. Bij 'mijn' vogels langsgeweest en die waren net als mijn coll superblij me te zien :D ;)
Gesprek ging prima. Nieuwe MTL is duidelijk en helder in wat ze zegt.
Duidelijk en direct met hoofdletter D.
Gaat met mij samen mijn grenzen bewaken en dat deed ze in het gesprek al een paar keer waardoor ik vertrouwen kreeg in 'of ze het allemaal wel snapt' ;)

Ik heb op buikgevoel toch gezegd dat ik niet wil thuiswerken.
Om verschillende redenen blijft het maar niet goed voelen, hoezeer anderen dat ook goedbedoeld adviseren.
Ik ga het gewoon niet doen.
Dus afgesproken dat ik niet morgen of vrijdag (eerstvolgende werkdagen) maar pas maandag om 10 uur eens een uurtje kom. Gewoon alleen inloggen op een rustige plek of op het secr wat ik wil.
Alles wat IK wil.
En dat is goed :) O+
Dat klinkt als een top gesprek. En goed dat je voor je eigen gevoel opgekomen bent :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201648091
Oh en in het park liep ik langs een heel veldje herfstasters O+

  dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:17:40 #198
370431 drakin
vurig typje
pi_201648181
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Ah duidelijk.

Nog ff in het kader van dierendag:
Zag net nķg meer details in dit plaatje/schilderij die waren toegevoegd die je niet op eerste gezicht ziet.
Alleen het gevoel van; hé er klopt iets niet en ik zie 1 kat :D

[ afbeelding ]
Mooi plaatje, hangt daar achter nou een dode muis als kattenspeeltje? En Gizmo als naam vind ik niet echt bij de afbeelding passen. Hoe zouden mensen in die tijd hun dieren noemen?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:25:31 #199
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201648251
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:08 schreef Blues het volgende:
Oh en in het park liep ik langs een heel veldje herfstasters O+

[ afbeelding ]
Mooi O+

Iemand vond mijn herfstaster ook mooi.
Of eigenlijk veel mensen, van de week 2 dametjes maakten er foto's van. Leuk!
Maar ook iemand heeft er een paar takken midden uit geknipt :')
Had dat niet wat subtieler gekund ;(
pi_201648257
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:26 schreef Blues het volgende:
Terug van werk en meteen een rondje in 'mijn park' gelopen achter het zkh. Bij 'mijn' vogels langsgeweest en die waren net als mijn coll superblij me te zien :D ;)
Gesprek ging prima. Nieuwe MTL is duidelijk en helder in wat ze zegt.
Duidelijk en direct met hoofdletter D.
Gaat met mij samen mijn grenzen bewaken en dat deed ze in het gesprek al een paar keer waardoor ik vertrouwen kreeg in 'of ze het allemaal wel snapt' ;)

Ik heb op buikgevoel toch gezegd dat ik niet wil thuiswerken.
Om verschillende redenen blijft het maar niet goed voelen, hoezeer anderen dat ook goedbedoeld adviseren.
Ik ga het gewoon niet doen.
Dus afgesproken dat ik niet morgen of vrijdag (eerstvolgende werkdagen) maar pas maandag om 10 uur eens een uurtje kom. Gewoon alleen inloggen op een rustige plek of op het secr wat ik wil.
Alles wat IK wil.
En dat is goed :) O+
Fijn dat ze zo meedenken O+
Lekker rustig aan maandag ^O^
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:44:08 #201
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201648482
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:20 schreef sigme het volgende:
Er is wat mij betreft echt helemaal niks mis met eten zonder vlees.
Een totaal vegetarisch menu vind ik al een stuk minder in orde, maar dat verschilt wel aardig per persoon.
Vegan is in z'n algemeenheid wel behoorlijk verkeerd in mijn ogen, heel veel superbewerkt voer. Van het type dat je oma niet zou kennen als eten zeg maar.
Overal zijn uitzonderingen op, maar het massale toejuichen van veganisme vind ik toch wel tamelijk kortzichtig.
Inderdaad, er is heel veel superbewerkte shit op de markt. Een gezonde wholefood vegan zijn is nier eens zo makkelijk, dan moet je echt fanatiek met je voeding bezig zijn. Dat gaat de massa natuurlijk niet doen. Ik denk dat voor de volksgezondheid een AVGtje beter is. Maar ja ieder z’n ding hč…
Siesta & Fiesta!
pi_201648509
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:17 schreef drakin het volgende:
Mooi plaatje, hangt daar achter nou een dode muis als kattenspeeltje? En Gizmo als naam vind ik niet echt bij de afbeelding passen. Hoe zouden mensen in die tijd hun dieren noemen?
Ik kan zo 1,2,3 geen lijst met Nederlandse namen vinden, maar er is wel een artikeltje over Engelse namen.

quote:
Dogs and cats have been with us for centuries, and so has our habit of giving them affectionate names. Based upon various Medieval texts, we know that Sturdy, Whitefoot, Hardy, Jakke, Bo, Terri, Troy, Nosewise, Amiable, Nameles, Clenche, Bragge, Ringwood and Holdfast were all popular dog names. In Switzerland, the list included Price (Furst), Venus, Fortuna and Turgk. Some dogs were named after their owner’s professions, such as Little Hammer (Hemmerli), who belonged to a blacksmith, and Little Spoke (Speichli), who belonged to a wagoner—the equivalent of naming a contemporary puppy “little keyboard” or “small iphone.”
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:49:35 #203
370431 drakin
vurig typje
pi_201648542
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kan zo 1,2,3 geen lijst met Nederlandse namen vinden, maar er is wel een artikeltje over Engelse namen.
[..]

Ah wat leuk! Dankje, sommige namen kun je wel vertalen zoals witvoetje en kleine hamer O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201648587
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:49 schreef drakin het volgende:

Ah wat leuk! Dankje, sommige namen kun je wel vertalen zoals witvoetje en kleine hamer O+
De katten van mijn opa en oma hadden ook namen en alhoewel die mensen net niet uit de Middeleeuwen kwamen waren ze wel leuk. Ik herinner me nog Zwartje en Ellert.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201648643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mooi O+

Iemand vond mijn herfstaster ook mooi.
Of eigenlijk veel mensen, van de week 2 dametjes maakten er foto's van. Leuk!
Maar ook iemand heeft er een paar takken midden uit geknipt :')
Had dat niet wat subtieler gekund ;(
Nou zeg wat stom
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 16:59:08 #206
370431 drakin
vurig typje
pi_201648662
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De katten van mijn opa en oma hadden ook namen en alhoewel die mensen net niet uit de Middeleeuwen kwamen waren ze wel leuk. Ik herinner me nog Zwartje en Ellert.
Logisch is dat denk ik wel, kleuren als witje, zwartje, vlekje. Gewoon naar een kenmerk van het dier.

Ellert is ook een mooie naam
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201648738
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb afspraak nr 1 en 2 van de vier vandaag weer achter de rug. Zometeen een vergadering bijwonen waar ik waarschijnlijk niks hoef te zeggen en dan vanmiddag nog therapie. Dat zijn wel twee uitersten qua intensiteit dus _O-
Hoe gaat het nu met jou dan?
pi_201648768
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mooi O+

Iemand vond mijn herfstaster ook mooi.
Of eigenlijk veel mensen, van de week 2 dametjes maakten er foto's van. Leuk!
Maar ook iemand heeft er een paar takken midden uit geknipt :')
Had dat niet wat subtieler gekund ;(
Nou ja zeg :wtf:
pi_201648866
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De katten van mijn opa en oma hadden ook namen en alhoewel die mensen net niet uit de Middeleeuwen kwamen waren ze wel leuk. Ik herinner me nog Zwartje en Ellert.
De meest briljante kattennaam vind ik nog altijd Kleintje Pils. Ja, rood lijf, witte voetjes _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201648901
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:04 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu met jou dan?
Best goed denk ik. Ik kan de meeste dingen die ik wil doen ook daadwerkelijk doen, dat is fijn.
Ik zit nu in de trein naar huis. Ben toe aan avondeten en een rustige avond, maar dat is ook precies wat er op de planning staat ^O^
pi_201649013
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

De meest briljante kattennaam vind ik nog altijd Kleintje Pils. Ja, rood lijf, witte voetjes _O_
:D

wij hadden ooit een kat die we Figuur genoemd hebben.
Omdat de kroegbaas waar we in het weekend wel eens kwamen naam van ex steeds kwijt was en dan zei: zo figuur, pilsje? :D
pi_201649019
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:18 schreef Tele6 het volgende:

Best goed denk ik. Ik kan de meeste dingen die ik wil doen ook daadwerkelijk doen, dat is fijn.
Ik zit nu in de trein naar huis. Ben toe aan avondeten en een rustige avond, maar dat is ook precies wat er op de planning staat ^O^
Goed te horen. O+
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:37:39 #213
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201649156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Best goed denk ik. Ik kan de meeste dingen die ik wil doen ook daadwerkelijk doen, dat is fijn.
Ik zit nu in de trein naar huis. Ben toe aan avondeten en een rustige avond, maar dat is ook precies wat er op de planning staat ^O^
Ik ben blij dat te lezen :)
Spoilers!
pi_201649490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Best goed denk ik. Ik kan de meeste dingen die ik wil doen ook daadwerkelijk doen, dat is fijn.
Ik zit nu in de trein naar huis. Ben toe aan avondeten en een rustige avond, maar dat is ook precies wat er op de planning staat ^O^
Wat fijn dit!
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 18:33:48 #215
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201649828
Ik heb toch zo'n zin in het avondeten! Er zit pompoen, zwarte bonen, quinoa, enchiladasaus, jalapenos, geroosterde tomaat en roomkaas in de slowcooker :9~
Spoilers!
pi_201650341
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb toch zo'n zin in het avondeten! Er zit pompoen, zwarte bonen, quinoa, enchiladasaus, jalapenos, geroosterde tomaat en roomkaas in de slowcooker :9~
Klinkt echt als iets wat ik ook zalig zou vinden. Laat me weten hoe het was en indien geweldig graag het recept :+

Ik kreeg een app aangeraden en geinstalleerd. Eerst gratis uitproberen, maar daarna een fors jaarlijks bedrag. Maar ik zag dat ze ook lifetime optie hebben. Daar hou ik van, alles in 1x afkopen. Heb ik met diverse apps gedaan varierend van 1x 3 euro tot 40 euro betalen. Deze kost een wopping 350 euro voor lifetime _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201650368
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klinkt echt als iets wat ik ook zalig zou vinden. Laat me weten hoe het was en indien geweldig graag het recept :+

Ik kreeg een app aangeraden en geinstalleerd. Eerst gratis uitproberen, maar daarna een fors jaarlijks bedrag. Maar ik zag dat ze ook lifetime optie hebben. Daar hou ik van, alles in 1x afkopen. Heb ik met diverse apps gedaan varierend van 1x 3 euro tot 40 euro betalen. Deze kost een wopping 350 euro voor lifetime _O-
En...doe je het :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_201650405
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
En...doe je het :P
Ik wilde een app, geen nieuwe smartphone :+

Daarbij kreeg ik al direct jeuk en uitslag bij het instellen van settings, want ik moet opgeven hoe laat ik elke dag op hetzelfde moment wil opstaan zodat de ochtendroutine gestart kan worden *O* .... -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201650828
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb toch zo'n zin in het avondeten! Er zit pompoen, zwarte bonen, quinoa, enchiladasaus, jalapenos, geroosterde tomaat en roomkaas in de slowcooker :9~
Ohohohohooooo. Ik willet!
Let me see you stripped down to the bone
pi_201650835
Wat voor app is dat dan @Isabeau? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201650861
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:46 schreef minilot het volgende:
Wat voor app is dat dan @:Isabeau? :)
Fabulous

edit: ik kreeg alleen een 7 dagen free trial en na inschrijven direct een email dat ik vrienden een 30 dagen free trial kon schenken :') serieus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:08:12 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201651213
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 19:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Klinkt echt als iets wat ik ook zalig zou vinden. Laat me weten hoe het was en indien geweldig graag het recept :+

Ik kreeg een app aangeraden en geinstalleerd. Eerst gratis uitproberen, maar daarna een fors jaarlijks bedrag. Maar ik zag dat ze ook lifetime optie hebben. Daar hou ik van, alles in 1x afkopen. Heb ik met diverse apps gedaan varierend van 1x 3 euro tot 40 euro betalen. Deze kost een wopping 350 euro voor lifetime _O-
Wat een geld :o

Ik maakte deze met wat Mexicaanse kruiden en blokjes pompoen :9
Spoilers!
pi_201651251
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat een geld :o

Ik maakte deze met wat Mexicaanse kruiden en blokjes pompoen :9
Dat recept is 4 porties. Heb je die gemaakt of de helft? En was 1 portie genoeg of was 4 porties ook prima voor 2 personen?

Ik zei dat ik morgen zou koken en nu hoef ik niet na te denken wat ik ga koken :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:15:04 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201651306
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat recept is 4 porties. Heb je die gemaakt of de helft? En was 1 portie genoeg of was 4 porties ook prima voor 2 personen?

Ik zei dat ik morgen zou koken en nu hoef ik niet na te denken wat ik ga koken :7
Dit zijn echt vier porties. We zijn grote eters en zitten propvol na het eten van de helft. De rest gaat in de vriezer.
Spoilers!
pi_201651420
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:]
Dit zijn echt vier porties. We zijn grote eters en zitten propvol na het eten van de helft. De rest gaat in de vriezer.
ok, goed om te lezen :Y

Dan ga ik dit morgen maar maken *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201651726
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een geld :o

Ik maakte deze met wat Mexicaanse kruiden en blokjes pompoen :9
Dit lijkt me wel heel lekker. :9
pi_201651826
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De katten van mijn opa en oma hadden ook namen en alhoewel die mensen net niet uit de Middeleeuwen kwamen waren ze wel leuk. Ik herinner me nog Zwartje en Ellert.
Wij waren in de vakantie nog bij ellert en brammert :)
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 20:56:16 #228
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201651910
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dit lijkt me wel heel lekker. :9
Dat is het ook echt. Ik maak dit recept al jaren maar het was wel lang geleden. Ik verheugde me er al een week op.
Het was alleen net niet vochtig genoeg dit keer dus er was een puntje van verbetering. Maar nog steeds verrukkelijk :9
Spoilers!
pi_201652124
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:51 schreef Uhmmpie het volgende:

Wij waren in de vakantie nog bij ellert en brammert :)
Leuk! Zelf nog nooit geweest. Opa en oma hadden geen Brammert. Wel jammer, ook een leuke naam voor een Drentse kat of hond.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201652390
De zoveelste salade vanavond: nu met bulgur en gesmoorde ui, knof, rode ui, paprika en veel platte pet en muntblaadjes.
Moet ik toch beter plannen.

Morgen hebben we een familielunch met NichtjeX, haar gezin en de kleine familie X.
Ben er al even mee bezig in mijn hoofd. -O-

Een beetje stress eruit gelopen op de gletsjer in Argentinië vanmiddag.

@Kaatje1 hoe is het met de zoektocht naar dé fiets eigenlijk?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:34:29 #231
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201652435
Ik vond een leuk verhaal over de vrouw die in 2007 haar dorp vrij van plastic tasjes kreeg en daar haar hele land mee inspireerde.
Spoilers!
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 21:35:48 #232
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201652449
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:30 schreef AnneX het volgende:
De zoveelste salade vanavond: nu met bulgur en gesmoorde ui, knof, rode ui, paprika en veel platte pet en muntblaadjes.
Moet ik toch beter plannen.

Morgen hebben we een familielunch met NichtjeX, haar gezin en de kleine familie X.
Ben er al even mee bezig in mijn hoofd. -O-

Een beetje stress eruit gelopen op de gletsjer in Argentinië vanmiddag.

Wat een stress levert dat toch steeds op. Hebben die mensen dat überhaupt door?
Spoilers!
pi_201652637
@Isabeau wat wilde je met die app? Misschien is er een alternatief waar je ook wat mee kunt.
Ik gebruik de gratis app Moodflow om gewoontes/doelen bij te houden, maar het is niet heel diepzinnig, je stelt een doel, kiest of je een melding wilt als reminder, en vinkt iedere dag af of het is gelukt.
Een youtuber waar ik wel eens filmpjes van kijk had ook zo'n "behavioral science based" app voor gezonde gewoontes, maar dat bleek gewoon een soort Weight Watchers in een hip wetenschappelijk klinkend jasje :{
pi_201652703
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:30 schreef AnneX het volgende:
De zoveelste salade vanavond: nu met bulgur en gesmoorde ui, knof, rode ui, paprika en veel platte pet en muntblaadjes.
Moet ik toch beter plannen.

Morgen hebben we een familielunch met NichtjeX, haar gezin en de kleine familie X.
Ben er al even mee bezig in mijn hoofd. -O-

Een beetje stress eruit gelopen op de gletsjer in Argentinië vanmiddag.

@:Kaatje1 hoe is het met de zoektocht naar dé fiets eigenlijk?
:* voor de stress. Morgenmiddag is het in ieder geval voorbij ;)

Ik ben ook wel benieuwd naar de fiets.

Ik zag gisteren een dame fietsen op een elektrische fiets die echt raar ging -- ze trapte een halve slag, dan vloog die fiets ervandoor, dus dan trapte ze een tijdje niet, en dan stopte de motor weer, trapte ze heel even, en zoeffff. Heel irritant om achter te fietsen en ik zou het eng vinden om zo te fietsen.
pi_201652898
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]
:* voor de stress. Morgenmiddag is het in ieder geval voorbij ;)

Ik ben ook wel benieuwd naar de fiets.

Ik zag gisteren een dame fietsen op een elektrische fiets die echt raar ging -- ze trapte een halve slag, dan vloog die fiets ervandoor, dus dan trapte ze een tijdje niet, en dan stopte de motor weer, trapte ze heel even, en zoeffff. Heel irritant om achter te fietsen en ik zou het eng vinden om zo te fietsen.
Had ze hem dan niet gewoon op maximale ondersteuning staan?
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:08:10 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201652932
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201652945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Had ze hem dan niet gewoon op maximale ondersteuning staan?
Ik dacht dat de meeste elektrische fietsen alleen ondersteunen als je nog wel meetrapt. Dat deed deze dus niet echt. En ze deed dus telkens zoefff - bijna stil / fiets valt bijna om -- zoefff - bijna stil --- enzovoort. Lijkt me niet ontspannen fietsen.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:09:44 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201652952
Ik ben de laatste dagen wat minder online (helaas); eega heeft van de bedrijfsarts de diagnose "Overspannen" gekregen en is tot vrij weinig in staat; ik run dus nu de hele tent 24/7 ....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:14:37 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201653012
quote:
Poaaaaaah, hebben!
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:15:01 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201653018
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat minder online (helaas); eega heeft van de bedrijfsarts de diagnose "Overspannen" gekregen en is tot vrij weinig in staat; ik run dus nu de hele tent 24/7 ....
Shit zeg. Sterkte. Jij zit daar ook niet al te ver van af volgens mij?
Spoilers!
pi_201653033
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat minder online (helaas); eega heeft van de bedrijfsarts de diagnose "Overspannen" gekregen en is tot vrij weinig in staat; ik run dus nu de hele tent 24/7 ....
Oh bah.
Beterschap :*
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:18:57 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653077
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Shit zeg. Sterkte. Jij zit daar ook niet al te ver van af volgens mij?
Mwoah dat valt mee; ik heb alleen structureel m'n handen vol waarbij zo'n beetje alles wat tegen kan vallen ook tegenvalt; m'n nieuwe contract is er nog steeds niet, m'n auto had steeds gedonder enz enz
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:19:29 #243
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Oh bah.
Beterschap :*
Thnx
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:20:00 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653091
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Poaaaaaah, hebben!
Ja he? Mooi spul.... en bij Intertoys significant minder veel geld (nog steeds een bult) dan elders.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:26:04 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201653178
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:20 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja he? Mooi spul.... en bij Intertoys significant minder veel geld (nog steeds een bult) dan elders.
Gek is dat soms het, dat "vreemde" adressen soms onverwacht de goedkoopste zijn. Tenminste, Intertoys lijkt me toch niet het adres waar de meeste mensen zoiets kopen.

Beterschap met mevrouw foetsie
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:26:07 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201653179
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:18 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mwoah dat valt mee; ik heb alleen structureel m'n handen vol waarbij zo'n beetje alles wat tegen kan vallen ook tegenvalt; m'n nieuwe contract is er nog steeds niet, m'n auto had steeds gedonder enz enz
Zo'n periode is wel irritant. Dat kost bergen energie.
Spoilers!
pi_201653180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:49 schreef Tele6 het volgende:
@:Isabeau wat wilde je met die app? Misschien is er een alternatief waar je ook wat mee kunt.
Ik gebruik de gratis app Moodflow om gewoontes/doelen bij te houden, maar het is niet heel diepzinnig, je stelt een doel, kiest of je een melding wilt als reminder, en vinkt iedere dag af of het is gelukt.
Een youtuber waar ik wel eens filmpjes van kijk had ook zo'n "behavioral science based" app voor gezonde gewoontes, maar dat bleek gewoon een soort Weight Watchers in een hip wetenschappelijk klinkend jasje :{
Het werd aangeraden voor meditatie, ademhalingsoefeningen, bedtijd check list etc. Nu heb je van al die dingen ook wel apps, maar niet in 1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:26:29 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201653182
Mag ik even een props voor Platte Pet geven aan @AnneX O+

Fantastisch afkorting, die ga ik erin brengen en houden hier thuis _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201653207
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:18 schreef fietsie het volgende:

Mwoah dat valt mee; ik heb alleen structureel m'n handen vol waarbij zo'n beetje alles wat tegen kan vallen ook tegenvalt; m'n nieuwe contract is er nog steeds niet, m'n auto had steeds gedonder enz enz
Het zit je niet mee. Een goed herstel voor de vrouw gewenst :* Heeft ze al hulp? Als in een professional om mee te praten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:28:48 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653214
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zo'n periode is wel irritant. Dat kost bergen energie.
Jup; het geeft dan ook zo'n gevoel dat je nergens heen kunt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:29:32 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201653224
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het zit je niet mee. Een goed herstel voor de vrouw gewenst :* Heeft ze al hulp? Als in een professional om mee te praten?
Dat mag ik hopen, dat de bedrijfsarts dat inzet :o

Sterkte!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201653231
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:29 schreef Molo het volgende:

Dat mag ik hopen, dat de bedrijfsarts dat inzet :o

Sterkte!
Ik weet niet hoe dat met wachtlijsten zit, dat soort hulp in Friesland.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:32:06 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het zit je niet mee. Een goed herstel voor de vrouw gewenst :* Heeft ze al hulp? Als in een professional om mee te praten?
Haar werk wilde het eerst gooien op "een aantal weken thuis" maar ik heb druk gezet (even gebeld met de juiste manager daar) en nu begint ze over 4 weken (na 6 weken rust) met een serie gesprekken bij een echte psych
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:33:20 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653279
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe dat met wachtlijsten zit, dat soort hulp in Friesland.
Het was meer dat de direct leidinggevende ff niet helemaal op t spoor zat van therapie, en de bedrijfsarts daar ook niet uit zichzelf over beon. Pas toen ze er om vroeg (op mijn verzoek)

Gekke was wel dat dezelfde persoon die via de werkgever dan over 4 weken kan, tegen uurtje-factuurtje betaling volgende week ook plek heeft in haar agenda.

[ Bericht 10% gewijzigd door fietsie op 05-10-2021 22:41:46 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201653351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik dacht dat de meeste elektrische fietsen alleen ondersteunen als je nog wel meetrapt. Dat deed deze dus niet echt. En ze deed dus telkens zoefff - bijna stil / fiets valt bijna om -- zoefff - bijna stil --- enzovoort. Lijkt me niet ontspannen fietsen.
Nee het lijkt mij ook alles behalve relaxed
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201653364
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het was meer dat de direct leidinggevende ff niet helemaal op t spoor zat van therapie, en de bedrijfsarts daar ook niet uit zichzelf over beon. Pas toen ze er om vroeg (op mijn verzoek)
Sterkte @fietsie en gezin de komende weken!
Het is niet niks.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:39:31 #257
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653372
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik dacht dat de meeste elektrische fietsen alleen ondersteunen als je nog wel meetrapt. Dat deed deze dus niet echt. En ze deed dus telkens zoefff - bijna stil / fiets valt bijna om -- zoefff - bijna stil --- enzovoort. Lijkt me niet ontspannen fietsen.
Dat klinkt alsof de trapsensor stoek is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201653421
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat minder online (helaas); eega heeft van de bedrijfsarts de diagnose "Overspannen" gekregen en is tot vrij weinig in staat; ik run dus nu de hele tent 24/7 ....
Nou fiets dat is zwaar voor jullie allemaal, veel sterkte :* En pas op jezelf (makkelijk gezegd)
pi_201653457
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:30 schreef AnneX het volgende:

Morgen hebben we een familielunch met NichtjeX, haar gezin en de kleine familie X.
Ben er al even mee bezig in mijn hoofd. -O-

Een beetje stress eruit gelopen op de gletsjer in Argentinië vanmiddag.

Wordt het stressvol? Kan je er niet onderuit?
pi_201653470
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een stress levert dat toch steeds op. Hebben die mensen dat überhaupt door?
Tja, deels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kan er niet onderuit. En ik wil haar graag zien en spreken en het liefst knuffelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 05-10-2021 22:51:17 ]
pi_201653515
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:33 schreef fietsie het volgende:

Het was meer dat de direct leidinggevende ff niet helemaal op t spoor zat van therapie, en de bedrijfsarts daar ook niet uit zichzelf over beon. Pas toen ze er om vroeg (op mijn verzoek)

Gekke was wel dat dezelfde persoon die via de werkgever dan over 4 weken kan, tegen uurtje-factuurtje betaling volgende week ook plek heeft in haar agenda.
Hadden ze gedacht dat ze geen hulp nodig heeft? Zo van, ga even thuis zitten en dan zien we je eind van de maand weer? Huh?

En misschien betaalt dat beter en heeft die persoon dan wel per direct plek. Geen idee hoor. Of het is voor zeer acute situaties bedoeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:51:02 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653541
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hadden ze gedacht dat ze geen hulp nodig heeft? Zo van, ga even thuis zitten en dan zien we je eind van de maand weer? Huh?
Jup. Zo is het eerder bij een collega ook (niet) aangepakt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:49 schreef Isabeau het volgende:

En misschien betaalt dat beter
Die indruk kreeg ik wel sterk ja.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:53:30 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201653578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hadden ze gedacht dat ze geen hulp nodig heeft? Zo van, ga even thuis zitten en dan zien we je eind van de maand weer? Huh?

En misschien betaalt dat beter en heeft die persoon dan wel per direct plek. Geen idee hoor. Of het is voor zeer acute situaties bedoeld.
Dat heeft doorgaans met afgesloten contracten via werkgever te maken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201653580
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:
Jup. Zo is het eerder bij een collega ook (niet) aangepakt.

Waanzin. Het lijkt mij dat je het risico in de toekomst op uitval wilt verkleinen en de werknemer dus alle hulp wilt bieden die er te krijgen is. Niets doen en over een maandje druk uitoefenen om terug te komen lijkt mij op de lange termijn niet werken.

Nou ja, hoe dan ook behoorlijk klote voor jullie. Het komt vast wel goed, alleen moet je hier samen doorheen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201653595
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Jup. Zo is het eerder bij een collega ook (niet) aangepakt.
[..]
Die indruk kreeg ik wel sterk ja.
En die collega werkt weer? Wat een lichthoofdige aanpak zeg.
Goed dat je het hebt laten aankaarten dan.
Wil je vrouw zelf ook?
pi_201653605
Ach wat ellendig @Fietsie. Goed dat je even de andere kant op geduwd hebt richting een echte psych.

@AnneX en @Tele6. Fiets ga ik volgende week weer op af. Wilde vandaag even naar een fietsenboer maar toen kwam mijn zus langs na haar vakantie (en die bleef veel langer, en toen kreeg ik honger en zij wilde niet meeeten _O- )
Morgen heel veel regen voorspeld, dan ga ik niet testfietsen. Misschien donderdag en anders volgende week.

De beschrijving van de fiets is wel herkenbaar toen één van mijn vorige fietsen stuk was na een val. Maar ook dat zij het ding nog niet goed kent en er niet echt mee overweg kan. Gewoon regelmatig druk op de pedalen geven dan gaat wel goed. Kan ook nog dat ze een middenmotor gewend is en nu een voormotor heeft.

Lastig @AnneX. Hopelijk is iedereen redelijk naar elkaar.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201653609
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:46 schreef AnneX het volgende:

Tja, deels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kan er niet onderuit. En ik wil haar graag zien en spreken en het liefst knuffelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ligt de focus op het knuffelen als ze dat toelaat en als het goed voelt en vaders negeren en lekker ver weg van gaan zitten :W ;)
Blijft lastig die familie dingesen.. breek me de bek niet open :X
pi_201653611
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waanzin. Het lijkt mij dat je het risico in de toekomst op uitval wilt verkleinen en de werknemer dus alle hulp wilt bieden die er te krijgen is. Niets doen en over een maandje druk uitoefenen om terug te komen lijkt mij op de lange termijn niet werken.

Nou ja, hoe dan ook behoorlijk klote voor jullie. Het komt vast wel goed, alleen moet je hier samen doorheen.
Veel te logisch gedacht, Isa. Dat weet je best. :(
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:55:48 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653613
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:54 schreef AnneX het volgende:

[..]
En die collega werkt weer? Wat een lichthoofdige aanpak zeg.
Goed dat je het hebt laten aankaarten dan.
Wil je vrouw zelf ook?
Neuh de collega is vervangen door een jong heel inschikkelijk exemplaar en zit zelf langdurig ziek thuis.

Ja die wil zeker; ze heeft zelf het idee dat ze te laconiek is omgegaan met het overlijden van haar vader (waar ze zich cognitief nog steeds "tegen verzet" in de zin van "we gingen die dag praten over zijn behandeling")
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 22:59:55 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653662
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waanzin. Het lijkt mij dat je het risico in de toekomst op uitval wilt verkleinen en de werknemer dus alle hulp wilt bieden die er te krijgen is. Niets doen en over een maandje druk uitoefenen om terug te komen lijkt mij op de lange termijn niet werken.

Nou ja, hoe dan ook behoorlijk klote voor jullie. Het komt vast wel goed, alleen moet je hier samen doorheen.
Mijn focus ligt nu vooral bij uk; die zit in de eerste weken van haar middelbare school carričre, moet duidelijk nog leren leren en leren plannen (en onvoldoendes incasseren :P) .
Iedere ochtend staan we samen om 6:35 op, voer ik dr hondebrokjes en doet ze nog even een rondje door het SO-materiaal van die dag :P.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201653669
Fietsie, sterkte. Dat valt niet mee al die ballen in de lucht houden.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201653770
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vond een leuk verhaal over de vrouw die in 2007 haar dorp vrij van plastic tasjes kreeg en daar haar hele land mee inspireerde.
Wat een mooi verhaal👍🏼 En effect in zo veel meer regio’s en landen. _O_
Zeven biljoen plastic zakken minder!!!
pi_201653812
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Had ze hem dan niet gewoon op maximale ondersteuning staan?
Zo te horen staat onze @fietsie in elk geval wél op maximale ondersteuning - sterkte joh, knakker :* & O+ en nog een :*
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:14:13 #274
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201653846
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:46 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja, deels.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, kan er niet onderuit. En ik wil haar graag zien en spreken en het liefst knuffelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat het dan maar zo veel mogelijk om knuffels met nichtje X draaien :* :*
Spoilers!
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 23:14:26 #275
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201653853
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Fietsie, sterkte. Dat valt niet mee al die ballen in de lucht houden.
(Moet ik Fietsie-style nog iets over ballen zeggen? :@ :@)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201653883
Succes morgen @AnneX! Haast iedereen kan wel meepraten over ongemakkelijke familieshizzle, dus we leven met je mee :Y :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201653928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:14 schreef fietsie het volgende:

[..]
(Moet ik Fietsie-style nog iets over ballen zeggen? :@ :@)
Doe is, ik houd wel van ballen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201653990
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hadden ze gedacht dat ze geen hulp nodig heeft? Zo van, ga even thuis zitten en dan zien we je eind van de maand weer? Huh?

En misschien betaalt dat beter en heeft die persoon dan wel per direct plek. Geen idee hoor. Of het is voor zeer acute situaties bedoeld.
Ik heb in mijn korte werkzame leventje al twee keer overbelast thuis gezeten, maar mij hebben ze nooit heuse therapie aangeboden. Was niet eens in me opgekomen dat dat via de werkgever zou kunnen gaan.
Eentje zei wel terwijl ik al jolig en serieus aan het therapieën was dat ze meer heil zag in bedrijfsmaatschappelijk werk omdat die beter in gesprek kunnen over managen van je belasting.
Uhuh.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201654009
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:32 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb in mijn korte werkzame leventje al twee keer overbelast thuis gezeten, maar mij hebben ze nooit heuse therapie aangeboden. Was niet eens in me opgekomen dat dat via de werkgever zou kunnen gaan.
Eentje zei wel terwijl ik al jolig en serieus aan het therapieën was dat ze meer heil zag in bedrijfsmaatschappelijk werk omdat die beter in gesprek kunnen over managen van je belasting.
Uhuh.
Ik was denk ik ook naar mijn huisarts gestapt. Maar als je via het werk sneller aan de beurt bent voor therapie dan is dat ook een optie. Het ligt denk ik ook aan de bedrijfsarts en aan hoe je er zelf naar kijkt. Maar dat iemand met een burnout ergens wat professionele hulp nodig heeft lijkt mij evident. Niet van bedrijfsmaatschappelijk werk...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201654048
Nee zeker niet. Gelukkig dacht mijn leidinggevende er precies hetzelfde over. Na mijn verhaal over het gesprek waarin ze dit zei (en wel meer niet zo sensitieve of slimme dingen), heeft ie me direct bij een ander aangemeld.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201654069
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 23:17 schreef minilot het volgende:
Succes morgen @:AnneX! Haast iedereen kan wel meepraten over ongemakkelijke familieshizzle, dus we leven met je mee :Y :*
Dat is zķ waar!
pi_201654684
Goedemorgen all!

En succes @AnneX
pi_201654926
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat minder online (helaas); eega heeft van de bedrijfsarts de diagnose "Overspannen" gekregen en is tot vrij weinig in staat; ik run dus nu de hele tent 24/7 ....
Hey sterkte!
Zijn er misschien mensen in de nabije omgeving die ook kunnen inspringen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201654965
Oh ja, goedemorgen!
Ik heb nog wat stekeligheden voor jullie. Vroeger stonden die achterop de consumentengids, is dat nog zo?


Boterbloem


Gewone hennepnetel
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201654978
quote:
7s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 07:51 schreef sigme het volgende:
Oh ja, goedemorgen!
Ik heb nog wat stekeligheden voor jullie. Vroeger stonden die achterop de consumentengids, is dat nog zo?
:Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201654989
Mijn vriend heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen. Hij wil nog wat onderhandelen, dus het staat nog niet vast. Maar best kans dat we daardoor ook wat serieuzer voor een nieuw huis gaan kijken. Ik vind het wel spannend allemaal, maar tegelijkertijd helpt dit ons misschien wel uit het veel te lange twijfelen.
pi_201654995
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:59 schreef fietsie het volgende:
Mijn focus ligt nu vooral bij uk; die zit in de eerste weken van haar middelbare school carričre, moet duidelijk nog leren leren en leren plannen (en onvoldoendes incasseren :P) .
Iedere ochtend staan we samen om 6:35 op, voer ik dr hondebrokjes en doet ze nog even een rondje door het SO-materiaal van die dag :P.
Jeetje, eerste weken middelbaar al. Ik dacht nog veel jonger, joh. Maar sterkte man. Pittig wel. Voor je vrouw, maar net zo goed voor jou natuurlijk. Maak het jezelf waar mogelijk zo makkelijk mogelijk he. O+
pi_201655018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen. Hij wil nog wat onderhandelen, dus het staat nog niet vast. Maar best kans dat we daardoor ook wat serieuzer voor een nieuw huis gaan kijken. Ik vind het wel spannend allemaal, maar tegelijkertijd helpt dit ons misschien wel uit het veel te lange twijfelen.
Oeh, dat zijn inderdaad spannende periodes zo!
Je bent nog niet zo heel lang geleden verhuisd toch? Was het altijd al de bedoeling om er niet heel lang te blijven wonen? Van plan in het dorpse te blijven of toch weer wat meer stadwaarts? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201655026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:
Mijn vriend heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen. Hij wil nog wat onderhandelen, dus het staat nog niet vast. Maar best kans dat we daardoor ook wat serieuzer voor een nieuw huis gaan kijken. Ik vind het wel spannend allemaal, maar tegelijkertijd helpt dit ons misschien wel uit het veel te lange twijfelen.
Hoei spannend! Van het leukere type ^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201655036
Stekeligheden waren mijn lievelings O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201655048
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:00 schreef minilot het volgende:
Oeh, dat zijn inderdaad spannende periodes zo!
Je bent nog niet zo heel lang geleden verhuisd toch? Was het altijd al de bedoeling om er niet heel lang te blijven wonen? Van plan in het dorpse te blijven of toch weer wat meer stadwaarts? :)
Klopt, we wonen hier nu 3.5 jaar. We waren wel van plan om langer te blijven, anders hadden we de tuin ook wat 'neutraler' en goedkoper aangepakt. Maar aan de andere kant ben ik niet anders gewend dan m'n hele leven constant verhuizen. Dus ik voel me overal gemakkelijk en snel thuis.

Lastige is dat we nog niet helemaal weten wat we willen. Maar zijn eventuele nieuwe baan zou in Utrecht zijn. En met mij in Den-Haag blijft er dan erg weinig reden over om hier te blijven. En door de kinderwens sowieso al langer aan het twijfelen of die reistijd voor mij wel haalbaar blijft.

Nu dus nog aan het twijfelen tussen wat vrijer wonen en zoeken naar ons 'droomhuisje' of juist weer een vergelijkbaar huisje maar dan tussen Den-Haag en Utrecht, en gewoon niet meer vaste lasten gaan betalen.
pi_201655386
Spannend, Myra!

Veel sterkte Fiets, dat is niet makkelijk voor alle betrokken partijen...

Pff, ik ben deze week alleenstaand. Ik vind het maar aanpoten om alles gedaan te krijgen...
pi_201655590
Mogge!

Leuke plannen @Myraela. Naar huizen kijken is leuk (vind ik)

Sterkte @Jagärtrut, hoe lang nog?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201655664
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:05 schreef Myraela het volgende:

[..]
Klopt, we wonen hier nu 3.5 jaar. We waren wel van plan om langer te blijven, anders hadden we de tuin ook wat 'neutraler' en goedkoper aangepakt. Maar aan de andere kant ben ik niet anders gewend dan m'n hele leven constant verhuizen. Dus ik voel me overal gemakkelijk en snel thuis.

Lastige is dat we nog niet helemaal weten wat we willen. Maar zijn eventuele nieuwe baan zou in Utrecht zijn. En met mij in Den-Haag blijft er dan erg weinig reden over om hier te blijven. En door de kinderwens sowieso al langer aan het twijfelen of die reistijd voor mij wel haalbaar blijft.

Nu dus nog aan het twijfelen tussen wat vrijer wonen en zoeken naar ons 'droomhuisje' of juist weer een vergelijkbaar huisje maar dan tussen Den-Haag en Utrecht, en gewoon niet meer vaste lasten gaan betalen.
tussen Den Haag en Utrecht is wel een vrij ruim gebied nog.. inclusief best wel wat dorpsere locaties ook.

wel een flink dure hobby om daar zo te gaan wonen
Marja.. ongelukkig in de stad is oo niks natuurlijk
pi_201655756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:11 schreef Uhmmpie het volgende:
tussen Den Haag en Utrecht is wel een vrij ruim gebied nog.. inclusief best wel wat dorpsere locaties ook.

wel een flink dure hobby om daar zo te gaan wonen
Marja.. ongelukkig in de stad is oo niks natuurlijk
Ik woon nu niet in de stad meer hoor. Maar zou er geen bezwaar tegen hebben om wel weer ergens aan de rand van een stad te gaan wonen, maar een dorp is ook prima zolang het wel goed bereikbaar is. Het zou fijn zijn als we beide maximaal ongeveer 45 minuten reistijd met het OV hebben. Er zijn flink wat stations waarbij dat prima mogelijk is.
pi_201655770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat minder online (helaas); eega heeft van de bedrijfsarts de diagnose "Overspannen" gekregen en is tot vrij weinig in staat; ik run dus nu de hele tent 24/7 ....
Sterkte :*

En @Myraela misschien verhuizen *O* ben nu al benieuwd hoe mooi jullie alles weer gaan inrichten.

Hier was het de laatste dagen erg druk, daarom verder niet bij gelezen. Als het goed is vandaag voor het eerst in ruime een week even niets qua werk. Alleen het hele huishouden moet nu nog :+ morgen komt mijn moeder op bezoek.
pi_201655836
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik woon nu niet in de stad meer hoor. Maar zou er geen bezwaar tegen hebben om wel weer ergens aan de rand van een stad te gaan wonen, maar een dorp is ook prima zolang het wel goed bereikbaar is. Het zou fijn zijn als we beide maximaal ongeveer 45 minuten reistijd met het OV hebben. Er zijn flink wat stations waarbij dat prima mogelijk is.
mogelijkheden dus :)

nu nog een huis dat daarbij past.. duurde bij ons best wel lang
maar wij waren dan ook best wel flink kieskeurig :)

ben benieuwd waar jullie uiteindelijk terecht gaan komen :)
  woensdag 6 oktober 2021 @ 09:29:06 #298
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201655873
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:25 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
mogelijkheden dus :)

nu nog een huis dat daarbij past.. duurde bij ons best wel lang
maar wij waren dan ook best wel flink kieskeurig :)

ben benieuwd waar jullie uiteindelijk terecht gaan komen :)
Is jouw huis nu definitief? *O*

Ik zat net ook weer even te spieken op Funda, maar ik vind wat ik wil gewoon te duur _O-
pi_201655993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Is jouw huis nu definitief? *O*

Ik zat net ook weer even te spieken op Funda, maar ik vind wat ik wil gewoon te duur _O-
Nou... nog niet definitief.. maar wel weer stapje verder
net rapport van de bouwkundige keuring binnen en we zijn eerder aangenaam verrast dan wat anders :)
(al hadden we al enigszins gerekend op geen enorme kosten... maar toch)

en alles is ook idioot duur.. weet niet waar jij aan het kijken bent
maar wij keken in een dorp in de randstad... dure grap.

nu toch wel heel blij als dit gaat lukken..
ook al is het een hoop geld :)
  woensdag 6 oktober 2021 @ 09:46:24 #300
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201656063
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:40 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
Nou... nog niet definitief.. maar wel weer stapje verder
net rapport van de bouwkundige keuring binnen en we zijn eerder aangenaam verrast dan wat anders :)
(al hadden we al enigszins gerekend op geen enorme kosten... maar toch)

en alles is ook idioot duur.. weet niet waar jij aan het kijken bent
maar wij keken in een dorp in de randstad... dure grap.

nu toch wel heel blij als dit gaat lukken..
ook al is het een hoop geld :)
Ah dat is mooi! *O*

Wij kijken niet serieus, ik kijk vooral af en toe oriënterend. Maar in een straal rond Nijmegen, niet richting Limburg _O- Dus vast stukken minder duur dan randstad.
In mijn oude dorp kost een tussenwoning nu al 7 ton :')
pi_201656333
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 22:09 schreef fietsie het volgende:
Ik ben de laatste dagen wat minder online (helaas); eega heeft van de bedrijfsarts de diagnose "Overspannen" gekregen en is tot vrij weinig in staat; ik run dus nu de hele tent 24/7 ....
Jeetje, fiets -O- Sterkte. En hopen dat de vrouw de tijd neemt en goed herstelt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')