abonnement Unibet Coolblue
pi_201608793
Zit mobiel dus geen plaatje
We have far more in common than that which devides us..
pi_201608970
Jeej voor Mini & J *G*

Mooi randje heeft sigme

En Isa ik dacht eerst: lekker lang slapen O+ maar dat was dus niet de bedoeling. Wel een goed masker :D
Heb je ook oordoppen in?
pi_201608976
Bij mijn vorige werk had ik een collega waar ik zelfs een beetje bevriend mee raakte, die deed aan 100km-loopjes. En 24u lopen. Leuke vent :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 oktober 2021 @ 21:00:05 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201609424
Iemand uit de Fractie loopt ook ultraruns. Begin van de maand zelfs een een of andere meerdaagsetocht in de Alpen met 30 tot 50km per dag en tig hoogtemeters. Edit: de Transalpine Run.
Moet er niet aan denken :D.

Zo. Dat was Dexter S3E06. Leuk om na 15 jaar de serie weer van voorafgaan te zien. En hoeveel je ook weer vergeten bent _O-

[ Bericht 27% gewijzigd door borisz op 02-10-2021 21:10:19 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201609950
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 20:23 schreef Blues het volgende:
Jeej voor Mini & J *G*

Mooi randje heeft sigme

En Isa ik dacht eerst: lekker lang slapen O+ maar dat was dus niet de bedoeling. Wel een goed masker :D
Heb je ook oordoppen in?
Ja, ook oordoppen :Y En lang slapen is wel fijn natuurlijk! Alleen snap ik nu niet meer hoe ik dat moet doen, want ik had een eigen ritme gecreëerd uit nood omdat ik altijd veel te weinig sliep :') Dus ik klaag over een luxe probleem. Nou ja, eerst maar eens zien of dit 1x toevallig was of dat het zo blijft 8)7

@minilot gestopt omdat ik steeds dezelfde liesblessure kreeg/krijg. En dan loop ik wekenlang mank met pijn. Maar ik vond het wel (geheel onverwacht na middelbare school ervaringen) heel erg leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201610055
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:00 schreef borisz het volgende:
Iemand uit de Fractie loopt ook ultraruns. Begin van de maand zelfs een een of andere meerdaagsetocht in de Alpen met 30 tot 50km per dag en tig hoogtemeters. Edit: de Transalpine Run.
Moet er niet aan denken :D.

Zo. Dat was Dexter S3E06. Leuk om na 15 jaar de serie weer van voorafgaan te zien. En hoeveel je ook weer vergeten bent _O-
Ik vond geloof ik alleen de eerste 4 seizoenen echt heel gaaf. Het ging rap bergafwaarts later. Alhoewel, Julia Stiles zat in seizoen 5 en alhoewel ik niet veel meer over dat seizoen herinner is Julia Stiles wel heel erg O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201610507
Zow. Dat werd rondje NL.

Moest even taxi spelen H'veen - Harlingen.
Daar bedachten uk en ik dat het wel leuk was eens een keer Schiphol vliegtuigen kijken te doen op zaterdag.
Na tijdje gekeken te hebben viel t aantal toch wel tegen, en zei uk "we zijn halverwege naar opa en oma toch?"
Dus daar even heen geweest via Rotterdam.
Toen wilden we terug kijken op de hei op de Veluwe, tegen de schemer, in de hoop op wat hert-achtigs.
Dus dat gedaan
En toen waren we dus voorbij Apeldoorn, en uiteindelijk in Zwolle wat te eten opgehaald.
En zojuist thuis geland.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201610535
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:50 schreef fietsie het volgende:
Zow. Dat werd rondje NL.

Moest even taxi spelen H'veen - Harlingen.
Daar bedachten uk en ik dat het wel leuk was eens een keer Schiphol vliegtuigen kijken te doen op zaterdag.
Na tijdje gekeken te hebben viel t aantal toch wel tegen, en zei uk "we zijn halverwege naar opa en oma toch?"
Dus daar even heen geweest via Rotterdam.
Toen wilden we terug kijken op de hei op de Veluwe, tegen de schemer, in de hoop op wat hert-achtigs.
Dus dat gedaan
En toen waren we dus voorbij Apeldoorn, en uiteindelijk in Zwolle wat te eten opgehaald.
En zojuist thuis geland.
Flinke dagtocht
We have far more in common than that which devides us..
pi_201611151
Ja best vermoeiend ook. Nu dus maar bed opzoeken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:31:43 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201611452
Hmm dan heb je nog wat meer kilometers gemaakt dan ik @fietsie Zo'n 500 stonden hier op de klok.

@Candaasje ik kwam deze foto nog tegen op m'n telefoon, in Slovenië was je een product tegen dat "groentesoep voor op brood" was toch en een naam had die je niet echt kon vertalen?


In het Duits heet het dus "broodsmeersel" oid :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201611476
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 21:50 schreef fietsie het volgende:
Zow. Dat werd rondje NL.

Moest even taxi spelen H'veen - Harlingen.
Daar bedachten uk en ik dat het wel leuk was eens een keer Schiphol vliegtuigen kijken te doen op zaterdag.
Na tijdje gekeken te hebben viel t aantal toch wel tegen, en zei uk "we zijn halverwege naar opa en oma toch?"
Dus daar even heen geweest via Rotterdam.
Toen wilden we terug kijken op de hei op de Veluwe, tegen de schemer, in de hoop op wat hert-achtigs.
Dus dat gedaan
En toen waren we dus voorbij Apeldoorn, en uiteindelijk in Zwolle wat te eten opgehaald.
En zojuist thuis geland.
Wel superleuk!
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:45:55 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201611684
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:33 schreef Blues het volgende:

[..]
Wel superleuk!
Ja ze had ook al 3 maanden geen fastfood gedaan, en had de BurgerKing reclame steeds kwijlend zitten bekijken.
Dus geheel "overwacht" sloeg ik net voorbij Purmerend af op de A7, zodat ze wippend op dr stoel een mega burger kon wegwerken :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201612638
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:45 schreef fietsie het volgende:

Ja ze had ook al 3 maanden geen fastfood gedaan, en had de BurgerKing reclame steeds kwijlend zitten bekijken.
Dus geheel "overwacht" sloeg ik net voorbij Purmerend af op de A7, zodat ze wippend op dr stoel een mega burger kon wegwerken :P
:D
O+
pi_201612981
Ah, wat gezellig zo @fietsie! O+ Hoe vergaat het haar zo op de middelbare intussen? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201613255
Mogge! Wat een zeikweer. Het sliep wel lekker knus op de deel. Hond wil niet in serre, ik niet in bed; we slapen samen op de deel.

Rondje foto's, thema paars.

Akkerdistel met nog een bloemetje


Dagkoekoekbloemetje met erachter de mooie zaaddoosjes


Robertskruid


Rode klaver

Voor Kaatje nog een paddestoel


En voor Vlinder een dagpauwoog
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201613259
Zaaddoosjes O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201613764
Mogge!

Soms denk ik, het zou best leuk zijn om een hond te hebben. Maar als ik nu naar buiten kijk naar verzopen baasjes met verzopen honden denk ik gelijk nah, doe maak niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_201613974
Goedemorgen :W

Wij zitten klaar voor de Survivalrun Utrecht. Nat hier. Maakt niet uit :P
pi_201614066
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 09:56 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Wij zitten klaar voor de Survivalrun Utrecht. Nat hier. Maakt niet uit :P
Veel plezier
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 oktober 2021 @ 10:12:48 #20
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201614135
Enjoy Tele :)

Zelf gesport. Rest vd dag mag ik sport kijken :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201614193
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 09:56 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

Wij zitten klaar voor de Survivalrun Utrecht. Nat hier. Maakt niet uit :P
Veel plezier!

Ik had een coole droom over een combinatie van Harry Potter en Downton Abbey. En toen werd ik wakker gemaakt door J }:|

Wij doen vandaag weinig. Afwas, de vloeren en een stukje tuin tekenen. Misschien hangen we jaloezieën op, of plakken we folie achter de radiator.
Vanavond broodje hamburger :9
Spoilers!
  zondag 3 oktober 2021 @ 10:22:37 #22
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201614244
Ik deed gister dit:


En vandaag staat zwemmen op het programma.. als mn handen minder pijn doen :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 3 oktober 2021 @ 10:25:31 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201614269
Wat is dat voor spel?

@Sarabi Koos heeft jullie bock goedgekeurd, hij vond het heerlijk en stuk beter dan de film (James Bond) die hij keek. Had bier meegesneakt de bios in :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201614344
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 10:25 schreef Molo het volgende:
Wat is dat voor spel?

@:sarabi Koos heeft jullie bock goedgekeurd, hij vond het heerlijk en stuk beter dan de film (James Bond) die hij keek. Had bier meegesneakt de bios in :+
Hahaha goed om te horen :D Wel jammer van de film.

Zometeen naar een familielunch, dat wordt voor het eerst dat ik mijn oma (met Alzheimer) zie in 1,5 jaar tijd. Weet nog niet of ik er helemaal klaar voor ben.
  zondag 3 oktober 2021 @ 10:35:22 #25
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201614375
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 10:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Hahaha goed om te horen :D Wel jammer van de film.

Zometeen naar een familielunch, dat wordt voor het eerst dat ik mijn oma (met Alzheimer) zie in 1,5 jaar tijd. Weet nog niet of ik er helemaal klaar voor ben.
Ach ja joh, is nostalgie meer. Ik ga er ook nog heen, gewoon, omdat Bond O+

En Alzheimer is een bitch ja. Afwachten maar wat je aantreft, voorbereiden erop is toch vaak lastig
Toch veel plezier!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201614427
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 10:35 schreef Molo het volgende:

[..]
Ach ja joh, is nostalgie meer. Ik ga er ook nog heen, gewoon, omdat Bond O+

En Alzheimer is een bitch ja. Afwachten maar wat je aantreft, voorbereiden erop is toch vaak lastig
Toch veel plezier!
Dankjewel :)
  zondag 3 oktober 2021 @ 10:47:28 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201614482
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 10:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel :)
Sterkte. Lijkt me moeilijk om te zien inderdaad ;(
pi_201616161
:* Sarabi

@Blues wat DP zegt, vervuilen doen we hier niet aan :6

@Barreltje geen grijs nee? Dat kan ik bij veel mannen nog wel mooi vinden. En ik kwam er in de afgelopen jaren achter dat ik kale mannen ook aantrekkelijk kan vinden, dat had ik nooit gedacht :o .

Gecondoleerd @FutureFairytale :* Bevalt je nieuwe baan wel een beetje? Of is het nog overleven nu, met alle hectiek?

@derLudolf : Ja dus toch op brood hè :D Grappig spul wel.

@minilot *O* bikkel .

@Tele6 : Succes met de run! Hopelijk heb je dan nog wel een beetje houvast? Dat lijkt me zo lastig.

Mogguh. (oh nee, middag) trouwens. Ik ben geloof ik weer een beetje bijgelezen, maar zo gaar als boter. Dus sorry voor degenen die ik vergeten ben, 't is niet persoonlijk :+ Ik lag vannacht om 5 uur in mijn bed. En gisteren was het tegen 4en. (Officieel werkte ik beide avonden tot half 1, en dan ben ik normaal tegen 2en wel thuis). En dan moet de zondagavond/nacht nog komen :') En de maandag en dinsdagavond ook nog. En dan lees je net dat je kritieke patiënt van vannacht deze ochtend is overleden. Gelukkig leeft de andere kritieke patiënt van de nacht ervoor nog wel.

(Ik was niet de enige die aan het overwerken was hoor. Al mijn collega's, ook die van de dag, werkten gisteren 3-4 uur over. Zie hier het effect van personeelstekort. Ik moet wel zeggen; ondanks dat we op het eind stonden te wankelen en het minder vlotjes ging, was de sfeer wel goed. )
pi_201616561
Jeetje @Candaasje wat een gedoe zeg. Komt dat personeelstekort door een vacaturestop of doordat er geen mensen te vinden zijn?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201616762
oei, Candaasje, dat zijn wel veel overuren zeg. Krijg je die tenminste betaald? Lijkt me wel lastig als dat structureel verwacht wordt, en zeker als het door een managementprobleem komt.

Wij zijn vanmorgen met jongste naar de wachtdienst geweest. Gisteren viel een koffiekopje kapot, en vanmorgen kreeg hij het voor elkaar om met z'n knie op het stukje glas dat we niet gevonden hadden te vallen. Gapende wond, dus maar hechtpleisters erop. De dokter had eigenlijk een hechting erin gewild, maar hij schreeuwde moord en brand en ze kreeg het niet voor elkaar.

Nostalgie: KAA / Blondine verhuist naar Zweden! Wie helpt?
pi_201617136
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje @:Candaasje wat een gedoe zeg. Komt dat personeelstekort door een vacaturestop of doordat er geen mensen te vinden zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201617146
En ai, glas blijft toch altijd verraderlijk. :{
  zondag 3 oktober 2021 @ 13:57:24 #33
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201617190
quote:
7s.gif Op zondag 3 oktober 2021 13:54 schreef Candaasje het volgende:
En ai, glas blijft toch altijd verraderlijk. :{
Deurposten ook :+.

Marijn liep vorige week wat lomp te doen. Viel en knalde met zijn hoofd tegen de deurpost. Bloeden als een rund. Ziekenhuis/huisartsenpost en wat lijm later liep hij als een vrolijke peuter weer naar buiten. Alleen het lijmen zelf waardeerde hij niet.

Hopelijk heeft hij er verder weinig last van Jagar :)
pi_201617528
Survivalrun is gelukt. Was fijn dat we elkaar als koppel mochten helpen, want A had bij de armkrachthindernissen wel last van hoe glad het was. Ik heb hem regelmatig een kontje moeten geven of hem op mijn rug of schouders laten staan. Bij het ballastloopje mocht je kiezen of je elk een balkje mee wilde sjouwen of de ander op de rug wilde nemen, dus toen heb ik hem op de rug genomen.
Voor mijzelf was de run een eitje. 8-)

@Jagärtrut beterschap voor de brokkenpiloot!
@Anthraxx ook
pi_201617627
Wat een sportieve bikkels hier: @minilot loopt 5 mijlen, @Lonaa tilt P.R. en @Tele6 sjouwt A mee 😂

Wat sneu van de jongens met sneden en bulten. -O-

En @Candaasje is een werkbikkel. TvT lijkt mij prima. De ort krijg je toch wel voor weekenden neem ik aan.
Alleen loopt het wel op zo. En wordt er dan ook daadwerkelijk vrijgepland! of moet je dat vragen?
pi_201617655
Oh ja, @Jagärtrut Dat weet ik nog. Memories.
Hoe kijk je erop terug?

Post # 205 herinner ik mij. En al die bekende fokkers in je topic. @motorbloempje en @Stereotomy

[ Bericht 17% gewijzigd door AnneX op 03-10-2021 14:54:53 ]
pi_201617693
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 3 oktober 2021 @ 14:28:00 #38
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201617695
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:31 schreef derLudolf het volgende:
Hmm dan heb je nog wat meer kilometers gemaakt dan ik @:fietsie Zo'n 500 stonden hier op de klok.

@:Candaasje ik kwam deze foto nog tegen op m'n telefoon, in Slovenië was je een product tegen dat "groentesoep voor op brood" was toch en een naam had die je niet echt kon vertalen?

[ afbeelding ]
In het Duits heet het dus "broodsmeersel" oid :+
Aufstrich nooit verwarren met Auf'm Strich.
  Moderator zondag 3 oktober 2021 @ 14:30:35 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201617736
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Aufstrich nooit verwarren met Auf'm Strich.
En een Drei'er Inbus niet met Dreier im Bus :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 3 oktober 2021 @ 14:34:03 #40
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201617792
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En een Drei'er Inbus niet met Dreier im Bus :P
LOL
Correct, hoewel beide aangenaam om te hebben
pi_201617844
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:25 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, @:Jagärtrut Dat weet ik nog. Memories.
Hoe kijk je erop terug?
Vooral heel nostalgisch..

Zonder die tijd had ik misschien nu wel niet in de speeltuin gezeten in de stromende regen met een 3 jarig jochie...(hij voelt zich weer prima)
pi_201618051
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:36 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Vooral heel nostalgisch..

Zonder die tijd had ik misschien nu wel niet in de speeltuin gezeten in de stromende regen met een 3 jarig jochie...(hij voelt zich weer prima)
Aaaaw…hierboven edit ik nog.
Post#205 herinner ik mij nog.
En hoe leuk het was, dat er nog 4 fokkers in Zweden studeerden, werkten.

Heb je eigenlijk nog contact met studiegenoten. En waar die terecht zijn gekomen?
pi_201618461
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:18 schreef Tele6 het volgende:
Survivalrun is gelukt. Was fijn dat we elkaar als koppel mochten helpen, want A had bij de armkrachthindernissen wel last van hoe glad het was. Ik heb hem regelmatig een kontje moeten geven of hem op mijn rug of schouders laten staan. Bij het ballastloopje mocht je kiezen of je elk een balkje mee wilde sjouwen of de ander op de rug wilde nemen, dus toen heb ik hem op de rug genomen.
Voor mijzelf was de run een eitje. 8-)

@:Jagärtrut beterschap voor de brokkenpiloot!
@:Anthraxx ook
Stoer ding ben je ook, met je vent op je rug rondrennen :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 3 oktober 2021 @ 15:42:32 #44
63722 z80
I fink you freaky
pi_201619052
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 14:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En een Drei'er Inbus niet met Dreier im Bus :P
Zolang je niet gaat lopen bellen in de bus.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 oktober 2021 @ 16:31:31 #45
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201620065
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 02:53 schreef minilot het volgende:
Ah, wat gezellig zo @:Fietsie! O+ Hoe vergaat het haar zo op de middelbare intussen? :)
Sommige dingen vindt ze echt geweldig, zoals klasgenoten waarmee je kunt praten over dingen die je interessant vind, en dat er dan andere kinderen doorvragen, meepraten en ook hun interesses delen, maar pas als het klaar is met praten over die eerste interesse. (En niet dat 'voebbel'eigenlijk alles is wat je klasgenoten kennen)

En dat er op school een vleugel staat waar ze op mag spelen tijdens het vak Klassieke Vorming :P

Minder leuk zijn de reeks schriftelijke overhoringen, nu aan het eind van de 1e periode, om een beetje te meten waar ze nu staan allemaal :P
En ik moet zeggen, ik zie ook nu (vergeleken bij hoe ik het ervaarde) een enorme invloed van de les-stijl van de verschillende leraren op haar begrijpen. Een natuurkunde leraar die eigenlijk college geeft ipv les, met huiswerk om het college te ondersteunen, versus een lerares latijn die echt lesgeeft, met huiswerk om te precies in de lijn van wat in de les behandeld is verder te oefenen.
Een lerares nederlands die volgende week met pensioen gaat, en waarbij de klas dan eigenlijk dan pas met het leerjaar begint, versus een leraar LO (die ook mentor is) die bij het sporten ook ingaat op voeding, mentale weerbaarheid en doorzettingsvermogen.
Al met al heb ik eigenlijk iedere dag een blij kind.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201620391
i.p.v een avondwandeling een eind vd middag wandeling.
Met een vijg vd buren paar huizen verderop.. ons achterpad vanaf de tuinen naar de weg raakt een beetje overwoekerd :D en een olijke kabouter onderweg in een tuintje.



pi_201620460
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Sommige dingen vindt ze echt geweldig, zoals klasgenoten waarmee je kunt praten over dingen die je interessant vind, en dat er dan andere kinderen doorvragen, meepraten en ook hun interesses delen, maar pas als het klaar is met praten over die eerste interesse. (En niet dat 'voebbel'eigenlijk alles is wat je klasgenoten kennen)

En dat er op school een vleugel staat waar ze op mag spelen tijdens het vak Klassieke Vorming :P

Minder leuk zijn de reeks schriftelijke overhoringen, nu aan het eind van de 1e periode, om een beetje te meten waar ze nu staan allemaal :P
En ik moet zeggen, ik zie ook nu (vergeleken bij hoe ik het ervaarde) een enorme invloed van de les-stijl van de verschillende leraren op haar begrijpen. Een natuurkunde leraar die eigenlijk college geeft ipv les, met huiswerk om het college te ondersteunen, versus een lerares latijn die echt lesgeeft, met huiswerk om te precies in de lijn van wat in de les behandeld is verder te oefenen.
Een lerares nederlands die volgende week met pensioen gaat, en waarbij de klas dan eigenlijk dan pas met het leerjaar begint, versus een leraar LO (die ook mentor is) die bij het sporten ook ingaat op voeding, mentale weerbaarheid en doorzettingsvermogen.
Al met al heb ik eigenlijk iedere dag een blij kind.
Wat fijn ^O^
pi_201620499
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 10:32 schreef Sarabi het volgende:

Zometeen naar een familielunch, dat wordt voor het eerst dat ik mijn oma (met Alzheimer) zie in 1,5 jaar tijd. Weet nog niet of ik er helemaal klaar voor ben.
Hoe was 't ? ;( :*
pi_201620514
En ik heb nog een kwartier geroeid *) *) *)
Laatste week alléén maar goeie dagen O+ Ik kan mezelf ook iets beter uit mijn donkere helft halen.
pi_201620683
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:46 schreef Blues het volgende:
En ik heb nog een kwartier geroeid *) *) *)
Laatste week alléén maar goeie dagen O+ Ik kan mezelf ook iets beter uit mijn donkere helft halen.
Wat fijn!
We have far more in common than that which devides us..
pi_201620735
Ik zit, voor het eerst in maanden, weer naar een Netflix serie te kijken n, kastanjemannetje. Gelukkig dat het maar 6 afleveringen heeft, dat lukt vandaag wel
We have far more in common than that which devides us..
pi_201620783
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoe was 't ? ;( :*
Het viel eigenlijk echt niet tegen. Ze vraagt soms wel dezelfde vraag 3x in een uur. Maar verder kwam ze eigenlijk niet heel anders over dan vroeger.
pi_201620840
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:46 schreef Blues het volgende:
En ik heb nog een kwartier geroeid *) *) *)
Laatste week alléén maar goeie dagen O+ Ik kan mezelf ook iets beter uit mijn donkere helft halen.
Goeie berichten👍🏼 Het gaat niet vanzelluf hè, je bent eigenlijk best hard aan het werk! :*

@Myraela hoe staat het met je plannen voor dansles? Hiervan kan ik zo genieten:
Jij ook?
En was de Indiaase maaltijd bevallen, met al dat werk vooraf.

Vanmiddag wilde ik bakken met de gekregen peren van de buren. Waren er geen saffraandraadjes in huis. 8)7 Dus uitgesteld.
pi_201620888
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zit, voor het eerst in maanden, weer naar een Netflix serie te kijken n, kastanjemannetje. Gelukkig dat het maar 6 afleveringen heeft, dat lukt vandaag wel
Zo spannend! En lekker Deens en een feest der herkenning qua acteurs vond ik.
pi_201621086
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef AnneX het volgende:


Goeie berichten👍🏼 Het gaat niet vanzelluf hè, je bent eigenlijk best hard aan het werk! :*



Vanmiddag wilde ik bakken met de gekregen peren van de buren. Waren er geen saffraandraadjes in huis. 8)7 Dus uitgesteld.
Een tarte tatin? :9

Qua 'hard werken'

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201621090
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:58 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela hoe staat het met je plannen voor dansles? Hiervan kan ik zo genieten:
Jij ook?
En was de Indiaase maaltijd bevallen, met al dat werk vooraf.

Vanmiddag wilde ik bakken met de gekregen peren van de buren. Waren er geen saffraandraadjes in huis. 8)7 Dus uitgesteld.
We zijn gestopt met de danslessen nadat het door corona een half jaar niet door kon gaan. We waren er helemaal uit, en eigenlijk ook wel weer klaar mee. Het dansen zoals op dat filmpje vind ik ook helemaal niets. We wilde gewoon een beetje over de vloer kunnen zwieren samen met de basics, niet te moeilijk over alle stapjes en routines.

Indiaas was kei lekker. Vonden m'n ouders gelukkig ook. En nu nog lekker wat pakjes in de vriezer, ook fijn.

Wat wil je gaan bakken met peer en saffraan?
pi_201621122
En ik wil @Candaasje nog ff een ^O^ _O_ geven voor haar toewijding op werk.
pi_201621264
En nu nog even stoppen met werken. Pizzaatje in de oven en straks een filmpje aan.

Ik heb best een prima weekendje gehad terwijl m'n vriend weg was, maar stiekem ook wel blij als hij vannacht gewoon weer thuis komt. O+ Ik mis vooral m'n babbeltjes op zo'n dag dat ik helemaal niemand zie.
pi_201621398
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
We zijn gestopt met de danslessen nadat het door corona een half jaar niet door kon gaan. We waren er helemaal uit, en eigenlijk ook wel weer klaar mee. Het dansen zoals op dat filmpje vind ik ook helemaal niets. We wilde gewoon een beetje over de vloer kunnen zwieren samen met de basics, niet te moeilijk over alle stapjes en routines.

Indiaas was kei lekker. Vonden m'n ouders gelukkig ook. En nu nog lekker wat pakjes in de vriezer, ook fijn.

Wat wil je gaan bakken met peer en saffraan?
Zwieren in harmonie over de dansvloer is heerlijk. Op fb staan veel filmpjes van huwelijken dat men begint te zwieren en eindigt met rocken en een complete act.

De mannen in de tango filmpjes hebben allemaal van die jaren vijftig wijde pantalons aan.😂 . Dit paar waardeer ik, omdat zij tijdens het dansen elkaar volgen en aankijken. En elkaar zó sensueel omhelzen. Blijkbaar reizen zij de wereld rond. Precorona dan.

Oh ja, blijkbaar komt peer met saffraan vaker voor als combi. Yotam heeft ook een recept.
Deze kwam voorbij:
https://deliciousmagazine(...)et-praline-en-labne/
  Moderator zondag 3 oktober 2021 @ 18:16:36 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201622443
Zo, de avondmaaltijd op. Nasi met saté van kippendij. Ik sluit me straks weer buiten in het donker. Het was zulks geweldig weer dat ik vanmiddag maar besloot de vergroter weer eens tevoorschijn te halen. De hele middag bezig geweest om drie foto's af te drukken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201622529
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 17:01 schreef Blues het volgende:

[..]
Zo spannend! En lekker Deens en een feest der herkenning qua acteurs vond ik.
Ik heb het boek gelezen, vond het goed ook.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 3 oktober 2021 @ 18:30:41 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201622660
Godsamme wat een mietjes toch die voetballers. Ok dat is algemeen bekend, maar vandaag is het contrast met Parijs-Roubaix wel groot
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201622679
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:30 schreef derLudolf het volgende:
Godsamme wat een mietjes toch die voetballers. Ok dat is algemeen bekend, maar vandaag is het contrast met Parijs-Roubaix wel groot
Ja maar dat was dan ook wel echt afzien 5.0 :o :o
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:42:18 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201622887
ik deed ee rondje hardlopend wandelen door de miezer regen O+ was heerlijk..

vanavond vakantie bespreken van tijdens de kerst.. zin in! :)
laat maar komen het vakantie seizoen *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201622913
Mensen, ik heb hulp nodig: G wil muziek uitzoeken voor bij de bruiloft. Ik vond “Ich Will” van Rammstein wel leuk 8-) Zij niet -O- Er is nu een algeheel verbod op Rammstein -O-

Wat is nou een beetje een fatsoenlijke playlist voor de ceremonie? Ik word al kriebelig bij die zoetsappige ellende die je normaal verwacht -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201622962
Hè, ik had Bück dich nou net wel mooi gevonden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:46:46 #67
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201622982
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb hulp nodig: G wil muziek uitzoeken voor bij de bruiloft. Ik vond “Ich Will” van Rammstein wel leuk 8-) Zij niet -O- Er is nu een algeheel verbod op Rammstein -O-

Wat is nou een beetje een fatsoenlijke playlist voor de ceremonie? Ik word al kriebelig bij die zoetsappige ellende die je normaal verwacht -O-
Dan mag Bring your daughter to the slaughter van Iron Maiden dus ook niet als ze binnenkomt tijdens de ceremonie? -O-
pi_201623025

Dit misschien, als voorschot op de huwlijksnacht?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201623027
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb hulp nodig: G wil muziek uitzoeken voor bij de bruiloft. Ik vond “Ich Will” van Rammstein wel leuk 8-) Zij niet -O- Er is nu een algeheel verbod op Rammstein -O-

Wat is nou een beetje een fatsoenlijke playlist voor de ceremonie? Ik word al kriebelig bij die zoetsappige ellende die je normaal verwacht -O-
Ik zou zeggen de favoriete liedjes van jullie allebei combineren, maar dat is kennelijk verkeerd gedacht :+ Thema bij onze ceremonie was wel dat alle liedjes over de dood van de vrouw ging :') lekker positief.

Voor de borrel er na hebben wij iedereen bij het RSVPen een liedje laten aanraden en die hebben we op de playlist gezet.
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:51:33 #70
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201623091
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:48 schreef Vanyel het volgende:

Dit misschien, als voorschot op de huwlijksnacht?
Of het Motorhead nummer met dezelfde titel:

pi_201623101
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zou zeggen de favoriete liedjes van jullie allebei combineren, maar dat is kennelijk verkeerd gedacht :+ Thema bij onze ceremonie was wel dat alle liedjes over de dood van de vrouw ging :') lekker positief.
?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:52:21 #72
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201623119
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zou zeggen de favoriete liedjes van jullie allebei combineren, maar dat is kennelijk verkeerd gedacht :+ Thema bij onze ceremonie was wel dat alle liedjes over de dood van de vrouw ging :') lekker positief.
?
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Of het Motorhead nummer met dezelfde titel:

Dat ken ik niet en de kinders kijken Harry Potter -O-
Zijn ze even leuk?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:52:51 #74
63722 z80
I fink you freaky
pi_201623128
Rihanna met s&m staat zeker ook niet op het goedgekeurde lijstje.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 3 oktober 2021 @ 18:54:20 #75
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201623149
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
?
[..]
Dat ken ik niet en de kinders kijken Harry Potter -O-
Zijn ze even leuk?
Ze zijn anders :+. De Motorhead versie kan wel bij het ruigere werk.

Ach, en anders is het gewoon Careless Whisper van George Michael bij de huwelijksnacht. Daar zijn genoeg mensen op verwekt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 oktober 2021 @ 18:54:34 #76
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201623153
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:44 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik heb hulp nodig: G wil muziek uitzoeken voor bij de bruiloft. Ik vond “Ich Will” van Rammstein wel leuk 8-) Zij niet -O- Er is nu een algeheel verbod op Rammstein -O-

Wat is nou een beetje een fatsoenlijke playlist voor de ceremonie? Ik word al kriebelig bij die zoetsappige ellende die je normaal verwacht -O-
Metallica natuurlijk. Enter Sandman is een een goede binnenkomer :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 oktober 2021 @ 18:56:06 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201623176
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201623182
quote:
Oe dat was ook gaaf geweest.

Maar nee, ik kwam binnen op November Rain van Guns n Roses en mijn man op Through Her Eyes van Dream Theater.

Oja en we toen we met de auto op de locatie kwamen draaide Sweet Child o Mine maar dan de versie van de film Captain Fantastic, als de moeder zelfmoord pleegt.
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:04:32 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201623317
Lekker Nederlands nummertje waar je ook wat neukwerk na de ceremonie (of tijdens, wie ben ik om dat te bepalen) op zou kunnen doen

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201623416
quote:
11s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Dan mag Bring your daughter to the slaughter van Iron Maiden dus ook niet als ze binnenkomt tijdens de ceremonie? -O-
Hmmm. Ik overleg even :Y

Edit: afgekeurd -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201623449
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:48 schreef Vanyel het volgende:

Dit misschien, als voorschot op de huwlijksnacht?
Afgekeurd 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:13:08 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201623473
Ik ben nog in de race
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201623533
Mensen, we hebben het over de plechtigheid he? :P binnenkomst, tussendoor en bij weglopen :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201623555
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Afgekeurd 8-)
:o
Hoe dan?

Misschien iets voor de nacht?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201623556
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:04 schreef Molo het volgende:
Lekker Nederlands nummertje waar je ook wat neukwerk na de ceremonie (of tijdens, wie ben ik om dat te bepalen) op zou kunnen doen

Nee :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201623566
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Hoe dan?

Misschien iets voor de nacht?
Is niet echt mijn smaak. En G begon heel moeilijk te kijken :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201623596
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, we hebben het over de plechtigheid he? :P binnenkomst, tussendoor en bij weglopen :+

Pure romantiek
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201623610
Ohja, nummers kiezen. Dat moeten wij ook nog doen. Ik ga wel voor de cliché nummers, waarschijnlijk. Moet nog kijken wat ze eigenlijk allemaal kunnen.
pi_201623617
Hoe gaat de dag er verder uitzien, P? Hadden jullie dat al gepland?
pi_201623640
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 18:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Oe dat was ook gaaf geweest.

Maar nee, ik kwam binnen op November Rain van Guns n Roses en mijn man op Through Her Eyes van Dream Theater.

Oja en we toen we met de auto op de locatie kwamen draaide Sweet Child o Mine maar dan de versie van de film Captain Fantastic, als de moeder zelfmoord pleegt.
Daar zit alweer teveel gedachte achter _O-

Zo lastig, deze keuzes :{ Vandaag wezen kijken bij een feestlokatie waar we ook kunnen trouwen. Kost wel wat meer maar is handiger dan verkassen na plechtigheid. Kunnen mijn ouders en zus tenminste nog even blijven.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201623679
quote:
Er keek iemand wel een tikkie blij nu, dus die mag op de keuzelijst _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201623685
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:21 schreef Myraela het volgende:
Hoe gaat de dag er verder uitzien, P? Hadden jullie dat al gepland?
16:00 Trouwen, 16:30-18:30 zuipen, 19:00-22:00 eten :+
Dag erna uitslapen :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:27:07 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201623696
N
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, we hebben het over de plechtigheid he? :P binnenkomst, tussendoor en bij weglopen :+
Nina Simone?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201623730
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:27 schreef Molo het volgende:
N
[..]
Nina Simone?
Hmmmm. Denk het niet. Metallica valt ook af trouwens :+ G vind de Lucie Silva-versie van Nothing Else Matters mooier _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:31:37 #95
63722 z80
I fink you freaky
pi_201623762
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Hmmmm. Denk het niet. Metallica valt ook af trouwens :+ G vind de Lucie Silva-versie van Nothing Else Matters mooier _O-
dan kan deze ook.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201623782
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Er keek iemand wel een tikkie blij nu, dus die mag op de keuzelijst _O-
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik postte een kanshebber
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:33:24 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201623788
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:31 schreef z80 het volgende:

[..]
dan kan deze ook.
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:42:36 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201623905
Is er niet gewoon een liedje wat zij mooi vindt, en jij mee kunt leven?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 oktober 2021 @ 19:43:36 #99
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201623917
Hmmm... Beste dartopkomstnummers laat ik dan maar even in de kast staan :+
Je kan nog iets doen als dit

Maar ja P is iets meer van de gitaren :7
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201623936
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:31 schreef z80 het volgende:

[..]
dan kan deze ook.
Is toch anders 8-) Net zo goed dat Apocalyptica niet helemaal in goede aarde valt :+

Verder is het een schatje hoor, die G O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201623974
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:42 schreef Molo het volgende:
Is er niet gewoon een liedje wat zij mooi vindt, en jij mee kunt leven?
Daar zijn we hard over aan het nadenken :+

Het is overigens niet zozeer de muziek, maar ook die aandacht waar ik een megahekel aan heb :X Dat heen en weer geloop en iedereen die naar je kijkt en dan ook nog van die zoetsappige meuk :X

Misschien dan maar
8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:52:13 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201624025
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Daar zijn we hard over aan het nadenken :+

Het is overigens niet zozeer de muziek, maar ook die aandacht waar ik een megahekel aan heb :X Dat heen en weer geloop en iedereen die naar je kijkt en dan ook nog van die zoetsappige meuk :X

Misschien dan maar
8-)
Hoe goed is haar Frans?

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201624034
Wij hadden bij binnenkomst instrumentaal.
Deze
Ik hoorde dat ooit bij de Harry Potter studio’s. En ik wist gewoon als ik ooit met mijn vader in die mooie witte jurk naar mijn vriend zou lopen. Dan moet dat het zijn.

Bij het tekenen hadden we marry me van Train gezongen door mijn twee schoonzussen.

Bij het naar buiten lopen Friday I’m in love van the cure.

O+ O+ O+ O+
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:56:26 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201624067
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hadden bij binnenkomst instrumentaal.
Deze
Ik hoorde dat ooit bij de Harry Potter studio’s. En ik wist gewoon als ik ooit met mijn vader in die mooie witte jurk naar mijn vriend zou lopen. Dan moet dat het zijn.

Bij het tekenen hadden we marry me van Train gezongen door mijn twee schoonzussen.

Bij het naar buiten lopen Friday I’m in love van the cure.

O+ O+ O+ O+
In dat licht be. Ik stiekem best fan van Hans Zimmer met dit soort deuntjes. Maar moet bij de setting passen, en bij jezelf natuurlijk. En ik ken zowel G als P niet :T

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 oktober 2021 @ 19:57:52 #105
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201624119
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:56 schreef Molo het volgende:

[..]
In dat licht be. Ik stiekem best fan van Hans Zimmer met dit soort deuntjes. Maar moet bij de setting passen, en bij jezelf natuurlijk. En ik ken zowel G als P niet :T

Maar Zinner heeft misschien wel iets passends. Sowieso vind ik (maargoed dat is volledig persoonlijk natuurlijk) instrumentaal bij binnenkomst het mooiste.

En als mijn schoonzusjes niet hadden gezongen was het tijdens het tekenen ook iets instrumentaals geweest.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 3 oktober 2021 @ 20:02:21 #107
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
  zondag 3 oktober 2021 @ 20:05:44 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201624199
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:02 schreef gcjoel het volgende:
Deze ook wedding vibe:

Vind de versie van The Archies leuker :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201624275
Ik heb het ultieme trouwnummer P *G*

pi_201624277
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:56 schreef Molo het volgende:

[..]
In dat licht be. Ik stiekem best fan van Hans Zimmer met dit soort deuntjes. Maar moet bij de setting passen, en bij jezelf natuurlijk. En ik ken zowel G als P niet :T

Ik vind Hans Zimmer wel te gek. Eens kijken of ik daar iets tussen vind. Misschen The Battle uit Gladiator _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201624281
quote:
10s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:11 schreef Blues het volgende:
Ik heb het ultieme trouwnummer P *G*

_O- Die vind G wel tof ja :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 oktober 2021 @ 20:11:29 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201624282
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201624287
Ik moest bij het uitzoeken van de muziek steeds zo vreselijk huilen dat we uiteindelijk maar geen muziek hadden :') De babs vond het raar, of het geen foutje was. Ze had voor de zekerheid toch wat muziek, wilden we Ed Sheeran niet? NOOOOOOO.

Dus we hebben in stilte even op een bankje buiten de zaal gezeten en gingen naar binnen toen we dachten dat iedereen wel zat.

Openingsdans was Elvis, Can't help falling in love. Dat hield ik nog net.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_201624291
quote:
Geen Snow Patrol fan hier :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201624299
Bij het tekenen hadden we 1 liedje ^)

pi_201624325
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:42 schreef Molo het volgende:
Is er niet gewoon een liedje wat zij mooi vindt, en jij mee kunt leven?
#marriedlife
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201624446
Ok. We hebben zojuist een vsn de drie liedjes vastgezet 8-)


Ik versta er geen flikker van, maar G vertaalde en het was leuk 8-) Jammer dat alleen die paar Slowaken het gaan begrijpen _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201624448
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, we hebben het over de plechtigheid he? :P binnenkomst, tussendoor en bij weglopen :+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201624493
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201624517
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201624545
Fré Spigt O+ Daar ben ik flieft op :Y
pi_201624551
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201624629
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 3 oktober 2021 @ 20:47:55 #124
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201624803
quote:
Jaaa O+
pi_201624868
Ik weet niet wanneer, maar ik wil sowieso ergens op de dag Bruno Mars. Misschien zelfs op repeat. Haters mogen haten.

Ik ben overigens wel heel blij dat we toch hebben besloten om live muziek te boeken. We hebben tijdens de ceremonie, borrel en na het diner een duo die samen muziek maken. Ze zijn tof en hun Engelse uitspraak is gelukkig ook goed, al vind ik het ook tof als er gewoon wat Italiaanse nummers tussen zitten.
pi_201624906
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:28 schreef Vanyel het volgende:
Te weinig vrouwen op deze pagina

En dan kom je met een vrouw die geen vrouw meer is :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201625066
Nooit bij stilgestaan. Er trouwen niet zo veel mensen meer in mijn omgeving.
Er wordt dus muziek gedraaid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:08:53 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201625226
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:01 schreef AnneX het volgende:
Nooit bij stilgestaan. Er trouwen niet zo veel mensen meer in mijn omgeving.
Er wordt dus muziek gedraaid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij een crematie wordt niet altijd muziek gedraaid

Bijzondere associatie trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201625277
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:52 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wanneer, maar ik wil sowieso ergens op de dag Bruno Mars. Misschien zelfs op repeat. Haters mogen haten.

Ik ben overigens wel heel blij dat we toch hebben besloten om live muziek te boeken. We hebben tijdens de ceremonie, borrel en na het diner een duo die samen muziek maken. Ze zijn tof en hun Engelse uitspraak is gelukkig ook goed, al vind ik het ook tof als er gewoon wat Italiaanse nummers tussen zitten.
Jullie maken veel meer werk van je trouwdag. Van mij hoeft dat allemaal niet zo. Ik fabriceer wel een leuke spotify-lijst en jat schaamteloos het idee van Sarabi 8-)

Het restaurant kwam met een plate sharing concept voor het diner. Ik was gelijk voor. 8-) Kosten vielen me mee.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201625287
Ik ken ook geen gebruik van muziek bij huwelijksvoltrekking, en wel bij crematie/begrafenis
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201625318
En er is overeenstemming over het tweede nummer: een instrumentale versie van Only Time van Enya :P

Nou alleen nog wat bij tekenen. Morgenavond de collectie filmmuziek even doorspitten.

Dank voor alle suggesties ^O^ We hebben ons kostelijk vermaakt met het luisteren :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:14:05 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201625343
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Jullie maken veel meer werk van je trouwdag. Van mij hoeft dat allemaal niet zo. Ik fabriceer wel een leuke spotify-lijst en jat schaamteloos het idee van Sarabi 8-)

Het restaurant kwam met een plate sharing concept voor het diner. Ik was gelijk voor. 8-) Kosten vielen me mee.
Dit heb ik dan weer werkelijk nog nooit gehoord over een bruiloft _O- _O_ :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201625356
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:11 schreef PdeHoog het volgende:
Jullie maken veel meer werk van je trouwdag. Van mij hoeft dat allemaal niet zo. Ik fabriceer wel een leuke spotify-lijst en jat schaamteloos het idee van Sarabi 8-)

Het restaurant kwam met een plate sharing concept voor het diner. Ik was gelijk voor. 8-) Kosten vielen me mee.
Mwa, we laten juist zoveel zitten en waren dit eigenlijk eerst ook niet van plan. Maar eenmaal op de locatie toch besloten om het wel te doen. We denken juist dat de live muziek van het weekendje weg met familie/vrienden toch nog een beetje een bruiloft maakt.

Ik draag geen traditionele jurk, m'n vriend geen pak en we staan buiten op een heuvel met maar 27 gasten. Moet toch nog ergens een beetje bij elkaar gebracht worden. :D
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:15:13 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201625374
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
En er is overeenstemming over het tweede nummer: een instrumentale versie van Only Time van Enya :P

Nou alleen nog wat bij tekenen. Morgenavond de collectie filmmuziek even doorspitten.

Dank voor alle suggesties ^O^ We hebben ons kostelijk vermaakt met het luisteren :Y
En je begon met Rammstein :D

Maar leuk man, lekker bezig jullie!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:15:53 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201625391
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:14 schreef Myraela het volgende:

[..]
Mwa, we laten juist zoveel zitten en waren dit eigenlijk eerst ook niet van plan. Maar eenmaal op de locatie toch besloten om het wel te doen. We denken juist dat de live muziek van het weekendje weg met familie/vrienden toch nog een beetje een bruiloft maakt.

Ik draag geen traditionele jurk, m'n vriend geen pak en we staan buiten op een heuvel met maar 27 gasten. Moet toch nog ergens een beetje bij elkaar gebracht worden. :D
Mocht je de mogelijkheid hebben

Een saxofoon is zo fucking geil op een feestje _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:16:22 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201625406
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Een saxofoon is zo fucking geil op een feestje _O_
Welke moet ik pakken? :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201625448
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:15 schreef Molo het volgende:

[..]
Mocht je de mogelijkheid hebben

Een saxofoon is zo fucking geil op een feestje _O_
Jaaaaa O+ O+
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:18:10 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201625457
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Welke moet ik pakken? :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201625494
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:15 schreef Molo het volgende:
Mocht je de mogelijkheid hebben

Een saxofoon is zo fucking geil op een feestje _O_
Helaas. Ze zingen, keyboard en gitaar.

We hebben ook nog geen midnight snack kunnen regelen. De beste optie waar de locatie mee kwam was om de bakker in de buurt te vragen om iets te regelen dat we kunnen bewaren tot de avond. Maar ik wil eigenlijk gewoon iets vers uit de frituur ofzo.
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:20:34 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201625496

(Zo heb ik mijn haar en baard inmiddels ook :) )
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:21:44 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201625512
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:20 schreef Myraela het volgende:

[..]
Helaas. Ze zingen, keyboard en gitaar.

We hebben ook nog geen midnight snack kunnen regelen. De beste optie waar de locatie mee kwam was om de bakker in de buurt te vragen om iets te regelen dat we kunnen bewaren tot de avond. Maar ik wil eigenlijk gewoon iets vers uit de frituur ofzo.
Dat vinden Italianen ook bést wel vreemd ja :P O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201625574
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:21 schreef Molo het volgende:
Dat vinden Italianen ook bést wel vreemd ja :P O+
Gekke mensen zijn het. Je moet toch wat vets in je waffel proppen na een paar drankjes.

Al begrijpen ze sowieso niet dat wij alles dat Italiaans is op één grote hoop gooien. Ik stelde bijvoorbeeld arancini voor bij het eten, maar dat komt niet uit die regio, dus dat vond ze ook maar een vreemd idee. En toen kwam ze met lokale hapjes. :D
pi_201625602
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:15 schreef Molo het volgende:

[..]
En je begon met Rammstein :D

Maar leuk man, lekker bezig jullie!
Rammstein was een grapje he 8-) ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201625623
quote:
1s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Dit heb ik dan weer werkelijk nog nooit gehoord over een bruiloft _O- _O_ :D
Ja sorry :+ Ik hoor van die horror-bruiloften met een kostenplaatje van 20k. Wij blijven daar heeeeeeeeeeel ver onder ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:28:38 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201625634
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ja sorry :+ Ik hoor van die horror-bruiloften met een kostenplaatje van 20k. Wij blijven daar heeeeeeeeeeel ver onder ^O^
Man da's geen geld, 20k
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201625669
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:14 schreef Myraela het volgende:

[..]
Mwa, we laten juist zoveel zitten en waren dit eigenlijk eerst ook niet van plan. Maar eenmaal op de locatie toch besloten om het wel te doen. We denken juist dat de live muziek van het weekendje weg met familie/vrienden toch nog een beetje een bruiloft maakt.

Ik draag geen traditionele jurk, m'n vriend geen pak en we staan buiten op een heuvel met maar 27 gasten. Moet toch nog ergens een beetje bij elkaar gebracht worden. :D
Oh? Geen pak? Ik heb interesse 8-) Vertel mij meer 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201625679
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Man da's geen geld, 20k
Is dat zo?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:31:31 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201625711
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Is dat zo?
Als ik dat hoor van collega's, wat die kwijt waren :X

Als ik mn vervoer zelf had moeten betalen was ik er ook wel gekomen, maar dat werd aangeboden door familie (letterlijk 'in het huwelijksbootje' vervoerd)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201625753
Ik ben 2x getrouwd en alle 2 de keren geen trouwjurk *O*
pi_201625769
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Oh? Geen pak? Ik heb interesse 8-) Vertel mij meer 8-)
Het is heel simpel, gewoon geen pak aandoen. :D

We moeten nog wat uitzoeken, maar een pantalon is echt verboden. Dat zeg ik vanaf het begin van m'n relatie en ik was niet van plan van dat principe af te stappen. Gewoon een goede jeans. Tijdens de ceremonie misschien een jasje, maar dat is voor de rest waarschijnlijk ook veel te warm.
  zondag 3 oktober 2021 @ 21:34:50 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201625773
Ik zei toen ik 2 dagen na het feestje de eindafrekening kreeg "Dat valt me ook wel mee, dat kan zo nog wel eens een keertje."

Dat werd me niet in dank afgenomen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201625812
Ik vind het niet duur, maar wel een hoop geld. Maar als ik het vergelijk met bruiloften in Nederland vind ik wel dat wij er veel meer voor terugkrijgen. Maarja, dat zal iedereen van z'n eigen bruiloft zeggen, want als je kan kiezen wat je zelf leuk vindt, is het ook eerder het geld waard. :D
pi_201625877
Bij ons was er zo ongelooflijk veel gedronken dat ik blij was dat we het afgekocht hadden.

Mijn familie moest nog best een eindje terug rijden en die schonen met verschillende auto’s op verschillende plekken langs de snelweg te hebben gestaan omdat er weer een zijn/haar maag moest leven :’) amateurs.

Ik wel een jurk en mijn man in het pak. Tijdens het feest een stevige rock coverband. Was tof.

Mooie dag, met lieve mensen. Vlucht naar huwelijksreis was ook zo voorbij want had wat slaap in te halen :’)
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 3 oktober 2021 @ 22:12:09 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201626462
Ahja drank ging er ook genoeg door. Ik kreeg veel aanmoediging van net nederlands jeugdelftal onder de 21 bij het beklimmen van de trap in het hotel :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201627375
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 20:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
En dan kom je met een vrouw die geen vrouw meer is :o
Die andere toch wel. En die ene hier ook nog.
Vrouwen :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zondag 3 oktober 2021 @ 23:18:22 #156
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201627434
Hallo! Ons weekend was perfect O+ Heerlijk ontspannen en bergen werk verzet. Zo hebben we het graag.

Qua bruilofsmuziek zou ik het niet weten. Make your own kind of music van Mama Cass komt in me op. Of Can't hold us van Macklemore.
We've gotta get out of this place van The Monkeys is ons liedje maar dat past niet erg tijdens zo'n opkomst gok ik.
Spoilers!
pi_201627602
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Oh? Geen pak? Ik heb interesse 8-) Vertel mij meer 8-)
Mijn man had ook geen pak :) jeans, overhemd en een jasje.
pi_201628110
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 23:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mijn man had ook geen pak :) jeans, overhemd en een jasje.
Klinkt best goed O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201628201
Gluurt even stilletjes om een hoekje…
  maandag 4 oktober 2021 @ 07:06:28 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201628202
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 4 oktober 2021 @ 07:12:21 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201628215
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Gluurt even stilletjes om een hoekje…
:W
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201628217
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:06 schreef fietsie het volgende:
c_/
Die lust ik ook wel :)

Eerst ontbijt fixen voor dochter en de kinderboerderij.
  maandag 4 oktober 2021 @ 07:14:27 #163
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201628222
Dochterlief zit hier al aan de Kellogs hondebrokken en cappuccino
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201628225
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:14 schreef fietsie het volgende:
Dochterlief zit hier al aan de Kellogs hondebrokken en cappuccino
Hehe hier ook een dergelijk ontbijt
Alleen dan zonder koffie.
pi_201628288
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Gluurt even stilletjes om een hoekje…
Hey, lang niet gezien! Hoe is het?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201628291
Goedemorgen allen.

Ik heb nog een mooie netel:


En een klimop met bloei:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 4 oktober 2021 @ 07:48:37 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201628314
Bloeiende klimop ? :)
Dat was hier alweer weken terug, grappig dat verschil
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201628342
Ah ja, huwelijksmuziek. Hoort er hier wel bij, ook bij een kerkelijk huwelijk. Met mijn koren regelmatig gezongen voor (familie van) laden.

Nichtje vroeg of we dit nummer van ons wilden zingen
Haar Engels was niet zo goed, denk ik :D

Bij uitvaarten ook muziek. Zo ooit afscheid genomen van een van onze leden… In de opnames hoor je nog terug dat de een na de ander bij het slotlied (als de kist de kerk uit gereden wordt) even bezwijkt en dan weer dapper doorzingt ;(

Crematie is vrijwel altijd muziek van opnames.

Gisteren volle dag. Eerst een ochtend en halve middag QR code’s scannen.
Toffe mensen, ook bij rode schermen geen irritatie en gelukkig hebben we het allemaal kunnen oplossen. Maar het systeem rammelt wel in de regelgeving zeg :X
Goed voer, ook. Luxe vlaai in de ochtend, uitgebreid lunchbuffet en na afloop frietjes.

Toen was ik al weg, op naar familie(mid)dagje en dinerbuffet.

Vandaag eindelijk weer een thuiswerkdag, al moet ik me daarvoor nog losrukken van moederpoes die languit ligt met zeven spinnende en drinkende kittens O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201628412
Meh, waarom is het alweer maandag.
pi_201628414
quote:
14s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Hey, lang niet gezien! Hoe is het?
Goed wel hoor... beetje druk met vanalles...
Vol hoofd.. dus toen liep het hier wat spaak.

Nog steeds druk.. maar goed... ooit he :)
pi_201628468
quote:
0s.gif Op zondag 3 oktober 2021 16:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het viel eigenlijk echt niet tegen. Ze vraagt soms wel dezelfde vraag 3x in een uur. Maar verder kwam ze eigenlijk niet heel anders over dan vroeger.
Dat is wel fijn! Hoe vond je het verder, om weer eens bijeen te komen met meer mensen enzo?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201628473
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:09 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
Goed wel hoor... beetje druk met vanalles...
Vol hoofd.. dus toen liep het hier wat spaak.

Nog steeds druk.. maar goed... ooit he :)
Als het goed gaat is het goed toch?
Leuk om wat van je te horen :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201628494
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij uitvaarten ook muziek. Zo ooit afscheid genomen van een van onze leden… In de opnames hoor je nog terug dat de een na de ander bij het slotlied (als de kist de kerk uit gereden wordt) even bezwijkt en dan weer dapper doorzingt
Ik had ooit een familielid (koude kant van de koude kant) die de tragiek van een langzame en aangekondigde dood moest doorleven en ze was halverwege de dertig. Zij kwam, net als de rest van de koude kant, uit een fatsoenlijk gereformeerd nest. Maar in de regie over haar aanstaande begrafenis heeft ze zich bekeerd tot de katholieken, vanwege de veel mooiere uitvaarten met koor enzo.

Ik vond dat wel een rare belevenis. Iedereen was echt heeeeeel verdrietig want het was ook heeeeel verdrietig (liet man en twee jonge dochters achter), maar al die stijve grefo's in die wierrookkerk met pastoor en koor en al die afgodsbeelden en die rare mis. En ook vanuit die kerk hoor: een gemeentelid begraven dat helemaal niemand kent.. Het was eigenlijk erg ongepast allemaal.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 4 oktober 2021 @ 08:51:23 #174
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201628643
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:09 schreef Myraela het volgende:
Meh, waarom is het alweer maandag.
Ja inderdaad. Ik had nog wel een dag weekend kunnen gebruiken. Ook nog wel een dag uitstel van executie want ik heb zo veel te doen dat ik niet goed weet waar te beginnen.
Spoilers!
pi_201628706
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja inderdaad. Ik had nog wel een dag weekend kunnen gebruiken. Ook nog wel een dag uitstel van executie want ik heb zo veel te doen dat ik niet goed weet waar te beginnen.
Oh, dat is altijd lastig ja. Moet het ook allemaal meteen af?
pi_201628712
quote:
14s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat is wel fijn! Hoe vond je het verder, om weer eens bijeen te komen met meer mensen enzo?
Ik heb al een beetje kunnen oefenen afgelopen week :D 2x in een café gezeten en zaterdag een verjaardag bij schoonfamilie. Dus dan was lunch met mijn familie niet zo spannend :) dat zijn er niet zo veel.
Valt sowieso wel op hoe snel het weer went :)
pi_201628803
Het went echt veel te snel. Beter nog, ik dacht van te voren dat ik zou moeten wennen, maar op de eerste borrel met 90 man was het eigenlijk al direct als vanouds. Ik heb dan wel achteraf dat ik me besef dat ik toch extra risico heb gelopen en dus weer even wat meer uit de buurt van mensen blijf.
  maandag 4 oktober 2021 @ 09:15:03 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201628855
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:01 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh, dat is altijd lastig ja. Moet het ook allemaal meteen af?
Allemaal binnen een paar dagen. Het is veel. En ik heb niet veel computertijd op een dag momenteel.
Ik ben even wat aan het puzzelen en ben tot een lijstje gekomen waarmee ik in theorie wel een eind kom.

Ik heb qua boekhouding veel te doen. Ik heb een grote bestelling kruidenpotjes die de deur uit moet. Ik moet eigenlijk alle labels aanpassen. Dan is er ook nog het winterassortiment dat ik aan de man moet brengen, inclusief nog te ontwerpen nieuwsbrief. Ik wil deze week drie winkels bezoeken met samples. Voor eten zorgen. Dingen in de tuin doen. Vrijdag ben ik de hele dag weg. Woensdag waarschijnlijk migraine.

Dat zijn de prioriteiten. Er kunnen 1 of 2 dingen afvallen als het echt niet anders kan. Maar de rest moet echt donderdag af zijn. De lijst voor volgende week is ook alweer redelijk vol.

Ergens gaat er iets mis want ik probeer dus zo min mogelijk dingen met prioriteit te hebben want daar doet het lijf het niet goed op :D

Ah well. Het komt wel goed. Dat komt het altijd uiteindelijk.
Spoilers!
pi_201628916
quote:
14s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:25 schreef sigme het volgende:

[..]
Als het goed gaat is het goed toch?
Leuk om wat van je te horen :)
Het is eigenlijk jouw schuld ook nog ;)

Druk met het kopen van een huis... met dus achter ons huis schaapjes.. (van natuurmonumenten zijn die kennelijk)
En naast ons... nog meer schapen want daar woont een schapenboer.
ik vermoed dat die wel minder gezellig zijn qua schaperigheid....

Zelf niet genoeg ruimte.. zelfs niet voor de ouessant schaapjes die we allebei erg tof vinden.
Wel voor kipjes...

maar goed.. eerst tekenen.. dan juichen.
pi_201628927
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Allemaal binnen een paar dagen. Het is veel. En ik heb niet veel computertijd op een dag momenteel.
Ik ben even wat aan het puzzelen en ben tot een lijstje gekomen waarmee ik in theorie wel een eind kom.

Ik heb qua boekhouding veel te doen. Ik heb een grote bestelling kruidenpotjes die de deur uit moet. Ik moet eigenlijk alle labels aanpassen. Dan is er ook nog het winterassortiment dat ik aan de man moet brengen, inclusief nog te ontwerpen nieuwsbrief. Ik wil deze week drie winkels bezoeken met samples. Voor eten zorgen. Dingen in de tuin doen. Vrijdag ben ik de hele dag weg. Woensdag waarschijnlijk migraine.

Dat zijn de prioriteiten. Er kunnen 1 of 2 dingen afvallen als het echt niet anders kan. Maar de rest moet echt donderdag af zijn. De lijst voor volgende week is ook alweer redelijk vol.

Ergens gaat er iets mis want ik probeer dus zo min mogelijk dingen met prioriteit te hebben want daar doet het lijf het niet goed op :D

Ah well. Het komt wel goed. Dat komt het altijd uiteindelijk.
het meest fijne zou natuurlijk zijn als je tegen die migraine gewoon kon zeggen: nou.. daar heb ik deze week even geen tijd voor... Andere keer maar.
pi_201628987
Oh Hemel afgelopen week had mijn man de griep te pakken. En nu ben ik de Sjaak. Corona thuis test gedaan en die was negatief.

Mijn werk gaat echt gelukkig zijn met een groot personeelstekort… voor de vakantie ziek geweest (had het heel hevig aan mijn maag), toen 4 dagen gewerkt en daarna 2 weken vakantie. En dan nu dit }:|
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 4 oktober 2021 @ 09:27:55 #182
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201628999
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
het meest fijne zou natuurlijk zijn als je tegen die migraine gewoon kon zeggen: nou.. daar heb ik deze week even geen tijd voor... Andere keer maar.
Dat zou geweldig zijn. Dat zou per direct mijn productiviteit minimaal verdubbelen :D

Hebben jullie eindelijk bijna een huis? Wat gaaf zeg _O_
Spoilers!
  maandag 4 oktober 2021 @ 09:31:01 #183
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201629035
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
Het is eigenlijk jouw schuld ook nog ;)

Druk met het kopen van een huis... met dus achter ons huis schaapjes.. (van natuurmonumenten zijn die kennelijk)
En naast ons... nog meer schapen want daar woont een schapenboer.
ik vermoed dat die wel minder gezellig zijn qua schaperigheid....

Zelf niet genoeg ruimte.. zelfs niet voor de ouessant schaapjes die we allebei erg tof vinden.
Wel voor kipjes...

maar goed.. eerst tekenen.. dan juichen.
Dit klinkt tof O+
Wel stressvol, maar tof O+
pi_201629068
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit klinkt tof O+
Wel stressvol, maar tof O+
Mja dat is het.. en nog wat ander gedoe erbij ook..
Maar huis is wel heel leuk gedoe natuurlijk..
al hadden we dus laatst een near miss omdat de verkoper zich last minute terug trok
Toen waren we er ook echt wel helemaal klaar mee eigenlijk.

maar dit... is toch ook wel tof als het gaat lukken <3
pi_201629079
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat zou geweldig zijn. Dat zou per direct mijn productiviteit minimaal verdubbelen :D

Hebben jullie eindelijk bijna een huis? Wat gaaf zeg _O_
Nouja.. dat hadden we voor de vakantie dus ook.. en toen trok de verkoper zich terug
dus nu eerst tekenen.. dan een feestje.

Maar de vooruitzichten zijn heel tof in ieder geval.
pi_201629088
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Allemaal binnen een paar dagen. Het is veel. En ik heb niet veel computertijd op een dag momenteel.
Ik ben even wat aan het puzzelen en ben tot een lijstje gekomen waarmee ik in theorie wel een eind kom.

Ik heb qua boekhouding veel te doen. Ik heb een grote bestelling kruidenpotjes die de deur uit moet. Ik moet eigenlijk alle labels aanpassen. Dan is er ook nog het winterassortiment dat ik aan de man moet brengen, inclusief nog te ontwerpen nieuwsbrief. Ik wil deze week drie winkels bezoeken met samples. Voor eten zorgen. Dingen in de tuin doen. Vrijdag ben ik de hele dag weg. Woensdag waarschijnlijk migraine.

Dat zijn de prioriteiten. Er kunnen 1 of 2 dingen afvallen als het echt niet anders kan. Maar de rest moet echt donderdag af zijn. De lijst voor volgende week is ook alweer redelijk vol.

Ergens gaat er iets mis want ik probeer dus zo min mogelijk dingen met prioriteit te hebben want daar doet het lijf het niet goed op :D

Ah well. Het komt wel goed. Dat komt het altijd uiteindelijk.
Klinkt als een flinke lijst. En migraine is echt waardeloos. Hopelijk gaat die hulp je daar bij helpen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201629097
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]
Het is eigenlijk jouw schuld ook nog ;)

Druk met het kopen van een huis... met dus achter ons huis schaapjes.. (van natuurmonumenten zijn die kennelijk)
En naast ons... nog meer schapen want daar woont een schapenboer.
ik vermoed dat die wel minder gezellig zijn qua schaperigheid....

Zelf niet genoeg ruimte.. zelfs niet voor de ouessant schaapjes die we allebei erg tof vinden.
Wel voor kipjes...

maar goed.. eerst tekenen.. dan juichen.
Klinkt als een heerlijke plek O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201629297
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik had ooit een familielid (koude kant van de koude kant) die de tragiek van een langzame en aangekondigde dood moest doorleven en ze was halverwege de dertig. Zij kwam, net als de rest van de koude kant, uit een fatsoenlijk gereformeerd nest. Maar in de regie over haar aanstaande begrafenis heeft ze zich bekeerd tot de katholieken, vanwege de veel mooiere uitvaarten met koor enzo.

Ik vond dat wel een rare belevenis. Iedereen was echt heeeeeel verdrietig want het was ook heeeeel verdrietig (liet man en twee jonge dochters achter), maar al die stijve grefo's in die wierrookkerk met pastoor en koor en al die afgodsbeelden en die rare mis. En ook vanuit die kerk hoor: een gemeentelid begraven dat helemaal niemand kent.. Het was eigenlijk erg ongepast allemaal.
Dat is… bijzonder ja :D Echt voor uiterlijkheden je bekeren?

Ik moest wel gnorken om je ‘afgodsbeelden’ :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201629314
Beterschap TP, sterkte met de drukte Lucky en succes met het huis Uhmmmp!

Ik heb een relatief rustige week. Vandaag thuiswerken, morgen vrij, woensdag en donderdag kantoordag en daarna weekend. Waarin ik ook niet gek veel gepland heb.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201629671
Alles katholiek altijd lekkere workout *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201629691
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah ja, huwelijksmuziek. Hoort er hier wel bij, ook bij een kerkelijk huwelijk. Met mijn koren regelmatig gezongen voor (familie van) laden.

Nichtje vroeg of we dit nummer van ons wilden zingen
Haar Engels was niet zo goed, denk ik :D

Bij uitvaarten ook muziek. Zo ooit afscheid genomen van een van onze leden… In de opnames hoor je nog terug dat de een na de ander bij het slotlied (als de kist de kerk uit gereden wordt) even bezwijkt en dan weer dapper doorzingt ;(

Crematie is vrijwel altijd muziek van opnames.

Gisteren volle dag. Eerst een ochtend en halve middag QR code’s scannen.
Toffe mensen, ook bij rode schermen geen irritatie en gelukkig hebben we het allemaal kunnen oplossen. Maar het systeem rammelt wel in de regelgeving zeg :X
Goed voer, ook. Luxe vlaai in de ochtend, uitgebreid lunchbuffet en na afloop frietjes.

Toen was ik al weg, op naar familie(mid)dagje en dinerbuffet.

Vandaag eindelijk weer een thuiswerkdag, al moet ik me daarvoor nog losrukken van moederpoes die languit ligt met zeven spinnende en drinkende kittens O+
:o zeeeee :o veeeeen :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201629711
Druk…druk…druk…@Uhmmpie : ondertussen bijna een huis! met schaapjes rondom. Klinkt goed.
En @Lucky_Strike het gaat goed met de kruidenpotjes! Leuk! En wat jammer van de pijnen. Hopelijk komen er goeie diagnoses en adviezen aan, nu je (opnieuw) in de medische molen stapt. :*
En TP ziekjes. Is dat zo’n echte griep al? van je man, met een week koorts en pijnen, niet op de benen kunnen staan en slapen. Dat is al vroeg in het seizoen. De griepprik moet nog komen.

En dan is @z80 jarig: Van Harte w/
pi_201629822
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 10:42 schreef AnneX het volgende:
Is dat zo’n echte griep al?
Mijn nichtje meldde ook al anderhalve week flink ziek te zijn geweest. Griep, geen corona.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 4 oktober 2021 @ 11:01:32 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201629923
Van harte Z!

Ik zit voor de eerste keer in mijn leven aan de telefoon met de Belastingdienst. Het is echt waar, de wachttijd is een miljoen jaar _O-
Spoilers!
pi_201629961
Is er iemand die vandaag niks te doen heeft en de Pandora papers even door kan nemen en een management summary kan maken?

LS voor je aan de beurt bent? Telefoon op speaker.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201630098
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is er iemand die vandaag niks te doen heeft en de Pandora papers even door kan nemen en een management summary kan maken?

LS voor je aan de beurt bent? Telefoon op speaker.
De rijken worden rijker…

Net gebeld door de huisartspraktijk: het is bekend, dat wij geen griepprik blieven.
Nu komt onze jaargang ook nog in aanmerking voor de pneumococcen vaccin, die 5 jaar ‘geldig’ is. Die wordt tegelijk gegeven met de griepprik en pas 30 okt.
Daar kan ik nog over nadenken.

Wie weet meer over de pneumococcen infectie? @Molo misschien?
  maandag 4 oktober 2021 @ 11:36:14 #197
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201630239
Een vriendin van me is haar zoontje van 7 weken verloren aan een pneumokokkenvariant ;( Een andere vriendin bijna haar volwassen zus.

Hier wat meer info: https://rijksvaccinatieprogramma.nl/infectieziekten/pneumokokken
Spoilers!
pi_201630249
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:48 schreef fietsie het volgende:
Bloeiende klimop ? :)
Dat was hier alweer weken terug, grappig dat verschil
Hier ook nog volop overal te zien :Y
  maandag 4 oktober 2021 @ 11:40:10 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201630287
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
De rijken worden rijker…

Net gebeld door de huisartspraktijk: het is bekend, dat wij geen griepprik blieven.
Nu komt onze jaargang ook nog in aanmerking voor de pneumococcen vaccin, die 5 jaar ‘geldig’ is. Die wordt tegelijk gegeven met de griepprik en pas 30 okt.
Daar kan ik nog over nadenken.

Wie weet meer over de pneumococcen infectie? @:Molo misschien?
Alleen de informatievoorziening eromheen ken ik behoorlijk, niet inhoudelijk het vaccin :P

Waarom geen griepprik trouwens? Niet dat ik daarmee een oordeel heb, gewoon benieuwd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201630364
Wat is nou de meest betrouwbare buienapp? Ik zoek een excuus om de hele dag in bed te blijven.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201630437
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is nou de meest betrouwbare buienapp? Ik zoek een excuus om de hele dag in bed te blijven.
Buienalarm.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201630442
Vroeg iemand naar de Pandora Papers?
https://www.platform-inve(...)rarcQI74D6qLD9kErgiI
pi_201630450
Ik vond juist buienalarm niet zo betrouwbaar de afgelopen tijd.
Dus Buienradar erop gezet, ga ik gisteren wandelen want HET ZOU DROOG ZIJN volgens mijn nieuwe shiny app.

o|O 8)7 _O-
pi_201630459
Toen ik op de middelbare school zat was er een massive uitbraak van de pneumokokken. Zijn toen ook allemaal massaal gevaccineerd.

Zusje van een vriendin van mij heeft toen in het ziekenhuis gelegen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201630469
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:54 schreef Blues het volgende:
Ik vond juist buienalarm niet zo betrouwbaar de afgelopen tijd.
Dus Buienradar erop gezet, ga ik gisteren wandelen want HET ZOU DROOG ZIJN volgens mijn nieuwe shiny app.

o|O 8)7 _O-
Vergeleken met buienradar heeft die het vaker goed haha.

Maar de Europese radar doet het ook prima.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201630495
Mogge (nog net)

Pneumococcen, zoon van kennissen doet nu mee met de paralympics. Dus als er iets is om dat te voorkomen (maar ik ben sowieso vrij makkelijk met vaccineren)

Straks even naar de Heemtuin kijken of de klimop daar ook bloeit. Het is zulk lekker weer en na een dag binnen gisteren snak ik naar een frisse neus. En hopelijk zijn er ook veel paddestoelen

Volgens mij zijn de pandora papers al uitentreuren doorgenomen, ik zou me bij de samenvattingen houden :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren record tv kijken verbroken geloof ik. Alle 6 afleveringen achter elkaar (alleen jammer dat het toch een iets minder verrassend einde had)

Trouwmuziek, ik ga maar geen suggesties doen, gezien de andere keuzes die hier voorbij kwamen.

Leuk nieuws @Uhmmpie, eindelijk een huis, en dan met beestjes in de buurt en in de tuin *O*

Da's best een flinke lading werk @Lucky_Strike. Ik begin hier straks eerst maar eens aan papieren opruimen. Ik ben van "gooit op de grote hoop" maar gisteren viel de grote hoop om en nu zit er geen structuur meer in. -O-

En natuurlijk @z80 gefeliciteerd met je verjaardag!

Mijn ervaring, als buienalarm betrouwbaar is dan is buienradar dat niet en andersom. Dus ik kijk naar beiden en naar buiten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201630521
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:53 schreef Blues het volgende:
Vroeg iemand naar de Pandora Papers?
https://www.platform-inve(...)rarcQI74D6qLD9kErgiI
Hopelijk is 26k genoeg om Wopke voor altijd ongeschikt te maken voor de politiek, maar kleine kans :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201630524
Mogguh!

Oef, veel werk LS. Stap voor stap :*

En leuk (en spannend) Uhmmpie, een nieuw huis! Met schaapjes O+

Gefeliciteerd Z!

Het is vannacht wat minder laat (half 2 reed ik weg :P ) dus ik ben nu wat minder toe aan koffie dan gisteren gelukkig.
pi_201630556
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:06 schreef Uhmmpie het volgende:
Gluurt even stilletjes om een hoekje…
:W
pi_201630577
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is nou de meest betrouwbare buienapp? Ik zoek een excuus om de hele dag in bed te blijven.
Weeronline is de voorkeursapp.

@Molo geen griepprik, omdat iemand/arts mij ooit wijsmaakte dat het de leverfunctie overbelast.

Na jullie ervaringen hierboven en straks nog wat inlezen bij rivm, doe ik alle twee dan maar.
Afgelopen winter met 6 weken bovenste luchtweg infectie en ademtekort en rechtop slapend en 3 medicijnenkuren naast elkaar, moet ik er niet aan denken.
Dus hoppa, ogen dicht en gaan.
pi_201630578
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Mijn ervaring, ik kijk naar buiten.
We have a winner *G* *G* *G*
pi_201630592
Ik moest lachen vanochtend
We have far more in common than that which devides us..
pi_201630598
Ik ga me even verdiepen in een pneumokok vacc.
Overigens neem ik nu ook elk jaar de griepprik via werk.

En @z80 feli *O*
pi_201630601
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:05 schreef Blues het volgende:

[..]
We have a winner *G* *G* *G*
Dikke onzin dus met dit weer waar er constant wolken in de lucht hangen waar regen uit zou kunnen vallen. Of niet :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201630609
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:03 schreef Blues het volgende:

[..]
:W
zwaaaaaaai
pi_201630610
Snelle beslissing zeg. :@
pi_201630616
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:06 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Dikke onzin dus met dit weer waar er constant wolken in de lucht hangen waar regen uit zou kunnen vallen. Of niet :?
Knalblauwe lucht hier (en ik ben gewoon in Nederland)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201630622
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest lachen vanochtend
[ afbeelding ]
Kook. Die gaat in de koorapp. 😂
pi_201630625
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:59 schreef Kaatje1 het volgende:

Volgens mij zijn de pandora papers al uitentreuren doorgenomen, ik zou me bij de samenvattingen houden :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die papers nog niet gelezen. Maar op zich.... als je net in een goede tijd een huis kon kopen - zeg maar zonder jubeltonnen en biedingsoorlogen - dan hadden wij ook prima zo'n bedrag kunnen missen en nog steeds heel leuk kunnen wonen. (Dat hadden wij kunnen doen als ik niet naar Antwerpen was gegaan :+ ) Een boven modaal salaris is zeker niet voor iedereen weggelegd (voor mijzelf ook niet) maar het is niet enkel voor de allerrijksten mogelijk te investeren. Hbo/Wo functie, niet teveel feesten, en je zit er best al snel aan. Die quote vind ik geloof ik niet per se heel sterk. Zonder verder de papers te hebben gelezen, dus misschien mis ik context :P .
  maandag 4 oktober 2021 @ 12:11:33 #220
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201630668
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik heb die papers nog niet gelezen. Maar op zich.... als je net in een goede tijd een huis kon kopen - zeg maar zonder jubeltonnen en biedingsoorlogen - dan hadden wij ook prima zo'n bedrag kunnen missen en nog steeds heel leuk kunnen wonen. (Dat hadden wij kunnen doen als ik niet naar Antwerpen was gegaan :+ ) Een boven modaal salaris is zeker niet voor iedereen weggelegd (voor mijzelf ook niet) maar het is niet enkel voor de allerrijksten mogelijk te investeren. Hbo/Wo functie, niet teveel feesten, en je zit er best al snel aan. Die quote vind ik geloof ik niet per se heel sterk. Zonder verder de papers te hebben gelezen, dus misschien mis ik context :P .
Klopt. Daarom vind ik het ook wat vreemd om daar zo over te vallen. Zoals je het hier beschrijft is hoe wij zelf ook ons huis hebben kunnen kopen en meer dan dat bedrag zelf hebben kunnen inleggen. We hebben geluk gehad qua baan, dat zeker. Maar ook niets bijzonders gedaan en vooral gewerkt zodat we het nu iets rustiger aan kunnen doen :)
pi_201630689
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Knalblauwe lucht hier (en ik ben gewoon in Nederland)
Net of we in compleet verschillende regio's wonen he?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201630699
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Net of we in compleet verschillende regio's wonen he?
:D
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 4 oktober 2021 @ 12:14:57 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201630716
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Weeronline is de voorkeursapp.

@:Molo geen griepprik, omdat iemand/arts mij ooit wijsmaakte dat het de leverfunctie overbelast.

Na jullie ervaringen hierboven en straks nog wat inlezen bij rivm, doe ik alle twee dan maar.
Afgelopen winter met 6 weken bovenste luchtweg infectie en ademtekort en rechtop slapend en 3 medicijnenkuren naast elkaar, moet ik er niet aan denken.
Dus hoppa, ogen dicht en gaan.
Dat het je lever overbelast heb ik nog nooit gehoord. Tenzij mega brakke leverfunctie natuurlijk.

Maar informeer jezelf, goed ;) , en dan kiezen. Dat is prima toch
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 4 oktober 2021 @ 12:15:30 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201630722
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:07 schreef AnneX het volgende:
Snelle beslissing zeg. :@
Oh, LOL :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201630884
Hier schijnt het zonnetje ook.

Mag ook wel na gisteren :’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201631048
Straaaaalend blauw hier O+

Vanmiddag op het programma:

Benedenverdieping zuigen
Koffie met boek
Huisarts voor teengate (inmiddels alweer ruim 3 maanden en nog steeds pijn met lopen als ik op ongelijke ondergrond loop)
Dan meteen aansluitend wandelen
Verder met het zwanenmeer op piano
Boek

Ik las even op de werkomgeving hoe lang het duurt voor je een token krijgt na aanvraag (nodig voor thuiswerk) ....kan zo te lezen alleen per de 1e vd maand :7
Dus als TL eens is met mijn plan gaat het allemaal wel lang duren.
Maar wie weet kan ze de aanvraag versnellen bij de automagisering :P
Sowieso is dat out of my hands dus ik heb geen haast :z
pi_201631081
Hier ook stralend blauw, met een zonnetje, wel flinke wind.
(De konijntjes wilden even naar buiten, dus ik heb maar een fleeceplaid erbij gepakt voor mezelf :') )

Het is vandaag trouwens dierendag en dag van de dierenartsassistente 8-)
  maandag 4 oktober 2021 @ 12:50:41 #228
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201631100
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:49 schreef Candaasje het volgende:
Hier ook stralend blauw, met een zonnetje, wel flinke wind.
(De konijntjes wilden even naar buiten, dus ik heb maar een fleeceplaid erbij gepakt voor mezelf :') )

Het is vandaag trouwens dierendag en dag van de dierenartsassistente 8-)
Ik heb de HEMA hondentompouce voor de hond, maar niet de ingredienten om hem te maken. Dus ze viert dierendag wat later dit jaar _O-
pi_201631177
In het kader van "DIvaDag"

We have far more in common than that which devides us..
pi_201631218
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik heb de HEMA hondentompouce voor de hond, maar niet de ingredienten om hem te maken. Dus ze viert dierendag wat later dit jaar _O-
Tsssk, falend baasje :{w

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de nijntjes niet eens iets extra's heb gehaald :@
Arme drommels.
pi_201631276
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik heb de HEMA hondentompouce voor de hond, maar niet de ingredienten om hem te maken. Dus ze viert dierendag wat later dit jaar _O-
Haha ik heb die ook gehaald. Maar voel me echt te beroerd om ook maar iets te doen.

Dus hij krijgt die nog wel.

Hij heeft het toch al zo slecht natuurlijk.

Zit weer aan de prednison dus meneer heeft zooooooooo’n honger en is zoooo zielig.. dan helpen die Labrador genen ook niet hè :’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201631387
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Haha ik heb die ook gehaald. Maar voel me echt te beroerd om ook maar iets te doen.

Dus hij krijgt die nog wel.

Hij heeft het toch al zo slecht natuurlijk.

Zit weer aan de prednison dus meneer heeft zooooooooo’n honger en is zoooo zielig.. dan helpen die Labrador genen ook niet hè :’)
:D

'Zeg DA, die Doerak in de opname eet niet..'
'Dat kan, heeft misschien wat buikpijn'
'Ja, maar het is een labrador...'
'Oh......'
  maandag 4 oktober 2021 @ 13:16:01 #233
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201631415
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 11:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
De rijken worden rijker…

Net gebeld door de huisartspraktijk: het is bekend, dat wij geen griepprik blieven.
Nu komt onze jaargang ook nog in aanmerking voor de pneumococcen vaccin, die 5 jaar ‘geldig’ is. Die wordt tegelijk gegeven met de griepprik en pas 30 okt.
Daar kan ik nog over nadenken.

Wie weet meer over de pneumococcen infectie? @:Molo misschien?
Daar is mijn schoonvader aan overleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siesta & Fiesta!
  maandag 4 oktober 2021 @ 13:17:10 #234
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201631436
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Haha ik heb die ook gehaald. Maar voel me echt te beroerd om ook maar iets te doen.

Dus hij krijgt die nog wel.

Hij heeft het toch al zo slecht natuurlijk.

Zit weer aan de prednison dus meneer heeft zooooooooo’n honger en is zoooo zielig.. dan helpen die Labrador genen ook niet hè :’)
Kan je toch ook niet laten liggen? _O- maar goed, benieuwd of onze hond het lust, ze mag het in ieder geval delen met haar labrador vriendje die inderdaad alles wel eet :D
pi_201631562
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Bramito het volgende:

[..]
Daar is mijn schoonvader aan overleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afschuwelijk natuurlijk, maar weet je zeker dat het pneumokokken waren? :@
Want die besmetting vindt plaats via de luchtwegen.
Misschien streptokokken of tetanus?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201631574
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Tsssk, falend baasje :{w

Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor de nijntjes niet eens iets extra's heb gehaald :@
Arme drommels.
Ik doe ook nooit aan Dierendag :@

Ben vandaag thuis, dat is al wat _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 4 oktober 2021 @ 13:36:03 #237
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201631652
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Afschuwelijk natuurlijk, maar weet je zeker dat het pneumokokken waren? :@
Want die besmetting vindt plaats via de luchtwegen.
Misschien streptokokken of tetanus?
Nu je het zegt |:(
Het waren denk ik streptokokken.
Ik was even te snel. Sorry.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siesta & Fiesta!
pi_201631744
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D

'Zeg DA, die Doerak in de opname eet niet..'
'Dat kan, heeft misschien wat buikpijn'
'Ja, maar het is een labrador...'
'Oh......'
Ja nou dat is dus precies waar wij de laatste maanden mee stoeien. Als die alvleesklier opspeelt kan ik op mijn hoofd gaan staan maar hij eet niet. Nou en onze Loebes is een echte Labrador hoor :’) dan gaan alle alarmbellen af.
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:17 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Kan je toch ook niet laten liggen? _O- maar goed, benieuwd of onze hond het lust, ze mag het in ieder geval delen met haar labrador vriendje die inderdaad alles wel eet :D
Ik vond het zo grappig _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201631762
Hij is zo zielig en krijgt ook nooit wat

I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 4 oktober 2021 @ 13:50:48 #240
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201631819
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hij is zo zielig en krijgt ook nooit wat

[ link | afbeelding ]
Duidelijk een gevalletje dierenmishandeling ;(
  maandag 4 oktober 2021 @ 13:51:10 #241
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201631827
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Duidelijk een gevalletje dierenmishandeling ;(
Ja, hij mag niet op de bank :(.
pi_201631855
quote:
12s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ja, hij mag niet op de bank :(.
Mogen wel naar hij kan het niet meer. Dan niet mijn man hem er op tillen.

In de avond ligt hij lekker naast mij. Kan ik hem lekker onder zijn buikje kriebelen. En dan hoor je Ssssnnnuuurrrrkkk
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Duidelijk een gevalletje dierenmishandeling ;(
Zwaar mishandeld :Y
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 4 oktober 2021 @ 13:55:17 #243
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201631873
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:36 schreef Bramito het volgende:

[..]
Nu je het zegt |:(
Het waren denk ik streptokokken.
Ik was even te snel. Sorry.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch pneumococcen :') :@

Laat ik er maar over ophouden.
Siesta & Fiesta!
pi_201631893
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:55 schreef Bramito het volgende:

[..]
Toch pneumococcen :') :@

Laat ik er maar over ophouden.
Klote-ongeluk en klote-afloop. Welke ~kokken is dan ook niet het allerbelangrijkste lijkt me.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201631902
Als ik langs mijn stoel (waarop ik hard zit te kantoorthuiswerken, dat begrijpt u) naar beneden kijk:


Andere hond is met lief buiten spelen, poezen zijn de hort op.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201631907
Als de eerste hondloze periode aanbreekt gaan we de vloer schuren en weer netjes lakken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201632031
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:16 schreef Bramito het volgende:

[..]
Daar is mijn schoonvader aan overleden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jakkes. In een week -O-
Moeders had ooit een hersenvliesontsteking n de jaren dertig, voordat penicilline bestond.
En een leven lang hoofdpijnen daarna.

Dit vaccin is er sinds lang, voor baby’s al in het programma. Er zijn 23 stukjes in het vaccin van de ruim 100 die er zijn. Sinds 2018 is vaccineren het advies. # in a nutshell.
  maandag 4 oktober 2021 @ 14:16:28 #248
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_201632081
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Klote-ongeluk en klote-afloop. Welke ~kokken is dan ook niet het allerbelangrijkste lijkt me.
Gewoon vette pech. Trouwens al weer 10’jaar geleden.
Siesta & Fiesta!
  maandag 4 oktober 2021 @ 14:20:52 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201632111
Sowieso gewoon vaccineren voor alles wat geadviseerd wordt door medici wat mij betreft; het er zelf over nadenken en beslissen is imho vrij onzinnig, daarvoor heb je simpelweg nooit voldoende overzicht over alle feiten, theorie en bewijs.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201633021
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 14:20 schreef fietsie het volgende:
Sowieso gewoon vaccineren voor alles wat geadviseerd wordt door medici wat mij betreft; het er zelf over nadenken en beslissen is imho vrij onzinnig, daarvoor heb je simpelweg nooit voldoende overzicht over alle feiten, theorie en bewijs.
Jup, wij hebben ook geconcludeerd dat we geen vaccinologen zijn, dat we vertrouwen hebben in de wetenschap en dus gewoon het vaccinatieprogramma volgen.
pi_201633349
Dat vond ik toen zo'n gedoe met het HPV-vaccin voor jonge meisjes. Toen ging het er ineens over dat je kon bedenken of je het wel of niet wilde. Ik was een van de eerste generaties die het vaccin kon krijgen en er waren echt een boel mensen die er toen niet voor gingen, om de wazigste redenen. Hielp niet dat het krijgen van HPV te maken heeft met seksuele activiteit en mensen wilden daar niet aan denken voor hun schattige 12-jarige dochtertje.
pi_201633368
Middag wandelplaatjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201633373
Computer blaast.

Ik zit te wachten tot ie klaar is met rekenen. Hij is nu een minuut of 10 bezig, dus over een kwartier of zo is er hopelijk wat. En slaat het ergens op. Morgen spreek ik m'n stagebegeleider dus het zou leuk zijn als ik dan wat had om te laten zien :X

Edit: nee hoor, slaat nog steeds nergens op. Domme computer. :(

[ Bericht 18% gewijzigd door Tele6 op 04-10-2021 15:59:00 ]
  maandag 4 oktober 2021 @ 16:12:45 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201633622
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag wandelplaatjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig!
Spoilers!
pi_201633708
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Middag wandelplaatjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat is een echt fototoestel :o
Mooi hoor! Dank :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201633739
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh, dat is een echt fototoestel :o
Mooi hoor! Dank :)
Of het een echt toestel is, daar zullen de meningen over verdeeld zijn. ;) Het is een bridgecamera. Met de mobiel lukt fotograferen in de natuur mij niet. Ik moet toch iets vasthouden
We have far more in common than that which devides us..
pi_201633817
Mooie piccies Kaat!
En sigmes luie hond :P

Ik deed een eindemiddagwandelrondje na de huisarts.
Ik zag een stammenstrijd, een boompje met sproeten op het blad, bloeidende klimop en een vreemde plant die ik nog op moet zoeken.











Huisarts ging oké. Morgen als ik toch in m'n eigen zkh ben loop ik even naar de radiologie voor een x teen.
pi_201633958
Rant. 😡 sort of…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201634023
Geen tijd voor pics: onder het lokaalraam staan herfstasters en daar zag ik dagpauwogen vliegen en een vette hommel en kleinere bij wespjes.
Door het glas kon ik geen foto maken.

Leuke serie hierboven. Zwager zou die boomstammetjes niet laten liggen. B-)
pi_201634032
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:32 schreef Blues het volgende:
Mooie piccies Kaat!
En sigmes luie hond :P

Ik deed een eindemiddagwandelrondje na de huisarts.
Ik zag een stammenstrijd, een boompje met sproeten op het blad, bloeidende klimop en een vreemde plant die ik nog op moet zoeken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Huisarts ging oké. Morgen als ik toch in m'n eigen zkh ben loop ik even naar de radiologie voor een x teen.
Mooi!
Die onderste ken ik wel, maar geen idee wat het is. En apart die vlekkenboom.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201634051
@AnneX
Wbt kinderen onder de 12 met mobiel: ja, die zijn er meer dan je je voor kan stellen tegenwoordig..
Wel vervelend dat je het gevoel krijgt dat je niet voor 'vol' aangezien wordt!

Ik wilde nog zeggen voor @Lucky_Strike dat ik heel erg voor je hoop dat een nieuwe ronde medische molen je een hoop gaat brengen :* het lijkt me echt heel vervelend zo door je lijf beperkt te worden in wat je kan doen.
pi_201634077
Wat een gedoe @AnneX. Zo raak je fijne vrijwilligers snel kwijt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201634300
Bweuh, ik zag heel veel weggezaagde bomen op mijn rondje. Ook een aantal grote en oude bomen, maar ook een aantal vrij jonge. Ik ga dr van uit dat het wel klopt, het is een gebied dat heel actief onderhouden wordt en elk jaar is er bijplant, maar wel zonde van die joekels :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201634407
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bweuh, ik zag heel veel weggezaagde bomen op mijn rondje. Ook een aantal grote en oude bomen, maar ook een aantal vrij jonge. Ik ga dr van uit dat het wel klopt, het is een gebied dat heel actief onderhouden wordt en elk jaar is er bijplant, maar wel zonde van die joekels :(
Dat was in de afgelopen jaren hier ook heel erg. Op mijn rondjes lijkt het nu klaar te zijn, zie geen rode banden om de bomen meer. Maar ik ben ook uit "red de bomen" FB pagina gegaan. Die werden een beetje agressief.
Wat mij vandaag wel opviel dat de kastanjes die zoveel kleiner waren dan vorige jaren. Of dit waren heel vroege kastagnes.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201634456
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:46 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in de krochten van de krotten van ideeën die ooit ergens op sloegen!

Ik hou me qua burchtverhalen even gedeisd nadat ik even hendig sjiek door een bushokje getieft ben, even de storm laten luwen zeg maar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201634457
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:46 schreef AnneX het volgende:
Rant. 😡 sort of…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu?
pi_201634499
Ooit, vroeger, heel lang geleden (even rekenen: 29 tot 31 jaar geleden, god ik ben stokoud) was ik ook vrijwilliger in een bibliotheek. Zo ontzettend leuk en eerzaam vond ik dat O+ Mogen werken op de plaats waar ik het allerliefste was O+

Een jaar geleden was ik nog eens in de bieb, twee verhuizingen verder inmiddels, en sprak iemand die ik dus nog van 30 jaar geleden kende. Die had spijt als haren op z'n hoofd dat hij 30 jaar geleden niet ontsnapt was.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201634510
Over de vlekken op het blad:

quote:
inktvlekkenziekte


Kenmerken
Vanaf halverwege de zomer ontstaan zwarte vlekken met een geel randje op het blad van hoofdzakelijk de gewone- en Noorse esdoorn. De inktvlekken hebben een gemiddelde diameter van circa 1 cm.

Mogelijke gevolgen
Bij een gevorderde aantasting zal het blad eerder afvallen. De inktvlekkenziekte veroorzaakt verder geen schade.

pi_201634552
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:33 schreef sigme het volgende:
Ooit, vroeger, heel lang geleden (even rekenen: 29 tot 31 jaar geleden, god ik ben stokoud) was ik ook vrijwilliger in een bibliotheek. Zo ontzettend leuk en eerzaam vond ik dat O+ Mogen werken op de plaats waar ik het allerliefste was O+

Een jaar geleden was ik nog eens in de bieb, twee verhuizingen verder inmiddels, en sprak iemand die ik dus nog van 30 jaar geleden kende. Die had spijt als haren op z'n hoofd dat hij 30 jaar geleden niet ontsnapt was.
In de prehistorie heb ik 3 jaar in een boekenwinkel gewerkt. Verplicht lezen, betaalde hobby
We have far more in common than that which devides us..
pi_201634570
Ik zou best vrijwilliger in de bieb hier in het dorp willen zijn.
Ooit als ik met pensioen ben.
Mijn vraag is alleen, moet er gesjouwd worden met (dozen) boeken? En veel bukwerk in de rekken? En veel lang staan?
Want dan gaat dat hele feest niet door. :N
pi_201634612
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:38 schreef Blues het volgende:
Ik zou best vrijwilliger in de bieb hier in het dorp willen zijn.
Ooit als ik met pensioen ben.
Mijn vraag is alleen, moet er gesjouwd worden met (dozen) boeken? En veel bukwerk in de rekken? En veel lang staan?
Want dan gaat dat hele feest niet door. :N
Poeh, bij ons zijn er een paar vrijwilligers functie. Volgens mij gastvrouw/heer. De bieb is vrij groot, ook de volksuniversiteit zit er, en een deel vluchtelingen werk ook en er worden zalen commercieel verhuurd. De vrijwilligers wijzen mensen door naar waar ze naar toe moeten.
Volgens mij zijn er ook op een aantal middagen vrijwilligers die kleine kinderen voorlezen en kennis laten maken met boeken (doen ze ook met ouders). En dan is er de voorleesexpres die ook vanuit de bieb werkt. En er zijn vast nog veel meer dingen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201634613
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:38 schreef Blues het volgende:
Ik zou best vrijwilliger in de bieb hier in het dorp willen zijn.
Ooit als ik met pensioen ben.
Mijn vraag is alleen, moet er gesjouwd worden met (dozen) boeken? En veel bukwerk in de rekken? En veel lang staan?
Want dan gaat dat hele feest niet door. :N
Wij hadden daar mooie karretjes voor: ik was opruimhulp.
Destijds vond ik het trouwens geen 'echt' vrijwilligerswerk, want we kregen een onkostenvergoeding van f 3,50 per uur.

Toen ik 18 werd moest ik stoppen, want dit mocht alleen met <18jr.
Toen ben ik vrijwilliger geworden waar je werd betaald in bier B:)B B:)B B:)B
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 4 oktober 2021 @ 17:53:51 #273
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201634756
Hmm.. volgens mij is mn whattsapp kapot..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201634764
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:53 schreef Barreltje het volgende:
Hmm.. volgens mij is mn whattsapp kapot..
Niet allen bij jou, en fb en insta ook
We have far more in common than that which devides us..
pi_201634783
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:36 schreef Bramito het volgende:

[..]
Nu je het zegt |:(
Het waren denk ik streptokokken.
Ik was even te snel. Sorry.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een boomvrucht ben je niet, maar het zou niet handig zijn als mensen daardoor verkeerd geïnformeerd werden. Vandaar dat ik erop reageerde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 4 oktober 2021 @ 17:57:02 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201634803
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Niet allen bij jou, en fb en insta ook
Gelukkig hebben we fok nog, alhoewel ik de foto's van jou nu ook niet kan zien...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 4 oktober 2021 @ 17:57:32 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201634812
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Niet allen bij jou, en fb en insta ook
Monopolypositie *O*

Ik heb gewonnen van vandaag. Ik heb de hele lijst klaar. Die van vandaag dan he, morgen vrolijk verder. Ik heb een maal uit de slowcooker, dat is ook onder controle. Ik ga alleen nog even de schone was sorteren zodat we kleding kunnen vinden. Was vouwen staat niet op de lijst dus dat ga ik mooi niet doen ook :7
Spoilers!
pi_201634824
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 13:55 schreef Bramito het volgende:

[..]
Toch pneumococcen :') :@

Laat ik er maar over ophouden.
:D :@

Houd ik er ook over op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 4 oktober 2021 @ 17:59:10 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201634841
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:41 schreef sigme het volgende:

[..]
Wij hadden daar mooie karretjes voor: ik was opruimhulp.
Destijds vond ik het trouwens geen 'echt' vrijwilligerswerk, want we kregen een onkostenvergoeding van f 3,50 per uur.

Toen ik 18 werd moest ik stoppen, want dit mocht alleen met <18jr.
Toen ben ik vrijwilliger geworden waar je werd betaald in bier B:)B B:)B B:)B
Opruimhulp lijkt me het leukste. Sorteren én boeken O+
Spoilers!
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:02:09 #280
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201634891
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik wilde nog zeggen voor @Lucky_Strike dat ik heel erg voor je hoop dat een nieuwe ronde medische molen je een hoop gaat brengen het lijkt me echt heel vervelend zo door je lijf beperkt te worden in wat je kan doen.
Thanks! Ook voor de anderen die zoiets zeiden trouwens. Ik reken niet op verbetering. De wetenschap dat ik er alles aan gedaan is, is voor mij soort van voldoende. Hopen op verbetering doe ik wel maar of dat verstandig is weet ik niet.

Hoe is het met je buik eigenlijk? Je had vrijdagavond een belafspraak met de huisarts en ik heb geen idee of je daarna nog iets hebt laten weten :@
Spoilers!
pi_201634938
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Thanks! Ook voor de anderen die zoiets zeiden trouwens. Ik reken niet op verbetering. De wetenschap dat ik er alles aan gedaan is, is voor mij soort van voldoende. Hopen op verbetering doe ik wel maar of dat verstandig is weet ik niet.

Hoe is het met je buik eigenlijk? Je had vrijdagavond een belafspraak met de huisarts en ik heb geen idee of je daarna nog iets hebt laten weten :@
Maar zou het niet kunnen dat er nieuwe inzichten/medicijnen/behandelingen zijn ontdekt die zouden kunnen helpen?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:08:37 #282
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_201635008
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar zou het niet kunnen dat er nieuwe inzichten/medicijnen/behandelingen zijn ontdekt die zouden kunnen helpen?
Misschien wel ja. Maar of die ook bij mij passen is een tweede. Ik ben enorm gevoelig voor bijwerkingen dus ik moet dan ook nog een keuze maken of ik het aandurf. Maar goed, dat zien we vrijdag allemaal wel :)
Spoilers!
pi_201635031
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:30 schreef Blues het volgende:

[..]
En nu?
Wij wachten af…
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:38 schreef Blues het volgende:
Ik zou best vrijwilliger in de bieb hier in het dorp willen zijn.
Ooit als ik met pensioen ben.
Mijn vraag is alleen, moet er gesjouwd worden met (dozen) boeken? En veel bukwerk in de rekken? En veel lang staan?
Want dan gaat dat hele feest niet door. :N
Wat iemand anders hierboven zegt: er zijn karren. Als opruimhulp bukken om boeken terug te plaatsen. Als gastvrouw, zit je achter de balie om mensen administratief, dus computer verder te helpen of de weg te wijzen.
Afhankelijk hoe het is georganiseerd in het pand. Ook hier veel Voorleeswerk, Taalcafé, etc.
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:20:01 #284
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201635153
Ehm CUL sos: ik heb teveel kaneel in mn pompoensoep gedonderd.. wat is de truc om dat te neutraliseren? :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201635174
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:20 schreef Barreltje het volgende:
Ehm CUL sos: ik heb teveel kaneel in mn pompoensoep gedonderd.. wat is de truc om dat te neutraliseren? :o
Meer pompoen erbij is zeker geen optie?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:22:27 #286
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201635189
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Meer pompoen erbij is zeker geen optie?
Nee dis is al op _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 18:22:58 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201635194
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Monopolypositie *O*
FOK! Photrio, Analoogfotoforum, Flickr

Ik ga voorlopig nog niet dood :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 oktober 2021 @ 18:25:09 #288
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201635225
Oeps. Te vroeg op Niet Storen gedrukt :P.
Ik ga rustig sporten :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:26:01 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201635237
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:20 schreef Barreltje het volgende:
Ehm CUL sos: ik heb teveel kaneel in mn pompoensoep gedonderd.. wat is de truc om dat te neutraliseren? :o
Beetje cayennepeper ofzo?
pi_201635249
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Niet allen bij jou, en fb en insta ook
Ahh daarom had het opnieuw opstarten van mijn telefoon geen nut :')
pi_201635297
Yay, ik dacht dat ik nog wel even op kantoor zou zitten, maar zonder Facebook en Instagram kon ik lekker afsluiten.
pi_201635392
Koreaanse dumplings als avondeten. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201635416
Net ons bier bezorgd bij Burg Bieren O+ wat een winkel.

En besloten zometeen uit eten te gaan *O* voor het eerst sinds begin maart 2020. Wel naar hetzelfde restaurant als waar we de laatste keer waren.
pi_201635465
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:39 schreef Lonaa het volgende:
Koreaanse dumplings als avondeten. :9
Lekker O+ Ik heb afgelopen zaterdag zelf dumplings gemaakt. Toch altijd meer werk dan je denkt _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201635482
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Lekker O+ Ik heb afgelopen zaterdag zelf dumplings gemaakt. Toch altijd meer werk dan je denkt _O-
Ja dat, samen met zelf pasta maken, is me dus echt de moeite niet waard :D :')

Wat was je vulling? :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201635515
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja dat, samen met zelf pasta maken, is me dus echt de moeite niet waard :D :')

Wat was je vulling? :9
quote:
2s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja dat, samen met zelf pasta maken, is me dus echt de moeite niet waard :D :')

Wat was je vulling? :9
Heb deze gemaakt https://www.lekkerensimpel.com/dumplings-met-gehakt/

Volgende keer mag er best wat meer specerij in.

Maar zelfgemaakte pasta daar kan echt niks tegenop hoor O+
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:51:34 #297
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201635523
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:41 schreef Sarabi het volgende:
Net ons bier bezorgd bij Burg Bieren O+ wat een winkel.

En besloten zometeen uit eten te gaan *O* voor het eerst sinds begin maart 2020. Wel naar hetzelfde restaurant als waar we de laatste keer waren.
Burg Bieren is geweldig. Enorm veel keus.
pi_201635524
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:41 schreef Sarabi het volgende:
Net ons bier bezorgd bij Burg Bieren O+ wat een winkel.

En besloten zometeen uit eten te gaan *O* voor het eerst sinds begin maart 2020. Wel naar hetzelfde restaurant als waar we de laatste keer waren.
Ik heb afgelopen weekend gekeken of ik dat van jullie kon vinden. Maar zag het nergens in de winkel. Of het is op of ik ben kippig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201635526
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
[..]

Maar zelfgemaakte pasta daar kan echt niks tegenop hoor O+
Van de week ook maar weer eens maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201635543
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:30 schreef sigme het volgende:

[..]
Welkom in de krochten van de krotten van ideeën die ooit ergens op sloegen!

Ik hou me qua burchtverhalen even gedeisd nadat ik even hendig sjiek door een bushokje getieft ben, even de storm laten luwen zeg maar.
Je klinkt haast Limburgs O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201635547
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Van de week ook maar weer eens maken.
Jaaa groot gelijk lekker O+
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')