Angst helpt ook. Een nicht van me ligt helaas op sterven(eigenlijk nooit contact mee gehad), het lijkt het denken aan die kant van de familie wat te verschuiven. Aan de andere kant is vrijwel iedereen al gevaccineerd.quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:14 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Daar is ie weer, het vertrouwen in de vaccins. Dat moet gewoon groeien, dat merk ik ook bij mezelf. Ik denk dat in de UK te zien is dat het virus het ontzettend moeilijk heeft om grootschalig en langdurig toe te nemen. Maar ook dat het lastig is om het virus echt af te laten nemen. Het zou goed kunnen dat Nederland komende maanden tussen de 1000 en 2000 blijft schommelen. Maar als dat vrijwel zonder maatregelen is, dan is dat prima.
De komende 2 weken worden cruciaalquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:17 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je zegt, ben er ook licht onrustig over, al probeer ik het graag positief te zien en te benaderen. Het percentage positieve tests is 'ook' flink verhoogd. Goed, laten we deze week afwachten, dan zal het meer duidelijk worden.
Van iets negatiefs iets positiefs maken, dat is dan een schrale troost. Wens niemand de situatie toe, heel veel sterkte gewenst.quote:Op maandag 4 oktober 2021 21:55 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Angst helpt ook. Een nicht van me ligt helaas op sterven(eigenlijk nooit contact mee gehad), het lijkt het denken aan die kant van de familie wat te verschuiven. Aan de andere kant is vrijwel iedereen al gevaccineerd.
Alweer?quote:Op maandag 4 oktober 2021 22:13 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
De komende 2 weken worden cruciaal
Ik merk dat ik depressief aan het worden ben, dan zie ik dingen sneller negatief. Het is dan niet voor niks dat ik graag hier kom en o.a. jouw posts waardeer. Het heeft allemaal met interpretatie te maken en dat doet iedereen anders. Dat heeft niet alleen te maken met de geboden informatie en nieuwsvoorziening, maar ook welke hersenen dat interpreteren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jeetje waar is de positiviteit ineens gebleven hier? Ineens is er weer onrust? We zijn van 2000 al gezakt naar 1700 en inmiddels zitten we al een paar dagen zelfs op 1600 en dat ondanks de nieuwe versoepelingen......ik blijf nog optimistisch hoor
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Jeetje waar is de positiviteit ineens gebleven hier? Ineens is er weer onrust? We zijn van 2000 al gezakt naar 1700 en inmiddels zitten we al een paar dagen zelfs op 1600 en dat ondanks de nieuwe versoepelingen......ik blijf nog optimistisch hoor
Komt wel weer hoor, bij mij is dit altijd een depressieve tijd. Ik heb een gruwelijke hekel aan de herfst en komende wintertijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 07:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat zal zeker meespelen. Heb ik ook last van. Maar met meer vrijgeven kun je verwachten dat de daling langzamer gaat. Zolang het geen constante groei wordt is het goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 09:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Komt wel weer hoor, bij mij is dit altijd een depressieve tijd. Ik heb een gruwelijke hekel aan de herfst en komende wintertijd
Inderdaad, en eind deze week weten we (zoals altijd, beetje herhalend) weer meer welke kant het opgaat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 10:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat zal zeker meespelen. Heb ik ook last van. Maar met meer vrijgeven kun je verwachten dat de daling langzamer gaat. Zolang het geen constante groei wordt is het goed
Ik probeerde hem nog een keer te liken, maar dat gelukte niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog nooit zoveel likes op een post gehad![]()
Ja, George schenkt, zoals altijd, klare wijn.quote:En wat George hierboven zegt, sluit ik me bij aan
Voila, de cijfers van 4 oktober vorig jaar:quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:59 schreef Oliver23 het volgende:
Ben nu een aantal dagen op een tropisch oord en ik lees hier paniek.
Mensen aub, pak de cijfers er eens bij van vorig jaar. We leven bijna weer als vanouds, met een kleine beperking nog hier en daar. Ziekenhuizen zijn qua cijfers nog meer dan uitstekend en de besmetting cijfers al een tijdje stabiel. En de besmettingcijfers zeggen niks meer. Daar niet meer naar kijken.
Angst is begrijpelijk na bijna 2 jaar Corona crisis. Maar laten we niet het realisme uit het oog verliezen
https://rivm.wegmetdetestwet.nl/lcps/quote:Aantal Patiėnten nu in het ziekenhuis : 483
Kliniek : 351 (stijging van 25)
IC : 132 (stijging van 4)
Instroom:
Kliniek : 65 (gisteren 28)
IC : 17 (gisteren 10)
Uitstroom:
Kliniek : 40 (gisteren:21)
IC : 13 (gisteren:13)
Van _serial_ Die het ophaalt bij RIVM dus dat zal wel kloppen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:09 schreef GereDathan het volgende:
(weet iemand trouwens van wie deze site / bron is?)
Zit Yorick bij jou, Vader? Die post ook weinig meer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:59 schreef Oliver23 het volgende:
Ben nu een aantal dagen op een tropisch oord en ik lees hier paniek.
Mensen aub, pak de cijfers er eens bij van vorig jaar. We leven bijna weer als vanouds, met een kleine beperking nog hier en daar. Ziekenhuizen zijn qua cijfers nog meer dan uitstekend en de besmetting cijfers al een tijdje stabiel. En de besmettingcijfers zeggen niks meer. Daar niet meer naar kijken.
Angst is begrijpelijk na bijna 2 jaar Corona crisis. Maar laten we niet het realisme uit het oog verliezen
Yorick?? Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit Yorick bij jou, Vader? Die post ook weinig meer.
Hij gebruikt dezelfde gegevens als Cijfertjesmanquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:09 schreef GereDathan het volgende:
(weet iemand trouwens van wie deze site / bron is?)
Die zit.quote:
Ga ik even een DM sturen, ik mis de datum op die paginaquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:16 schreef alpeko het volgende:
[..]
Van _serial_ Die het ophaalt bij RIVM dus dat zal wel kloppen.
Weet ik, dat is ook prima. Getallen twijfel ik niet aan, maar ik zou er een datum bij willen zien.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hij gebruikt dezelfde gegevens als Cijfertjesman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |