abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201595893
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 17:45 schreef Azula het volgende:

[..]
Na een nacht drinken is het de volgende avond echt wel weg.
Nee, niet per definitie. Ligt er echt aan hoeveel je gedronken hebt en hoe laat je nacht stopte. Als je dan overdag ook nog 4 blikken hebt gehad loopt het rap door
pi_201595915
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:46 schreef Dunnevandale het volgende:
Ik denk dat ts wel heel goed beseft dat hij iets vreselijk doms heeft gedaan, hij komt hier alleen maar vragen wat de gevolgen kunnen zijn.
Iets vreselijks doms? Dit is dus een misdrijf en wordt als misdrijf berecht, doe dat niet af met "iets vreselijks doms". Dat had ie van tevoren moeten bedenken. Dit soort figuren horen niet achter het stuur te mogen: onbekwaam en ongeschikt.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201595927
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:35 schreef Iansly het volgende:

[..]
Schaam me behoorlijjk ja, kan mezelf wel voor mijn kop slaan, ben geen grote jongen vraag me alleen af waar ik reknening mee moet houden snelheid was niet te hoog alcohol percentage wel maar heb geen ugl of promille gekregen alleen een spiegel van 3% maar dat zegt mij niks?
Heb je een bloedonderzoek gehad?
pi_201595949
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 17:33 schreef qajariaq het volgende:

[..]
En hoeveel flesjes? Met alleen vier blikjes ben je wel te ver heen maar never nooit niet op drie promille. Dan heb je echt ook nog een flinke fles wijn of een behoorlijke scheut oude jenever erbij op gedronken.
Stoppen met liegen, je zit met 3 promile echt vreselijk fout!
Alles is waar maar na vier blikjes normale pils ben je in principe niet te ver heen. Wel voor de wet maar het is nou niet zo dat je laveloos bent of niet in staat te rijden.
pi_201595970
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:13 schreef GerryDV het volgende:
Alles is waar maar na vier blikjes normale pils ben je in principe niet te ver heen. Wel voor de wet maar het is nou niet zo dat je laveloos bent of niet in staat te rijden.
Mensen met een alcoholprobleem, zijn per definitie oneerlijk over hun alcoholgebruik.

[ Bericht 0% gewijzigd door blomke op 01-10-2021 20:24:44 ]
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201596001
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:13 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Alles is waar maar na vier blikjes normale pils ben je in principe niet te ver heen. Wel voor de wet maar het is nou niet zo dat je laveloos bent of niet in staat te rijden.
Heb je gelezen dat ie 3 promille had? Dat is heel veel meer dan vier blikjes van een halve liter na de lunch. Daar komt nog 1 a 2 liter wijn bovenop of een kratje bier in de ochtend.
pi_201596113
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:13 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Alles is waar maar na vier blikjes normale pils ben je in principe niet te ver heen. Wel voor de wet maar het is nou niet zo dat je laveloos bent of niet in staat te rijden.
Jij zou gerust gaan rijden na vier blikjes bier?
pi_201596117
Intoxicatie kan ook verband houden met drugs (ander dan alcohol) gebruik.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201596119
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:21 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jij zou gerust gaan rijden na vier blikjes bier?
:N
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201596197
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:21 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Jij zou gerust gaan rijden na vier blikjes bier?
Ik persoonlijk niet, na 2 bier hou ik het voor gezien aangezien mijn rijbewijs me lief is. Maar als je in een paar uurtjes 4 bier drinkt (dus niet binnen een half uur alles naar binnen werkt) dan ben je echt nog wel in staat om te rijden. Tenzij je een vrouw van 50KG bent ofzo.

Kleine kanttekening is ook je tollerantie. Als je nooit drinkt of eens per jaar op een feestje een glaasje drinkt dan hakken 4 glaasjes er wel in. Als je wat frequenter drinkt en dan op een middag 4 bier op hebt dan ben je niet dusdanig van de kaart dat je geen auto meer kan besturen (wat natuurlijk niet mag!).

Dat promillage wat TS aangeeft komt uiteraard niet overéén met wat hij zegt gedronken te hebben. Dat is wel echt ruimschoots over de lijn of je nog moet twijfelen om de auto te pakken!
pi_201596293
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:09 schreef Janneke141 het volgende:
3 promille, das zes keer de toegestane hoeveelheid. Dat waren echt geen vier blikjes, vriend. Ik zou God op mijn blote knietjes danken dat je alleen maar een lantaarnpaal geraakt hebt.
Ja dat zeker, je zou toch maar een onschuldig iemand doodrijden. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201597497
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 16:59 schreef Iansly het volgende:
Hallo, onlangs heb ik een eenzijdig ongeluk gehad waarbij ik een lantaarnpaal heb geraakt en kapot is gegaan.
Ik was onder invloed van alcohol (ja dom dom dom heb enorme spijt)

Auto is total loss, en de alcoholspiegel in het bloed was 3%.
Nu weet ik niet wat dat betekent, ik ken promillages maar hoe dat zit weet ik niet..

Iemand enig idee wat de gevolgen nu zullen zijn en waar ik rekening mee moet houden?
Behalve niet meer drinken en rijden...
3ppm is heel veel je kan nog amper lopen dan
pi_201597565
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:27 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ik persoonlijk niet, na 2 bier hou ik het voor gezien aangezien mijn rijbewijs me lief is. Maar als je in een paar uurtjes 4 bier drinkt (dus niet binnen een half uur alles naar binnen werkt) dan ben je echt nog wel in staat om te rijden. Tenzij je een vrouw van 50KG bent ofzo.

Kleine kanttekening is ook je tollerantie. Als je nooit drinkt of eens per jaar op een feestje een glaasje drinkt dan hakken 4 glaasjes er wel in. Als je wat frequenter drinkt en dan op een middag 4 bier op hebt dan ben je niet dusdanig van de kaart dat je geen auto meer kan besturen (wat natuurlijk niet mag!).

Dat promillage wat TS aangeeft komt uiteraard niet overéén met wat hij zegt gedronken te hebben. Dat is wel echt ruimschoots over de lijn of je nog moet twijfelen om de auto te pakken!
hier idd,geen rijkunsten o.i.d. na onder invloed,vroeger tikte ik rustig 20 fluitjes weg,als ik nu een glas wijn op heb,ben ik lam.En de andere dag als gebroken,de afweer werkt dus prima,waar ik blij om ben.
pi_201598298
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:10 schreef Basp1 het volgende:
Collega van mij was ook met alcohol aangehouden, rijbewijs 1 jaar kwijt, cursus, psychiater gesprek gehad, voor gezakt, nog 1/2 jaar erbij, nu heeft hij rijbewijs terug maar werd laats weer eens getest op alcohol gebruik en voor zo'n test stopt hij dan 3 maanden van te voren met alcohol drinken. Die test heeft hij na 1 jaar, 3 jaar en 5 jaar. Veel succes. ^O^
Daar had ik ook al rekening mee gehouden, heb het afgezworen om ooit weer te doen, vroeg me alleen af hoe eea in het werk ging en waar ik rekening mee moest houden kwa kosten en vervolg stappen.
pi_201598540
Het duurde bij mij 10 maanden voordat het voor de rechter kwam. Maar dat heeft ook wel te maken gehad met Corona.

Of het zover komt bij jou is nog maar de vraag wat de politie ermee gaat doen en dat zal afhangen van de precieze hoeveelheid.
Do what you love, love what you do!
pi_201601634
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef Iansly het volgende:
en waar ik rekening mee moest houden kwa kosten en vervolg stappen.
Je rijbewijs gaat naar het CBR en die houden dat minimaal een jaar vast. De kosten varieren - afhankelijk van het CBR traject - maar reken op plm.¤5000,- incl. de lantaarnpaal.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201601776
Waarschijnlijk stond die lantaarnpaal gewoon op de verkeerde plaats.
pi_201602227
TS kan niet alleen niet rijden maar normaal info verstrekken lukt ook al niet over de gebeurtenissen.

De genoemde hoeveelheid drank is geen probleem. Na 1,5 uur is een drankje weer uit je systeem. Kortom fake topic
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:54:08 #69
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_201602668
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:27 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Ik persoonlijk niet, na 2 bier hou ik het voor gezien aangezien mijn rijbewijs me lief is. Maar als je in een paar uurtjes 4 bier drinkt (dus niet binnen een half uur alles naar binnen werkt) dan ben je echt nog wel in staat om te rijden. Tenzij je een vrouw van 50KG bent ofzo.

Kleine kanttekening is ook je tollerantie. Als je nooit drinkt of eens per jaar op een feestje een glaasje drinkt dan hakken 4 glaasjes er wel in. Als je wat frequenter drinkt en dan op een middag 4 bier op hebt dan ben je niet dusdanig van de kaart dat je geen auto meer kan besturen (wat natuurlijk niet mag!).

Dat promillage wat TS aangeeft komt uiteraard niet overéén met wat hij zegt gedronken te hebben. Dat is wel echt ruimschoots over de lijn of je nog moet twijfelen om de auto te pakken!
TS zijn verhaal klopt sowieso niet want bij was zo ver heen dat hij de lantaarnpaal niet meer kon ontwijken. Daaruit blijkt wel dat hij meer heeft gedronken dan hij aangeeft.

TS, je bent echt een achterlijke klapmongool. Ik heb ook niet het idee dat dit de eerste keer was.
Ik hoop dat je een flinke straf krijgt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_201602680
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:01 schreef tstile het volgende:
TS kan niet alleen niet rijden maar normaal info verstrekken lukt ook al niet over de gebeurtenissen.

De genoemde hoeveelheid drank is geen probleem. Na 1,5 uur is een drankje weer uit je systeem. Kortom fake topic
Het eerste drankje duurt iets langer
  Spellchecker zaterdag 2 oktober 2021 @ 10:55:35 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201602687
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:01 schreef tstile het volgende:
TS kan niet alleen niet rijden maar normaal info verstrekken lukt ook al niet over de gebeurtenissen.

De genoemde hoeveelheid drank is geen probleem. Na 1,5 uur is een drankje weer uit je systeem. Kortom fake topic
Niet waar.
pi_201602688
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef Iansly het volgende:

[..]
Daar had ik ook al rekening mee gehouden, heb het afgezworen om ooit weer te doen, vroeg me alleen af hoe eea in het werk ging en waar ik rekening mee moest houden kwa kosten en vervolg stappen.
Hebben ze nu bloed bij je geprikt?
pi_201602769
Misschien kom je ermee weg, als de agent niet teveel erover in het pv heeft gezet of heeft gehoord van de medici.

Hooguit de rekening van de lantaarnpaal.
.
  Spellchecker zaterdag 2 oktober 2021 @ 11:07:49 #74
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201602812
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:03 schreef Fer het volgende:
Misschien kom je ermee weg, als de agent niet teveel erover in het pv heeft gezet of heeft gehoord van de medici.

Hooguit de rekening van de lantaarnpaal.
Ik hoop het niet.
pi_201602816
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:03 schreef Fer het volgende:
Misschien kom je ermee weg, als de agent niet teveel erover in het pv heeft gezet of heeft gehoord van de medici.

Hooguit de rekening van de lantaarnpaal.
Met drank op achter het stuur, wordt bij de politie uiterst serieus genomen, daar kom je echt niet makkelijk mee weg. In dezelfde categorie als fysiek geweld tegen een politieambtenaar.

Verder geeft een behandelend arts geen medische info van z'n patient aan politie of jusitie
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201604294
Moet de politie het wel doorhebben, wellicht was de ambulance er snel en hebben zich om TS bekommerd en heeft de politie geen onderzoek gedaan omdat er geen gewonden waren.
.
pi_201604704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 18:06 schreef Iansly het volgende:

[..]
Bloed was afgenomen in het ziekenhuis, op de eerste hulp, kwam een spiegel uit van 3%
Verder geen blaastest oid omdat ik opgenomen was in zh, moest daar blijven ivm verwondingen.

Maar dat ik fucked ben (en terecht) wist ik wel, wou alleen een indicatie waar ik rekening mee moet houden kwa kosten en straf ed.
Oh ik ben scheel

Heb je dit papiertje aan de politie gegeven, of was het een arts die door de politie was gebeld die bloed heeft afgenomen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:08 schreef blomke het volgende:

[..]
Met drank op achter het stuur, wordt bij de politie uiterst serieus genomen, daar kom je echt niet makkelijk mee weg. In dezelfde categorie als fysiek geweld tegen een politieambtenaar.
dit valt ook wel weer wat mee
quote:
Verder geeft een behandelend arts geen medische info van z'n patient aan politie of jusitie
Tenzij het de door de politie gebelde arts is (met wat kleine haken en ogen)
pi_201605058
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:59 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Oh ik ben scheel

Heb je dit papiertje aan de politie gegeven, of was het een arts die door de politie was gebeld die bloed heeft afgenomen?
[..]
dit valt ook wel weer wat mee
[..]
Tenzij het de door de politie gebelde arts is (met wat kleine haken en ogen)
Er is idd door een politie arts bloed afgenomen, het promillage weet ik nog niet precies, maar heb wel met de politie gesproken vanochtend en vanderweek op gesprek komen voor een verklaring, en het zal artikel 5 en artikel 8 worden en een melding bij het cbr.
pi_201605347
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:28 schreef Iansly het volgende:
en een melding bij het cbr.
Dat is het begin. Over een jaar kan je hier opnieuw posten, hoe je nieuwe rijbewijs eruit ziet.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201605565
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 15:00 schreef blomke het volgende:

[..]
Dat is het begin. Over een jaar kan je hier opnieuw posten, hoe je nieuwe rijbewijs eruit ziet.
Nou dat is nog de vraag natuurlijk. Wellicht legt het CBR alleen een EMA op of EMG
Do what you love, love what you do!
pi_201605791
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:13 schreef GerryDV het volgende:

[..]
Alles is waar maar na vier blikjes normale pils ben je in principe niet te ver heen. Wel voor de wet maar het is nou niet zo dat je laveloos bent of niet in staat te rijden.
TS blijkbaar wel, anders rij je geen lantaarnpaal uit de grond.
pi_201605806
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 14:28 schreef Iansly het volgende:

[..]
Er is idd door een politie arts bloed afgenomen, het promillage weet ik nog niet precies, maar heb wel met de politie gesproken vanochtend en vanderweek op gesprek komen voor een verklaring, en het zal artikel 5 en artikel 8 worden en een melding bij het cbr.
Jij was echt ver heen. Je hebt meer dan 4 bier gehad en het is niet enkel dat je niet in staat was te rijden. De bloedproef is wel het uiterste middel voor vaststellen van de alcohol inname. Hoeveel en tot hoe laat had je de dag er voor wel niet gedronken.

Maar inderdaad, je gaat "even" de weg niet meer op.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 15:22 schreef kree het volgende:

[..]
Nou dat is nog de vraag natuurlijk. Wellicht legt het CBR alleen een EMA op of EMG
Het CBR wel. Maar de rechter dan
pi_201607233
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 15:42 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Jij was echt ver heen. Je hebt meer dan 4 bier gehad en het is niet enkel dat je niet in staat was te rijden. De bloedproef is wel het uiterste middel voor vaststellen van de alcohol inname. Hoeveel en tot hoe laat had je de dag er voor wel niet gedronken.

Maar inderdaad, je gaat "even" de weg niet meer op.
[..]
Het CBR wel. Maar de rechter dan
Nou ik weet inmiddels uit ervaring dat je je qua kosten en invorderingstijd je je meer zorgen moet maken over het CBR dan over justitie. ;)
Do what you love, love what you do!
pi_201607258
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:58 schreef kree het volgende:

[..]
Nou ik weet inmiddels uit ervaring dat je je qua kosten en invorderingstijd je je meer zorgen moet maken over het CBR dan over justitie. ;)
Haha nja je hebt inderdaad een punt. Voor enkel het rijden met een paal lijkt mij drie jaar ontzegging onwaarschijnlijk
pi_201607512
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 17:59 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Haha nja je hebt inderdaad een punt. Voor enkel het rijden met een paal lijkt mij drie jaar ontzegging onwaarschijnlijk
Toen ik eenmaal de rechtszaak en dus uitspraak had was de invordering vanuit justitie al voorbij. Maargoed toen la m'n rijbewijs nog bij het CBR.
Nu bijna 2 jaar later heb ik hem nog niet terug, maar dat kwam vooral doordat ik niet door het onderzoek kwam van het CBR eigenlijk ook eigen schuld. Maargoed anders was ik hem een jaar kwijt geweest.
Do what you love, love what you do!
pi_201611342
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 10:55 schreef maily het volgende:

[..]
Niet waar.
Klopt wel ongeveer. Ik drink meestal max. 3 a 4 biertjes als ik nog moet rijden. Meestal over de avond verdeeld of in een restaurant dan drink ik dat in 2 a 3 uur... en heb meerdere keren moeten blazen maar is nooit wat aan de hand. Maar goed ik zou zelf echt wel merken als ik te lam was om te rijden en dan zou het ook niet eens bij me opkomen (of dan zou ik het heel vreemd vinden dat niemand me tegen houdt).

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 13:24 schreef Fer het volgende:
Moet de politie het wel doorhebben, wellicht was de ambulance er snel en hebben zich om TS bekommerd en heeft de politie geen onderzoek gedaan omdat er geen gewonden waren.
Ja altijd pas politie/ambulance bellen als je zelf al uit de auto bent en dan aangeven dat iemand anders achter het stuur zat en dat die al naar huis was gegaan of iets dergelijks. Zelf ben je te lam om te herinneren wie er reed. Zo lang zij geen bewijs hebben dat jij aan het rijden was heb je nog niets fout gedaan.
Facts don't care about your feelings
pi_201611449
Wat is er toch zo moeilijk aan om gewoon geen alcohol te drinken als je nog moet rijden? Ik snap dat echt niet hoor.
  zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:36:10 #88
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201611522
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik drink meestal max. 3 a 4 biertjes als ik nog moet rijden.
En de vraag is... waarom?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201611580
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:36 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
En de vraag is... waarom?
Waarschijnlijk omdat het nog nooit mis is gegaan.

Misschien kan het ook wel, maar toch... Als ik vier biertjes gedronken zou hebben en dan een ongeluk veroorzaak, dan heeft dat wellicht niks met die biertjes te maken. Toch zou ik me toch altijd blijven afvragen of het zonder die biertjes ook gebeurd was.
pi_201611637
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar goed ik zou zelf echt wel merken als ik te lam was om te rijden
Nee, dat merk je zelf pas veel te laat. Mensen denken zelf inderdaad vaak dat ze na wat alcohol nog prima kunnen rijden, maar uit tests blijkt dat dat beslist niet zo is. Voor jouw gevoel is er niks aan de hand, maar dat gevoel klopt niet met de werkelijkheid.
  Spellchecker zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:17:34 #91
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201612101
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Klopt wel ongeveer. Ik drink meestal max. 3 a 4 biertjes als ik nog moet rijden. Meestal over de avond verdeeld of in een restaurant dan drink ik dat in 2 a 3 uur... en heb meerdere keren moeten blazen maar is nooit wat aan de hand. Maar goed ik zou zelf echt wel merken als ik te lam was om te rijden en dan zou het ook niet eens bij me opkomen (of dan zou ik het heel vreemd vinden dat niemand me tegen houdt).
TS had de avond ervoor ook flink gedronken. Tel daar die 4 ( :') ) biertjes bij op ...
pi_201612326
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 21:10 schreef Iansly het volgende:
waar ik rekening mee moest houden
Hou er ook rekening mee dat als je je rijbewijs ooit terug hebt het erna peperduur is om een verzekering voor je auto af te sluiten. Dus het gaat nog wel even door. Oelew...... 3 promille. Je mag van geluk spreken dat je niemand aan hebt gereden.
pi_201612593
Er is al veel over de mogelijke kosten voorbij gekomen. Een indicatie van 5000 euro klopt ongeveer wel denk ik. En dan nog eventueel de kosten van het repareren/vervangen van je eigen auto. Welke niet door de verzekering vergoed zullen worden.

De beste tip die ik kan geven is zoek professionele hulp voor je alcohol misbruik. Ik geloof niet dat dit de eerste keer is geweest dat je met te veel drank op achter het stuur bent gaan zitten. En ik ben bang dat dit ook niet de laatste keer zal zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Delenlill op 03-10-2021 00:12:39 ]
pi_201613591
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:31 schreef Dunnevandale het volgende:
Wat is er toch zo moeilijk aan om gewoon geen alcohol te drinken als je nog moet rijden? Ik snap dat echt niet hoor.
Een alcoholverslaving is een (soort van) psychiatrische ziekte, waarbij een deel van de hersenen anders functioneren. Bij het gebruik, vervagen de normen van wat goed/slecht is en ook van de gebruiker denkt te kunnen.

Vandaar dar iemand laveloos achter het stuur kruipt zonder te snappen dat ie niet kan rijden en zonder de implicaties van het onder invloed te overzien.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_201613900


[ Bericht 100% gewijzigd door Dunnevandale op 03-10-2021 09:50:31 ]
pi_201614370
quote:
Als dat zo is was die 's morgens om half 11 al bezopen :D :N
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_201614621
@TS: Kamp je met een alcoholverslaving?
pi_201614899
quote:
Google staat vol met eenzijdige aanrijdingen met lantarenpalen. Er rijden blijkbaar nogal wat prutsers rond.

Deze leek mij ook in het plaatje te passen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_201615845
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 22:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ja altijd pas politie/ambulance bellen als je zelf al uit de auto bent en dan aangeven dat iemand anders achter het stuur zat en dat die al naar huis was gegaan of iets dergelijks. Zelf ben je te lam om te herinneren wie er reed. Zo lang zij geen bewijs hebben dat jij aan het rijden was heb je nog niets fout gedaan.
Goede grap, probeer het eens🤣
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')