Partyyyyyquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wordt uitgelogd en kan niet meer inloggen want 'account expired'. Blijkbaar begint mijn verlof al eerder
Ik ook, bij mij voor de Heideroosjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:04 schreef TaMieke het volgende:
concertkaartje gescoord
![]()
![]()
@:AirwiN bij jou ook gelukt?
Omdat het een fetish party is. Het is niet heel veel leer. Maar ik weet niet of dat het beter maaktquote:
Ik dacht dat die 2 jaar terug al hun afscheidstour hadden gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij voor de Heideroosjes.
[..]
Omdat het een fetish party is. Het is niet heel veel leer. Maar ik weet niet of dat het beter maakt
Klopt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 2 jaar terug al hun afscheidstour hadden gehad
Pics (zonder jou maar mag ook metquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij voor de Heideroosjes.
[..]
Omdat het een fetish party is. Het is niet heel veel leer. Maar ik weet niet of dat het beter maakt
Ah, dat lag dus niet aan mij. Verdorie moeite gedaan om iemand tickets te laten winnen toen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:31 schreef babylon het volgende:
[..]
Klopt.
In 2018. En toen om 2019 de reunie. En toen kwam corona. En nu hebben ze een nieuw album
Leuk! En lekker!quote:
Iedere keer voor de seks een doolhof moeten oplossen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:37 schreef Tegan het volgende:
In dezelfde geest als agendaseks klinkt doolhofseks slechts als onnodige extra stappen tot seks...
Heb eens spinazie geitenkaas lasagne gehad, dat was gruwelijk lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:37 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Leuk! En lekker!
En geitenkaas is overigens ook lekker
Ik zie eigenlijk vooral een doolhof vol met gloryholes voor mequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:37 schreef Tegan het volgende:
In dezelfde geest als agendaseks klinkt doolhofseks slechts als onnodige extra stappen tot seks...
Lekker tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wordt uitgelogd en kan niet meer inloggen want 'account expired'. Blijkbaar begint mijn verlof al eerder
Ja, voelt een beetje gek zoquote:
Overal waar je loopt *flop* zo'n halfslappe leuter tegen je wang aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk vooral een doolhof vol met gloryholes voor me
En dan moet je de juiste lul zien te vinden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk vooral een doolhof vol met gloryholes voor me
Zoiets jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Overal waar je loopt *flop* zo'n halfslappe leuter tegen je wang aan.
Uit het verhaal van babylon begrijp ik dat dat niet nodig is, want iedereen doet het met iedereen. Ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan moet je de juiste lul zien te vinden.
Laten we eerlijk zijn, ik zou het er wel voor over hebben. Maar het voelt zo overbodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedere keer voor de seks een doolhof moeten oplossen.
Dat je er zo lang over doet dat de ander zichzelf maar geholpen heeft en inmiddels ligt te pitten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, ik zou het er wel voor over hebbben. Maar het voelt zo overbodig.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je er zo lang over doet dat de ander zichzelf maar geholpen heeft en inmiddels ligt te pitten.
[..]
Dat je er zo lang over doet dat de ander zichzelf maar geholpen heeft en inmiddels ligt te pitten.
Oh ja, dat is ook een optie natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit het verhaal van babylon begrijp ik dat dat niet nodig is, want iedereen doet het met iedereen. Ofzo
Ik word al boos als ik dit leesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik word al boos als ik dit lees. Of je bezorgt mij ook nog een hoogtepunt of we hebben een relatiecrisis
.
Godverquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iedereen die je tegenkomt even aanprikken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:54 schreef STING het volgende:
Seks in een doolhof, hoe werkt dat?#durftevragen
Het is een leren sloof. Custom made.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:54 schreef STING het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedere keer voor de seks een doolhof moeten oplossen.
Dat negatieve toch tegenwoordig .... halfslappe .... had ook kunnen schrijven ..... halfstijvequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op dat feest is een zaal waar ze met wandjes allerlei hoekjes en doorgangen hebben gemaakt. Waar dan her en der bedden, banken en schommels hangen. Soms donker, soms lichter. En daar zijn dan dus mensen bezig met elkaar (en evt. anderen).quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:54 schreef STING het volgende:
Alleen als je dat wil. Is vaak zeer respectvol. En direct.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit het verhaal van babylon begrijp ik dat dat niet nodig is, want iedereen doet het met iedereen. Ofzo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
MI van een seksversie van:
[ afbeelding ]
Dat je opeens doorschuift en naast de ingang ligt ofzo.
Maar dan ledematen ipv muurtjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt wel erg kinky, ik zat met makkelijk verplaatsbare wandjes in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ledematen ipv muurtjes?
O ik zat aan een combinatie van dit spel en Twister te denken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg kinky, ik zat met makkelijk verplaatsbare wandjes in m'n hoofd.
Kan ook, dan is één van de "schatten" gewoon naakt Twister in plaats van dat mottige spookje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zat aan een combinatie van dit spel en Twister te denken.
Zoals in de Efteling, met fonteintjes. Maar dan piemels ipv fonteintjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:14 schreef Tegan het volgende:
Ik had een doolhof zoals in RCT in mijn hoofd. Lekker buiten in de natuur, met allemaal heggen, seksen.
Hahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat geloof ik welquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:05 schreef babylon het volgende:
[..]
Alleen als je dat wil. Is vaak zeer respectvol. En direct.
Halfstijf is niets positiefs aan hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:03 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Dat negatieve toch tegenwoordig .... halfslappe .... had ook kunnen schrijven ..... halfstijve
![]()
+1quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Halfstijf is niets positiefs aan hoor.
Eng specifiek wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:34 schreef Senn88 het volgende:
zow weekend. Voel me alsof ik ben aangereden door een Scania truck maar het maakt niet uit
Voelt dat anders dan een Daf?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:34 schreef Senn88 het volgende:
zow weekend. Voel me alsof ik ben aangereden door een Scania truck maar het maakt niet uit
Premium vrouw, wil alleen door een A-merk truck worden aangereden.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Premium vrouw, wil alleen door een A-merk truck worden aangereden.
Klinkt als een soort lasergaming hal, maar dan andersquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:03 schreef babylon het volgende:
[..]
Op dat feest is een zaal waar ze met wandjes allerlei hoekjes en doorgangen hebben gemaakt. Waar dan her en der bedden, banken en schommels hangen. Soms donker, soms lichter. En daar zijn dan dus mensen bezig met elkaar (en evt. anderen).
Ja, zo ziet het er wel een beetje uit. Ook veel camouflage netten er over heen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een soort lasergaming hal, maar dan anders
Het is juist de bedoeling dat je geraakt wordt. *hue hue*quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:31 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een soort lasergaming hal, maar dan anders
Moet je veel doen of is het een kwestie van muurtjes schilderen, vloertje leggen en verhuizen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:38 schreef Q. het volgende:
Flink geklust vandaag!
Tempo zit er goed in!
Valt mee, nu voorbereiden voor stucadoor. Weekje werk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet je veel doen of is het een kwestie van muurtjes schilderen, vloertje leggen en verhuizen?
Lekker hoor, straks rust !quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Valt mee, nu voorbereiden voor stucadoor. Weekje werk.
Siquote:
Het is pas half vijf. Doorwerken!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 16:38 schreef Q. het volgende:
Flink geklust vandaag!
Tempo zit er goed in!
Half zes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is pas half vijf. Doorwerken!
Bouwvakkers zijn om 3 uur altijd al klaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is pas half vijf. Doorwerken!
Daarom. Daarna bier.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn om 3 uur altijd al klaar.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn om 3 uur altijd al klaar.
Beterschap!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:39 schreef Tegan het volgende:
Owja vergeten, weekend.
Voel me wel beetje ziek.
Kan geen toeval zijn dat ik dit lees en de shuffle Sour Times instart...quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:39 schreef Tegan het volgende:
Owja vergeten, weekend.
Voel me wel beetje ziek.
Portishead maakt alles beterquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan geen toeval zijn dat ik dit lees en de shuffle Sour Times instart...
Beterschap
Absoluut. Ik zat in het ov dus heb het moment optimaal benut door uit het raam te staren en de muziek maximaal tot mij te nemen.quote:
Jaloers op de hond.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 14:32 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb al een uur een snurkende hond op schoot :’)
Ja. Met mijn neus tussen Debsterr haar benen.quote:
Ze lag natuurlijk gewoon op de boobs te kwijlen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja. Met mijn neus tussen Debsterr haar benen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze lag natuurlijk gewoon op de boobs te kwijlen.
En dan sowieso na 10 minuten eigenlijk niet lekker meer liggen maar ja, ze zijn zo lief hčquote:
Ook een prima plek natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ze lag natuurlijk gewoon op de boobs te kwijlen.
Morgen dagje uit met broer en neefje. Hopen dat het weer een beetje meevaltquote:
Gezellig, vergeet je paraplu nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Morgen dagje uit met broer en neefje. Hopen dat het weer een beetje meevalt
Hoofdpijn, rugpijn, spierpijn, buikpijn. Maar zo niets doen valt het mee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:26 schreef Debsterr het volgende:
Waar heb je last van?
Ik lig lui Lucifer te kijken en een beetje tips voor Tenerife na te lezen.
Komt goed. Net even een playlistje voor onderweg gemaakt. Moet 3 uur met hem in de auto en hij houdt van stevige muziek. Dus lijstje met Metallica, Guns 'n Roses, Iron Maiden, AC/DC etcquote:
Ga je naar tenerife? Wanneer?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:26 schreef Debsterr het volgende:
Waar heb je last van?
Klinkt goed maar veel werk! Waar gaat de rit naartoe?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Komt goed. Net even een playlistje voor onderweg gemaakt. Moet 3 uur met hem in de auto en hij houdt van stevige muziek. Dus lijstje met Metallica, Guns 'n Roses, Iron Maiden, AC/DC etc
TT-circuit Assen. Autoshowquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed maar veel werk! Waar gaat de rit naartoe?
Wat was er nu aangepaste vorm aan dan? Minder mensen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:14 schreef babylon het volgende:
Het was gisteren fantastisch! Allemaal fijne mensen heel dicht op elkaar
Wat heb ik feesten gemist en wat fijn dat het in aangepaste vorm weer kan
Dat waterpark is leuk.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:26 schreef Debsterr het volgende:
Waar heb je last van?
Gaan jullie nog weg?quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weekend met vrienden zit er weer op. Nu vakantie
75% van de bezoekers ja. Maar er was één deel dicht, dus wat mij betreft voelde het hetzelfde.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat was er nu aangepaste vorm aan dan? Minder mensen?
Kun je niet alvast kamperen in je nieuwe huis?quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:14 schreef Q. het volgende:
Ik snap echt niet hoe het mijn bovenburen lukt om de hele fucking dag door zoveel lawaai te maken. Continue gebonk, gesleep, weet ik veel wat. Elke dag, de hele dag. Hoe doe je dat?
Denk je niet dat het iets anders is dan leefgeluiden?quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:14 schreef Q. het volgende:
Ik snap echt niet hoe het mijn bovenburen lukt om de hele fucking dag door zoveel lawaai te maken. Continue gebonk, gesleep, weet ik veel wat. Elke dag, de hele dag. Hoe doe je dat?
Waren er ook. Weinig hotrods helaas. Maar ondanks de regen een mooie dag gehad.quote:
Er is momenteel geen verwarming en warm water dus niet echt een optie. Oh, en geen internet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kun je niet alvast kamperen in je nieuwe huis?
Nou, bovenbuurman kwam vannacht om 4:00 thuis (met dermate veel lawaai dat ik er wakker van werd) en was daarna nog een half uur aan het knutselen met z'n vriendin waar ik ook volop van mee kon genieten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk je niet dat het iets anders is dan leefgeluiden?
Jaloers en boos tegelijkquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, bovenbuurman kwam vannacht om 4:00 thuis (met dermate veel lawaai dat ik er wakker van werd) en was daarna nog een half uur aan het knutselen met z'n vriendin waar ik ook volop van mee kon genieten.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 21:13 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik had echt niet zonder de afleiding hier gekund afgelopen maanden
.
Toch weer proberen dan... Hoi!quote:
Seks met iemand die een relatie heeft, vind jij toch slecht?quote:
Ik kan niet delenquote:Op zondag 3 oktober 2021 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Seks met iemand die een relatie heeft, vind jij toch slecht?
"Tegan doesn't share food!"quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 4 oktober 2021 08:30 schreef Q. het volgende:
Morgen voor het eerst in 571 dagen weer een dag naar kantoor. Huuuuu!
Lekker weer met zn allen in de filequote:Op maandag 4 oktober 2021 08:30 schreef Q. het volgende:
Morgen voor het eerst in 571 dagen weer een dag naar kantoor. Huuuuu!
Zou je het zelf waarderen als iemand dan bij je zou aankloppen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 08:32 schreef Senn88 het volgende:
Brr net een krijsende buurvrouw die nu keihard aan huilen is in de badkamer. Weet even niet goed of ik er even heen moet gaan of niet
3 minuten fietsen. ONMENSELIJK!quote:Op maandag 4 oktober 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker weer met zn allen in de file
RIP aan de nabestaandenquote:
Tour de Ghetto!quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha wil je de tour de france rijden ofzo
dan zou ik de fiets niet eens pakken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:18 schreef Q. het volgende:
850 meter! Nog erger! Die 600 is hemelsbreed.![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:18 schreef Q. het volgende:
Ik zou een taxi regelen als ik jou was.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:18 schreef Q. het volgende:
Mensen die in de provincie gaan wonen. Kansloos.quote:
Ja alleen mega taalbariere en ze doet niet openquote:Op maandag 4 oktober 2021 08:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zou je het zelf waarderen als iemand dan bij je zou aankloppen?
Ik verwacht dat iemand me gewoon komt tillen hoor.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou een taxi regelen als ik jou was.
Rust.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die in de provincie gaan wonen. Kansloos.
Een kennis van mij is om vergelijkbare reden verhuisd. Bleek een huis te hebben gekocht tegenover een lokale maffioso die elk weekend feestjes had tot diep in de nacht en waar ook meermaals een schietpartij was geweest. Verder wil ik je niet bang maken...quote:
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op maandag 4 oktober 2021 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kennis van mij is om vergelijkbare reden verhuisd. Bleek een huis te hebben gekocht tegenover een lokale maffioso die elk weekend feestjes had tot diep in de nacht en waar ook meermaals een schietpartij was geweest. Verder wil ik je niet bang maken...
Wel lief dat je het probeertquote:Op maandag 4 oktober 2021 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja alleen mega taalbariere en ze doet niet open
Noem je Cali nu gewoon een cougar.quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:24 schreef gcjoel het volgende:
CE jarig? omg eindelijk 18!
gefeliciteerd!
Caliquote:
Ik snap deze associatie niet.quote:
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 4 oktober 2021 10:24 schreef gcjoel het volgende:
CE jarig? omg eindelijk 18!
gefeliciteerd!
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Verrassend genoeg vind ik andere mensen volstoppen met lekker eten wel leuk.
Gefeliciteerd!quote:
gewoon even zielig vragen om en abbo cadeau te krijgen.quote:
Slavernij is het!quote:
quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon even zielig vragen om en abbo cadeau te krijgen.
Voor mij werkte het
Het is een talent.quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verandert een vol glas wijn in een leeg glas.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb hem zelf al betaald. Zoals bij alles
Heb je dan niet het gevoel dat je iets terug moet doen? Zoals wanneer iemand je op drankjes trakteert.quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ik het cadeau kreeg zag ik ook niet echt aankomen.
Als dat niet was gebeurd had ik waarschijnlijk wel weer een abbo gekocht.
ja, maar wat?quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je dan niet het gevoel dat je iets terug moet doen? Zoals wanneer iemand je op drankjes trakteert.
Wanneer heb je tijd?quote:
Ik weet het niet, maar de gedachte aan seks met een man vind ik toch niet heel aanlokkelijk.quote:
Die man misschien wel!quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar de gedachte aan seks met een man vind ik toch niet heel aanlokkelijk.
Binnenkort wat plannen en dat je achteraf een Tikkie stuurt? Of dat ik het bedrag in cash op het nachtkastje leg?quote:Op maandag 4 oktober 2021 10:56 schreef gcjoel het volgende:
Over een half jaar, dan loopt mijn abbo af. Want net zelf voor een nieuwe betaald
Ik zou sowieso m'n blokkeerfunctie teveel missen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou denk ik kierewiet worden van de reclames op mobiel.
Ik heb er op dit moment niemand op staanquote:Op maandag 4 oktober 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou sowieso m'n blokkeerfunctie teveel missen.
Daarom heb ik er een half jaar geleden 1 genomen, kwamen toen ineens zoveel rare advertenties die je amper weg kon klikken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q is al een we.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat al te hinten maar Q hapte niet.
Dat je één regeltje van iemand z'n post zag en de rest reclameblokken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarom heb ik er een half jaar geleden 1 genomen, kwamen toen ineens zoveel rare advertenties die je amper weg kon klikken.
Betalen in friet en een ijsje graag.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort wat plannen en dat je achteraf een Tikkie stuurt? Of dat ik het bedrag in cash op het nachtkastje leg?
of vriend, wie weet!quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe z'n vriendin eruitziet, wie weet.
Dat ben ik toch al, dus dat maakt weinig uit.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prima. Maken we er een luxe friet van.quote:
friet waterfiets?quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Prima. Maken we er een luxe friet van.
Ik dacht aan zoiets: http://bikfrietwerk.nl/quote:
ok willik!quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht aan zoiets: http://bikfrietwerk.nl/
Dat is ook het enige dat ik gebruik van mn abo.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou sowieso m'n blokkeerfunctie teveel missen.
Ik op dit specifieke moment ook niet, maar het is beter voor iedereen als ik mensen kan muten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er op dit moment niemand op staan
Ff appen over een datum?quote:
Ik 2. die paar dagen zonder abbo waren even afzienquote:Op maandag 4 oktober 2021 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik op dit specifieke moment ook niet, maar het is beter voor iedereen als ik mensen kan muten.
Ik wilde vragen wie de tweede was, maar ik heb vermoedens.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik 2. die paar dagen zonder abbo waren even afzien
Ik denk dat je vermoeden juist is.quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wilde vragen wie de tweede was, maar ik heb vermoedens.
Haar vermoeden was niet juistquote:
1 juiste en 1 verkeerde.quote:
Ene scrupuleus...quote:
Wees blij dat ze je hebben gebeld, bij Hitler durfden ze dat nietquote:Op maandag 4 oktober 2021 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff, kansloze dag, vanochtend iedereen stress en een bult gezanik, uurtje gas gegeven, nu de rest vd dag niks te doen. Als ze me gisteren effe hadden gebeld (toen ontstond het geneuzel) had ik lekker een zondagje kunnen pakken en vandaag een riant gat in de dag kunnen pitten ipv om 03.30 eruit
gelukkig is het lekker weer 😎
Ze hebben juist nėet gebeld..quote:Op maandag 4 oktober 2021 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je hebben gebeld, bij Hitler durfden ze dat niet
Weet niet, was donker.quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Met wie heb jij het in een doolhof gedaan?
Hetero darkroom?quote:
blijft toch een gok in het donkerquote:
Het is heerlijk buitenquote:Op maandag 4 oktober 2021 13:30 schreef Senn88 het volgende:
Wat een mooi zonnetjeGa straks lekker met de hondjes even wandelen
Mijn baard verraad me, don't worryquote:
Van boven harig, van onder kaal?quote:
Kaal of kammen weet je wel!quote:
Ja ik ga mooi met ze naar natuurgebied toe zelf even lekker wandelen en de hondjes even lekker pootjes strekken. Gebruik van maken zolang het nog goed weer isquote:
Al klaar met werk?quote:Op maandag 4 oktober 2021 13:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik ga mooi met ze naar natuurgebied toe zelf even lekker wandelen en de hondjes even lekker pootjes strekken. Gebruik van maken zolang het nog goed weer is
ze willen dat je ooit nog terug komtquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo'n fucking lief afscheid gehad op werkNu echt verlof
Nou ja, dit afscheid was bij de gemeente waar ik gedetacheerd zat. Daar kom ik na mijn verlof niet meer terug want mijn opdracht daar is klaar en mijn functie is inmiddels ingevuld door een vaste kracht. Maar wel fijn dat ze me zo waarderenquote:Op maandag 4 oktober 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze willen dat je ooit nog terug komt
TheGirlNextDoor, Functie eldersquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou ja, dit afscheid was bij de gemeente waar ik gedetacheerd zat. Daar kom ik na mijn verlof niet meer terug want mijn opdracht daar is klaar en mijn functie is inmiddels ingevuld door een vaste kracht. Maar wel fijn dat ze me zo waarderen
Haha, doe ik ook heel vaak als ik niks en niemand verwachtquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb heel stout de deurbel genegeerd #introvertleven.
Als ik weer eens nutteloos op Funda kijk dan zijn huizen waarbij de woonkamer niet aan straatkant is pluspunten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, doe ik ook heel vaak als ik niks en niemand verwachtAls er mensen voor de deur staan kunnen ze me op de bank zien zitten als ze door het raam kijken, meestal probeer ik me dan in de keuken te verstoppen zodat het lijkt alsof er niemand is
Ik heb het koud. Ik heb allemaal lekkere dingen voor je meegenomen. Wil je alsjeblieft opendoen?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb heel stout de deurbel genegeerd #introvertleven.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:41 schreef Tegan het volgende:
Als ik weer eens nutteloos op Funda kijk dan zijn huizen waarbij de woonkamer niet aan straatkant is pluspunten.
Even door de brievenbus steken anders.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het koud. Ik heb allemaal lekkere dingen voor je meegenomen. Wil je alsjeblieft opendoen?
Je begreep die eerdere post verkeerd. Ik wil jou feedenquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het koud. Ik heb allemaal lekkere dingen voor je meegenomen. Wil je alsjeblieft opendoen?
Goed punt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zou een deursticker op maat kunnen maken; als ik je niet verwacht, doe ik niet voor je open
Feed me.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:44 schreef Tegan het volgende:
Je begreep die eerdere post verkeerd. Ik wil jou feeden.
Daarom ben ik blij dat mijn werkkamer op de tweede woonlaag is. Niemand die ziet of ik een broek aan heb of niet.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:45 schreef Tegan het volgende:
Goed punt.
Benedenverdiepingen waar je zonder broek aan kan thuiswerken zijn ook pluspunten.
Je kan altijd nog demonstratief met je middelvinger omhoog gaan zitten als ze naar binnen kijken.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:46 schreef Tegan het volgende:
Sowieso, het is niet verplicht open te doen, zelfs niet als ze je door het raam kunnen zien. Wanneer wordt dat sociaal acceptabel?
Het is vervelend om de keuken niet dichtbij te hebben.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat mijn werkkamer op de tweede woonlaag is. Niemand die ziet of ik een broek aan heb of niet.
Als voorbeeld: Pakketbezorgers (met pakketjes voor de buren want verwacht zelf niets) kijken gewoon echt mega geirriteerdquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog demonstratief met je middelvinger omhoog gaan zitten als ze naar binnen kijken.
Klinkt goed. Jij mag mij altijd volstoppen met lekker eten.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:47 schreef Tegan het volgende:
Graag. Komende week ga ik een grote pan stoofvlees maken
![]()
.
Ik heb een waterkoker, koelkast en koffiezetapparaat op mijn werkkamer. Genoeg om de werkdag door te komen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:48 schreef Tegan het volgende:
Het is vervelend om de keuken niet dichtbij te hebben.
Die wil je wel te vriend houden als je zelf veel besteld. Wat een dilemma.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:49 schreef Tegan het volgende:
Als voorbeeld: Pakketbezorgers (met pakketjes voor de buren want verwacht zelf niets) kijken gewoon echt mega geirriteerd.
Jaloersquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een waterkoker, koelkast en koffiezetapparaat op mijn werkkamer. Genoeg om de werkdag door te komen.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Jij mag mij altijd volstoppen met lekker eten.
Staat ook nog een bank die uit te klappen is tot tweepersoonsbed. Heb al best wat overleggen al chillend op die bank gedaan.quote:
Mag je die kamer wel uit....?quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat ook nog een bank die uit te klappen is tot tweepersoonsbed. Heb al best wat overleggen al chillend op die bank gedaan.
Dat zou dan weer nadelig zijn voor de werkethos.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat ook nog een bank die uit te klappen is tot tweepersoonsbed. Heb al best wat overleggen al chillend op die bank gedaan.
Haha, ja! Mijn nieuwe huis heeft datquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik weer eens nutteloos op Funda kijk dan zijn huizen waarbij de woonkamer niet aan straatkant is pluspunten.
Waarom zo ik dat willen?quote:
Ik blijf te allen tijde professioneel.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zou dan weer nadelig zijn voor de werkethos.
Chanteren met seks is voor domme mensen. Doen we dus niet aan hier.quote:Op maandag 4 oktober 2021 16:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zou hij daar opgesloten worden als hij pikstraf heeft?
Ik bedoel niet als chantage maar als uitgebreid seksspelquote:Op maandag 4 oktober 2021 16:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Chanteren met seks is voor domme mensen. Doen we dus niet aan hier.
Dat is geen pikstraf, dat is gewoon hoe het altijd zou moetenquote:Op maandag 4 oktober 2021 17:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel niet als chantage maar als uitgebreid seksspel.
We hadden al een vermoeden dat het andere aanwezigen tegen de borst zou stuiten dus zijn verder gegaan via DM.quote:
Not sorryquote:
Het is erg boeiendquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden al een vermoeden dat het andere aanwezigen tegen de borst zou stuiten dus zijn verder gegaan via DM.
Je bent zelf...quote:
i'm not mad, just jealousquote:
Leugens, en je verpest mijn kansen bij gianniquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hadden al een vermoeden dat het andere aanwezigen tegen de borst zou stuiten dus zijn verder gegaan via DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |