Partyyyyyquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wordt uitgelogd en kan niet meer inloggen want 'account expired'. Blijkbaar begint mijn verlof al eerder
Ik ook, bij mij voor de Heideroosjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:04 schreef TaMieke het volgende:
concertkaartje gescoord
![]()
![]()
@:AirwiN bij jou ook gelukt?
Omdat het een fetish party is. Het is niet heel veel leer. Maar ik weet niet of dat het beter maaktquote:
Ik dacht dat die 2 jaar terug al hun afscheidstour hadden gehadquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij voor de Heideroosjes.
[..]
Omdat het een fetish party is. Het is niet heel veel leer. Maar ik weet niet of dat het beter maakt
Klopt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 2 jaar terug al hun afscheidstour hadden gehad
Pics (zonder jou maar mag ook metquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij voor de Heideroosjes.
[..]
Omdat het een fetish party is. Het is niet heel veel leer. Maar ik weet niet of dat het beter maakt
Ah, dat lag dus niet aan mij. Verdorie moeite gedaan om iemand tickets te laten winnen toen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:31 schreef babylon het volgende:
[..]
Klopt.
In 2018. En toen om 2019 de reunie. En toen kwam corona. En nu hebben ze een nieuw album
Leuk! En lekker!quote:
Iedere keer voor de seks een doolhof moeten oplossen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:37 schreef Tegan het volgende:
In dezelfde geest als agendaseks klinkt doolhofseks slechts als onnodige extra stappen tot seks...
Heb eens spinazie geitenkaas lasagne gehad, dat was gruwelijk lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:37 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Leuk! En lekker!
En geitenkaas is overigens ook lekker
Ik zie eigenlijk vooral een doolhof vol met gloryholes voor mequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:37 schreef Tegan het volgende:
In dezelfde geest als agendaseks klinkt doolhofseks slechts als onnodige extra stappen tot seks...
Lekker tochquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wordt uitgelogd en kan niet meer inloggen want 'account expired'. Blijkbaar begint mijn verlof al eerder
Ja, voelt een beetje gek zoquote:
Overal waar je loopt *flop* zo'n halfslappe leuter tegen je wang aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk vooral een doolhof vol met gloryholes voor me
En dan moet je de juiste lul zien te vinden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk vooral een doolhof vol met gloryholes voor me
Zoiets jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Overal waar je loopt *flop* zo'n halfslappe leuter tegen je wang aan.
Uit het verhaal van babylon begrijp ik dat dat niet nodig is, want iedereen doet het met iedereen. Ofzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan moet je de juiste lul zien te vinden.
Laten we eerlijk zijn, ik zou het er wel voor over hebben. Maar het voelt zo overbodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedere keer voor de seks een doolhof moeten oplossen.
Dat je er zo lang over doet dat de ander zichzelf maar geholpen heeft en inmiddels ligt te pitten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, ik zou het er wel voor over hebbben. Maar het voelt zo overbodig.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je er zo lang over doet dat de ander zichzelf maar geholpen heeft en inmiddels ligt te pitten.
[..]
Dat je er zo lang over doet dat de ander zichzelf maar geholpen heeft en inmiddels ligt te pitten.
Oh ja, dat is ook een optie natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit het verhaal van babylon begrijp ik dat dat niet nodig is, want iedereen doet het met iedereen. Ofzo
Ik word al boos als ik dit leesquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik word al boos als ik dit lees. Of je bezorgt mij ook nog een hoogtepunt of we hebben een relatiecrisis
.
Godverquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iedereen die je tegenkomt even aanprikken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:54 schreef STING het volgende:
Seks in een doolhof, hoe werkt dat?#durftevragen
Het is een leren sloof. Custom made.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:54 schreef STING het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iedere keer voor de seks een doolhof moeten oplossen.
Dat negatieve toch tegenwoordig .... halfslappe .... had ook kunnen schrijven ..... halfstijvequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Op dat feest is een zaal waar ze met wandjes allerlei hoekjes en doorgangen hebben gemaakt. Waar dan her en der bedden, banken en schommels hangen. Soms donker, soms lichter. En daar zijn dan dus mensen bezig met elkaar (en evt. anderen).quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:54 schreef STING het volgende:
Alleen als je dat wil. Is vaak zeer respectvol. En direct.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uit het verhaal van babylon begrijp ik dat dat niet nodig is, want iedereen doet het met iedereen. Ofzo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
MI van een seksversie van:
[ afbeelding ]
Dat je opeens doorschuift en naast de ingang ligt ofzo.
Maar dan ledematen ipv muurtjes?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt wel erg kinky, ik zat met makkelijk verplaatsbare wandjes in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan ledematen ipv muurtjes?
O ik zat aan een combinatie van dit spel en Twister te denken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt wel erg kinky, ik zat met makkelijk verplaatsbare wandjes in m'n hoofd.
Kan ook, dan is één van de "schatten" gewoon naakt Twister in plaats van dat mottige spookje.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik zat aan een combinatie van dit spel en Twister te denken.
Zoals in de Efteling, met fonteintjes. Maar dan piemels ipv fonteintjes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:14 schreef Tegan het volgende:
Ik had een doolhof zoals in RCT in mijn hoofd. Lekker buiten in de natuur, met allemaal heggen, seksen.
Hahahaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |