Nee het wordt echt tijd dat die Nelson fit wordt. En waar is die Baldι ineens gebleven?quote:Op donderdag 30 september 2021 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Aanvallend kun je nauwelijks goed wisselen.
Denk dat Feyenoord ook uit tegen ze zal moeten gaan spelen om te winnen, met het kontje naar achteren werkt niet tegen zo’n ploeg. Vanaf het moment dat Slavia niet meer op eigen helft vast gezet kon worden waren ze veel te dreigend. Snap dat je het anders bedoelt maar goed.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ze hebben 1 kans gehad en die ging erin. Voor rust moet je eigenlijk minimaal 3-0 voor staan. Blijft gewoon een goede ploeg en uit moet je denk ik blij zijn met een puntje.
Verdedigend spelen heeft, voor zover ik me kan herinneren, nog nooit gewerkt voor Feyenoord.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord ook uit tegen ze zal moeten gaan spelen om te winnen, met het kontje naar achteren werkt niet tegen zo’n ploeg. Vanaf het moment dat Slavia niet meer op eigen helft vast gezet kon worden waren ze veel te dreigend. Snap dat je het anders bedoelt maar goed.
Porto thuisquote:Op donderdag 30 september 2021 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verdedigend spelen heeft, voor zover ik me kan herinneren, nog nooit gewerkt voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 30 september 2021 23:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo slecht als deze 2e helft hebben we zelfs het hele afgelopen seizoen onder Advocaat niet gespeeld, dat was echt het slechtste Feyenoord in jaren.![]()
Is Nelson nog niet fit genoeg voor een kwartier???quote:Op donderdag 30 september 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk positief over vandaag. Echt een uitstekende eerste helft waarin je na laat om met een (veel) grotere score te rusten, en een matige tweede waarin je meer naar achteren moet en het onnodig spannend maakt met die tegengoal. Het grote probleem was eigenlijk dat er geen snelle buitenspelers meer op de bank zaten terwijl bij Sini de scherpte weg was, waardoor je nog meer naar achteren wordt gedrukt. Nu kon je het niet meer rustig uitspelen.
Hopelijk gaan we snel iets aan Nelson hebben
Kansen kon je het eigenlijk amper noemen, maar de tweede helft was wel echt zwak ja.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tweede helft lukte er aanvallend heel weinig maar verdedigend heb je maar 2 of 3 kansen weggegeven.
Dat probeerde Feyenoord ook de tweede helft, maar Slavia stond tactisch gewoon goed. Zo’n eerste helft als vandaag ga je daar echt niet spelen.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord ook uit tegen ze zal moeten gaan spelen om te winnen, met het kontje naar achteren werkt niet tegen zo’n ploeg. Vanaf het moment dat Slavia niet meer op eigen helft vast gezet kon worden waren ze veel te dreigend. Snap dat je het anders bedoelt maar goed.
quote:Op donderdag 30 september 2021 23:20 schreef fetX het volgende:
Waarom werd Kokcu eigenlijk gewisseld? Dat was de beste man van het veld.
Het probleem in de tweede helft was vooral dat we niet op het zelfde tempo door konden jagen. Kwam nog eens bij dat Sinisterra op een gegeven moment met glazige ogen stond te spelen, vanaf dat moment kon Slavia een linie verder beginnen met opbouwen want Feyenoord heeft dan geen snelheid meer in de omschakeling. Eigenlijk is het dan op en gelukkig was Slavia na 75 minuten ook kapot.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat probeerde Feyenoord ook de tweede helft, maar Slavia stond tactisch gewoon goed. Zo’n eerste helft als vandaag ga je daar echt niet spelen.
Jammer weer. De sfeer was sowieso niet denderend in het seizoen hoorde ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 00:20 schreef Maastoren het volgende:
Heb me vooral geλrgerd aan die mietjes op vak Z die het nodig vonden om constant allerlei rotzooi op het veld te flikkeren en warmlopers van Slavia regelmatig op een bierdouche te trakteren. Ga je weer een hoop gezeik mee krijgen.
oequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:02 schreef LethalNinja het volgende:
Congrats allereerst met de overwinning. Vooral de eerste helft ging het af en toe lekker snel. Ik vond het jammer dat er niet wat meer ballen in het netje lagen maar de punten zijn binnen.
Vraag, een gedeelte van de Feyenoord (harde) kern doet af en toe als "lied" ook een aantal regels achterelkaar keihard schreeuwen gevolgd door "ahhhhhh" maar wat schreeuwen ze eigenlijk? Dat is volgens mij steeds hetzelfde verhaal maar ik versta er niks van
Haha dat is wel heel erg old skool. een van de beste keepers ooit, al howel van der Sar er toen ook wel mocht zijn en in iets mindere mate waterreus.quote:
Aanvallend was het daarom de tweede helft heel erg matig, maar verdedigend stond het ontzettend goed en zijn we (ondanks dat het wel spannend was) eigenlijk niet in de problemen geweest. Pedersen en Trauner zijn flinke versterkingen achterin. Ook Senesi speelt dit seizoen heel erg goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verdediging was bijzonder goed vandaag trouwens. Malacia erg belangrijk bij de 2-0 en voorkwam de 2-2, Pedersen wordt steeds beter met zijn rushes en Senesi had veel verdedigende ingrepen. Trauner kletste alles weer weg. Alleen in de standaardsituaties was het wat hachelijk en die snelle neger op de flank van Slavia was levensgevaarlijk, twee keer hield hij een bal net van de achterlijn waaruit een gevaarlijke voorzet kwam. Gelukkig verrekte hij zich die tweede keer dusdanig dat hij daarna door de kramp nauwelijks nog kon lopen.
‘Wat is dat voor een club, daar aan de maas bij Brienenoord,quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:02 schreef LethalNinja het volgende:
Congrats allereerst met de overwinning. Vooral de eerste helft ging het af en toe lekker snel. Ik vond het jammer dat er niet wat meer ballen in het netje lagen maar de punten zijn binnen.
Vraag, een gedeelte van de Feyenoord (harde) kern doet af en toe als "lied" ook een aantal regels achterelkaar keihard schreeuwen gevolgd door "ahhhhhh" maar wat schreeuwen ze eigenlijk? Dat is volgens mij steeds hetzelfde verhaal maar ik versta er niks van
Dat is wel een klassieker hoor. Liedje door de selectie van Feyenoord uit, ik dacht, 1969.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:58 schreef XSbig het volgende:
[..]
‘Wat is dat voor een club, daar aan de maas bij Brienenoord,
Dat is Feyenoord
Feyenoooord, feyenooooord, rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de Maas ja ja ja,
JAAAAA IEJAAAA (gevolgd door nog meer Neanderthaler klanken)’
Ik denk dat je deze bedoeld.
Nope die ook niet, die zou ik nog herkennen. Dat zong mijn vader ook wel eens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:58 schreef XSbig het volgende:
[..]
‘Wat is dat voor een club, daar aan de maas bij Brienenoord,
Dat is Feyenoord
Feyenoooord, feyenooooord, rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de Maas ja ja ja,
JAAAAA IEJAAAA (gevolgd door nog meer Neanderthaler klanken)’
Ik denk dat je deze bedoeld.
‘Overal waar jij gaat,quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:04 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nope die ook niet, die zou ik nog herkennen. Dat zong mijn vader ook wel eens.
Ze doen het ook niet zo lang, ik denk nu een half jaar. Bij elke wedstrijd zetten ze hem ιιn keer in.
Volgende keer dat ik het hoor nog wat beter concentreren en kijken of ik er wat van kan ontcijferen.
Let’s go fucking mental, maar die bestaat al evenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:04 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nope die ook niet, die zou ik nog herkennen. Dat zong mijn vader ook wel eens.
Ze doen het ook niet zo lang, ik denk nu een half jaar. Bij elke wedstrijd zetten ze hem ιιn keer in.
Volgende keer dat ik het hoor nog wat beter concentreren en kijken of ik er wat van kan ontcijferen.
Misschien zeggen ze dit wel een paar keer achter elkaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:09 schreef XSbig het volgende:
[..]
‘Overal waar jij gaat,
Gaan wij weer met jou mee,
Een leven lang op pad,
Met Feyenoord ιιn,
Olι, olι’
Wel een intelligente jongen ook, echt een blij ei. De Cor Potcast met hem is ook wel leuk te luisteren als je die nog niet hebt gehoord.quote:
Leuke vent ja. Overtreft tot dusver al mijn verwachtingen, nu is het soms ook wat lastig om de exceptionele kwaliteiten van een lopende 10 te zien natuurlijk maar Til maakt zich met name door zijn rendement heel belangrijk. Lekker kritisch naar zichzelf maar ook terecht positief over hoe het gaat.quote:
Kφckό gaf het toch ook weer aan dat hij gewoon fitter is dit seizoen. Dat is echt wel de hand van de technische staf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuke vent ja. Overtreft tot dusver al mijn verwachtingen, nu is het soms ook wat lastig om de exceptionele kwaliteiten van een lopende 10 te zien natuurlijk maar Til maakt zich met name door zijn rendement heel belangrijk. Lekker kritisch naar zichzelf maar ook terecht positief over hoe het gaat.
Daarnaast heeft hij een werkvermogen, sow. Dat geldt eigenlijk voor de hele ploeg, veel harde werkers. En dan niet op de stereotype manier van 'Feyenoord harde werkers!!!' omdat ze na idioot balverlies tien meter sprinten om een bal alsnog over de zijlijn te tackelen, het is juist hard werken omdat de speelstijl veel loopvermogen en energie van de spelers vraagt en die mentaliteit laten ze binnen en buiten het veld zien. Bijna iedereen in de ploeg is topfit, gretig en wil beter worden, er zit niemand tussen die denkt het op 70% te kunnen. Dat was afgelopen jaren wel anders.
De sfeer was idd opvallend matig voor een Europese wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 02:36 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Jammer weer. De sfeer was sowieso niet denderend in het seizoen hoorde ik.
Fitheid is ook zo ontzettend belangrijk in het hedendaagse voetbal. Mensen hebben altijd de neiging pure kwaliteit te vergelijken (zie al die idiote spelersvergelijkingen tussen PSV en Feyenoord) terwijl wedstrijden enorm vaak beslist worden op welke ploeg gewoon het fitst is. Er is een reden waarom het Turkse voetbal niks meer voorstelt ondanks al het geld en het aantal voormalig topspelers wat daar rondloopt. Liever een fitte Til dan een half fitte Gφtze.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Kφckό gaf het toch ook weer aan dat hij gewoon fitter is dit seizoen. Dat is echt wel de hand van de technische staf.
Weer kapot geλrgerd aan mensen die shit gooien, ook op gezinsvak Z werden de warmlopende spelers constant bekogeld.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De sfeer was idd opvallend matig voor een Europese wedstrijd.
In dit geval valt daar wel iets voor te zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer kapot geλrgerd aan mensen die shit gooien, ook op gezinsvak Z werden de warmlopende spelers constant bekogeld.
En dan geven de usual suspects op twitter etc. Feyenoord natuurlijk de schuld want er wordt zo slecht gefouilleerd
niet toevallig ook de enige zijde zonder zo'n grafnet...quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer kapot geλrgerd aan mensen die shit gooien, ook op gezinsvak Z werden de warmlopende spelers constant bekogeld.
En dan geven de usual suspects op twitter etc. Feyenoord natuurlijk de schuld want er wordt zo slecht gefouilleerd
Dat mag niet ivm camera’squote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:05 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
niet toevallig ook de enige zijde zonder zo'n grafnet...
volgende wedstrijd zal die daar ook wel staan...
We zijn niet bepaald de enige club waar dat speelt. Ben bang dat er vrij stricte maatregelen komen (al dan niet vanuit UEFA) die ook welwillende supporters gaan treffen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonde. Laatste tijd is het echt niet best bij ons qua gedrag van supporters.
Heb ik me ook kapot aan geλrgerd ja. Sta je nog geen 2 weken geleden met z'n allen die tokkies bij Psv uit te lachen en nu doe je het gewoon zelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar corrigerende tikken uitgedeeld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
is altijd zo geweest op Z, sinds dat ik er kom tenminstequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb ik me ook kapot aan geλrgerd ja. Sta je nog geen 2 weken geleden met z'n allen die tokkies bij Psv uit te lachen en nu doe je het gewoon zelf.
Eens. Allemaal tuig daar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is altijd zo geweest op Z, sinds dat ik er kom tenminste
Ik hoorde ook don't take me home, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Paar corrigerende tikken uitgedeeld?
Het zal mij niets verbazen als @Caland dit aan heeft gezwengeldquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoorde ook don't take me home, als ik me niet vergis.
(geen grapje)
Neuken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:41 schreef Kerftminister het volgende:
Moest vanwege vakantie ff een aantal van die Feyenoord docu afleveringen inhalen, maar mijn god die Cor Pot, die komt er wel veruit het slechtst uit. Wat kan die gast eigenlijk wel?
Ik denk dat je bedoelt:quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze dit wel een paar keer achter elkaar.
Bedankt voor alle reacties hier, ik verstop mij weer onder mijn steen
Persoonlijk vind ik het wat raar als een groep mensen aan een ander groep mensen moet vragen waar ze zelf vandaan komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 05:03 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?
KEN JE DAT NIET HOREN DAN?
x5
En dan ‘heuuuuujjjjjjj’
Haha thanks.. is dit ook weer opgelostquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 05:03 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?
KEN JE DAT NIET HOREN DAN?
x5
En dan ‘heuuuuujjjjjjj’
Dan begrijp je er niks van. Dit is gewoon wat gezelligheid tijdens een wedstrijd. Niet teveel over nadenken. Beetje zoals de gemiddelde spreekkoren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wat raar als een groep mensen aan een ander groep mensen moet vragen waar ze zelf vandaan komen.
Dat komt toch enigszins debiel over.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wat raar als een groep mensen aan een ander groep mensen moet vragen waar ze zelf vandaan komen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wat raar als een user het nodig vind om op te scheppen op een internetforum hoe aantrekkelijk hij is en hoeveel seks hem dat oplevert op Tinderquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kont hihiquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wat raar als een user het nodig vind om op te scheppen op een internetforum hoe aantrekkelijk hij is en hoeveel seks hem dat oplevert op Tinder
Dat kont toch enigszins debiel over
Ik vind het wel een leuke vent, Koevermans.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
Er staat ook nog een profiel over Mark Koevermans in het NRC voor de geοnteresseerden. (met incognito gewoon te lezen)
https://www.nrc.nl/nieuws(...)et-wegjagen-a4060386
En een (leuke) Cor Pot bash.
[ twitter ]
Onder 21 heeft toch best een aardig elftal? 3-0 verloren van Almere, koekoek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:29 schreef Pistolero het volgende:
Het was weer een prachtige dag voor onze jeugdelftallen vandaag.
Pot is het levende voorbeeld van alles wat er fout was in de club. Ouderwets, conservatief, eigenwijs en onuitstaanbaar. Ik snap wel dat spelers klaar waren met dit soort figuren en Petrovic. Zeker als ze moderne trainers zoals die Marrokkaanse gast die met Stam is meegegaan vervangen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke vent, Koevermans.
Pot is inderdaad een heel vervelend figuur waar we er in voetbalconservatief Nederland nog teveel van rond hebben lopen. Echt een onuitstaanbaar figuur, ook een vervelende stoker geweest afgelopen seizoen. Ben zo ontzettend blij dat Slot dit seizoen bewijst hoe overbodig zo’n figuur in de voetbalwereld nou is.
Onder 21 kan er echt helemaal niks van helaas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onder 21 heeft toch best een aardig elftal? 3-0 verloren van Almere, koekoek.
Toen Pot over assistent trainer Stam zei dat ie ‘te druk’ was, gadverdamme.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Pot is het levende voorbeeld van alles wat er fout was in de club. Ouderwets, conservatief, eigenwijs en onuitstaanbaar. Ik snap wel dat spelers klaar waren met dit soort figuren en Petrovic. Zeker als ze moderne trainers zoals die Marrokkaanse gast die met Stam is meegegaan vervangen.
De rest van de staf, zeker de medische staf onder leiding van die Belg zijn wel prima. Blij dat onder Arnessen en Slot nu ook de rest gemoderniseerd is qua denkwijze.
Ik begrijp nu ook beter waar heel de kritiek op de jeugdopleiding op gedoeld is. Want ook daar lopen/liepen genoeg fossielen zoals Cor Pot rond. Van die eigenwijze hardliners. Geen wonder dat de jeugd wegliep.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik gok op een basisplaats van Aursnes vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |