Ja die zit er even doorheen. Sinds de interlandperiode eigenlijk.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het lijkt echt op te zijn bij Sinisterra.
Ah ja, dat had Ajax ook na die 2-0 voorsprong tegen Besiktas in de 2e helft. Gewoon heel blijven en zo min mogelijk schade wat betreft kaarten oplopen. Dan heb je het prima gedaan. En wellicht pik je nog wel een goaltje mee.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:16 schreef bbuddybb het volgende:
Twee helft is tot dusver heel matig boys...
En dan nog steeds een uitstekend rendement he. Gewoon jammer dat van je drie buitenspelers er één kapot is en één uit vorm.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja die zit er even doorheen. Sinds de interlandperiode eigenlijk.
Altijd tegen julliequote:Op donderdag 30 september 2021 22:21 schreef fetX het volgende:
Gebeurt echt zo vaak tegen ons; eerste kans, goal.
Yup en Sinas.quote:
Ja. Die standaard situaties zijn wel echt een fors verbeterpunt.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Sta je 5 minuten te wachten opbdie vrije trap..alle kans om goed uit je doppen te kijken..maar nee. Domme tegengoal
Gewoon kappen met die zone verdediging.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja. Die standaard situaties zijn wel echt een fors verbeterpunt.
Komt goed, ik had 3-1 voorspeld.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wedstrijd duurt ietsje te lang voor ons.
En dan tegen een matige ploeg.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord is het even kwijt.
DessersGod maakt zo 3-1.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Slavia heeft natuurlijk een goede ploeg maar het is wel zonde dat je het uit handen lijkt te laten glippen na zo'n goede eerste helft
Slavia is vooral een stuk sterker in de tweede helft. Is gewoon een sterke ploeg hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Wat een bizar slechte twee helft.
Je kunt best minder spelen, maar dit slaat echt alles.
Die moet nog ff inkomen jaquote:Op donderdag 30 september 2021 22:39 schreef bbuddybb het volgende:
Geertruida en de bal is geen goede combinatie.
Prima. Maar bij Feyenoord gaat alles, maar dan ook echt alles fout. Niet eens wat momentjes.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Slavia is vooral een stuk sterker in de tweede helft. Is gewoon een sterke ploeg hoor.
Echt hequote:Op donderdag 30 september 2021 22:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Kolere, echte Feyenoordavond weer.
De trap die je wist dat zou komenquote:Op donderdag 30 september 2021 22:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Toornstra vereffent even de rekening.
Yup, jij mij slaan? Ik jou schoppen.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De trap die je wist dat zou komen
Feyenoord heeft zeker geen hoeren geregeld voor 'm.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:45 schreef Piles het volgende:
Scheids past zich wel moeiteloos aan aan het niveau.
Er is vast niet aangeklopt in de rust nee.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:46 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Feyenoord heeft zeker geen hoeren geregeld voor 'm.
Best of beter?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:54 schreef Piles het volgende:
Lekker resultaat, maar had ook best met 4-0 de rust in kunnen gaan
Slot ook niet maar komt wel goed.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:56 schreef bbuddybb het volgende:
De tweede helft vind ik niet kunnen.![]()
Maar goed, heujjjjj. Lekker.
quote:Op donderdag 30 september 2021 23:05 schreef De_Kraam het volgende:
Trauner omkegelen zou eigenlijk gewoon direct rood moeten zijn.
Jep, dat deden ze goed. En het is helemaal geen slechte ploeg hoor. Prima elftal. Daar gaan we uit niet winnen denk ik. Wel lekker deze 3 punten. Thuis van Maccabi winnen we wel dus dan nog ergens 3 punten vandaan toveren.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:03 schreef leeroy het volgende:
Tweede helft lastig met de tactische omzetting van Slavia
Zo slecht als deze 2e helft hebben we zelfs het hele afgelopen seizoen onder Advocaat niet gespeeld, dat was echt het slechtste Feyenoord in jaren.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De nieuwe pistolero is uit @:fetx @:hhh38
quote:Op donderdag 30 september 2021 23:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo slecht als deze 2e helft hebben we zelfs het hele afgelopen seizoen onder Advocaat niet gespeeld.
Dat was echt het slechtste Feyenoord in jaren.
[..]
Zo slecht als deze 2e helft hebben we zelfs het hele afgelopen seizoen onder Advocaat niet gespeeld.
Dat was echt het slechtste Feyenoord in jaren.
Je kan overdrijven.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo slecht als deze 2e helft hebben we zelfs het hele afgelopen seizoen onder Advocaat niet gespeeld, dat was echt het slechtste Feyenoord in jaren.![]()
Volgens mij hebben we zo’n 20 helften vorig seizoen slechter gespeeld dan de tweede helft vandaagquote:Op donderdag 30 september 2021 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet. Zelfs onze slechtste wedstrijd dit seizoen was zo ongeveer nog beter dan de gemiddelde wedstrijd vorig jaar.
Dat is het ook. Ze hebben 1 kans gehad en die ging erin. Voor rust moet je eigenlijk minimaal 3-0 voor staan. Blijft gewoon een goede ploeg en uit moet je denk ik blij zijn met een puntje.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. Het leek allemaal mss niet heel veel, maar Slavia heeft verder maar 1 echte kans gehad en voor de rest stond het gewoon verdedigend goed. Afgezien van die goal natuurlijk.
Zo slecht was het dus allemaal nu ook weer niet.
Ik ben ook redelijk positief over vandaagquote:Op donderdag 30 september 2021 23:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. Het leek allemaal mss niet heel veel, maar Slavia heeft verder maar 1 echte kans gehad en voor de rest stond het gewoon verdedigend goed. Afgezien van die goal natuurlijk.
Zo slecht was het dus allemaal nu ook weer niet.
De afgelopen jaren aan de drugs gezeten?quote:Op donderdag 30 september 2021 23:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo slecht als deze 2e helft hebben we zelfs het hele afgelopen seizoen onder Advocaat niet gespeeld, dat was echt het slechtste Feyenoord in jaren.![]()
Nee het wordt echt tijd dat die Nelson fit wordt. En waar is die Baldé ineens gebleven?quote:Op donderdag 30 september 2021 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Aanvallend kun je nauwelijks goed wisselen.
Denk dat Feyenoord ook uit tegen ze zal moeten gaan spelen om te winnen, met het kontje naar achteren werkt niet tegen zo’n ploeg. Vanaf het moment dat Slavia niet meer op eigen helft vast gezet kon worden waren ze veel te dreigend. Snap dat je het anders bedoelt maar goed.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het ook. Ze hebben 1 kans gehad en die ging erin. Voor rust moet je eigenlijk minimaal 3-0 voor staan. Blijft gewoon een goede ploeg en uit moet je denk ik blij zijn met een puntje.
Verdedigend spelen heeft, voor zover ik me kan herinneren, nog nooit gewerkt voor Feyenoord.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord ook uit tegen ze zal moeten gaan spelen om te winnen, met het kontje naar achteren werkt niet tegen zo’n ploeg. Vanaf het moment dat Slavia niet meer op eigen helft vast gezet kon worden waren ze veel te dreigend. Snap dat je het anders bedoelt maar goed.
Porto thuisquote:Op donderdag 30 september 2021 23:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Verdedigend spelen heeft, voor zover ik me kan herinneren, nog nooit gewerkt voor Feyenoord.
[..]
Is Nelson nog niet fit genoeg voor een kwartier???quote:Op donderdag 30 september 2021 23:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben ook redelijk positief over vandaag. Echt een uitstekende eerste helft waarin je na laat om met een (veel) grotere score te rusten, en een matige tweede waarin je meer naar achteren moet en het onnodig spannend maakt met die tegengoal. Het grote probleem was eigenlijk dat er geen snelle buitenspelers meer op de bank zaten terwijl bij Sini de scherpte weg was, waardoor je nog meer naar achteren wordt gedrukt. Nu kon je het niet meer rustig uitspelen.
Hopelijk gaan we snel iets aan Nelson hebben
Kansen kon je het eigenlijk amper noemen, maar de tweede helft was wel echt zwak ja.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tweede helft lukte er aanvallend heel weinig maar verdedigend heb je maar 2 of 3 kansen weggegeven.
Dat probeerde Feyenoord ook de tweede helft, maar Slavia stond tactisch gewoon goed. Zo’n eerste helft als vandaag ga je daar echt niet spelen.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat Feyenoord ook uit tegen ze zal moeten gaan spelen om te winnen, met het kontje naar achteren werkt niet tegen zo’n ploeg. Vanaf het moment dat Slavia niet meer op eigen helft vast gezet kon worden waren ze veel te dreigend. Snap dat je het anders bedoelt maar goed.
quote:Op donderdag 30 september 2021 23:20 schreef fetX het volgende:
Waarom werd Kokcu eigenlijk gewisseld? Dat was de beste man van het veld.
Het probleem in de tweede helft was vooral dat we niet op het zelfde tempo door konden jagen. Kwam nog eens bij dat Sinisterra op een gegeven moment met glazige ogen stond te spelen, vanaf dat moment kon Slavia een linie verder beginnen met opbouwen want Feyenoord heeft dan geen snelheid meer in de omschakeling. Eigenlijk is het dan op en gelukkig was Slavia na 75 minuten ook kapot.quote:Op donderdag 30 september 2021 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat probeerde Feyenoord ook de tweede helft, maar Slavia stond tactisch gewoon goed. Zo’n eerste helft als vandaag ga je daar echt niet spelen.
Jammer weer. De sfeer was sowieso niet denderend in het seizoen hoorde ik.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 00:20 schreef Maastoren het volgende:
Heb me vooral geërgerd aan die mietjes op vak Z die het nodig vonden om constant allerlei rotzooi op het veld te flikkeren en warmlopers van Slavia regelmatig op een bierdouche te trakteren. Ga je weer een hoop gezeik mee krijgen.
oequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:02 schreef LethalNinja het volgende:
Congrats allereerst met de overwinning. Vooral de eerste helft ging het af en toe lekker snel. Ik vond het jammer dat er niet wat meer ballen in het netje lagen maar de punten zijn binnen.
Vraag, een gedeelte van de Feyenoord (harde) kern doet af en toe als "lied" ook een aantal regels achterelkaar keihard schreeuwen gevolgd door "ahhhhhh" maar wat schreeuwen ze eigenlijk? Dat is volgens mij steeds hetzelfde verhaal maar ik versta er niks van
Haha dat is wel heel erg old skool. een van de beste keepers ooit, al howel van der Sar er toen ook wel mocht zijn en in iets mindere mate waterreus.quote:
Aanvallend was het daarom de tweede helft heel erg matig, maar verdedigend stond het ontzettend goed en zijn we (ondanks dat het wel spannend was) eigenlijk niet in de problemen geweest. Pedersen en Trauner zijn flinke versterkingen achterin. Ook Senesi speelt dit seizoen heel erg goed.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verdediging was bijzonder goed vandaag trouwens. Malacia erg belangrijk bij de 2-0 en voorkwam de 2-2, Pedersen wordt steeds beter met zijn rushes en Senesi had veel verdedigende ingrepen. Trauner kletste alles weer weg. Alleen in de standaardsituaties was het wat hachelijk en die snelle neger op de flank van Slavia was levensgevaarlijk, twee keer hield hij een bal net van de achterlijn waaruit een gevaarlijke voorzet kwam. Gelukkig verrekte hij zich die tweede keer dusdanig dat hij daarna door de kramp nauwelijks nog kon lopen.
‘Wat is dat voor een club, daar aan de maas bij Brienenoord,quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:02 schreef LethalNinja het volgende:
Congrats allereerst met de overwinning. Vooral de eerste helft ging het af en toe lekker snel. Ik vond het jammer dat er niet wat meer ballen in het netje lagen maar de punten zijn binnen.
Vraag, een gedeelte van de Feyenoord (harde) kern doet af en toe als "lied" ook een aantal regels achterelkaar keihard schreeuwen gevolgd door "ahhhhhh" maar wat schreeuwen ze eigenlijk? Dat is volgens mij steeds hetzelfde verhaal maar ik versta er niks van
Dat is wel een klassieker hoor. Liedje door de selectie van Feyenoord uit, ik dacht, 1969.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:58 schreef XSbig het volgende:
[..]
‘Wat is dat voor een club, daar aan de maas bij Brienenoord,
Dat is Feyenoord
Feyenoooord, feyenooooord, rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de Maas ja ja ja,
JAAAAA IEJAAAA (gevolgd door nog meer Neanderthaler klanken)’
Ik denk dat je deze bedoeld.
Nope die ook niet, die zou ik nog herkennen. Dat zong mijn vader ook wel eens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 09:58 schreef XSbig het volgende:
[..]
‘Wat is dat voor een club, daar aan de maas bij Brienenoord,
Dat is Feyenoord
Feyenoooord, feyenooooord, rood en wit van Feyenoord dat schittert aan de Maas ja ja ja,
JAAAAA IEJAAAA (gevolgd door nog meer Neanderthaler klanken)’
Ik denk dat je deze bedoeld.
‘Overal waar jij gaat,quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:04 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nope die ook niet, die zou ik nog herkennen. Dat zong mijn vader ook wel eens.
Ze doen het ook niet zo lang, ik denk nu een half jaar. Bij elke wedstrijd zetten ze hem één keer in.
Volgende keer dat ik het hoor nog wat beter concentreren en kijken of ik er wat van kan ontcijferen.
Let’s go fucking mental, maar die bestaat al evenquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:04 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Nope die ook niet, die zou ik nog herkennen. Dat zong mijn vader ook wel eens.
Ze doen het ook niet zo lang, ik denk nu een half jaar. Bij elke wedstrijd zetten ze hem één keer in.
Volgende keer dat ik het hoor nog wat beter concentreren en kijken of ik er wat van kan ontcijferen.
Misschien zeggen ze dit wel een paar keer achter elkaar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:09 schreef XSbig het volgende:
[..]
‘Overal waar jij gaat,
Gaan wij weer met jou mee,
Een leven lang op pad,
Met Feyenoord één,
Olé, olé’
Wel een intelligente jongen ook, echt een blij ei. De Cor Potcast met hem is ook wel leuk te luisteren als je die nog niet hebt gehoord.quote:
Leuke vent ja. Overtreft tot dusver al mijn verwachtingen, nu is het soms ook wat lastig om de exceptionele kwaliteiten van een lopende 10 te zien natuurlijk maar Til maakt zich met name door zijn rendement heel belangrijk. Lekker kritisch naar zichzelf maar ook terecht positief over hoe het gaat.quote:
Köckü gaf het toch ook weer aan dat hij gewoon fitter is dit seizoen. Dat is echt wel de hand van de technische staf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuke vent ja. Overtreft tot dusver al mijn verwachtingen, nu is het soms ook wat lastig om de exceptionele kwaliteiten van een lopende 10 te zien natuurlijk maar Til maakt zich met name door zijn rendement heel belangrijk. Lekker kritisch naar zichzelf maar ook terecht positief over hoe het gaat.
Daarnaast heeft hij een werkvermogen, sow. Dat geldt eigenlijk voor de hele ploeg, veel harde werkers. En dan niet op de stereotype manier van 'Feyenoord harde werkers!!!' omdat ze na idioot balverlies tien meter sprinten om een bal alsnog over de zijlijn te tackelen, het is juist hard werken omdat de speelstijl veel loopvermogen en energie van de spelers vraagt en die mentaliteit laten ze binnen en buiten het veld zien. Bijna iedereen in de ploeg is topfit, gretig en wil beter worden, er zit niemand tussen die denkt het op 70% te kunnen. Dat was afgelopen jaren wel anders.
De sfeer was idd opvallend matig voor een Europese wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 02:36 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Jammer weer. De sfeer was sowieso niet denderend in het seizoen hoorde ik.
Fitheid is ook zo ontzettend belangrijk in het hedendaagse voetbal. Mensen hebben altijd de neiging pure kwaliteit te vergelijken (zie al die idiote spelersvergelijkingen tussen PSV en Feyenoord) terwijl wedstrijden enorm vaak beslist worden op welke ploeg gewoon het fitst is. Er is een reden waarom het Turkse voetbal niks meer voorstelt ondanks al het geld en het aantal voormalig topspelers wat daar rondloopt. Liever een fitte Til dan een half fitte Götze.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Köckü gaf het toch ook weer aan dat hij gewoon fitter is dit seizoen. Dat is echt wel de hand van de technische staf.
Weer kapot geërgerd aan mensen die shit gooien, ook op gezinsvak Z werden de warmlopende spelers constant bekogeld.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:05 schreef Maastoren het volgende:
[..]
De sfeer was idd opvallend matig voor een Europese wedstrijd.
In dit geval valt daar wel iets voor te zeggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer kapot geërgerd aan mensen die shit gooien, ook op gezinsvak Z werden de warmlopende spelers constant bekogeld.
En dan geven de usual suspects op twitter etc. Feyenoord natuurlijk de schuld want er wordt zo slecht gefouilleerd
niet toevallig ook de enige zijde zonder zo'n grafnet...quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer kapot geërgerd aan mensen die shit gooien, ook op gezinsvak Z werden de warmlopende spelers constant bekogeld.
En dan geven de usual suspects op twitter etc. Feyenoord natuurlijk de schuld want er wordt zo slecht gefouilleerd
Dat mag niet ivm camera’squote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:05 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
niet toevallig ook de enige zijde zonder zo'n grafnet...
volgende wedstrijd zal die daar ook wel staan...
We zijn niet bepaald de enige club waar dat speelt. Ben bang dat er vrij stricte maatregelen komen (al dan niet vanuit UEFA) die ook welwillende supporters gaan treffen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonde. Laatste tijd is het echt niet best bij ons qua gedrag van supporters.
Heb ik me ook kapot aan geërgerd ja. Sta je nog geen 2 weken geleden met z'n allen die tokkies bij Psv uit te lachen en nu doe je het gewoon zelf.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Paar corrigerende tikken uitgedeeld?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
is altijd zo geweest op Z, sinds dat ik er kom tenminstequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb ik me ook kapot aan geërgerd ja. Sta je nog geen 2 weken geleden met z'n allen die tokkies bij Psv uit te lachen en nu doe je het gewoon zelf.
Eens. Allemaal tuig daar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is altijd zo geweest op Z, sinds dat ik er kom tenminste
Ik hoorde ook don't take me home, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Paar corrigerende tikken uitgedeeld?
Het zal mij niets verbazen als @Caland dit aan heeft gezwengeldquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoorde ook don't take me home, als ik me niet vergis.
(geen grapje)
Neuken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 19:41 schreef Kerftminister het volgende:
Moest vanwege vakantie ff een aantal van die Feyenoord docu afleveringen inhalen, maar mijn god die Cor Pot, die komt er wel veruit het slechtst uit. Wat kan die gast eigenlijk wel?
Ik denk dat je bedoelt:quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Misschien zeggen ze dit wel een paar keer achter elkaar.
Bedankt voor alle reacties hier, ik verstop mij weer onder mijn steen
Persoonlijk vind ik het wat raar als een groep mensen aan een ander groep mensen moet vragen waar ze zelf vandaan komen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 05:03 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?
KEN JE DAT NIET HOREN DAN?
x5
En dan ‘heuuuuujjjjjjj’
Haha thanks.. is dit ook weer opgelostquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 05:03 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik denk dat je bedoelt:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM?
KEN JE DAT NIET HOREN DAN?
x5
En dan ‘heuuuuujjjjjjj’
Dan begrijp je er niks van. Dit is gewoon wat gezelligheid tijdens een wedstrijd. Niet teveel over nadenken. Beetje zoals de gemiddelde spreekkoren.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wat raar als een groep mensen aan een ander groep mensen moet vragen waar ze zelf vandaan komen.
Dat komt toch enigszins debiel over.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wat raar als een groep mensen aan een ander groep mensen moet vragen waar ze zelf vandaan komen.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wat raar als een user het nodig vind om op te scheppen op een internetforum hoe aantrekkelijk hij is en hoeveel seks hem dat oplevert op Tinderquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 08:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kont hihiquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het wat raar als een user het nodig vind om op te scheppen op een internetforum hoe aantrekkelijk hij is en hoeveel seks hem dat oplevert op Tinder
Dat kont toch enigszins debiel over
Ik vind het wel een leuke vent, Koevermans.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
Er staat ook nog een profiel over Mark Koevermans in het NRC voor de geïnteresseerden. (met incognito gewoon te lezen)
https://www.nrc.nl/nieuws(...)et-wegjagen-a4060386
En een (leuke) Cor Pot bash.
[ twitter ]
Onder 21 heeft toch best een aardig elftal? 3-0 verloren van Almere, koekoek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:29 schreef Pistolero het volgende:
Het was weer een prachtige dag voor onze jeugdelftallen vandaag.
Pot is het levende voorbeeld van alles wat er fout was in de club. Ouderwets, conservatief, eigenwijs en onuitstaanbaar. Ik snap wel dat spelers klaar waren met dit soort figuren en Petrovic. Zeker als ze moderne trainers zoals die Marrokkaanse gast die met Stam is meegegaan vervangen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke vent, Koevermans.
Pot is inderdaad een heel vervelend figuur waar we er in voetbalconservatief Nederland nog teveel van rond hebben lopen. Echt een onuitstaanbaar figuur, ook een vervelende stoker geweest afgelopen seizoen. Ben zo ontzettend blij dat Slot dit seizoen bewijst hoe overbodig zo’n figuur in de voetbalwereld nou is.
Onder 21 kan er echt helemaal niks van helaas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onder 21 heeft toch best een aardig elftal? 3-0 verloren van Almere, koekoek.
Toen Pot over assistent trainer Stam zei dat ie ‘te druk’ was, gadverdamme.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Pot is het levende voorbeeld van alles wat er fout was in de club. Ouderwets, conservatief, eigenwijs en onuitstaanbaar. Ik snap wel dat spelers klaar waren met dit soort figuren en Petrovic. Zeker als ze moderne trainers zoals die Marrokkaanse gast die met Stam is meegegaan vervangen.
De rest van de staf, zeker de medische staf onder leiding van die Belg zijn wel prima. Blij dat onder Arnessen en Slot nu ook de rest gemoderniseerd is qua denkwijze.
Ik begrijp nu ook beter waar heel de kritiek op de jeugdopleiding op gedoeld is. Want ook daar lopen/liepen genoeg fossielen zoals Cor Pot rond. Van die eigenwijze hardliners. Geen wonder dat de jeugd wegliep.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik gok op een basisplaats van Aursnes vanmiddag.
Kan die mooi in de 60e minuut invallen voor Jan Kabas.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Ook Nelson op de bank.
Eerst maar eens kijken of ze van Vitesse kúnnen winnen, moet het nog maar zien.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:26 schreef aTypisch het volgende:
jaaaa minder verliespunten dan ajax
STOELTJE OP DE COOLSINGEL
ja, en daarna nog wel wat wedstrijdenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerst maar eens kijken of ze van Vitesse kúnnen winnen, moet het nog maar zien.
Het is Feyenoord, dus dat gaat we niet doenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:35 schreef fetX het volgende:
Nou, zou leuk zijn als we kunnen profiteren.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is Feyenoord, dus dat gaat we niet doen
Dit ja. Maargoed, we hebben nog even.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef Kerftminister het volgende:
Ongelooflijk dit, dat Vitesse kan helemaal niks, maar je helpt ze gewoon zelf.
Je kan het eigenlijk van te voren wel invullen hé. Als er ingelopen kan worden op de concurrentie speelt Feyenoord zo'n wedstrijd en verknallen ze hetquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pfff.
Voor het eerst dit seizoen 1-0 achter
Naja we zijn nog maar net bezig.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je kan het eigenlijk van te voren wel invullen hé. Als er ingelopen kan worden op de concurrentie speelt Feyenoord zo'n wedstrijd en verknallen ze het
Bij Rijnmond heb ik ze nog geen woord over de scheids horen zeggen, je klacht is dus ongegrond.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef Kerftminister het volgende:
Die scheids lekker Linssen blokken
Idd, maar die hulp blijken ze op geen enkele manier nodig te hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:05 schreef fetX het volgende:
Vitesse echt een stuk beter. We helpen ze ook wel lekker trouwens.
Ja mee eens, het loopt totaal niet. Feyenoord niet op 100% scherpte is weer een wereld van verschil.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:05 schreef fetX het volgende:
Vitesse echt een stuk beter. We helpen ze ook wel lekker trouwens.
"Voordeel" is dit seizoen weer eens dat 1e & 2e helften zelden van hetzelfde niveau zijn. We kunnen hopen op een betere 2e helft, veel slechter kan het niet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja mee eens, het loopt totaal niet. Feyenoord niet op 100% scherpte is weer een wereld van verschil.
dat komt overkomt feyenoord vaker dan ajax (of psv) en soms valt dan samen met een keer puntenverlies daarquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Precies op het moment dat Ajax puntverlies lijdt ook natuurlijk, dit is toch wel weer het oude Feyenoord dan.
Laat ik het dan zo zeggen, op het moment dat een concurrent puntverlies lijdt. Zoals we vorig jaar (in mijn herinnering dan) zelden wonnen als Vitesse weer eens puntverlies leed.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat komt overkomt feyenoord vaker dan ajax (of psv) en soms valt dan samen met een keer puntenverlies daar
geen dank voor deze uitleg
Ik denk niet dat Vitesse dit volhoudt maar ze staan tot nu toe goed opgesteld.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Voordeel" is dit seizoen weer eens dat 1e & 2e helften zelden van hetzelfde niveau zijn. We kunnen hopen op een betere 2e helft, veel slechter kan het niet.
Slot laat al weer een aantal mensen warm lopen. Komt goed.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Vitesse dit volhoudt maar ze staan tot nu toe goed opgesteld.
Je moet je baan nog niet opzeggen, je grappen worden alleen maar slechter.quote:
Dat sowieso hè, Gozubuyuk kan er geen reet van.quote:
Vlapquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:15 schreef Pistolero het volgende:
Als Til volgend jaar vertrekt hebt je wel écht een gigantisch probleem. Vind maar eens een vergelijkbare speler voor weinig geld
dani de witquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:15 schreef Pistolero het volgende:
Als Til volgend jaar vertrekt hebt je wel écht een gigantisch probleem. Vind maar eens een vergelijkbare speler voor weinig geld
Toch wel bizar hoe die instelling/mentaliteitsproblemen al jaren blijven terugkomen. Blijkbaar zit het in het DNA van de club, ongeacht welke spelers of trainer je er neerzet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Steek energie in de wedstrijd ipv de scheids dames.![]()
![]()
Of in het DNA van de gemiddelde voetballer... Komt echt niet alleen bij Feyenoord voor, of zelfs vakerquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch wel bizar hoe die instelling/mentaliteitsproblemen al jaren blijven terugkomen. Blijkbaar zit het in het DNA van de club, ongeacht welke spelers of trainer je er neerzet.
Wat bazel jij nu weer uit danquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Toch wel bizar hoe die instelling/mentaliteitsproblemen al jaren blijven terugkomen. Blijkbaar zit het in het DNA van de club, ongeacht welke spelers of trainer je er neerzet.
Dit is iets van alle clubs hoor. Gebeurt echt niet alleen bij ons.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |