abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201583324
Mijn vriendin heeft een groepsapp op Whatsapp met studiegenoten. Deze groep bestaat uit vier personen, waarvan twee meiden (incl mijn vriendin) en twee jongens. Helemaal aan het begin vroeg ik al wat het doel van die groepsapp was, toen zei ze: ja, voor huiswerk en examens. Prima, en daarna nooit meer over gesproken.

Totdat ik laatst in het weekend met haar meekeek en zag dat er 75 ongelezen berichten waren in de groepsapp. Ik vroeg meteen waarom zo een studiegroep-app zo actief is en zeker in het weekend? Toen gaf zij aan dat die andere meid veel deelt over haar weekend en bla bla. Vervolgens ben ik naar huis gegaan (woon dus niet samen met mijn vriendin) en heb steeds aan die groepsapp moeten denken.

Vandaag zag ik haar opnieuw en vroeg of ik even in de groepsapp mocht kijken. Ze zei meteen waar het op sloeg. Ik zei ja, als het een gesprek met je ouders, vriendinnen of andere familieleden was, had ik het nooit gevraagd, want dat is gewoon persoonlijk, maar in de groepsapp van studie zou niets moeten worden besproken wat ik niet zou moeten of kunnen zien. Met veel tegenzin mocht ik meekijken en scrolde zij even en zag ik meteen allerlei prive foto's van haar in de groepsapp en dat is volgens haar puur een statusupdate met wat ze bezig was op dat moment. Ik zei meteen al: ja maar dit was toch puur voor studie, dit zijn toch niet je vrienden of mensen die je buiten school spreekt, tenminste dat zei je. Ze zei ja, maar dit is ook niet super belangrijk ofso. Vervolgens vroeg ik of ik door de chats mocht scrollen en dit mocht niet. Ik ben toen gaan opstaan en weggelopen. Zij achter mij aan. En ik zei laat eens mij die chats lezen en ze pakte de telefoon en wiste de groep voordat ik erin mocht lezen en dit was voor mij voldoende om weg te lopen. Want waarom zou ze die berichten verwijderen? Wat zou volgens jullie de reden kunnen zijn? Wat mocht ik niet zien?

Ik ben weggelopen en sindsdien belt ze mij iedere minuut. Ze weet dat ze schuldig is en ik vraag mij af: wat zou in die chat besproken worden wat ik niet mag zien, zo erg dat ze het zelfs voor mijn neus verwijderd.

Ik ben echt benieuwd naar jullie mening en advies.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
  donderdag 30 september 2021 @ 20:04:40 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_201583409
Zou het niet vertrouwem.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_201583470
Misschien wordt er wat onschuldig in geflirt, wat meteen opgevat wordt als 'ze gaat vreemd' door een jaloerse partner als jij die haar whatsapp in de gaten houdt als een adelaar.
pi_201583537
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:06 schreef Cockwhale het volgende:
Misschien wordt er wat onschuldig in geflirt, wat meteen opgevat wordt als 'ze gaat vreemd' door een jaloerse partner als jij die haar whatsapp in de gaten houdt als een adelaar.
Als ik jaloers was geweest had ik vanaf het begin tegen geprotesteerd. Het begon bij een te actieve groepsapp voor een studiegroep.
The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
  Manager PR/Moderator donderdag 30 september 2021 @ 20:09:16 #5
269689 crew  Viv
pi_201583546
Dude :X ik denk dat je zelf ook schuldig bent in deze.

Waarom gedroeg je je al direct zo wantrouwig? 75 berichten is helemaal niet zo veel met 4 personen die gewoon gezellig kletsen. En waarom zou dat gesprek niet privé zijn? Studiegenoten kunnen toch inmiddels ook vrienden geworden zijn?
pi_201583572
ik zou stiekem in haar telefoon kijken om het te controleren. ik zou het niet vertrouwen
pi_201583584
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:09 schreef Viv het volgende:

Waarom gedroeg je je al direct zo wantrouwig? 75 berichten is helemaal niet zo veel met 4 personen die gewoon gezellig kletsen. En waarom zou dat gesprek niet privé zijn? Studiegenoten kunnen toch inmiddels ook vrienden geworden zijn?
Dat is niet wat ze zei. Ik vroeg dus laatst, waarom is de groepsapp zo actief en zij gaf als reactie: die andere meid deelt veel over haar weekend. Ze zei niet, dat ze het gezellig hadden. En vandaag zie ik dat ze foto's en momenten van haar zelf deelt. Dit doet toch wat mijn vertrouwen?
pi_201583595
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:10 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou stiekem in haar telefoon kijken om het te controleren. ik zou het niet vertrouwen
Ze heeft het groepsgesprek verwijderd..
pi_201583608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:10 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ze heeft het groepsgesprek verwijderd..
owja ff gemist

misschien zijn er tools om deze terug te halen?
pi_201583625
Holy fuck wat ben jij een controlerende creep.

Verder geen idee wat je vriendin met studiegenoten bespreekt. Zou jou ook geen fuck aan moeten (willen) gaan.

Ze moet van jou verantwoorden met wie ze appt en waarom. Moet niet gekker worden zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_201583630
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
owja ff gemist

misschien zijn er tools om deze terug te halen?
Dat ze zoiets voor mijn neus verwijderd, zodat ik niks meer terug te lezen heb, zegt toch ook genoeg?
  Manager PR/Moderator donderdag 30 september 2021 @ 20:12:35 #12
269689 crew  Viv
pi_201583646
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:10 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Dat is niet wat ze zei. Ik vroeg dus laatst, waarom is de groepsapp zo actief en zij gaf als reactie: die andere meid deelt veel over haar weekend. Ze zei niet, dat ze het gezellig hadden. En vandaag zie ik dat ze foto's en momenten van haar zelf deelt. Dit doet toch wat mijn vertrouwen?
Was ze jou verantwoording schuldig over de mate van activiteit van een groepsapp? :? Al was het volkomen onschuldig, ik zou er ook geen trek in hebben als mijn partner daar vragen over ging stellen.
pi_201583657
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:12 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Dat ze zoiets voor mijn neus verwijderd, zodat ik niks meer terug te lezen heb, zegt toch ook genoeg?
Het zegt mij voornamelijk dat ze geen zin in je enge gedrag heeft en er weigert in mee te gaan door jou je zin te geven.
pi_201583666
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:12 schreef Viv het volgende:

[..]
Was ze jou verantwoording schuldig over de mate van activiteit van een groepsapp? :? Al was het volkomen onschuldig, ik zou er ook geen trek in hebben als mijn partner daar vragen over ging stellen.
Dit ja.
pi_201583717
En nu? Ga je het hard spelen en haar kutstraf geven?

Of: Boeie, 'maar' app-gesprek >> makeup

Weet ik veel.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201583737
Hiervoor nooit een gesprek willen inzien. Nooit mij druk om gemaakt. Ik vond alleen opvallend dat ze een groep heeft waar enkel over studie zou gaan zo actief is en blijkbaar was mijn achterdocht terecht en is er echt iets wat ik niet mocht zien, zo ver dat ze dat zelfs voor mijn neus verwijderd. Ik wist niet wat ik meemaakte..
pi_201583757
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:14 schreef Het_Bokje het volgende:
En nu? Ga je het hard spelen en haar kutstraf geven?

Of: Boeie, 'maar' app-gesprek >> makeup

Weet ik veel.
Vertrouwen is volledig weg en zie geen reden om haar nog op haar woord te geloven. Ik denk dat het wel over is.
pi_201583766
Dumpen
  donderdag 30 september 2021 @ 20:16:14 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201583785
Jeetje. Je kan je beter zorgen maken om je eigen obsessieve controledrang dan wat er zich in één of ander groepsgesprek afspeelt.
Huilen dan.
pi_201583789
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:14 schreef Gibraltar70 het volgende:
Hiervoor nooit een gesprek willen inzien. Nooit mij druk om gemaakt. Ik vond alleen opvallend dat ze een groep heeft waar enkel over studie zou gaan zo actief is en blijkbaar was mijn achterdocht terecht en is er echt iets wat ik niet mocht zien, zo ver dat ze dat zelfs voor mijn neus verwijderd. Ik wist niet wat ik meemaakte..
Niet? Zeker weten?

quote:
Mijn vriendin heeft een groepsapp op Whatsapp met studiegenoten. Deze groep bestaat uit vier personen, waarvan twee meiden (incl mijn vriendin) en twee jongens. Helemaal aan het begin vroeg ik al wat het doel van die groepsapp was, toen zei ze: ja, voor huiswerk en examens. Prima, en daarna nooit meer over gesproken.

Totdat ik laatst in het weekend met haar meekeek en zag dat er 75 ongelezen berichten waren in de groepsapp. Ik vroeg meteen waarom zo een studiegroep-app zo actief is en zeker in het weekend? Toen gaf zij aan dat die andere meid veel deelt over haar weekend en bla bla. Vervolgens ben ik naar huis gegaan (woon dus niet samen met mijn vriendin) en heb steeds aan die groepsapp moeten denken.

Vandaag zag ik haar opnieuw en vroeg of ik even in de groepsapp mocht kijken. Ze zei meteen waar het op sloeg. Ik zei ja, als het een gesprek met je ouders, vriendinnen of andere familieleden was, had ik het nooit gevraagd, want dat is gewoon persoonlijk, maar in de groepsapp van studie zou niets moeten worden besproken wat ik niet zou moeten of kunnen zien. Met veel tegenzin mocht ik meekijken en scrolde zij even en zag ik meteen allerlei prive foto's van haar in de groepsapp en dat is volgens haar puur een statusupdate met wat ze bezig was op dat moment. Ik zei meteen al: ja maar dit was toch puur voor studie, dit zijn toch niet je vrienden of mensen die je buiten school spreekt, tenminste dat zei je. Ze zei ja, maar dit is ook niet super belangrijk ofso. Vervolgens vroeg ik of ik door de chats mocht scrollen en dit mocht niet. Ik ben toen gaan opstaan en weggelopen. Zij achter mij aan. En ik zei laat eens mij die chats lezen en ze pakte de telefoon en wiste de groep voordat ik erin mocht lezen en dit was voor mij voldoende om weg te lopen. Want waarom zou ze die berichten verwijderen? Wat zou volgens jullie de reden kunnen zijn? Wat mocht ik niet zien?

Ik ben weggelopen en sindsdien belt ze mij iedere minuut. Ze weet dat ze schuldig is en ik vraag mij af: wat zou in die chat besproken worden wat ik niet mag zien, zo erg dat ze het zelfs voor mijn neus verwijderd.

Vanaf het eerste moment ben je argwanend en moet zij aan jou verantwoorden waarom ze met andere mensen praat en met welk doel.

Je gedrag is verre van gezond. Zoek professionele hulp.
pi_201583793
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:15 schreef Derrazi het volgende:
Dumpen
Verklaar eens nader.
pi_201583819
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:16 schreef probeer het volgende:
Helemaal aan het begin vroeg ik al wat het doel van die groepsapp was
Toen ze er zelf over begon.

quote:
Totdat ik laatst in het weekend met haar meekeek
Toen we te zaten Youtuben en steeds meldingen kreeg van de groepsapp en dan ga je automatisch naar vragen.
pi_201583824
Gewoon een paar casual dickpics, niks aan de hand joh.
pi_201583825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:16 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Verklaar eens nader.
Mee eens. Maak het alsjeblieft uit met die meid.
pi_201583855
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:17 schreef Cockwhale het volgende:
Gewoon een paar casual dickpics, niks aan de hand joh.
Waarom denk je dat?
pi_201583873
Je zou denken dat in een chat met nog drie anderen er sowieso niet extreme shit besproken wordt. Dus waarschijnlijk denkt ze dat wat onschuldig geflirt of teveel uitweiding over niet opleidinggerelateerde dingen jou zou raken. Ik snap dat wel na jouw wantrouwen/jaloezie. Ws is het meer dan een huiswerkgroep en voelt ze de vrijheid niet om bevriend te zijn met andere personen met een fallus. Ik zou het niet direct schuiven op vreemdgaan of ontrouw, maar iets zit blijkbaar niet helemaal goed. Uit de behoefte iets te wissen valt sowieso iets op te maken over jullie relatie. Probeer het te bespreken zonder in te vullen en aan te vallen.
pi_201583879
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:15 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Vertrouwen is volledig weg en zie geen reden om haar nog op haar woord te geloven. Ik denk dat het wel over is.
:') :') :') :') :')
pi_201583913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:15 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Serieus?? Ik snap nu wel dat t meer is dan "maar" een app-conversatie... Maar: wellicht had ze geen zin in gezeik om niks...maar de reactie daarop...

Hmmm moeilijk. ff wachten op bruikbare quantumcomputers zodat wifi-https verkeer instant gedessl'd kan worden dan maar.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_201583956
Ik ben nog steeds in shock en begrijp niet waarom ze dit deed, nooit verwacht ook.
pi_201583977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:09 schreef Viv het volgende:

Het is zeker niet veel als je met iemand in de groep zit
pi_201583978
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:24 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik ben nog steeds in shock en begrijp niet waarom ze dit deed, nooit verwacht ook.
Je ziet echt niet dat jij degene bent die hier hartstikke fout zit he?

Frappant.
  Moderator donderdag 30 september 2021 @ 20:25:17 #32
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_201583981
:')
Gun haar dat je haar dumpt
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_201583983
Die zo praat
  donderdag 30 september 2021 @ 20:25:29 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201583985
Ik heb zo'n idee waar het wantrouwen van TS vandaan komt. Gevalletje zoals de waard is...

quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:12 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ik heb een hele leuke vriendin waar ik nog niet mee samen woon, maar als ik met vrienden op stap ben, dan vind ik het leuk om andere meiden te versieren en te spreken. Ik deel geen nummers of wat dan ook, maar ik heb later wel steeds het idee, als mijn vriendin dit zou zien, dan zou ik d'r kwijt zijn.
Huilen dan.
pi_201583990
Overigens, wat verwacht je van dit topic? Echte antwoorden ga je hier niet krijgen.

Als ze echt met die gozers neukte, had ze waarschijnlijk die groepsapp niet zo casual open laten staan als jij meekijkt.

Daarom blijft mijn vermoeden, er wordt onschuldig geflirt/geouwehoerd of op een andere toon gesproken dan jij gewend bent, of over prive zaken gesproken die jou niks aangaan verder. Ze is bang dat jij daar over oordeelt en meteen je conclusies trekt. Mensen gedragen zich in elke groep weer anders.

Dit alles zegt waarschijnlijk meer over jullie algemene gedrag en vertrouwen naar elkaar toe.
pi_201584000
quote:
10s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb zo'n idee waar het wantrouwen van TS vandaan komt. Gevalletje zoals de waard is...
[..]

:o
Wakadoodle!
pi_201584008
quote:
Ik heb zo'n idee waar het wantrouwen van TS vandaan komt.
[..]

Haha. Ook echt he. Wauw. Ik wil zeggen dat het verrassend is, maar helaas zie je dat wel vaker.
pi_201584013
quote:
[..]

Als je verder zoekt ga je echt veel meer vinden hoor.
pi_201584026
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:25 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens, wat verwacht je van dit topic? Echte antwoorden ga je hier niet krijgen.

Als ze echt met die gozers neukte, had ze waarschijnlijk die groepsapp niet zo casual open laten staan als jij meekijkt.

Daarom blijft mijn vermoeden, er wordt onschuldig geflirt/geouwehoerd of op een andere toon gesproken dan jij gewend bent, of over prive zaken gesproken die jou niks aangaan verder. Ze is bang dat jij daar over oordeelt en meteen je conclusies trekt. Mensen gedragen zich in elke groep weer anders.
Dan legt ze dat uit en laat ze mij meelezen. Ze verwijderde het gesprek instant. Blijkbaar zijn er onverklaarbare gesprekken.
  donderdag 30 september 2021 @ 20:28:03 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201584036
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:26 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Als je verder zoekt ga je echt veel meer vinden hoor.
Nah, geen behoefte aan. Ik heb niet zo'n controledrang :7 .
Huilen dan.
  donderdag 30 september 2021 @ 20:28:11 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_201584042
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:24 schreef Gibraltar70 het volgende:
Jouw gedrag vind ik shockerender: controlerend, wantrouwend en vol aannames.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_201584069
Ik had gehoopt op een goed gesprek. Ik zie nu vooral dat vrouwen, de vrouw in dit probleem vooral willen beschermen.
pi_201584091
Echt TS, behalve wat onzekere alfa-mannetjes ga je hier niemand vinden die het met je eens is. Alle normale en redelijke users zullen je gedrag afkeuren.

Wat ik me dan afvraag; zet dat je aan het denken? Dat vrijwel niemand het hier met je eens is / gaat zijn? Twijfel je daardoor aan je eigen standpunt?
  donderdag 30 september 2021 @ 20:30:36 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_201584093
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:29 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik had gehoopt op een goed gesprek. Ik zie nu vooral dat vrouwen, de vrouw in dit probleem vooral willen beschermen.
Je hebt gelijk. Dat is het. 🤣
Ik hoop voor haar dat je het uitmaakt.
Dit gaat haar niet gelukkig maken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_201584103
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:27 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Dan legt ze dat uit en laat ze mij meelezen. Ze verwijderde het gesprek instant. Blijkbaar zijn er onverklaarbare gesprekken.
Daar vertrouwt ze jou niet in. Wellicht zei ze in het groepsgesprek wel dat ze denkt dat jij vreemdgaat tijdens het stappen.
pi_201584105
Ik had ook zo'n ex. Keek stiekem in mijn laptop en telefoon. Zelf deed ik dat niet. Kwam er later achter dat hij contacten had met anderen.
Concluderend: ik vertrouw mensen als jij niet. Vraag mij af wat haar kant van het verhaal is.
  donderdag 30 september 2021 @ 20:31:28 #47
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201584111
quote:

Je ziet vooral wat je graag wil zien en hebt al geconcludeerd dat het niet aan jouw ziekelijke jaloezie ligt. :')

Dump haar gewoon, dan is ze in ieder geval van zo'n jaloers wijf af.
pi_201584117
quote:
Ik heb er in totaal al zeker 15 jaar aan relaties met verschillende vrouwen op zitten. Ik heb nog nooit de behoefte gehad om te weten waar ze het in hun chatberichten, met wie dan ook, allemaal over hadden.
pi_201584119
En waarom zou je moeten meelezen? WTF is dat voor gedrag :')
pi_201584124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:30 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Daar vertrouwt ze jou niet in. Wellicht zei ze in het groepsgesprek wel dat ze denkt dat jij vreemdgaat tijdens het stappen.
Ze zei nog: ze weten dat ik een vriend heb. Dit zou dan een reden voor mij moeten zijn om niet meer te willen kijken. Ook gek dat ze dat roept als escape op dat moment.. Veel vragen, weinig antwoorden.
  donderdag 30 september 2021 @ 20:33:37 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201584155
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:32 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ze zei nog: ze weten dat ik een vriend heb. Dit zou dan een reden voor mij moeten zijn om niet meer te willen kijken. Ook gek dat ze dat roept als escape op dat moment.. Veel vragen, weinig antwoorden.
Alsof ze jou verplicht is verantwoording af te leggen.

Koekoek 8)7 .
Huilen dan.
pi_201584185
quote:
Klopt. Ik ben een feminist die koste wat kost mijn zusters wil beschermen.
pi_201584217
Ahhhh TS is islamitisch. Verklaart een hoop.
pi_201584243
Als dit al zo begint.... Heb medelijden met die meid
pi_201584255
Wat een slet
lol
pi_201584325
Studeren lijkt me een ook stuk leuker dan een relatie met TS.
pi_201584495
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:36 schreef Rupibma het volgende:
Ahhhh TS is islamitisch. Verklaart een hoop.
De mens aan zich heeft geen haat als je hem op een gebalanceerde manier weet op te voeden en hem op een doortastende weet te onderwijzen.

Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding of omgeving.

Men versterkt de onmacht, men geeft het gevoel dat de gewone man niks meer te vertellen heeft in zijn omgeving, en men gebruikt spookvijandige beelden om de angst doen te versterken.

Je kan van de haat afstappen door jezelf te balanceren en je eigen zorgvuldig te laten onderwijzen voordat je meegaat met een bepaalde stroming die toeleid naar de haat van iets wat je niet wil en kan begrijpen.
pi_201584564
Keihard gelachen om die onzekerheid van TS.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 30 september 2021 @ 21:00:20 #59
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201584596
Wtf.. als ik haar was had ik jou verwijderd in plaats van die chat 8)7
pi_201584812
Wat een gezeur.

Ik app wel eens in een vriendinnen app groep zaken waarvan ik toch mag hopen dat dit niet met partners wordt gedeeld.
Ik zou de chat ook abrupt wissen als een onzekere vriend dat zou willen lezen, die info is niet voor jou bedoeld.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  donderdag 30 september 2021 @ 21:16:11 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201584984
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:54 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
De mens aan zich heeft geen haat als je hem op een gebalanceerde manier weet op te voeden en hem op een doortastende weet te onderwijzen.

Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding of omgeving.

Men versterkt de onmacht, men geeft het gevoel dat de gewone man niks meer te vertellen heeft in zijn omgeving, en men gebruikt spookvijandige beelden om de angst doen te versterken.

Je kan van de haat afstappen door jezelf te balanceren en je eigen zorgvuldig te laten onderwijzen voordat je meegaat met een bepaalde stroming die toeleid naar de haat van iets wat je niet wil en kan begrijpen.
Nou, zeg het maar. Wat is je vraag aan de mensen hier?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201585084
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nou, zeg het maar. Wat is je vraag aan de mensen hier?
Anayse en inzichten
  donderdag 30 september 2021 @ 21:21:59 #63
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201585120
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:20 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Anayse en inzichten
Je bent een achterdochtige creep.
pi_201585144
Als ze niks te verbergen heeft dan vertelt ze wel waarom je er niet in mag kijken. Als ze zo nerveus doet dan weet je dat ze iets te verbergen heeft, dus niet te vertrouwen. Sterkte en succes verder.

BTW 20-25% van de mensen gaan vreemd in NL. Dus helemaal niet gek om vermoedens te hebben, de kans is namelijk groot.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  donderdag 30 september 2021 @ 21:25:31 #65
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201585222
quote:

[..]
Anayse en inzichten
Het ligt aan jou, niet aan haar.

Maar dat gaat er natuurlijk niet in.
  donderdag 30 september 2021 @ 21:27:24 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201585265
quote:

[..]
Anayse en inzichten
Maar je weet eigenlijk van tevoren al dat die niet bepaald in jouw lijn liggen.
pi_201585372
We kunnen nog tot post 301 doorgaan met vertellen dat het aan TS ligt, maar dat gaat ie niet doorkrijgen :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_201585530
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Als ze niks te verbergen heeft dan vertelt ze wel waarom je er niet in mag kijken. Als ze zo nerveus doet dan weet je dat ze iets te verbergen heeft, dus niet te vertrouwen. Sterkte en succes verder.

BTW 20-25% van de mensen gaan vreemd in NL. Dus helemaal niet gek om vermoedens te hebben, de kans is namelijk groot.
Ze zegt dat ze de gedachte eng vindt dat ik er naar kijk. Ik mocht wel 4 seconden meekijken hoe snel zij scrolde en bij doorvragen werd het gesprek verwijderd.
pi_201585762
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:16 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Verklaar eens nader.
ze heeft een plan b en is emotioneel niet meer in jou geïnteresseerd
pi_201585800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:37 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze de gedachte eng vindt dat ik er naar kijk. Ik mocht wel 4 seconden meekijken hoe snel zij scrolde en bij doorvragen werd het gesprek verwijderd.
Kan een stukje verwachtingsmanagement zijn dat ze het eng vind, 't is maar net wat je met elkaar erover accepteert en afspreekt. Ik mag de telefoon van mijn vrouw zonder te vragen pakken en zij die van mij. We weten elkaars geheimen. Maar het moet geen onzekere obsessie worden natuurlijk. Heel moeilijk om zo'n vrouw in NL te vinden. Aangezien zoveel mensen vreemd gaan is het genormaliseerd om dingen voor elkaar te verbergen.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201585830
"Vertrouwen is weg"

Man dat vertrouwen is er nooit geweest met jouw gedrag :'). Hoop maar dat ze de waarheid in dit ziet en de juiste keuze maakt.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_201585864
Wat een pareltje dit _O- _O_

Ts is wel een creep. Zielig voor t meisje.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_201585951
Insjallah broeder dünyada yeterince kadın var laat je niet gek maken.
afspraak tandarts verzetten
pi_201586007
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:54 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]

Schatje, ik kom uit een islamitisch mileu. Ik weet waar ik over spreek. De "dominante" man houding dit. Been there.
pi_201586114
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:32 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Hou je altijd een monoloog in gesprekken?
  donderdag 30 september 2021 @ 22:11:06 #76
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201586134
quote:
Man hier;
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:18 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ja dat is mijn gevoel. Ik heb het natuurlijk nooit met haar besproken, omdat ik echt geen liefde of fysiek contact zoek bij die meiden, maar die interactie gewoon leuk vindt. Dit is dan moeilijk uit te leggen aan iemand die van je houdt en waarvan ik ook hou.
Pot, ketel?

Enigszins kan ik wel begrijpen als je interesse toonde maar jullie hebben beiden je eigen leven met jullie eigen privé zaken.

quote:
Vandaag zag ik haar opnieuw en vroeg of ik even in de groepsapp mocht kijken. Ze zei meteen waar het op sloeg.
Eens met haar. Die studiegroep maakt deel uit van haar privéleven.

quote:
Ik zei ja, als het een gesprek met je ouders, vriendinnen of andere familieleden was, had ik het nooit gevraagd, want dat is gewoon persoonlijk, maar in de groepsapp van studie zou niets moeten worden besproken wat ik niet zou moeten of kunnen zien.
Komt voor jou misschien niet zo over, maar dit is "aanvallend". Het komt over alsof je haar wantrouwt.

quote:
Met veel tegenzin mocht ik meekijken en scrolde zij even en zag ik meteen allerlei prive foto's van haar in de groepsapp en dat is volgens haar puur een statusupdate met wat ze bezig was op dat moment.
Meewerkend omdat ze bang was voor eventuele negatieve reacties van jou.

quote:
Ik zei meteen al: ja maar dit was toch puur voor studie, dit zijn toch niet je vrienden of mensen die je buiten school spreekt, tenminste dat zei je.
Beschuldigend. "Dit is niet waar je zei dat het voor is!".
quote:
Ze zei ja, maar dit is ook niet super belangrijk ofso.
Zij heeft er geen problemen mee dat dit ook in die groepsapp gezet wordt en geeft ook aan dat het niet belangrijk is.

quote:
Vervolgens vroeg ik of ik door de chats mocht scrollen en dit mocht niet. Ik ben toen gaan opstaan en weggelopen.
Je respecteerde haar keus niet (het is HAAR groepsapp, niet die van jou). Overigens, omdat er anderen bij in die groep zitten, hebben zij ook in zekere mate recht op privacy.
Het is niet zo dat ze een-op-een bezig was tegen één van de 3 anderen (of het nou die andere vrouw was of die 2 mannen maakt niet uit). Het werd in een GROEP gezet.
Als het nou een-op-een met een man was geweest en er bepaalde ongepaste dingen in werden geplaatst had je wellicht wel reden om vragen te stellen (VRAGEN STELLEN, niet eisen, opdringen, beschuldigen of verwijten) maar dat was dus niet het geval.

quote:
Zij achter mij aan.
Ze geeft om je en jouw gedrag maakte haar onzeker en angstig.

quote:
En ik zei laat eens mij die chats lezen en ze pakte de telefoon en wiste de groep voordat ik erin mocht lezen en dit was voor mij voldoende om weg te lopen.
Paniekaanval. Bang dat je boos op haar zou worden omdat je in eerste instantie al indirect aangaf dat je het niet vond kunnen dat ze ook over andere dingen in de groep aan het praten waren.
quote:
Want waarom zou ze die berichten verwijderen?
Bang voor jouw oordeel.
quote:
Wat zou volgens jullie de reden kunnen zijn? Wat mocht ik niet zien?
Je oordeelde al over de inhoud van die groepsapp, kwam er vervolgens op terug en "stond erop" dat je erin wilde kijken.

quote:
Ik ben weggelopen en sindsdien belt ze mij iedere minuut.
Omdat ze onzeker is geworden van jouw gedrag en bang is dat ze je kwijt raakt hierdoor.

quote:
Ze weet dat ze schuldig is
Schuldig waaraan?
Zoals ik het zie gun jij haar geen privacy, oordeel jij over het doel van die groepsapp, dwing jij haar in zekere mate op inzage in de chatgeschiedenis ervan en loop jij afkeurend weg.
Sorry maar zij is nergens schuldig aan.
Als ze "vreemdging" of wat dan ook, dan zou ze dat hoogstwaarschijnlijk niet via een groepsapp doen.

quote:
en ik vraag mij af: wat zou in die chat besproken worden wat ik niet mag zien, zo erg dat ze het zelfs voor mijn neus verwijderd.
Misschien wilde ze niet dat je erachter kwam dat ze stiekem een roze pyjama met olifanten prentjes voor haar verjaardag zou willen en probeerde ze met die groep uit te vogelen hoe ze dat het beste tegen jou zou kunnen zeggen want tja, je komt nogal oordelend over. No offense natuurlijk.

quote:
Ze zei nog: ze weten dat ik een vriend heb. Dit zou dan een reden voor mij moeten zijn om niet meer te willen kijken.
"Ze weten al dat ik in een relatie zit dus er is niets aan de hand"
Wel een beetje gek dat ze er selfies op zet maar het is schijnbaar een algemeen iets dat vrouwen soms wat aandacht willen van anderen dus whatever.

quote:
Veel vragen, weinig antwoorden.
Verkeerde vragen zijn inderdaad ook vragen. Maar haar proberen te dwingen om inzage in een groepsapp waar jij geen deel aan neemt is respectloos en laat zien dat je haar d'r privacy niet gunt.

quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:10 schreef Avianflu het volgende:
Wat een gezeur.

Ik app wel eens in een vriendinnen app groep zaken waarvan ik toch mag hopen dat dit niet met partners wordt gedeeld.
Ik zou de chat ook abrupt wissen als een onzekere vriend dat zou willen lezen, die info is niet voor jou bedoeld.
[gretamode]HOW DARE YOU![/gretamode] ;)
Ben het met je eens hoor. Sommige dingen zijn gewoon privé en de partner (of wie dan ook die niet in die groep zit) zal dat moeten respecteren. Een simpele uitleg als "Hier praat ik met mijn vrienden/studiegenoten/Zimbabweweeskinderen-donatiegroep" zou voldoende moeten zijn.
@TS wat zijn volgens jou de belangrijkste dingen in een relatie?
En aan welke daarvan heb jij je er niet aan gehouden met jouw actie?

Die groep is privé voor haar en haar studiegenoten. Of ze nou praten over wat ze gegeten hebben of dat iemand tips of whatever kan geven over andere zaken (of zelfs foto's plaatst) doet er verder niet toe.

Dat zij het doel van die groepsapp voor andere dingen gebruiken maakt ook niet uit verder.
Het punt is dat jij je controlerend opstelde, haar wantrouwde en "aanviel" gebaseerd op negatieve gedachten ("straks gaat ze vreemd", "straks zit ze daar nudes op te plaatsen", "misschien duiken ze alle 4 met elkaar in bed" maakt niet uit wat die gedachten zouden kunnen zijn).
Vrouwen zijn emotionele wezens. Als jij je beschuldigend/aanvallend/wantrouwend opstelt dan kunnen zij in paniek raken (wat hier dus gebeurde).

In dit geval, uitgaand van wat jij gepost hebt, zit jij fout.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:23 schreef KroketBroodje het volgende:
Of hij heeft vaker zulk gedrag vertoond en schiet automatisch, uit paniek, in de verdediging omdat ze anders uitgekauwd wordt.

Als hij opdringerig was en als een malloot tekeer ging dan zou het bij haar misschien niet eens opgekomen zijn om te zeggen waarom ze niet wilde dat hij keek. Misschien heeft TS wel een kort lontje en is hij van nature al wantrouwend.

Wij kennen TS en zijn vriendin verder niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 21:37 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Je had haar natuurlijk ook respectvol kunnen benaderen in plaats van tegen haar zeggen dat jij die chats wilde bekijken.
"Sorry voor mijn gedrag lieverd.
Ik had mij niet moeten opdringen.
Jouw groepsapp is privé en ik besef dat mijn gedrag onacceptabel was.
Ik waardeer dat je mij heel even liet meekijken.
Het spijt mij dat ik zo wantrouwend deed.
Ik zal in de toekomst rekening houden met jouw gevoelens en jouw beslissingen en privacy respecteren."

[ Bericht 1% gewijzigd door Ricje op 30-09-2021 22:20:26 (Donatiegroep miste een hoofdletter :o) ]
pi_201586835
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef Ricje het volgende:
Paniekaanval. Bang dat je boos op haar zou worden omdat je in eerste instantie al indirect aangaf dat je het niet vond kunnen dat ze ook over andere dingen in de groep aan het praten waren.
Dus ze wist al dat ik dat niet zou waarderen en dat ze dat toch deed, maar dan achter mij om, dat maakt het heel kwalijk en zegt wel iets over de geloofwaardigheid van haar,

quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef Ricje het volgende:
Wij kennen TS en zijn vriendin verder niet.
Ik heb even eerdere chats teruggelezen en daarin geeft ze nadrukkelijk aan dat het enkel over studie gaat. Wat dus niet waar is.
pi_201586853
Ja, je wil niet weten wat er allemaal voorbij komt in de gemiddelde tennis-/werk-/studie-groepsapp. Ja, ook door vrouwen. Sterker nog, juist door vrouwen. Als je daar al onzeker van wordt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  donderdag 30 september 2021 @ 22:52:54 #79
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_201586867
Alsof je partner dit soort privé berichten uit groepchats moet delen omdat jij je onzeker voelt en het niet vertrouwd. Grow up. :')
pi_201586870
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:49 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Dus ze wist al dat ik dat niet zou waarderen en dat ze dat toch deed, maar dan achter mij om, dat maakt het heel kwalijk en zegt wel iets over de geloofwaardigheid van haar,
[..]
Ik heb even eerdere chats teruggelezen en daarin geeft ze nadrukkelijk aan dat het enkel over studie gaat. Wat dus niet waar is.
Jij flirt met anderen tijdens uitgaan en vertelt haar dat niet. Elk huisje heeft zijn kruisje.
pi_201586906
En ondertussen zit TS ook op groepapp(s) waar hij allerlei vunzigheid met zijn vrienden deelt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 30 september 2021 @ 22:57:47 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201586942
quote:

[..]
Dus ze wist al dat ik dat niet zou waarderen en dat ze dat toch deed, maar dan achter mij om, dat maakt het heel kwalijk
Inderdaad. Ze had gewoon moeten zeggen dat het none of your business was, om zich vervolgens niet heel veel van jouw gemiep aan te trekken. Want laten we wel wezen: het is niet normaal dat je van jouw onzekerheid of hypocriet wantrouwen haar probleem maakt.

quote:
en zegt wel iets over de geloofwaardigheid van haar,
Of ze zag het drama al aankomen en koos de weg van de minste weerstand.
Huilen dan.
  donderdag 30 september 2021 @ 22:59:12 #83
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201586959
quote:

[..]
Nogmaals, jij zit fout.
Je verdraaid nu dingen.
Zij dacht waarschijnlijk dat jij er onzeker/argwanend over zou zijn en wilde je niet kwetsen. Ze geeft om je en wilde je geen pijn doen.
Draai de rollen nu eens om. Jij doet dat soort dingen in een groepsapp en jouw vriendin is controlerend, argwanend, trekt snel conclusies en wordt snel boos. Hoe zou JIJ je daarbij voelen als je dan ook nog eens op aanvallende manier benaderd zou worden?

Zoals anderen ook al hebben gezegd, het probleem ligt bij jou.

quote:
quote:
Zij dacht waarschijnlijk dat jij er onzeker/argwanend over zou zijn en wilde je niet kwetsen. Ze geeft om je en wilde je geen pijn doen.
Haar privé groep, haar keuze wat zij erin plaats. Wat de 3 anderen erin zetten is de keuze van die 3 anderen.
Dit heeft niets met jou te maken.
Als jij er steeds over bezig blijft tegen haar dan geeft dat haar een gevoel van onzekerheid. Dat ze op eieren moet lopen en dat die hele groepsapp voor jou een hekelpunt is.
Nogmaals: wat zijn volgens jou de belangrijkste dingen in een relatie?
Stel de vraag aan jezelf en probeer te achterhalen aan welke van deze dingen jij je niet gehouden hebt als je terugdenkt naar hoe het gelopen is.
  donderdag 30 september 2021 @ 23:00:26 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201586972
quote:

[..]
[..]
Hoe gaat het vallen in jullie families als jullie de verloving verbreken?
pi_201587000
quote:
7s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Inderdaad. Ze had gewoon moeten zeggen dat het none of your business was, om zich vervolgens niet heel veel van jouw gemiep aan te trekken. Want laten we wel wezen: het is niet normaal dat je van jouw onzekerheid of hypocriet wantrouwen haar probleem maakt.
[..]
Of ze zag het drama al aankomen en koos de weg van de minste weerstand.
TS is zo'n typetje die met "hoog moraal" geleuter vrouwen gaat vertellen wat wel en niet kan en hoe ze zich horen te gedragen maar zelf het slechtste voorbeeld is.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_201587020
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 22:59 schreef Ricje het volgende:
Jij doet dat soort dingen in een groepsapp
Dit is dus het probleem. Ze doet dingen die ze niet deed en niet zou doen. Ze loog en achteraf hield ze mij ook nog eens voor de gek. En ook nog eens brutaal om het gesprek te wissen, als je dan geen schuld bekend, dan weet ik het ook niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Gibraltar70 op 30-09-2021 23:09:15 ]
  donderdag 30 september 2021 @ 23:11:10 #87
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201587121
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 23:04 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Dit is dus het probleem.
Nee, het probleem is dat jij je controlerend, wantrouwend en achterdochtig opstelt
.
Ik heb je 2 vragen gesteld. Stop nu even met de schuld bij haar te leggen en geef eens serieus antwoord op de vragen.
Hier zijn ze (nogmaals):
quote:
jij doet dat soort dingen in een groepsapp en jouw vriendin is controlerend, argwanend, trekt snel conclusies en wordt snel boos. Hoe zou JIJ je daarbij voelen als je dan ook nog eens op aanvallende manier benaderd zou worden?
quote:
wat zijn volgens jou de belangrijkste dingen in een relatie?
Verder niet reageren op wat ik zeg. Enkel op deze vragen.

Door het eerlijk beantwoorden van deze 2 vragen zal je een beter inzicht krijgen en hopelijk een besef van waarom jij fout zit.
pi_201587122
Wat bizar om hier ruzie over te krijgen.
Ik zit ook in een studie appgroep met 8 mannen/vrouwen. We praten over van alles terwijl het in het begin enkel over studie gerelateerde onderwerpen ging. We hebben echt een band onderling gekregen en slepen elkaar door tentamens heen. Inmiddels praten we dus ook over vakanties of andere privé dingen, over de volgende borrel of waar we uit eten gaan met zn allen of gewoon grappige memes.

Mijn man heeft hier totaal geen probleem mee want er is wederzijds vertrouwen, de basis van elke relatie. Daarnaast is hij blij voor me dat ik z'n fijne studiegroep heb, die elkaar echt helpt en steunt.

Jouw gedrag zou voor mij echt een red flag zijn. Ik zou de relatie direct verbreken. Geen behoefte aan een onzekere controlerende creep.

[ Bericht 8% gewijzigd door Bloem75 op 30-09-2021 23:23:37 ]
pi_201587233
Maak het uit. Serieus, die meid verdient zoveel beter.

Heb je ook die app geïnstalleerd op je telefoon die aangeeft wanneer ze haar huis verlaat?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201587523
Alleen eerste post gelezen maar Damn Psycho alert. Ik zou het echt niet relaxed vinden als mijn partner mijn groepsgesprekken op whatsapp zou willen lezen. En er dan zo’n punt van maken. Dat soort dingen zijn privé. Sowieso hoeft mijn partner niet mee te lezen op mijn telefoon, en ik heb helemaal niets te verbergen.
pi_201587591
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:01 schreef Gibraltar70 het volgende:

Nogmaals: hetero mannen kunnen niet maten zijn met vrouwen.

Als een hetero man close is met een vrouw moet je altijd hem wantrouwen. Het kan door omstandigheden zoals werk, studie of iets zakelijks dat ze gedwongen met elkaar moeten zijn, maar dan nog moet je idd niet slapen.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:11 schreef probeer het volgende:
Holy fuck wat ben jij een controlerende creep.

Verder geen idee wat je vriendin met studiegenoten bespreekt. Zou jou ook geen fuck aan moeten (willen) gaan.

Ze moet van jou verantwoorden met wie ze appt en waarom. Moet niet gekker worden zeg.
Vrouwen (jonge vrouwen helemaal) zijn erg naïef en hebben vaak niet in de gaten wat jongens/mannen voor intenties hebben. Hij heeft alle recht om haar te begeleiden en hun te wantrouwen.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:19:50 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587607
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:15 schreef BookFreak het volgende:

[..]

Als een hetero man close is met een vrouw moet je altijd hem wantrouwen. Het kan door omstandigheden zoals werk, studie of iets zakelijks dat ze gedwongen met elkaar moeten zijn, maar dan nog moet je idd niet slapen.
[..]
Vrouwen (jonge vrouwen helemaal) zijn erg naïef en hebben vaak niet in de gaten wat jongens/mannen voor intenties hebben. Hij heeft alle recht om haar te begeleiden en hun te wantrouwen.
Nope. Wat je zegt klopt niet. En dat recht heeft hij totaal niet.

Jullie wonen in Nederland in de 21e eeuw. Deal with it.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201587621
quote:
Vanaf het eerste moment ben je argwanend en moet zij aan jou verantwoorden waarom ze met andere mensen praat en met welk doel.

Je gedrag is verre van gezond. Zoek professionele hulp.
Hoezo is hij gek???

Hij heeft reden genoeg opgenoemd om de situatie vreemd te vinden. Ik zie dat de meeste hier opperen voor totale naïviteit. En die (door de hedendaagse maatschappij opgelegde) lakse ongeïnteresseerde zogenaamd vrije houding leidt 100% naar overspel.
  Manager PR/Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:26:50 #94
269689 crew  Viv
pi_201587638
quote:
Vrouwen (jonge vrouwen helemaal) zijn erg naïef en hebben vaak niet in de gaten wat jongens/mannen voor intenties hebben.
So what als die jongens in de chatgroep de meiden stiekem wel leuk vinden? Zolang zij trouw is aan TS maakt dat toch helemaal niets uit?
quote:
Hij heeft alle recht om haar te begeleiden en hun te wantrouwen.
Hij hoeft ze niet te wantrouwen, maar hoort zijn vriendin te vertrouwen hierin. En haar begeleiden! :D Gaat hij dan na de studie ook voortaan mee naar haar werk? Naast haar zitten in de kantoortuin, zodat er niemand avances kan maken? 8)7
pi_201587647
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nope. Wat je zegt klopt niet. En dat recht heeft hij totaal niet.

Jullie wonen in Nederland in de 21e eeuw. Deal with it.
Wat ik zeg klopt niet omdat we in de 21e leven?

Waarom dwing je mij jouw liberale feministische troep op (wat jij presenteert als hét moraal van deze tijd)?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:29:46 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587650
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:23 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Hoezo is hij gek???

Hij heeft reden genoeg opgenoemd om de situatie vreemd te vinden. Ik zie dat de meeste hier opperen voor totale naïviteit. En die (door de hedendaagse maatschappij opgelegde) lakse ongeïnteresseerde zogenaamd vrije houding leidt 100% naar overspel.
Nope, dat doet het niet. Nogmaals, jullie (en wij) wonen in Nederland in de 21e eeuw. Vrouwen hebben zelfbeschikkingsrecht en recht op privacy. Hun vriend/verloofde/echtgenoot is NIET hun "eigenaar". En vrouwen gaat NIET vreemd met elke man die ze tegenkomen of kennen van school/studie/werk/leefomgeving.

Dan zouden er ook geen incels/mannelijke eeuwige maagden bestaan :P
pi_201587651
quote:

[..]

[..]
De enige die hij in zijn hele verhaal wantrouwt, is zijn vriendin. Zijn gedrag naar haar spreekt uit dat hij haar niet vertrouwt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:23 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Hoezo is hij gek???

Omdat hij zich zeer controlerend en wantrouwend gedraagt.

Met wie zij wel of niet appt staat los van zijn gedrag.

Maar ik begrijp dat jij dit allemaal ook niet snapt, omdat je TS' gedrag normaal lijkt te vinden.
pi_201587654
quote:

[..]

[..]
Ik sta er ook zo in. Al vertrouw ik mijn vriendin, maar ik vertrouw de mannen niet, want die kunnen andere intenties hebben en het vrouwtje verleiden tot iets. Zeker als je als vrouw die ruimte ook geeft.

Wat raad jij aan bij deze. Wat vind jij van de situatie?
pi_201587661
je hebt gefaald, toen ze het in het begin had over een groepsapp...2 meiden en 2 boys. wat een toeval.
Had je geen toestemming moeten geven..

Nu gaat ze over je heen lopen als je haar niet dumpt..ook omdat je naderhand jaloers en emotioneel reageert terwijl je direct een grens had moeten stellen
pi_201587664
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:29 schreef probeer het volgende:

Maar ik begrijp dat jij dit allemaal ook niet snapt, omdat je TS' gedrag normaal lijkt te vinden.
Het kan ook gewoon dat iemand een andere visie heeft dan jij, waarschijnlijk wat traditioneler en op basis van bepaalde religieuze overtuigingen.

En zeer hypocriet als je dan vervolgens gaat huilen dat jouw denkbeelden niet gerespecteerd worden terwijl je dat zelf ook niet doet met de denkbeelden van anderen.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:36:59 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201587666
quote:

[..]
Goh, ik leer elke dag iets nieuws hier.
quote:
[..]
Nou nee; dat recht heeft hij niet. Als zijn vriendin daar niet op zit te wachten dan heeft hij zich daar maar naar te voegen. Ik kan me niet voorstellen dat iemand het lang uithoudt met iemand die zo intrinsiek wantrouwend is.
Huilen dan.
pi_201587668
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:34 schreef PSVCL het volgende:
je hebt gefaald, toen ze het in het begin had over een groepsapp...2 meiden en 2 boys. wat een toeval.
Had je geen toestemming moeten geven..

Nu gaat ze over je heen lopen als je haar niet dumpt..ook omdat je naderhand jaloers en emotioneel reageert terwijl je direct een grens had moeten stellen
Dat is ook het pijnpunt. Als ik haar dit vergeef, namelijk dat ze loog over de inhoud van de groep en ook nog eens mij voor de gek houdt. Dan neemt ze mij niet meer serieus.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:39:45 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587675
Dit topic gaat van kwaad tot erger -O-
Maak het alsjeblieft uit @Gibraltar70
Ze verdient véél beter.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:40:12 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201587676
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:37 schreef Gibraltar70 het volgende:

Dan neemt ze mij niet meer serieus.
Als je nou eerlijk bent dan kan je haar dat ook niet heel kwalijk nemen hè.
Huilen dan.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:42:35 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587682
quote:

[..]
Dat is ook het pijnpunt. Als ik haar dit vergeef, namelijk dat ze loog over de inhoud van de groep en ook nog eens mij voor de gek houdt. Dan neemt ze mij niet meer serieus.
Waaruit blijkt dat ze loog over de inhoud vd groep en jouw voor de gek hield dan?

Nee, het antwoord is NIET dat ze de groepsapp wiste.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:42:41 #106
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201587683
quote:

[..]
Is wat velen inderdaad zeggen (en artikelen over schrijven op het internet). Dit komt mede door aantrekkingskracht, waar het verkeerd kan gaan.
Dat wil echter niet zeggen dat elke vrouw meteen het bed in duikt met een andere man.
Het wordt pas een probleem als het in de relatie niet goed zit. Dan alsnog heeft de vrouw de keuze uit:

• Uitpraten met partner
• Relatie verbreken
• Vreemdgaan

Het laatste genoemde is echter een "last resort". Een vrouw zal vast en zeker wel aangeven waar zij mee zit, waar zij ontevreden over is, waardoor zij niet gelukkig is of als zij iets mist.

quote:
[..]
Oftewel: Vrouw moet aan de ketting in huis en mag geen contact hebben met mannen? Voordat man de deur uit gaat de tralies controleren en dan de deur, voorzien van 20 sloten, goed afsluiten?
Kom op nou.

Ieder persoon mag zelf beslissen wat hij/zij in het leven doet.
quote:
0s.gif Op

Het wantrouwen en de slechte communicatie zal uiteindelijk leiden naar een relatiebreuk (door degene die zich constant moet verantwoorden) of vreemdgaan.

vrijdag 1 oktober 2021 00:23 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Hoezo is hij gek???

En waarom?

• Controlerende partner
• Wantrouwende partner
• Achterdochtige partner
• Opdringende partner
• Constant haarzelf moeten verantwoorden
• Beschuldigingen en verwijten krijgen
• Gedwongen worden

Speaking of which.. TS geeft je wel likes maar een uur later nog steeds geen antwoord op de 2 vragen die ik hem stelde.
Hij weet dus dat hij eigenlijk fout zit maar is te trots om dit toe te geven of kan werkelijk geen eerlijk antwoord bedenken op de gestelde vragen.
Jammer.
pi_201587684
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:26 schreef Viv het volgende:

[..]
So what als die jongens in de chatgroep de meiden stiekem wel leuk vinden
Uuh, ja, hallo? Precies dat dus! Wij mannen zijn jagers ja. En je hebt dus stiekeme jagers onder mannen, beter bekend als "gewoon een vriend".

quote:
Zolang zij trouw is aan TS maakt dat toch helemaal niets uit?
Overspel kan alleen voorkomen worden als de weg daar naar toe ook afgesloten wordt.

Als je in een relatie zit en je afzonderd met een ander van het andere geslacht in een niet zakelijke setting (bv, samen uit eten, prive chatten, samen naar bios) dan moet dat gezien worden als niet-trouw en niet je huidige partner respecteren (ook al komt er geen zoen van te pas).
pi_201587703
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat ze loog over de inhoud vd groep en jouw voor de gek hield dan?

Toen ik vroeg waarom die groepsapp zo actief was in het weekend, zei ze dat die andere meid voornamelijk actief is. Dat zij enkel en kort over studie praat. En vandaag zag ik in de groepsapp bij jet scrollen door haar, dat zij gewoon foto’s van haar zelf en omgeving de groep ingooit. Wat niets met studie te maken heeft.
pi_201587706
quote:

[..]
Precies.. scheve verhoudingen krijg je dan.

Persoonlijk zou ik haar dumpen en niet meer naar omkijken, 9 van de 10 keer komen ze dan met hangende pootjes terug en heb je de kans om het op de juiste manier aan te pakken. Vrouwen willen ,ook al zeggen ze van niet, dat je oa grenzen zet, zelfrespect hebt(niet over je heen laat lopen door een kutje) en hun shittests doorstaat.
pi_201587708
Vervolgens vroeg ik of ik even mocht lezen en toen verwijderde ze het gesprek meteen. Wat houdt ze achter? Wat mag ik niet zien?
pi_201587711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Precies.. scheve verhoudingen krijg je dan.

Persoonlijk zou ik haar dumpen en niet meer naar omkijken, 9 van de 10 keer komen ze dan met hangende pootjes terug en heb je de kans om het op de juiste manier aan te pakken. Vrouwen willen ,ook al zeggen ze van niet, dat je oa grenzen zet, zelfrespect hebt(niet over je heen laat lopen door een kutje) en hun shittests doorstaat.
Hoe had jij het aangepakt en wat denkje dat ik niet mocht zien? Dat ze bijv. Oojt met zijn allen zijn wezen uiteten waar ik niks van heb meegekregen of erger?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:51:24 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587713
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:48 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Toen ik vroeg waarom die groepsapp zo actief was in het weekend, zei ze dat die andere meid voornamelijk actief is. Dat zij enkel en kort over studie praat. En vandaag zag ik in de groepsapp bij jet scrollen door haar, dat zij gewoon foto’s van haar zelf en omgeving de groep ingooit. Wat niets met studie te maken heeft.
Wereldschokkend zeg...
pi_201587716
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Wereldschokkend zeg...
Gaat even niet om wat jij schokkend vindt of niet. Het gaat erom dat zij liegt over haar rol in de groep en de chat verwijderd als ik nadere vragen stel.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:53:51 #114
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:49 schreef Gibraltar70 het volgende:
Vervolgens vroeg ik of ik even mocht lezen en toen verwijderde ze het gesprek meteen. Wat houdt ze achter? Wat mag ik niet zien?
Waarom zou je het wel mogen zien? Of beter: waarom zou je je haar constant mogen controleren? Waarom zou je dat sowieso willen, haar constant controleren?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:54:47 #115
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201587722
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Denk dat je een stukje gemist hebt. Hij gaf in een latere post aan dat er voorafgaand via een WAbericht over gesproken was en dat zij meldde dat het alleen over de studie ging.
Kan me voorstellen dat ze er over loog. Als hij zijn eigen gedrag al goed praat zal er vast wel wat meer gebeurd zijn de laatste tijd (voorafgaand aan het onderwerp dat hier besproken is).

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:42 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Uuh, ja, hallo? Precies dat dus! Wij mannen zijn jagers ja. En je hebt dus stiekeme jagers onder mannen, beter bekend als "gewoon een vriend".
Klopt. We zijn "jagers". Maar dat wil niet zeggen dat, zodra we een relatie hebben, we laks onderuit kunnen gaan hangen op de bank met een zak chips op schoot.
Zoals ik zei: Als het niet goed gaat in de relatie kan er iets gebeuren. Oplossing: Zorgen dat het goed blijft gaan.
Gaat het niet goed? Nou, wij zijn "jagers". Dus dan maar weer op jacht gaan.

quote:
Overspel kan alleen voorkomen worden als de weg daar naar toe ook afgesloten wordt.

Als je in een relatie zit en je afzonderd met een ander van het andere geslacht in een niet zakelijke setting (bv, samen uit eten, prive chatten, samen naar bios) dan moet dat gezien worden als niet-trouw en niet je huidige partner respecteren (ook al komt er geen zoen van te pas).
Volgens jouw logica is TS dus ook regelmatig overspel aan het plegen aangezien hij met andere vrouwen flirt. Hij heeft dus geen respect voor zijn partner.
Case closed everyone. 8)7
  Moderator vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:54:48 #116
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_201587723
Blijkbaar heeft ze wat te verbergen. Ik zou haar even aanpakken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_201587726
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Waarom zou je het wel mogen zien? Of beter: waarom zou je je haar constant mogen controleren? Waarom zou je dat sowieso willen, haar constant controleren?
Wie heeft het hier over constant controleren. Die groep bestaat al een jaar. Nooit gevraagd of ik mocht lezen. Totdat ik zag dat in het weekend bijna 100 berichtmeldingen vanuit kwamen. Dan gaan er bij mij alarmbellen af en wil ik meer weten. Dus dat wantrouw is ergens op gebaseerd en achteraf had ik het juist ook nog.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:56:15 #118
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587727
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:52 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Gaat even niet om wat jij schokkend vindt of niet. Het gaat erom dat zij liegt over haar rol in de groep en de chat verwijderd als ik nadere vragen stel.
Daar heb je 0 bewijs van.
Ik zou het je ook niet laten lezen. Ik zou de groepsapp ook niet wissen. Ik zou het onmiddellijk uitmaken. Zo'n constant controlerende partner pas ik voor.

Een relatie moet gebaseerd zijn op vertrouwen, niet op wantrouwen.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:58:00 #119
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201587732
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat weet hij dus niet anders had hij mijn vragen allang beantwoordt. :X
pi_201587734
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:50 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Hoe had jij het aangepakt en wat denkje dat ik niet mocht zien? Dat ze bijv. Oojt met zijn allen zijn wezen uiteten waar ik niks van heb meegekregen of erger?
Ik zal hier morgen op reageren.. ga nu pitten.

Zou btw geen advies aannemen van vrouwelijke leden.
pi_201587735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:31 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ik sta er ook zo in. Al vertrouw ik mijn vriendin, maar ik vertrouw de mannen niet, want die kunnen andere intenties hebben en het vrouwtje verleiden tot iets. Zeker als je als vrouw die ruimte ook geeft.

Wat raad jij aan bij deze. Wat vind jij van de situatie?
En die vrouwen hebben vaak niet eens door dat er op hun gejaagd wordt. Ik zou haar adviseren en uitleggen dat ze mannen in zijn algemeenheid altijd moet wantrouwen en zien als jagers op haar, dat je daarom dus niet leuk vind dat ze fotos van haar deelt naar die jongens, en als ze jou nog respecteert dat ze alleen zakelijk moet zijn wbt die jongens van school.....en zo niet, beter dumpen.

Nooit accepteren dat men vrij mag jagen op je partner.....
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:59:04 #122
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587736
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:55 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Wie heeft het hier over constant controleren. Die groep bestaat al een jaar. Nooit gevraagd of ik mocht lezen. Totdat ik zag dat in het weekend bijna 100 berichtmeldingen vanuit kwamen. Dan gaan er bij mij alarmbellen af en wil ik meer weten. Dus dat wantrouw is ergens op gebaseerd en achteraf had ik het juist ook nog.
Oneens. Met het eerste al, maar al helemaal met "ik had het juist".
Maar doe die meid een plezier en maak het uit.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 00:59:56 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201587738
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:55 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Gut, het is wat... een groepsapp waar niet uitsluitend aan studie gerelateerde zaken besproken worden. !!!ALARMBELLEN!!!

Misschien kan je beter haar telefoon achter slot en grendel opbergen en in de kelder een ketting aanleggen, gewoon voor de zekerheid.
Huilen dan.
pi_201587739
quote:

[..]
Daar heb je 0 bewijs van.
Ik zou het je ook niet laten lezen. Ik zou de groepsapp ook niet wissen. Ik zou het onmiddellijk uitmaken. Zo'n constant controlerende partner pas ik voor.

Je leest helemaal niet wat ik post. Dit is simpelweg een andere user woorden in de mond leggen, zodat je er eventjes flink op kan inhakken.

Als ik jou was zou ik gewoon maar accepteren dat er nog zeer veel mannen én vrouwen zijn ter wereld die een meer traditioneel idee van het leven hebben. Daar kun je dan keihard op gaan inhakken, maar daar schiet je weinig mee op.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:00:27 #125
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587741
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:58 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Ik zal hier morgen op reageren.. ga nu pitten.

Zou btw geen advies aannemen van vrouwelijke leden.
Nee inderdaad. Wat weten vrouwen nou over vrouwen? :+
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:01:15 #126
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587746
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:59 schreef BookFreak het volgende:

[..]
En die vrouwen hebben vaak niet eens door dat er op hun gejaagd wordt. Ik zou haar adviseren en uitleggen dat ze mannen in zijn algemeenheid altijd moet wantrouwen en zien als jagers op haar, dat je daarom dus niet leuk vind dat ze fotos van haar deelt naar die jongens, en als ze jou nog respecteert dat ze alleen zakelijk moet zijn wbt die jongens van school.....en zo niet, beter dumpen.

Nooit accepteren dat men vrij mag jagen op je partner.....
Nee, vrouwen zijn heel dom. Die merken dat niet als dat zo is :+
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:05:00 #127
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587753
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:59 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Je leest helemaal niet wat ik post. Dit is simpelweg een andere user woorden in de mond leggen, zodat je er eventjes flink op kan inhakken.

Als ik jou was zou ik gewoon maar accepteren dat er nog zeer veel mannen én vrouwen zijn ter wereld die een meer traditioneel idee van het leven hebben. Daar kun je dan keihard op gaan inhakken, maar daar schiet je weinig mee op.
Aha, dus jouw "traditionele denkbeelden" maken dat je in deze gelijk hebt? _O- :W
pi_201587754
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 00:54 schreef Ricje het volgende:

Volgens jouw logica is TS dus ook regelmatig overspel aan het plegen aangezien hij met andere vrouwen flirt.
Waar kan ik dat lezen? Heb niet alles gelezen. Maar áls dit werkelijk zo is, ja dan is hij ook niet goed bezig (naar mijn standaarden).
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:07:11 #129
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587761
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:05 schreef BookFreak het volgende:

[..]
Waar kan ik dat lezen? Heb niet alles gelezen. Maar áls dit werkelijk zo is, ja dan is hij ook niet goed bezig (naar mijn standaarden).
In zijn pohi ;)
En en dit topic, waar betreffende post geqoute wordt ;)
pi_201587765
quote:

[..]
Begrijp niet waar het woord regelmatig vandaan komt. Ik heb een keer aangeven (heb meer zondes als je goed doorzoekt op Fok) dat ik wel leuk vind met uitgaan (wat ik al bijna niet meer doe) om contact te hebben meiden waar ik voor de rest niets mee doe, dus geen nummers mee uitwissel of ze meevraag naar huis.

Terugkomend op mijn verhaal: moet ik het dood laten bloeden en haar blijven negeren of het gesprek aangaan en uit elkaar gaan. Ik begrijp niet wat zij mij nog kan vertellen en dat zij denkt dat ik haar nog zal vertrouwen.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:09:53 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587770
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:08 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Begrijp niet waar het woord regelmatig vandaan komt. Ik heb een keer aangeven (heb meer zondes als je goed doorzoekt op Fok) dat ik wel leuk vind met uitgaan (wat ik al bijna niet meer doe) om contact te hebben meiden waar ik voor de rest niets mee doe, dus geen nummers mee uitwissel of ze meevraag naar huis.

Terugkomend op mijn verhaal: moet ik het dood laten bloeden en haar blijven negeren of het gesprek aangaan en uit elkaar gaan. Ik begrijp niet wat zij mij nog kan vertellen en dat zij denkt dat ik haar nog zal vertrouwen.
Uitmaken :Y
Geef die vrouw haar vrijheid _O_
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:10:00 #132
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201587771
quote:

[..]
In het draadje dat hij zelf aangemaakt heeft enkele maanden geleden.
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:02 schreef Gibraltar70 het volgende:
FOK,

In hoeverre is het acceptabel om in een relatie met andere meiden te flirten, dus een praatje en een paar complimenten, puur en puur omdat je de interactie leuk vindt. Dus geen enkel probleem in de relatie, liefde zit erin, maar de interactie met andere -onbekende- meiden toch leuk en geinig vinden.

Zien jullie dit als vreemdgaan? Zo nee, wat is dit dan?
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 23:12 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ik heb een hele leuke vriendin waar ik nog niet mee samen woon, maar als ik met vrienden op stap ben, dan vind ik het leuk om andere meiden te versieren en te spreken. Ik deel geen nummers of wat dan ook, maar ik heb later wel steeds het idee, als mijn vriendin dit zou zien, dan zou ik d'r kwijt zijn.
Zoals ik aan het begin van dit (huidige) draadje al zei: pot, ketel.
pi_201587775
Wat een gejank om niks zeg. Als je een beetje sociaal ingesteld bent heb je ook gewoon leuk contact in zo’n studiegroepje. Naast het studeren wil je het tussendoor ook wel eens over andere dingen hebben en als het dan goed klikt onderling heb je al gauw hele gesprekken.

En zo’n nieuw groepje mensen kan soms ook prettig zijn om je eigen twijfels en onzekerheden mee te bespreken, omdat ze vaak niet verbonden zijn met de rest van je sociale krijg en het dus een relatief veilige omgeving is. En ja, dan zal het ongetwijfeld ook wel eens over jullie relatie gaan. Zeker als je haar zo in de nek loopt te hijgen met je controledrang, dan snap ik dat ook wel. Als je daar niet mee kunt dealen is dat je eigen onzekerheid en niet haar probleem.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:10:46 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201587776
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, vrouwen zijn heel dom. Die merken dat niet als dat zo is :+
Je zou, als je op TS en zijn medestanders met middeleeuwse opvattingen afgaat, bijna gaan denken dat vrouwen naïeve en hulpeloze wezentjes zonder eigen wil zijn, compleet overgeleverd aan hordes jagende mannen die elk moment kunnen toeslaan.
Huilen dan.
pi_201587779
quote:

1. De jongens/mannen moet je sowieso wantrouwen

2. Vrouwen zijn naïeve wezen dus die moet je sowieso begeleiden en niet ongestoord onbeperkt hun gang laten gaan. Dus het wantrouwen hier gaat niet over dat zij slechte intenties heeft om overspel te plegen, maar het gaat over het voorkomen dat ze ten prooi valt.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:11:24 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587782
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:10 schreef Ricje het volgende:

[..]
[..]
[..]
Maar hé, mannen mogen dat. Zijn jagers. Zit in hun instinct. Is biologie. Is natuurlijk. :Y :+

Dan weet je dat ;)
pi_201587783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:10 schreef Ricje het volgende:

[..]
[..]
[..]
Dus je denkt dat zij die aandacht van andere mannen ook fijn vindt? En dit van mij probeerde te verbergen.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:11:49 #138
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587784
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je zou, als je op TS en zijn medestanders met middeleeuwse opvattingen afgaat, bijna gaan denken dat vrouwen naïeve en hulpeloze wezentjes zonder eigen wil zijn, compleet overgeleverd aan hordes jagende mannen die elk moment kunnen toeslaan.
Uhuh :Y
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:12:46 #139
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201587791
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Maar hé, mannen mogen dat. Zijn jagers. Zit in hun instinct :Y :+

Dan weet je dat ;)
Ja maar het is ook vreemdgaan en respectloos volgens @BookFreak ;(
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:13:49 #140
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201587793
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:11 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Dus je denkt dat zij die aandacht van andere mannen ook fijn vindt? En dit van mij probeerde te verbergen.
Als jij leuk genoeg bent hoef je daar toch niet bang voor te zijn?
Huilen dan.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:13:53 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587794
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:11 schreef BookFreak het volgende:

[..]

2. Vrouwen zijn naïeve wezen dus die moet je sowieso begeleiden en niet ongestoord onbeperkt hun gang laten gaan. Dus het wantrouwen hier gaat niet over dat zij slechte intenties heeft om overspel te plegen, maar het gaat over het voorkomen dat ze ten prooi valt.
pi_201587796
Ik kijk nooit in R&P, maar ik denk niet dat je het zo moet gaan benaderen. Zo creëer je voor jezelf denkbeelden waarin je iedereen over één kam gaat scheren en op basis van één aspect gelijk denkt te kunnen stellen hoe iemand in elkaar steekt. Dergelijke amateuristische psychologie kun je denk ik beter achterwege laten. Op basis daarvan krijg je hier ook altijd van die vreemde en kortzichtige conclusies dat als iemand het niet geheel eens met bepaalde progressieve punten, dat je dan wel alt-right moet zijn.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:14:52 #143
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201587798
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:11 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Ga jij eerst braaf de 2 vragen beantwoorden die ik je ruim een uur geleden stelde alvorens ik jou verder beantwoordt dank u wel. :{
Respect moet van twee kanten komen. Als jij mij niet respecteert door weigeren om die vragen te beantwoorden dan ga ik verder geen tijd/moeite spenderen om jouw vragen te beantwoorden. :+
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:15:05 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587799
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:11 schreef BookFreak het volgende:

[..]

QED
pi_201587800
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:13 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als jij leuk genoeg bent hoef je daar toch niet bang voor te zijn?
Dus iedere man die toevallig voorbij komt meten aan mijzelf en eventueel twijfelen over haar trueheid als ik een tijdje niet leuk ben. Goed leven heb je dan.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:16:37 #146
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587808
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:14 schreef Gibraltar70 het volgende:
Ik kijk nooit in R&P, maar ik denk niet dat je het zo moet gaan benaderen. Zo creëer je voor jezelf denkbeelden waarin je iedereen over één kam gaat scheren en op basis van één aspect gelijk denkt te kunnen stellen hoe iemand in elkaar steekt. Dergelijke amateuristische psychologie kun je denk ik beter achterwege laten. Op basis daarvan krijg je hier ook altijd van die vreemde en kortzichtige conclusies dat als iemand het niet geheel eens met bepaalde progressieve punten, dat je dan wel alt-right moet zijn.
Spiegel.
Pot, ketel.
Hypocriet.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:16:54 #147
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201587809
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:15 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Dus iedere man die toevallig voorbij komt meten aan mijzelf
Dat doe je alleen wanneer je daar onzeker over bent.
quote:
en eventueel twijfelen over haar trueheid als ik een tijdje niet leuk ben. Goed leven heb je dan.
En wat doe je nu dan? En denk je dat ze je door dit kinderachtige gedrag leuker of minder leuk gaat vinden?
Huilen dan.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:17:42 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587811
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:15 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
Dus iedere man die toevallig voorbij komt meten aan mijzelf en eventueel twijfelen over haar trueheid als ik een tijdje niet leuk ben. Goed leven heb je dan.
Nee, een achterlijk wantrouwende supercontrolerende partner hebben. Dán is je leven pas een feestje _O_
pi_201587812
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:14 schreef Gibraltar70 het volgende:
En dit komt vooral voort uit diepe frustratie bij bepaalde links-en progressief ingestelde mensen die niet op een normale manier kunnen dealen met mensen die een andere visie hebben. Bij een verschil van mening slaat men direct op tilt. Dus als iemand dan een andere visie heeft, is het een tactiek geworden om deze maar direct zo negatief en extreem mogelijk te framen. Maar helaas, de werkelijkheid ligt net wat anders ;).
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 01:20:01 #150
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201587818
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:18 schreef Gibraltar70 het volgende:

[..]
En dit komt vooral voort uit diepe frustratie bij bepaalde links-en progressief ingestelde mensen die niet op een normale manier kunnen dealen met mensen die een andere visie hebben. Bij een verschil van mening slaat men direct op tilt. Dus als iemand dan een andere visie heeft, is het een tactiek geworden om deze maar direct zo negatief en extreem mogelijk te framen. Maar helaas, de werkelijkheid ligt net wat anders ;).
Uhuh. Het is uiteraard NIET dat het aan jou of jouw gedrag kan liggen toch? :N

Mallerd ben ik ook.. :D
pi_201587829
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Uhuh. Het is uiteraard NIET dat het aan jou of jouw gedrag kan liggen toch? :N

Mallerd ben ik ook.. :D
Als je mijn posts rustig leest, vind ik helemaal niet dat ik zulke extreme dingen zeg. Tevens probeer ik ook niet te snijden in de rechten die de vrouw heeft. Het extremisme zit hem in dit topic meer in de reactie óp mij, dan in wat Ik daadwerkelijk probeert aan te geven. Ik vind het bijvoorbeeld uiterst opmerkelijk dat je tegenwoordig niets meer mag stellen over de vrouw.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')