"Jij mag niet meer in die app of anders" is inperken van haar vrijheid.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:41 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Ik beperk haar niet. Ik geef mijn voorwaarden aan.
"of anders". <- manipulatie/emotionele chantage.quote:Het is aan haar om hierin mee te gaan.
Tot aan je 30ste is het het makkelijkst om vrienden te maken. Dat zij vrienden wil maken van haar studiegenoten is haar keuze. Daar heb jij niets mee te maken. Je bent haar restricties aan het opleggen en aan het manipuleren.quote:Aan het begin, toen ze begon over een groepsapp, heb ik het nooit willen bekijken of argwaan over gehad, omdat ik zelf ook gestudeerd heb en die groepjes ook had, maar wat moet ik met die mensen bespreken buiten studie om.
Dus jij mag wel jouw vrienden hebben maar zij mag geen vrienden maken. Wederom inperken van vrijheid. En hoe doe je dat? Manipulatie en chantage.quote:Ik heb daarvoor mn partner, vrienden en familie. Ik dacht dat zij er ook zo in zat, dat zij ze tenminste.
"Jij kan niet met mijn gestelde voorwaarden omgaan dus nu mag je het helemaal niet meer". En hoe bedoel je "niet mee kan omgaan"? Je laat het nu overkomen alsof ze dom is.quote:Achteraf bleef het niet waar te zien, dus gevraagd om het helemaal te vermijden nu, omdat ze er niet mee kan omgaan.
Het IS extreem. Er is geen "misschien". Als jij dit niet kan beseffen dan raad ik je aan om hulp te gaan zoeken.quote:Nothing more. Begrijp dat het misschien extreem overkomt
En op deze manier wil jij dit voorkomen? Succes daarmee. Ik kan je verzekeren dat zij vroeg of laat "vertier" gaat zoeken "buiten de deur" of dat ze je aan de kant zet als je op deze wijze door blijft gaan.quote:maar als je vroeger tientallen wijven hebben gehad in je bed die achteraf allemaal een man bleken te hebben, gaat je vertrouwen in de mens er niet beter van worden.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:53 schreef Ed1234 het volgende:
Je studententijd is juist de tijd om vrienden voor het leven te maken, met je medestudenten dus.
Dit dus. Uiteindelijk zal ze wel ERGENS een man tegenkomen waarbij ze zich prettiger voelt (en hoe jij haar nu behandeld zal daar niet heel veel voor nodig zijn) en binnen de kortste keren zegt ze jou dan adieu.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:04 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou ja, los van de nogal absurde veronderstellingen en dito houding van jou die hieraan ten grondslag liggen: jij denkt dat je partner je aantrekkelijker vindt met dit soort sneue paniekvoetbal en manipulatieve controleren en beperken van haar gedrag? Die rent vanzelf wel een keer tegen een jongen aan die niet zo ziekelijk jaloers, onzeker en beperkend is in zijn gedrag als jij.
Self-fulfilling prophecies enzo.
Hij staat toch toe dat ze een studie volgt?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:26 schreef Ricje het volgende:
We leven in de 21ste eeuw. Niet in de 18e eeuw waar vrouw alleen achter het aanrecht mocht staan en de kinderen mocht verzorgen/opvoeden.
Als jij dit niet kan accepteren blijf dan vrijgezel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij staat toch toe dat ze een studie volgt?
Waarschijnlijk was dat een voorwaarde van haar om een relatie met hem aan te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:44 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij staat toch toe dat ze een studie volgt?
De mens aan zich heeft geen haat als je hem op een gebalanceerde manier weet op te voeden en hem op een doortastende weet te onderwijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding of omgeving.
Men versterkt de onmacht, men geeft het gevoel dat de gewone man niks meer te vertellen heeft in zijn omgeving, en men gebruikt spookvijandige beelden om de angst doen te versterken.
Je kan van de haat afstappen door jezelf te balanceren en je eigen zorgvuldig te laten onderwijzen voordat je meegaat met een bepaalde stroming die toeleid naar de haat van iets wat je niet wil en kan begrijpen.The best among you is the one who doesn’t harm others with his tongue and hands. - Prophet Muhammad (PBUH)
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 15:44 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
De mens aan zich heeft geen haat als je hem op een gebalanceerde manier weet op te voeden en hem op een doortastende weet te onderwijzen.
Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding of omgeving.
Men versterkt de onmacht, men geeft het gevoel dat de gewone man niks meer te vertellen heeft in zijn omgeving, en men gebruikt spookvijandige beelden om de angst doen te versterken.
Je kan van de haat afstappen door jezelf te balanceren en je eigen zorgvuldig te laten onderwijzen voordat je meegaat met een bepaalde stroming die toeleid naar de haat van iets wat je niet wil en kan begrijpen.
Je quote steeds hetzelfde reaguursel uit https://www.geenstijl.nl/(...)keeen-nieuw-zeeland/ , wat wil je hiermee zeggen? En denk je dat dit gunstig of ongunstig is voor de indruk die we hier van je krijgen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:43 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
De mens aan zich heeft geen haat als je hem op een gebalanceerde manier weet op te voeden en hem op een doortastende weet te onderwijzen.
Je kan van de haat afstappen door jezelf te balanceren en je eigen zorgvuldig te laten onderwijzen voordat je meegaat met een bepaalde stroming die toeleid naar de haat van iets wat je niet wil en kan begrijpen.
quote:De mens aan zich heeft geen haat als je hem op een gebalanceerde manier weet op te voeden en hem op een doortastende weet te onderwijzen.
Haat komt meestal voort uit onmacht onwetenheid angst en een te gecontroleerde gedomineerde opvoeding omgeving of bestuursapparaat.
Alle facetten die zich nu aan het versterken zijn in de Wereld, men versterkt de onwetendheid door te censureren, men versterkt de onmacht men geeft het gevoel dat de gewone man niks meer te vertellen heeft in zijn omgeving, en men gebruikt spookvijandige beelden om de angst doen te versterken.
RobWil | 15-03-19 | 10:04
Is dat een copy/paste bericht dat je uit een tekst bestandje haalt? Want iedere keer als de waarheid voorbij komt gebruik jij dit als struisvogeltactiek.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:43 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
[ Bericht 4% gewijzigd door Ricje op 03-10-2021 00:35:37 (Bezig met opzetten van een school voor Calimero's) ]
quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 01:16 schreef Gibraltar70 het volgende:
Vandaag met haar fysiek afgesproken. Ze gaf meteen aan dat ze loog, omdat ik haar zo onder druk had gezet, volgens haar. Ze zei dat er niks geks in wordt besproken, maar dat ze iedere keer bang is dat ik toch wat zal vinden en mij zal kwijtraken, dus heeft ze uit paniek verwijderd, zegt ze.
Ik heb via Icloud het gesprek terug gehaald en ze hebben zoals verwacht vaker over andere dingen dan studie, maar geen rare gesprekken. Wel dat ze soort vrienden zijn geworden. Ik heb toen aangegeven dat ze zakelijk moet kunnen zijn tegen mannen op werk en studie, dat amicale gedoe en iedereen te vriend willen houden, vind ik niks.
Ze vroeg of ze in de groep kon blijven en enkel studie gerelateerde dingen kon bespreken. Ik zei nee, omdat ze heeft aangetoond dat ze het niet kan en zich laat meeslepen door anderen. Ze is nu uit de groep. En ze vindt het niet erg, zegt ze.
Ik zit wel met een dubbel gevoel. Ik heb haar weer vergeven en waarom moest er een ruzie te pas komen voor dit. Het moet geen bevel-uitvoering relatie zijn. Ik verwacht dit soort dingen uit haar zed al..
Dat lieg je. Je hebt hier al verteld hoe je vanaf het begin argwanend en controlerend was.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:41 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Ik beperk haar niet. Ik geef mijn voorwaarden aan. Het is aan haar om hierin mee te gaan. Aan het begin, toen ze begon over een groepsapp, heb ik het nooit willen bekijken of argwaan over gehad, omdat ik zelf ook gestudeerd heb en die groepjes ook had, maar wat moet ik met die mensen bespreken buiten studie om.
Moet ik je nou uit gaan leggen hoe 'vrienden maken' werkt? Dat zij wellicht wel behoefte heeft aan contact met studiegenoten buiten haar studie om?quote:Ik heb daarvoor mn partner, vrienden en familie. Ik dacht dat zij er ook zo in zat, dat zij ze tenminste. Achteraf bleef het niet waar te zien, dus gevraagd om het helemaal te vermijden nu, omdat ze er niet mee kan omgaan.
Jouw probleem. Stop dat eens op haar te projecteren. Daarbij, je bent zelf ook niet te vertrouwen.quote:Nothing more. Begrijp dat het misschien extreem overkomt, maar als je vroeger tientallen wijven hebben gehad in je bed die achteraf allemaal een man bleken te hebben, gaat je vertrouwen in de mens er niet beter van worden.
Je kan ook van achterlijkheid afstappen door eens te luisteren naar wat tig mensen je hier zeggen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:43 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
Het is slechts een kwestie van tijd voor ze je gaat haten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:43 schreef Gibraltar70 het volgende:
[..]
dat wil hij helemaal niet, was ook niet zijn bedoeling volgens mij.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Je kan ook van achterlijkheid afstappen door eens te luisteren naar wat tig mensen je hier zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |