Goed bezig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren brood, gebraden gehakt, kaas, snipper uitjes en stukjes paprika. Fruit toe, zoals gewoonlijk.
Nu 2 maanden alcoholvrij, plus fysio, gezond eten en bewegen. Maakt inmiddels 6 kilo minder om mee te sjouwen.
Netjes man, heel knap.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren brood, gebraden gehakt, kaas, snipper uitjes en stukjes paprika. Fruit toe, zoals gewoonlijk.
Nu 2 maanden alcoholvrij, plus fysio, gezond eten en bewegen. Maakt inmiddels 6 kilo minder om mee te sjouwen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die in de kroeg vragen of je ook bitcoin hebt (oid) zijn zonder uitzondering altijd ontzettend vervelende mensen.
Hard "gesport" zie ik, metgezel. Ik vanochtend weer, ondanks de gure wind.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
Klein katertje van het "sporten". Avondklok overschreden. @:monkyyy @:fetx @:wereldgozer
Goed bezig. Hier is het weer nog wel oke. Hopen dat dat zo blijft. Vanavond tennissen op gravel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hard "gesport" zie ik, metgezel. Ik vanochtend weer, ondanks de gure wind.
Link?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zie net pas dat doekje van Legia Warschau van gisteren. Boooh. Daar is niks mis mee.
Een like van FA @GGMM die zeer waarschijnlijk al meer dan tien jaar geen kroeg van binnen gezien heeft.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die in de kroeg vragen of je ook bitcoin hebt (oid) zijn zonder uitzondering altijd ontzettend vervelende mensen.
Die hadden ze ook wel mogen ophangen toen Jaap Feyenoord met vier aanvallers liet spelen tegen jullie in bloedvorm.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vond dit ook niet echt een toppertje.
[ afbeelding ]
Met mandekking.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaap Feyenoord met vier aanvallers liet spelen tegen jullie in bloedvorm.
Jaap als coach is dan ook niet echt een unaniem groot succes.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hadden ze ook wel mogen ophangen toen Jaap Feyenoord met vier aanvallers liet spelen tegen jullie in bloedvorm.
Dat geldt wel voor meer Feyenoord-trainers.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaap als coach is dan ook niet echt een unaniem groot succes.
Ja, dat was een mooie. Ik zal nooit begrijpen waarom @Caland zo gek op die man was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat geldt wel voor meer Feyenoord-trainers.
Maar Jaap was mogelijk wel de meest walgelijke trainer. Buiten misschien Verbeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |