Jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:48 schreef Ama het volgende:
Wat is jullie mening over pennywafels en koetjesrepen?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:48 schreef Ama het volgende:
Voor kinderen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:48 schreef Ama het volgende:
Hopelijk degraderen zequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
Zelfs Fes doet mee aan die aftrekkerij op jezelf voor de spiegel. Ik haat NAC.
Deze zou ik net posten. Wat is dit.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:07 schreef GGMM het volgende:
Verder kan ik wel genieten van de reacties op deze tweet
[ twitter ]
Ja dat is niet bestquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deze zou ik net posten. Wat is dit.
Iemand heeft een meeting ingeschoten van 12:00 tot 13:00quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo even een visje halen maar ik wacht geduldig op @:ggmm
Graag pics.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga zo even een visje halen maar ik wacht geduldig op @:ggmm
Welke teringdebiel bedenkt zoiets.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand heeft een meeting ingeschoten van 12:00 tot 13:00
Ik ben woedend.
Hij accepteert het toch zelf? Laat ze lekker de tyfus krijgen met hun meeting.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Welke teringdebiel bedenkt zoiets.
Wat een enorme debiel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand heeft een meeting ingeschoten van 12:00 tot 13:00
Ik ben woedend.
Ook alleen al de opmerking: "Iemand heeft een meeting ingeschoten van 12:00 tot 13:00", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij accepteert het toch zelf? Laat ze lekker de tyfus krijgen met hun meeting.
Overigens hebben @:coco en ik een pittige mening over mensen die het woord 'meeting' gebruiken.
Volkoren brood, gebraden gehakt, kaas, snipper uitjes en stukjes paprika. Fruit toe, zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:51 schreef GGMM het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik wil jullie lunch niet in de weg staan, dus voel je vrij om lekker te eten!
(pics graag)
Je bent lekker bezig maatquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren brood, gebraden gehakt, kaas, snipper uitjes en stukjes paprika. Fruit toe, zoals gewoonlijk.
Nu 2 maanden alcoholvrij, plus fysio, gezond eten en bewegen. Maakt inmiddels 6 kilo minder om mee te sjouwen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volkoren brood, gebraden gehakt, kaas, snipper uitjes en stukjes paprika. Fruit toe, zoals gewoonlijk.
Nu 2 maanden alcoholvrij, plus fysio, gezond eten en bewegen. Maakt inmiddels 6 kilo minder om mee te sjouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |