Dat lijkt me geen verbetering. Die heeft nog nergens gepresteerd.quote:Op maandag 27 september 2021 16:42 schreef Marius95 het volgende:
Jaap Stam is beschikbaar. Niets voor PSV? Hij kent de cultuur en speelstijl en PSV is verlost van die Schmidt.
Dan zou statistisch, de kans dat dat bij een volgende club wel gaat lukken, steeds groter worden.quote:Op maandag 27 september 2021 17:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen verbetering. Die heeft nog nergens gepresteerd.
Het optimisme in augustus gevolgd door het pessimisme in september, uiteindelijk zal het realisme in oktober wel gaan indalenquote:
Net als bij Frank de Boer bedoel je?quote:Op maandag 27 september 2021 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan zou statistisch, de kans dat dat bij een volgende club wel gaat lukken, steeds groter worden.
Ik zeg doen!
Pure succestrainer die Jaap!quote:Op maandag 27 september 2021 16:42 schreef Marius95 het volgende:
Jaap Stam is beschikbaar. Niets voor PSV? Hij kent de cultuur en speelstijl en PSV is verlost van die Schmidt.
Inderdaad. Het is voorbij. Ik ben toevallig morgen in het stadion, ik zal het licht wel uit doen jongens.quote:Op maandag 27 september 2021 20:30 schreef El-Stinho het volgende:
Speelronde 7 van de 34 en het komt nooit meer goed.
Koffie en cake voor de teraardebestelling langsbrengen?quote:Op maandag 27 september 2021 20:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is voorbij. Ik ben toevallig morgen in het stadion, ik zal het licht wel uit doen jongens.
Top. Symbolische begrafenis onder de middenstip.quote:Op maandag 27 september 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koffie en cake voor de teraardebestelling langsbrengen?
Een van der Kuijlen trapveldje, waar de Ihattarentjes en Memphisjes hun kunsten laten zien.quote:Op maandag 27 september 2021 20:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Top. Symbolische begrafenis onder de middenstip.
Daarna eens kijken hoe we dat stadion om kunnen bouwen naar mooie appartementen, met op het middenterrein een leuk park. Misschien een trapveldje voor de jeugd erbij.
Dan zou ik het eerder het Fons Spoorenplantsoen noemen.quote:Op maandag 27 september 2021 20:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een van der Kuijlen trapveldje, waar de Ihattarentjes en Memphisjes hun kunsten laten zien.
quote:
Daar valt op zich weinig tegen in te brengen natuurlijk.quote:De coach ziet en doet dingen die veel anderen niet zien of zouden doen.
Grappig hoe een FA van Fok! niet eens hoeft te weten wat "het gemiddelde" van iets betekent.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:07 schreef GGMM het volgende:
Grappig hoe de gemiddelde Fok!ker altijd dingen zegt als "De gemiddelde Fok!ker', waar hij dan zelf zogenaamd niet bijhoort.
Leuke, hier krijg je een like voor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
in de frietzaak waar ze boven wonen
die van die 16 euro ben jij uiteraardquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Grappig hoe een FA van Fok! niet eens hoeft te weten wat "het gemiddelde" van iets betekent.
Laat me het je even uitleggen op een manier die begrijpelijk is voor je.
Wanneer er 5 Fok!kertjes zijn, waarvan er 4 elk een eurotje krijgen van mama en papa om een kroketje te kopen in de frietzaak waar ze boven wonen en één van de Fok!kertjes krijgt 16 euro van mama en papa, hebben de 5 Fok!kertjes gemiddeld 4 eurotjes pp uit te geven aan kroketjes
Ik eet geen kroketjesquote:Op dinsdag 28 september 2021 13:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die van die 16 euro ben jij uiteraard
HOUDEN ZO!quote:
Want daar heb jij het meest baat bij?quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerder het Fons Spoorenplantsoen noemen.
PSVCL en zijn neefjes zijn het hier mee eens.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zou ik het eerder het Fons Spoorenplantsoen noemen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394405quote:Een financieel rapport heeft aan het licht gebracht wat de exacte transferkosten van Mohamed Ihattaren zijn geweest. De middenvelder maakte afgelopen zomer op de laatste dag van de transferwindow de overstap van PSV naar Juventus en werd direct doorverhuurd aan Sampdoria. Volgens Il Bianconero heeft la Vecchia Signora 1,9 miljoen euro betaald voor Ihattaren. Dat bedrag kan nog oplopen aan de hand van twee voorwaardelijke bonussen, zo blijkt uit het rapport.
Ga weg.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394405
Terwijl er niets van klopt. Want de gemiddelde Fokker woont op zolder bij zijn ouders of in een gesloten instelling.quote:Op dinsdag 28 september 2021 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke, hier krijg je een like voor.
Mooi bedrag voor een speler die per seizoen -tig keer ziek of niet fit was, er de kantjes afloopt en totaal geen motivatie heeft om terug te komen op niveau. Ook bij Sampdoria komen ze er daar nu achter.quote:Op dinsdag 28 september 2021 22:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=394405
Madueke doet niet mee in ieder geval (komend weekend ook nog niet).quote:Op donderdag 30 september 2021 10:50 schreef Gutanoth het volgende:
Rustig topic zo op matchday. Lekkere tijd om te spelen, wel een betere tegenstander dan GAE, dus wordt een pittige
Dat zal wel want Davy is ook niet mee naar Oostenrijk.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Madueke doet niet mee in ieder geval (komend weekend ook nog niet).
Ik hoop dat het ongelofelijke beest weer meedoet.
daar had ik toch wel wat meer van verwacht, valt toch niet mee als je een seizoen weinig speelt om het dan weer op te pikkenquote:Op donderdag 30 september 2021 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal wel want Davy is ook niet mee naar Oostenrijk.
Er is geen betere tegenstander dan GAE. Zij zijn de GOAT.quote:Op donderdag 30 september 2021 10:50 schreef Gutanoth het volgende:
Rustig topic zo op matchday. Lekkere tijd om te spelen, wel een betere tegenstander dan GAE, dus wordt een pittige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |