Hij moest en zou HAM blocken.quote:Op zondag 26 september 2021 14:08 schreef Breekfast het volgende:
Wat deed Norris dan? Ging geweldig weg bij de start en dan valt de snelheid opeens weg.
Pakte een (te) strakke lijn in bocht 1 leek het.quote:Op zondag 26 september 2021 14:08 schreef Breekfast het volgende:
Wat deed Norris dan? Ging geweldig weg bij de start en dan valt de snelheid opeens weg.
Matig start maar werkt ondertussen naar voren..quote:
Ik denk eerder dat hij ervoor koos om uit het pak te blijven daar.quote:
P6quote:Op zondag 26 september 2021 14:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
Matig start maar werkt ondertussen naar voren..
Maar hoever komt ie
Dat doet hij alquote:Op zondag 26 september 2021 14:13 schreef Rianne84 het volgende:
Kan PER niet ff laten zien wat hij waard is
Dan kijk je nietquote:Op zondag 26 september 2021 14:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ze kunnen niet inhalen, niet in de regen rijden. Dit is geen sport.
quote:Op zondag 26 september 2021 13:16 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou ja, als Lewis geen blauwe vlaggen krijgt en niet vooraan in schone lucht rijdt bewijst 'ie vaak dat 'ie zo buitenaards goed ook weer niet is. Laten we hopen dat 'ie het opkloot.
Ja man, doelbewust iemands leven in gevaar brengen omdat Maxje kampioen moet worden.quote:Op zondag 26 september 2021 14:13 schreef Gremen het volgende:
Kan perez niet even een "domme" actie op H doen
Er is ook WK wielrennen, dan ga je dat kijken. Als je dit niet begrijpt.quote:Op zondag 26 september 2021 14:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ze kunnen niet inhalen, niet in de regen rijden. Dit is geen sport.
Liever inhalen dan auto gelijk in de prak 53 rondes om veel goed te kunnen maken.. verstandig.quote:Op zondag 26 september 2021 14:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij ervoor koos om uit het pak te blijven daar.
Die auto zijn super veilig en het kan ook in een slome bochtquote:Op zondag 26 september 2021 14:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja man, doelbewust iemands leven in gevaar brengen omdat Maxje kampioen moet worden.
Perez wisselen voor Botcuck!quote:Op zondag 26 september 2021 14:14 schreef TornadoDK het volgende:
Lol bottas is echt een waardeloze coureur
Nah laten we het maar gewoon niet doenquote:Op zondag 26 september 2021 14:15 schreef Gremen het volgende:
[..]
Die auto zijn super veilig en het kan ook in een slome bocht
quote:
Opvallend idd.quote:Op zondag 26 september 2021 14:15 schreef StephanL het volgende:
Bottas geeft ruimte, in tegenstelling tot Hamilton
Ze hebben niet voor niks zo'n halo.quote:Op zondag 26 september 2021 14:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja man, doelbewust iemands leven in gevaar brengen omdat Maxje kampioen moet worden.
Da's om te oefenen voor het hemelse halo'tje ?quote:Op zondag 26 september 2021 14:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze hebben niet voor niks zo'n halo.
quote:Op zondag 26 september 2021 14:15 schreef fietsie het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat ik een Bottas zag die zei "Kom maar, ze naaien mij, dan naai ik dat krappe Britse bummetje"
50% kansquote:
BNW is een deurtje verder.quote:Op zondag 26 september 2021 14:16 schreef shiz het volgende:
Ik denk echt dat Merc iets heeft van 'Bottas, die FL poging in Zandvoort... no bueno, we hebben ff nagedacht en nu begin je elke race met een nieuwe motor en achteraan, Lewis MOET WDC worden, jij mag niks'.
Zowel in zandvoort als hier laat BOT Verstappen er zo makkelijk voorbij dat ik vermoed dat hij dat ook een beetje uit ballorigheid doet.quote:Op zondag 26 september 2021 14:16 schreef shiz het volgende:
Ik denk echt dat Merc iets heeft van 'Bottas, die FL poging in Zandvoort... no bueno, we hebben ff nagedacht en nu begin je elke race met een nieuwe motor en achteraan, Lewis MOET WDC worden, jij mag niks'.
Gas is al gepaktquote:Op zondag 26 september 2021 14:17 schreef Cuendillar het volgende:
Oh nee, we hebben een GAS LEC voor Max
Hij gaat lekkerquote:
Denk het ook, ze gaan elke race 10 miljoen uitgeven voor shitquote:Op zondag 26 september 2021 14:16 schreef shiz het volgende:
Precies!quote:Op zondag 26 september 2021 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat willen jullie nou van Perez? Laat Max gewoon kampioen worden door goed te racen en niet door onsportieve Schumacheracties..
Ham gewoon inhalen, puntquote:Op zondag 26 september 2021 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat willen jullie nou van Perez? Laat Max gewoon kampioen worden door goed te racen en niet door onsportieve Schumacheracties..
Bottas is niet anders gewend dan ruimte geven, zo is hij getrained door Mercedesquote:Op zondag 26 september 2021 14:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zowel in zandvoort als hier laat BOT Verstappen er zo makkelijk voorbij dat ik vermoed dat hij dat ook een beetje uit ballorigheid doet.
Fight fire with fire. In de woorden van Toto 'That's racing'.quote:Op zondag 26 september 2021 14:18 schreef bloodymary1 het volgende:
Dit wordt ook ooit de goede oude tijd.quote:Op zondag 26 september 2021 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
ferrari vs mclaren
heerlijk
net als de goeie ouwe tijd
Da's ook knap. In een Merc, dan moet je haast elke bocht een handrem trekken oid.quote:Op zondag 26 september 2021 14:20 schreef tja77 het volgende:
Verstappen en Leclerc 7 posities gewonnen, Bottas 1.
Wel een stuk leuker dan als die van pole start jaquote:
Die boeit het allemaal geen flikker meer gok ikquote:Op zondag 26 september 2021 14:22 schreef Martinello het volgende:
Bottas komt niet eens voorbij Gasly.
De hoewat?quote:Op zondag 26 september 2021 14:22 schreef -XOR- het volgende:
Na hoeveel ronden is de ravitaillering?
Dit.quote:Op zondag 26 september 2021 14:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die boeit het allemaal geen flikker meer gok ik
Na de plaspauzes.quote:Op zondag 26 september 2021 14:22 schreef -XOR- het volgende:
Na hoeveel ronden is de ravitaillering?
Is een term uit een fietsspelletjequote:
Nou dat duurde ook niet lang meerquote:Op zondag 26 september 2021 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell heeft geluk dat die Stroll achter zich heeft
Gaat ie een undercut proberen?quote:
quote:Op zondag 26 september 2021 14:24 schreef Zorro het volgende:
Start:
Max 20
Bottas 16
Na 12 ronden:
Max 12
Bottas 15
quote:Op zondag 26 september 2021 14:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die boeit het allemaal geen flikker meer gok ik
Zijn er zeker aan gewend alles buiten de beeld te laten voor de Tsaarquote:
Irritant jaquote:Op zondag 26 september 2021 14:28 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon maar helemaal geen pitstoptijden in beeld?
Omdat Ricciardo gewoon een goede coureur is.quote:Op zondag 26 september 2021 14:28 schreef Breekfast het volgende:
Waarom komt Hamilton Ricciardo niet voorbij? Gaat niet heel lekker tot nu toe toch?
Viel mij ook al op ja, raarquote:Op zondag 26 september 2021 14:28 schreef Pino112 het volgende:
Hij leest mee nu?quote:Op zondag 26 september 2021 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max, rij zo lang mogelijk door maat
Eh nee.quote:Op zondag 26 september 2021 14:29 schreef ZaZoe het volgende:
Perez gaat een pain in the ass worden voor HAM
Perez gaat gewoon aan de kant voor Hamquote:Op zondag 26 september 2021 14:29 schreef ZaZoe het volgende:
Perez gaat een pain in the ass worden voor HAM
Ik bespeur een stoorzendertquote:Op zondag 26 september 2021 14:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Perez gaat gewoon aan de kant voor Ham
Misschien een Merc-dingetje 'Masi? Heb je m'n email gelezen? Geen pitstoptijden aub, het is toch geen wedstrijdje!'.quote:Op zondag 26 september 2021 14:28 schreef Pino112 het volgende:
Hij heeft ons gehoordquote:
Wel knap met al dat verkeer er tussen.quote:Op zondag 26 september 2021 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Max nog maar op 7 seconden van Hamilton
Van Gaal zou zeggen 'ben ik nou zo goed of is hij nou zo slecht?'.quote:Op zondag 26 september 2021 14:32 schreef LTVDK het volgende:
Max nog maar op 7 seconden van Hamilton
* that guyquote:Op zondag 26 september 2021 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
Kan niet wachten op "Is that Max behind me?"
Als je denkt dat Perez ook maar iets voor Max gaat betekenen, heb je de rest van het seizoen niet gekekenquote:
quote:Op zondag 26 september 2021 14:32 schreef VacaLoca het volgende:
Kan niet wachten op "Is that Max behind me?"
Nieuwe motor met RedBull injectie... geeft je vleugggeeels!quote:
Hij heeft het er maar druk mee idd.quote:
“Als jullie niet willen dat ik meedoe, dan ga ik ook niet meedoen”quote:Op zondag 26 september 2021 14:34 schreef AnneX het volgende:
En Bottas dan…laatie HAM alleen aan het werk…
Die went alvast aan waar hij straks rijdt... zo waar alle dochterteams een beetje rondhangen.quote:Op zondag 26 september 2021 14:34 schreef AnneX het volgende:
En Bottas dan…laatie HAM alleen aan het werk…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |