jezelf tegenspreken in achtereenvolgende postsquote:Op zondag 26 september 2021 12:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vind het een raar argument zeker als je bedenkt dat de helft van de wedstrijden matig zijn van zijn kant. En dan gaat ook echt alles fout dus dan heb je werkelijk niets aan Toornstra. Aursnes is niet zo’n loper als Toornstra, maar het is ook absoluut geen statische speler. De keren dat Aursnes speelde vond ik eerder een toevoeging dan een downgrade. Wat je het meeste gaat missen als je Toornstra eruit haalt is zijn scorend vermogen.
Overigens vind ik dat je moet afwisselen. Aursnes verdient inmiddels wel een basisplaats dus je kunt prima wat rouleren.
Oei, de inhoud wordt je even teveel. Niet de eerste keer.quote:Op zondag 26 september 2021 13:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jezelf tegenspreken in achtereenvolgende posts
'discussie' genot
je weerlegt helemaal niks in die postsquote:Op zondag 26 september 2021 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei, de inhoud wordt je even teveel. Niet de eerste keer.
Er is nog ruimte voor verbetering en Aursnes valt iedere keer positief op als ie speelt. Waarom zou je het niet een keer proberen met hem in plaats van Toornstra in een relatief makkelijke wedstrijdquote:Op zondag 26 september 2021 13:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je weerlegt helemaal niks in die posts
het gaat boven verwachting goed met deze basis, waarom zou je dan aursnes er per se in willen passen? hij functioneert nu ook prima om orde op zaken te stellen als dat nodig is in de wedstrijd
inhoudgenot
Dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op zondag 26 september 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is nog ruimte voor verbetering en Aursnes valt iedere keer positief op als ie speelt. Waarom zou je het niet een keer proberen met hem in plaats van Toornstra in een relatief makkelijke wedstrijd
dat is wat anders dan hem in de basis zetten ipv toornstraquote:Op zondag 26 september 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is nog ruimte voor verbetering en Aursnes valt iedere keer positief op als ie speelt. Waarom zou je het niet een keer proberen met hem in plaats van Toornstra in een relatief makkelijke wedstrijd
Dan kan je naast inhoudelijk reageren ook al niet lezen.quote:Op zondag 26 september 2021 13:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je weerlegt helemaal niks in die posts
1. Omdat Toornstra de helft van de wedstrijden, zo niet meer, een van de minste spelers is. Gisteren was hij ook weer heel beroerd en tegen Heerenveen was het ook al mager. Toornstra blinkt vooral uit in de topwedstrijden.quote:het gaat boven verwachting goed met deze basis, waarom zou je dan aursnes er per se in willen passen? hij functioneert nu ook prima om orde op zaken te stellen als dat nodig is in de wedstrijd
Stop alsjeblieft met dit soort kinderachtige sneren. Je komt echt over als een onzeker mannetje wat heel stoer doet achter het toetsenbord en je zorgt er alleen maar voor dat mensen je niet moeten (wat je zelf niet echt door blijkt te hebben).quote:inhoudgenot
Om als ie het goed doet hem daarna natuurlijk te laten staanquote:Op zondag 26 september 2021 13:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is wat anders dan hem in de basis zetten ipv toornstra
uitproberen in bepaalde potjes is wat anders
dit is toch geen argumentatie? het is een lijstje met dingen die aursnes in jouw ogen voor heeft op toornstraquote:Op zondag 26 september 2021 13:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan kan je naast inhoudelijk reageren ook al niet lezen.
[..]
1. Omdat Toornstra de helft van de wedstrijden, zo niet meer, een van de minste spelers is. Gisteren was hij ook weer heel beroerd en tegen Heerenveen was het ook al mager. Toornstra blinkt vooral uit in de topwedstrijden.
2. Aursnes verdedigend een stuk meer toevoegt dan Toornstra
3. Aursnes constanter en creatiever is in zijn passing (tot nu toe)
4. Aursnes net als Toornstra gaten dichtloopt als Toornstra (zie goal tegen PSV bijvoorbeeld)
Het argument 'het gaat toch goed' is een typisch Feyenoord argument. Je moet altijd streven naar beter.
[..]
beetje pot en ketel hequote:Stop alsjeblieft met dit soort kinderachtige sneren. Je komt echt over als een onzeker mannetje wat heel stoer doet achter het toetsenbord en je zorgt er alleen maar voor dat mensen je niet moeten (wat je zelf niet echt door blijkt te hebben).
Het begint mij steeds meer op te vallen dat @aTypisch vooral vervelend gaat doen als het inhoudelijk hem te veel wordt, jeweetwel het een klein stukje uit je post eruit halen, dat uit context zetten en je vervolgens belachelijk maken.quote:Op zondag 26 september 2021 13:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei, de inhoud wordt je even teveel. Niet de eerste keer.
tis watquote:Op zondag 26 september 2021 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint mij steeds meer op te vallen dat @:atypisch vooral vervelend gaat doen als het inhoudelijk hem te veel wordt, jeweetwel het een klein stukje uit je post eruit halen, dat uit context zetten en je vervolgens belachelijk maken.
Hij post ook echt enorm veel onzin, kan inmiddels zat voorbeelden noemen van Atypisch die gewoon complete troep post. Hij snapt er gewoon heel weinig van
ik zal het hem zeggenquote:Op zondag 26 september 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit is toch geen argumentatie? het is een lijstje met dingen die aursnes in jouw ogen voor heeft op toornstra
1, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Aursnes, maar het downplayen van het seizoen van Toornstra (die alles speelt?) in een tot nu toe goede start
2. linke aanname, feyenoord speelt nu ook niet met een echte verdedigende middenvelder maar met een duo achter Til die beide soms 'de balans' moeten bewaren
waar nodig komen ze ook in de aanvallende posities, het profiel wat je schetst over Aursnes (meer verdedigende middenvelder dan de rollen die Slotgod zoekt)
3. ik help het je hopen dat hij in alles eigenlijk net wat beter is dan toorstra hoor, dat zou erg leuk zijn
4. ook hier geldt: er wordt wel meer gevraagd in de tactiek van Slot
quote:Op zondag 26 september 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit is toch geen argumentatie? het is een lijstje met dingen die aursnes in jouw ogen voor heeft op toornstra
Maakt niet uit. Als iemand de helft van de tijd niet goed speelt is dat te weinig voor Feyenoord. Dan verdient Aursnes m.i. op z'n minst zeker een kans aangezien zijn invalbeurten elke keer uitstekend zijn. Ik zeg ook helemaal nergens dat Aursnes vanaf nu elke wedstrijd in de basis moet, maar hij verdient zeker een kans. Dat we het moeten hebben over voor wie dat is, is een luxepositie.quote:1, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Aursnes, maar het downplayen van het seizoen van Toornstra (die alles speelt?) in een tot nu toe goede start
Mwuah. Toornstra staat niet echt bekend om zijn verdedigende kwaliteiten (van origine ook een aanvallende middenvelder) en Aursnes is juist iemand die dat wel goed kan. Heeft hij ook bij Molde bewezen. En de balans willen bewaren is juist een argument voor Aursnes.quote:2. linke aanname, feyenoord speelt nu ook niet met een echte verdedigende middenvelder maar met een duo achter Til die beide soms 'de balans' moeten bewaren waar nodig komen ze ook in de aanvallende posities, het profiel wat je schetst over Aursnes (meer verdedigende middenvelder dan de rollen die Slotgod zoekt)
Fijn. Dat idee kregen we tot nu toe niet echt namelijkquote:3. ik help het je hopen dat hij in alles eigenlijk net wat beter is dan toorstra hoor, dat zou erg leuk zijn
4. ook hier geldt: er wordt wel meer gevraagd in de tactiek van Slot
Oh, zitten vast wat sneren tussen nadat jij e.e.a. uitlokt inderdaad. Dat is iets anders dan, bijna constant, op inhoudelijke posts niet verder komen dan 'quote:beetje pot en ketel he
moet je zelf maar even kijken:
https://mycroft.fok.nl/in(...)ch_fields=all&page=2
quote:Op zondag 26 september 2021 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik zal het hem zeggen
er wordt gewoon meer gevraagd! zal ie vast niet op gekomen zijn
scherpe analyse, gewoon de kansen afmaken
TYPISCHGOD
het ging initieel om deze postquote:Op zondag 26 september 2021 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, op basis daarvan maak je een afweging of iemand speelt of niet. Naast dat het in het systeem moet passen, maar het lijkt me niet dat we daar (voorlopig) aan hoeven te twijfelen.
Een argument als 'het gaat toch goed zo' is echt het slechtste tegenargument wat er is in ieder geval.
[..]
Maakt niet uit. Als iemand de helft van de tijd niet goed speelt is dat te weinig voor Feyenoord. Dan verdient Aursnes m.i. op z'n minst zeker een kans aangezien zijn invalbeurten elke keer uitstekend zijn. Ik zeg ook helemaal nergens dat Aursnes vanaf nu elke wedstrijd in de basis moet, maar hij verdient zeker een kans. Dat we het moeten hebben over voor wie dat is, is een luxepositie.
[..]
Mwuah. Toornstra staat niet echt bekend om zijn verdedigende kwaliteiten (van origine ook een aanvallende middenvelder) en Aursnes is juist iemand die dat wel goed kan. Heeft hij ook bij Molde bewezen. En de balans willen bewaren is juist een argument voor Aursnes.
[..]
Fijn. Dat idee kregen we tot nu toe niet echt namelijk
[..]
Oh, zitten vast wat sneren tussen nadat jij e.e.a. uitlokt inderdaad. Dat is iets anders dan, bijna constant, op inhoudelijke posts niet verder komen dan '' of [insert sarcastische kutopmerking]. Je kunt mij vast genoeg verwijten, maar niet dat ik niet inhoudelijk post.
daarop zei ik dat ik die ik denk dat dat niet gaat gebeuren ipv toornstraquote:Op zondag 26 september 2021 11:18 schreef Elan het volgende:
Aursnes graag basis volgende wedstrijd. Wat een heerlijke passes strooit die man.
en jij komt met een totaal nuttloze vraag, want ik zei een loper erbij (dus toornstra+til)quote:Op zondag 26 september 2021 11:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
weet niet hoe het met de inhoud van aursnes zit
maar met kokcu en til heb je toch wel echt een lopert nodig erbij
daarna schiet je uit je panty na een emoticonquote:
quote:Op zondag 26 september 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Tegen Slavia ook zeker opstellen
alweer jaquote:Op zondag 26 september 2021 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nounounou jongens.
We hebben gewonnen hoor.
dus je was het gewoon met mij eens?quote:Op zondag 26 september 2021 14:28 schreef fetX het volgende:
Ik ga inderdaad in op het 'argument' dat je een extra loper op het middenveld nodig hebt. Van daaruit ontstaat de discussie, maar jij reageert (weer) met een kinderachtige smiley in plaats van dat je gewoon beter uitlegt wat je bedoelt.
Ik ben best wel een beetje fan van Toornstra, maar hij laat het in teveel wedstrijden niet zien. Wedstrijden als tegen Slavia of tegen Ajax/PSV en vooruit AZ zijn op zijn lijf geschreven. Maar dat is het dan ook vaak de laatste tijd. Dat hij donderdag weer een geweldige wedstrijd speelt sluit ik niet uit, maar dan nog blijft staan dat ik Aursnes wel met enige regelmaat basis zou willen zien spelen. En als ik dan moet kiezen voor wie is dat Toornstra.
Nee, want jouw enige argument om het niet te doen was omdat je per se een extra loper nodig zou hebben op het middenveld. En dat spreek ik tegen.quote:Op zondag 26 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus je was het gewoon met mij eens?
leuk hoor
het is meer dat je keihard door de mand valt als het te inhoudelijk wordtquote:Op zondag 26 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus je was het gewoon met mij eens?
leuk hoor
quote:Op zondag 26 september 2021 14:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, want jouw enige argument om het niet te doen was omdat je per se een extra loper nodig zou hebben op het middenveld. En dat spreek ik tegen.
Maar als het je allemaal teveel wordt, mag je het ook gewoon zeggen hoor.
ah, de circle jerk commissie weer samenquote:Op zondag 26 september 2021 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
het is meer dat je keihard door de mand valt als het te inhoudelijk wordt
Als dat is wat je eruit haalt, dan is dat helemaal goed knulquote:Op zondag 26 september 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
ah, de circle jerk commissie weer samen
volgens mij zijn we het eens dat Toornstra in de sterkste basis hoort voorlopig en Aursnes eerst door roulatie of blessures het moet laten zien, of hij hoort niet in de basis tegen Slavia
pick one
klopt het niet?quote:Op zondag 26 september 2021 14:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Als dat is wat je eruit haalt, dan is dat helemaal goed knul
Jaquote:Op zondag 26 september 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
volgens mij zijn we het eens dat Toornstra in de sterkste basis hoort voorlopig en Aursnes eerst door roulatie of blessures het moet laten zien, of hij hoort niet in de basis tegen Slavia
Nee.quote:Op zondag 26 september 2021 14:38 schreef aTypisch het volgende:
aursnes is een goede middenvelder die mogelijk vanzelf in de basis komt, maar het zou nu onzinnig zijn hem in de sterkste opstelling te zetten als iedereen beschikbaar is
[ afbeelding ]
truequote:Op zondag 26 september 2021 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee.
De sterkte basis verschilt per tegenstander.
quote:Op zondag 26 september 2021 15:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Pittig programma, Slavia is een sterke ploeg en dan Vitesse uit. Ik vond Feyenoord tegen Heerenveen en gisteren extreem kwetsbaar ogen. Dit blijft niet lang goed gaan.
Hij was in de Kuip al erg dichtbij. Mooi voor die jongenquote:Op zondag 26 september 2021 16:02 schreef Qarrad het volgende:
Gras is groen, Van Beek weer een eigen doelpunt. Orde der dingen.
Ik maak mij meer druk om Cambuur uit dan Vitesse.quote:Op zondag 26 september 2021 15:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Pittig programma, Slavia is een sterke ploeg en dan Vitesse uit. Ik vond Feyenoord tegen Heerenveen en gisteren extreem kwetsbaar ogen. Dit blijft niet lang goed gaan.
Ja, ik ook wel. Dat Europese voetbal lijkt Vitesse geen goed te doen (en beter dan vorig seizoen kon het ook niet voor ze).quote:Op zondag 26 september 2021 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij meer druk om Cambuur uit dan Vitesse.
Die kunnen er werkelijk geen pepernoot van.
Schakelen wel Anderlecht uit die toch aardig draaien in de belgische competitie. Lijkt me een ploeg die kan pieken tegen grotere clubs. Mag Feyenoord zeker niet lichtzinnig oppakken.quote:Op zondag 26 september 2021 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik maak mij meer druk om Cambuur uit dan Vitesse.
Die kunnen er werkelijk geen pepernoot van.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zondag 26 september 2021 15:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Ik vond Feyenoord tegen Heerenveen en gisteren extreem kwetsbaar ogen. Dit blijft niet lang goed gaan.
Blijf het jammer vinden voor hem dat hij nooit in de Kuip een eigen goal heeft gemaakt.quote:Op zondag 26 september 2021 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was in de Kuip al erg dichtbij. Mooi voor die jongen
Dit.quote:Op zondag 26 september 2021 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee.
De sterkte basis verschilt per tegenstander.
Ik heb het idee dat Slavia behoorlijk wordt onderschat hier in Nederland, die zijn minstens gelijkwaardig aan dit Feyenoord en misschien zelfs wel favoriet.quote:Op maandag 27 september 2021 10:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Juist een heerlijk weekendje. Europese avond tegen een aansprekende tegenstander, en een belangrijke uitpot tegen een op papier lastige tegenstander, maar wel eentje die uit vorm is. Die pot tegen Slavia is redelijk cruciaal maar die gaan we natuurlijk winnen. In Arnhem winnen zou ook wel heel lekker zijn, loop je 6 uit 7 met een zeer lastig programma achter de rug.
Dat vind ik dus ook. Hij passeert zelden een tegenstander. Zijn balgevoel en aanname zijn ook, nog, niet geweldig. Hoop dat hij snel stappen gaat maken, anders zou ik toch eens wat anders proberen op die positie. Jammer dat die Nelson nog niet fit is.quote:Op maandag 27 september 2021 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat ALI zo aan het tegenvallen is.
Hij had zaterdag zeker 14 keer balverlies inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2021 11:24 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Hij passeert zelden een tegenstander. Zijn balgevoel en aanname zijn ook, nog, niet geweldig. Hoop dat hij snel stappen gaat maken, anders zou ik toch eens wat anders proberen op die positie. Jammer dat die Nelson nog niet fit is.
Ik heb daarom ook wel zin in die wedstrijd tegen Slavia. Op papier een vrij gelijkwaardige tegenstander, maar in de Kuip ben je wel de favoriet. Heb er een goed gevoel over.quote:Op maandag 27 september 2021 11:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Slavia behoorlijk wordt onderschat hier in Nederland, die zijn minstens gelijkwaardig aan dit Feyenoord en misschien zelfs wel favoriet.
Vitesse wordt daarentegen juist overschat, die kunnen er echt helemaal geen ene klote meer van. Daar moet je wel van winnen
Toch is zijn rendement er al wel, had tegen Heerenveen naast zijn assist ook weer een goal kunnen bijschrijven (ware het niet dat Linssen vrij dom buitenspel stond). Wel vertrouwen erin dat dat goed gaat komen. Sowieso wel lekker om zo'n doelgerichte speler te hebben aan die kant.quote:Op maandag 27 september 2021 11:24 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Hij passeert zelden een tegenstander. Zijn balgevoel en aanname zijn ook, nog, niet geweldig. Hoop dat hij snel stappen gaat maken, anders zou ik toch eens wat anders proberen op die positie. Jammer dat die Nelson nog niet fit is.
Nog even 2 wedstrijden alles geven. In een kolkende Kuip een Europees avondje. En daarna tegen een heel slecht Vitesse.quote:Op maandag 27 september 2021 10:07 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook.
Had bij de 2-3 eigenlijk al het gevoel dat dit punt bereikt was. Gelukkig was Til het niet met me eens.
Je ziet toch wel vermoeidheid bij de spelers, ook niet zo raar na zo'n heftige seizoensstart.
Het enige dat ik raar vind aan Slot is dat hij niet veel wisselt. Ik weet dat we een smalle selectie hebben, maar ik zou toch wat meer gebruik maken van nummers 12 tot 16 om de boel wat fris te houden.
Zou mooi zijn als er nog wat bij komt ja. Met name op linksback moet er nog wat bij, en nog een cv voor op de groei maar dat is geen noodzaak.quote:Op maandag 27 september 2021 11:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Nog even 2 wedstrijden alles geven. In een kolkende Kuip een Europees avondje. En daarna tegen een heel slecht Vitesse.
Daarna lekker een interland break. Normaal haat ik dat. Maar ik denk dat het voor Feyenoord wel even lekker is dat ze +/- 2 weken rust hebben. Voor Feyenoord komt er dan relatief geen moeilijk programma in de competitie:
- RKC thuis
- Cambuur uit
- Sparta uit
- AZ thuis
- Zwolle thuis
- Twente uit
- Heracles thuis
- Fortuna thuis
Eind december gaat pittig worden.
Ik hoop dat Feyenoord budget op zak heeft gehouden, zodat ze zich in de winterstop nog kunnen versterken met de centen van Haps, Jorgensen etc. Bjorkan is dan bijvoorbeeld transfervrij. Misschien komt Kitolano nog in beeld?
Als het goed is zijn Bijlow, Malacia, Pedersen, Kökcü, Til, Jahanbakhsh, Sinisterra en wellicht Aursnes weer opgeroepen voor interlands (en Geertruida en Hendriks voor Jong Oranje). Dus de meerderheid van het team krijgt niet echt rust.quote:Op maandag 27 september 2021 11:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Nog even 2 wedstrijden alles geven. In een kolkende Kuip een Europees avondje. En daarna tegen een heel slecht Vitesse.
Daarna lekker een interland break. Normaal haat ik dat. Maar ik denk dat het voor Feyenoord wel even lekker is dat ze +/- 2 weken rust hebben. Voor Feyenoord komt er dan relatief geen moeilijk programma in de competitie:
- RKC thuis
- Cambuur uit
- Sparta uit
- AZ thuis
- Zwolle thuis
- Twente uit
- Heracles thuis
- Fortuna thuis
Eind december gaat pittig worden.
Ik hoop dat Feyenoord budget op zak heeft gehouden, zodat ze zich in de winterstop nog kunnen versterken met de centen van Haps, Jorgensen etc. Bjorkan is dan bijvoorbeeld transfervrij. Misschien komt Kitolano nog in beeld?
Op Twente na eigenlijk geen wedstrijden waar je normaal gesproken punten verliest. Misschien dat we nog wel een keer tegen de lamp aan lopen (zaterdag scheelde het ook maar een haartje) maar goed. Zou lekker zijn als je met een flinke voorsprong op PSV/kleine achterstand op Ajax die lastige serie tegen Groningen, Ajax en Heerenveen begint.quote:Op maandag 27 september 2021 11:46 schreef satecl het volgende:
- RKC thuis
- Cambuur uit
- Sparta uit
- AZ thuis
- Zwolle thuis
- Twente uit
- Heracles thuis
- Fortuna thuis
Klopt, maar Malacia(?), Kokcu, Til, Aursnes en Sinisterra zijn bankzitters bij hun land.quote:Op maandag 27 september 2021 11:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als het goed is zijn Bijlow, Malacia, Pedersen, Kökcü, Til, Jahanbakhsh, Sinisterra en wellicht Aursnes weer opgeroepen voor interlands (en Geertruida en Hendriks voor Jong Oranje). Dus de meerderheid van het team krijgt niet echt rust.
Hoop ook dat ze een goede reserve linksback erbij gaan halen. Ik vind Malacia een beetje vreemd doen af en toe, gaat teveel onnodige duels aan, net als Vilhena dit vroeger deed, maakt foutjes en hangt af en toe de spelverdeler uit. Hij moet niet teveel in zichzelf gaan geloven nu hij international is. Hij is een hele goede linksback, maar moet wel simpel blijven spelen.quote:Op maandag 27 september 2021 11:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt en precies hierom zullen we wel winnen van Slavia en averij oplopen tegen Vitesse.quote:Op maandag 27 september 2021 11:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Slavia behoorlijk wordt onderschat hier in Nederland, die zijn minstens gelijkwaardig aan dit Feyenoord en misschien zelfs wel favoriet.
Vitesse wordt daarentegen juist overschat, die kunnen er echt helemaal geen ene klote meer van. Daar moet je wel van winnen
Die Bjorkan gaat vast wel komen. Per 1 januari transfervrij en Feyenoord is daar al zo lang mee bezig.quote:Op maandag 27 september 2021 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hoop ook dat ze een goede reserve linksback erbij gaan halen. Ik vind Malacia een beetje vreemd doen af en toe, gaat teveel onnodige duels aan, net als Vilhena dit vroeger deed, maakt foutjes en hangt af en toe de spelverdeler uit. Hij moet niet teveel in zichzelf gaan geloven nu hij international is. Hij is een hele goede linksback, maar moet wel simpel blijven spelen.
Ik denk dat we dit jaar thuis in ieder geval heel weinig punten gaan verspelen. Misschien tegen Ajax en vast nog wel een keer tegen PSV, Vitesse of nog een keer tegen zo’n ploeg die zich ingraaft. Benieuwd hoe het straks gaat in de uitwedstrijden tegen de kleintjes. Toch lekker dat je na zondag PSV, Vitesse, Utrecht, Heerenveen en dit jaar Willem II al hebt gehad. Op Heerenveen na ook allemaal uitwedstrijden.quote:Op maandag 27 september 2021 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Twente na eigenlijk geen wedstrijden waar je normaal gesproken punten verliest. Misschien dat we nog wel een keer tegen de lamp aan lopen (zaterdag scheelde het ook maar een haartje) maar goed. Zou lekker zijn als je met een flinke voorsprong op PSV/kleine achterstand op Ajax die lastige serie tegen Groningen, Ajax en Heerenveen begint.
Ajax moet je ook kunnen hebben.quote:Op maandag 27 september 2021 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit jaar thuis in ieder geval heel weinig punten gaan verspelen. Misschien tegen Ajax en vast nog wel een keer tegen PSV, Vitesse of nog een keer tegen zo’n ploeg die zich ingraaft. Benieuwd hoe het straks gaat in de uitwedstrijden tegen de kleintjes. Toch lekker dat je na zondag PSV, Vitesse, Utrecht, Heerenveen en dit jaar Willem II al hebt gehad. Op Heerenveen na ook allemaal uitwedstrijden.
Tja ik weet het nog niet zo. Het gaat allemaal nog een klein beetje moeizaam, ik kijk nog niet naar wedstrijden van Feyenoord met het idee van 'dit winnen we toch wel', tenminste de afgelopen weken. Het moet toch allemaal iets simpeler gaan worden.quote:Op maandag 27 september 2021 13:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit jaar thuis in ieder geval heel weinig punten gaan verspelen. Misschien tegen Ajax en vast nog wel een keer tegen PSV, Vitesse of nog een keer tegen zo’n ploeg die zich ingraaft. Benieuwd hoe het straks gaat in de uitwedstrijden tegen de kleintjes. Toch lekker dat je na zondag PSV, Vitesse, Utrecht, Heerenveen en dit jaar Willem II al hebt gehad. Op Heerenveen na ook allemaal uitwedstrijden.
Die mentaliteit van dit winnen we toch wel is levensgevaarlijk voor Feyenoord juist die potjes verliezen we altijd dat hoort ook een beetje zo bij onze club.quote:Op maandag 27 september 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja ik weet het nog niet zo. Het gaat allemaal nog een klein beetje moeizaam, ik kijk nog niet naar wedstrijden van Feyenoord met het idee van 'dit winnen we toch wel', tenminste de afgelopen weken. Het moet toch allemaal iets simpeler gaan worden.
Zeker waar. Daarom zeg ik ook dat we echt nog wel puntverlies gaan lijden, ook tegen ploegen die zich ingraven. Maar we gaan nu wel wedstrijden veel aanvallender in dan vorig jaar waardoor wedstrijden zoals tegen NEC (die uit 1,5 kans 3x scoren) alsnog worden gewonnen.quote:Op maandag 27 september 2021 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja ik weet het nog niet zo. Het gaat allemaal nog een klein beetje moeizaam, ik kijk nog niet naar wedstrijden van Feyenoord met het idee van 'dit winnen we toch wel', tenminste de afgelopen weken. Het moet toch allemaal iets simpeler gaan worden.
Zit Kuijt junior eigenlijk nog bij Feyenoord of is die vertrokken toen papa vertrok?quote:
Ik bedoel die mentaliteit als supporter, niet als speler. In het kampioensjaar bijvoorbeeld wist je bij iedere thuiswedstrijd van te voren eigenlijk al dat we gingen winnen, dat gevoel heb ik nu nog niet.quote:Op maandag 27 september 2021 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die mentaliteit van dit winnen we toch wel is levensgevaarlijk voor Feyenoord juist die potjes verliezen we altijd dat hoort ook een beetje zo bij onze club.
ook wel terecht dat je dat niet hebt na een 5-3 wat gewoon een 5-0 had moeten wordenquote:Op maandag 27 september 2021 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel die mentaliteit als supporter, niet als speler. In het kampioensjaar bijvoorbeeld wist je bij iedere thuiswedstrijd van te voren eigenlijk al dat we gingen winnen, dat gevoel heb ik nu nog niet.
Precies en we winnen die wedstrijd ook wel op karakter en dankzij het publiek, vorig seizoen ontbrak dat natuurlijk (zowel het publiek als karakter). Maar we zijn voorlopig nog wel echt te slordig in de combinaties, das wel een verschil met Ajax waar het allemaal nog wat strakker loopt.quote:Op maandag 27 september 2021 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker waar. Daarom zeg ik ook dat we echt nog wel puntverlies gaan lijden, ook tegen ploegen die zich ingraven. Maar we gaan nu wel wedstrijden veel aanvallender in dan vorig jaar waardoor wedstrijden zoals tegen NEC (die uit 1,5 kans 3x scoren) alsnog worden gewonnen.
Wat denk je van de O10 - Liam Dahl Tomassonquote:Op maandag 27 september 2021 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit Kuijt junior eigenlijk nog bij Feyenoord of is die vertrokken toen papa vertrok?
En Slory Jr. Dat is best een groot talent volgens mijquote:Op maandag 27 september 2021 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat denk je van de O10 - Liam Dahl Tomasson
Kuijtje zit bij 011
En nog een Boukhari er bij, en een Buijs er bijquote:Op maandag 27 september 2021 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Slory Jr. Dat is best een groot talent volgens mij
Straks een elftal met Kuyt, Slory en Tomasson. 2006 vibesquote:Op maandag 27 september 2021 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En van Schaken speelt er een bij Feyenoord en een bij ajax toch?quote:Op maandag 27 september 2021 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tja logisch. Misschien dat Bakkati aanstaande zomer onze kant op wil komen in de plaats van Sjon?quote:
En toch heb ik er behoorlijk veel vertrouwen in dat dat goed komt met hem. We weten dat het erin zit en hij heeft een lange periode heel goed gevoetbald.quote:Op maandag 27 september 2021 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat ALI zo aan het tegenvallen is.
Wel schrik voor komend weekend.
als je hem beoordeelt op zijn aankoopbedrag is het in ieder geval waar voor je geld, zelfs in deze minder vormquote:Op maandag 27 september 2021 16:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En toch heb ik er behoorlijk veel vertrouwen in dat dat goed komt met hem. We weten dat het erin zit en hij heeft een lange periode heel goed gevoetbald.
Die sla ik over. Mijn wekelijkse je helemaal kapot ergeren aan Cor Pot momentje volgt woensdag wel weer.quote:
Jammer dat we Cor Pot niet konden omruilen voor Peter R. de Vries.quote:Op maandag 27 september 2021 17:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die sla ik over. Mijn wekelijkse je helemaal kapot ergeren aan Cor Pot momentje volgt woensdag wel weer.
Dat was niet zo’n goede trainer hè? Dan mag je toch blij zijn met Slot, goede trainer vind ik dat.quote:
Dit zijn teksten.quote:Op maandag 27 september 2021 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was niet zo’n goede trainer hè? Dan mag je toch blij zijn met Slot, goede trainer vind ik dat.
Qua olie is Irak de juiste plaats. Verder genant dat fragment in VI.quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:00 schreef Kerftminister het volgende:
Cor Potdie is echt oliedom op allerlei vlakken zeg.
quote:Feyenoord organiseert donderdag 'Legioenzaal Outdoor'
Supporters met een kaart voor Feyenoord – Slavia Praag hebben komende donderdag eerder toegang tot het stadion. Nu er minder maatregelen zijn en er eindelijk weer meer mogelijk is, wordt er met ‘Legioenzaal Outdoor’ een voorprogramma georganiseerd.
Met dank aan een samenwerking tussen de club en De Legioenzaal treden op de binnenring van het stadion verschillende artiesten op, waaronder DJ Rob & MC Joe. Het bekende duo draait tussen 19:30 uur en 20:30 uur aan de gele zijde ter hoogte van de Legioenzaal. De avond wordt afgetrapt door DJ Icon, die van 18:00 tot 19:00 uur de supporters warm draait. Voordat DJ Rob en MC Joe het podium betreden, geeft een aantal Rotterdamse rappers acte de présence. Zo staan tussen 19:00 en 19:30 uur Monta + Mike Metalz, Corleone (bekend van The Voice) en Seaneman op het podium.
De aftrap is om 21:00 uur, maar een deel van het stadion gaat al om 18:00 uur open. Vanaf die tijd kunnen alle supporters met een wedstrijdticket naar binnen via de poorten 19 t/m 24, 26 t/m 33, 34 t/m 41 en 42 t/m 44. Heb je een kaart voor de blauwe, oranje of groene zijde? Dan ben je uiteraard ook welkom op de buitenring van de gele zijde, waar een podium staat en verschillende artiesten optreden. Zorg dat je wel uiterlijk 19:30 uur binnen bent via bovengenoemde poorten. Na dit tijdstip is het niet meer mogelijk om binnen de poorten naar de gele zijde te gaan.
https://www.dumpert.nl/item/7138305_008ce18equote:Metaratings uit Rusland, zocht uit wat Til moet laten om bij Feyenoord te spelen. De middenvelder verdiende in Rusland 1,75 miljoen euro per jaar. Om bij Feyenoord te voetballen levert de middenvelder flink in. Met 'slechts' 500.000 euro netto heeft Til bewust gekozen om te kunnen spelen.
In Rusland zal die 1.75 ook wel volledig netto zijn he?quote:Op woensdag 29 september 2021 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7138305_008ce18e
als hij zo doorgaat en er is een redelijke transfersom mogelijk kan hij dat wel bruto krijgen denk ik bij Feyenoordquote:Op woensdag 29 september 2021 10:06 schreef Caland het volgende:
[..]
In Rusland zal die 1.75 ook wel volledig netto zijn he?
Ruslandgoden
Maar als hij aan het einde van het seizoen met de schaal staat dan is dat geld inleveren het helemaal waard geweest!!!quote:Op woensdag 29 september 2021 10:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/item/7138305_008ce18e
Jammer, als iemand makkelijk te verdedigen is en alleen maar voor eigen succes gaat.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:18 schreef Pistolero het volgende:
Nou, in ieder geval geen last van Tannane aankomend weekend tegen Vitesse.
Gaat dan nu die Ghobo spelen oid? Wel aardig spelertje is dat hoor. Die Tannane heeft af en toe een mooie goal maar dat is het dan wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:18 schreef Pistolero het volgende:
Nou, in ieder geval geen last van Tannane aankomend weekend tegen Vitesse.
Haha, gewoon de beste speler daar.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat dan nu die Ghobo spelen oid? Wel aardig spelertje is dat hoor. Die Tannane heeft af en toe een mooie goal maar dat is het dan wel.
Zeker maar zo bijzonder is het ook weer niet.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Haha, gewoon de beste speler daar.
Dat vind ik wel meevallen eigenlijkquote:Op woensdag 29 september 2021 14:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Haha, gewoon de beste speler daar.
Ik speel liever tegen dit Vitesse met Tannane dan zonder. Koning balverlies en omschakelen doet hij niet. Heerlijk voor Slotball.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker maar zo bijzonder is het ook weer niet.
Ook eens maar voor Vitesse is het wel de meest waardevolle speler.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik speel liever tegen dit Vitesse met Tannane dan zonder. Koning balverlies en omschakelen doet hij niet. Heerlijk voor Slotball.
Nouja een echte als het loopt speler. Maar de rest van Vitesse voorin zijn helemaal niks.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker maar zo bijzonder is het ook weer niet.
Dan zou ik toch eerder Bazoer noemen. Maar dat is net zo'n kwijlebal.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Ook eens maar voor Vitesse is het wel de meest waardevolle speler.
@scrummiequote:
quote:Op woensdag 29 september 2021 15:05 schreef Caland het volgende:
Er staat blijkbaar elke dag iemand bij het trainingsveld genaamd Charel (of Sjarrel) die zegt dat hij Slot een ontzettend goede trainer vindt. Het is onbekend of deze supporter zwakbegaafd is.
Dat was um. @GGMMquote:Op woensdag 29 september 2021 15:24 schreef Caland het volgende:
Hoop nietszeggend geleuter op het eind. Slot verwacht ook niet dat GUUS aan het eind van het seizoen overgenomen kan worden.
Valentijn vraagt nog of Slavia niet hetzelfde gaat spelen als Tsjechie tegen Oranje. Bedankt voor de vraag, Valentijn.
Dat was hem weer voor vandaag!Ik hoop dat de volgende keer @:scrummie weer beschikbaar is.
Wacht op de eerste speler die gewoon zegt met een lach, vreselijke kuttrainer, nooit zo slecht gehad.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:49 schreef Caland het volgende:
Dennis van Eersel die aan Senesi vraagt hoe de nieuwe trainer hem bevalt terwijl ze naast elkaar zitten
Dit deel kunnen we wel overslaan denk ik.
Ik zie Linssen het wel doenquote:Op woensdag 29 september 2021 15:42 schreef macca728 het volgende:
[..]
Wacht op de eerste speler die gewoon zegt met een lach, vreselijke kuttrainer, nooit zo slecht gehad.
Echt hoor zulke domme vragen
Ik ben dit seizoen nog altijd minder geweest dan afgelopen seizoen! Wanbeleid.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:12 schreef DonRaja het volgende:
De afgelopen week vaker in de Kuip geweest dan de voorgaande 2 jaren.
Ik heb zondag ook weer businesskaarten in Arnhem @yatsquote:Op woensdag 29 september 2021 16:12 schreef DonRaja het volgende:
De afgelopen week vaker in de Kuip geweest dan de voorgaande 2 jaren.
Interessant om te zien ook hoe de onvrede over de speelwijze van Advocaat ook in de spelersgroep sluimert. Het ziet er gewoon uit als een ongelukkige groep zo. Die ruzie met Fer (waar Fer eigenlijk heel rustig blijft) toont het mooi, ook hoe Heuvelhut het opneemt voor Fer.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:47 schreef DonRaja het volgende:
Net aflevering 5 gezien, gewoon medelijden met Pratto
Die Koevermans is eigenlijk wel prima he? Legt in de serie al een aantal keer de vinger op de zere plek, en sinds hij directeur is zet Feyenoord wel echt belangrijke stappen vooruit.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:28 schreef alopio het volgende:
Ook typerend, de vergadering van Arnessen, Koevermans, Van Eijck en die Belg van de medische staf. Hoe hun mooi de vinger op de zere plek leggen dat er totaal geen visie was in het verleden over jeugd/scouting etc etc. Dat Koevermans gewoon aangeeft dat er dus geen visie qua scouting was in het verleden.
Nou ja je kan het natuurlijk ook lastig beoordelen in die docu, maar zoals je aangeeft legt hij inderdaad de vinger vaak op de zere plek en ziet hij heel goed wat er niet goed of is gegaan en wil ook duidelijk vooruit met de club en positieve veranderingen doorvoeren. Vooral qua professionaliteit binnen de club.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Koevermans is eigenlijk wel prima he? Legt in de serie al een aantal keer de vinger op de zere plek, en sinds hij directeur is zet Feyenoord wel echt belangrijke stappen vooruit.
De stilte na die vergadering was ook echt zo schrijnend. Ze hadden echt geen idee.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Interessant om te zien ook hoe de onvrede over de speelwijze van Advocaat ook in de spelersgroep sluimert. Het ziet er gewoon uit als een ongelukkige groep zo. Die ruzie met Fer (waar Fer eigenlijk heel rustig blijft) toont het mooi, ook hoe Heuvelhut het opneemt voor Fer.
Ook typerend, de vergadering van Arnessen, Koevermans, Van Eijck en die Belg van de medische staf. Hoe hun mooi de vinger op de zere plek leggen dat er totaal geen visie was in het verleden over jeugd/scouting etc etc. Dat Koevermans gewoon aangeeft dat er dus geen visie qua scouting was in het verleden.
En een mooie sneer naar Lamprou nog over z’n lengte
Mooi hoe de medische staf gelijk door heeft van dit is niks.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:47 schreef DonRaja het volgende:
Net aflevering 5 gezien, gewoon medelijden met Pratto
Maar Cor Pot had drie YouTube filmpjes gezien, dus ja, die jongen kan er wat vanquote:Op donderdag 30 september 2021 06:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi hoe de medische staf gelijk door heeft van dit is niks.
Wel opmerkelijk, want hij zit al langer in het bestuur en toen was het nog allemaal kut.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Koevermans is eigenlijk wel prima he? Legt in de serie al een aantal keer de vinger op de zere plek, en sinds hij directeur is zet Feyenoord wel echt belangrijke stappen vooruit.
Wat ik overigens ook altijd opmerkelijk vind, omdat wij als buitenstaanders / volgers vanaf een zekere afstand maar tot op zekere hoogte het functioneren kunnen beoordelen.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk, want hij zit al langer in het bestuur en toen was het nog allemaal kut.
Ik zou dat toch niet te hard roepen op basis van twee fragmentjes van 20 seconden.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die Baden vind ik zo slecht nog niet maar er is wel erg weinig creativiteit vanuit het middenveld en die spitsen zijn ook niet goed genoeg om dat zelf op te lossen.quote:Op woensdag 29 september 2021 14:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nouja een echte als het loopt speler. Maar de rest van Vitesse voorin zijn helemaal niks.
Gebruikt wel een hoop Engelse termen.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dankzij Disney kunnen we het nu in ieder geval (deels) van wat dichterbij bekijken.quote:Op donderdag 30 september 2021 08:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat ik overigens ook altijd opmerkelijk vind, omdat wij als buitenstaanders / volgers vanaf een zekere afstand maar tot op zekere hoogte het functioneren kunnen beoordelen.
That's a different cookie?quote:Op donderdag 30 september 2021 10:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gebruikt wel een hoop Engelse termen.
Dat is al meer dan dat ik heb gezien van zijn voorgangerquote:Op donderdag 30 september 2021 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou dat toch niet te hard roepen op basis van twee fragmentjes van 20 seconden.
Zeker, gaat wel een leuke wedstrijd worden denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2021 10:22 schreef fetX het volgende:
Matchday.
Moet thuis kunnen lukken tegen Slavia.
Ik vind dat hij vooral ontzettend veel open deuren intrapt.quote:Op donderdag 30 september 2021 12:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is al meer dan dat ik heb gezien van zijn voorganger
Laten we zeggen dat hij in ieder geval de juiste ideeën uitstraalt.
In ieder geval niet in Europaquote:Op donderdag 30 september 2021 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Slavia is toch ook al iets van 2 jaar ongeslagen? Ik denk dat dit nog wel eens de lastigste tegenstander van de hele poule kan blijken te zijn..
Die open deuren stonden al twintig jaar op slot bij Feyenoordquote:Op donderdag 30 september 2021 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat hij vooral ontzettend veel open deuren intrapt.
54 potjes in eigen land las ik, maar in de voorrondes (CL) al verloren van Ferencvárosi TC en Legia Warschau (EL) dit seizoen. Vorig seizoen in de kwartfinale van de EL verloren van Azzenal.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Slavia is toch ook al iets van 2 jaar ongeslagen? Ik denk dat dit nog wel eens de lastigste tegenstander van de hele poule kan blijken te zijn..
Denk ik ook ja, je moet eigenlijk ook wel winnen dus boeiend affiche.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu zijn in Tsjechië enkel Plzen en Sparta Praag van het niveau linkerrijtje Nederland, maar goed. Ik denk dat we met Slavia een heel vergelijkbare tegenstander treffen qua kwaliteit. Het is op papier echt een leuke wedstrijd.
Spelen ook met zelfde spelopvatting van hoge druk zetten, both teams to score kun je gerust invullen op je totoformuliertje.quote:Op donderdag 30 september 2021 13:58 schreef Haringkop het volgende:
Ik serieus dat Slavia Praag de beste tegenstander is die we tot nu toe treffen met Arne Slot als trainer.
Uitgezonderd de oefenpotjes dan.
Haifa speelde ook met dezelfde spelopvatting en dat werd 0-0. Juist dit soort potjes eindigen regelmatig in de brillenstand omdat er niet veel ruimte wordt weggegeven.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen ook met zelfde spelopvatting van hoge druk zetten, both teams to score kun je gerust invullen op je totoformuliertje.
Hun shirt is gespiegeld toch? Maar het blijft raar inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:17 schreef DonRaja het volgende:
Matchday! Zal in de uitwedstrijd wel raar zijn om niet het team in rood/wit te supporten.
Zou kunnen, niet zo in detail op gelet.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hun shirt is gespiegeld toch? Maar het blijft raar inderdaad.
Hoezo veel druk naar voren dan ga je achterin toch ook veel eerder ruimte weggeven in de omschakeling. Waren overigens ondanks de 0-0 wel aardig wat kansen die over en weer werden weggeven in dat duel hoor.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haifa speelde ook met dezelfde spelopvatting en dat werd 0-0. Juist dit soort potjes eindigen regelmatig in de brillenstand omdat er niet veel ruimte wordt weggegeven.
Opbouwen van achteren gaat juist lastiger als er hoog druk wordt gezet.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo veel druk naar voren dan ga je achterin toch ook veel eerder ruimte weggeven in de omschakeling. Waren overigens ondanks de 0-0 wel aardig wat kansen die over en weer werden weggeven in dat duel hoor.
quote:Op donderdag 30 september 2021 17:15 schreef DonRaja het volgende:
Wat mij trouwens opviel uit die docu, de hoeveelheid nietszeggende oneliners die Dick bleef spuien:
- We moeten het samen doen
- Toon dat we 1 team zijn
- Er meteen staan vanaf de eerste minuut
- Laat zien dat we beter zijn
- Kom op (x100)
- Geef 100%
- ...
En ook alles in het Nederlands, ik zou denken dat de teambesprekingen toch op z'n minst in het Engels zouden zijn.
quote:JE MOET EEN BEETJE HERRIE MAKEN
Klopt, gespiegeld en witte broekjes.quote:Op donderdag 30 september 2021 14:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hun shirt is gespiegeld toch? Maar het blijft raar inderdaad.
En vervolgens tegen de camera zeggen dat ie door dit soort oneliners zo ontzettend positief is naar de spelersgroepquote:Op donderdag 30 september 2021 17:15 schreef DonRaja het volgende:
Wat mij trouwens opviel uit die docu, de hoeveelheid nietszeggende oneliners die Dick bleef spuien:
- Kom op (x100)
- Geef 100%
- ...
En ook alles in het Nederlands, ik zou denken dat de teambesprekingen toch op z'n minst in het Engels zouden zijn.
Dit vond ik ook wel een mooie.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:15 schreef DonRaja het volgende:
- Kom op (x100)
- Geef 100%
- ...
Hij zag 2 intikkers en een pingel en was verkocht.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit vond ik ook wel een mooie.
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk na het zien van deze docu nóg blijer dat Advocaat weg is. Tactisch een zeer zwakke trainer en dat wordt wel bevestigd. In ieder geval weinig materiaal wat het tegendeel bewijst.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vervolgens tegen de camera zeggen dat ie door dit soort oneliners zo ontzettend positief is naar de spelersgroep![]()
Het is inhoudelijk allemaal echt vreselijk wat er bij Advocaat uitkwam. Moet zeggen dat er ook genoeg momenten zijn dat Advocaat er positief uitkomt, met name in de persoonlijke omgang naar zijn spelers toe (hoe hij Marsman handelt na 5WEDSTRIJDEN1GOAL is echt keurig) maar na dat potje bij Ajax heeft hij het volgens mij definitief verbruid bij de spelersgroep.
Tja een zwarte kabel wil je ook weer nietquote:Op donderdag 30 september 2021 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat we dit seizoen eindelijk van dat witte blok verlost waren.
[ twitter ]
🤪🤪🤪quote:Op donderdag 30 september 2021 20:09 schreef damsco het volgende:
[..]
Tja een zwarte kabel wil je ook weer niet
Nee maar dit moet Feyenoord zo ruim gaan winnen. Die gasten weten nauwelijks of er lucht of zand in de bal zit.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:39 schreef macca728 het volgende:
Topscoorders van Slavia spelen niet.
Lekker ingraven.
Nou kwartfinale gehaald in EL.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee maar dit moet Feyenoord zo ruim gaan winnen. Die gasten weten nauwelijks of er lucht of zand in de bal zit.
Hoeft dat blok niet meer?quote:Op donderdag 30 september 2021 20:07 schreef Slobeend het volgende:
Ik dacht dat we dit seizoen eindelijk van dat witte blok verlost waren.
[ twitter ]
0-0quote:Op donderdag 30 september 2021 20:46 schreef Alpha0 het volgende:
Stand? Want weinig sites doen het op dit moment bij mij.
Jawel, maar ik heb Praag dit seizoen in de kwalificatie voor de Europa League tegen Legia Warschau zien spelen. Ze gingen echt ten onder tegen die Poolse gasten. En dat Legia staat bijna onderaan in Polen. Nee, dit moet echt een W/O worden.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nou kwartfinale gehaald in EL.
Maar Mick van Buren in de spits ?? (nu verhuurd)
quote:Op donderdag 30 september 2021 20:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb Praag dit seizoen in de kwalificatie voor de Europa League tegen Legia Warschau zien spelen. Ze gingen echt ten onder tegen die Poolse gasten. En dat Legia staat bijna onderaan in Polen. Nee, dit moet echt een W/O worden.
Meestal zit jij er helemaal naast dus nu maak ik me zorgenquote:Op donderdag 30 september 2021 20:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb Praag dit seizoen in de kwalificatie voor de Europa League tegen Legia Warschau zien spelen. Ze gingen echt ten onder tegen die Poolse gasten. En dat Legia staat bijna onderaan in Polen. Nee, dit moet echt een W/O worden.
Is meestal zo in de voorrondes geloof ik. Dan spelen ze gewoon in de Eredivisieshirts.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In de voorrondes was dit niet dacht ik. Nu wel weer.
Haha, gelukkig valt het enigszins mee hoe vaak ik ernaast zit. Anders was ik blut geweestquote:Op donderdag 30 september 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Meestal zit jij er helemaal naast dus nu maak ik me zorgen
Gwailow is al positief over het achtste bierelftal van zijn lokale dorpsclub dus als hij zegt dat ze er niks van kennen kennen ze er echt niks vanquote:Op donderdag 30 september 2021 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Meestal zit jij er helemaal naast dus nu maak ik me zorgen
Jouw logicaquote:Op donderdag 30 september 2021 20:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom die smiley? Heb je Praag zelf zien spelen? Dan was je het met me eens geweest.
Gaat een heel moeilijk potje worden.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gwailow is al positief over het achtste bierelftal van zijn lokale dorpsclub dus als hij zegt dat ze er niks van kennen kennen ze er echt niks van
Nou, die poule van Leicester, Legia, Napoli en Spartak heeft zonder meer een verrassende tussenstand. En Slavia kan vandaag natuurlijk ook voor een verrassing zorgen, maar dat zou dan een zeer matige prestatie van Feyenoord zijn. Jullie/wij zijn echt ruim favoriet. Veel meer kwaliteit in de ploeg.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jouw logica. Het is een wedstrijd van een tijdje geleden. Ondertussen staat Slavia 2e in Tsjechië met een wedstrijd minder gespeeld en wint Legia net van Leicester. Zou Leicester nu degraderen uit de Poolse competitie?
Leuke kenner-act.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou, die poule van Leicester, Legia, Napoli en Spartak heeft zonder meer een verrassende tussenstand. En Slavia kan vandaag natuurlijk ook voor een verrassing zorgen, maar dat zou dan een zeer matige prestatie van Feyenoord zijn. Jullie/wij zijn echt ruim favoriet. Veel meer kwaliteit in de ploeg.
Verwacht ik ook.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat een heel moeilijk potje worden.
Ja, droevig. Weet ie zelf ook wel denk ik... Ligt in elk geval niet aan de energie die hij erin stopt. Die heeft even een slok zelfvertrouwen nodig.quote:
Behalve Jahanbakhsh dan, tering wat is die weer slecht.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die zat er aan te komen.
Geweldige start.
Zo ging het ook tegen NEC dus nog even afwachten.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:15 schreef GwaiLow het volgende:
Hoppa heeeerlijk!
Denk dat jullie mij alvast wel een beetje gelijk kunnen geven, toch? Het is nu al duidelijk te zien..
Die heeft zoals gezegd gewoon tijd nodig.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Behalve Jahanbakhsh dan, tering wat is die weer slecht.
Senesi is wel weer aan het heersen en zit te strooien met lekker balletjes in de diepte.
Klopt maar dat komt echt nog wel. Dat hij goed kan voetballen weten we allemaal.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Behalve Jahanbakhsh dan, tering wat is die weer slecht.
Senesi is wel weer aan het heersen en zit te strooien met lekker balletjes in de diepte.
Waar over? Als je zoveel onzin uitkraamt zeg je waarschijnlijk vanzelf een keer iets wat klopt ja.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:15 schreef GwaiLow het volgende:
Hoppa heeeerlijk!
Denk dat jullie mij alvast wel een beetje gelijk kunnen geven, toch? Het is nu al duidelijk te zien..
Spelbrekert.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alleen jammer van die groene daar...
Dat publiek is soms wel om je voor te schamen ja. Gelukkig gebeuren er soms ook wel mooie dingenquote:Op donderdag 30 september 2021 21:18 schreef H.FR het volgende:
De eerste boetes kunnen ze al uitschrijven trouwens. Ook al een beker bier door de netten richting een hoofd.
Alstuquote:Op donderdag 30 september 2021 21:15 schreef fetX het volgende:
Nou en binnen 15 minuten meteen de 2-0 maar dan.
Die scheids gaat er wel veel in mee helaas.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:25 schreef fetX het volgende:
Slavia spelers zijn echt enorme jankerds
Als dit zo door gaat, gaan die Tsjechen de 2e helft wss heel veel schoppenquote:Op donderdag 30 september 2021 21:25 schreef Pistolero het volgende:
Prima scheidsrechter wel, laat lekker veel doorgaan.
Wel echt een jankploeg dat Slavia zeg, mijn god
En het leukste is nog dat het al een paar keer eerder is voorgekomen.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord speelt echt waanzinnig vandaag.
Nee juist niet. Laat lekker doorspelenquote:Op donderdag 30 september 2021 21:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die scheids gaat er wel veel in mee helaas.
Slavia speelt ons ook in de kaart door van achteruit te willen opbouwen. Ze krijgen alleen totaal de ruimte en tijd niet die ze in eigen land wel gewend zijn. Das de winst van Slotballquote:Op donderdag 30 september 2021 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
En het leukste is nog dat het al een paar keer eerder is voorgekomen.
Als we dit nou ook gaan laten zien in uitwedstrijden (Europees)quote:Op donderdag 30 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slavia speelt ons ook in de kaart door van achteruit te willen opbouwen. Ze krijgen alleen totaal de ruimte en tijd niet die ze in eigen land wel gewend zijn. Das de winst van Slotball
Hm, dan hebben we een verschil van beleving.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee juist niet. Laat lekker doorspelen
Toornstra en Sini vind ik ook nog vlakjes vandaag.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:31 schreef H.FR het volgende:
Eigenlijk valt alleen Jahanbaksh uit de toon. Als die ook nog zijn vorm vindt binnenkort is het pas echt genot.
Toornstra vind ik echt wel goed. Sini doet het aardig m.i., maar kan beter. Oogt een beetje moe.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra en Sini vind ik ook nog vlakjes vandaag.
Ja absoluut. Maar snap echt niet waarom jullie heel iets anders hadden verwacht.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
2-0 is een magere spiegeling van de verhoudingen
Met je eens. Sini krijgt veel ruimte om hem voor zijn rechter te draaien maar dat gaat vaak mis.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Toornstra vind ik echt wel goed. Sini doet het aardig m.i., maar kan beter. Oogt een beetje moe.
quote:Op donderdag 30 september 2021 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou is het wel zo dat ik dinsdag een oogmeting heb gedaan waarbij m'n ogen -0,75 slechter zijn geworden, dus m'n huidige bril is niet goed meer. Maar had het klokje op het scorebord niet IETS groter gekund? Ik heb geen flauw idee welke minuut het is hier vanaf QQ.
We moeten ook gewoon nog even wennen dat Feyenoord een stuk sterker is dan vorig seizoen. En Slavia is echt geen matige ploeg hoor. Dus dit is vooral de verdienste van Feyenoord.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja absoluut. Maar snap echt niet waarom jullie heel iets anders hadden verwacht.
Normaal zie ik het ook altijd prima, maar er staat nu een speciale Conference League-achtergrond op met blijkbaar een kleiner klokje dan normaalquote:Op donderdag 30 september 2021 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Heb daar nooit zoveel problemen mee eigenlijk, maar ik ben gezegend met (nog) goede ogen.
Aha, ja ik ben er vandaag niet. Tegen Union weerquote:Op donderdag 30 september 2021 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Normaal zie ik het ook altijd prima, maar er staat nu een speciale Conference League-achtergrond op met blijkbaar een kleiner klokje dan normaal
Ik weet nog als 12-jarige Gurley dat ik erachter kwam dat ik een bril moest omdat ik in de Kuip niet meer kon aflezen welke minuut het wasquote:Op donderdag 30 september 2021 21:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou is het wel zo dat ik dinsdag een oogmeting heb gedaan waarbij m'n ogen -0,75 slechter zijn geworden, dus m'n huidige bril is niet goed meer. Maar had het klokje op het scorebord niet IETS groter gekund? Ik heb geen flauw idee welke minuut het is hier vanaf QQ.
Toen was die klok nog analoog zeker.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet nog als 12-jarige Gurley dat ik erachter kwam dat ik een bril moest omdat ik in de Kuip niet meer kon aflezen welke minuut het was
Feyenoord speelt zeker goed. Maar Slavia is toch gewoon een matige ploeg? Je hoeft maar een beetje druk te zetten en ze doen de gekste dingen met de bal. Gelukkig doet Feyenoord dat goed. Slavia kan aardig voetballen als je helemaal geen druk op de bal zet idd.quote:Op donderdag 30 september 2021 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
We moeten ook gewoon nog even wennen dat Feyenoord een stuk sterker is dan vorig seizoen. En Slavia is echt geen matige ploeg hoor. Dus dit is vooral de verdienste van Feyenoord.
Jij kijkt elke week de Tsjechische competitie?quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord speelt zeker goed. Maar Slavia is toch gewoon een matige ploeg? Je hoeft maar een beetje druk te zetten en ze doen de gekste dingen met de bal. Gelukkig doet Feyenoord dat goed. Slavia kan aardig voetballen als je helemaal geen druk op de bal zet idd.
Gwailow is een kutuser.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kijkt elke week de Tsjechische competitie?
Nee joh. Ik kijk af en toe wat wedstrijdjes.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij kijkt elke week de Tsjechische competitie?
Koekoek.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gwailow is een kutuser.
Slavia speelt vandaag matig, omdat Feyenoord goed is. Slavia speelt in de Eredivisie gewoon om plek 2/3.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Feyenoord speelt zeker goed. Maar Slavia is toch gewoon een matige ploeg? Je hoeft maar een beetje druk te zetten en ze doen de gekste dingen met de bal. Gelukkig doet Feyenoord dat goed. Slavia kan aardig voetballen als je helemaal geen druk op de bal zet idd.
Dan kan ik je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee joh. Ik kijk af en toe wat wedstrijdjes.
Nee als Feyenoord goed speelt ligt het aan de tegenstanderquote:Op donderdag 30 september 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Slavia speelt vandaag matig, omdat Feyenoord goed is. Slavia speelt in de Eredivisie gewoon om plek 2/3.
Feyenoord zakt een beetje in. Zolang de verdediging goed blijft staan niet erg.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:11 schreef fetX het volgende:
Tweede helft is trouwens maar matig begonnen zo.
Oke, fair enough. Heeft ook met Feyenoord te maken dat Slavia niet uit de verf komt. Nee, PSV en Ajax zijn nog wel een heel stuk beter dan Slavia. Feyenoord ook wel, maar denk dat ze met clubs als AZ, Vitesse en Utrecht redelijk meekunnen strijden ja. Dus om plek 4.quote:Op donderdag 30 september 2021 22:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Slavia speelt vandaag matig, omdat Feyenoord goed is. Slavia speelt in de Eredivisie gewoon om plek 2/3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |