abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2021 @ 12:37:38 #1
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_201524421

pi_201524845
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 12:21 schreef fetX het volgende:

[..]
Mwoah. Ik vind het een raar argument zeker als je bedenkt dat de helft van de wedstrijden matig zijn van zijn kant. En dan gaat ook echt alles fout dus dan heb je werkelijk niets aan Toornstra. Aursnes is niet zo’n loper als Toornstra, maar het is ook absoluut geen statische speler. De keren dat Aursnes speelde vond ik eerder een toevoeging dan een downgrade. Wat je het meeste gaat missen als je Toornstra eruit haalt is zijn scorend vermogen.

Overigens vind ik dat je moet afwisselen. Aursnes verdient inmiddels wel een basisplaats dus je kunt prima wat rouleren.
jezelf tegenspreken in achtereenvolgende posts _O_
'discussie' genot

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2021 13:08:36 ]
  zondag 26 september 2021 @ 13:35:48 #3
268491 fetX
pi_201525228
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 13:08 schreef aTypisch het volgende:

[..]
jezelf tegenspreken in achtereenvolgende posts _O_
'discussie' genot
Oei, de inhoud wordt je even teveel. Niet de eerste keer.
pi_201525354
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:35 schreef fetX het volgende:

[..]
je weerlegt helemaal niks in die posts

het gaat boven verwachting goed met deze basis, waarom zou je dan aursnes er per se in willen passen? hij functioneert nu ook prima om orde op zaken te stellen als dat nodig is in de wedstrijd en heeft een prima rol als vierde middenvelder in deze selectie

inhoudgenot

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2021 13:48:16 ]
  zondag 26 september 2021 @ 13:48:58 #5
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_201525420
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 13:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]

het gaat boven verwachting goed met deze basis, waarom zou je dan aursnes er per se in willen passen? hij functioneert nu ook prima om orde op zaken te stellen als dat nodig is in de wedstrijd

inhoudgenot

Er is nog ruimte voor verbetering en Aursnes valt iedere keer positief op als ie speelt. Waarom zou je het niet een keer proberen met hem in plaats van Toornstra in een relatief makkelijke wedstrijd
  zondag 26 september 2021 @ 13:50:19 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_201525452
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Er is nog ruimte voor verbetering en Aursnes valt iedere keer positief op als ie speelt. Waarom zou je het niet een keer proberen met hem in plaats van Toornstra in een relatief makkelijke wedstrijd
Dat gaat ook wel gebeuren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_201525457
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:48 schreef hhh38 het volgende:

[..]
dat is wat anders dan hem in de basis zetten ipv toornstra

uitproberen in bepaalde potjes is wat anders
  zondag 26 september 2021 @ 13:50:37 #8
268491 fetX
pi_201525460
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 13:44 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Dan kan je naast inhoudelijk reageren ook al niet lezen.

quote:
het gaat boven verwachting goed met deze basis, waarom zou je dan aursnes er per se in willen passen? hij functioneert nu ook prima om orde op zaken te stellen als dat nodig is in de wedstrijd
1. Omdat Toornstra de helft van de wedstrijden, zo niet meer, een van de minste spelers is. Gisteren was hij ook weer heel beroerd en tegen Heerenveen was het ook al mager. Toornstra blinkt vooral uit in de topwedstrijden.
2. Aursnes verdedigend een stuk meer toevoegt dan Toornstra
3. Aursnes constanter en creatiever is in zijn passing (tot nu toe)
4. Aursnes net als Toornstra gaten dichtloopt als Toornstra (zie goal tegen PSV bijvoorbeeld)

Het argument 'het gaat toch goed' is een typisch Feyenoord argument. Je moet altijd streven naar beter.

quote:
inhoudgenot
Stop alsjeblieft met dit soort kinderachtige sneren. Je komt echt over als een onzeker mannetje wat heel stoer doet achter het toetsenbord en je zorgt er alleen maar voor dat mensen je niet moeten (wat je zelf niet echt door blijkt te hebben).
  zondag 26 september 2021 @ 13:51:39 #9
262211 hhh38
pi_201525482
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 13:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dat is wat anders dan hem in de basis zetten ipv toornstra

uitproberen in bepaalde potjes is wat anders
Om als ie het goed doet hem daarna natuurlijk te laten staan :)
pi_201525757
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:50 schreef fetX het volgende:

[..]
Dan kan je naast inhoudelijk reageren ook al niet lezen.
[..]
1. Omdat Toornstra de helft van de wedstrijden, zo niet meer, een van de minste spelers is. Gisteren was hij ook weer heel beroerd en tegen Heerenveen was het ook al mager. Toornstra blinkt vooral uit in de topwedstrijden.
2. Aursnes verdedigend een stuk meer toevoegt dan Toornstra
3. Aursnes constanter en creatiever is in zijn passing (tot nu toe)
4. Aursnes net als Toornstra gaten dichtloopt als Toornstra (zie goal tegen PSV bijvoorbeeld)

Het argument 'het gaat toch goed' is een typisch Feyenoord argument. Je moet altijd streven naar beter.
[..]
dit is toch geen argumentatie? het is een lijstje met dingen die aursnes in jouw ogen voor heeft op toornstra

1, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Aursnes, maar het downplayen van het seizoen van Toornstra (die alles speelt?) in een tot nu toe goede start
2. linke aanname, feyenoord speelt nu ook niet met een echte verdedigende middenvelder maar met een duo achter Til die beide soms 'de balans' moeten bewaren
waar nodig komen ze ook in de aanvallende posities, het profiel wat je schetst over Aursnes (meer verdedigende middenvelder dan de rollen die Slotgod zoekt)
3. ik help het je hopen dat hij in alles eigenlijk net wat beter is dan toorstra hoor, dat zou erg leuk zijn :)
4. ook hier geldt: er wordt wel meer gevraagd in de tactiek van Slot

quote:
Stop alsjeblieft met dit soort kinderachtige sneren. Je komt echt over als een onzeker mannetje wat heel stoer doet achter het toetsenbord en je zorgt er alleen maar voor dat mensen je niet moeten (wat je zelf niet echt door blijkt te hebben).
beetje pot en ketel he

moet je zelf maar even kijken _O- :
https://mycroft.fok.nl/in(...)ch_fields=all&page=2

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2021 14:04:10 ]
  zondag 26 september 2021 @ 14:04:30 #11
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201525791
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 13:35 schreef fetX het volgende:

[..]
Het begint mij steeds meer op te vallen dat @aTypisch vooral vervelend gaat doen als het inhoudelijk hem te veel wordt, jeweetwel het een klein stukje uit je post eruit halen, dat uit context zetten en je vervolgens belachelijk maken.

Hij post ook echt enorm veel onzin, kan inmiddels zat voorbeelden noemen van Atypisch die gewoon complete troep post. Hij snapt er gewoon heel weinig van :D
Makkelijk eerste
pi_201525881
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 14:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het begint mij steeds meer op te vallen dat @:atypisch vooral vervelend gaat doen als het inhoudelijk hem te veel wordt, jeweetwel het een klein stukje uit je post eruit halen, dat uit context zetten en je vervolgens belachelijk maken.

Hij post ook echt enorm veel onzin, kan inmiddels zat voorbeelden noemen van Atypisch die gewoon complete troep post. Hij snapt er gewoon heel weinig van :D
tis wat
  zondag 26 september 2021 @ 14:13:47 #13
474254 GurneyIsBestOke
pi_201525949
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]
dit is toch geen argumentatie? het is een lijstje met dingen die aursnes in jouw ogen voor heeft op toornstra

1, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Aursnes, maar het downplayen van het seizoen van Toornstra (die alles speelt?) in een tot nu toe goede start
2. linke aanname, feyenoord speelt nu ook niet met een echte verdedigende middenvelder maar met een duo achter Til die beide soms 'de balans' moeten bewaren
waar nodig komen ze ook in de aanvallende posities, het profiel wat je schetst over Aursnes (meer verdedigende middenvelder dan de rollen die Slotgod zoekt)
3. ik help het je hopen dat hij in alles eigenlijk net wat beter is dan toorstra hoor, dat zou erg leuk zijn :)
ik zal het hem zeggen

er wordt gewoon meer gevraagd! zal ie vast niet op gekomen zijn

scherpe analyse, gewoon de kansen afmaken :')

TYPISCHGOD
Makkelijk eerste
  zondag 26 september 2021 @ 14:15:30 #14
268491 fetX
pi_201526007
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 14:03 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:D _O-

Ja, op basis daarvan maak je een afweging of iemand speelt of niet. Naast dat het in het systeem moet passen, maar het lijkt me niet dat we daar (voorlopig) aan hoeven te twijfelen.

Een argument als 'het gaat toch goed zo' is echt het slechtste tegenargument wat er is in ieder geval.

quote:
Maakt niet uit. Als iemand de helft van de tijd niet goed speelt is dat te weinig voor Feyenoord. Dan verdient Aursnes m.i. op z'n minst zeker een kans aangezien zijn invalbeurten elke keer uitstekend zijn. Ik zeg ook helemaal nergens dat Aursnes vanaf nu elke wedstrijd in de basis moet, maar hij verdient zeker een kans. Dat we het moeten hebben over voor wie dat is, is een luxepositie.
quote:
2. linke aanname, feyenoord speelt nu ook niet met een echte verdedigende middenvelder maar met een duo achter Til die beide soms 'de balans' moeten bewaren waar nodig komen ze ook in de aanvallende posities, het profiel wat je schetst over Aursnes (meer verdedigende middenvelder dan de rollen die Slotgod zoekt)
Mwuah. Toornstra staat niet echt bekend om zijn verdedigende kwaliteiten (van origine ook een aanvallende middenvelder) en Aursnes is juist iemand die dat wel goed kan. Heeft hij ook bij Molde bewezen. En de balans willen bewaren is juist een argument voor Aursnes.

quote:
Fijn. Dat idee kregen we tot nu toe niet echt namelijk :)
quote:
beetje pot en ketel he

moet je zelf maar even kijken _O- :
https://mycroft.fok.nl/in(...)ch_fields=all&page=2
Oh, zitten vast wat sneren tussen nadat jij e.e.a. uitlokt inderdaad. Dat is iets anders dan, bijna constant, op inhoudelijke posts niet verder komen dan ' :') ' of [insert sarcastische kutopmerking]. Je kunt mij vast genoeg verwijten, maar niet dat ik niet inhoudelijk post.
pi_201526012
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 14:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
ik zal het hem zeggen

er wordt gewoon meer gevraagd! zal ie vast niet op gekomen zijn

scherpe analyse, gewoon de kansen afmaken :')

TYPISCHGOD
:?
pi_201526201
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 14:15 schreef fetX het volgende:

[..]
:D _O-

Ja, op basis daarvan maak je een afweging of iemand speelt of niet. Naast dat het in het systeem moet passen, maar het lijkt me niet dat we daar (voorlopig) aan hoeven te twijfelen.

Een argument als 'het gaat toch goed zo' is echt het slechtste tegenargument wat er is in ieder geval.
[..]
Maakt niet uit. Als iemand de helft van de tijd niet goed speelt is dat te weinig voor Feyenoord. Dan verdient Aursnes m.i. op z'n minst zeker een kans aangezien zijn invalbeurten elke keer uitstekend zijn. Ik zeg ook helemaal nergens dat Aursnes vanaf nu elke wedstrijd in de basis moet, maar hij verdient zeker een kans. Dat we het moeten hebben over voor wie dat is, is een luxepositie.
[..]
Mwuah. Toornstra staat niet echt bekend om zijn verdedigende kwaliteiten (van origine ook een aanvallende middenvelder) en Aursnes is juist iemand die dat wel goed kan. Heeft hij ook bij Molde bewezen. En de balans willen bewaren is juist een argument voor Aursnes.
[..]
Fijn. Dat idee kregen we tot nu toe niet echt namelijk :)
[..]
Oh, zitten vast wat sneren tussen nadat jij e.e.a. uitlokt inderdaad. Dat is iets anders dan, bijna constant, op inhoudelijke posts niet verder komen dan ' :') ' of [insert sarcastische kutopmerking]. Je kunt mij vast genoeg verwijten, maar niet dat ik niet inhoudelijk post.
het ging initieel om deze post
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:18 schreef Elan het volgende:
Aursnes graag basis volgende wedstrijd. Wat een heerlijke passes strooit die man.
daarop zei ik dat ik die ik denk dat dat niet gaat gebeuren ipv toornstra

quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 11:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]
weet niet hoe het met de inhoud van aursnes zit

maar met kokcu en til heb je toch wel echt een lopert nodig erbij
en jij komt met een totaal nuttloze vraag, want ik zei een loper erbij (dus toornstra+til)

quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:30 schreef fetX het volgende:

[..]
Want Til is geen loper :?
daarna schiet je uit je panty na een emoticon

tot slot, om aan te geven dat je eigenlijk om niks zo raar doet
de volgende wedstrijd is tegen slavia praag en elan begon over de volgende wedstrijd

quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:34 schreef fetX het volgende:

[..]
Klopt. Tegen Slavia ook zeker opstellen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2021 14:26:32 ]
pi_201526233
Nounounou jongens.

We hebben gewonnen hoor.
pi_201526287
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 14:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nounounou jongens.

We hebben gewonnen hoor.
alweer ja

SLOTGOD

blijkbaar kan arnesen goed shoppen met een specifiek wensenlijstje aan kwaliteiten

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2021 14:27:55 ]
  zondag 26 september 2021 @ 14:28:59 #19
268491 fetX
pi_201526332
Ik ga inderdaad in op het 'argument' dat je een extra loper op het middenveld nodig hebt. Van daaruit ontstaat de discussie, maar jij reageert (weer) met een kinderachtige smiley in plaats van dat je gewoon beter uitlegt wat je bedoelt.

Ik ben best wel een beetje fan van Toornstra, maar hij laat het in teveel wedstrijden niet zien. Wedstrijden als tegen Slavia of tegen Ajax/PSV en vooruit AZ zijn op zijn lijf geschreven. Maar dat is het dan ook vaak de laatste tijd. Dat hij donderdag weer een geweldige wedstrijd speelt sluit ik niet uit, maar dan nog blijft staan dat ik Aursnes wel met enige regelmaat basis zou willen zien spelen. En als ik dan moet kiezen voor wie, is dat Toornstra.
pi_201526348
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 14:28 schreef fetX het volgende:
Ik ga inderdaad in op het 'argument' dat je een extra loper op het middenveld nodig hebt. Van daaruit ontstaat de discussie, maar jij reageert (weer) met een kinderachtige smiley in plaats van dat je gewoon beter uitlegt wat je bedoelt.

Ik ben best wel een beetje fan van Toornstra, maar hij laat het in teveel wedstrijden niet zien. Wedstrijden als tegen Slavia of tegen Ajax/PSV en vooruit AZ zijn op zijn lijf geschreven. Maar dat is het dan ook vaak de laatste tijd. Dat hij donderdag weer een geweldige wedstrijd speelt sluit ik niet uit, maar dan nog blijft staan dat ik Aursnes wel met enige regelmaat basis zou willen zien spelen. En als ik dan moet kiezen voor wie is dat Toornstra.
dus je was het gewoon met mij eens?

leuk hoor
  zondag 26 september 2021 @ 14:31:46 #21
268491 fetX
pi_201526397
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

leuk hoor
Nee, want jouw enige argument om het niet te doen was omdat je per se een extra loper nodig zou hebben op het middenveld. En dat spreek ik tegen.

Maar als het je allemaal teveel wordt, mag je het ook gewoon zeggen hoor.
  zondag 26 september 2021 @ 14:32:36 #22
474254 GurneyIsBestOke
pi_201526417
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 14:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

leuk hoor
het is meer dat je keihard door de mand valt als het te inhoudelijk wordt
Makkelijk eerste
pi_201526482
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 14:31 schreef fetX het volgende:

[..]
Nee, want jouw enige argument om het niet te doen was omdat je per se een extra loper nodig zou hebben op het middenveld. En dat spreek ik tegen.

Maar als het je allemaal teveel wordt, mag je het ook gewoon zeggen hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
het is meer dat je keihard door de mand valt als het te inhoudelijk wordt
ah, de circle jerk commissie weer samen

volgens mij zijn we het eens dat Toornstra in de sterkste basis hoort voorlopig en Aursnes eerst door roulatie of blessures het moet laten zien, of hij hoort niet in de basis tegen Slavia

pick one

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2021 14:36:12 ]
  zondag 26 september 2021 @ 14:36:26 #24
268491 fetX
pi_201526504
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:

[..]
[..]
ah, de circle jerk commissie weer samen

volgens mij zijn we het eens dat Toornstra in de sterkste basis hoort voorlopig en Aursnes eerst door roulatie of blessures het moet laten zien, of hij hoort niet in de basis tegen Slavia

pick one
Als dat is wat je eruit haalt, dan is dat helemaal goed knul :)
pi_201526526
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 14:36 schreef fetX het volgende:

[..]
Als dat is wat je eruit haalt, dan is dat helemaal goed knul :)
klopt het niet?
  zondag 26 september 2021 @ 14:38:03 #26
474254 GurneyIsBestOke
pi_201526539
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 14:35 schreef aTypisch het volgende:
Ja
Makkelijk eerste
pi_201526547
aursnes is een goede middenvelder die mogelijk vanzelf in de basis komt, maar het zou nu onzinnig zijn hem in de sterkste opstelling te zetten als iedereen beschikbaar is

zondag 26 september 2021 @ 14:40:52 #28
262211 hhh38
pi_201526598
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 14:38 schreef aTypisch het volgende:
aursnes is een goede middenvelder die mogelijk vanzelf in de basis komt, maar het zou nu onzinnig zijn hem in de sterkste opstelling te zetten als iedereen beschikbaar is

[ afbeelding ]
Nee.

De sterkte basis verschilt per tegenstander.
pi_201526842
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 14:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Nee.

De sterkte basis verschilt per tegenstander.
true
pi_201528256
Pittig programma, Slavia is een sterke ploeg en dan Vitesse uit. Ik vond Feyenoord tegen Heerenveen en gisteren extreem kwetsbaar ogen. Dit blijft niet lang goed gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')