abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201536400
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:44 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dikke onzin natuurlijk. Ze is daar niet om ja te knikken. En ook niet om achter standpunten te staan waar ze het niet mee eens is.
Idd, als ze niet achter een standpunt staat dat het team heeft genomen mag ze zeker vertrekken. Daarom is ze daar nu ook niet meer. Terecht dus!
pi_201536433
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 07:40 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Idd, als ze niet achter een standpunt staat dat het team heeft genomen mag ze zeker vertrekken. Daarom is ze daar nu ook niet meer. Terecht dus!
Team Rutte bedoel je?
Of?
pi_201536441
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 07:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Team Rutte bedoel je?
Of?
Het kabinet in dit geval.
pi_201536449
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 07:47 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Het kabinet in dit geval.
Maar ze is “op staande voet” ontslagen door rutte.

Dat zie je alleen in Rusland en dergelijke.
pi_201536536
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 07:49 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Maar ze is “op staande voet” ontslagen door rutte.

Dat zie je alleen in Rusland en dergelijke.
Valt mee.
Volgens mij was het wel met nog een paar anderen binnen het kabinet besproken. En het is niet voor het eerst dat ze in het openbaar tegen genomen beslissingen praat met de media. Het zal allemaal wel meegeteld hebben.
  maandag 27 september 2021 @ 08:21:36 #156
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201536720
Plottwist: Het ontslag was niet toegestaan. Door deze blunder ontstaat de koning Rutte.
  Redactie Sport maandag 27 september 2021 @ 08:25:47 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201536761
Het CDA :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 27 september 2021 @ 08:25:50 #158
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201536762
quote:
6s.gif Op zondag 26 september 2021 22:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ twitter ]Kamervragen zijn al gemaakt *O* *O* *O*
"Herinnert u zich..." bij al die vragen aan Rutte. _O-
  maandag 27 september 2021 @ 08:30:07 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201536796
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 08:21 schreef Ixnay het volgende:
Plottwist: Het ontslag was niet toegestaan. Door deze blunder ontstaat de koning Rutte.
Net iets anders …..
Premier in vizier criminelen

Premier Rutte wordt extra beveiligd door speciaal getrainde politiemensen.

Dit melden goed ingevoerde bronnen aan De Telegraaf. Volgens een ingewijde zijn zogenoemde ’spotters’ in de omgeving van de VVD-leider gesignaleerd. Het zou daarbij gaan om verdachte personen die zijn gelieerd aan de Mocro-maffia.

Een woordvoerder van het Landelijk Parket van het Openbaar Ministerie, formeel verantwoordelijk voor het onderzoek naar de dreiging in de richting van de minister-president, onthoudt zich van commentaar.

Bekend is dat een doelwit van een aanslag uit deze criminele hoek eerst door ’spotters’ wordt geobserveerd, voordat zogenoemde ’hitters’ (onderwereldjargon voor huurmoordenaars) toeslaan. Dat gebeurde onder andere bij de moordaanslagen op advocaat Derk Wiersum en misdaadverslaggever Peter R. de Vries.

https://www.telegraaf.nl/(...)in-vizier-criminelen

:D :D sowwww
  maandag 27 september 2021 @ 08:34:03 #160
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201536832
quote:
6s.gif Op maandag 27 september 2021 08:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Net iets anders …..

Dit melden goed ingevoerde bronnen aan De Telegraaf. Volgens een ingewijde zijn zogenoemde ’spotters’ in de omgeving van de VVD-leider gesignaleerd. Het zou daarbij gaan om verdachte personen die zijn gelieerd aan de Mocro-maffia.

Een woordvoerder van het Landelijk Parket van het Openbaar Ministerie, formeel verantwoordelijk voor het onderzoek naar de dreiging in de richting van de minister-president, onthoudt zich van commentaar.

Bekend is dat een doelwit van een aanslag uit deze criminele hoek eerst door ’spotters’ wordt geobserveerd, voordat zogenoemde ’hitters’ (onderwereldjargon voor huurmoordenaars) toeslaan. Dat gebeurde onder andere bij de moordaanslagen op advocaat Derk Wiersum en misdaadverslaggever Peter R. de Vries.

Ik denk dat Rutte dan als volksheld gezien gaat worden als hij vermoord wordt. "Dit had hij niet verdiend".

Wat overigens ook terecht is. Niemand verdient de dood vind ik.

Ik vrees dat een succesvolle aanslag op Rutte het establishment waaronder de VVD alleen maar populairder maken. Ik denk dat alle talkshows Rutte zullen gaan verheerlijken als "leider van het volk".
  maandag 27 september 2021 @ 08:52:55 #161
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201536946
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 08:34 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik denk dat Rutte dan als volksheld gezien gaat worden als hij vermoord wordt. "Dit had hij niet verdiend".

Wat overigens ook terecht is. Niemand verdient de dood vind ik.

Ik vrees dat een succesvolle aanslag op Rutte het establishment waaronder de VVD alleen maar populairder maken. Ik denk dat alle talkshows Rutte zullen gaan verheerlijken als "leider van het volk".
Hier klinken wat users ook of ze plannen aan het maken zijn of op zijn minst de bloemenkrans al besteld hebben wanneer het gedaan is.

Ziek.
Laffe huichelaar
  maandag 27 september 2021 @ 08:54:43 #162
65846 Bocaj
47th President.
pi_201537034
quote:
6s.gif Op maandag 27 september 2021 08:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Net iets anders …..

Goh, wat toevallig dat dit net vandaag lekt.
Stuk minder Mona in het nieuws. :')
  maandag 27 september 2021 @ 09:21:15 #164
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201537247
Ontslag Keijzer triest record voor Rutte III: elf bewindslieden vertrokken

Met het ontslag van Mona Keijzer als staatssecretaris van Economische Zaken en Klimaat heeft het kabinet-Rutte III nu meer mensen verloren dan Lubbers III, de vorige recordhouder in vertrokken bewindspersonen. In een overzicht van Parlement.com staat Rutte III nu op elf, eentje meer dan de CDA-premier in de vorige eeuw.

Volgens Anne Bos, onderzoeker bij het Centrum voor Parlementaire Geschiedenis, is er een overeenkomst tussen Rutte III en Lubbers III. "Nadat het kabinet Lubbers III demissionair werd, verlieten ook veel bewindslieden het kabinet vanwege een baan elders." :D

https://nos.nl/artikel/23(...)ndslieden-vertrokken

Heeft Rutte toch nog een record in handen :') _O- _O-
pi_201537280
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:33 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Oh, jij denkt dat als iets zoals de Pest nu zou uitbreken en we daar nog geen behandeling voor zouden hebben dat het niet alsnog tot heel veel doden zou leiden? De Pest zou ook in de huidige tijd ontwrichtend en veel dodelijker zijn geweest dan Corona.

De meeste patiënten met Corona hebben het zonder medische hulp namelijk overleefd. Dus zou dat in de Middeleeuwen ook zijn gebeurd. Bij de Pest overleed zowat iedereen die het kreeg en zou moderne interventie nodig zijn. Bij de meeste mensen met Corona is dit niet nodig gebleken. Minder potent dus.
Met de pest ben je klaar na een kuurtje antibiotica. We zouden geen ontwrichtende maatregelen nodig hebben
  maandag 27 september 2021 @ 10:31:27 #166
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_201537997
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 09:23 schreef _Lily_ het volgende:

[..]
Met de pest ben je klaar na een kuurtje antibiotica. We zouden geen ontwrichtende maatregelen nodig hebben
Ik doelde op een nieuw virus met de potentie van de Pest en waar we amper tot geen behandelmethoden voor zouden hebben a priori a la Corona. Daarom zei ik zoals de Pest, niet de Pest zelf.

Geloof mij, als een ziekte met de potentie van de Pest uitbreekt en we geen medicijnen of vaccinaties a priori zouden hebben zoals bij Corona en slechts reanimatietechnieken, bloeddrukmedicijnen, ontstekingsremmers (basically het behandelen van secundaire effecten) en IC's zouden hebben voor beademing zou het ook in onze huidige tijd een slachting worden waarbij Corona verbleekt. In de Middeleeuwen zou Corona in de marge zijn weggevallen t.o.v. de Pest.
pi_201538036
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 10:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik doelde op een nieuw virus met de potentie van de Pest en waar we amper tot geen behandelmethoden voor zouden hebben a priori a la Corona. Daarom zei ik zoals de Pest, niet de Pest zelf.
Ja, stel je voor dat de pest nu uitbreekt, maar niet gewoon, maar dat er niets tegen te doen is! Zoals de middeleeuwen.

Maar die behandelmethodes zijn er nu juist wel. Het is de middeleeuwen niet meer.

Waarschijnlijk wil je doen dat corona niet veel voorstelt, want anders snap ik weinig van je cherrypicking.
  maandag 27 september 2021 @ 11:31:42 #168
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201538638
Mona verlaat de politiek :W
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201538682
Terug naar Purmerend?

Na de naaistreek van jut en jul zou ik er ook geen zin meer in hebben.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201538684
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:31 schreef Drekkoning het volgende:
Mona verlaat de politiek :W
Gelukje voor het CDA. Houden ze die zetel.
pi_201538876
Via https://www.geenstijl.nl/(...)g-als-kamerlid/#more

Team Mona.
Sterk realistisch stuk en geeft precies aan waar de schoen wringt.
1947-2016
  Moderator maandag 27 september 2021 @ 12:02:41 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201539008
Goed verhaal idd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 27 september 2021 @ 12:06:19 #173
22565 asco
Los in deze tent
pi_201539035
Prima verwoord.

En waarschijnlijk denken er wel meer zo als je ze recht in de ogen kijkt.
pi_201539062
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:50 schreef Red_85 het volgende:
[ afbeelding ]

Team Mona.
Dan blijft de vraag waarom ze niet zelf is opgestapt toen het kabinet dit besluit weken geleden nam maar er bewust voor koos dit via de media te spelen.
  maandag 27 september 2021 @ 12:13:31 #175
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201539095
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:06 schreef asco het volgende:
.....En waarschijnlijk denken er wel meer zo als je ze recht in de ogen kijkt.
En dat lukt de leden van het CDA nu net niet :o
En met Wopke als leider gaat dat ook nooit gebeuren
:R en :W
pi_201539108
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dan blijft de vraag waarom ze niet zelf is opgestapt toen het kabinet dit besluit weken geleden nam maar er bewust voor koos dit via de media te spelen.
Omdat het intern niet gehoord wordt omdat er een stel potentaten achter de knoppen zitten.
1947-2016
  maandag 27 september 2021 @ 12:17:41 #177
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201539125
quote:
[ afbeelding ]

Team Mona.
Ja precies, dat ze eerder al de eer aan zichzelf had moeten houden ipv deel blijven uitmaken van een bestuur waar beleid wordt gemaakt waar je principieel niet achter staat.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  maandag 27 september 2021 @ 12:18:31 #178
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201539131
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Omdat het intern niet gehoord wordt omdat er een stel potentaten achter de knoppen zitten.
Ja, of een meerderheid ziet meer heil in een andere richting. Zoals met bijna elke beleidskeuze.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_201539137
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:17 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja precies, dat ze eerder al de eer aan zichzelf had moeten houden ipv deel blijven uitmaken van een bestuur waar beleid wordt gemaakt waar je principieel niet achter staat.
Misschien probeerde ze het van binnenuit nog een kant op te sturen. Je kan immers meer invloed uitoefenen door er deel vanuit te blijven maken dan te roepen vanaf de zijkant.
1947-2016
pi_201539160
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:15 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan stap je dus op
  maandag 27 september 2021 @ 12:21:53 #181
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201539167
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Misschien probeerde ze het van binnenuit nog een kant op te sturen. Je kan immers meer invloed uitoefenen door er deel vanuit te blijven maken dan te roepen vanaf de zijkant.
Ja dat probeerde ze, maar blijkbaar was er een meerderheid voor een andere kant.

Dan is het heel kinderachtig om je gelijk te gaan halen via de media. Ongeacht of ik het nou eens ben met haar of niet.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_201539190
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Klinkt leuk, maar dan had je moeten opstappen op het moment dat duidelijk werd dat dit de koers zou worden en niet gaan lopen janken bij de telegraaf
pi_201539233
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:21 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja dat probeerde ze, maar blijkbaar was er een meerderheid voor een andere kant.

Dan is het heel kinderachtig om je gelijk te gaan halen via de media. Ongeacht of ik het nou eens ben met haar of niet.
Vind ik niet. Zeker niet als je zo gelijk hebt als Keijzer in dit verhaal.

Laat heel goed zien hoe mark, hugo en ferd zitten in hun 'beleid'. Zij bepalen en kritiekloos mee bewegen graag. De rest in den haag speelt het spelletje graag mee en zij heeft hiermee even laten zien hoe het spel gespeeld wordt.

Zoals Omtzigt het al uitlegde in zijn berichten vanmorgen: het is foute boel als 1 iemand even met een telefoontje een het even kan regelen en er besluiten alvast worden genomen terwijl democratische organen niet worden geraadpleegd.
1947-2016
pi_201539277
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Vind ik niet. Zeker niet als je zo gelijk hebt als Keijzer in dit verhaal.
Of ze gelijk heeft of niet doet niet ter zake. Als je het niet eens bent met het beleid dan vertrek je zelf en kun je daarna alsnog je verhaal doen in de media
quote:
Laat heel goed zien hoe mark, hugo en ferd zitten in hun 'beleid'. Zij bepalen en kritiekloos mee bewegen graag. De rest in den haag speelt het spelletje graag mee en zij heeft hiermee even laten zien hoe het spel gespeeld wordt.
Als je lid bent van het kabinet dan heb je je achter dat beleid te scharen, kun je dat niet dan stap je eruit.
Zou leuk zijn als 1 iemand binnen ajax/psv/feijenoord het niet eens is met de tactiek en zijn eigen spel gaat spelen.
quote:
Zoals Omtzigt het al uitlegde in zijn berichten vanmorgen: het is foute boel als 1 iemand even met een telefoontje een het even kan regelen en er besluiten alvast worden genomen terwijl democratische organen niet worden geraadpleegd.
Nee zo werkt dat binnen het kabinet. Poppetjes binnen het kabinet worden niet democratisch verkozen. De partijen wel
  maandag 27 september 2021 @ 12:34:35 #185
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201539287
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201539296
quote:
Nou als Sywert het leuk vindt dan sta je een stuk sterker....
pi_201539318
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Klinkt leuk, maar dan had je moeten opstappen op het moment dat duidelijk werd dat dit de koers zou worden en niet gaan lopen janken bij de telegraaf
Dan nog kan je meer invloed uitoefenen van binnenuit dan van de zijlijn.

Zoals ene Machiavelli ooit schijnt gezegd te hebben: het doel heiligt de middelen. Zet het maar op scherp, laat het maar zien wat daar gaande is, doe maar die zelfopoffering. Want het gaat om de grootste maatschappelijke vrijheidsberoving van een overheid in de afgelopen 80 jaar. En daarbij begint de heersende politiek echt hele rare vormen aan te nemen met besluiten te nemen die verregaande maatschappelijke effecten hebben terwijl ze in demissionaire status zijn. Het ene wordt wel als belangrijk geacht, maar wat ze niet zint, is 'demissionair he, kan niet, niet aan ons meer'.

rutte, mark en hun hele administratie zijn een stel hypocriete potentaten en wordt geen strobreed in de weg gelegd op het moment. Doe je dat wel, wordt je er uit geflikkerd.
1947-2016
pi_201539334
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Of ze gelijk heeft of niet doet niet ter zake. (...)
Ow zeker wel.
1947-2016
pi_201539347
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dan nog kan je meer invloed uitoefenen van binnenuit dan van de zijlijn.
Op het moment dat het kabinet het besluit heeft genomen en het gaat lijnrecht in tegen je geweten/eer/geloof/whatever, dan stap je op. Dan blijf je niet zitten. Je invloed is dan blijkbaar zo beperkt dat je de eer aan jezelf houdt.
quote:
blabla
pi_201539356
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ow zeker wel.
Nee, Ik vind namelijk dat ze geen gelijk heeft. Ze heeft een mening die niet strookt met die van het kabinet waar ze deel van uitmaakt. Dat jij het met die mening eens bent maakt niet dat ze gelijk heeft, en maakt dat hele Gelijk/onglijk verhaal irrelevant
pi_201539357
Met inhoud veranderen naar:

quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]
blabla

laat je blijken dat je argumenten op zijn.
Respectloos. :W
1947-2016
pi_201539371
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:41 schreef Red_85 het volgende:
Met inhoud veranderen naar:
[..]
laat je blijken dat je argumenten op zijn.
Respectloos. :W
Nee laat zien dat je met dogma's en onzin komt die niet relevant is en waar ik geen zin in heb om op in te gaan
pi_201539409
quote:
[ afbeelding ]

Team Mona.
Realistisch stuk. Jammer dat alle realisten de arena verlaten.
pi_201539580
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee laat zien dat je met dogma's en onzin komt die niet relevant is en waar ik geen zin in heb om op in te gaan
Toemaar. Alles om maar niet naar de inhoud toe te gaan.

quote:
blabla
Om iemands' post te beschrijven.

Hou toch op met dogma's, onzin en niet relevant. Je hebt zelf niet eens inhoud genoeg om op de inhoud te blijven zitten en komt vervolgens met niet relevante beschrijvingen aan.

Hou toch op vent.
1947-2016
pi_201539585
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:48 schreef maan_man het volgende:

[..]
Realistisch stuk. Jammer dat alle realisten de arena verlaten.
Zover is duidelijk wat er over blijft daar inderdaad.
1947-2016
pi_201539607
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Toemaar. Alles om maar niet naar de inhoud toe te gaan.
[..]

Kom eerst maar eens met relevante inhoud ipv meningen
  maandag 27 september 2021 @ 13:41:10 #197
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201539956
Niet alle normale omgangsvormen en werkrelaties worden natuurlijk niet beïnvloed door wie gelijk heeft.

Ik sta helemaal achter de inhoud van de tekst en denkwijze van Keijzer. Maar als je er zo over denkt, dan kaart je dat binnen de regering aan. Wanneer er anders besloten wordt, dien je je daaraan te conformeren of, wanneer je je er niet naar eer en geweten naar kan conformeren maak je dat kenbaar en hou je het voor gezien.

Het maakt niet uit of je gelijk hebt. Het maakt niet uit dat ik vind dat ze gelijk heeft. Als je deel uitmaakt van de beleidsbepalers en het beleid is bepaald, mag je dat nooit als beleidsbepaler actief tegenwerken. Dat is gewoon aso.

Alleen maar respect als ze gewoon de eer aan zichzelf had gehouden en gestopt was met de mededeling die ze nu achteraf doet. Nu is het gewoon helemaal niet netjes gegaan.
Laffe huichelaar
pi_201539977
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Kom eerst maar eens met relevante inhoud ipv meningen
'Blabla'

En nu ga je vragen om inhoud omdat je er niet meer uitkomt.

Riiight.
1947-2016
pi_201540107
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Blabla'

Riiight.
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Blabla'

Riiight.
quote:
Zoals ene Machiavelli ooit schijnt gezegd te hebben: het doel heiligt de middelen. Zet het maar op scherp, laat het maar zien wat daar gaande is, doe maar die zelfopoffering.
Zelfopoffering (dogma) had ze beter kunnen doen door op te stappen en dan haar verhaal te doen ipv hoe ze het nu heeft gedaan. Namelijk weken nadat het besluit is genomen op staande voet ontslagen worden. Dit is alleen maar schadelijk voor zichzelf. Als ze zelf was opgestapt had ze de eer aan zichzelf gehouden
quote:
Want het gaat om de grootste maatschappelijke vrijheidsberoving van een overheid in de afgelopen 80 jaar.
Onzinnig dogma
quote:
En daarbij begint de heersende politiek echt hele rare vormen aan te nemen met besluiten te nemen die verregaande maatschappelijke effecten hebben terwijl ze in demissionaire status zijn.
Met goedkeuring 2e kamer dus zonder de democratie te verloochenen (wederom dogma)
quote:
Het ene wordt wel als belangrijk geacht, maar wat ze niet zint, is 'demissionair he, kan niet, niet aan ons meer'.
Vaag, graag concretiseren.
quote:
rutte, mark en hun hele administratie zijn een stel hypocriete potentaten en wordt geen strobreed in de weg gelegd op het moment. Doe je dat wel, wordt je er uit geflikkerd.
Mening vermomt als "feit"

Genoeg voor je?
pi_201540162
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]
[..]
[..]
Zelfopoffering (dogma) had ze beter kunnen doen door op te stappen en dan haar verhaal te doen ipv hoe ze het nu heeft gedaan. Namelijk weken nadat het besluit is genomen op staande voet ontslagen worden. Dit is alleen maar schadelijk voor zichzelf. Als ze zelf was opgestapt had ze de eer aan zichzelf gehouden
[..]
Onzinnig dogma
[..]
Met goedkeuring 2e kamer dus zonder de democratie te verloochenen (wederom dogma)
[..]
Vaag, graag concretiseren.
[..]
Mening vermomt als "feit"

Genoeg voor je?
Nou wat een inhoud zeg.

Voor het geval je het nog niet door had, je bent al lang af.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')