Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Doe je dat tochquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
I wanna put on my my my my boogie shoes
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik ga zo even nog naar de dames fluiten
Puhhhquote:
WelterustenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:
Jups. Weet niet of ik mee doe aan de festiviteiten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik heb al een vermoeden wat er op één staat.![]()
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Waarom zijn er altijd mensen die toch niet gaan slapen?
Volgens keer toch wat de dosis slaappillen wat hoger maken.Trotste mama van Ambar
Ferrous vriendquote:
Ah daarom smaakte de koffie net zo raarquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens keer toch wat de dosis slaappillen wat hoger maken.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Al 2 mensen betrapt die gingen "slapen"quote:Trotste mama van Ambar
Ga zelf slapenquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens keer toch wat de dosis slaappillen wat hoger maken.
is taktiek. leer mij dts kennenquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Al 2 mensen betrapt die gingen "slapen"
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Beetje een traditie in die week het drukste Fok topicquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Jups. Weet niet of ik mee doe aan de festiviteiten.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik was moe vanmiddag, dus dacht neem gewone thee vanavond. Kan nu natuurlijk niet slapen van de theeine/caffeinequote:
Trotste mama van Ambar
En druk op werk.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje een traditie in die week het drukste Fok topicTrotste mama van Ambar
ik had na het eten rond half 7 dat ik al echt graag wilde gaan slapen
Ik word gerickrolled door mijn eigen playlistsTrotste mama van Ambar
Thee is kutquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik was moe vanmiddag, dus dacht neem gewone thee vanavond. Kan nu natuurlijk niet slapen van de theeine/caffeine
KC & the sunshine band is toch wel geweldig.Trotste mama van Ambar
Nee niet meerquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:24 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je nog de iwanius uit te hangen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja wel heel leuk, maar dat topic is dan echt niet bij te houden.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje een traditie in die week het drukste Fok topic![]()
Thee schijnt ook gay te zijn.. Heb ik ooit ergens gelezen.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
maar wel leuk gehad? geen problemen met de qr code en zulks? we hebben beelden gezien, dat was niet mis!quote:
haha ja ik weet dat jij dat gay vindquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Thee schijnt ook gay te zijn.. Heb ik ooit ergens gelezen.
Ik zag een volkoren variant was helaas maar voor de helft volkoren, wel gekocht.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit te twijfelen of ik nog even noodlesoepje ga snekkenUw ADH vitamine Worst
want niet gecontrolleerd of hij deed het niet?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
Coronacheck voor Jan Lul geïnstalleerdIk heb het recht om te bepalen!![]()
Luca app voor bratwurstquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
Coronacheck voor Jan Lul geïnstalleerdEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Niet gecontroleerdquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
want niet gecontrolleerd of hij deed het niet?Uw ADH vitamine Worst
Anybody can be bad to you, you need a good girl to blow your mindTrotste mama van Ambar
JaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Geen pizza dit weekend voor mijquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je dan met je goede gedragUw ADH vitamine Worst
Pizza
Ja lalalaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
nee hier ook niet hoor. ik moet echt even minder pozza's gaan etenquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen pizza dit weekend voor mijIk heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
Hearlikquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik luister trouwens ASOT, zitten best geinige nummertjes tussenUw ADH vitamine Worst
wel handig, ik heb m'n mediakeys aan spotify gebonden en dan kan ik veel stukjes geouwehoer mooi skippen
NopeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Gesloopt kroegenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Slapenkusjes
Nog snel in 8 minuten alles shotjes doen!Trotste mama van Ambar
Maar dat gaan ze toch al maanden?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
de kroegen gaan zo dicht, dus nou dan weet je het welSame shit, different day
SC hopper present![]()
ik heb geen idee joh, zou best kunnenquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze toch al maanden?
Sinds vandaag 16u is ‘covid over’ in Noorwegen. Kroegen, clubs, etc, alles is weer open als voorheen. Geen qr gedoe, mondkapjes of afstand. Geen ‘nieuwe normaal’… gewoon, normaal weer
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
heey lekker manquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:56 schreef Fogel het volgende:
Sinds vandaag 16u is ‘covid over’ in Noorwegen. Kroegen, clubs, etc, alles is weer open als voorheen. Geen qr gedoe, mondkapjes of afstand. Geen ‘nieuwe normaal’… gewoon, normaal weer
Zekers. Maar ik zit gewoon thuisquote:
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Is volgens mij al zowat 5 jaar geleden dat ik jou gemeet heb Ieni, time fliesSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 26 september 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Is volgens mij al zowat 5 jaar geleden dat ik jou gemeet heb Ieni, time fliesTrotste mama van Ambar
Paar keer een meet van een ander Fok hoekje iddquote:Op zondag 26 september 2021 00:04 schreef Schakeltopia het volgende:
oh jullie kennen elkaar in het eggieSame shit, different day
SC hopper present![]()
nou ze rollen nog niet echt de kroeg uit. het is tenslotte al 5 over 12
Echt sommige nummers die in de lijst staan
Ik wil je! blijf bij me!Trotste mama van Ambar
Dronken zo je bedje inquote:Op zondag 26 september 2021 00:05 schreef Schakeltopia het volgende:
nou ze rollen nog niet echt de kroeg uit. het is tenslotte al 5 over 12Trotste mama van Ambar
quote:Op zondag 26 september 2021 00:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt sommige nummers die in de lijst staan
Ik wil je! blijf bij me!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik denk die komen nog wel even melden dat de qr code niet werkte en zulks.quote:
had er meer van verwacht
Je moet niets verwachten, kun je ook niet teleurgesteld wordenTrotste mama van Ambar
maar misschien maak ik de fout om te denken dat dts-ers naar de kroeg gaan
Ik denk dat een veel gemaakte fout is.quote:Op zondag 26 september 2021 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
maar misschien maak ik de fout om te denken dat dts-ers naar de kroeg gaanTrotste mama van Ambar
Kan zo op een tegeltjequote:Op zondag 26 september 2021 00:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet niets verwachten, kun je ook niet teleurgesteld wordenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Een sociaal leven hebbenquote:Op zondag 26 september 2021 00:07 schreef Schakeltopia het volgende:
maar misschien maak ik de fout om te denken dat dts-ers naar de kroeg gaan
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die sliept al denk ikquote:Op zondag 26 september 2021 00:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ff kijken of @:freshfruit ergens rondhangt![]()
Ik wil je, blijf bij me, hou van me
Ga nooit meer weg
Ik word stapelgek
Zegt ze opnieuw, en opnieuw
Elke nachtTrotste mama van Ambar
Sta je al op tafel?quote:Op zondag 26 september 2021 00:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ga nooit meer weg
Ik word stapelgek
Zegt ze opnieuw, en opnieuw
Elke nacht![]()
Nee dat vinden de begeleiders niet zo'n goed ideequote:Trotste mama van Ambar
Ontsla ze!quote:Op zondag 26 september 2021 00:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat vinden de begeleiders niet zo'n goed ideeI'm surrounded by morons!
Kun je dat ook niet stiekem doen?quote:Op zondag 26 september 2021 00:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat vinden de begeleiders niet zo'n goed idee
Dansen?![]()
Ik hoop dat je het leuk vond…quote:Op zondag 26 september 2021 00:14 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je dat ook niet stiekem doen?
Dansen?I'm surrounded by morons!
slaaplekker kerelquote:Op zondag 26 september 2021 00:14 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga de puntjes tijd niet redden
Truste allemaal![]()
Dat er gewoon *poink* in muziek zit geniaal man
Trotste mama van Ambar
Er is een heel nummer met dat.quote:Op zondag 26 september 2021 00:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat er gewoon *poink* in muziek zit geniaal manI'm surrounded by morons!
Kan niet beter zijn dan out of space van prodigyquote:Trotste mama van Ambar
slaaplekker ieniminimuisquote:Op zondag 26 september 2021 00:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik ga slapen. Auf wiedersehen![]()
Datquote:I'm surrounded by morons!
hoe staat het met je grindpad? inmiddels die 15? ton er al in gepleurd?
Is klaar
Met 4 man was het te doen. 2-3 uur bezig geweest.quote:
Nu kan er nog een vrachtwagen komen voor de rest
hahah oke danquote:Op zondag 26 september 2021 00:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met 4 man was het te doen. 2-3 uur bezig geweest.
Nu kan er nog een vrachtwagen komen voor de rest![]()
je blijft lekker bezig zullen we maar zeggen
Achja… morgen als het droog blijft de laatste loodjes beitsen.quote:Op zondag 26 september 2021 00:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahah oke dan![]()
je blijft lekker bezig zullen we maar zeggen
Een huis hebben is niet altijd fijn
het is het waard uiteindelijk!quote:Op zondag 26 september 2021 00:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Achja… morgen als het droog blijft de laatste loodjes beitsen.
Een huis hebben is niet altijd fijn
Slaap lekker
You are doing it wrong!quote:Op zondag 26 september 2021 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
De sushi komt weer m'n neus uit!I'm surrounded by morons!
Rijst in je neus en de wasabi in je reet toch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nu snap ik dit beter…quote:Op zondag 26 september 2021 00:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Rijst in je neus en de wasabi in je reet toch?quote:I'm surrounded by morons!
Dat wist je toch al. Je bent toch bekent met poppers jij?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat je gay bent? Nee, wist ik niet.quote:Op zondag 26 september 2021 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat wist je toch al. Je bent toch bekent met poppers jij?I'm surrounded by morons!
Nee ik niet dat ik weet. Zou dat een probleem zijn voor je?quote:Op zondag 26 september 2021 00:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat je gay bent? Nee, wist ik niet.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Bier Mit Wurst gibt BMWquote:Op zondag 26 september 2021 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
Een twee drie vier
Worst is lekker met bier![]()
Geen Mario?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Misschien maar eens spelen op mijn laptop, je kunt tegenwoordig makkelijk Gameboy of andere ouwe games spelen daaropUw ADH vitamine Worst
Klopt, doet mijn oomzeggertje ookquote:Op zondag 26 september 2021 01:18 schreef hemarookworst het volgende:
Misschien maar eens spelen op mijn laptop, je kunt tegenwoordig makkelijk Gameboy of andere ouwe games spelen daarop![]()
je watteh?quote:Op zondag 26 september 2021 01:19 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Klopt, doet mijn oomzeggertje ookUw ADH vitamine Worst
ooooh ben ik te jong voor, al heb ik wel een paar oomzeggertjes
Uw ADH vitamine Worst
Valt mij een beetje tegen van hem. Hij wou toch 2te worden...Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vroeger heulll lang gele had ik een 8bitje nentendoquote:Op zondag 26 september 2021 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
ooooh ben ik te jong voor, al heb ik wel een paar oomzeggertjes![]()
![]()
Ik nie ben pauperquote:Op zondag 26 september 2021 01:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vroeger heulll lang gele had ik een 8bitje nentendoUw ADH vitamine Worst
Denk geen zin meer? Hoop dat hij er volgende maand voor gaat. Hij kan 't welquote:Op zondag 26 september 2021 01:23 schreef HiDiHo het volgende:
Valt mij een beetje tegen van hem. Hij wou toch 2te worden...![]()
quote:Op zondag 26 september 2021 01:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Des te beter toch? Goede tijden slechte tijden, weet er alles van
Uw ADH vitamine Worst
Ik mis deze rust wel, zo rustig had ik Museumplein niet gezien, stream was van mei vorig jaar
Uw ADH vitamine Worst
Zeker stil en leeg. Maar als goed is nu verleden tijdquote:Op zondag 26 september 2021 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mis deze rust wel, zo rustig had ik Museumplein niet gezien, stream was van mei vorig jaarkut corona
![]()
Ik moet zeggen dat ik deze set best vaak heb beluisterd. Het had iets bijzonders de start van corona, een soort rust in de wereld icm met deze muziek. Een rustigere soort muziek dan ik van de artiest ben gewend.
Uiteraard ben ik wel blij dat al die maatregelen over zijn, maar de rust en eensgezindsheid destijds aan het begin had wel watUw ADH vitamine Worst
Zeker mooie set glazenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik luisterde deze set vaak rond 6 uur s'ochtends omdat het zo mooi past bij de opgaande zonUw ADH vitamine Worst
Relaxedquote:Op zondag 26 september 2021 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik luisterde deze set vaak rond 6 uur s'ochtends omdat het zo mooi past bij de opgaande zon![]()
Toen corona pas uitbrak. Had toen zelfs de gedachte om met gasmasker en maanpak naar de super te gaan![]()
En eerlijk gezegd wil ik dat nu ook doen met het loslaten van de anderhalve meter regel. Want houd sws niet zo van vreemeden te dichtbijUw ADH vitamine Worst
Ik heb weer zin in de opkomende lente, rond april en begin meiUw ADH vitamine Worst
Ik zeg doenquote:Op zondag 26 september 2021 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
Toen corona pas uitbrak. Had toen zelfs de gedachte om met gasmasker en maanpak naar de super te gaan![]()
En eerlijk gezegd wil ik dat nu ook doen met het loslaten van de anderhalve meter regel. Want houd sws niet zo van vreemeden te dichtbij
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik houd ook nog gewoon afstand hoorquote:Op zondag 26 september 2021 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
En eerlijk gezegd wil ik dat nu ook doen met het loslaten van de anderhalve meter regel. Want houd sws niet zo van vreemeden te dichtbijIedereen wel weer aan toe, beetje normaal alles weerquote:Op zondag 26 september 2021 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb weer zin in de opkomende lente, rond april en begin mei![]()
![]()
Vandaag nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Heb je alweer een nieuwe lading?quote:Op zondag 26 september 2021 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alsof er verse worst wordt verkochtOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
elke nachtquote:Op zondag 26 september 2021 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je alweer een nieuwe lading?Uw ADH vitamine Worst
BolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
En de rust lijkt weer ietwat wedergekeerdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2021 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. HiDiHo / 1733 / +85 / +5 / 6086 / 6529
2. Dotteke / 1467 / +51 / +0 / 5759 / 6514
3. mario390 / 1201 / +64 / +0 / 2913 / 3473
4. greysbones / 808 / +6 / +0 / 7130 / 7441
5. Ferrous / 540 / +41 / +22 / 2051 / 2237
6. Mrsloveable / 484 / +28 / +0 / 2781 / 3143
7. Superbadeendje / 481 / +19 / +0 / 1634 / 2041
8. hemarookworst / 448 / +35 / +13 / 2001 / 2244
9. Emmerdeur / 428 / +99 / +0 / 2386 / 2691
10. Dr.Mikey / 426 / +69 / +1 / 702 / 858
11. Grrrrrrrr / 383 / +0 / +0 / 496 / 591
12. chufi / 365 / +0 / +2 / 143 / 247
13. Schakeltopia / 328 / +35 / +4 / 5015 / 5270
14. maily / 323 / +36 / +10 / 2211 / 2352
15. Jacquelinehasselbaink / 316 / +0 / +0 / 883 / 970
16. gebrokenglas / 304 / +6 / +0 / 1657 / 1819
17. DJMO / 295 / +3 / +0 / 1210 / 1417
18. MCH / 269 / +0 / +0 / 1430 / 1574
19. mazaru / 268 / +10 / +0 / 1567 / 1717
20. DerRabbit / 255 / +35 / +13 / 1171 / 1298SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
Moni
Ow ik sta nog maar net in de top 20![]()
JajaAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lekker kortAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Van die gozer word ik niet vrolijk
Ik wel hoorAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dan heb je op het internet genoeg filmpjes van hem om op te fappen
Guus tilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik pies wel in mijn broek van het lachen van z'n Engelsquote:Uw ADH vitamine Worst
Man man man, thet ies not foenniequote:Op zondag 26 september 2021 03:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik pies wel in mijn broek van het lachen van z'n Engels
![]()
RookworstAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik zit op de bankAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Die Keijzer...op staande voet ontslagen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat krijg je als je de regering tegenspreekt
Guus tilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Geen ideeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Guus til is een baasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
- De Kamer, gehoord de beraadslaging, overwegende dat Hans Teeuwen een baas is, en ons wederom heeft doen laten gniffelen, verzoekt de regering om hun QR-code ergens te steken waar de zon niet schijnt, en gaat over tot de orde van de dag.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
BolkOp dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Hey FiliWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Morguh, was je in slaap gevallenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Sol,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik lig een beetje op de bankAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Je ongezonde levensstijl gaat je parten spelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het eerste wat ik doe als ik beneden kom. Eerst koffie drinken dan pas hier.quote:Op zondag 26 september 2021 06:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
kga zo koffie pakken als ik gestopt ben met geeuwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik normaal ook. Maar ja, ben nie normaal...quote:Op zondag 26 september 2021 06:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik doe als ik beneden kom. Eerst koffie drinken dan pas hier.![]()
Dat zijn jou woorden
Ja als je geen melk hebt zit er niets anders op
woestboosquote:Op zondag 26 september 2021 06:59 schreef Dotteke het volgende:
Ja als je geen melk hebt zit er niets anders op![]()
![]()
Kan je alleen op jezelf zijn dat je zo dom bent geweest geen melk te halen
Morguh FerrousWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht melk te hebben en heb altijd wel in poedervorm als reserve. Blijkbaar allebei op. Iemand zuipt mijn melk op.
Vannacht maar in mijn keuken slapen en hopelijk kom ik erachter wie de melk dief is.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2021 07:08:40 ]![]()
O jee, een melk dief in casaSolidasrockquote:Op zondag 26 september 2021 07:08 schreef SolidasRock het volgende:
Ik dacht melk te hebben en heb altijd wel in poedervorm als reserve. Blijkbaar allebei op. Iemand zuipt mijn melk op.
Vannacht maar in mijn keuken slapen en hopelijk kom ik erachter wie de melk dief is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat heb ik een paar dagen geleden al op tv gezien, die heeft echt geluk gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwoah. Dom? Misschien is ze depressief en levensmoe. Weet jij veel. Geen oordeel vellen tot je alle feiten kent.quote:Op zondag 26 september 2021 07:11 schreef SolidasRock het volgende:
Wat een domme kut: https://www.nu.nl/289238/(...)rgang-in-ermelo.htmlIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Doe je soms aan slaapwandelen?quote:Op zondag 26 september 2021 07:08 schreef SolidasRock het volgende:
Vannacht maar in mijn keuken slapen en hopelijk kom ik erachter wie de melk dief is.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Levensmoe denk ikquote:Op zondag 26 september 2021 07:11 schreef SolidasRock het volgende:
Wat een domme kut: https://www.nu.nl/289238/(...)rgang-in-ermelo.htmlDomoorquote:Op zondag 26 september 2021 07:13 schreef Dotteke het volgende:
O dat heb ik een paar dagen geleden al op tv gezien, die heeft echt geluk gehad![]()
Ja dan ben je echt oerdomquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Depressieve mensen doen dingen zonder erbij na te denken. Is niet per definitie dom.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik vind het wel oerdom, pak dan een paar pillen maar zadel een ander niet op met een trauma.quote:Op zondag 26 september 2021 07:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Depressieve mensen doen dingen zonder erbij na te denken. Is niet per definitie dom.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig voor de machinist van die trein.quote:Op zondag 26 september 2021 07:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
En geluk is met de domme, komt uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik krijg niet de indruk dat ze zelfmoord wilt plegen maar dat ze gewoon dom is.quote:Op zondag 26 september 2021 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mwoah. Dom? Misschien is ze depressief en levensmoe. Weet jij veel. Geen oordeel vellen tot je alle feiten kent.![]()
![]()
Bekijk het eens van een andere kant. Misschien hoopte de vrouw wel geraakt te worden. Wie heeft er dan geluk en is er dom? De machinist of de vrouw?quote:Op zondag 26 september 2021 07:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
En geluk is met de domme, komt uitIk heb er één en ik ben er trots op
Dat dusquote:Op zondag 26 september 2021 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig voor de machinist van die trein.![]()
Waar leid jij precies op uit dat dit een depri vrouw is?quote:Op zondag 26 september 2021 07:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bekijk het eens van een andere kant. Misschien hoopte de vrouw wel geraakt te worden. Wie heeft er dan geluk en is er dom? De machinist of de vrouw?![]()
Nergens is gesproken dat die vrouw depri was hoe kom jij daar bij dan?quote:Op zondag 26 september 2021 07:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bekijk het eens van een andere kant. Misschien hoopte de vrouw wel geraakt te worden. Wie heeft er dan geluk en is er dom? De machinist of de vrouw?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die hoort natuurlijk pas veel later dat hij die vrouw niet heeft geraakt, dat kan hij niet geweten hebben want die is in notime al weer stuk verder en kan niet ff terugrijden of in spiegel kijken.quote:Op zondag 26 september 2021 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig voor de machinist van die trein.![]()
Dus heb ik geen respect voor die vrouw, bezorgt een ander een trauma zoek dan een flat op en spring?quote:Op zondag 26 september 2021 07:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bekijk het eens van een andere kant. Misschien hoopte de vrouw wel geraakt te worden. Wie heeft er dan geluk en is er dom? De machinist of de vrouw?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: