Ja wel heel leuk, maar dat topic is dan echt niet bij te houden.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Beetje een traditie in die week het drukste Fok topic
Thee schijnt ook gay te zijn.. Heb ik ooit ergens gelezen.quote:
maar wel leuk gehad? geen problemen met de qr code en zulks? we hebben beelden gezien, dat was niet mis!quote:
haha ja ik weet dat jij dat gay vindquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:38 schreef engine het volgende:
[..]
Thee schijnt ook gay te zijn.. Heb ik ooit ergens gelezen.
Ik zag een volkoren variant was helaas maar voor de helft volkoren, wel gekocht.quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zit te twijfelen of ik nog even noodlesoepje ga snekken
want niet gecontrolleerd of hij deed het niet?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
Coronacheck voor Jan Lul geïnstalleerd
Luca app voor bratwurstquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
Coronacheck voor Jan Lul geïnstalleerd
Niet gecontroleerdquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
want niet gecontrolleerd of hij deed het niet?
Geen pizza dit weekend voor mijquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je dan met je goede gedrag
nee hier ook niet hoor. ik moet echt even minder pozza's gaan etenquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen pizza dit weekend voor mij
Hearlikquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
ik luister trouwens ASOT, zitten best geinige nummertjes tussen
Maar dat gaan ze toch al maanden?quote:Op zaterdag 25 september 2021 23:51 schreef Schakeltopia het volgende:
de kroegen gaan zo dicht, dus nou dan weet je het wel
ik heb geen idee joh, zou best kunnenquote:Op zaterdag 25 september 2021 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze toch al maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |