Relaxedquote:Op zondag 26 september 2021 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik luisterde deze set vaak rond 6 uur s'ochtends omdat het zo mooi past bij de opgaande zon
Ik zeg doenquote:Op zondag 26 september 2021 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
Toen corona pas uitbrak. Had toen zelfs de gedachte om met gasmasker en maanpak naar de super te gaan![]()
En eerlijk gezegd wil ik dat nu ook doen met het loslaten van de anderhalve meter regel. Want houd sws niet zo van vreemeden te dichtbij
Ik houd ook nog gewoon afstand hoorquote:Op zondag 26 september 2021 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
Toen corona pas uitbrak. Had toen zelfs de gedachte om met gasmasker en maanpak naar de super te gaan![]()
En eerlijk gezegd wil ik dat nu ook doen met het loslaten van de anderhalve meter regel. Want houd sws niet zo van vreemeden te dichtbij
Iedereen wel weer aan toe, beetje normaal alles weerquote:Op zondag 26 september 2021 01:53 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb weer zin in de opkomende lente, rond april en begin mei
Vandaag nietquote:
Heb je alweer een nieuwe lading?quote:Op zondag 26 september 2021 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alsof er verse worst wordt verkocht
elke nachtquote:Op zondag 26 september 2021 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je alweer een nieuwe lading?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-09-2021 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |