Nou ja 'zelfs Buijs'quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:11 schreef Makamba_ het volgende:
Kalley heeft zolang en vaak geacteerd pijn te hebben dat zelfs Buijs erin trapt.
Vandaag niet durf ik met vrij veel zekerheid te stellen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax-Groningen eindigt best wel vaak in 2-0
Als Ajax zo met de kansen blijft omgaan welquote:Op zaterdag 25 september 2021 20:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vandaag niet durf ik met vrij veel zekerheid te stellen.
Oke als je dit mis schiet wellicht welquote:Op zaterdag 25 september 2021 20:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vandaag niet durf ik met vrij veel zekerheid te stellen.
Deze keer nietquote:Op zaterdag 25 september 2021 20:17 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax-Groningen eindigt best wel vaak in 2-0
Niet echt vergeten, hij was nooit echt bekend.quote:Op zaterdag 25 september 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
Rutger Worm, in de categorie vergeten voetballers
Bedankt voor je compliment man, dat waardeer ik zeerquote:Op zaterdag 25 september 2021 20:55 schreef Tagliano het volgende:
Echt iedere user hier is een betere analist dan Marciano Vink
Op een enkeling na bedenk ik me netquote:Op zaterdag 25 september 2021 20:55 schreef Tagliano het volgende:
Echt iedere user hier is een betere analist dan Marciano Vink
Neequote:Op zaterdag 25 september 2021 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een enkeling na bedenk ik me net
Douvikas heeft al gescoord😎👍quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
laten we de penalty nog heel even afwachten, maar denk het wel ja
Proostquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er overigens een Chouffe bok bij pakken
Zeker. Pec heeft geen kans gehadquote:
Waarvan aktequote:Op zaterdag 25 september 2021 21:28 schreef Makamba_ het volgende:
Wat een jaar in niet perse een goed alternatief ben ik achtergekomen.
Maar nu een portie nostalgie met Weekend miljonair. Zelfs Robert doet de presentatie nog altijdquote:
Oké, bedankt voor deze informatie, dat had dit topic echt ff nodig!quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Maar nu een portie nostalgie met Weekend miljonair. Zelfs Robert doet de presentatie nog altijd
Zit een kerel uit Friesland die er geen pepernoot van kan maar blijft lullen in de ruimtequote:Op zaterdag 25 september 2021 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik volg de wedstrijd allang niet meer. De enige reden dat ik dit topic in de gaten houdt is om te volgen wat Makamba aan het kijken is
Heet hij Bauke?quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zit een kerel uit Friesland die er geen pepernoot van kan maar blijft lullen in de ruimte
Weet ik niet maar nu op 2000 euro en al 2 hulplijnen verklootquote:
Oei, dat gaat een lastig verhaal worden!quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Weet ik niet maar nu op 2000 euro en al 2 hulplijnen verkloot
Als ik mag gokken dan vind ik het meer een Dirk
Oh Onno heet hij
Daar gaat hulplijn 3 een vraag later. Mensen uit Friesland blijken maar weer zeer achter te lopen in hun mentale ontwikkelingquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oei, dat gaat een lastig verhaal worden!
@alors @maxi-musquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Daar gaat hulplijn 3 een vraag later. Mensen uit Friesland blijken maar weer zeer achter te lopen in hun mentale ontwikkeling
Ik woon toevallig in Friesland en ga dit niet ontkennenquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Daar gaat hulplijn 3 een vraag later. Mensen uit Friesland blijken maar weer zeer achter te lopen in hun mentale ontwikkeling
Hij krijgt 4 kattenrassen te zien maar claimt doodleuk dat ze hem in het ootje nemen en er maar 1 kattenras tussen staat, helAas gokt hij goed.quote:
dat moet jou als mod toch aanspreken, wat extra mensen op de websitequote:Op zaterdag 25 september 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Oh, daar komen de sensatiezoekers weer hoor
Jazeker, had ze alleen graag al wat eerder in dit topic gezien!quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat moet jou als mod toch aanspreken, wat extra mensen op de website
Ik had een hele lange kaksessie dus kon pas aanhaken na de 2-1quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop van harte dat je maandag geen vragen krijgt hoe je weekend was.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik had een hele lange kaksessie dus kon pas aanhaken na de 2-1
Ik kijk weer!quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
2-2
Dit is niet langer gespeeld. @:tagliano
Dan heb jij tenminste een hoop interessante verhalenquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je maandag geen vragen krijgt hoe je weekend was.
Ja uhm, zaterdagavond ...
Dat schikte, want eigenlijk moest ik nog flink schijtenquote:
Meid.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lekker maatquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat schikte, want eigenlijk moest ik nog flink schijten
Ik bespeur iets van cynisme maar dat lijkt mij niet geheel gepast.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb jij tenminste een hoop interessante verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |