Hij krijgt 4 kattenrassen te zien maar claimt doodleuk dat ze hem in het ootje nemen en er maar 1 kattenras tussen staat, helAas gokt hij goed.quote:
dat moet jou als mod toch aanspreken, wat extra mensen op de websitequote:Op zaterdag 25 september 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Oh, daar komen de sensatiezoekers weer hoor
Jazeker, had ze alleen graag al wat eerder in dit topic gezien!quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat moet jou als mod toch aanspreken, wat extra mensen op de website
Ik had een hele lange kaksessie dus kon pas aanhaken na de 2-1quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop van harte dat je maandag geen vragen krijgt hoe je weekend was.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik had een hele lange kaksessie dus kon pas aanhaken na de 2-1
Ik kijk weer!quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
2-2
Dit is niet langer gespeeld. @:tagliano
Dan heb jij tenminste een hoop interessante verhalenquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je maandag geen vragen krijgt hoe je weekend was.
Ja uhm, zaterdagavond ...
Dat schikte, want eigenlijk moest ik nog flink schijtenquote:
Meid.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lekker maatquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat schikte, want eigenlijk moest ik nog flink schijten
Ik bespeur iets van cynisme maar dat lijkt mij niet geheel gepast.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb jij tenminste een hoop interessante verhalen
Ik houdtquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:39 schreef GGMM het volgende:
Ik volg de wedstrijd allang niet meer. De enige reden dat ik dit topic in de gaten houdt is om te volgen wat Makamba aan het kijken is
Dit doe ik met mensenquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik houdt![]()
![]()
@:onlogisch @:lenny_leonard
Ik houdt ook van jou.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:24 schreef GGMM het volgende:
Oh nee toch
Was ik daar toch bijna mee weggekomen
Probeer dit soort ''grapjes'' maar niet meerquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lec is nog niet echt boven he bij PEC.
Bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Probeer dit soort ''grapjes'' maar niet meer
Zullen ze daar ooit nog voor gaan cashen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 22:27 schreef Tagliano het volgende:
Senesi met ruimte in zijn rug is een hele leuke rubriek
Zelfs voor Jorgensen wilde een club ooit een behoorlijk bedrag betalenquote:Op zaterdag 25 september 2021 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zullen ze daar ooit nog voor gaan cashen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |