Daar gaat hulplijn 3 een vraag later. Mensen uit Friesland blijken maar weer zeer achter te lopen in hun mentale ontwikkelingquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oei, dat gaat een lastig verhaal worden!
@alors @maxi-musquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Daar gaat hulplijn 3 een vraag later. Mensen uit Friesland blijken maar weer zeer achter te lopen in hun mentale ontwikkeling
Ik woon toevallig in Friesland en ga dit niet ontkennenquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Daar gaat hulplijn 3 een vraag later. Mensen uit Friesland blijken maar weer zeer achter te lopen in hun mentale ontwikkeling
Hij krijgt 4 kattenrassen te zien maar claimt doodleuk dat ze hem in het ootje nemen en er maar 1 kattenras tussen staat, helAas gokt hij goed.quote:
dat moet jou als mod toch aanspreken, wat extra mensen op de websitequote:Op zaterdag 25 september 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Oh, daar komen de sensatiezoekers weer hoor
Jazeker, had ze alleen graag al wat eerder in dit topic gezien!quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat moet jou als mod toch aanspreken, wat extra mensen op de website
Ik had een hele lange kaksessie dus kon pas aanhaken na de 2-1quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoop van harte dat je maandag geen vragen krijgt hoe je weekend was.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:49 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Ik had een hele lange kaksessie dus kon pas aanhaken na de 2-1
Ik kijk weer!quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:45 schreef GGMM het volgende:
2-2
Dit is niet langer gespeeld. @:tagliano
Dan heb jij tenminste een hoop interessante verhalenquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat je maandag geen vragen krijgt hoe je weekend was.
Ja uhm, zaterdagavond ...
Dat schikte, want eigenlijk moest ik nog flink schijtenquote:
Meid.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lekker maatquote:Op zaterdag 25 september 2021 21:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat schikte, want eigenlijk moest ik nog flink schijten
Ik bespeur iets van cynisme maar dat lijkt mij niet geheel gepast.quote:Op zaterdag 25 september 2021 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heb jij tenminste een hoop interessante verhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |