Kloptquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:07 schreef TaMieke het volgende:
Ze hadden toch ook wel eens van die boerenfriet. Die was ook lekker![]()
En toen kwam ook gewone mayo
lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef gcjoel het volgende:
Nu dus geluncht met broodje kroket en broodje frikadel speciaal door jullie!
En door buurmeisje haar gepraat over werken bij de Mac versterkt ze toch het tienermoeder gevoel, dank daarvoor!
Eh, graag gedaan?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef gcjoel het volgende:
En door buurmeisje haar gepraat over werken bij de Mac versterkt ze toch het tienermoeder gevoel, dank daarvoor!
quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef gcjoel het volgende:
Kroketten en bitterballen, die mis ik soms welquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:18 schreef gcjoel het volgende:
Hebben ze in Porto geen Nederlands tentje die dat verkoopt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kroketten en bitterballen, die mis ik soms wel
En snacks?quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:27 schreef Tegan het volgende:
Vlaamse dikke frietenmet Oliehoorn mayonaise.
Maar dunne friet van de Mac met frietsaus is ook prima.
Ik discrimineer niet.
Jazeker wel, vlakbij waar we gaan wonen zelfs: https://kroquet.business.site/#summaryquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebben ze in Porto geen Nederlands tentje die dat verkoopt?
Gat in de markt!
Ah, kijkquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jazeker wel, vlakbij waar we gaan wonen zelfs: https://kroquet.business.site/#summary
En ik maar denken dat alleen puberjongens die dingen vreten (en wegspoelen met goedkope energydrink)quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
lekker
Ik heel knap de snackbar voorbij gelopen, met moeite ook de donertent voorbij. Loop ik de supermarkt uit met een frikandelbroodje
Momenteel niet, want te ver weg voor gewoon een snack. En ze bezorgen niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, kijk![]()
Maar je gaat gewoon nooit halen?
Maar binnenkort dus lekker snackenquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Momenteel niet, want te ver weg voor gewoon een snack. En ze bezorgen niet.
kaassouffles zijn meestal ook gewoon teluerstellend.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lust bijna alles wel.
Alleen geen kaassnacks zoals kaassouffle of bami/nasi-schijven.
ik werd op mijn lunch wandeling door een nieuwe collega achtervolgt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:50 schreef Koen66 het volgende:
broodje hampurger up![]()
om dit een beetje goed te maken daarna nog een paar kilometer gewandeld
quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:37 schreef DrMarten het volgende:
Kaassouffle snap ik ook niet. Gegarandeerd je bek branden aan die lava en de smaak valt ook niet mee
Je moet ook niet wegrennen maar samen lopenquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd op mijn lunch wandeling door een nieuwe collega achtervolgt.
zo gaat wel de lol een beetje van de lunchwandeling af
we zijn ook samen gelopen, maar hij praat zo veel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet ook niet wegrennen maar samen lopen.
Q zeker weer.quote:Op vrijdag 24 september 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is geen aantrekkelijke dame dus anders had je vast geen bezwaar gehadquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een veelpratende kerelquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zijn ook samen gelopen, maar hij praat zo veel.
@Tegan had best mee mogen lopenquote:Op vrijdag 24 september 2021 13:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is geen aantrekkelijke dame dus anders had je vast geen bezwaar gehad
en nog erger als hij over zn kind wil vertellenquote:
In brand steken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en nog erger als hij over zn kind wil vertellen
bijna net zo erg als een date die bij 1e afspraak over kinderen krijgen begintquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:Tegan had best mee mogen lopen
[..]
en nog erger als hij over zn kind wil vertellen
Dat mag je denken, maar niet hardopquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
@:Tegan had best mee mogen lopen
Wel handiger dan daar na een paar jaar pas achter komen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bijna net zo erg als een date die bij 1e afspraak over kinderen krijgen begint
Wandel jij wel eens?quote:
De stalkende collega.quote:
mannen zeker?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ik werd wel wakker met een per ongeluk geweldige good hair day. Bij de virtuele meeting met collega's zei niemand er iets van.
Wat zit je haar leukquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:16 schreef Tegan het volgende:
Ik werd wel wakker met een per ongeluk geweldige good hair day. Bij de virtuele meeting met collega's zei niemand er iets van.
poah, ik voel een klik hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Regelmatig met de lunch met collega's. Het is bijna eng hoe perfect dat matcht.
hoe zit het al die andere dagen dan?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:19 schreef Tegan het volgende:
[..].
Gebeurt ongeveer één keer per vijf jaar, vandaar de verbazing.
ditquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tevens: this post is worthless without pics
Op de gijdende schaal tussen acceptabel en vogelnestquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe zit het al die andere dagen dan?
In sommige gevallen kan een vogelnest ook best acceptabel zijnquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op de gijdende schaal tussen acceptabel en vogelnest.
Gelukkig maar, anders zou het nooit wat kunnen wordenquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In sommige gevallen kan een vogelnest ook best acceptabel zijn
Dus je zegt dat er een kans is dat het wat wordt?quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders zou het nooit wat kunnen worden.
Sorry, die was te makkelijk om niet te maken.
oh ja, moet nog nieuwe drank kopenquote:
Ik ook. Maar ik ga eerst na werk op het terras zitten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, moet nog nieuwe drank kopen
waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:59 schreef gcjoel het volgende:
Wachten op het vliegtuig en mondkapje nu al zat.
quote:
Dit was zo direct dat ik in paniek geen gevat antwoord meer hadquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus je zegt dat er een kans is dat het wat wordt?![]()
Oei, dat moet niet te vaak voorkomen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit was zo direct dat ik in paniek geen gevat antwoord meer had.
Ik houd van gevatte antwoorden gevenquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oei, dat moet niet te vaak voorkomen.
Ik hou van gevatte antwoorden
Ik geef soms gevatte antwoorden die ik eigenlijk niet meen, alleen omdat ik een goede voorzet niet langs kan laten gaan en hem in moet koppenquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd van gevatte antwoorden geven.
Schandalig. Veel plezierquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik geef soms gevatte antwoorden die ik eigenlijk niet meen, alleen omdat ik een goede voorzet niet langs kan laten gaan en hem in moet koppen
Casanova in full effect.quote:
Ja klopt dat is wel minder. 2.5 denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in het vliegtuig blijft het kapje ook op he? 2 uur vliegen ofzo?
Bleghquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja klopt dat is wel minder. 2.5 denk ik.
Nicequote:Op vrijdag 24 september 2021 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casanova in full effect.
Ik heb met windkracht 5 op het terras aan het strand gezeten dus heb nu een Einsteinkapsel.
Wij gewone mensen moesten gewoon werkenquote:Op vrijdag 24 september 2021 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Casanova in full effect.
Ik heb met windkracht 5 op het terras aan het strand gezeten dus heb nu een Einsteinkapsel.
maar nu eerst 2 dagen nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij gewone mensen moesten gewoon werken.
GODZIJDANKquote:
god heeft de regels niet gemaaktquote:
NIKSENNIEMANDZIJNDANKquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
god heeft de regels niet gemaakt
Ik was daar voor werk. Dus ik voel met je mee.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wij gewone mensen moesten gewoon werken.
Daarom nu zuipen als een Russische zeeman in een bordeel aan de Reeperbahnquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was daar voor werk. Dus ik voel met je mee.
Bier en tieten. Klinkt goed. Ik heb wel zin een goed stel tieten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom nu zuipen als een Russische zeeman in een bordeel aan de Reeperbahn
Ik weet niet of die wel bij je zouden staan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bier en tieten. Klinkt goed. Ik heb wel zin een goed stel tieten.
Een goed stel bieren mag ook, maar tieten zou wel de voorkeur hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat is niet even erg als achter de laptop zittenquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was daar voor werk. Dus ik voel met je mee.
Ik heb beidequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel met je meequote:Op vrijdag 24 september 2021 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens. Dan nog, het blijft werk.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat is niet even erg als achter de laptop zitten.
drugs are bad, mmm'kayquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:57 schreef Barbusse het volgende:
It's the weekend, bitches. So y'all ready to get BUTT NAKED AND FUCKED UP ON DRUGS?!?!
Party pooper gespot. Jij bent afquote:
als ik op een party ben moet ik wel vaak poepen ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Party pooper gespot. Jij bent af
Er bestaan vast feestjes waar dat wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik op een party ben moet ik wel vaak poepen ja.
Ik waardeer mijn soort feestjes meer.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er bestaan vast feestjes waar dat wordt gewaardeerd.
Dit klinkt beter.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:57 schreef Barbusse het volgende:
It's the weekend, bitches. So y'all ready to get BUTT NAKED AND FUCKED UP ON DRUGS?!?!
i like how you thinkquote:
Ik onderschrijf dit.quote:
Geen idee, ik kom af en toe nog eens langsquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Guilty.
Was inmiddels wel duidelijk dacht ik.
Ik ben zo'n loser die eerst een relatie met je wilquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom af en toe nog eens langs.
Neuken?.
Ow, op zich best een redelijke eis, op zichquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben zo'n loser die eerst een relatie met je wil.
Jeetje. Veeleisend ben je wel..quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben zo'n loser die eerst een relatie met je wil.
Zit je alweer vol in het kroegleven nu het weer kan?quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom af en toe nog eens langs.
Ik ben nooit gestopt eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2021 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit je alweer vol in het kroegleven nu het weer kan?
Ik ben niet verbaasd.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben nooit gestopt eigenlijk. Geen haan die er naar kraait, al 1.5 jaar niet
.
Ik ook niet, ik heb me 1.5 nanoseconde drukgemaakt om maatregelen, tot ik me realiseerde dat ik zo veel kroegbazen ken dat het nooit en te nimmer een issue zou wordenquote:
Keuze genoeg idd, of je juist wel met een QR code naar binnen wil of juist helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb me 1.5 nanoseconde drukgemaakt om maatregelen, tot ik me realiseerde dat ik zo veel kroegbazen ken dat het nooit en te nimmer een issue zou worden.
NIemand hier gaat dat handhaven, alsof corona het ergste is dat we hier hebben?quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Keuze genoeg idd, of je juist wel met een QR code naar binnen wil of juist helemaal niet.
Volgens Halsema niet...quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NIemand hier gaat dat handhaven, alsof corona het ergste is dat we hier hebben?.
Je wil niet weten hoe veel moeite ik had met "fuck, halalsema heeft een goed punt hier"quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe veel moeite ik had met "fuck, halalsema heeft een goed punt hier".
FMLquote:
Ik stalk je nog wel eens op FB (lees: ik zie je posts) en je bent echt een braaf klef stel-helftje.quote:
Zoveel post ik daar helemaal niet maar ja ik ga wel trouwen ja vrijdag 13 meiquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stalk je nog wel eens op FB (lees: ik zie je posts) en je bent echt een braaf klef stel-helftje.
En dat is goed.
Ik heb je al jaren geleden verteld dat het allemaal goed komt met jequote:Op vrijdag 24 september 2021 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zoveel post ik daar helemaal niet maar ja ik ga wel trouwen ja vrijdag 13 mei
Goed is 'n groot woordquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je al jaren geleden verteld dat het allemaal goed komt met je.
Gefeliciteerd A, ik gun je al het beste.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zoveel post ik daar helemaal niet maar ja ik ga wel trouwen ja vrijdag 13 mei
Nee, ik heb geen zin om jou je zin te gevenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Goed is 'n groot woordmaar ik ben happy
en ik gun jou ook 't beste
Zullen we elkaar nu weer gewoon haten?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin om jou je zin te geven.
Leer quoten noobmormelquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Goed is 'n groot woordmaar ik ben happy
en ik gun jou ook 't beste
Zullen we elkaar nu weer gewoon haten?
[..]
thanks
[..]
Omg nee!! Die ga ik volgende week meteen kopen als ik terug benquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Gcjoel
Heb je apple bandit raspberry al geprobeerd?
Ik wil 'm morgen halenquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg nee!! Die ga ik volgende week meteen kopen als ik terug ben
Ben je geland?quote:
Mevrouw MeMo, hoe maakt u het?quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Precies de soorten bier die ik niet hoef, porter en stout
Is ook niet voor iedereen, maar ik zit elk weekend bij die tent op het terras en ze hebben erg lekkere bieren. Van pils tot ipa, fruitmeuk tot dit. Zelfs hun frisdranken zijn huisgemaakt etc.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Precies de soorten bier die ik niet hoef, porter en stout
quote:
Is 't bier wel vegan en glutenvrij?quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook niet voor iedereen, maar ik zit elk weekend bij die tent op het terras en ze hebben erg lekkere bieren. Van pils tot ipa, fruitmeuk tot dit. Zelfs hun frisdranken zijn huisgemaakt etc.
BR020 was een maand dicht omdat die lul van een eigenaar zonodig op vakantie moest.
Nee en ze hebben gewoon een borrelpank met ham etc. Fuck die hipstermeukquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Is 't bier wel vegan en glutenvrij?
Ja, ik heb weinig te klagen denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeer goed en u dhr. Gianni?
Jaja "bijzaak"quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee en ze hebben gewoon een borrelpank met ham etc. Fuck die hipstermeuk.
En leuke serveersters, maar dat is bijzaak.
Alleen kijken is ook niets hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jaja "bijzaak"maar niks mis met kijken natuurlijk
Ja lukt 't nog 'n beetje jonge meiden te versieren? Jij wordt er natuurlijk ook niet jonger op met de jarenquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen kijken is ook niets hoor.
Nou ja, dat jong van de meiden is natuurlijk relatiefquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja lukt 't nog 'n beetje jonge meiden te versieren? Jij wordt er natuurlijk ook niet jonger op met de jaren
Can't help you therequote:Op vrijdag 24 september 2021 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een knuffel nodig. Everything is falling apart
Ojee dat klinkt niet zo goedquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Omg beetje laat of vroeg net hoe je kijkt maar. Knuffel voor jouquote:Op vrijdag 24 september 2021 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Daar is mijn oom ook geweest was erg positief. Ben benieuwd of je een mooie kunt vindenquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
GoedemorgenZo lekker sporten, daarna naar de vloerenboer in Vriezenveen. Lekker in mijn nieuwe auto rijden
Dikke knuffel voor Barb
quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Ja, in mijn omgeving haalt iedereen zijn vloer daar, iedereen tevreden inderdaad. En veel keuze en goedkoop ten opzichte van een bouwmarkt. Dus kan alleen maar top zijnquote:Op zaterdag 25 september 2021 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar is mijn oom ook geweest was erg positief. Ben benieuwd of je een mooie kunt vinden
Misschien ook maar eens gaan kijken..quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, in mijn omgeving haalt iedereen zijn vloer daar, iedereen tevreden inderdaad. En veel keuze en goedkoop ten opzichte van een bouwmarkt. Dus kan alleen maar top zijn
Nieuwe vloer nodig?quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens gaan kijken..
Dus wij komen elkaar zo tegen in Vriezenveen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 11:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik wil beneden een andere vloer
Haha nee ik moet vandaag eerst poetsen want dat heb ik niet bijgehouden afgelopen dagen en tis nu echt een bendequote:Op zaterdag 25 september 2021 11:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus wij komen elkaar zo tegen in Vriezenveen?
Poets de vloeren, Assepoesje, was de gordijnen, Assepoesje.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Haha nee ik moet vandaag eerst poetsen want dat heb ik niet bijgehouden afgelopen dagen en tis nu echt een bende
Sinds ik hier woon nog nooit de gordijnen gewassenquote:Op zaterdag 25 september 2021 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Poets de vloeren, Assepoesje, was de gordijnen, Assepoesje.
Beetje Febreze klaar, gedoe allemaalquote:Op zaterdag 25 september 2021 12:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sinds ik hier woon nog nooit de gordijnen gewassenkoop over een tijdje wel nieuwe
Precies. Maar Febreze helpt niet bij een vloer vol zandquote:Op zaterdag 25 september 2021 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje Febreze klaar, gedoe allemaal.
Gewoon huis af fikken, kan je daarna weer een nieuw fris huis bouwen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Sinds ik hier woon nog nooit de gordijnen gewassenkoop over een tijdje wel nieuwe
Ik ben niet zo financieel onderlegd als jijquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon huis af fikken, kan je daarna weer een nieuw fris huis bouwen.
Sowieso lijkt het affikken van een huurhuis me niet heel erg slimquote:Op zaterdag 25 september 2021 13:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo financieel onderlegd als jij
Maximaal misbruiken die zwangerschap; iedereen uitschelden die het ook maar een klein beetje verdiend, eisen dat je wordt voorgelaten bij de kassa omdat je denkt dat je weeën zijn begonnen en huilen als ze je geen kortong willen geven enzo.quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet geslaagd in Vriezenveen. Mijn hormonen kunnen hier niet zo goed tegen
quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maximaal misbruiken die zwangerschap; iedereen uitschelden die het ook maar een klein beetje verdiend, eisen dat je wordt voorgelaten bij de kassa omdat je denkt dat je weeën zijn begonnen en huilen als ze je geen kortong willen geven enzo.
Watdan? Viel de kwaliteit tegen?quote:Op zaterdag 25 september 2021 16:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet geslaagd in Vriezenveen. Mijn hormonen kunnen hier niet zo goed tegen
Tis niet mijn geld dan wat in vlammen opgaatquote:Op zaterdag 25 september 2021 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het affikken van een huurhuis me niet heel erg slim
Kwaliteit niet zozeer, wel het aanbod an sich. Zat gewoon niet iets bij wat we mooi vonden. En qua prijzen viel het ons ook tegen, gewoon vergelijkbaar met de reguliere bouwmarkten, op een outlethoekje na.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Watdan? Viel de kwaliteit tegen?
Minder spectaculair dus dan verwacht.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwaliteit niet zozeer, wel het aanbod an sich. Zat gewoon niet iets bij wat we mooi vonden. En qua prijzen viel het ons ook tegen, gewoon vergelijkbaar met de reguliere bouwmarkten, op een outlethoekje na.
Jep. Mijn omgeving heeft het denk ik teveel gehypedquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Minder spectaculair dus dan verwacht.
Jammer! Maar er komt vast wel een vloer die wel voldoetquote:Op zaterdag 25 september 2021 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep. Mijn omgeving heeft het denk ik teveel gehyped
Ja, komt ook wel goed, maar ik was er helemaal op ingesteld dat we gisteren klaar zouden zijn voor wat de vloer betreft. Aangezien dat niet zo is, begint mijn nesteldrang moeilijk te doen, want haast (wat rationeel gezien nog wel meevalt, maar ja hormonenquote:Op zondag 26 september 2021 11:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jammer! Maar er komt vast wel een vloer die wel voldoet
Ja je bent al gewoon teleurgesteld en die hormonen dikken het lekker aan.quote:Op zondag 26 september 2021 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, komt ook wel goed, maar ik was er helemaal op ingesteld dat we gisteren klaar zouden zijn voor wat de vloer betreft. Aangezien dat niet zo is, begint mijn nesteldrang moeilijk te doen, want haast (wat rationeel gezien nog wel meevalt, maar ja hormonen).
Niet de lasten wel het vreugdevuurquote:Op zaterdag 25 september 2021 18:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tis niet mijn geld dan wat in vlammen opgaat
Even wachten tot Pasen en er een paasvuur van makenquote:Op zondag 26 september 2021 22:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet de lasten wel het vreugdevuur
Gewoon met oud en nieuwquote:Op zondag 26 september 2021 23:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Even wachten tot Pasen en er een paasvuur van maken
Ik zit op een terrasje nu, dus ja.quote:
quote:Op maandag 27 september 2021 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste week werken, omg omg omg
Dan pas vanaf februari weer werkenquote:
Broekkipjequote:Op maandag 27 september 2021 08:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan is ze professioneel broekkipje
quote:Op maandag 27 september 2021 08:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan is ze professioneel broekkipje
Lekker hoor. Even genieten van nieuw leven.quote:Op maandag 27 september 2021 08:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan pas vanaf februari weer werken
Ik had de typefout nog niet eens gezien.quote:Op maandag 27 september 2021 08:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik was net wakker maar je weet wel
Wat ik bedoel
Ja, ik weet wat je bedoeldquote:Op maandag 27 september 2021 08:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik was net wakker maar je weet wel
Wat ik bedoel
Bijna dood?quote:Op maandag 27 september 2021 08:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste week werken, omg omg omg
D'r leven zoals ze het kent is wel bijna voorbij...?quote:
Arm buurmeisjequote:Op maandag 27 september 2021 09:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
D'r leven zoals ze het kent is wel bijna voorbij...?
Bauchschmerzen (8/10), beetje koorts en om de zoveel tijd maak ik van de WC bril een passe partoutquote:
Komt goed; onkruid dit datquote:
quote:Op maandag 27 september 2021 11:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bauchschmerzen (8/10), beetje koorts en om de zoveel tijd maak ik van de WC bril een passe partout![]()
Zaterdag eerder voor naar huis gegaan van het werk, gisteren was helemaal ruk, vandaag gaat het iets beter vooralsnog.. heb al een paar uur 2 bakken koffie binnen en de koorts lijkt minder/weg.
.
Ik ook.quote:
HUILONquote:Op maandag 27 september 2021 15:43 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger, toen de mannen hier het gewoon over bier en tieten hadden ipv hun gevoel en stress.
@:HeatWave waar ben je?
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2021 15:43 schreef AirwiN het volgende:
Vroeger, toen de mannen hier het gewoon over bier en tieten hadden ipv hun gevoel en stress.
@:HeatWave waar ben je?
Krapte in mijn broekje.quote:Op maandag 27 september 2021 15:51 schreef DrMarten het volgende:
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
Wat voel jij als het gaat over bier en tieten?
Ik hou nog wel van je hoor.quote:
Soms heb ik negatieve gevoelens als ik onvoldoende tettenpics krijg toegestuurd.quote:Op maandag 27 september 2021 15:56 schreef Tegan het volgende:
Ik mis juist de vele negatieve gevoelens die iedereen had. Nu is iedereen rijk en verder![]()
.
quote:
Mezelf.quote:Op maandag 27 september 2021 15:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijk.
Wat voel jij als het gaat over bier en tieten?
quote:
quote:
Neuh, ik maak mij gewoon niet zo snel druk. Dat scheelt al een hoop.quote:
Kun je deze skill leren?quote:Op maandag 27 september 2021 16:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, ik maak mij gewoon niet zo snel druk. Dat scheelt al een hoop.
Het is mij gelukt in elk geval.quote:
Daar doe ik het voor natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2021 16:35 schreef Senn88 het volgende:
Ik moest hier net zo hard om lachen dat het beschamend is
Waarom niet?quote:Op maandag 27 september 2021 16:38 schreef Senn88 het volgende:
Ik kwam een meneer tegen in het bos met ook een labradoodle. Hij wilde een stukje mee wandelen met mij omdat zijn hond 2,5 was. Hij even stukje meegewandeld. Toen ik weer bij de auto was vroeg hij mijn telefoonnummer want het ging dus niet om de hond :’) ongemakkelijk rood hoofd stotterend gezegd dat ik mijn nummer liever niet ZO snel geef.
Niet perse. Zoals met bijna alles in mijn leven, heb ik in elk geval niet de behoefte om mijn issues en ervaringen op een openbaar forum verder te te lichten.quote:
Jawel was wel leuk maar jezus daar was ik helemaal niet mee bezig op dat moment.quote:Op maandag 27 september 2021 16:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom niet?
Edit: Ik bedoel, was hij niet leuk?
Aah zonde. Ook een hondenliefhebber enzo. Leuk verhaal voor het nageslacht enzoquote:Op maandag 27 september 2021 16:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jawel was wel leuk maar jezus daar was ik helemaal niet mee bezig op dat moment.
Ik kom er wel vaker maar heb al een ander lijntje lopenquote:Op maandag 27 september 2021 16:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah zonde. Ook een hondenliefhebber enzo. Leuk verhaal voor het nageslacht enzo![]()
.
Precies. Een hond is toch wat je gebruikte om iemand te versieren voor je Tinder had?quote:Op maandag 27 september 2021 16:49 schreef Tegan het volgende:
Aah zonde. Ook een hondenliefhebber enzo. Leuk verhaal voor het nageslacht enzo![]()
.
Geen idee, ik ben niet zo oudquote:Op maandag 27 september 2021 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Een hond is toch wat je gebruikte om iemand te versieren voor je Tinder had?
Je wordt er ook niet jonger op.quote:
Minder leuk als je opeens aan de ontvangende kant van de belediging zit?quote:
Deze logica ontgaat mij volledig.quote:Op maandag 27 september 2021 17:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik voel me weer een jong blaadje dus dat maakt Tegan dan een peuter
Die is er ook nietquote:Op maandag 27 september 2021 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze logica ontgaat mij volledig.
welke rassen werken het beste? ik vraag dit voor een vriendquote:Op maandag 27 september 2021 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Een hond is toch wat je gebruikte om iemand te versieren voor je Tinder had?
Labrador als je een kussiekroel vrouw wil. Een pitbull als je een dominante vrouw wil.quote:Op maandag 27 september 2021 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke rassen werken het beste? ik vraag dit voor een vriend
Wat voor vrouw ben je met type labradoodle ?quote:Op maandag 27 september 2021 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Labrador als je een kussiekroel vrouw wil. Een pitbull als je een dominante vrouw wil.
Een kan-niet-stilzitten type.quote:Op maandag 27 september 2021 20:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat voor vrouw ben je met type labradoodle ?
quote:Op maandag 27 september 2021 20:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En iemand met een labradoodle en chihuahua?
quote:Op maandag 27 september 2021 20:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En iemand met een labradoodle en chihuahua?
Jij ja? Ik hoor donderdag wat ik komende tijd ga doenquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:08 schreef babylon het volgende:
[..]
Dag Senn.
Vier dagen kantoorleef, het mag weer
Wel iets vertroebeld omdat we deze week kwartaalwissel hebben. Volgende week nog geen dag ingepland.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij ja? Ik hoor donderdag wat ik komende tijd ga doen
Ja reistijd zal dan idd helemaal weer wennen worden. Hoeveel tijd ben je normaal kwijt?quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:15 schreef babylon het volgende:
[..]
Wel iets vertroebeld omdat we deze week kwartaalwissel hebben. Volgende week nog geen dag ingepland.
Maar het is wel duidelijk dat mijn collega leads er weer erg veel zin in hebben om elke dag hier heen te komen.
Ik ben zelf nog niet zo'n voorstander. Niet omdat het onveilig voelt, ik vind de reistijd te lang
Van deur tot deur een uur en een kwartier.quote:Op dinsdag 28 september 2021 08:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja reistijd zal dan idd helemaal weer wennen worden. Hoeveel tijd ben je normaal kwijt?
Ai ja dat is best lang. Kan me voorstellen dat je dat 4 dagen per week wat veel vindquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Van deur tot deur een uur en een kwartier.
En ik kan ook wel werken in de trein, dus dat gaat er weer vanaf. Maar daar heb ik niet altijd zin in
Chihuahuas tellen altijd mee! Daar zorgen ze meestal wel voor.quote:Op maandag 27 september 2021 21:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]![]()
Luna is maar klein telt niet mee
Tuurlijk telt ze mee maar ze slaapt vooral graagquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Chihuahuas tellen altijd mee! Daar zorgen ze meestal wel voor.
Ja GTST was er niets bijquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:38 schreef babylon het volgende:
Maarreh, hoe is het hier. Heb ik nog vuige roddels gemist?
Dit klinkt zo schattigquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tuurlijk telt ze mee maar ze slaapt vooral graagze heeft niet heel veel invloed op
mijn leven. Moos wel die staat om 6 uur al naast mijn bed te drentelen dat hij honger heeft
Is het ook want dan kijkt hij nog heel slaperig maar gaat hij met zijn neus vlakbij mijn gezicht staan of als ik met mijn rug naar hem toe lig met zijn neus in mijn rug duwenquote:
*smelt*quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is het ook want dan kijkt hij nog heel slaperig maar gaat hij met zijn neus vlakbij mijn gezicht staan of als ik met mijn rug naar hem toe lig met zijn neus in mijn rug duwen
6 uur is dan ook gewoon een prima tijd om op te staanquote:Op dinsdag 28 september 2021 08:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tuurlijk telt ze mee maar ze slaapt vooral graagze heeft niet heel veel invloed op
mijn leven. Moos wel die staat om 6 uur al naast mijn bed te drentelen dat hij honger heeft
6 uur is midden in de nachtquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
6 uur is dan ook gewoon een prima tijd om op te staan
(behalve als je vrij hebt)
En dan heb je niet eens een foto van hem gezienquote:
Oehquote:Op dinsdag 28 september 2021 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dan heb je niet eens een foto van hem gezienaltijd als ik
met hem ga wandelen is er wel iemand die zegt: ag wat lief hij is helemaal blij. Moos is altijd blij
quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat dus. En dutjes doen tussendoorquote:
Als ik niet om 6 uur op sta, kom ik te laat op mijn werkquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoelaat begin je dan?quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik niet om 6 uur op sta, kom ik te laat op mijn werk
luxe!quote:Op dinsdag 28 september 2021 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik niet om 6 uur op sta, kom ik te laat op mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |