heb er zelfs nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 23 september 2021 08:41 schreef Senn88 het volgende:
Ga vanmiddag met de hondjes naar het buursezand daar ben ik ook nog nooit geweest
Waarschijnlijk hebben jouw buren geen zand.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:42 schreef gianni61 het volgende:
Ik
[..]
heb er zelfs nog nooit van gehoord
Mooi daarquote:Op donderdag 23 september 2021 08:41 schreef Senn88 het volgende:
Ga vanmiddag met de hondjes naar het buursezand daar ben ik ook nog nooit geweest
Nee, klopt, de buurvrouw heeft grind als voortuinquote:Op donderdag 23 september 2021 08:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben jouw buren geen zand.
Dat lijkt me heel irritant.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, klopt, de buurvrouw heeft grind als voortuin
vooral lelijkquote:Op donderdag 23 september 2021 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel irritant.
Mensen met onderhoudsvrije tuinenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral lelijk
wel lekker onderhoudsvrij
Waarschijnlijk hebben ze het genomen vanwege dat tweede.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral lelijk
Ik pleeg elke 2 weken onderhoud tot de gft bak vol is en dan stop ik weerquote:Op donderdag 23 september 2021 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mensen met onderhoudsvrije tuinen
Dat vind ik wel een grote grap trouwens, m'n perkjes hebben amper werk nog nu ze een beetje volgroeid zijn. Onkruid tussen tegels weghalen kost meer moeite.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral lelijk
Was al zo toen ze het huis kocht, maar ik denk dat ze het niet zal veranderen, aangezien ze toch bijna nooit thuis is.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze het genomen vanwege dat tweede.
Ik kan niet wachten om bij het nieuwe huis de tuin in te richtenquote:Op donderdag 23 september 2021 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik pleeg elke 2 weken onderhoud tot de gft bak vol is en dan stop ik weer
Ik heb op een paar stukken wel een bodembedekkende plant. dat werkt wel aardig.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:50 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb van dat boomschors op de grote stukken scheelt enorm veel werk met onkruid.
Staat dan ergens onderaan het prioriteitenlijstje om aan te pakken.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was al zo toen ze het huis kocht, maar ik denk dat ze het niet zal veranderen, aangezien ze toch bijna nooit thuis is.
Ik heb bodembedekkers daarvoor.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:50 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb van dat boomschors op de grote stukken scheelt enorm veel werk met onkruid.
Heb ikk bodembedekkers maar die groeien niet snel genoegquote:Op donderdag 23 september 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bodembedekkers daarvoor.Stuk ontploft groen vind ik wel tof en de beestjes zijn er blij mee.
Alleen de klimop van de buren kost veel tijd en klikoruimte.
Planten van buren moeten onderhouden, dat is wel echtquote:Op donderdag 23 september 2021 08:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb bodembedekkers daarvoor.Stuk ontploft groen vind ik wel tof en de beestjes zijn er blij mee.
Alleen de klimop van de buren kost veel tijd en klikoruimte.
Echt.. mijn buren hebben zo’n hele grote struik op de erfgrens en doen daar dus helemaal niets mee. De rest van de tuin staat het onkruid ook op kniehoogte. Daardoor had ik het onkruid ook razendsnel weer hoog staan dus toen beslosten om er een berg boomschors in te gooien. Maar die struik van hun ga ik volgend jaar ofzo ook een keer gigantisch mishandelen en dan zo dat hij dood gaat dan ben ik daar ook vanafquote:Op donderdag 23 september 2021 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Planten van buren moeten onderhouden, dat is wel echt
Beetje azijn over de erfgrensquote:Op donderdag 23 september 2021 09:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt.. mijn buren hebben zo’n hele grote struik op de erfgrens en doen daar dus helemaal niets mee. De rest van de tuin staat het onkruid ook op kniehoogte. Daardoor had ik het onkruid ook razendsnel weer hoog staan dus toen beslosten om er een berg boomschors in te gooien. Maar die struik van hun ga ik volgend jaar ofzo ook een keer gigantisch mishandelen en dan zo dat hij dood gaat dan ben ik daar ook vanaf
bij mn vorige huis stond er wel een enorme struik net achter mij schutting.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik nog een ander verhaal. Al zou ik met haar overleggen of het niet beter is die struik weg te doen/door een familielid kort te laten houden.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn vorige huis stond er wel een enorme struik net achter mij schutting.
die snoeide ik wel elk najaar.
buuf was een oud omaatje die dat nooit zelf had kunnen doen.
Ja, het kreng groeit compleet over de schutting heen en het groeit HARD. Hij is nu ook bezig om naar binnen te groeien, dus we moeten wel echt aan de gang weer.quote:Op donderdag 23 september 2021 08:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mehquote:Op donderdag 23 september 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het kreng groeit compleet over de schutting heen en het groeit HARD. Hij is nu ook bezig om naar binnen te groeien, dus we moeten wel echt aan de gang weer.
Voltegelen is veel beter!quote:Op donderdag 23 september 2021 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, klopt, de buurvrouw heeft grind als voortuin
Gewoon in brand steken.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, het kreng groeit compleet over de schutting heen en het groeit HARD. Hij is nu ook bezig om naar binnen te groeien, dus we moeten wel echt aan de gang weer.
Daar is die struik te groot voor maar die krijg ik welquote:Op donderdag 23 september 2021 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beetje azijn over de erfgrens
Dan nemen de buren m'n voortuin niet meer mee.quote:
Hahaquote:Op donderdag 23 september 2021 09:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar is die struik te groot voor maar die krijg ik wel
Dood hoor
Die ook in brand steken dan.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan nemen de buren m'n voortuin niet meer mee.
Geeft wel indrukwekkende fik, want daar staat de auto.quote:
DOE HETquote:Op donderdag 23 september 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geeft wel indrukwekkende fik, want daar staat de auto.
Wat is dit voor ziekelijk enthousiasme.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:13 schreef Q. het volgende:
Nu al zin in zometeen een grote tuin hebben en van de parkeerplaats die het nu is een groen paradijs maken!
Trots op jou!quote:Op donderdag 23 september 2021 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mondhygiëniste overleeft. Nu alleen nog werken/doen alsof ik werk en straks een dutje doen
Dan zet kerel me het huis uit.quote:
Dutjes doenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mondhygiëniste overleeft. Nu alleen nog werken/doen alsof ik werk en straks een dutje doen
Ik!quote:Op donderdag 23 september 2021 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is dit voor ziekelijk enthousiasme.
quote:Op donderdag 23 september 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zet kerel me het huis uit.
quote:
Aldus de ouwe lullen van het topicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 23 september 2021 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Aldus de ouwe lullen van het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*boos stampvoet*
Maar ik ga nu toch even dutje doen op de bank, opa heeft dit nodig
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 23 september 2021 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ben niet boos, is ook gewoon zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Dutzequote:Op donderdag 23 september 2021 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*boos stampvoet*
Maar ik ga nu toch even dutje doen op de bank, opa heeft dit nodig
JAWEL OOK JIJ BENT HEUL BOOS OPAquote:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why?quote:Op donderdag 23 september 2021 11:32 schreef Senn88 het volgende:
Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld
Dan zijn je verwachtingen te hoog.....quote:Op donderdag 23 september 2021 11:32 schreef Senn88 het volgende:
Ja ja, ik geloof er niks vanquote:
Hebben er meer last vanquote:Op donderdag 23 september 2021 11:32 schreef Senn88 het volgende:
Sorry ik zeg hier alleen Aquote:Op donderdag 23 september 2021 11:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow? Waarover ben jij teleurgesteld?
quote:Op donderdag 23 september 2021 11:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Voor jou niks anders dan liefde dat weet je toch inmiddels wel
bammetjes met roasted pork een gekookt eitje. en ik ben nog bezig aan mn radijsjes.quote:
Loempiaquote:Op donderdag 23 september 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
Omg ik werkte voor het eerst sinds een jaar weer op deze locatie en daar is markt op donderdag
Loempia gehaald
Oeh, lekker!quote:Op donderdag 23 september 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
Omg ik werkte voor het eerst sinds een jaar weer op deze locatie en daar is markt op donderdag
Loempia gehaald
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 september 2021 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bammetjes met roasted pork een gekookt eitje. en ik ben nog bezig aan mn radijsjes.
Totdat het er een herfst stormpje langs komt 😋quote:Op donderdag 23 september 2021 08:50 schreef Senn88 het volgende:
Radijsjes zijn lekkerquote:Op donderdag 23 september 2021 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
[..]
Klinkt goedEn gezond, met je radijsjes
KWS bellen 👍quote:Op donderdag 23 september 2021 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om bij het nieuwe huis de tuin in te richtenAls we erin gaan is het één grote zandbak, dus komend voorjaar lekker onze fantasie erop loslaten
Ja, sowiesoquote:Op donderdag 23 september 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Radijsjes zijn lekker
kunt beter een zak radijsjes leeg knagen dan een zak snoepjes
Is al geweest ligt gewoon nog in de tuinquote:Op donderdag 23 september 2021 13:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Totdat het er een herfst stormpje langs komt 😋
Mijn buren hadden ooit walnoot-doppen.. ook een giga-succes
mooie grote stukken dan wsquote:Op donderdag 23 september 2021 13:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is al geweest ligt gewoon nog in de tuin
duurt lang voor onkruid door asfalt heen groeitquote:Op donderdag 23 september 2021 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou ik KWS willen bellen?
quote:Op donderdag 23 september 2021 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sowieso![]()
Ik heb volgens mij nog nooit radijsjes zo gegeten. Alleen altijd ergens doorheen ofzo
goein snack zooi.. en lekkere garnering bij je etenquote:Op donderdag 23 september 2021 13:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sowieso![]()
Ik heb volgens mij nog nooit radijsjes zo gegeten. Alleen altijd ergens doorheen ofzo
quote:Op donderdag 23 september 2021 13:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
duurt lang voor onkruid door asfalt heen groeit
Je hoeft niet zelf te maaien zeker?quote:Op donderdag 23 september 2021 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Wil juist zo min mogelijk tegels, veel gras, aarde, planten, bloemen
Ik ga het binnenkort eens proberenquote:Op donderdag 23 september 2021 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn ook redelijk makkelijk zelf te kweken
Mn oma had ze vroeger al in de tuin.
even afspoelen en knagen
Waarschijnlijk wel, mijn vriend heeft nog nooit wat in de tuin gedaan. Maar ik vind het juist leuk, beetje in de tuin werkenquote:Op donderdag 23 september 2021 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hoeft niet zelf te maaien zeker?
Is ook best leuk op zich, maar gras is een moetje, en dat gaat echt wel vervelen..quote:Op donderdag 23 september 2021 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, mijn vriend heeft nog nooit wat in de tuin gedaan. Maar ik vind het juist leuk, beetje in de tuin werken
Alles is een moetje in een fatsoenlijke tuinquote:Op donderdag 23 september 2021 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is ook best leuk op zich, maar gras is een moetje, en dat gaat echt wel vervelen..
Noooo arme egels.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is een moetje in een fatsoenlijke tuinAnders wordt het echt een zooitje.
Oeh neem zo'n grasmaaier-roomba! Alsof er een reuzenschildpad door je tuin kachelt.
Is best leuk om te doenquote:Op donderdag 23 september 2021 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hoeft niet zelf te maaien zeker?
Geen idee, maar ze schijnen veel egels te slachenquote:Op donderdag 23 september 2021 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Maar waarom voelt die grasmaaier die egels dan niet?
We zullen zienquote:Op donderdag 23 september 2021 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is ook best leuk op zich, maar gras is een moetje, en dat gaat echt wel vervelen..
Kan niet want kutwerkquote:Op donderdag 23 september 2021 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen middagdutje gedaan zeker?
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 september 2021 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan niet want kutwerk
Maar daarnaast slaap ik al tijden slecht
Ben je al verhuisd? of moeten er nog dingen?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan niet want kutwerk
Maar daarnaast slaap ik al tijden slecht
Wee onsquote:
Nee, ergens komende maand gaan we daadwerkelijk verhuizen. We moeten ons alleen nog laten registreren bij de belastingdienst als huiseigenaren.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je al verhuisd? of moeten er nog dingen?
Dit kan ik je afraden, kost alleen maar geldquote:Op donderdag 23 september 2021 14:40 schreef Barbusse het volgende:
We moeten ons alleen nog laten registreren bij de belastingdienst als huiseigenaren.
De naheffingen zullen meer geld kostenquote:Op donderdag 23 september 2021 16:21 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit kan ik je afraden, kost alleen maar geld
T kost allemaal geldquote:Op donderdag 23 september 2021 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De naheffingen zullen meer geld kosten
En zo hoort het ookquote:
Dat kan pas vanaf 20 oktoberquote:Op donderdag 23 september 2021 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zo hoort het ook
Nu nog van een huis een thuis maken.
Is toch al zoquote:Op donderdag 23 september 2021 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan pas vanaf 20 oktober
Minder dan een maandquote:Op donderdag 23 september 2021 18:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan pas vanaf 20 oktober
Opzich wel. Maar eerst zou het begin oktober worden opgeleverd. Nu 2 weken voor mijn uitgerekende datum. Vind ik wel spannend. En ik mag niksquote:
Spannend!quote:Op donderdag 23 september 2021 19:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Opzich wel. Maar eerst zou het begin oktober worden opgeleverd. Nu 2 weken voor mijn uitgerekende datum. Vind ik wel spannend. En ik mag niks
Mjah, maar het meeste is in het voorjaar, soms nog eens wat halverwege, maar gras is elke week in principe als je het mooi wilt houden.. om de week kan ook nog wel eens als het niet te gek hard groeit.. het is niet iets wat je effe een maandje kan uitstellen.. kan met je heg of snoeiwerk wel..quote:Op donderdag 23 september 2021 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alles is een moetje in een fatsoenlijke tuinAnders wordt het echt een zooitje.
Oeh neem zo'n grasmaaier-roomba! Alsof er een reuzenschildpad door je tuin kachelt.
Is ook, ik had een heul toffe motormaaier, maar dan moet het nog steeds.. en ik ben er niet altijd, en heb ook niet veel tijd en dat spul groeit vrolijk door; onkruid, mos, paardenbloemen, alles gaat zijn goddeloze gangetjequote:
Gruwelijk duur ook als je wat fatsoenlijks wilt.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze schijnen veel egels te slachen
Dan heb ik die melding gemist denk ik. Ik had nogal wat dm spam de laatste 2 dagen.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen ik het vroeg gaf je geen antwoord.
Jij hebt schaapjes nodigquote:Op donderdag 23 september 2021 20:28 schreef Sounddragon het volgende:
Is ook, ik had een heul toffe motormaaier, maar dan moet het nog steeds.. en ik ben er niet altijd, en heb ook niet veel tijd en dat spul groeit vrolijk door; onkruid, mos, paardenbloemen, alles gaat zijn goddeloze gangetje.
Ik had ooit 600 vierkante meter tuin, en dat was altijd perfect onderhouden, maar toen had ik er tijd voor, nu écht niet.
Ben jij zo gevoelig?quote:Op donderdag 23 september 2021 22:38 schreef Tegan het volgende:
Pure radijs is een veel te heftig mondgevoel.
Als topping.
Da's toch wel een beetje laf dan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 07:35 schreef gianni61 het volgende:
Vandaag overigens geen radijs, maar snack komkommertjes
I know, maar wel langer houdbaarquote:Op vrijdag 24 september 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's toch wel een beetje laf dan.
Waarom doe je dat dan ookquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:06 schreef Barbusse het volgende:
Een kleine 4 uurtjes geslapen vannacht
voor en na picsquote:
Omdat ik om het uur natuurlijk wel even hyperventilerend wakker moet worden he? En vergeet het plafondstaren niet. Heel belangrijk allemaal.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:22 schreef Q. het volgende:
Nog 6 dagen tot de sleutel van het nieuwe huis!
Oi, dat klinkt niet goedquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ik om het uur natuurlijk wel even hyperventilerend wakker moet worden he? En vergeet het plafondstaren niet. Heel belangrijk allemaal.
Vrijwel iedere nacht sinds een paar maanden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oi, dat klinkt niet goedHeb je dat vaker? Dat je hyperventilerend wakker wordt?
Bierkrattenfort bouwen in de woonkamer natuurlijkquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spannend!
Moet je veel doen in het nieuwe huis?
En ik hoop dat je dat gemeld hebt bij je huisarts en/of therapeut?quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vrijwel iedere nacht sinds een paar maanden.
Yeps.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En ik hoop dat je dat gemeld hebt bij je huisarts en/of therapeut?
Gingen ze niet een behandelplan met je opstellen enzo? Is dat al gebeurd?quote:
Oef, diepe vraag. Ik heb i.i.g. wel hetzelfde met rucolaquote:
Ik hou heel erg van rucolaquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oef, diepe vraag. Ik heb i.i.g. wel hetzelfde met rucola.
En niets mis met een lekkere snackkomkommer.
Als topping ja. Hele berg rucola losquote:
Als topping op een broodje is het heerlijk, maar ik heb er ook geen moeite mee om het rechtstreeks uit die te etenquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als topping ja. Hele berg rucola los.
Lukt me nooit om zo'n zak leeg te krijgen voor het bederft.
Sla kweken gaat bij mij altijd rottenquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als topping op een broodje is het heerlijk, maar ik heb er ook geen moeite mee om het rechtstreeks uit die te eten
Ook super makkelijk zelf te kweken. ik moet maar weer zo'n plantbak aanschaffen. Was ideaal: even naar buiten lopen. een paar blaadjes plukken en je broodje kaas is ineens luxe
wow, wat is dit?quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sla kweken gaat bij mij altijd rotten. En een broodje kaas is natuurlijk nooit lekker/luxe, ook niet met rucola
.
dit maakt wel weer veel goedquote:Plukje rucola op carpaccio, op een broodje of op een pasta.
Maar samen zouden we die zak dus wel leeg krijgen.
Beetje jammer wel dat je vergeten bent dat ik geen kaas eet/lustquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wow, wat is dit?
[..]
dit maakt wel weer veel goed
Ga beginnen met EMDR volgende week.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gingen ze niet een behandelplan met je opstellen enzo? Is dat al gebeurd?
Je hebt toch al vaker gemerkt dat mijn geheugen soms een gatenkaas isquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dat je vergeten bent dat ik geen kaas eet/lust.
Lijkt me goedquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga beginnen met EMDR volgende week.
Ik vind rucola echt niet te hachelenquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind rucola ook alleen lekker in kleine beetjes ergens bij/door/overheen
Goede toevoeging aan het rijtje radijs en rucola; rauwe ui.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind rucola echt niet te hachelen
Verdraag het ook voor geen meter, dus extra excuus om er ver van weg te blijven.
Wel jammer dat je nauwelijks meer ergens een broodje kunt bestellen zonder rucola en/of rauwe rode ui
Oh, lekkah.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goede toevoeging aan het rijtje radijs en rucola; rauwe ui.
Ja, ui kan ik dus überhaupt niet tegen. Dat flikkeren ze ook maar overal doorheen inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:54 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind rucola echt niet te hachelen
Verdraag het ook voor geen meter, dus extra excuus om er ver van weg te blijven.
Wel jammer dat je nauwelijks meer ergens een broodje kunt bestellen zonder rucola en/of rauwe rode ui
Rauwe ui zou ik dan weer niet zo los eten. maar ook prima als garnering.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Goede toevoeging aan het rijtje radijs en rucola; rauwe ui.
Da's wel kut ja.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ui kan ik dus überhaupt niet tegen. Dat flikkeren ze ook maar overal doorheen inderdaad
Ik hoef 'm niet uit het vuistje, maar in salades enzo, lekkah.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rauwe ui zou ik dan weer niet zo los eten. maar ook prima als garnering.
maar ook niet te veel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel kut ja.Is ook vaak zo'n ding wat niet eens genoemd wordt op menu's enzo.
[..]
Ik hoef 'm niet uit het vuistje, maar in salades enzo, lekkah.
In tegenstelling tot radijs en rucola zou ik om rauwe ui heen eten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rauwe ui zou ik dan weer niet zo los eten. maar ook prima als garnering.
Kijk er niet naar uit, eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lijkt me goedHeeft mij ook heel erg geholpen
Wat is jouw mening over olijven?quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
In tegenstelling tot radijs en rucola zou ik om rauwe ui heen eten.
Olijf eet ik wel door een gerecht maar los geen fan. Jij?quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over olijven?
Het moet niet alleen ui zijn nee, anders at ik ze zo ook wel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ook niet te veel.
Als je bij een griek gaat eten zit je vlees soms ook verstopt onder een laag rauwe uit
Kloptquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel kut ja.Is ook vaak zo'n ding wat niet eens genoemd wordt op menu's enzo.
los kan ik ook best een schaaltje van leeg eten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Olijf eet ik wel door een gerecht maar los geen fan. Jij?
jij hebt wel meer uitdagingen als je ergens gaat uiteten geloof ikquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het moet niet alleen ui zijn nee, anders at ik ze zo ook wel.![]()
En olijven ergens door vind ik qua smaak wel ok, maarrrrr ik kan er niet tegen.
Snap ik welquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk er niet naar uit, eerlijk gezegd
Verrassingsmenu's zijn niet aan mij besteed in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt wel meer uitdagingen als je ergens gaat uiteten geloof ik
Uien zijn toch niet echt seizoensgroente?quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
KloptAls ik het niet zeker weet bestel ik automatisch zonder uien.
Vegetarische gerechten worden er ook altijd mee volgegooid onder het mom 'seizoensgroenten' enzo.
Als ik het vergeet loop ik altijd eerst mijn voedsel te ontleden
Daarom, ze zijn er ieder seizoen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uien zijn toch niet echt seizoensgroente?
Uien zijn juist prima geschikt om lang te bewaren.
Nee, maar als ze 'seizoensgroente' op het menu hebben staan, zit er steevast uien doorheenquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uien zijn toch niet echt seizoensgroente?
Uien zijn juist prima geschikt om lang te bewaren.
Nee inderdaad, die gang skip ik altijdquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
los kan ik ook best een schaaltje van leeg eten.
Maar goed, voor Tegan geen plankje met kaas, worst, olijfjes
Welke snacks kan ik jou voorschotelen tijdens een filmavond?
*noteert*quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee inderdaad, die gang skip ik altijd.
Ik ben niet zo'n snacker, maar als het moet dan paprikachips of stokbroodje met smeersels ofzo. En ik word wild van een goed glas ijs- en ijskoude cola.
Welke cola?quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:17 schreef Tegan het volgende:
En ik word wild van een goed glas ijs- en ijskoude cola.
Coca Cola natuurlijk.quote:
hoe moeilijk?quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:51 schreef TaMieke het volgende:
Gok dat ik de enige echte moeilijke eter ben hier trouwens
Allergien?quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:51 schreef TaMieke het volgende:
Gok dat ik de enige echte moeilijke eter ben hier trouwens
Er zijn maar weinig dingen die ik niet eet..quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben vooral moeilijk om wat ik niet mag, het lusten valt wel mee geloof ik.
quote:
Ja sowieso. Een lauw glas water doet het hem nietquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoewel ik niet heel lastig ben qua drinken. Water vind ik trouwens ook tien keer lekkerder als het ijs en ijskoud is.
Ja, check.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen die ik niet eet..
This is why i'm fat
Voor de 1 ben je dat wat sneller dan voor de ander. Ik ben het volgens sommige al omdat ik geen sla op mn burger wil. En dan denk ik, je weet nog niksquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen die ik niet eet..
This is why i'm fat
Jijquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Voor de 1 ben je dat wat sneller dan voor de ander. Ik ben het volgens sommige al omdat ik geen sla op mn burger wil. En dan denk ik, je weet nog niks
*Noteert weer.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:01 schreef Tegan het volgende:
Cappuccino met kaneel is ookal zo'n feestje.
Verder bourgondiërs.
Ik gooi alleen die plak tomaat van mn burger af.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Voor de 1 ben je dat wat sneller dan voor de ander. Ik ben het volgens sommige al omdat ik geen sla op mn burger wil. En dan denk ik, je weet nog niks
Ik vraag altijd zonder tomaat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gooi alleen die plak tomaat van mn burger af.
nee, want dan moet ik er op wachten, ik wil gewoon eentje die al klaar ligt in het rekquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vraag altijd zonder tomaat.
Het is zo geweldig goed dat het voor mij gewoon een volwaardig dessert is in een restaurantquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*Noteert weer.
Volgens mij heb ik dat nog nooit op
Zo'n kleffe die er al een paar uur ligt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dan moet ik er op wachten, ik wil gewoon eentje die al klaar ligt in het rek
schaar ik onder de slaquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik gooi alleen die plak tomaat van mn burger af.
Krijg je bij de Mac ofzo dan überhaupt tomaat erop?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want dan moet ik er op wachten, ik wil gewoon eentje die al klaar ligt in het rek
Vertel?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hou niet van opgeklopte melkdingetjes in de buurt van mijn koffiequote:Op vrijdag 24 september 2021 11:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is zo geweldig goed dat het voor mij gewoon een volwaardig dessert is in een restaurant.
een kleffe bamiblok uit de muurquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo'n kleffe die er al een paar uur ligt.![]()
Wel iets dat daar voor door moet gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg je bij de Mac ofzo dan überhaupt tomaat erop?
op de big tasty in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg je bij de Mac ofzo dan überhaupt tomaat erop?
Bij de Mc worden ze sowieso op bestelling gemaakt, dus of je nou met of zonder tomaat besteld, de wachttijd is hetzelfde.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tasty impliceert dat het lekker is.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de big tasty in ieder geval wel.
Dit wel ja. Uiteraard zijn er dingen die ik gewoon goor vind, maar verdraag ook een heleboel gewoon slecht. Ergens uit eten gaan en en ligt altijd wel iets op het bord waar ik vanaf blijfquote:Op vrijdag 24 september 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben vooral moeilijk om wat ik niet mag, het lusten valt wel mee geloof ik.
Is wel echte tomaatquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel iets dat daar voor door moet gaan.
tegenwoordig wel ja, maar vroeger keek ik eerst naar het rek wat er klaar lag voordat ik mijn bestelling plaatstequote:Op vrijdag 24 september 2021 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de Mc worden ze sowieso op bestelling gemaakt, dus of je nou met of zonder tomaat besteld, de wachttijd is hetzelfde.
Oh die heb ik nog nooit op. Kom überhaupt bijna nooit bij de Mac, maar als ik er ben is het toch zo'n kleffe euro burger die nu duurder zijn of de big Mac.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de big tasty in ieder geval wel.
ja en big impliceert dat die groot is, ook dat is een leugen..quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tasty impliceert dat het lekker is.
Ben je wel één van de weinigen die dat deedquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig wel ja, maar vroeger keek ik eerst naar het rek wat er klaar lag voordat ik mijn bestelling plaatste
ik kom er gelukkig niet vaak.
Ik drink alleen zwarte koffie als ik voor 6:00 op moetquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou niet van opgeklopte melkdingetjes in de buurt van mijn koffie
[..]
een kleffe bamiblok uit de muur
Dan snap ik dat je niet weet dat de Mc gewoon echte tomaten gebruiktquote:
Ik vraag het zonder als ik ook al zonder de sla vraag. Als er tomaat of augurk op zit en ik haal dat eraf dan boeit dat mij ook niet. Maar de sla bederft voor mij de hele smaak dus dat wil ik er niet op.quote:
OPHEF!!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja en big impliceert dat die groot is, ook dat is een leugen..
Die was nog best te drinken.quote:
quote:
Nee gewoon het smaakpallet van een kleuter.quote:
1 vriend van me bestelde altijd een big mac plain. dus alleen brood en vleesquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je wel één van de weinigen die dat deedIk heb 10 jaar bij de Mc gewerkt, en in de tijd dat we nog met een voorraadbin werkten, werden burgers bijna altijd zonder uien of augurk besteld, zodat ze vers gemaakt moesten worden
Ik ben het hier niet mee eens, maar ik ben bereid om een geschikt koffie apparaat aan te schaffenquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik drink alleen zwarte koffie als ik voor 6:00 op moet![]()
.
Cappuccino's zijn feestjes, toetjes of gewoon tussendoor geluksmomentjes.
Kaas wil ik er wel opquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vertel?
Mijn toevoeging op de burgerbestelling is standaard 'zonder kaas' maar afhankelijk van de setting kan het ook wel specifieker.
Gebeurd vooral met de hamburger vaak, plainquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 vriend van me bestelde altijd een big mac plain. dus alleen brood en vlees
[..]
Ik ben het hier niet mee eens, maar ik ben bereid om een geschikt koffie apparaat aan te schaffen
Geen idee. Ik koop alleen coca cola en kijk niet eens naar andere.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:24 schreef TaMieke het volgende:
Die was nog best te drinken.
Bestaat dat uberhaupt nog.
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het hier niet mee eens, maar ik ben bereid om een geschikt koffie apparaat aan te schaffen
En dan fritesaus erop knallen. Die vriend van jou heeft het helemaal begrepenquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die augurk vind ik altijd de lekkerste hapquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag het zonder als ik ook al zonder de sla vraag. Als er tomaat of augurk op zit en ik haal dat eraf dan boeit dat mij ook niet. Maar de sla bederft voor mij de hele smaak dus dat wil ik er niet op.
Dan zijn er vrienden die dat dus met de augurk hebben, maar die proef ik daarna niet meer
1 andere vriend vrat altijd de halve burger op, ging dan klagen dat die koud was en kreeg weer een nieuwequote:Op vrijdag 24 september 2021 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gebeurd vooral met de hamburger vaak, plainBij de bigmac zou ik dat persoonlijk zonde vinden, gezien de prijs. Kan je beter twee plain hamburgers bestellen, ben je goedkoper uit, heb je 1 brooddeel extra
ik bestelde broodjes doner wel vaak zonder allesquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:29 schreef rival het volgende:
[..]
En dan fritesaus erop knallen. Die vriend van jou heeft het helemaal begrepen
Als je met mij naar de mac gaat kan je zomaar ineens een plak augurk aan je wang hebben hangenquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die augurk vind ik altijd de lekkerste hap
Dus enkel het broodje?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:30 schreef gianni61 het volgende:
ik bestelde broodjes doner wel vaak zonder alles
Ik maak mijn koffie thuis in zo'n mokka potje.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:29 schreef Tegan het volgende:
[..].
Ik heb trouwens gewoon een simpel koffieapparaat omdat ik het zo weinig drink, mijn cappuccino's drink ik uit het fancy apparaat oo het werk. Zo'n luxe apparaat in huis is wel the dream
.
brood, vlees en srirachaquote:
Dat gebeurd ook heel vaak, jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 andere vriend vrat altijd de halve burger op, ging dan klagen dat die koud was en kreeg weer een nieuwe
dat soort mensen moet je gewoon in hun gezicht mogen slaan..quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat gebeurd ook heel vaak, ja
Ik ben het wel vaker niet eens met de gekozen garnering en dan creëer ik mijn eigen ietsquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:30 schreef gianni61 het volgende:
Met augurken hebben we in de keuken regelmatig lopen gooien, omdat ze dan zo lekker blijven plakken op je kleding/gezicht/whateverquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
Als je met mij naar de mac gaat kan je zomaar ineens een plak augurk aan je wang hebben hangen
Eensquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort mensen moet je gewoon in hun gezicht mogen slaan..
Denk ik vaak wanneer ze weer iets "speciaals" hebben bedacht. Hou het lekker simpel, het is goed hoe het is!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:31 schreef Tegan het volgende:
Doe mij maar de McChicken, of heel misschien de gewone hamburger. Alle fancy burgers met gekke smaakcombi's zijn nooit lekkerder dan de simpele McChicken.
Mij houdt de uitgebreide schoonmaak me tegen, en dat ik het dus sporadisch zou gebruiken. Maar als ik ooit een ruime keuken heb in een koophuis dan komt hij er welquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik maak mijn koffie thuis in zo'n mokka potje.
sterk en zwart.
Dus ik heb nu niet zo'n behoefte aan een luxe apparaat
Ja dat zal daar gerust af en toe gekkehuis zijn geweestquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met augurken hebben we in de keuken regelmatig lopen gooien, omdat ze dan zo lekker blijven plakken op je kleding/gezicht/whatever![]()
Het sauspistool voor de fish-saus was ook een fijne die schoot de saus makkelijk 2 meter ver. Regelmatig een collega gehad die weer naar de wasbak moest omdat 'ie onder de fish-saus zat
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:30 schreef gianni61 het volgende:
Vooral in de nachtelijke urenquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat zal daar gerust af en toe gekkehuis zijn geweest
Dat is je eigen schuld hier in de regio eten we daarom ook patat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:34 schreef DrMarten het volgende:
Gister nog door de McDrive geweest
Tyfuslang gewacht, bek verbrand aan deMcKroket
maar de friet was koud
Dat zijn nou juist de dingen die er op mogen blijven..quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik laat alleen de ui, pepers en scherpe saus achterwege. Verder alles erop
Patat haal je bij de snackbar. Bij de Mc krijg je friet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld hier in de regio eten we daarom ook patat.
Dit.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Patat haal je bij de snackbar. Bij de Mc krijg je friet.
waarom bestel je dan niet gewoon mayo?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Als je daar nu ook nog eens gewoon mayo kreeg ipv die gruwelijk gore frietsaus
Zo'n wijze vrouw he!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Patat haal je bij de snackbar. Bij de Mc krijg je friet.
Wel zin in doner nu.quote:
Van de week was ik met een collega en die wilde naar de MAc. Toen zag ik idd dat je nu kan kiezen tussen de fritesaus en mayo.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom bestel je dan niet gewoon mayo?
Ze hadden gewone mayo bij de Mc, is dat niet meer?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit.
Als je daar nu ook nog eens gewoon mayo kreeg ipv die gruwelijk gore frietsaus
Franse friet, beste friet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n wijze vrouw he!
Patat.
[ afbeelding ]
Friet
[ afbeelding ]
Hou op, ik wil straks naar de supermarkt en loop dan eerst langs een snackbar en een donerzaakquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel zin in doner nu.
Of een broodje kip. Ook al veel te lang niet gehad.
Is al zeker 5 jaarquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Van de week was ik met een collega en die wilde naar de MAc. Toen zag ik idd dat je nu kan kiezen tussen de fritesaus en mayo.
Zoveel wijsheid in dit topic vandaagquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
Die extra dikke bourgondische/vlaamse dingen moet ik niks van hebben
jawel, je moet gewoon even verder kijken op die mega ipad waarop je bestelt.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze hadden gewone mayo bij de Mc, is dat niet meer?
In de McDrive vragen ze alleen of je er frietsaus bij wil. maar ze hebben dus ook gewoon mayo?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Van de week was ik met een collega en die wilde naar de MAc. Toen zag ik idd dat je nu kan kiezen tussen de fritesaus en mayo.
Dat is Franse friet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n wijze vrouw he!
Patat.
[ afbeelding ]
Friet
[ afbeelding ]
ja!quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de McDrive vragen ze alleen of je er frietsaus bij wil. maar ze hebben dus ook gewoon mayo?
Dat is ribbelpatat......quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is Franse friet.
Dit is friet
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de McDrive vragen ze alleen of je er frietsaus bij wil. maar ze hebben dus ook gewoon mayo?
quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, lekkerste friet is twisterfries
Laatst in Berlijn een dönermenu gehaald. Kom je thuis en dan blijkt dat ze alvast een gore versie van mayo en een klodder ketchup over de patat hadden gegooidquote:
"Wilt u daar frietsaus, mayonaise of ketchup bij?" is natuurlijk een veel te lange zinquote:
Buitenlandse mayoquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Laatst in Berlijn een dönermenu gehaald. Kom je thuis en dan blijkt dat ze alvast een gore versie van mayo en een klodder ketchup over de patat hadden gegooid
Toen we net de mayo hadden, was dat wel wat we vroegen. Maar dat is inmiddels weer terug naar 'frietsaus?', jaquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Wilt u daar frietsaus, mayonaise of ketchup bij?" is natuurlijk een veel te lange zin
Iedereen heeft recht op een eigen mening, hoe fout die ook isquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar, lekkerste friet is twisterfries
de frietsausbakjes zijn ook veel groter geworden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen we net de mayo hadden, was dat wel wat we vroegen. Maar dat is inmiddels weer terug naar 'frietsaus?', ja
Yep. En dat neem ik dus nooit want die frietsaus van de mac vind ik echt niet te hachelenquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toen we net de mayo hadden, was dat wel wat we vroegen. Maar dat is inmiddels weer terug naar 'frietsaus?', ja
Kloptquote:Op vrijdag 24 september 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de frietsausbakjes zijn ook veel groter geworden.
Volgende keer dus gewoon zeggen; 'nee, graag mayo'. Dan krijg je mayo.quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. En dat neem ik dus nooit want die frietsaus van de mac vind ik echt niet te hachelen
meestal is het zelfs: Cola en frietsaus er bij?quote:Op vrijdag 24 september 2021 11:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die trucjes die caissičres aangeleerd krijgen om de bestelling sneller op te nemen, aangezien ze gebonden zijn aan servicetijden.quote:Op vrijdag 24 september 2021 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal is het zelfs: Cola en frietsaus er bij?
Soms ben ik zo rebels dat ik spa rood bestel ipv cola
pech voor ze dat ik nooit cola bestelquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die trucjes die caissičres aangeleerd krijgen om de bestelling sneller op te nemen, aangezien ze gebonden zijn aan servicetijden.
Nouja, zolang je gewoon snel antwoord, is dat niet zozeer pech voor hun hoorquote:Op vrijdag 24 september 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pech voor ze dat ik nooit cola bestel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |