Dat heb ik ook maar gedaan iddquote:Op vrijdag 24 september 2021 19:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Problemen, problemen. Ik zou het gewoon in de kast zetten.
Buiten zetten.quote:Op vrijdag 24 september 2021 19:50 schreef Tjoent het volgende:
Zojuist opende ik een fles chocoladesaus en dacht vervolgens: misschien moet ie nu in de koelkast...
Staat er op het etiket: bewaren tussen de 12 en 20 graden.
Aarrghhhherror
In huis is het warmer dan 20 graden en in de koelkast max. 7 graden.
Ik wil het niet te warm hebben in huis, anders ga ik heel slaperig wordenquote:Op vrijdag 24 september 2021 21:17 schreef livelink het volgende:
Ben trouwens wel verbaasd/jaloers dat het bij jou in huis warmer dan 20 graden is. Hier kwam ik gisteren mbv de verwarming tot 19 graden. Vandaag zonder hulp van de verwarming
Ik wil best slaperig zijn ook.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil het niet te warm hebben in huis, anders ga ik heel slaperig worden
Ik zit te genieten van Chansons op de tv en ik ga zo lekker. als mijn glaasje wijn op is, naar bedquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2021 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Het eerste concert van hopelijk een lange reeks zit er weer op.
Heerlijk om in een vol Carré een dansende menigte te zien op de klanken van de Amsterdamse Klezmer Band met o.a. Ellen ten Damme als gast…![]()
![]()
Dat is wel aardig zeg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:32 schreef livelink het volgende:
Mijn buurmeisje kwam me net een mand met allemaal ontbijtspullen brengen voor burendag![]()
![]()
Godzijdank heb ik er dit jaar ook aan gedacht, maar hier kan ik niet aan tippen.
Heb je dan speciaal egelvoer?quote:Op zaterdag 25 september 2021 07:56 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen!
Een egel scharrelde net in mijn tuin. Sinds deze week zet ik elke avond een bakje egelvoer neer en die is elke ochtend schoon op. Deze egel heeft het dus weten te vinden![]()
En dat klinkt heel goed MadMaster. Mijn dochter wilde ook weer uitgaan. Had zich gisteren laten testen voor toegang (negatief natuurlijk) en kwam er toen achter dat die test maar 24 uur geldig was en net is verlopen voor het feest. Vandaag kan ze zich niet laten testen (alles zat vol) en nu heeft ze dus weer geld uitgegeven voor een kaartje van iets waar ze niet heen kan. En dat allemaal vanwege administratieve issues bij de GGD.
Getest, genezen en gevaccineerd. Alledrie, maar de GGD krijgt het niet voor elkaar om het administratief goed te krijgen. Het ging al fout met die positieve test. Die is nooit geregistreerd in die checkapp, ondanks het feit dat het wel goed bij de GGD staat. En toen hebben we een paar keer gebeld en gemaild, maar zonder resultaat. Was niet zo spannend omdat ze toch niet naar het buitenland ging en ze inmiddels ook gevaccineerd is. Maar dat is maar 1 prik omdat ze dus al positief getest was. En nou lijkt dat weer niet goed te gaan. Dus is er weer gebeld en gemaild. Hopelijk nu wel snel met resultaat.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je dan speciaal egelvoer?
Moet je dochter zich laten testen? Ik dacht dat ze gevaccineerd was?
Igor is hier nog niet gespot...quote:Op zaterdag 25 september 2021 07:56 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen!
Een egel scharrelde net in mijn tuin. Sinds deze week zet ik elke avond een bakje egelvoer neer en die is elke ochtend schoon op. Deze egel heeft het dus weten te vinden![]()
Zonder (geregistreerde) vaccinatie is het momenteel een gekloot met dat testen.quote:En dat klinkt heel goed MadMaster. Mijn dochter wilde ook weer uitgaan. Had zich gisteren laten testen voor toegang (negatief natuurlijk) en kwam er toen achter dat die test maar 24 uur geldig was en net is verlopen voor het feest. Vandaag kan ze zich niet laten testen (alles zat vol) en nu heeft ze dus weer geld uitgegeven voor een kaartje van iets waar ze niet heen kan. En dat allemaal vanwege administratieve issues bij de GGD.
Ik heb het haar aangeboden, maar ze zag het even niet meer zitten toen ze me gisterenavond appte.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Igor is hier nog niet gespot...
[..]
Zonder (geregistreerde) vaccinatie is het momenteel een gekloot met dat testen.
Het berekenen van je menstruatie periode is eenvoudiger dan...
Ik las wel dat maar een fractie van de beschikbare testcapaciteit geclaimd is, dus als mama of papa even met dochterlief een dorp verderop gaan, kan ze misschien alsnog naar het feest...
quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het haar aangeboden, maar ze zag het even niet meer zitten toen ze me gisterenavond appte.
Misschien vandaag alsnog.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:55 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo naar jeu de boulestraining. Ben benieuwd.
Benieuwd naar wat?quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:55 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen![]()
Zo naar jeu de boulestraining. Ben benieuwd.
Ik ga vanmiddag bij het honkbal alle aanwezigen knuffelen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:56 schreef Melting het volgende:
En vergeet niet te knuffelen. Dat mag weer.
Logisch, die zoenen nat...quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Die bejaarden daar houdt hij altijd op afstand
quote:Op zaterdag 25 september 2021 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag bij het honkbal alle aanwezigen knuffelen.
Drie keer of zo...![]()
Alleen winst is belangrijk, anders is het seizoen voor Amsterdam voorbij.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zorg wel dat je nog iets meekrijgt van de wedstrijd.
Ze zien je aankomen.quote:Op zaterdag 25 september 2021 09:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen winst is belangrijk, anders is het seizoen voor Amsterdam voorbij.
Hoe dat tot stand komt is niet belangrijk. Dus dan maar huggen...
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 september 2021 08:42 schreef livelink het volgende:
En speciaal egelvoer is er inderdaad.
[ afbeelding ]
Was nog duur ook, maar dat maakt niet uit nu het gegeten wordt.
en ze hebben pukkels met harenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Solo met je ballen spelen klinkt dan toch beter.
Met de nadruk op 'klinkt'…quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:15 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 september 2021 10:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Of je luistert die ene week gewoon niet meer. Kans gemist.quote:Op zaterdag 25 september 2021 15:51 schreef DJ11 het volgende:
Bijna 250 recente nummers nog eens luisteren, voor eventuele opname in de New Music-playlist.
Note to self: Volgende keer toch eens minder lang wachten hiermee. Want nu wordt het noodgedwongen een dubbele editie (en heel veel werk).
Kan ook. Maar het is al meer dan eens gebeurd dat ik er nog verdomd goede nummers uit filter. Vorig jaar haalde eentje zelfs de top-10 van m'n jaarlijst.quote:Op zaterdag 25 september 2021 17:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Of je luistert die ene week gewoon niet meer. Kans gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |