abonnement Unibet Coolblue
pi_201577127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Is het allemaal asfalt buiten de baan? Het oogt zo zandkleurig.
Oordeel zelf:

Het probleem is dat het groene bij de exit van bochten geen kunstgras is maar asfalt dus je moet vriendelijk aan de coureurs vragen of ze alsjeblieft netjes binnen de lijntjes willen blijven rijden. Dus dat wordt weer tijden schrappen tijdens de kwalificatie en turven hoe vaak iemand in de 'fout' gaat tijdens de race.

Blijkbaar is het extreem moeilijk om een strook (kunst)gras aan te leggen tussen het circuit en geasfalteerde uitloopstroken zoals ze in bijvoorbeeld Shanghai en Suzuka gedaan hebben. Dan heb je het het hele track limit probleem namelijk niet:

Het lijkt haast wel alsof een circuit aanleggen een soort hogere wiskunde is die ze alleen in Azië in de vingers hebben.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_201577162
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 11:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Waar bemoei je je mee?

Probeer jij eerst maar eens wat luchtiger om te gaan met kritiek op je grote held Max Verstappen voordat je andere mensen de maat neemt, wijsneus.
Mercedes doet dit regelmatig, overdrijf niet zo. Zijn gewoon gebbetjes.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 september 2021 @ 12:04:55 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201577175
Hoe de godverdomme fuck heeft een baan die zelfs in de MotoGP bekend staat als sfeerloos, saai en lastig inhalen een contract van 10 jaar gekregen?

¤cht, wat een bull$hit :r :r :r
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201577436
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Oordeel zelf:

Het probleem is dat het groene bij de exit van bochten geen kunstgras is maar asfalt dus je moet vriendelijk aan de coureurs vragen of ze alsjeblieft netjes binnen de lijntjes willen blijven rijden. Dus dat wordt weer tijden schrappen tijdens de kwalificatie en turven hoe vaak iemand in de 'fout' gaat tijdens de race.

Blijkbaar is het extreem moeilijk om een strook (kunst)gras aan te leggen tussen het circuit en geasfalteerde uitloopstroken zoals ze in bijvoorbeeld Shanghai en Suzuka gedaan hebben. Dan heb je het het hele track limit probleem namelijk niet:

Het lijkt haast wel alsof een circuit aanleggen een soort hogere wiskunde is die ze alleen in Azië in de vingers hebben.
Matig inderdaad. Gewoon gras en grindbakken.

Overigens ligt Qatar ook in Azië, maar dat terzijde.
pi_201577529
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Matig inderdaad. Gewoon gras en grindbakken.

Overigens ligt Qatar ook in Azië, maar dat terzijde.
Ja was ik ff vergeten lol. Als ik het voor het zeggen had in de wereld dan zou ik het Midden-Oosten bij Afrika indelen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 30 september 2021 @ 12:28:21 #256
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201577552
Poehee, wat een stelletje getriggerde sneeuwvlokjes hier. :')

'Red Bull doet vervelend. Die pakken we volgende keer even terug!'. _O-
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201577794
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Ja was ik ff vergeten lol. Als ik het voor het zeggen had in de wereld dan zou ik het Midden-Oosten bij Afrika indelen.
LOL werelddelen zijn helemaal geen politieke indeling.
Het zijn afzonderlijke landschollen. Daarom ligt Rusland deels in Azië en Turkije deels in Europa.
Wie dit leest is gek
pi_201577872
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Blijkbaar is het extreem moeilijk om een strook (kunst)gras aan te leggen tussen het circuit en geasfalteerde uitloopstroken zoals ze in bijvoorbeeld Shanghai en Suzuka gedaan hebben. Dan heb je het het hele track limit probleem namelijk niet:
Met doellijntechnologie is dit wel elektronisch op te lossen. Zodra een sensor onder de auto over de lijn gaar haal je drie seconden 50% van het motorvermogen er af.
Ik noem het het VGES. Virtual grass emulation system
Wie dit leest is gek
pi_201577921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Poehee, wat een stelletje getriggerde sneeuwvlokjes hier. :')

'Red Bull doet vervelend. Die pakken we volgende keer even terug!'. _O-
Grappig, hè? Voorbeelden te over uit de topsport van atleten die getriggerd zijn door uitspraken van concurrenten, maar dat zal jou allemaal ontgaan zijn waarschijnlijk. Het zijn haast net mensen!

Maar blijkbaar is scoren bij basisschoolkinderen op social media belangrijker voor RBR dan slim zijn en je concurrentie niet extra motiveren. Ik vind het het allemaal prima hoor, ze gaan hun gang maar.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_201577943
quote:
99s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:45 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
LOL werelddelen zijn helemaal geen politieke indeling.
Het zijn afzonderlijke landschollen. Daarom ligt Rusland deels in Azië en Turkije deels in Europa.
Ik heb het ook niet over politieke indelingen. Op een of andere manier associeer ik landen als Saudi Arabië eerder met Afrika dan Azië. Maar dit doet allemaal verder niet ter zake.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 30 september 2021 @ 13:05:31 #261
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201578011
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het het allemaal prima hoor, ze gaan hun gang maar.
Behalve dan dat je erg op een getriggered sneeuwvlokje lijkt, nu. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201578034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Behalve dan dat je erg op een getriggered sneeuwvlokje lijkt, nu. :')
Oke, nou, hartstikke goed. Jouw mening interesseert mij sowieso vrij weinig.

We zullen zien hoe de volgende Bottas vs Verstappen uitpakt. Ik ben benieuwd!
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 30 september 2021 @ 13:09:56 #263
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201578065
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:

We zullen zien hoe de volgende Bottas vs Verstappen uitpakt. Ik ben benieuwd!
Ik denk inderdaad dat Bottas zijn bloeiende carriere in gevaar gaat brengen door de toekomstig wereldkampioen opzettelijk van de baan te rijden. _O-

Oh....wacht.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 30-09-2021 13:29:31 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201578135
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Hoe de godverdomme fuck heeft een baan die zelfs in de MotoGP bekend staat als sfeerloos, saai en lastig inhalen een contract van 10 jaar gekregen?

¤cht, wat een bull$hit :r :r :r
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 30 september 2021 @ 13:18:38 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201578164
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Grappig, hè? Voorbeelden te over uit de topsport van atleten die getriggerd zijn door uitspraken van concurrenten, maar dat zal jou allemaal ontgaan zijn waarschijnlijk. Het zijn haast net mensen!

Maar blijkbaar is scoren bij basisschoolkinderen op social media belangrijker voor RBR dan slim zijn en je concurrentie niet extra motiveren. Ik vind het het allemaal prima hoor, ze gaan hun gang maar.
Ja hoor want Valtteri gaat nu racen zoals hij de afgelopen 5 jaar nog niet gedaan heeft, jammer voor hem dat Red Bull niet in 2017 al met dit filmpje kwam, WK titels gemist hierdoor.
pi_201578222
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:18 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja hoor want Valtteri gaat nu racen zoals hij de afgelopen 5 jaar nog niet gedaan heeft, jammer voor hem dat Red Bull niet in 2017 al met dit filmpje kwam, WK titels gemist hierdoor.
Je hebt gelijk, hij laat zich vast weer zo makkelijk de kaas van het brood eten zoals in Sochi.

Ik ben helemaal overtuigd jongens! Gewoon lekker de concurrentie voor joker zetten en kleineren, dat heeft allemaal geen gevolgen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 30 september 2021 @ 13:31:46 #267
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201578272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Hoe de godverdomme fuck heeft een baan die zelfs in de MotoGP bekend staat als sfeerloos, saai en lastig inhalen een contract van 10 jaar gekregen?

¤cht, wat een bull$hit :r :r :r
Maar Max wordt daar dit jaar wel wereldkampioen. ^O^

Turkije, Mexico, Brazilie en Qatar voor Max, Verenigde Staten voor Norris en dan mag Lewis Saoedi Arabie en Abu Dhabi hebben als troostprijs.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 30 september 2021 @ 13:36:25 #268
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201578317
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, hij laat zich vast weer zo makkelijk de kaas van het brood eten zoals in Sochi.
De enige concurrent 3x van de baan rammen gaat zelfs voor Mercedes wat opvallen. Maargoed, zodra Hamilton weer achter staat houd ik alle opties open.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_201578354
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:36 schreef daNpy het volgende:

[..]
De enige concurrent 3x van de baan rammen gaat zelfs voor Mercedes wat opvallen. Maargoed, zodra Hamilton weer achter staat houd ik alle opties open.
Tussen iemand van de baan rammen en je de kaas van het brood laten eten liggen nog andere mogelijkheden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 september 2021 @ 13:43:55 #270
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201578389
De laatste 3 races zijn wel echt een zaaddodend einde van een verder geweldig seizoen als je het zo op een rijtje ziet :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 30 september 2021 @ 13:46:49 #271
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_201578427
Vier races in het Midden-Oosten is dan ook een beetje overkill wat mij betreft. Beter hadden ze het als vervanger van een van de andere races daar gepland. Misschien dat dat vanaf 2023 het geval is, maar ik ben er bang voor.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_201578456
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Tussen iemand van de baan rammen en je de kaas van het brood laten eten liggen nog andere mogelijkheden.
Het wordt overdreven, alle inhaalacties zagen er zo uit daar.
pi_201578473
Zo te lezen gaan ze overigens niet perse tien jaar op dit Losail Circuit rijden maar op een "andere locatie" in Qatar. Dat zal dan wel een stratencircuit in Doha worden met nauwelijks van elkaar te onderscheiden 90 graden bochtjes. Nou, ik ben benieuwd!
https://nl.motorsport.com(...)-naar-qatar/6678325/

Dit is ook wel een mooie quote:
"Perez, de enige actieve Formule 1-coureur die op Losail heeft gereden, zei over het circuit: "Ik herinner me het nauwelijks."
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 30 september 2021 @ 14:05:36 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201578680
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:26 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, hij laat zich vast weer zo makkelijk de kaas van het brood eten zoals in Sochi.

Ik ben helemaal overtuigd jongens! Gewoon lekker de concurrentie voor joker zetten en kleineren, dat heeft allemaal geen gevolgen.
je zet jezelf weer eens voor joker, meer niet
pi_201578776
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 14:05 schreef Tarado het volgende:

[..]
je zet jezelf weer eens voor joker, meer niet
Mwaa, ik ben het voor het eerst sinds ik me kan heugen wel met @Lokale_Notabele eens.

Of de tweet grappig is of niet is een kwestie van smaak. Ik snap de referentie, maar vind hem gewoon niet grappig. Ik snap ook niet dat iemand hem wel grappig kan vinden, want de situatie waarnaar gerefereerd wordt is totaal anders en daardoor is de referentie al niet grappig.

Los daarvan zie ik het nut niet van het op deze wijze voor lul zetten van je concurrent in een lopend seizoen. Het gaat je per definitie niets opleveren, maar het kan een tegenstander wel motiveren om de volgende keer beter zijn best te doen, of de deur net wat harder dicht te gooien.

Je wilt als RedBull zijnde eerder wat sympathie proberen te winnen bij Valtteri dan dat je hem tegen je in het harnas wilt jagen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')