Punten en zeges mocht der Schumi houden, hij raakte alleen zijn 2e plek kwijt!quote:Op woensdag 29 september 2021 16:24 schreef Evenstar het volgende:
[..]
En Lewis wordt gediskwalificeerd en raakt alle punten van dit jaar kwijt
Ow ja, ook goedquote:Op woensdag 29 september 2021 16:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Punten en zeges mocht der Schumi houden, hij raakte alleen zijn 2e plek kwijt!
Ik luister alleen die Canadezen van Scuderia F1. Vandaar dat ik soms wat te positief spreek over Stroll.quote:Op woensdag 29 september 2021 16:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die F1 nation podcast.
Dertig gradenquote:Op woensdag 29 september 2021 16:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Klimaat is totaal van de wap. Alles is mogelijk!
Thanx voor de tip, ik ga m eens luisterenquote:Op woensdag 29 september 2021 16:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik luister alleen die Canadezen van Scuderia F1. Vandaar dat ik soms wat te positief spreek over Stroll.
Verder zijn zij erg genuanceerd over zowel Verstappen als Hamilton. Echt een fijne podcast die de boel goed belicht en met veel achtergrondinformatie.
Alleen hebben alle presentatoren hetzelfde stopwoordje 'on the flipside' en dat is soms wat irritant.
Dat hoop ik niet, maar dit soort tweets vind ik ook gewoon niet slim. Je vraagt gewoon om een reactie op de baan als je je tegenstander zo voor lul zet.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat Bottas volgende keer net even iets te hard verdedigd en Verstappen een lekke band bezorgd.
Beetje raar dat RB dit post haha.quote:Op donderdag 30 september 2021 09:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]
Ik hoop dat Bottas volgende keer net even iets te hard verdedigd en Verstappen een lekke band bezorgd.
Waar bemoei je je mee?quote:Op donderdag 30 september 2021 11:03 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme man, neem alles toch niet zo serieus.
F1TVPROquote:Op donderdag 30 september 2021 10:00 schreef Schnitzels het volgende:
Damon Hill heeft soms echt van die storingen in zijn hersens. Hoe kun je in hemelsnaam zeggen in dit seizoen dat Verstappen meer geluk heeft gehad dan Hamilton. Dan heb je echt een pan af.
Is er trouwens een plek waar je volledige races uit het verleden terug kan kijken?
Leuk zeg, het Paul Ricard van het Midden-Oosten. Het blijft toch een raadsel hoe dergelijke megalomane complexen uit de grond gestampt kunnen worden zonder dat iemand zich lijkt te bekommeren om het fenomeen track limits. "Alsjeblieft binnen de lijntjes blijven rijden jongens, anders is het niet eerlijk". Ik kan niet wachten.quote:
Is het allemaal asfalt buiten de baan? Het oogt zo zandkleurig.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Leuk zeg, het Paul Ricard van het Midden-Oosten. Het blijft toch een raadsel hoe dergelijke megalomane complexen uit de grond gestampt kunnen worden zonder dat iemand zich lijkt te bekommeren om het fenomeen track limits. "Alsjeblieft binnen de lijntjes blijven rijden jongens, anders is het niet eerlijk". Ik kan niet wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |