Vanwege de botsingen om een voorsprong te verkrijgen/ behouden misschien?quote:
Ahhhhquote:Op donderdag 23 september 2021 09:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vanwege de botsingen om een voorsprong te verkrijgen/ behouden misschien?
Niet echt!quote:
Dat is echt mega giga sick!quote:Op donderdag 23 september 2021 11:56 schreef TagForce het volgende:
Voor de iRacing simmers onder ons:
Mercedes 2021 W12 en 2022 W13(?) komen naar iRacing.
[ twitter ]
Stel dat hij zijn laatste overwinning kan pakken in Sochi, dan laat hij gewoon die Lewis voor??quote:
De F1 presenteert het ook als entertainment, niet als nieuwe GP.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:23 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Klinkt alsof de gelekte kalender voor 2022 dus echt klopt.
LOL!!!!!!!!!!! In Amerika is het sowieso een evenement. Bruno Mars en Britney Spears hebben bv opgetreden in Austin. Dus nee, Zandvoort heeft niet een nieuwe standaard gezet.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De F1 presenteert het ook als entertainment, niet als nieuwe GP.
Zandvoort heeft echt een nieuwe standaard gezet.
Met zoiets verdien je eigenlijk geen reactie...quote:
Oke,oke Wat was er zo anders aan Zandvoort vergeleken met andere gp's? Is een serieuze vraag.quote:Op donderdag 23 september 2021 16:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Met zoiets verdien je eigenlijk geen reactie...
Voelt nostalgisch.quote:Op woensdag 22 september 2021 18:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
weet niet of ik de enige hierin ben maar F1 kijken begint op 12 steden 13 ongelukken te lijken.
Atmosfeerquote:Op donderdag 23 september 2021 17:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Oke,oke Wat was er zo anders aan Zandvoort vergeleken met andere gp's? Is een serieuze vraag.
Dat is op Silverstone toch ook. En toen we niet in Zandvoort waren was Spa net zo Oranje. Dus vraag mij af of hij dat bedoelt.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Atmosfeer
Dat zag je toch zelf ook wel
Nee op Silverstone zit het publiek veel verder van de baanquote:Op donderdag 23 september 2021 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is op Silverstone toch ook. En toen we niet in Zandvoort waren was Spa net zo Oranje. Dus vraag mij af of hij dat bedoelt.
https://www.vandale.nl/gr(...)MOSFEER#.YUydW7gzYuUquote:Op donderdag 23 september 2021 17:28 schreef Tokus het volgende:
[..]
sfeer heet dat in het nederlands.
Ja, het gangbare woord daarvoor in het Nederlands is sfeer.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
https://www.vandale.nl/gr(...)MOSFEER#.YUydW7gzYuU
Red_85 heeft het helemaal niet over sfeer. Dus ik vraag aan hem wat hij bedoelt.quote:Op donderdag 23 september 2021 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee op Silverstone zit het publiek veel verder van de baan
En dat is natuurlijk maar één van de vele gp's.
quote:De F1 presenteert het ook als entertainment, niet als nieuwe GP.
eens hoor, Zandvoort vond ik op zaterdag leuker dan op zondag, welke standaard verder gezet is mag Joost weten, juichen als je lokale held wint lijkt me niks nieuwsquote:Op donderdag 23 september 2021 17:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is op Silverstone toch ook. En toen we niet in Zandvoort waren was Spa net zo Oranje. Dus vraag mij af of hij dat bedoelt.
quote:Op maandag 20 september 2021 08:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak, Alonso die een andere coureur zo sterk neerzet.
quote:Op maandag 20 september 2021 09:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus dit van Alonso genomen moeten worden, want hij heeft een gruwelijke hekel aan Hamilton. Dus als hij Hamilton op wat voor manier kan tegenwerken dan doet hij het. Zijn resultaten downplayen of zijn concurrent op een voetstuk zetten.
Maar misschien ben ik een te cynisch en is dit wel oprecht
Ze hebben het logo van Zandvoort gejatquote:Op donderdag 23 september 2021 15:23 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Heb het filmpje nogmaals bekeken. Ik denk dat je het niet helemaal begreep. Dat stadion staat bekend voor sport (je ziet tennis, football en boksen en entertainment (je ziet optredens) en in 2022 ook voor F1quote:Op donderdag 23 september 2021 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De F1 presenteert het ook als entertainment, niet als nieuwe GP.
Zandvoort heeft echt een nieuwe standaard gezet.
In grote lijnen wel, maar dat was al langer bekend. En dat Miami begin mei zou zijn, was ook al langer bekend.quote:Op donderdag 23 september 2021 15:23 schreef beantherio het volgende:
[ twitter ]
Het heet racen, als Hamilton geen ruimte wil geven dan is het niet de oplossing om maar gewoon de sausage te pakken.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hij fout zat in bocht 1, ja. Omdat hij er niet volledig naast zat. Niet dat hij het expres deed. Dat is grote onzin imho.
Doordat hij ernaast bleef had hij recht op ruimte in bocht 2, wat hij niet kreeg van Hamilton.
Hoezo "opgeven van de plek"? Hij had de plek nog niet eens. En hij had Hamilton ook in 4 nog kunnen pakken.quote:Elke andere actie zou het opgeven van die plek geweest zijn, dus het was zijn enige mogelijkheid om Hamilton nog in te halen.
Als Verstappen er volledig naast had gezeten was dit niet gebeurt omdat Hamilton hem dan wel de ruimte had gegeven, dat was hij dan namelijk verplicht.quote:Dus als hij er bij het ingaan van bocht 1 volledig langs had gezeten, zou Hamilton fout geweest zijn, zowel bij het buiten de baan duwen na bocht 1 als te weinig ruimte geven in bocht 2. Het verschil tussen de ene fout of de andere fout is minimaal hier (waardoor Verstappen niet als enige schuldige was aangewezen).
Oké, Toto!quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het heet racen, als Hamilton geen ruimte wil geven dan is het niet de oplossing om maar gewoon de sausage te pakken.
[..]
Hoezo "opgeven van de plek"? Hij had de plek nog niet eens. En hij had Hamilton ook in 4 nog kunnen pakken.
[..]
Als Verstappen er volledig naast had gezeten was dit niet gebeurt omdat Hamilton hem dan wel de ruimte had gegeven, dat was hij dan namelijk verplicht.
Dat Verstappen nu alsnog voor de positie ging, zelfs met het gebrek aan ruimte dat hij had, bewijst op zichzelf al dat dit een tactische overtreding is geweest. Want als hij nou echt dacht dat Lewis hem alle ruimte zou geven zou dat wel heel dom zijn geweest. Dus dat geloof ik dan ook niet.
Dat bewust doen lijkt me veel te risicovol. Veel grotere kans dat je er in je eentje vanaf gaat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het heet racen, als Hamilton geen ruimte wil geven dan is het niet de oplossing om maar gewoon de sausage te pakken.
[..]
Hoezo "opgeven van de plek"? Hij had de plek nog niet eens. En hij had Hamilton ook in 4 nog kunnen pakken.
[..]
Als Verstappen er volledig naast had gezeten was dit niet gebeurt omdat Hamilton hem dan wel de ruimte had gegeven, dat was hij dan namelijk verplicht.
Dat Verstappen nu alsnog voor de positie ging, zelfs met het gebrek aan ruimte dat hij had, bewijst op zichzelf al dat dit een tactische overtreding is geweest. Want als hij nou echt dacht dat Lewis hem alle ruimte zou geven zou dat wel heel dom zijn geweest. Dus dat geloof ik dan ook niet.
Verstappen is bestraft omdat hij er in bocht 1 niet ver genoeg naast zat, niet om iets wat hij in bocht 2 verkeerd deed.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij had wat dat betreft geluk dat zijn achterwiel tegen dat van Lewis aan kwam. Maar verder wijst alles erop dat het opzet was.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat bewust doen lijkt me veel te risicovol. Veel grotere kans dat je er in je eentje vanaf gaat.
Bocht 1 en 2 liggen in elkaars verlengde, dus als je er in bocht 1 niet naast zit zit je er ook niet in bocht 2 naast.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verstappen is bestraft omdat hij er in bocht 1 niet ver genoeg naast zat, niet om iets wat hij in bocht 2 verkeerd deed.
Aan de binnenkant hoef je er niet volledig naast te zitten. Voor meer dan de helft is genoeg.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had wat dat betreft geluk dat zijn achterwiel tegen dat van Lewis aan kwam. Maar verder wijst alles erop dat het opzet was.
[..]
Bocht 1 en 2 liggen in elkaars verlengde, dus als je er in bocht 1 niet naast zit zit je er ook niet in bocht 2 naast.
Ook had Max de poging moeten staken omdat hij de actie te laat inzette. Dat wist hij zelf ook wel natuurlijk. En dat hij toch doorzette duidt op een tactische manoeuvre.
Ben je nog steeds bezig over opzet? Buiten de Hamiton fans en de UK om vinden ervaren coureurs dat het een raceincident was. Zelfs een anti Max fan zoals Villeneuve vond het een raceincident.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had wat dat betreft geluk dat zijn achterwiel tegen dat van Lewis aan kwam. Maar verder wijst alles erop dat het opzet was.
[..]
Bocht 1 en 2 liggen in elkaars verlengde, dus als je er in bocht 1 niet naast zit zit je er ook niet in bocht 2 naast.
Ook had Max de poging moeten staken omdat hij de actie te laat inzette. Dat wist hij zelf ook wel natuurlijk. En dat hij toch doorzette duidt op een tactische manoeuvre.
Klopt, en dat wist Verstappen zelf ook. Want iedereen die iets van racen snapt weet dat.quote:Op vrijdag 24 september 2021 15:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aan de binnenkant hoef je er niet volledig naast te zitten. Voor meer dan de helft is genoeg.
Aan de buitenkant echter wel en daar is hij dus voor bestraft, omdat hij er daar niet volledig naast zat (en dus te 'laat' was).
Villeneuve is helemaal niet anti-Max (meer).quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:02 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ben je nog steeds bezig over opzet? Buiten de Hamiton fans en de UK om vinden ervaren coureurs dat het een raceincident was. Zelfs een anti Max fan zoals Villeneuve vond het een raceincident.
Leuk geprobeerd, not gonna workquote:Op vrijdag 24 september 2021 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Jouw mening. Ik ben een andere mening toegedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, en dat wist Verstappen zelf ook. Want iedereen die iets van racen snapt weet dat.
[..]
Villeneuve is helemaal niet anti-Max (meer).
Klopt dit was opzet.
Blijkbaar wel want je weet geen argumenten om er inhoudelijk op in te gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, not gonna work
Oke en op Silverstone was dus ook opzet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, en dat wist Verstappen zelf ook. Want iedereen die iets van racen snapt weet dat.
[..]
Villeneuve is helemaal niet anti-Max (meer).
Klopt dit was opzet.
Even voor de duidelijkheid: je bedoelt met "jouw mening" het gedeelte "Klopt, en dat wist Verstappen zelf ook."?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jouw mening. Ik ben een andere mening toegedaan.
Let's agree to disagree.
Wat heeft Silverstone hiermee te maken?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:24 schreef Cherni het volgende:
[..]
Oke en op Silverstone was dus ook opzet.
Typisch, al tijden spam je het hele forum vol met opzet. Zelfs na 2 weken ben je nog bezig. Maar over Siverstone hoorde ik je niet. Ben jij het Toto?quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: je bedoelt met "jouw mening" het gedeelte "Klopt, en dat wist Verstappen zelf ook."?
[..]
Wat heeft Silverstone hiermee te maken?
Ik heb gewoon een sterke theorie met goede argumenten dat het incident op Monza opzettelijk was van Verstappen, en daarom zou het incident op Silverstone volgens jou dan ook ineens opzettelijk zijn..quote:Op vrijdag 24 september 2021 16:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Typisch, al tijden spam je het hele forum vol met opzet. Zelfs na 2 weken ben je nog bezig. Maar over Siverstone hoorde ik je niet. Ben jij het Toto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |