Ja. (lol) 32 volgers en er reageert naast mij en @GGMM nooit iemand. Kom maar gewoon terug @scrummiequote:Op donderdag 23 september 2021 12:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft 'ie zijn tweets nou afgeschermd?
Ach, die komt vanzelf wel terug. Is het niet over een maand dan wel over een half jaar. Die kerel kan echt niet zonder FOK!quote:Op donderdag 23 september 2021 12:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja. (lol) 32 volgers en er reageert naast mij en @:ggmm nooit iemand. Kom maar gewoon terug @:scrummie
Feyenoord-topic is wel een warm bad de laatste tijd. Alleen @Pistolero die zich af en toe het ergste doemscenario aanpraat en bij natuurlijk de aanwezigheid van @aTypisch koelt het wel eens af, maar verder gaat het mooiquote:Op donderdag 23 september 2021 12:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, PSV heeft @:de_boswachter en @:Gutanoth ook nog. Met name die eerst is soms nog wel vermakelijk.
Hij leest ook nog steeds mee.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die komt vanzelf wel terug. Is het niet over een maand dan wel over een half jaar. Die kerel kan echt niet zonder FOK!
Het is ook niet alsof ie nu ergens anders heen kan zonder QR-code.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, die komt vanzelf wel terug. Is het niet over een maand dan wel over een half jaar. Die kerel kan echt niet zonder FOK!
En @GwaiLow natuurlijk. Maar vooral @aTypisch is echt een mokerirritante user.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Feyenoord-topic is wel een warm bad de laatste tijd. Alleen @:pistolero die zich af en toe het ergste doemscenario aanpraat en bij natuurlijk de aanwezigheid van @:atypisch koelt het wel eens af, maar verder gaat het mooi
O gwailow heb ik geblokkeerd. Een heel goede zet geweest want ik kan moeilijk agressief worden van zijn getrollquote:Op donderdag 23 september 2021 12:36 schreef fetX het volgende:
[..]
En @:Gwailow natuurlijk. Maar vooral @:atypisch is echt een mokerirritante user.
HOHOHOH WAT GEESTIG WEERquote:
Doe normaal man.quote:
Ik typquote:
Wat is er niet normaal aan die postquote:Op donderdag 23 september 2021 12:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doe normaal man.
Vandaag ging het er eindelijk een keer gemoedelijk aan toe. Warm bad. Kom jij ineens binnen.
Waarom ben je hier dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 12:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ongevaccineerde wappies zijn niet welkom hier.
bedankt !!quote:Op donderdag 23 september 2021 12:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Ach, PSV heeft @:de_boswachter en @:Gutanoth ook nog. Met name die eerst is soms nog wel vermakelijk.
Willen we meer of minder Haloquote:Op donderdag 23 september 2021 13:05 schreef Zipportal het volgende:
Lewis Hamilton: ‘Ik heb niet gezegd dat ik dood ging’
https://www.ad.nl/formule(...)-dood-ging~aab0132d/
Erg jammer. @:neef_wuppie
Ja.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Halo
Lolquote:
We praten hier Nederlands.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lol
Weer stoer aan het doen die guy![]()
Verzin zelf wat 😂
Donder nou maar op allochtoon.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lol
Weer stoer aan het doen die guy![]()
Verzin zelf wat 😂
I can talk English here manquote:
F1 in de VBL sc.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Morgen eindelijk weer F1. Dat wordt genieten
Je mention doet het nietquote:Op donderdag 23 september 2021 13:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
F1 in de VBL sc.
@:saind check dit
Hopen op een dnf. Dan kan die hype ook weer de kast in.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je mention doet het nietWat raar
F1 is overal maat. Alles draait om Max
Je zou maar zo triest zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 13:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op een dnf. Dan kan die hype ook weer de kast in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |