https://www.statista.com/(...)rom-covid-by-age-us/quote:Op woensdag 22 september 2021 22:37 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Heeft duidelijk haar 'eigen' onderzoek gedaan![]()
'Unmasked, Unmuzzled, and Unvaccinated!' 'Free Thinker. Question everything. Research mandatory.'
Laat vier kinderen achter. Hopelijk worden ze op school niet ook nog 'mishandeld' met een mondkapje
When the information becomes publicquote:Op donderdag 23 september 2021 08:15 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
President Trump heeft gelijk.
439 dayum..quote:Op donderdag 23 september 2021 09:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.statista.com/(...)rom-covid-by-age-us/
Van 0-17 zijn er 439 doden in de VS te betreuren en van haar leeftijdscategorie zijn er 23501 doden te betreuren.
En dat op een populatie van boven de 330 miljoen.
Echt een goede reden om kinderen een mondmasker om te laten doen waarvan de werking nog steeds discutabel is.
Je hebt het wel tegen mensen die zich door angst laten leiden, in plaats van de wetenschappelijke methode.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.statista.com/(...)rom-covid-by-age-us/
Van 0-17 zijn er 439 doden in de VS te betreuren en van haar leeftijdscategorie zijn er 23501 doden te betreuren.
En dat op een populatie van boven de 330 miljoen.
Echt een goede reden om kinderen een mondmasker om te laten doen waarvan de werking nog steeds discutabel is.
https://www.statista.com/(...)deaths-by-age-group/quote:Op donderdag 23 september 2021 09:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
439 dayum..
Ieder kind is er 1 te veel!
En de reden voor mondmasker is voor de ouderen niet voor de kinderen perse..
Of denk je dat een virus gewoon een uitzondering maakt?
We zitten nu al 1,5 jaar met dit gedoe en je snapt er dus nog steeds geen niet van hé!
Met een rationele wetenschappelijk blik om zo weinig mogelijk mensen van je maatschappij te laten overlijden zou iedereen zich moeten laten vaccineren. Die wetenschap bedoel je toch.quote:Op donderdag 23 september 2021 09:41 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen mensen die zich door angst laten leiden, in plaats van de wetenschappelijke methode.
Niet iedereen, slechts de risicogroepen.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:06 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met een rationele wetenschappelijk blik om zo weinig mogelijk mensen van je maatschappij te laten overlijden zou iedereen zich moeten laten vaccineren. Die wetenschap bedoel je toch.
Tsja, immuunsysteemontkenning is slechts de vervolgstap in de uitholling van de biologie, na de waanzin omtrent geslacht.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niet iedereen, slechts de risicogroepen.
De rest is beter af met natuurlijke immuniteit.
Niet bepaald de minste die dat claimt, en in dat licht is het op z’n zachtst gezegd opmerkelijk te noemen dat we wereldwijd naar een medische apartheidsregime gaan.quote:
Onze Progressief-Idealistische vrienden hebben in het verleden met groot enthousiasme het Dunning-Kruger effect aangekaart. Uiteraard deden ze did als bekentenis van hun eigen positie in de bijbehorende grafiek. En al die Luide Lieden, als het al geen bots zijn, hebben de grootste mond en de minste kennis. Op Fok en op Twitter.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:54 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
En dan de domheid van sommige van die reaguurders onder die tweet.
Ze ontkent de wetenschap ondanks het feit dat natuurlijke immuniteit wetenschappelijk aangetoond beter is dan van het vaccin.
Iets dat ook word beaamd door de heer Kulldorf.
Alleen weten veel van die in het ziekenhuis belandende mensen van te voren niet dat ze toch bij een risico groep horen of onderliggende ziektes hadden.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Niet iedereen, slechts de risicogroepen.
De rest is beter af met natuurlijke immuniteit.
Natuurlijke immuniteit geeft een langere bescherming dan het vaccin. Als je kijkt naar de sterftecijfers dan is onder de 40 vaccineren nogal zinloos. De sterftecijfers komen net boven de 11.000 uit onder de 40 in de VS op een populatie van 330 miljoen. Een ieder onder de 40 die niet tot een risicogroep behoort is dus beter af met natuurlijke immuniteit dan met een vaccin. Ik durf zelfs nog te stellen dat je de leeftijd kan verhogen naar 50 mits je gezond bezig bent. Goed eten en regelmatig bewegen zijn veel belangrijker dan een vaccin die voor de overgrote meerderheid van de mensen simpel onnodig zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Alleen weten veel van die in het ziekenhuis belandende mensen van te voren niet dat ze toch bij een risico groep horen of onderliggende ziektes hadden.![]()
Waarom zou natuurlijke immuniteit beter zijn. Bij pokken en mazelen gokken we ook niet op natuurlijke immuniteit en nemen we ook geen genoegen met het afsterven van een gedeelte van de populatie.
Terwijl dat de vergelijking is die het meeste hout snijd.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Grappig dat covid met alles mag worden vergeleken... behalve die dekselse griep.
Ik verwacht ook dat ze dat mandaat spoedig zullen laten vallen. Men heeft het personeel nodig, het valt ook op geen enkele manier uit te leggen dat mensen verplicht moeten vaccineren.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:28 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoe ernstig is de "pandemie" eigenlijk als ziekenhuizen de luxe hebben om ongeprikt zorgpersoneel in groten getale te ontslaan?
Mwah. Zorgpersoneel ontslaan is een goede methode om de IC-capaciteit te verlagen. Dan zit je lekker snel aan de maximale capaciteit terwijl er minder mensen daar een bed nodig hebben.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat ze dat mandaat spoedig zullen laten vallen. Men heeft het personeel nodig, het valt ook op geen enkele manier uit te leggen dat mensen verplicht moeten vaccineren.
Je kunt het immers nog steeds verspreiden dus je beschermt er niemand mee behalve de persoon die is ingespoten.
Ik denk dat dit in het echt de mensen zijn helemaal niet zo'n grote mond hebben, maar online een bepaalde validatie zoeken en het idee hebben iets goed te doen door tegen vermeende "misinformatie" en vermeende "extreemrechtsen" in te gaan. Lees: inhakken op alle mensen met een andere mening dan zijzelf. Vooral omtrent onderwerpen zoals Covid, klimaat, migratie en LGBT is dat keer op keer goed te zien.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:58 schreef QuidProJoe het volgende:
[..]
Onze Progressief-Idealistische vrienden hebben in het verleden met groot enthousiasme het Dunning-Kruger effect aangekaart. Uiteraard deden ze did als bekentenis van hun eigen positie in de bijbehorende grafiek. En al die Luide Lieden, als het al geen bots zijn, hebben de grootste mond en de minste kennis. Op Fok en op Twitter.
Dat vind men bagatelliseren. Dit terwijl Covid, vooral symptomatisch, erg goed is te vergelijken met de griep.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:24 schreef QuidProJoe het volgende:
Hihihi. Grappig dat covid met alles mag worden vergeleken... behalve die dekselse griep.
Kinderen kunnen ouderen besmetten pannenkoek!quote:Op donderdag 23 september 2021 10:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://www.statista.com/(...)deaths-by-age-group/
Voor kinderen is het vergelijkbaar met de griep in 2019.
Kortom bangmakerij van de hoogste orde omtrent Corona.
Volwassenen kunnen gratis een spuit halen dus ook die kunnen hun veiligheid garanderen.
Maar laten we vooral kinderen een mondmasker om doen en verplicht vaccineren als ze naar school moeten in LA.
Ben jij een anti vaxxer, geloof je soms niet in de werking van het vaccin?quote:Op donderdag 23 september 2021 12:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kinderen kunnen ouderen besmetten pannenkoek!
Oh en wat jij duidelijk aangaf, dus ook doodgaan!
Er staat niet bij hoeveel er wel niet in ziekenhuis zijn beland!
Zal je kind maar zijn!
Hihihi. Waarom heb ik het gevoel dat die beelden iets anders laten zien dan wat de MSM mensen voor hebben geschoteld?quote:"The government’s reasons for preventing disclosure of the video exhibits, and thereby sealing them, are insufficient to overcome the public right of access to the five CCV videos at issue"
Waarom pak je specifiek die 40 jaar als grens en heb je het daarna over de hele populatie om mee te vergelijken dat is toch niet consistent. Maar blijkbaar wel goedgekeurd door de 2 kritische denkende gelijk gestemden.quote:Op donderdag 23 september 2021 11:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Natuurlijke immuniteit geeft een langere bescherming dan het vaccin. Als je kijkt naar de sterftecijfers dan is onder de 40 vaccineren nogal zinloos. De sterftecijfers komen net boven de 11.000 uit onder de 40 in de VS op een populatie van 330 miljoen. Een ieder onder de 40 die niet tot een risicogroep behoort is dus beter af met natuurlijke immuniteit dan met een vaccin. Ik durf zelfs nog te stellen dat je de leeftijd kan verhogen naar 50 mits je gezond bezig bent. Goed eten en regelmatig bewegen zijn veel belangrijker dan een vaccin die voor de overgrote meerderheid van de mensen simpel onnodig zijn.
En mocht je het niet geloven dan staat het een ieder nog steeds vrij om een vaccin te nemen.
Muilkorven nog wel.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ben jij een anti vaxxer, geloof je soms niet in de werking van het vaccin?
Wat schuilt er achter deze rare gedachtegang dat je kinderen moet muilkorven om ouderen te beschermen?
Ik pak 40 jaar als grens omdat vaccineren onder die leeftijd relatief zinloos is.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom pak je specifiek die 40 jaar als grens en heb je het daarna over de hele populatie om mee te vergelijken dat is toch niet consistent. Maar blijkbaar wel goedgekeurd door de 2 kritische denkende gelijk gestemden.
Dus omdat het vaccin niet 100 procent werkt moeten kinderen dus gemuilkorfd worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
Muilkorven nog wel.
Er is al heel lang meer dan duidelijk dat het vaccin niet 100% werkt.
Ook al is de kans klein, en aangezien ze in de VS veel minder vaccineren dan in Europa is er dus een veel grotere groep kwetsbaar.
Maar dit geblaat is iets voor een van de tig andere topics.
Dus hier verder met waar topic over gaat..
The great reveal wanneer komt het bewijs.
We zien in plaatje wat hier boven staat dat het er aan komt.
Wanneer kunnen we dat verwachten?
Je weet wel fraude!
die 11.000 doden onder de 40 die hadden voorkomen kunnen worden als we meteen een vaccin hadden zou ik toch niet relatief zinloos willen noemen. Hoeveel abortussen werden er op jaar basis in texas uitgevoerd waar roden extra belemmeringen moeten maken om deze ongewenste ongeborene toch te beschermen. Die dubbele moraal snap ik echt niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik pak 40 jaar als grens omdat vaccineren onder die leeftijd relatief zinloos is.
Het idee van een gewelddadige coup moet uiteraard in stand gehouden worden.quote:Op donderdag 23 september 2021 12:43 schreef QuidProJoe het volgende:
BREAKING: Judge REJECTS Jan. 6 Prosecutors’ Bid To Hide Multiple Capitol Surveillance Videos From The Public
[..]
Hihihi. Waarom heb ik het gevoel dat die beelden iets anders laten zien dan wat de MSM mensen voor hebben geschoteld?
Er is geen dubbele moraal, het staat een ieder vrij om zich zelf volledig gratis te laten vaccineren. Wanneer een ieder zich kan vaccineren is er geen enkele reden meer voor maskers, lockdowns etc etc.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:11 schreef Basp1 het volgende:
[..]
die 11.000 doden onder de 40 die hadden voorkomen kunnen worden als we meteen een vaccin hadden zou ik toch niet relatief zinloos willen noemen. Hoeveel abortussen werden er op jaar basis in texas uitgevoerd waar roden extra belemmeringen moeten maken om deze ongewenste ongeborene toch te beschermen. Die dubbele moraal snap ik echt niet.
Op de Chinese methode wel, door mensen in hun huis op te sluiten en een metalen balk voor de deur te lassen.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
11.000 doden die allemaal voorkomen hadden worden? Dat is een interessante claim.
Allemaal? Gek genoeg heb ik er niets over gehoord.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:19 schreef Ulx het volgende:
De Trumpfans zeggen nu allemaal dat er vaccins in saladedressings worden gedaan.
[ twitter ]
De prijs van vrijheid eigen verantwoordelijkheid is een nogal loze kreet in een complexe maatschappij waar anderen de gevolgen mogen dragen voor het overantwoordelijke gedrag van mensen die alleen misinformatie geserveerd krijgen. Bijvoorbeeld over opgezwollen teelballen na een vaccinatie.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is geen dubbele moraal, het staat een ieder vrij om zich zelf volledig gratis te laten vaccineren. Wanneer een ieder zich kan vaccineren is er geen enkele reden meer voor maskers, lockdowns etc etc.
De prijs van vrijheid is eigen verantwoordelijkheid.
En juist met deze uitspraak bevestig je wederom dat je het begrip vrijheid niet begrijpt.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De prijs van vrijheid eigen verantwoordelijkheid is een nogal loze kreet in een complexe maatschappij waar anderen de gevolgen mogen dragen voor het overantwoordelijke gedrag van mensen die alleen misinformatie geserveerd krijgen. Bijvoorbeeld over opgezwollen teelballen na een vaccinatie.
Natuurlijk geloof je dat wel, anders zou je een stalinist zijn. Dat staat toch in mijn post?quote:Op donderdag 23 september 2021 13:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Allemaal? Gek genoeg heb ik er niets over gehoord.
Hoe zit het trouwens met het medicijn tegen kanker dat Biden heeft beloofd?
Hoe kan ik iets geloven waar ik nog nooit van heb gehoord? Heb je enig idee wat “allemaal” betekent?quote:Op donderdag 23 september 2021 13:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof je dat wel, anders zou je een stalinist zijn. Dat staat toch in mijn post?
Het kankermedicijn is niet relevant.
Mag ik als vrijheid zomaar iemand vermoorden? Nee dus verklap maar aan de rest van het publiek hier wat jij onder vrijheid vindt vallen en wanneer je vrijheid toch ingeperkt mag/moet worden om de maatschappij leefbaar te houden.quote:Op donderdag 23 september 2021 13:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En juist met deze uitspraak bevestig je wederom dat je het begrip vrijheid niet begrijpt.
Heeft Minaj ondertussen al een causaal verband tussen gezwollen ballen en vaccins kunnen aantonen? Nee hè?quote:Op donderdag 23 september 2021 13:35 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
En dit is hoe de media rolt, maar blijf er maar een blind vertrouwen in hebben jongens.
Waarom zou Minaj dat moeten aantonen?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft Minaj ondertussen al een causaal verband tussen gezwollen ballen en vaccins kunnen aantonen? Nee hè?
Omdat ze dat beweert?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zou Minaj dat moeten aantonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |