abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 september 2021 @ 12:37:32 #126
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201481853
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
https://www.statista.com/(...)deaths-by-age-group/

Voor kinderen is het vergelijkbaar met de griep in 2019.
Kortom bangmakerij van de hoogste orde omtrent Corona.
Volwassenen kunnen gratis een spuit halen dus ook die kunnen hun veiligheid garanderen.
Maar laten we vooral kinderen een mondmasker om doen en verplicht vaccineren als ze naar school moeten in LA.
Kinderen kunnen ouderen besmetten pannenkoek!
Oh en wat jij duidelijk aangaf, dus ook doodgaan!
Er staat niet bij hoeveel er wel niet in ziekenhuis zijn beland!

Zal je kind maar zijn!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_201481888
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:37 schreef theguyver het volgende:

[..]
Kinderen kunnen ouderen besmetten pannenkoek!
Oh en wat jij duidelijk aangaf, dus ook doodgaan!
Er staat niet bij hoeveel er wel niet in ziekenhuis zijn beland!

Zal je kind maar zijn!
Ben jij een anti vaxxer, geloof je soms niet in de werking van het vaccin?
Wat schuilt er achter deze rare gedachtegang dat je kinderen moet muilkorven om ouderen te beschermen?
pi_201481907
BREAKING: Judge REJECTS Jan. 6 Prosecutors’ Bid To Hide Multiple Capitol Surveillance Videos From The Public

quote:
"The government’s reasons for preventing disclosure of the video exhibits, and thereby sealing them, are insufficient to overcome the public right of access to the five CCV videos at issue"
Hihihi. Waarom heb ik het gevoel dat die beelden iets anders laten zien dan wat de MSM mensen voor hebben geschoteld?
pi_201481919
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 11:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Natuurlijke immuniteit geeft een langere bescherming dan het vaccin. Als je kijkt naar de sterftecijfers dan is onder de 40 vaccineren nogal zinloos. De sterftecijfers komen net boven de 11.000 uit onder de 40 in de VS op een populatie van 330 miljoen. Een ieder onder de 40 die niet tot een risicogroep behoort is dus beter af met natuurlijke immuniteit dan met een vaccin. Ik durf zelfs nog te stellen dat je de leeftijd kan verhogen naar 50 mits je gezond bezig bent. Goed eten en regelmatig bewegen zijn veel belangrijker dan een vaccin die voor de overgrote meerderheid van de mensen simpel onnodig zijn.
En mocht je het niet geloven dan staat het een ieder nog steeds vrij om een vaccin te nemen.
Waarom pak je specifiek die 40 jaar als grens en heb je het daarna over de hele populatie om mee te vergelijken dat is toch niet consistent. Maar blijkbaar wel goedgekeurd door de 2 kritische denkende gelijk gestemden. :D
  donderdag 23 september 2021 @ 12:46:41 #130
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201481943
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ben jij een anti vaxxer, geloof je soms niet in de werking van het vaccin?
Wat schuilt er achter deze rare gedachtegang dat je kinderen moet muilkorven om ouderen te beschermen?
Muilkorven nog wel.
Er is al heel lang meer dan duidelijk dat het vaccin niet 100% werkt.
Ook al is de kans klein, en aangezien ze in de VS veel minder vaccineren dan in Europa is er dus een veel grotere groep kwetsbaar.
Maar dit geblaat is iets voor een van de tig andere topics.

Dus hier verder met waar topic over gaat..
The great reveal wanneer komt het bewijs.
We zien in plaatje wat hier boven staat dat het er aan komt.
Wanneer kunnen we dat verwachten?
Je weet wel fraude!
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_201482124
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Waarom pak je specifiek die 40 jaar als grens en heb je het daarna over de hele populatie om mee te vergelijken dat is toch niet consistent. Maar blijkbaar wel goedgekeurd door de 2 kritische denkende gelijk gestemden. :D
Ik pak 40 jaar als grens omdat vaccineren onder die leeftijd relatief zinloos is.
pi_201482156
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:46 schreef theguyver het volgende:

[..]
Muilkorven nog wel.
Er is al heel lang meer dan duidelijk dat het vaccin niet 100% werkt.
Ook al is de kans klein, en aangezien ze in de VS veel minder vaccineren dan in Europa is er dus een veel grotere groep kwetsbaar.
Maar dit geblaat is iets voor een van de tig andere topics.

Dus hier verder met waar topic over gaat..
The great reveal wanneer komt het bewijs.
We zien in plaatje wat hier boven staat dat het er aan komt.
Wanneer kunnen we dat verwachten?
Je weet wel fraude!
Dus omdat het vaccin niet 100 procent werkt moeten kinderen dus gemuilkorfd worden.
Begrijp jij het concept vrijheid?
pi_201482188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik pak 40 jaar als grens omdat vaccineren onder die leeftijd relatief zinloos is.
die 11.000 doden onder de 40 die hadden voorkomen kunnen worden als we meteen een vaccin hadden zou ik toch niet relatief zinloos willen noemen. Hoeveel abortussen werden er op jaar basis in texas uitgevoerd waar roden extra belemmeringen moeten maken om deze ongewenste ongeborene toch te beschermen. Die dubbele moraal snap ik echt niet.
pi_201482227
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:43 schreef QuidProJoe het volgende:
BREAKING: Judge REJECTS Jan. 6 Prosecutors’ Bid To Hide Multiple Capitol Surveillance Videos From The Public
[..]
Hihihi. Waarom heb ik het gevoel dat die beelden iets anders laten zien dan wat de MSM mensen voor hebben geschoteld?
Het idee van een gewelddadige coup moet uiteraard in stand gehouden worden.
Bidens termijn is tot nu toe een enorme fiasco gebleken, de pers fatsoenlijk te woord staan lukt hem niet, de terugtrekking uit Afghanistan is een mislukking, het autoritair gedrag rond COVID is onwetenschappelijk en riekt naar fascisme, het schofferen van de Fransen die nu hun ambassadeur terug naar Frankrijk hebben geroepen. En dan heb ik het nog niet eens over de crisis aan de grens en de inflatie.
Het is belangrijk dat de perceptie van 6 januari zo blijft alsof de VS door het oog van de naald is gekropen.
Niet voor niets zijn er verschillende lui in de politieke arena die 6 januari vergelijken met 9/11.
En Bush de held van links blijkbaar graag de vreedzame demonstranten vergeleek met de Taliban.
pi_201482246
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:11 schreef Basp1 het volgende:

[..]
die 11.000 doden onder de 40 die hadden voorkomen kunnen worden als we meteen een vaccin hadden zou ik toch niet relatief zinloos willen noemen. Hoeveel abortussen werden er op jaar basis in texas uitgevoerd waar roden extra belemmeringen moeten maken om deze ongewenste ongeborene toch te beschermen. Die dubbele moraal snap ik echt niet.
Er is geen dubbele moraal, het staat een ieder vrij om zich zelf volledig gratis te laten vaccineren. Wanneer een ieder zich kan vaccineren is er geen enkele reden meer voor maskers, lockdowns etc etc.
De prijs van vrijheid is eigen verantwoordelijkheid.
pi_201482248
11.000 doden die allemaal voorkomen hadden worden? Dat is een interessante claim.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 23 september 2021 @ 13:19:37 #137
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201482263
Afghanistan 2021: Een terugtrekking met slechts Amerikaanse 13 doden, een enorm succes.
pi_201482265
De Trumpfans zeggen nu allemaal dat er vaccins in saladedressings worden gedaan.

twitter
pi_201482271
quote:
11s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:17 schreef HowardRoark het volgende:
11.000 doden die allemaal voorkomen hadden worden? Dat is een interessante claim.
Op de Chinese methode wel, door mensen in hun huis op te sluiten en een metalen balk voor de deur te lassen.
De methode waar een bepaalde mod van POL bewierookte.
pi_201482288
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:19 schreef Ulx het volgende:
De Trumpfans zeggen nu allemaal dat er vaccins in saladedressings worden gedaan.

[ twitter ]
Allemaal? Gek genoeg heb ik er niets over gehoord.
Hoe zit het trouwens met het medicijn tegen kanker dat Biden heeft beloofd?
pi_201482311
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er is geen dubbele moraal, het staat een ieder vrij om zich zelf volledig gratis te laten vaccineren. Wanneer een ieder zich kan vaccineren is er geen enkele reden meer voor maskers, lockdowns etc etc.
De prijs van vrijheid is eigen verantwoordelijkheid.
De prijs van vrijheid eigen verantwoordelijkheid is een nogal loze kreet in een complexe maatschappij waar anderen de gevolgen mogen dragen voor het overantwoordelijke gedrag van mensen die alleen misinformatie geserveerd krijgen. Bijvoorbeeld over opgezwollen teelballen na een vaccinatie. :D
pi_201482334
"Misinformatie"

Honk honk
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201482345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:24 schreef Basp1 het volgende:

[..]
De prijs van vrijheid eigen verantwoordelijkheid is een nogal loze kreet in een complexe maatschappij waar anderen de gevolgen mogen dragen voor het overantwoordelijke gedrag van mensen die alleen misinformatie geserveerd krijgen. Bijvoorbeeld over opgezwollen teelballen na een vaccinatie. :D
En juist met deze uitspraak bevestig je wederom dat je het begrip vrijheid niet begrijpt.
pi_201482457
twitter

twitter

twitter

En dit is hoe de media rolt, maar blijf er maar een blind vertrouwen in hebben jongens.
pi_201482586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:22 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Allemaal? Gek genoeg heb ik er niets over gehoord.
Hoe zit het trouwens met het medicijn tegen kanker dat Biden heeft beloofd?
Natuurlijk geloof je dat wel, anders zou je een stalinist zijn. Dat staat toch in mijn post?

Het kankermedicijn is niet relevant.
pi_201482696
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:44 schreef Ulx het volgende:

[..]
Natuurlijk geloof je dat wel, anders zou je een stalinist zijn. Dat staat toch in mijn post?

Het kankermedicijn is niet relevant.
Hoe kan ik iets geloven waar ik nog nooit van heb gehoord? Heb je enig idee wat “allemaal” betekent?
En ik vind het kankermedicijn zeer zeker relevant, het was immers een belofte van Biden.
pi_201482875
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En juist met deze uitspraak bevestig je wederom dat je het begrip vrijheid niet begrijpt.
Mag ik als vrijheid zomaar iemand vermoorden? Nee dus verklap maar aan de rest van het publiek hier wat jij onder vrijheid vindt vallen en wanneer je vrijheid toch ingeperkt mag/moet worden om de maatschappij leefbaar te houden.
  Moderator donderdag 23 september 2021 @ 14:15:22 #148
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201483015
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:35 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]

En dit is hoe de media rolt, maar blijf er maar een blind vertrouwen in hebben jongens.
Heeft Minaj ondertussen al een causaal verband tussen gezwollen ballen en vaccins kunnen aantonen? Nee hè?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_201483068
quote:
2s.gif Op donderdag 23 september 2021 14:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Heeft Minaj ondertussen al een causaal verband tussen gezwollen ballen en vaccins kunnen aantonen? Nee hè?
Waarom zou Minaj dat moeten aantonen?
  Moderator donderdag 23 september 2021 @ 14:19:51 #150
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_201483081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 14:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Waarom zou Minaj dat moeten aantonen?
Omdat ze dat beweert?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo