En het bier weigeren?quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Dat hij geen mondkapje droeg is natuurlijk niet juist, maar ik vind het toch wel iets erger dat hij iemand vermoordt.
Dodelijke combinatie als iemand een wapen met een trekker heeft.quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
Een van de bijwerkingen van corona is dat mensen sneller getriggerd worden.
Bij mensen die psychisch toch al instabiel zijn, anders doe je zoiets extreems niet.quote:Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
Een van de bijwerkingen van corona is dat mensen sneller getriggerd worden.
Wat verdrietig voor je.quote:Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Sommige mensen radicaliseren helemaal door dat domme internet. Vooral youtube en Facebook zijn boosdoeners met de meest debiele theorien over covid gelinkt aan 5G, reptielen, platte aarde, loeminaties, vrijmetselaars, Bilderberg, de meest maffe theorien gaan daar rond en toch met veel te weinig optreden hiertegen, ook nu nog.
Een vriend van me, vroeger echt goede vriend we trokken samen op, intelligent, belezen, sociaal ingesteld, is nu helemaal de weg kwijt en gelooft in vrijwel alle onzinverhalen van youtube. Hij radicaliseert en het contact is nu ook niet meer erg goed. We staan steeds verder van elkaar. Erg jammer.![]()
Ik denk niet dat hij echt zo door gaat draaien dat hij mensen iets aan gaat doen, zo is hij niet.
Maar ik zie hem wel telkens verder de afgrond in verdwijnen en telkens maffere theorien aanhangen allemaal van het internet. Televisie en kranten gelooft hij niet, maar alles op youtube is waar volgens hem.
Ik mag toch werkelijk hopen van nietquote:Op maandag 20 september 2021 22:06 schreef NightDancert het volgende:
Ongetwijfeld genoeg wappies die hier begrip voor hebben
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?quote:Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Je moet mensen ook met rust laten, eigen schuld. Als ze geen mondkapje willen dragen, laat ze toch lekker. Wat is het nou voor moeite om biertjes te verkopen aan iemand die geen mondkapje draagt. Komt gewoon over als dwarsbomen.
Wat is dat? Een boete in het verleden?quote:Op maandag 20 september 2021 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?
Dat zal zo'n 20 jarige medewerker toch aan zijn reet roesten, is de eigenaar zijn probleem.quote:Op maandag 20 september 2021 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?
De boete is altijd voor degene die geen mondkapje opheeft, niet de winkel zelf.quote:Op maandag 20 september 2021 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Niet alle wappies, maar zeker wel een groot deel van de wappies.quote:Op maandag 20 september 2021 22:10 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Ik mag toch werkelijk hopen van niet
Amenquote:Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet alle wappies, maar zeker wel een groot deel van de wappies.
Ik vind dat techreuzen veel meer dan nu het geval is eindelijk eens echt hun verantwoording moeten nemen. Door allerlei oproepen tot geweld te laten staan, bewust of onbewust (ook na herhaaldelijke melding dat e.e.a. in strijd is met de strafwet), draagt men medeverantwoordelijkheid.
Het bewust of onbewust laten staan van allerlei flauwekul waardoor de pandemie verergert en het geweld verergert, de tweedracht verergert en er nu ook moorden worden gepleegd is strafbaar. Niet handelen, wanneer handelen geboden is, is strafbaar.
Bedrijven als youtube en feestboek moeten desnoods gedwongen worden eindelijk te handelen, eindelijk echt dus te handelen en strafbare content te verwijderen.
Er wordt nu eindelijk mondjesmaat opgetreden, maar het is veel te summier. Er vallen doden, er zijn reeds vele doden gevallen. Het dieptepunt was waarschijnlijk de bestorming van het Witte Huis. Echt ziek. Te ziek voor woorden.
Ik durf niet in telegram en facebookgroepen te kijken. Zal mij ook niets verbazen als Engel dit nieuwsbericht gaat misbruiken.quote:Op maandag 20 september 2021 22:06 schreef NightDancert het volgende:
Ongetwijfeld genoeg wappies die hier begrip voor hebben
Vergeet aanstaand weekend - in je gehuurde doktersjas - niet weer te demonstreren tegen de gewelddadige dictatuur in Nederland.quote:Op maandag 20 september 2021 22:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen het nut er gewoon niet van inzien.
Mensen isoleren zichzelf en radicaliseren dientengevolge verder. Het is een negatieve spiraal.quote:Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Wat verdrietig voor je.
Zelf ben ik ook een vriendschap kwijtgeraakt. Diegene is fullblown complotwappie geworden en kan over niks anders meer praten. Dodelijk vermoeiend en vooral heel frustrerend.
Ook hem zie ik op Twitter steeds verder radicaliseren. Vrienden heeft hij nauwelijks meer over.
Bedrijven als Facebook en Youtube creëren de bubbel waarin/waardoor dit soort mensen doordraaien.quote:Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Niet alle wappies, maar zeker wel een groot deel van de wappies.
Ik vind dat techreuzen veel meer dan nu het geval is eindelijk eens echt hun verantwoording moeten nemen. Door allerlei oproepen tot geweld te laten staan, bewust of onbewust (ook na herhaaldelijke melding dat e.e.a. in strijd is met de strafwet), draagt men medeverantwoordelijkheid.
Het bewust of onbewust laten staan van allerlei flauwekul waardoor de pandemie verergert en het geweld verergert, de tweedracht verergert en er nu ook moorden worden gepleegd is strafbaar. Niet handelen, wanneer handelen geboden is, is strafbaar.
Bedrijven als youtube en feestboek moeten desnoods gedwongen worden eindelijk te handelen, eindelijk echt dus te handelen en strafbare content te verwijderen.
Er wordt nu eindelijk mondjesmaat opgetreden, maar het is veel te summier. Er vallen doden, er zijn reeds vele doden gevallen. Het dieptepunt was waarschijnlijk de bestorming van het Witte Huis. Echt ziek. Te ziek voor woorden.
Zoals handhaven dat men betaalt voor spulletjes in plaats van iets pakt en wegloopt?quote:Op maandag 20 september 2021 21:46 schreef Steven_Stil het volgende:
Dat krijg je wanneer winkelbediendes als handhaver gaan optreden.
Ja of mensen laten zich gek maken door de MSM en zijn letterlijk bang geworden voor andere mensen. Stel je voor dat je iemand niet durft te helpen omdat die geen niet werkend mondkapje op heeft.quote:Op maandag 20 september 2021 21:45 schreef Starhopper het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, je kon hier op wachten. Dit is een voorbeeld van een lonewolf waar de NCTV al maanden geleden voor waarschuwde. Mensen laten zich gek maken door de onzinverhalen van Engel & Co en dan krijg je dus dit.....
Daar gaat een verstandige winkelbediende ook niet achteraan.quote:Op maandag 20 september 2021 22:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Zoals handhaven dat men betaalt voor spulletjes in plaats van iets pakt en wegloopt?
Kennelijk was die angst gegrond; trigger happy wappies en zo.quote:Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja of mensen laten zich gek maken door de MSM en zijn letterlijk bang geworden voor andere mensen. Stel je voor dat je iemand niet durft te helpen omdat die geen niet werkend mondkapje op heeft.
Ze gaan niet achter een bedreigende winkeldief aan, ze vragen wel of iemand betaalt, dat is zeg maar de hele raison d'etre van hun functie.quote:Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Daar gaat een verstandige winkelbediende ook niet achteraan.
Mondkapjesplicht handhaven hoort niet bij hun functie.quote:Op maandag 20 september 2021 22:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ze gaan niet achter een bedreigende winkeldief aan, ze vragen wel of iemand betaalt, dat is zeg maar de hele raison d'etre van hun functie.
Volgens mij is dat ook hun verdienmodel. Er wordt geld aan verdiend, ook aan de wappies. Smakelijke berichten en video's met angstaanjagende en opzwepende muziek is interessanter dan een saai en stoffig betoog van het OMT. Het prediken van het einde der tijden en makkelijke oplossingen is interessanter dan saaie stoffige wetenschap. Hapklare brokken via youtube, feestboek, via Thierry en Geert zijn eenvoudiger dan echt kritisch nadenken over complexe problematiek.quote:Op maandag 20 september 2021 22:31 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Bedrijven als Facebook en Youtube creëren de bubbel waarin/waardoor dit soort mensen doordraaien.
Ik zou ook als ik winkelbediende was geweest er niets van zeggen. Voor dat armoedesalaris en die grijpstuiver ga je niet je leven wagen. Ben ik met je eens.quote:Op maandag 20 september 2021 22:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Je moet mensen in de hedendaagse individualistische samenleving gewoon met rust laten. Je weet maar nooit wat voor een gek er tegenover je staat.
Niet iedereen zit er op te wachten om een toneelstukje op te blijven voeren met een lapje stof voor je mond te dragen puur om te laten zien dat je deugt, of om wat angstigen een vals gevoel van veiligheid te geven ondanks dat pak hem beet 80% including zijzelf volledig gevaccineerd zijn.
Met virusbestrijding heeft het helemaal niks meer te maken. Dit is juist wat de overheid wil, het tegen elkaar opzetten van mensen.
Dit is wat de overheid veroorzaakt door de handhaving van hun regels neer te leggen bij mensen die daar niet geschikt voor zijn.quote:Op maandag 20 september 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is wat dat complotdenken, fake news en andere bullshit die jullie verspreiden veroorzaakt.
Tuurlijk, het ligt weer aan de overheid.quote:Op maandag 20 september 2021 22:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dit is wat de overheid veroorzaakt door de handhaving van hun regels neer te leggen bij mensen die daar niet geschikt voor zijn.
Hmmm... ik denk dat het ook de andere kant op werkt.quote:Op maandag 20 september 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit is wat dat complotdenken, fake news en andere bullshit die jullie verspreiden veroorzaakt.
Dat het je zelfs moeite kost om überhaupt iets van walging uit te spreken voor die Duitse 'verzetsheld' spreekt boekdelen.
Ik herhaal: jullie zijn ziek.
En vertel eens, waar is dat gebeurd?quote:Op maandag 20 september 2021 22:53 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Hmmm... ik denk dat het ook de andere kant op werkt.
Mocht het voorkomen dat een gevaccineerde een ongevaccineerde neerschiet omdat hij zich onveilig voelt, want wappie, zal een NOS er vast niet bijzeggen dat het om een prikkie ging, maar in de donkere krochten van het internet zal het welig tieren.
Al met al, de gehele ontwikkeling is ongezond.
Jawel. No shirt no shoes no face mask no service.quote:Op maandag 20 september 2021 22:37 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mondkapjesplicht handhaven hoort niet bij hun functie.
Law and order?, was conservatief rechts toch van?quote:Op maandag 20 september 2021 22:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Afschuw uitspreken hou ik voor mezelf, dat hoef ik niet persé openlijk te publiceren, dat is likes scoren inderdaad. Als deze student gewoon die man met rust gelaten had en die biertjes had verkocht ondanks dat hij niet een bepaald kledingstuk droeg was er helemaal niets aan de hand geweest. Mensen willen hedendaags met rust gelaten worden, het internet staat vol met videos van bijvoorbeeld verkeersruzies waarbij ook naar de wapens gegrepen word omdat iemand even diegene meende te corrigeren. Laat elkaar gewoon met rust.
Dat is niet gebeurd, maar ik schets een scenario dat het zou kunnen gebeuren.quote:Op maandag 20 september 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En vertel eens, waar is dat gebeurd?
Geheel mijn afkeuring wat Willem Wappie en consorten mee bezig zijn.quote:En als we toch bezig zijn. Heb je ook voorbeelden van gevaccineerden die foto's aan het maken zijn van ongevaccineerden, 'voor later', en/of scholen afstruinen om ongevaccineerden voor NSB'ers en moordenaars uit te maken?
Het zijn dan ook de extreme gevallen, van beide kanten. Lekker wijzen naar elkaar, maar er wijzen ook nog 3 vingers naar jezelf.quote:De ironie is dan ook dat het vooral die hoek is, die oh zo rap is in het beschuldigen van jan en alleman van dictaturen, geweld, onrecht, moord en wat dies meer zij, er zelf het hardst mee bezig is.
En hoe vaak is dat reeds dodelijk afgelopen?quote:Op maandag 20 september 2021 23:04 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd, maar ik schets een scenario dat het zou kunnen gebeuren.
[..]
Geheel mijn afkeuring wat Willem Wappie en consorten mee bezig zijn.
Maar alleen al op Fok! Lopen genoeg trollen en bangepoeperds rond die op hun achterste tenen staan als een ongevaccineerde in de buurt komt, of te laten kennen vriendschappen te verbreken en niet meer bij tante Annie op de koffie komen omdat zij geen prikje wil.
[..]
Het zijn dan ook de extreme gevallen, van beide kanten. Lekker wijzen naar elkaar, maar er wijzen ook nog 3 vingers naar jezelf.
Blame de overheid die mensen tegen elkaar opzet met hun beleid. Aan ongevaccineerde melaatsen is de oorlog verklaard met terminologie als "pandemic of the unvaccinated" en Hugo die doodleuk aan het verkondigen is dat toekomstige maategelen te danken zijn aan ongevaccineerden.quote:Op maandag 20 september 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
"Mensen willen hedendaags met rust gelaten worden"
- De Verzamelaar.
Vrijbrief om anderen overhoop te schieten.
Topshow weer.
GTFO met je totaal misplaatste slachtofferrol.quote:Op maandag 20 september 2021 23:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Blame de overheid die mensen tegen elkaar opzet met hun beleid. Aan ongevaccineerde melaatsen is de oorlog verklaard met terminologie als "pandemic of the unvaccinated" en Hugo die doodleuk aan het verkondigen is dat toekomstige maategelen te danken zijn aan ongevaccineerden.
Zo ver ik weet nog niet, maar wat niet is kan nog komen.quote:Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoe vaak is dat reeds dodelijk afgelopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |