abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201446799
Een twintigjarige medewerker in een pompstation in het West-Duitse Idar-Oberstein is zaterdagavond doodgeschoten omdat hij weigerde bier te verkopen aan een man zonder mondkapje. De dader is zondagochtend opgepakt.

De verdachte verklaarde dat de "druk van de pandemie hem dwong" de medewerker door het hoofd te schieten. De 49-jarige man zou het gevoel hebben gehad dat hij in een hoekje werd geduwd en "zag geen andere oplossing", melden lokale aanklagers.

De schutter probeerde zaterdagavond twee sixpacks bier te kopen, maar de medewerker wees hem op de verplichting een mondmasker te dragen in de winkel. Hierop verliet de man het pompstation.

Een uur later keerde hij met een mondkapje op terug en wilde hij weer bier kopen. Toen hij het bier bij de kassa neerzette, trok hij het masker van zijn gezicht af. De verkoper probeerde de man weer aan te sporen zich aan de mondkapjesplicht te houden. De man trok toen een vuurwapen en schoot de medewerker in het hoofd.

https://www.nu.nl/buitenl(...)em-bier-weigert.html

:M
  Spellchecker maandag 20 september 2021 @ 21:43:34 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  maandag 20 september 2021 @ 21:43:57 #3
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_201446848
Jezus, het zal je kind maar zijn die savonds op zijn bijbaantje aan gort wordt geschoten om een mondkapje ;( .
  maandag 20 september 2021 @ 21:44:04 #4
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_201446850
Tering!! |:( :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 20 september 2021 @ 21:45:28 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201446894
:N :N :N :N :N

Tja, je kon hier op wachten. Dit is een voorbeeld van een lonewolf waar de NCTV al maanden geleden voor waarschuwde. Mensen laten zich gek maken door de onzinverhalen van Engel & Co en dan krijg je dus dit.....

[ Bericht 17% gewijzigd door Starhopper op 20-09-2021 21:54:47 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201446900
Had die pompmedewerker geen bierkapje op dan?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_201446927
Dat krijg je wanneer winkelbediendes als handhaver gaan optreden.
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 21:49:07 #8
88815 The_Emotion
98.3
pi_201446978
Een van de bijwerkingen van corona is dat mensen sneller getriggerd worden.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Forum Admin maandag 20 september 2021 @ 21:49:35 #9
35723 crew  GGMM
pi_201446991
Dat hij geen mondkapje droeg is natuurlijk niet juist, maar ik vind het toch wel iets erger dat hij iemand vermoordt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_201447070
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef GGMM het volgende:
Dat hij geen mondkapje droeg is natuurlijk niet juist, maar ik vind het toch wel iets erger dat hij iemand vermoordt.
En het bier weigeren? :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_201447074
wappies gonna wappie. Doodstraf voor die nazi.
U MAD?
  maandag 20 september 2021 @ 21:54:39 #12
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201447076
quote:
9s.gif Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
Dodelijke combinatie als iemand een wapen met een trekker heeft.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 20 september 2021 @ 21:56:57 #13
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_201447125
Sommige mensen radicaliseren helemaal door dat domme internet. Vooral youtube en Facebook zijn boosdoeners met de meest debiele theorien over covid gelinkt aan 5G, reptielen, platte aarde, loeminaties, vrijmetselaars, Bilderberg, de meest maffe theorien gaan daar rond en toch met veel te weinig optreden hiertegen, ook nu nog.

Een vriend van me, vroeger echt goede vriend we trokken samen op, intelligent, belezen, sociaal ingesteld, is nu helemaal de weg kwijt en gelooft in vrijwel alle onzinverhalen van youtube. Hij radicaliseert en het contact is nu ook niet meer erg goed. We staan steeds verder van elkaar. Erg jammer. ;(

Ik denk niet dat hij echt zo door gaat draaien dat hij mensen iets aan gaat doen, zo is hij niet.

Maar ik zie hem wel telkens verder de afgrond in verdwijnen en telkens maffere theorien aanhangen allemaal van het internet. Televisie en kranten gelooft hij niet, maar alles op youtube is waar volgens hem. :{
pi_201447193
quote:
9s.gif Op maandag 20 september 2021 21:49 schreef The_Emotion het volgende:
Bij mensen die psychisch toch al instabiel zijn, anders doe je zoiets extreems niet.
Wat een vreselijk iets dit ;(
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201447244
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Sommige mensen radicaliseren helemaal door dat domme internet. Vooral youtube en Facebook zijn boosdoeners met de meest debiele theorien over covid gelinkt aan 5G, reptielen, platte aarde, loeminaties, vrijmetselaars, Bilderberg, de meest maffe theorien gaan daar rond en toch met veel te weinig optreden hiertegen, ook nu nog.

Een vriend van me, vroeger echt goede vriend we trokken samen op, intelligent, belezen, sociaal ingesteld, is nu helemaal de weg kwijt en gelooft in vrijwel alle onzinverhalen van youtube. Hij radicaliseert en het contact is nu ook niet meer erg goed. We staan steeds verder van elkaar. Erg jammer. ;(

Ik denk niet dat hij echt zo door gaat draaien dat hij mensen iets aan gaat doen, zo is hij niet.

Maar ik zie hem wel telkens verder de afgrond in verdwijnen en telkens maffere theorien aanhangen allemaal van het internet. Televisie en kranten gelooft hij niet, maar alles op youtube is waar volgens hem. :{
Wat verdrietig voor je.
Zelf ben ik ook een vriendschap kwijtgeraakt. Diegene is fullblown complotwappie geworden en kan over niks anders meer praten. Dodelijk vermoeiend en vooral heel frustrerend.
Ook hem zie ik op Twitter steeds verder radicaliseren. Vrienden heeft hij nauwelijks meer over.
pi_201447305
Ongetwijfeld genoeg wappies die hier begrip voor hebben :')
  Redactie Frontpage maandag 20 september 2021 @ 22:08:17 #17
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_201447333
Gedwongen voelen? Hij heeft duidelijk weer een reactie uitgelokt door zijn mondkapje te verwijderen. Deze rondhond heeft moord gepleegd, heeft niets te maken met 'gedwongen' worden. LEBENSLANG!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_201447353
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 21:44 schreef puzziepie het volgende:
Tering!! |:( :')
pi_201447367
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:06 schreef NightDancert het volgende:
Ik mag toch werkelijk hopen van niet :{
pi_201447376
quote:
6s.gif Op maandag 20 september 2021 21:56 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Je moet mensen ook met rust laten, eigen schuld. Als ze geen mondkapje willen dragen, laat ze toch lekker. Wat is het nou voor moeite om biertjes te verkopen aan iemand die geen mondkapje draagt. Komt gewoon over als dwarsbomen.
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?
  Redactie Frontpage maandag 20 september 2021 @ 22:12:41 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_201447397
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hoeveel biertjes moet je verkopen om een boette of gedwongen sluiting te compenseren?
Wat is dat? Een boete in het verleden?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_201447399
quote:

[..]
Dat zal zo'n 20 jarige medewerker toch aan zijn reet roesten, is de eigenaar zijn probleem.
pi_201447496
quote:

[..]
De boete is altijd voor degene die geen mondkapje opheeft, niet de winkel zelf.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 20 september 2021 @ 22:19:08 #24
pi_201447513
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:10 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik mag toch werkelijk hopen van niet :{
Niet alle wappies, maar zeker wel een groot deel van de wappies.

Ik vind dat techreuzen veel meer dan nu het geval is eindelijk eens echt hun verantwoording moeten nemen. Door allerlei oproepen tot geweld te laten staan, bewust of onbewust (ook na herhaaldelijke melding dat e.e.a. in strijd is met de strafwet), draagt men medeverantwoordelijkheid.
Het bewust of onbewust laten staan van allerlei flauwekul waardoor de pandemie verergert en het geweld verergert, de tweedracht verergert en er nu ook moorden worden gepleegd is strafbaar. Niet handelen, wanneer handelen geboden is, is strafbaar.

Bedrijven als youtube en feestboek moeten desnoods gedwongen worden eindelijk te handelen, eindelijk echt dus te handelen en strafbare content te verwijderen.
Er wordt nu eindelijk mondjesmaat opgetreden, maar het is veel te summier. Er vallen doden, er zijn reeds vele doden gevallen. Het dieptepunt was waarschijnlijk de bestorming van het Witte Huis. Echt ziek. Te ziek voor woorden.
  maandag 20 september 2021 @ 22:20:12 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201447532
quote:
9s.gif Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik vind dat techreuzen veel meer dan nu het geval is eindelijk eens echt hun verantwoording moeten nemen. Door allerlei oproepen tot geweld te laten staan, bewust of onbewust (ook na herhaaldelijke melding dat e.e.a. in strijd is met de strafwet), draagt men medeverantwoordelijkheid.
Het bewust of onbewust laten staan van allerlei flauwekul waardoor de pandemie verergert en het geweld verergert, de tweedracht verergert en er nu ook moorden worden gepleegd is strafbaar. Niet handelen, wanneer handelen geboden is, is strafbaar.

Bedrijven als youtube en feestboek moeten desnoods gedwongen worden eindelijk te handelen, eindelijk echt dus te handelen en strafbare content te verwijderen.
Er wordt nu eindelijk mondjesmaat opgetreden, maar het is veel te summier. Er vallen doden, er zijn reeds vele doden gevallen. Het dieptepunt was waarschijnlijk de bestorming van het Witte Huis. Echt ziek. Te ziek voor woorden.
Amen
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 20 september 2021 @ 22:21:08 #26
pi_201447551
quote:
16s.gif Op maandag 20 september 2021 22:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Amen
Amen, broeder.
  maandag 20 september 2021 @ 22:25:02 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201447612
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:06 schreef NightDancert het volgende:
Ik durf niet in telegram en facebookgroepen te kijken. Zal mij ook niets verbazen als Engel dit nieuwsbericht gaat misbruiken.
pi_201447716
quote:
7s.gif Op maandag 20 september 2021 22:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Omdat sommige mensen het nut er gewoon niet van inzien.
Vergeet aanstaand weekend - in je gehuurde doktersjas - niet weer te demonstreren tegen de gewelddadige dictatuur in Nederland.

Gaan jullie binnenkort weer 'foto's voor later maken'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 september 2021 @ 22:30:30 #29
pi_201447717
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:03 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Wat verdrietig voor je.
Zelf ben ik ook een vriendschap kwijtgeraakt. Diegene is fullblown complotwappie geworden en kan over niks anders meer praten. Dodelijk vermoeiend en vooral heel frustrerend.
Ook hem zie ik op Twitter steeds verder radicaliseren. Vrienden heeft hij nauwelijks meer over.
Mensen isoleren zichzelf en radicaliseren dientengevolge verder. Het is een negatieve spiraal.
Die vriend van mij had vroeger echt veel vrienden, veel sociale contacten. Maar nu is hij alleen, mensen keren zich van hem af, hij kent alleen nog wat anderen wappies waarvan enkelen van die wappies wel echt radicaal zijn en ook echt overgaan tot geweld en bedreigingen ook naar ministers, mensen van het OMT, burgemeesters enzovoort. Ik hoop dat hij de druk van de andere wappies kan weerstaan, hij heeft een goede baan waar geen vaccinatieplicht geldt, dus wellicht snapt hij dat hij geen illegale acties moet gaan ondernemen, anders is hij zijn VOG kwijt en zit hij in de bijstand en radicaliseert hij nog verder.

Het is moeilijk, maar eigenlijk is het juist zaak dat deze wappies niet verder vereenzamen. Het idee van een covid-QR-check is dus niet zo handig, want door grotere uitsluiting, voelen de wappies zich in hun gelijk gesteld en door uitsluiting vereenzamen ze verder en dreigt verdere radicalisatie.

Ik wil toch op een of andere wijze contact proberen te blijven houden met deze - ooit zeer goede - vriend, maar het is met de dag lastiger. En ik verwijt dit echt youtube en andere techgiganten die debiele onzin laten staan. Natuurlijk heeft een ieder zijn of haar eigen verantwoording, maar sommigen zijn te labiel en verzanden in het drasmoeras van youtube of feestboek. :{

Hoe ga jij met deze vriend om? Helemaal nooit meer contact? Alleen telefonisch? Vind het echt moeilijk. Was eigenlijk zelfs mijn beste vriend. Kan je nagaan. Niet zomaar een vriend, we deelden alles, lief en leed. Hij is helemaal verzand in het youtube drasmoeras. ;( En hij wenst niet gered te worden.
pi_201447727
quote:
9s.gif Op maandag 20 september 2021 22:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Bedrijven als Facebook en Youtube creëren de bubbel waarin/waardoor dit soort mensen doordraaien.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  maandag 20 september 2021 @ 22:32:53 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_201447766
quote:
2s.gif Op maandag 20 september 2021 21:46 schreef Steven_Stil het volgende:
Dat krijg je wanneer winkelbediendes als handhaver gaan optreden.
Zoals handhaven dat men betaalt voor spulletjes in plaats van iets pakt en wegloopt?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201447790
quote:
16s.gif Op maandag 20 september 2021 21:45 schreef Starhopper het volgende:
:N :N :N :N :N

Tja, je kon hier op wachten. Dit is een voorbeeld van een lonewolf waar de NCTV al maanden geleden voor waarschuwde. Mensen laten zich gek maken door de onzinverhalen van Engel & Co en dan krijg je dus dit.....
Ja of mensen laten zich gek maken door de MSM en zijn letterlijk bang geworden voor andere mensen. Stel je voor dat je iemand niet durft te helpen omdat die geen niet werkend mondkapje op heeft.

Zowel links als rechts, voorstanders en tegenstanders van covidbeleid zouden eens de tv uit moeten zetten en terug de realiteit in. Niet iedereen zonder besmet je waarna je overlijdt, niet iedereen met een mondkapje is een gehersenspoeld schaap.
pi_201447808
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:32 schreef speknek het volgende:

[..]
Zoals handhaven dat men betaalt voor spulletjes in plaats van iets pakt en wegloopt?
Daar gaat een verstandige winkelbediende ook niet achteraan.
pi_201447822
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Ja of mensen laten zich gek maken door de MSM en zijn letterlijk bang geworden voor andere mensen. Stel je voor dat je iemand niet durft te helpen omdat die geen niet werkend mondkapje op heeft.
Kennelijk was die angst gegrond; trigger happy wappies en zo.

Dat volk wordt steeds gevaarlijker.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 september 2021 @ 22:36:07 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_201447831
quote:
3s.gif Op maandag 20 september 2021 22:34 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Daar gaat een verstandige winkelbediende ook niet achteraan.
Ze gaan niet achter een bedreigende winkeldief aan, ze vragen wel of iemand betaalt, dat is zeg maar de hele raison d'etre van hun functie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201447847
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:36 schreef speknek het volgende:

[..]
Ze gaan niet achter een bedreigende winkeldief aan, ze vragen wel of iemand betaalt, dat is zeg maar de hele raison d'etre van hun functie.
Mondkapjesplicht handhaven hoort niet bij hun functie.
  maandag 20 september 2021 @ 22:39:20 #37
pi_201447865
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:31 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Bedrijven als Facebook en Youtube creëren de bubbel waarin/waardoor dit soort mensen doordraaien.
Volgens mij is dat ook hun verdienmodel. Er wordt geld aan verdiend, ook aan de wappies. Smakelijke berichten en video's met angstaanjagende en opzwepende muziek is interessanter dan een saai en stoffig betoog van het OMT. Het prediken van het einde der tijden en makkelijke oplossingen is interessanter dan saaie stoffige wetenschap. Hapklare brokken via youtube, feestboek, via Thierry en Geert zijn eenvoudiger dan echt kritisch nadenken over complexe problematiek.

Het is een zieke industrie, waar dus nu ook doden vallen, gewonden, mensen de bajes ingaan voor vele jaren doordat ze opgezweept zijn middels berichten van youtube, via twitter, via feestboek en andere bedrijven die hun verantwoording nauwelijks willen nemen.
Als het de bakker om de hoek was geweest die dit soort berichten op de ruit van zijn winkel had geplakt was de bakker opgepakt wegens aanzet tot haat, aanzet tot geweld, aanzet tot doodslag en staatsondermijnende activiteiten.
  maandag 20 september 2021 @ 22:45:48 #38
pi_201447976
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:41 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je moet mensen in de hedendaagse individualistische samenleving gewoon met rust laten. Je weet maar nooit wat voor een gek er tegenover je staat.

Niet iedereen zit er op te wachten om een toneelstukje op te blijven voeren met een lapje stof voor je mond te dragen puur om te laten zien dat je deugt, of om wat angstigen een vals gevoel van veiligheid te geven ondanks dat pak hem beet 80% including zijzelf volledig gevaccineerd zijn.

Met virusbestrijding heeft het helemaal niks meer te maken. Dit is juist wat de overheid wil, het tegen elkaar opzetten van mensen.
Ik zou ook als ik winkelbediende was geweest er niets van zeggen. Voor dat armoedesalaris en die grijpstuiver ga je niet je leven wagen. Ben ik met je eens.

Nu de meesten gevaccineerd zijn is de mondjesplicht ook wat overdreven, de Duitsers zijn ook vele malen strenger dan wij.

Dat mensen lijnrecht tegenover elkaar zijn komen te staan ben ik met je eens. Dit is een heel vervelend feit. Vriendschappen vallen uit elkaar en vrienden worden vijanden. ;(

De reguliere media hoef je ook niet altijd te geloven. Het is beide niet goed, klakkeloos alles van de televisie geloven is niet goed, maar klakkeloos alles van youtube aannemen is ook niet goed.
pi_201447990
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit is wat dat complotdenken, fake news en andere bullshit die jullie verspreiden veroorzaakt.

Dit is wat de overheid veroorzaakt door de handhaving van hun regels neer te leggen bij mensen die daar niet geschikt voor zijn.
pi_201448023
quote:
2s.gif Op maandag 20 september 2021 22:46 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Dit is wat de overheid veroorzaakt door de handhaving van hun regels neer te leggen bij mensen die daar niet geschikt voor zijn.
Tuurlijk, het ligt weer aan de overheid.

Nee. Het ligt aan labiele internet-'researchers' die in hun paranoia, narcisme, wens om slachtoffer dan wel messias te zijn besluiten de 'held' te moeten uithangen. Vervelende daarbij is dat ze daarbij altijd geweld moeten gebruiken en de neiging hebben onschuldige mensen aan gort te helpen.

Zou wat zijn; als elke verkoper neergemaaid wordt door zo'n doorgedraaide Lee Harvey Oswald 2.0 eerst de overheid tot de orde roepen...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 22:53:14 #41
88815 The_Emotion
98.3
pi_201448109
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit is wat dat complotdenken, fake news en andere bullshit die jullie verspreiden veroorzaakt.

Dat het je zelfs moeite kost om überhaupt iets van walging uit te spreken voor die Duitse 'verzetsheld' spreekt boekdelen.

Ik herhaal: jullie zijn ziek.
Hmmm... ik denk dat het ook de andere kant op werkt.
Mocht het voorkomen dat een gevaccineerde een ongevaccineerde neerschiet omdat hij zich onveilig voelt, want wappie, zal een NOS er vast niet bijzeggen dat het om een prikkie ging, maar in de donkere krochten van het internet zal het welig tieren.
Al met al, de gehele ontwikkeling is ongezond.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201448163
quote:
2s.gif Op maandag 20 september 2021 22:53 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Hmmm... ik denk dat het ook de andere kant op werkt.
Mocht het voorkomen dat een gevaccineerde een ongevaccineerde neerschiet omdat hij zich onveilig voelt, want wappie, zal een NOS er vast niet bijzeggen dat het om een prikkie ging, maar in de donkere krochten van het internet zal het welig tieren.
Al met al, de gehele ontwikkeling is ongezond.
En vertel eens, waar is dat gebeurd?

En als we toch bezig zijn. Heb je ook voorbeelden van gevaccineerden die foto's aan het maken zijn van ongevaccineerden, 'voor later', en/of scholen afstruinen om ongevaccineerden voor NSB'ers en moordenaars uit te maken?

De ironie is dan ook dat het vooral die hoek is, die oh zo rap is in het beschuldigen van jan en alleman van dictaturen, geweld, onrecht, moord en wat dies meer zij, er zelf het hardst mee bezig is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 september 2021 @ 22:56:28 #43
8369 speknek
Another day another slay
pi_201448170
quote:
2s.gif Op maandag 20 september 2021 22:37 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Mondkapjesplicht handhaven hoort niet bij hun functie.
Jawel. No shirt no shoes no face mask no service.
pi_201448194
Een 49 jarige man schiet iemand door voor het wijzen op een landelijke richtlijn...

liever 1000 vluchtelingen dan 1 autochtonige mogol zoals deze.
pi_201448261
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 22:59 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Afschuw uitspreken hou ik voor mezelf, dat hoef ik niet persé openlijk te publiceren, dat is likes scoren inderdaad. Als deze student gewoon die man met rust gelaten had en die biertjes had verkocht ondanks dat hij niet een bepaald kledingstuk droeg was er helemaal niets aan de hand geweest. Mensen willen hedendaags met rust gelaten worden, het internet staat vol met videos van bijvoorbeeld verkeersruzies waarbij ook naar de wapens gegrepen word omdat iemand even diegene meende te corrigeren. Laat elkaar gewoon met rust.
Law and order?, was conservatief rechts toch van?

misschien moeten we maar veel harder optreden tegen deze mensen. EU landen te soft en tolerant naar deze .
(of geld dit alleen als het een allochtoon is?).
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 23:04:58 #46
88815 The_Emotion
98.3
pi_201448267
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En vertel eens, waar is dat gebeurd?
Dat is niet gebeurd, maar ik schets een scenario dat het zou kunnen gebeuren.
quote:
En als we toch bezig zijn. Heb je ook voorbeelden van gevaccineerden die foto's aan het maken zijn van ongevaccineerden, 'voor later', en/of scholen afstruinen om ongevaccineerden voor NSB'ers en moordenaars uit te maken?
Geheel mijn afkeuring wat Willem Wappie en consorten mee bezig zijn.
Maar alleen al op Fok! Lopen genoeg trollen en bangepoeperds rond die op hun achterste tenen staan als een ongevaccineerde in de buurt komt, of te laten kennen vriendschappen te verbreken en niet meer bij tante Annie op de koffie komen omdat zij geen prikje wil.

quote:
De ironie is dan ook dat het vooral die hoek is, die oh zo rap is in het beschuldigen van jan en alleman van dictaturen, geweld, onrecht, moord en wat dies meer zij, er zelf het hardst mee bezig is.
Het zijn dan ook de extreme gevallen, van beide kanten. Lekker wijzen naar elkaar, maar er wijzen ook nog 3 vingers naar jezelf.
- Ian Malcolm
pi_201448281
quote:
2s.gif Op maandag 20 september 2021 23:04 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Dat is niet gebeurd, maar ik schets een scenario dat het zou kunnen gebeuren.
[..]
Geheel mijn afkeuring wat Willem Wappie en consorten mee bezig zijn.
Maar alleen al op Fok! Lopen genoeg trollen en bangepoeperds rond die op hun achterste tenen staan als een ongevaccineerde in de buurt komt, of te laten kennen vriendschappen te verbreken en niet meer bij tante Annie op de koffie komen omdat zij geen prikje wil.

[..]
Het zijn dan ook de extreme gevallen, van beide kanten. Lekker wijzen naar elkaar, maar er wijzen ook nog 3 vingers naar jezelf.
En hoe vaak is dat reeds dodelijk afgelopen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 september 2021 @ 23:06:52 #48
pi_201448287
Het is inderdaad beter en veiliger mensen nergens op aan te spreken, dat doe ik al jaren niet meer. Het is te gevaarlijk, althans hier in Nederland.

Of dat nu een heugelijk feit is, betwijfel ik ten zeerste. :{

Als ik mensen een bushuisje zie intrappen, zwijg ik, het is inderdaad het verstandigste. Dat klopt, ik ga niet mijn eigen leven op het spel zetten. Te gevaarlijk inderdaad. Niemand bemoeit zich meer met iets of iemand, te gevaarlijk geworden inderdaad.

Positieve ontwikkeling? Zeker niet. :{
pi_201448303
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
8)7 8)7 8)7

"Mensen willen hedendaags met rust gelaten worden"

- De Verzamelaar.

Vrijbrief om anderen overhoop te schieten.

Topshow weer.
Blame de overheid die mensen tegen elkaar opzet met hun beleid. Aan ongevaccineerde melaatsen is de oorlog verklaard met terminologie als "pandemic of the unvaccinated" en Hugo die doodleuk aan het verkondigen is dat toekomstige maategelen te danken zijn aan ongevaccineerden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201448305
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 23:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Blame de overheid die mensen tegen elkaar opzet met hun beleid. Aan ongevaccineerde melaatsen is de oorlog verklaard met terminologie als "pandemic of the unvaccinated" en Hugo die doodleuk aan het verkondigen is dat toekomstige maategelen te danken zijn aan ongevaccineerden.
GTFO met je totaal misplaatste slachtofferrol.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  † In Memoriam † maandag 20 september 2021 @ 23:10:14 #51
88815 The_Emotion
98.3
pi_201448315
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En hoe vaak is dat reeds dodelijk afgelopen?
Zo ver ik weet nog niet, maar wat niet is kan nog komen.
Dat men wappies liever kwijt dan rijk is, wordt iig niet onder stoelen en banken geschoven... vroeg of laat gaat dat een keer mis.
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')